Paavi Franciscus oli ehdottanut ukrainalaisten heiluttavan valkoista lippua venäläisille ja

Anonyymi-ap

lopettaisivat sotimisen maassaan. Paavi siis olisi valmis myös siihen, ett Vatikaaniin rakennattaisiin moskeija minareetteineen, eikä se mitenkään häiritsisi hänen maallista pyhää korkeuttaan? Näitä seniilejä johtajia kyllä riittää, vähän joka akselilla. Usassa yritetään saada aikaan sellainen viivytys taktiikka, Trampin syyteiden suhteen; ettei niitä oteta esille ennen presidentin vaaleja!

Jos Trumpista tulisi jälleen presidentti, ei niitä syytteitä taatusti tutkittaisi; presidentillä kun varmusti olisi syytesuoja! Tuomarit olisivat kaikki hänen valitsemiaan; eikä mitään laitonta olisi koskaan tapahtunutkaan.
Näyttää sama kaksinaamaisuus olevan myös suomalaisessa politiikassa mukana; perussuomalaiset ratsastivat hallituspuolueeksi, maahanmuutto politiikkansa vastustamisen varjolla! Nyt työläisten lakko-oikeutta yritetään kieltää jopa sille säädetyllä lailla, jos onnistuvat sen saamaan voimaan, kuten Lex-Lindenin!

Samaan aikaan Kokoomus kaavailee maahan tarvittavan tuhansia halpatyöntekijöitä, vaikka suomalaisillekaan ei tahdo töitä löytyä. Tulijatkin pitää asuttaa sekä ruokkia... aika mahdoton yhtälö! Ja oikeesti, ei me perussuomalaiset: alkuperäiset työväenkansalaiset, aiota ottaa vastaan mitä tuleman pitää.
Kyllä lakkoilu alkaa siitä ja loppuu vasta, kun palkkoja alennetaan sieltä pääjohtaja tasolta; niin jaettavaa riittää silloin myös työntekijöille!

Halla-aho, - Purran, nousu ja tuho... siltä se alkaa näyttään, ja samalla siinä kaatuu Orpokin! Keväällä ehkä Stubbin on pakko pitää Suomessa uudet eduskuntavaalit.
Kalliiksi tulee herrain metkut!

18

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta Stoltenberg antoi hyvän palautteen tähän liittyen, jonka kaikkien pitäisi tajuta, ettei Putinin kaltaisille pidä antautua tai muutenkaan myötäillä heitä, koska silloin tilanteet vain muuttuvat pahemmaksi heille, jotka alistuu pahan tekijän edessä.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Vanhojen pedofiilien uskonto. Kertoo kaiken.

    • Anonyymi

      Trollikkako siellä pauhaa :D Paavi on viisas mies, ymmärtää että parempi olisi lopettaa turha sotiminen ja ihmishenkien uhraaminen kiovan haneuden ryydittämässa sodassa, antaa Venäjälle alueet joiden aluieiden ihmiset haluaakin Venäjän yhteyteen eli jo ne vallatut donetskin ja luhanskin alueet. Tuollahan Muskin julkaisemana näkyy kartalla sinisenä ne alueet joissa kansa oli venäjämielistä kunnes Kiova diktaattorihallinnon lailla alkoi kieltämään kaikki puolueet, montako niitä nyt olikaan joita ne ihmiset äänestivät:

      https://is.mediadelivery.fi/img/978/f4c431709beec7ab34d67bb250572805.jpg.webp

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Nyt tuli sapiskaa, valtakunnansyyttäjältä! Miten hiivatissa sä tulet tähän selittämään omiasi, Valtis ei anna tätä sulle anteeksi! Kerran jo ilmoitti sovinnon eleenä sulle; kaikki OK, kun ett juttele trollikan kanssa. Meillä kun erimielisyyttä Valtiksen kanssa aivan muista asiasta.
        Mä olen muuten lakossa, oileesti mua ei tarvittu töissä, sen verran vähän ennakkotilauksiakin, ja omistaja arveli, ettei meitä kaikkia kolmea tarvita tänään.

        Joten mä lähdin kotiin, Kessulla on vuokra kaksio, joten tarvitsee joka euron jonka kokoon saa, tai asunto lähtee alta. Ja asuminen Ruissalon leirintäalueella ei ihan tähän aikaan vuodesta oikein edes onnistu, pakkas yöt, vielä tulossa ennen kevättä!
        Muuten olet täysin oikeassa, tuossa purin mielialaani, hallituksen kaavailemista vyön kiristyksestä, kun poliittiselta kaudelta yks sun toinen istuu jossain yrityksen hallituksessa ja nautii vielä ns. rahallisia kokouspalkkioita, edustajat jotka muutenkin nostavat sellaisen 7000€ vähintäänkin kuukaudessa.

        Ja sähköyhtiön johtaja, jokanka yhtiöteki teki n. 6miljardin tappiot Saksassa sai kannustin palkkion; hyvin tehdystä työstä! Herran verotettava pelkkä vuosiansio on 2, 7 miljoonaa.
        Ja työläistä yritetään vielä alistaa, säädetyillä lailla!
        Ihan vaan tiedoksesi, tämä maa ei ole Venäjä; eikä meitä kohdella kuin tahdotonta karjalaumaa. Onnistuu ehkä itärajan takana; mutt ei Suomessa, jossa toistaiseksi ainakin vallitsee jonkin asteinen demokratia. Koska oikeisto voitti; perussuomalaisten huijattua kansaa, raskaamman mukaan.
        trollikka


      • Tuon perusteella Venäjän on luovuttava kaikista alueista, joiden asukkaat haluavat itsenäistyä ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tuon perusteella Venäjän on luovuttava kaikista alueista, joiden asukkaat haluavat itsenäistyä ;)

        Venäjähän aikoinaan luopuikin aika monesta alueesta mm. Baltian maista ja Ukrainasta, nyt kiiittämättömät vain haluaa sotia sitä vastaan. Ilmeisesti Ukraina pelkääkin että Donetskilaiset ja luhanskilaiset olisivat samanlaisia mulkkuja kuin ne itse. Suomikin muuten sai aikoinaan itsenäsiyytensä Venäjältä ihan suosiolla, Venäjänkin kannalta se oli varmaan ihan hyvä asia näihin päiviin asti mutta nyt varmaan katuvat sitäkin kun ollaan sotaisa naapuri.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli sapiskaa, valtakunnansyyttäjältä! Miten hiivatissa sä tulet tähän selittämään omiasi, Valtis ei anna tätä sulle anteeksi! Kerran jo ilmoitti sovinnon eleenä sulle; kaikki OK, kun ett juttele trollikan kanssa. Meillä kun erimielisyyttä Valtiksen kanssa aivan muista asiasta.
        Mä olen muuten lakossa, oileesti mua ei tarvittu töissä, sen verran vähän ennakkotilauksiakin, ja omistaja arveli, ettei meitä kaikkia kolmea tarvita tänään.

        Joten mä lähdin kotiin, Kessulla on vuokra kaksio, joten tarvitsee joka euron jonka kokoon saa, tai asunto lähtee alta. Ja asuminen Ruissalon leirintäalueella ei ihan tähän aikaan vuodesta oikein edes onnistu, pakkas yöt, vielä tulossa ennen kevättä!
        Muuten olet täysin oikeassa, tuossa purin mielialaani, hallituksen kaavailemista vyön kiristyksestä, kun poliittiselta kaudelta yks sun toinen istuu jossain yrityksen hallituksessa ja nautii vielä ns. rahallisia kokouspalkkioita, edustajat jotka muutenkin nostavat sellaisen 7000€ vähintäänkin kuukaudessa.

        Ja sähköyhtiön johtaja, jokanka yhtiöteki teki n. 6miljardin tappiot Saksassa sai kannustin palkkion; hyvin tehdystä työstä! Herran verotettava pelkkä vuosiansio on 2, 7 miljoonaa.
        Ja työläistä yritetään vielä alistaa, säädetyillä lailla!
        Ihan vaan tiedoksesi, tämä maa ei ole Venäjä; eikä meitä kohdella kuin tahdotonta karjalaumaa. Onnistuu ehkä itärajan takana; mutt ei Suomessa, jossa toistaiseksi ainakin vallitsee jonkin asteinen demokratia. Koska oikeisto voitti; perussuomalaisten huijattua kansaa, raskaamman mukaan.
        trollikka

        Kuulostaa ihan siltä kuin et tukisikaan Kiovan hallintoa :D

        -harmiseikirj-


      • Jooh olen ollut Elon Muskin kanssa samaa mieltä sen vuoksi joku blokkasi minut x:ssä kun minä olen rauhan puolella kuin Elon Musk Sitten siellä tuli kiukku Elon Muskia kohtaan.

        Joo elä lähde tuon valheita uskomaan ja halventamista minua kohtaan. Minusta on väärin että minun pitää jokainen asia joku todistaa. taas pettymys tähän aamuun.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jooh olen ollut Elon Muskin kanssa samaa mieltä sen vuoksi joku blokkasi minut x:ssä kun minä olen rauhan puolella kuin Elon Musk Sitten siellä tuli kiukku Elon Muskia kohtaan.

        Joo elä lähde tuon valheita uskomaan ja halventamista minua kohtaan. Minusta on väärin että minun pitää jokainen asia joku todistaa. taas pettymys tähän aamuun.

        Sä kyllä olet erittäin hauska koomikko; ulkona kuin lumiukko!

        Rauhoitu! Eipä sinusta tarvitse mitään kirjoittaa, sen puolen sä hoidat kyllä ihan kiitettävästi itse, kertomalla näitä omia oivalluksiasi.


    • Paavit lähes poikkeuksetta ovat virassaan aina kuolemaan asti, mikä tarkoittaa myös korkeaa ikää ja dementoitumista. Vatikaanin prelaatit joutuvat jatkuvasti selittelemään paavin lausuntoja, ettei se sitä tarkoittanut vaan sitä.

      Meilläkin aikoinaan jouduttiin määräämään piispolle yläikäraja, kun selvästi ilmeni, etteivät jotkut enää olleet 'täysissä ruumiin ja sielun voimissa'.

    • Anonyymi

      Sun kannataa antaa palautetta äänestämällesi persulle.

      xLiner

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti, jos tämä oli mulle; arvaa toinenkin kerta olenko avautunut asiasta!
        Olen myös valmis puhumaan jossain kokouksessa suuni puhtaaksi, ivät vaan innostuneet mun mielipiteistäni. Ihmettelivät vain mistä mä olen tuohtunut; kun mulla ilmeisesti ei ole puutetta mistään!
        Vanha pappani, joka oli taistolainen kommunisti; sanoi ettei heikompia jätetä, tukematta!
        Ja perussuomalaiset tekee juuri päinvastoin; mitä antoivat ennen vaaleja ymmärtää!
        Silloin oli teemana ettei maahan oteta enää yhtään uutta elätettävää, meillä on jo tarpeeksi pakolaisia, jotka nostaa Kela rahoja elääkseen. Vihreät vielä ajaa ns. perheen yhdistämistä; eli loppu suvusta pääsisi automaattisesti tänne, jos joku on jo tänne pakolaiseksi hyväksytty!

        Tämä tästä, mun on mentävä pesemään Mimmi ja hänen hampaidensa pesua valvomaan -> syö muuten vadelman makuisen hammastahnansa! =)) Illan jatkoja kaikille!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti, jos tämä oli mulle; arvaa toinenkin kerta olenko avautunut asiasta!
        Olen myös valmis puhumaan jossain kokouksessa suuni puhtaaksi, ivät vaan innostuneet mun mielipiteistäni. Ihmettelivät vain mistä mä olen tuohtunut; kun mulla ilmeisesti ei ole puutetta mistään!
        Vanha pappani, joka oli taistolainen kommunisti; sanoi ettei heikompia jätetä, tukematta!
        Ja perussuomalaiset tekee juuri päinvastoin; mitä antoivat ennen vaaleja ymmärtää!
        Silloin oli teemana ettei maahan oteta enää yhtään uutta elätettävää, meillä on jo tarpeeksi pakolaisia, jotka nostaa Kela rahoja elääkseen. Vihreät vielä ajaa ns. perheen yhdistämistä; eli loppu suvusta pääsisi automaattisesti tänne, jos joku on jo tänne pakolaiseksi hyväksytty!

        Tämä tästä, mun on mentävä pesemään Mimmi ja hänen hampaidensa pesua valvomaan -> syö muuten vadelman makuisen hammastahnansa! =)) Illan jatkoja kaikille!
        trollikka

        Juu, sulle oli. Tosin mietin heti perään, että taatusti on mennyt jo palautetta 😄

        Sama, mullakin on asiat hyvin. En siltikään ymmärrä, miksi se olisi syy antaa kohdella toisia huonosti.

        Persut toimivat juuri niin kuin äärioikeisto aina toimii. Valitettavasti ihmiset eivät vain ymmärtäneet mitä äänestivät. Pahimmat spedet äänestivät persuja, jotta bensan hinta laskisi, muulla mitään väliä. Nyt heillä ei ole edes varaa ostaa bensaa, maksoi se sitten kuinka vähän tahansa. Tai että vastustetaan maahanmuuttoa - ja nyt haalitaan riistettävää halpatyövoimaa maailmalta minkä keritään. Populistit ovat tuollaisia.

        Eipä aita muu kuin jatkaa metelin pitämistä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sulle oli. Tosin mietin heti perään, että taatusti on mennyt jo palautetta 😄

        Sama, mullakin on asiat hyvin. En siltikään ymmärrä, miksi se olisi syy antaa kohdella toisia huonosti.

        Persut toimivat juuri niin kuin äärioikeisto aina toimii. Valitettavasti ihmiset eivät vain ymmärtäneet mitä äänestivät. Pahimmat spedet äänestivät persuja, jotta bensan hinta laskisi, muulla mitään väliä. Nyt heillä ei ole edes varaa ostaa bensaa, maksoi se sitten kuinka vähän tahansa. Tai että vastustetaan maahanmuuttoa - ja nyt haalitaan riistettävää halpatyövoimaa maailmalta minkä keritään. Populistit ovat tuollaisia.

        Eipä aita muu kuin jatkaa metelin pitämistä.

        xLiner

        Väitän, että suurin syy persujen menestykseen oli, että meillä on asiat liian hyvin. Persujen äänestäjät eivät oikeasti uskoneet, että omakin tilanne heikkenee siinä samalla kuin kaikkien muiden. Että joku kyllä kaikesta huolimatta hoitaa itselle toimeentulon eteen. Silkkaa ylimielistä kermaperseilyä.

        Ehkä tässä kohtaa kuuluukin porukan ottaa kunnon pohjakosketus ja miettiä arvojaan uudestaan. Jollei tästä seuraa sisällissotaa, niin katsotaan miltä näyttää seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.

        xLiner

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitän, että suurin syy persujen menestykseen oli, että meillä on asiat liian hyvin. Persujen äänestäjät eivät oikeasti uskoneet, että omakin tilanne heikkenee siinä samalla kuin kaikkien muiden. Että joku kyllä kaikesta huolimatta hoitaa itselle toimeentulon eteen. Silkkaa ylimielistä kermaperseilyä.

        Ehkä tässä kohtaa kuuluukin porukan ottaa kunnon pohjakosketus ja miettiä arvojaan uudestaan. Jollei tästä seuraa sisällissotaa, niin katsotaan miltä näyttää seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.

        xLiner

        xLiner

        Mä kyllä puolustaudun, persujen puheiden peruusteella ei ollut odotettavissa ihan tätä, mihin Purra nyt pyrkii, Orpon hallituksessa, kokoomuksen vaatimuksesta.
        Häkämieskin hyväkäs, vanha politiikan kehäraakki, joka istuu teollisuusliiton johdossa; kehoittaa muita keskeyttämään työt ja palkanmaksun kaikilta! Eli seisauttaa koko Suomi!
        Helvetin hyvä ajatus, tuolla ainakin on seurauksensa, nykyisen lain mukaan se on laiton toimenpide! Häkämieskin sen taatusti tietää, mutt haluaa testata, miten pitkälle Suomessa työnantaja voi mennä; rankaistessaan työntekijöitään, vaikka aiheettomastikin.

        Häkämiehellähän on omakohtaisia kokemuksia siitä miten laki toimii; tuolta 2000-luvun alkupuolelta muistaakseni sai pahoinpitely syytteitä ex-naisystäviltään, oikein monikossa.
        Jos asiat ei sujuneet hänen toivomallaan tavalla; tuli nyrkistä, sen riidan sovittelu väline!
        Luulisi jo eläkeikää hipoovan miehen jotain oppineen pitkän elämän aikana, mutt ei samat kuviet mielessä kuin ennenkin. Hyvä se on sanoa mielipiteitään ja antaa suosituksiaan yli 400 000 € vuosiansioilla!

        -Ja työntekijöiltä pitäisi palkkausta, sekä lakko-oikeuksia kaventaa, jos jonkun
        paperinpyörittäjän mielipidettä noudatettaisiin. Yhdellä neljäsosallakin palkastaan tuo äijä kylläleivänsyrjässä kiinni pysyisi. Vähentää sitten vaikka sitä sosiaallista puolta elämässään, jos se noin kallista on.

        Yks aikuinen ihminen joka käy työssä, tarvitsee vähintään 2000€/kk selvitääksen; ruokalaskuista, asunto menoista, ruokalaskuista, vaatelaskuista, mahdollisista lääkkeistä, työmatka kuluista jne. Ihan järjetöntä, ett työssä käyvän olisi vielä turvauduttava avustuksiin, kuten tänä päivänä aika yleistä on, ja näitä kaikkia ehtoja vielä kiristettäisiin;
        kun osa hyvinvoivista porskuttaa mielettömän suurilla palkoilla ja palkkioilla.
        Kuten nyt esim. Häkämies tai Finn Airin johtaja, Fortumin johtaja... jne.
        ja bonukset näille herroille vielä kk-palkan päälle! Miettikääpä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä puolustaudun, persujen puheiden peruusteella ei ollut odotettavissa ihan tätä, mihin Purra nyt pyrkii, Orpon hallituksessa, kokoomuksen vaatimuksesta.
        Häkämieskin hyväkäs, vanha politiikan kehäraakki, joka istuu teollisuusliiton johdossa; kehoittaa muita keskeyttämään työt ja palkanmaksun kaikilta! Eli seisauttaa koko Suomi!
        Helvetin hyvä ajatus, tuolla ainakin on seurauksensa, nykyisen lain mukaan se on laiton toimenpide! Häkämieskin sen taatusti tietää, mutt haluaa testata, miten pitkälle Suomessa työnantaja voi mennä; rankaistessaan työntekijöitään, vaikka aiheettomastikin.

        Häkämiehellähän on omakohtaisia kokemuksia siitä miten laki toimii; tuolta 2000-luvun alkupuolelta muistaakseni sai pahoinpitely syytteitä ex-naisystäviltään, oikein monikossa.
        Jos asiat ei sujuneet hänen toivomallaan tavalla; tuli nyrkistä, sen riidan sovittelu väline!
        Luulisi jo eläkeikää hipoovan miehen jotain oppineen pitkän elämän aikana, mutt ei samat kuviet mielessä kuin ennenkin. Hyvä se on sanoa mielipiteitään ja antaa suosituksiaan yli 400 000 € vuosiansioilla!

        -Ja työntekijöiltä pitäisi palkkausta, sekä lakko-oikeuksia kaventaa, jos jonkun
        paperinpyörittäjän mielipidettä noudatettaisiin. Yhdellä neljäsosallakin palkastaan tuo äijä kylläleivänsyrjässä kiinni pysyisi. Vähentää sitten vaikka sitä sosiaallista puolta elämässään, jos se noin kallista on.

        Yks aikuinen ihminen joka käy työssä, tarvitsee vähintään 2000€/kk selvitääksen; ruokalaskuista, asunto menoista, ruokalaskuista, vaatelaskuista, mahdollisista lääkkeistä, työmatka kuluista jne. Ihan järjetöntä, ett työssä käyvän olisi vielä turvauduttava avustuksiin, kuten tänä päivänä aika yleistä on, ja näitä kaikkia ehtoja vielä kiristettäisiin;
        kun osa hyvinvoivista porskuttaa mielettömän suurilla palkoilla ja palkkioilla.
        Kuten nyt esim. Häkämies tai Finn Airin johtaja, Fortumin johtaja... jne.
        ja bonukset näille herroille vielä kk-palkan päälle! Miettikääpä sitä!

        Häkämies on EK:n johdossa, ei teollisuusliiton. Varmaan tiedätkin, mutta korjasin nyt kuitenkin.

        Äärioikeistoa, populismia... Kun on vähänkin noiden persujen öyhötystä katsellut vuosien varrella, hyvin on tullut selväksi mitä lajia ovat.

        Olihan niistä joku Valtiksellekin toissa vaaleissa sanonut persujen kannattavan kotona loisimista yhteiskunnan tuilla 😁 Ja Valtis uskoi ja äänesti persuja. Sillä kesti n. 2 vuotta ymmärtää ettei ne vaalipuheet pitäneetkään paikkaansa.

        Ei taida olla persujen johdossa enää ketään tavisöyhöttäjä työmiestä? Kaikki lapiomiehet ja kaupankassat tiputettu hiljaisuudessa kyydistä. Varakkaita äärioikeistolaisia kapitalisteja siellä on nyt. Persut ovat kokoomuksen varjo- tai sisarpuolue, joka uhrataan työläisten kyykytysohjelmalle.

        Niin vaan luikahti Lord Farquaard kokoomuksesta persujen kärkikastiin. Taisikin olla ihan suunniteltu siirto.

        xLiner


    • Anonyymi

      Paavi San Franisco ja Pythoh-ohjjemoijas-pellle

      mutta voisi tuntua hassulle joku haaveilijaj tuleer nukkumaan saman sänkyyn..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe