Keski ikäisten naisten vaatetus!? Älä pukeudu enää näihin

Iän ei tarvitse ohjata pukeutumista, mutta jotkut vaatekappaleet toimivat perustellusti paremmin.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2015102320549597

Nämä kohdat artikkelissa pisti itseäni silmään.

Vältä näitä🙈

1. Crop topit. Pidän itse niistä.
2. Liian lyhyet sortsit. No joo en nyt ihan millään pyllykannikka sortseilla tuolla kylillä liiku. Mutta kotipihalla voisin hyvinkin tepastella
5. Hassut eläimet. Paidoissa miksi ei vois?
6. Värikkäät sukkahousut. Lasketaanko tähän myös värikkäät polvisukat😆
8. Biletopit. 😳
9. Kangaskassit käsilaukkuina. Aika käteviä, en kyllä ihan baarissa ole käyttänyt käsilaukkuna.
11. Sarjakuvaprintit. Höh, mulla on Minnin kuva tennareissa. 😁
17. Lappuhaalarit. Nuorella naisella lappuhaalarit voivat herättää vielä mielikuvan leikkisästä nuoresta sielusta. Niin että näin vanhana ei voi vai enää🤔🙈😂
18. Vitsikkäät pipot. Nehän on just hauskoja!
20. Vaatteet, jotka eivät tunnu omilta. No Mites just jos ne arvon leidejen vaatteet mitä suositellaan näin vanhemmalla iällä ei tunnu juuri omilta🤔🤷‍♀️😁

Näen jotenkin punaista siitä syystä jos keski ikäisenä täytyy näyttää ja pukeutua hillittyihin väreihin/pukeutumis tyyliin. Minkä ihmeen takia? Tai ettei tietyn iän jälkeen ”saisi” mukamas käyttää enää minihameita? Meinaan käyttää kyllä myös jatkossa😅

Toki pukeudun itse miten haluan silti aina välillä tulee mietittyä edes hetken voinko pukea jotain tiettyä juttua enää tämän ikäisenä 😉 ehkä en ihan napapaitaa laita enää näin kolmen kersan äitinä. Johan sitä naurais jo variksetkin😂

Oletteko te muut palstalaiset etenkin naiset törmänneet näihin tyyli juttuihin joskus elämän varrella? Oletko kiltisti mennyt suositusten mukaan? Onko sinulle huomautettu joskus tyylistäsi?

Niin tässä sitä mun tyyliä on🤪 Barbeilla on vaan niin kivoja värejä. Pitää siis itsekin välillä Barbeilla.😉

https://aijaa.com/FacGxM

Terkkuja faneille👋🏻 Hauskaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa kaikille🤗

241

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi, tämä kielletään? IL:n jutun kohdassa 3. Rintaliivittömyys.

Juuri kun olin lähdossä kylille viuhahtelemaan. Olen pöyristynyt! 😁

• En valinnut tuota mitenkään omaan listaan siitä syystä, muuten liian moni olisi kuullut että kuljen yleensä nudena🤣

En itse tiedä onko rintaliivittömyys edes niille nuorille hyväksi. Jokainen toki pukeutuu sillä tavalla mikä itsestään tuntuu parhaalta.🤗

• Haaveilija39 kirjoitti:

En valinnut tuota mitenkään omaan listaan siitä syystä, muuten liian moni olisi kuullut että kuljen yleensä nudena🤣

En itse tiedä onko rintaliivittömyys edes niille nuorille hyväksi. Jokainen toki pukeutuu sillä tavalla mikä itsestään tuntuu parhaalta.🤗

Mielestäni se oli huumorivalinta IL:n listalla. Pisti sieltä silmään. 👀✨

Toinen oli kohta 6. Värikkäät sukkahousut. Harvemmin näkee aikuisella naisella keltaisia, tai oranssin värisiä sukkisia. Jos sellaisia haluaa käyttää, niin siitä vaan. Piristystä päivään. 😃

Unohtui vastata:
        Oletteko te muut palstalaiset etenkin naiset törmänneet näihin tyyli juttuihin joskus elämän varrella?
        - En ole törmännyt. En töissä, enkä vapaa-ajalla.

Oletko kiltisti mennyt suositusten mukaan?
        - Töissä olen aina noudattanut pukukoodia, joka on vapaa suositus (siisti ja rento business look). Vapaa-ajalla pukeudun rennosti ja sporttisesti. Joogahousut ja T-paita ovat kaikkein mukavin kotiasu.

Onko sinulle huomautettu joskus tyylistäsi?
        - On huomautettu joskus nuorempana. Isä ei tykännyt minihameen helman pituudesta, tai oikeastaan sen lyhyydestä.

Kiitos minigallupista! 😁

• tosi.typy kirjoitti:

Toinen oli kohta 6. Värikkäät sukkahousut. Harvemmin näkee aikuisella naisella keltaisia, tai oranssin värisiä sukkisia. Jos sellaisia haluaa käyttää, niin siitä vaan. Piristystä päivään. 😃

Unohtui vastata:
        Oletteko te muut palstalaiset etenkin naiset törmänneet näihin tyyli juttuihin joskus elämän varrella?

- Töissä olen aina noudattanut pukukoodia, joka on vapaa suositus (siisti ja rento business look). Vapaa-ajalla pukeudun rennosti ja sporttisesti. Joogahousut ja T-paita ovat kaikkein mukavin kotiasu.

- On huomautettu joskus nuorempana. Isä ei tykännyt minihameen helman pituudesta, tai oikeastaan sen lyhyydestä.

Kiitos minigallupista! 😁

Ne takavuosien paksut sinapinväriset sukkikset eivät kyllä sopineet kenellekään ja hyvä ettei niitä enää näy.
        Oranssi sen sijaan on hyvä väri.

• buddy-love kirjoitti:

Ne takavuosien paksut sinapinväriset sukkikset eivät kyllä sopineet kenellekään ja hyvä ettei niitä enää näy.
        Oranssi sen sijaan on hyvä väri.

Haluaisin huomautella, sinapinväri saa minut näyttämään merisairaalta ja huonovointiselta. Se ei sovi millään tavalla omaan väripalettiin.
        Värillisiä sukkahousuja en ole koskaan pitänyt, mutta 20 den. kuviollisia (mustia) sukkahousuja ja stay-up sukkia ostin aikanaan useampia.

Miten painonpudotus sujuu? Oletko saavuttanut jo huomattavia tuloksia?

• tosi.typy kirjoitti:

Haluaisin huomautella, sinapinväri saa minut näyttämään merisairaalta ja huonovointiselta. Se ei sovi millään tavalla omaan väripalettiin.
        Värillisiä sukkahousuja en ole koskaan pitänyt, mutta 20 den. kuviollisia (mustia) sukkahousuja ja stay-up sukkia ostin aikanaan useampia.

Miten painonpudotus sujuu? Oletko saavuttanut jo huomattavia tuloksia?

Se sinapinvärisyys oli väritehtailijoiden katala juoni, jolla ne saivat vanhat myymättä jääneet värit kaupaksi.

Syksyllä ostamani housut alkavat olla turhan väljät.
        En ole käynyt vaa'alla, enkä taida edes käydä ennen kuin alkukesästä.
        (ja se paino ratkaisee, tuleeko purjahduskesä, vaiko ei)
        ((nyt olen vielä liian painava siihen veneeseeni ja perä kulkisi ihan liian syvällä))
        (((siinä on tyhjennysluukut peräpeilissä ja jos ne jäävät veden alle, niin tulee vettä sisäänpäin)))

• buddy-love kirjoitti:

Se sinapinvärisyys oli väritehtailijoiden katala juoni, jolla ne saivat vanhat myymättä jääneet värit kaupaksi.

Syksyllä ostamani housut alkavat olla turhan väljät.
        En ole käynyt vaa'alla, enkä taida edes käydä ennen kuin alkukesästä.
        (ja se paino ratkaisee, tuleeko purjahduskesä, vaiko ei)
        ((nyt olen vielä liian painava siihen veneeseeni ja perä kulkisi ihan liian syvällä))
        (((siinä on tyhjennysluukut peräpeilissä ja jos ne jäävät veden alle, niin tulee vettä sisäänpäin)))

Aina jotain katalia juonia ja salaliittoja kuluttajan päänmenoksi. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät kiertää sinapinkeltaiset vaatteet kaukaa.

Painonpudotus ei välttämättä kaipaa vaakaa. Tunnet sen omassa kehossasi, kun on kevyempi olo ja vaatteet alkavat roikkumaan päällä. Kannustan jatkamaan.
        Vene on hyvä motivaattori. Sinulla on hieno päämäärä, jonka eteen kannattaa nähdä vaivaa.

• tosi.typy kirjoitti:

Aina jotain katalia juonia ja salaliittoja kuluttajan päänmenoksi. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät kiertää sinapinkeltaiset vaatteet kaukaa.

Painonpudotus ei välttämättä kaipaa vaakaa. Tunnet sen omassa kehossasi, kun on kevyempi olo ja vaatteet alkavat roikkumaan päällä. Kannustan jatkamaan.
        Vene on hyvä motivaattori. Sinulla on hieno päämäärä, jonka eteen kannattaa nähdä vaivaa.

Mutta päältäni ei välttämättä huomaa painon häviämistä, sillä jostain syystä edelliskerralla alkoi tulla kyselyitä vasta kun olin hukannut jo todella monta kiloa.

Huomenna Jyväskylään hakemaan erästä ostamaani vempelettä (käytetty ja sain sen halvalla).

• buddy-love kirjoitti:

Mutta päältäni ei välttämättä huomaa painon häviämistä, sillä jostain syystä edelliskerralla alkoi tulla kyselyitä vasta kun olin hukannut jo todella monta kiloa.

Huomenna Jyväskylään hakemaan erästä ostamaani vempelettä (käytetty ja sain sen halvalla).

Ulkopuoliset huomaavat painonpudotuksen vasta, kun laihtumista on tapahtunut reilusti ja talvivaatteita vähennetään tuntuvasti. Ehkä kesään mennessä olet jo onnistunut pudottaamaan painoa tuntuvasti? Hyvällä mielellä eteenpäin.

Sinulla on hankinnoissa hauska "Sulo Vilen"-tyyli, "Kun saa niin halvalla". Mitäs niistä vempeleistä turhaan maksaa, jos halvallakin saa. Ihan järkevää.

Mikä vempele siellä J-kylässä on?

• tosi.typy kirjoitti:

Ulkopuoliset huomaavat painonpudotuksen vasta, kun laihtumista on tapahtunut reilusti ja talvivaatteita vähennetään tuntuvasti. Ehkä kesään mennessä olet jo onnistunut pudottaamaan painoa tuntuvasti? Hyvällä mielellä eteenpäin.

Sinulla on hankinnoissa hauska "Sulo Vilen"-tyyli, "Kun saa niin halvalla". Mitäs niistä vempeleistä turhaan maksaa, jos halvallakin saa. Ihan järkevää.

Mikä vempele siellä J-kylässä on?

Sellainen puuntyöstökoneen lisälaite ja maksoi noin 10% uuden hinnasta.
        Pitäisi tehdä huonokuntoisiin ikkunoihin uusia karmeja, mutta vielä puuttuu muutama juttu ja ehkä pitää teettää teriäkin.

• buddy-love kirjoitti:

Sellainen puuntyöstökoneen lisälaite ja maksoi noin 10% uuden hinnasta.
        Pitäisi tehdä huonokuntoisiin ikkunoihin uusia karmeja, mutta vielä puuttuu muutama juttu ja ehkä pitää teettää teriäkin.

Siellä on edessä isompi projekti. Otatko puut omasta metsästä, vai mitä puutä niihin ikkunankarmeihin käytetään?

Pikkutarkkaa ja aikaa vaativaa hommaa. Tuohon menee varmaan koko kesä?

• tosi.typy kirjoitti:

Siellä on edessä isompi projekti. Otatko puut omasta metsästä, vai mitä puutä niihin ikkunankarmeihin käytetään?

Pikkutarkkaa ja aikaa vaativaa hommaa. Tuohon menee varmaan koko kesä?

On muutakin puuhaa, joten tuo projekti voi venyä pidemmälle.

Omat puut olisivat hyvä vaihtoehto, mutta hankintalistalla oleva tukkisaha ei ole vielä tullut vastaan. Pitäisi siis sahauttaa, mutta tässä ei ole oikein sopivaa sahaa lähistöllä.
        Ostopuu on todennäköisesti turhan harvasyistä, mutta katsotaan nyt miten tämä etenee, eli tuleeko vastaan puuta vaiko sahaussysteemi.

Jonkun verran on kuitenkin varastossa sopivaa sahattua puuta, eli niilä pääsee alkuun ja testaamaan asetuksia.

• buddy-love kirjoitti:

On muutakin puuhaa, joten tuo projekti voi venyä pidemmälle.

Omat puut olisivat hyvä vaihtoehto, mutta hankintalistalla oleva tukkisaha ei ole vielä tullut vastaan. Pitäisi siis sahauttaa, mutta tässä ei ole oikein sopivaa sahaa lähistöllä.
        Ostopuu on todennäköisesti turhan harvasyistä, mutta katsotaan nyt miten tämä etenee, eli tuleeko vastaan puuta vaiko sahaussysteemi.

Jonkun verran on kuitenkin varastossa sopivaa sahattua puuta, eli niilä pääsee alkuun ja testaamaan asetuksia.

Kun projekti etenee, tulethan palstalle antamaan väliaikatietoja.

Nyt hetkeksi vielä toisiin hommiin. Mukavaa illanjatkoa.

öitä! :)

• tosi.typy kirjoitti:

Kun projekti etenee, tulethan palstalle antamaan väliaikatietoja.

Nyt hetkeksi vielä toisiin hommiin. Mukavaa illanjatkoa.

öitä! :)

Saattaa kyllä mennä aikaa, sillä tässä on muita projekteja välissä.
        (ja olen melko hidas tekemään, sillä teen asiat liian huolellisesti)
        ((mutta toisaalta, kun asia on tehty kunnolla, niin sitä ei välttämättä tarvitse tehdä ikinä uudelleen))
        (((yksi elektroniikkakehitelmäni oli verstaan hyllyllä yli kymmnenen vuotta käyttämättömänä ja siellä on talvella aika viileääkin, mutta siitä huolimatta kun otin sen käyttöön, niin se oli vielä ihan alkuperäisissä säädöissäänkin ja kaikki toimi heti kuten uutena)))

• tosi.typy kirjoitti:

Unohtui vastata:

Kiitos minigallupista! 😁

Kiva kun osallistuit galluppiin.😁

• Noh.. mun tyyli on tyylittömyys. T-paita yhdistettynä hameeseen tai housuihin.

Mukavaa ja käytännöllistä. En oikeasti välitä miltä näytän, kunhan on hyvä olla. Merkkivaatteet jätän suosiolla kauppaan ja muutoinkin olen nainen, joka vihaa vaateostoksilla käyntiä.

Toki, mielelläni katson tyylikkäitä ihmisiä. Ovat ilo silmälle, mutta en ite jaksa kuulua niihin. Kampaajallakin olen käynyt viimeksi 2015.
      Ulkonäköni ei kiinnosta minua.

• Sulla on kyllä ihanat hiukset kampaamo käynneistä huolimatta🤗

Siis tyylitaituria ei kyllä tästä leidistä myöskään saa😁

Nuorena katselin erään kaverini tyyliä, pidin siitä kovasti. Oli jotenkin sellainen aikuismainen. Itse jos sovitin samanlaisia vaatteita, niin ei ei vaan mitenkään olleet mukavat päällä.

Eli omanlainen mukavan rento tyyli kunniaan.😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sulla on kyllä ihanat hiukset kampaamo käynneistä huolimatta🤗

Siis tyylitaituria ei kyllä tästä leidistä myöskään saa😁

Nuorena katselin erään kaverini tyyliä, pidin siitä kovasti. Oli jotenkin sellainen aikuismainen. Itse jos sovitin samanlaisia vaatteita, niin ei ei vaan mitenkään olleet mukavat päällä.

Eli omanlainen mukavan rento tyyli kunniaan.😉

Mitä saat mies siitä, että esität esim kahta eri naista netissä juttelemassa mukavia kampaamokäynneistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä saat mies siitä, että esität esim kahta eri naista netissä juttelemassa mukavia kampaamokäynneistä?

Varmaan jotain samantapaista kuin joku joka puhkoo reikiä ilmaan väännöksillään ;D

• Anonyymi

Pyh 😄

Päälleen saa laittaa ihan mitä itse tykkää. Mulla on nykyään mukavuus ja käytännöllisyys ykkösenä, vaikka näyttäisin kuinka navettapiialta tai metsäerkiltä.

xLiner

• Juuh tulee kyllä itselläni enemmän käytettyä jotain rentoa. Huppari ja college housu tyylisesti.

Jos nyt iltaa lähden kylille viettää, niin asut sit menee sen fiiliksen mukaisesti…

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Juuh tulee kyllä itselläni enemmän käytettyä jotain rentoa. Huppari ja college housu tyylisesti.

Jos nyt iltaa lähden kylille viettää, niin asut sit menee sen fiiliksen mukaisesti…

Toki juhlallisempiin tilaisuuksiin ja tiettyihin työtapaamisiin pukeudutaan muita kunnioittavalla tavalla. Ja varmasti jos kävisin bilettämässä, niin saattaisin pukeutua sinne erilailla kuin koti-iltoihin - mutta enpä käy, nukkuminen on kivempaa 😁

Mukavaa kun vaatteissa on tilaa ja/tai joustoa eikä tarvitse pelätä paljastelevansa vahingossa liikaa 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki juhlallisempiin tilaisuuksiin ja tiettyihin työtapaamisiin pukeudutaan muita kunnioittavalla tavalla. Ja varmasti jos kävisin bilettämässä, niin saattaisin pukeutua sinne erilailla kuin koti-iltoihin - mutta enpä käy, nukkuminen on kivempaa 😁

Mukavaa kun vaatteissa on tilaa ja/tai joustoa eikä tarvitse pelätä paljastelevansa vahingossa liikaa 😄

xLiner

Siis nykään. Joskus nuorempana olen ollut tosi tarkka siitä mitä päälleni laitan ja miltä näytän. Se oli silloin aikoinaan tärkeää ja kiinnostavaa touhua. Aikansa kaikkea.. arvot muuttuvat.

xLiner

• Kumpi samanvärisistä oli ensin, hiukset vai paita?

• Paita on ollut mulla nyt jo jokusen vuoden🤔 hiusväriä tuli vaihdettua vähän sen hetkisen fiiliksen mukaan.

• Anonyymi

Ei taida kyllä olla mitään nuista. Shortseja ei ilkeä pitää. No yksi sarjakuva printti paita on missä on Bambista Rumpali kani ja snoopy ja kiroilevasiili paitulit joka ollut varmaan 13 vuotta .

• Söpöjä! Kiroileva siili on just hyvä😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Söpöjä! Kiroileva siili on just hyvä😁

Hah, mullapa onkin kiroileva siili yöbokserit, pistäppä dreamer paremmaks!!
        Ja onneks kesään päin menossa, taas mennään valoa ja lämpöä kohti, kesän look shortsit jossain muodossa, t-paita ja aina avojaloin.
        Töissä sitte huomiocaprit ja t-paita, niillä pärjää, siäl joutuu kyl laittamaan sukat ja turvakengät, prkl!
        Hiusten väri pysyvä harmaa, jostain syystä....
        >cc<

• Anonyymi kirjoitti:

Hah, mullapa onkin kiroileva siili yöbokserit, pistäppä dreamer paremmaks!!
        Ja onneks kesään päin menossa, taas mennään valoa ja lämpöä kohti, kesän look shortsit jossain muodossa, t-paita ja aina avojaloin.
        Töissä sitte huomiocaprit ja t-paita, niillä pärjää, siäl joutuu kyl laittamaan sukat ja turvakengät, prkl!
        Hiusten väri pysyvä harmaa, jostain syystä....
        >cc<

Olet siis luonnonlapsi kun avojaloin tykkäät kulkea?. Kuulostaa kivalta tuo sinun luukkisi😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Olet siis luonnonlapsi kun avojaloin tykkäät kulkea?. Kuulostaa kivalta tuo sinun luukkisi😁

Luonnonlapsi tavallaan kyllä, on mul yleensä sandaalit, remmi- tai sporttimallit, ei enää jalkapohjat kestä niinku kakarana...
        Mut shotseissa melkein aina kesällä, collarit ja hupparia sit syssymmällä.
        Onneks työ ja elämä muutenkin sillä mallilka ettei tarvi edustaa, ei oo mun juttu.
        Auringon lapsi vielä näilläkin kilometreillä (niitä riittää...) eli paita pois kun paistaa, silloin kun oon omissa oloissani.
        Ja kukin tyylillään.....
        >cc>

• Anonyymi

Höpöhöpö artikkeli 😂. Kyllä saa käyttää sellaisia vaatteita kuin haluaa ja joissa viihtyy ☝

Olin parikymppinen, kun työpaikalla yksi insinööri saarnasi 30v naispuoliselle insinöörille miten kolmikymppisten naisten pitää pukeutua; vekkihameeseen! Tämä saarnainsinööri kohtasi valtavat vastalauseet. Silti näin vuosikymmenten jälkeen voi todeta, ettei oikein mikään ole muuttunut.

Pukeutumistani ovat arvostelleet vain edesmenneet äitini ja tätini 🤷‍♀️.

- Sheena

• Anonyymi

Kun paikallinen sopiminen tulee niin sinä pukeudut niin kuin työnantaja sanoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä sekä vapaa ajalla

• 😂 ei juma🤣🤣🙈

Siis sille miehelle olis itse pitänyt mennä sanomaan.. nyt ne miesten skottihameet esiin🤣 Olisiko itse suostunut tähän..

Siis itse kyllä vähän odotin tukkatyylin muutoksesta, enemmän sanomista sukulaisilta. Ei siis minkäänlaista sanottavaa. Ei siis edes tyyliin olet värjännyt hiuksesi😂

• Anonyymi

90-luvun lehdissä nelikymppisillä ruskeanharmaat vaatteet, pullonpohjarillit ja värjäämättömät hiukset. Onneks nykyään mummotkaan ei näytä siltä🤮

Vaikkei se tietysti mulle kuulu jos joku haluaa näyttää varhaisvanhukselta jo ennen keski-ikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantaja ei minua määrää.

- Sheena

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

😂 ei juma🤣🤣🙈

Siis sille miehelle olis itse pitänyt mennä sanomaan.. nyt ne miesten skottihameet esiin🤣 Olisiko itse suostunut tähän..

Siis itse kyllä vähän odotin tukkatyylin muutoksesta, enemmän sanomista sukulaisilta. Ei siis minkäänlaista sanottavaa. Ei siis edes tyyliin olet värjännyt hiuksesi😂

Joo kyllä mies sai kuulla asiasta niin kauan kuin siellä töissä, missään nimessä ei vähällä päässyt 😅

Värjäsin hiukseni mustaksi ainakin kymmenen vuotta. Kun sitten päätin, nyt saa riittää, vaalensin sävyä hiljalleen vaaleammaksi kunnes en enää värjännyt. Mitä tapahtui? Kukaan, joka ei ollut nähnyt minua vähään aikaan ei tuntenut 😂 Monet kysyivät "oletko värjännyt hiuksesi?" tai "Tuo väri sopii sinulle" 😂

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

90-luvun lehdissä nelikymppisillä ruskeanharmaat vaatteet, pullonpohjarillit ja värjäämättömät hiukset. Onneks nykyään mummotkaan ei näytä siltä🤮

Vaikkei se tietysti mulle kuulu jos joku haluaa näyttää varhaisvanhukselta jo ennen keski-ikää.

Tuokin on asenne- ja tottumiskysymys. Itse muistan 70-luvun olleen ruskea ja värikäs, paljon murrettuja sävyjä, kaikenikäisillä. Silmälaseihin ei oltu vielä keksitty ohennusta.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä mies sai kuulla asiasta niin kauan kuin siellä töissä, missään nimessä ei vähällä päässyt 😅

Värjäsin hiukseni mustaksi ainakin kymmenen vuotta. Kun sitten päätin, nyt saa riittää, vaalensin sävyä hiljalleen vaaleammaksi kunnes en enää värjännyt. Mitä tapahtui? Kukaan, joka ei ollut nähnyt minua vähään aikaan ei tuntenut 😂 Monet kysyivät "oletko värjännyt hiuksesi?" tai "Tuo väri sopii sinulle" 😂

- Sheena

Aika hyvä muutos😁 kukaan ei huomaa mitään🤣

Jossain vaiheessa itselläni oli liukuvärjätyt hiukset.. tumma yläosa ja alaosa vaaleaa.. tarpeeksi kauan kun vaalensin.. päätinkin sitten että kasvatetaan tuota omaa tukkaa. En siis moneen vuoteen värjännyt hiuksiani. Viime vuoden puolella sain jonkun ahaa elämyksen. Jos nyt vielä värjäsi hiukset blondiksi😁 hidas ja kallis projekti. Mutta nyt sain sitten näihin sitä kauan kaipaamani pinkkiä väriä. Voi olla että kasvatan taas oman hiusvärini🤔liukuväri tyylisesti..

• Mistä tämmöiset jutut edes tulee, että täytyisi olla just johonkin muottiin ja normeihin sopiva? Aika vanhoillista.

• Anonyymi

Varmaan tästä sinun miehen rekistöröity nimimerkki- teatterista? Monta puheenvuoroa ja vain yksi mies länkyttämässä

• Anonyymi

Pää on pipi aloittajalla

• Anonyymi kirjoitti:

Pää on pipi aloittajalla

Ei ole. Aloittaja on mukava nainen.

• No niin onhan nämä ihan höpönlöpö artikkeleita. Silti välillä ihmetyttää toisten tiukkapipoisuus..

Kukin tietysti käyttää sellaisia vaatteita missä itse viihtyy oli ikä mitä tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pää on pipi aloittajalla

Kiitos pää voi jo paremmin🤗

No niin onhan nämä ihan höpönlöpö artikkeleita. Silti välillä ihmetyttää toisten tiukkapipoisuus..

Kukin tietysti käyttää sellaisia vaatteita missä itse viihtyy oli ikä mitä tahansa.

Se on just näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää on pipi aloittajalla

Sinulla ei ole vissiin ollut vuosiin muuta toimitettavaa kuin härkkiä jokaista miehen huuhaaprofiilia vuorotellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole vissiin ollut vuosiin muuta toimitettavaa kuin härkkiä jokaista miehen huuhaaprofiilia vuorotellen

Pakkomielteen takia, sillä psykoottinen kuvittelee kaunan kohteen löytyvän joka hahmon takaa, surkea ns folie deux

• Anonyymi

Kummallinen aloitus.
      Jos oikeasti on joku keski-ikäinen muija antamassa ohjeita, kuinka pitäisi pukeutua, niin ei ainakaan älli ole kasvanut, kun ei ymmärrä, että jokainen pukeutuu kuin parhaakseen näkee ja mistä pitää. Koskee myös miehiä. Pääasia, että on rytkyjä päällä, ettei alasti sentään kekkaloi.

• Tämäkö aloitus? Luepa uudestaan, jotain jäi ehkä ymmärtämättä 🙂

• Niin siis tässähän en ole sanomassa miten juuri sinun tai kenenkään muunkaan pitäisi pukeutua. Lähinnä naurattaa nämä älä pukeudu noin ja noin. 😁 Siitä tämän aloituksen idea.

Sinäkin pukeudut juuri niinkuin tahdot😁

Täytyy viel kysellä käytkö kommentoimassa myös ihan OIKEASTI noihin ihan ihme hihhuli hihhuli aloituksiin samaa?🤔 kummallinen aloitus.. Ehkä tämä aloitus ei ole kummallinen, mutta sen laatija on.

• E-Lukka kirjoitti:

Tämäkö aloitus? Luepa uudestaan, jotain jäi ehkä ymmärtämättä 🙂

Mää kuule mietin vähän samaa, että jaa tämäkö aloitus😁

• Anonyymi

Olen keski-ikäinen ja mä käytän reppua jos menen kauppaan tai shoppailee. Ja reppu on ostettu lastenosastolta cittarista puoleenhintaan. Joku joskus huomautti repustani kun olin kaupassa. Musta reppu vaan on kätevämpi ja kevyempi kantaa kuin muovikassit. en siis omista autoa

• Kummallista huomauttelusta😳 Niin ja siis itse suosin myös kävelemistä kauppaan, eli reppu on siihen juurikin tosi passeli.👍🏼

Reppu löytyy myös täältä😁 lastenosastolta ja tietenkin värinä mikäs muukaan kun pinkki😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kummallista huomauttelusta😳 Niin ja siis itse suosin myös kävelemistä kauppaan, eli reppu on siihen juurikin tosi passeli.👍🏼

Reppu löytyy myös täältä😁 lastenosastolta ja tietenkin värinä mikäs muukaan kun pinkki😁

Mulla on tollanen mikki hiiri kuosi. Yleensä mulla reput alkaa hajoo sisäpuolelta mutta toi on pysynyt ehjänä. Vaikka käyttötarkoitus sama kuin muissakin repuissa.

• Anonyymi

No eivätpä hyvin pukeutuvat ihmiset muutenkaan missään Suomi24:n kuplassa aikaansa vietä.

Elämänkoulun edustajia, ulkonäkörajoitteisia, alempien sosiaaliluokkien ihmisiä, osa jopa suoranaista roskaväkeä, valtaosa huonohampaisia ja reilusti ylipainoisia, elämänhallintansa jo aikoja sitten täysin menettäneitä.

Sitä täällä on.
      Ne paremmin toimeentulevat ja pukeutuvat ihmiset ovat jossain aivan muualla kuin täällä palstalla jankuttamassa harhaisia juttujaan viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Olenko huonohampainen kun mulla ei ole yhtään reikää hampaissa eli ei ole paikattuja hampaita ja hammaskiveäkään ei ole. Olen keksi-ikäinen . jos reikien puuttuminen tekee minusta huonon ihmisen niin en voi sille mitään. Tulen jatkossakin hoitamaan hampaitani hyvin.

• No vau tänne eksyi ihan itse tietäjä…

Mikä olet sanomaan meistä muista näitä väittämiä? Eli jos ajattelet meistä muista suomi24 käyttäjistä tuolla tavalla. Vaikka juuri sinä et kuuluisi ”roskaväkeen”.. Niin hups sinne kuule nyt mätkähdit. Vaikka itse roskaväkeä ei edes ole.

• Anonyymi

No onneksi ei mikään läski täti luennoimassa naisena esiintyvälle miehelle elitismistä ym

• Itse en käytä mitään listalla mainittua vaatetta tai asustetta eli olen varmaan siinä mielessä tylsä keski-ikäinen, mutta minua ärsyttää tuollaiset listaukset todella paljon. Jokainen pukeutukoot, miten lystää, kunhan nyt ei ehkä ihan nakuna kulje. Kaikilla on yhtäläinen oikeus päättää itse vaatetuksestaan. Ainoastaan tietyissä tilaisuuksissa mielestäni kuuluu huomioida pukeutuminen tietyllä tavalla, vaikka se olisi täysin oman tyylin vastaista. Esim hautajaisiin on mielestäni pukeuduttava tilaisuutta kunnioittavalla tavalla.

Jotkut vinkit ovat kyllä mielestäni ihan varteenotettavia koskien esim meikkausta. Ikääntyvällä iholla tietyt tuotteet vain näyttävät paremmalta tai esim tietynlainen silmämeikki antaa virkeämmän ilmeen. Jos kuitenkin halua meikata goottityyliin seitsemänkymppisenä, niin siitä vaan 🤗

Niin ja ei ole huomautettu tyylistäni mitenkään ikävästi tai arvostelevasti, vaikka ehkä joku on ehkä mielessään tyyliäni (tai tyylittömyyttäni) kauhistellutkin 😄 Viimeisin tyyliini liittyvä kommentti tuli poikani joukkuekaverin äidiltä. Hän sanoi autoani todella tyylikkääksi, että sopii kuulemma minulle. Tiedä sitten oliko kehu vai ei, mutta koska pidän autostani niin käänsin sen kehuksi 😁

• Et ole tylsä sulla on vaan sun oma tyyli🤗 Just siksi minuakin ärsyttää nämä listaukset. Kukin pukeutuu miten itse haluaa. Kunhan tosiaan on edes jotain yllä. Olisi aika ahdistavaa katsella alastomia ihmisiä kadulla. Kyllä aivan näin vainajia täytyy kunnioittaa.😊 ei sinne missään vesiraja mekossa mennä.

Huomattavasti minua vanhempi kollega sanoi, ettei käytä esim.puuteria, kun rypyt jotenkin näkyy paremmin. Ehkä se sitten korostaa jotenkin enemmän sitä juonne uraa..🤔

Se jos nainen kehuu autoa, niin on jo jotain. Hyvä kehu siis😁

Et ole tylsä sulla on vaan sun oma tyyli🤗 Just siksi minuakin ärsyttää nämä listaukset. Kukin pukeutuu miten itse haluaa. Kunhan tosiaan on edes jotain yllä. Olisi aika ahdistavaa katsella alastomia ihmisiä kadulla. Kyllä aivan näin vainajia täytyy kunnioittaa.😊 ei sinne missään vesiraja mekossa mennä.

Huomattavasti minua vanhempi kollega sanoi, ettei käytä esim.puuteria, kun rypyt jotenkin näkyy paremmin. Ehkä se sitten korostaa jotenkin enemmän sitä juonne uraa..🤔

Se jos nainen kehuu autoa, niin on jo jotain. Hyvä kehu siis😁

Tyylini on aika hillitty ja klassinen, siinä mielessä siis voisin kuvailla sitä ehkä tylsähköksi 😊 Pidän kyllä väreistä, mutta käytän niitä harkiten. Minulla saattaa olla esim kesäisellä terassilla sitruunankeltainen toppi fakkuhameen ja sandaalien kanssa, mutta enempää väriä en tuollaiseen asuun yhdistä.

Iho tulee kuivemmaksi iän myötä, joten puuterimaiset tuotteet saattaa tosiaan korostaa juonteita. Myös tuotteiden määrää kannattaa iän myötä vähentää, turha pakkeli tekee ihosta kakkumaisen ja korostaa juuri sitä, mitä haluaa peittää. Mutta tosiaan, jos haluaa laittaa kunnon glamour-meikin, mikään ei estä sitä, mutta itse ottaisin kyllä iän huomioon meikatessa.

Ehdottomasti autokehut on niitä parhaita kehuja, niitä otetaan mielellään vastaan 😂

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Tyylini on aika hillitty ja klassinen, siinä mielessä siis voisin kuvailla sitä ehkä tylsähköksi 😊 Pidän kyllä väreistä, mutta käytän niitä harkiten. Minulla saattaa olla esim kesäisellä terassilla sitruunankeltainen toppi fakkuhameen ja sandaalien kanssa, mutta enempää väriä en tuollaiseen asuun yhdistä.

Iho tulee kuivemmaksi iän myötä, joten puuterimaiset tuotteet saattaa tosiaan korostaa juonteita. Myös tuotteiden määrää kannattaa iän myötä vähentää, turha pakkeli tekee ihosta kakkumaisen ja korostaa juuri sitä, mitä haluaa peittää. Mutta tosiaan, jos haluaa laittaa kunnon glamour-meikin, mikään ei estä sitä, mutta itse ottaisin kyllä iän huomioon meikatessa.

Ehdottomasti autokehut on niitä parhaita kehuja, niitä otetaan mielellään vastaan 😂

Naisena lähinnä netissä esiintyväksi mieheksi panostat ilmeisen paljon tähän asiaan on värit ja kaikki mietittynä

• Anonyymi kirjoitti:

Naisena lähinnä netissä esiintyväksi mieheksi panostat ilmeisen paljon tähän asiaan on värit ja kaikki mietittynä

Sukupuolesta huolimatta voi tähän asiaan panostaa ja miettiä värejä, jos niin haluaa. Suosittelen kokeilemaan.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Sukupuolesta huolimatta voi tähän asiaan panostaa ja miettiä värejä, jos niin haluaa. Suosittelen kokeilemaan.

Enemmän ihmetyttää uuvatit jotka jaksaa mies tätä yksinkeskusteluasi seurailla

• Anonyymi kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää uuvatit jotka jaksaa mies tätä yksinkeskusteluasi seurailla

Maailmassa on paljon ihmeteltävää joillekin.

• Aletheias kirjoitti:

Tyylisi kuulostaa mielestäni hyvältä.👍🏼. Sopii varmasti tuo sitruunankeltainen sun tummiin hiuksiin.

Jotenkin siis kirjoituksiesi perusteella olenkin jo saanut, sinusta hyvin hienon naisen kuvan.🤗 varmasti siis on myös se sun kehuttu auto upea😉

Tyylisi kuulostaa mielestäni hyvältä.👍🏼. Sopii varmasti tuo sitruunankeltainen sun tummiin hiuksiin.

Jotenkin siis kirjoituksiesi perusteella olenkin jo saanut, sinusta hyvin hienon naisen kuvan.🤗 varmasti siis on myös se sun kehuttu auto upea😉

Kiitos 😊 Juuri tuota moni sanoi, että sitruunankeltainen sopi tummiin väreihin kivasti ja kai sitä on sitten uskottava, kun moni niin sanoo 😄

Voi sentään, enpä tiedä olenko niin hieno ja autokin on ihan pienemmän perheluokan tavisauto, mutta se on musta 😍 Ja pidän siitä itse niin sehän se on tärkeintä 🤗

• Aletheias kirjoitti:

Kiitos 😊 Juuri tuota moni sanoi, että sitruunankeltainen sopi tummiin väreihin kivasti ja kai sitä on sitten uskottava, kun moni niin sanoo 😄

Voi sentään, enpä tiedä olenko niin hieno ja autokin on ihan pienemmän perheluokan tavisauto, mutta se on musta 😍 Ja pidän siitä itse niin sehän se on tärkeintä 🤗

Klassinen pukeutumistyyli kuulostaa ainakin omaan korvaan hienolta.😊

Klassinen pukeutumistyyli kuulostaa ainakin omaan korvaan hienolta.😊

Tällä hetkellä päällä on samettipöksyt ja huppari, ei niin klassista 😄 Mutta mun tyyliä on ohjannut varmaan aika paljon mun työ eli sellainen tavanomainen toimistovaatetus on aika tyypillinen arkivaatetus mulle.

• Aletheias kirjoitti:

Tällä hetkellä päällä on samettipöksyt ja huppari, ei niin klassista 😄 Mutta mun tyyliä on ohjannut varmaan aika paljon mun työ eli sellainen tavanomainen toimistovaatetus on aika tyypillinen arkivaatetus mulle.

Rentoa pukeutumista. 👍🏼 Jäin jumittamaan nukutus reissulla lasten väliin.🥴 Nyt en jaksa siirtyä tässä palstailun ohella alakertaan..😂

Rentoa pukeutumista. 👍🏼 Jäin jumittamaan nukutus reissulla lasten väliin.🥴 Nyt en jaksa siirtyä tässä palstailun ohella alakertaan..😂

Kotona pitää olla rennosti, joko huppariasu tai sitten pelkkä kylpytakki, mutta koskaan en ole kotona ykkösissä.

Voi ihanaa, kun saat nukkua tsi pötkötellä vielä lasten vieressä ❤️ Kaipaan tuota aikaa, kun poikani vielä nukkui vieressäni tai kömpi aamuisin saman peiton alle. Ja lapsen nukuttaminen on ehkä parasta maailmassa 🥰 Iltapesut, iltasatu, ne ihanat höpötyshetket, pienet sormet hypistelee hiuksia.. Annamme edelleen poikani kanssa hyvänyönhalit joka ilta, joskus käyn "peittelemässä" hänet, mutta ei oikein enää teini kaipaa äitiä viereensä 😄

• Aletheias kirjoitti:

Kotona pitää olla rennosti, joko huppariasu tai sitten pelkkä kylpytakki, mutta koskaan en ole kotona ykkösissä.

Voi ihanaa, kun saat nukkua tsi pötkötellä vielä lasten vieressä ❤️ Kaipaan tuota aikaa, kun poikani vielä nukkui vieressäni tai kömpi aamuisin saman peiton alle. Ja lapsen nukuttaminen on ehkä parasta maailmassa 🥰 Iltapesut, iltasatu, ne ihanat höpötyshetket, pienet sormet hypistelee hiuksia.. Annamme edelleen poikani kanssa hyvänyönhalit joka ilta, joskus käyn "peittelemässä" hänet, mutta ei oikein enää teini kaipaa äitiä viereensä 😄

Käytiin saunassa niin rennosti tässä oleskellaan juuri kylpytakissa😁

Lapseni nukkuu Siskonpeti tyylisesti. Välillä nukahdan itsekin sinne väliin. Nukun huonosti kun kummastakin puolesta tulee kättä😅 en vaan aina jaksa siirtyä omaan sänkyyn. Siitä päätöksestä kärsii kyllä seuraavana päivänä.🥴

Kiva kun voitte tai saat vielä antaa ilta halin.❤️ se on tärkeätä vaikka joskus tulisikin pistämään hanttiin.🤗

Käytiin saunassa niin rennosti tässä oleskellaan juuri kylpytakissa😁

Lapseni nukkuu Siskonpeti tyylisesti. Välillä nukahdan itsekin sinne väliin. Nukun huonosti kun kummastakin puolesta tulee kättä😅 en vaan aina jaksa siirtyä omaan sänkyyn. Siitä päätöksestä kärsii kyllä seuraavana päivänä.🥴

Kiva kun voitte tai saat vielä antaa ilta halin.❤️ se on tärkeätä vaikka joskus tulisikin pistämään hanttiin.🤗

Kylpytakki on loistava kotiasu 😁

Joskus lapsen vieressä nukkuminen verottaa omia unia ja tärkeintä tietenkin olisi, että kaikki saavat tarpeeksi unta. Muistan, miten omakin muksu heitti milloin kättä, milloin jalkaa päin naamaa 😄 Annoin hänen silti nukkua vieressäni niin kauan kunnes hän omaehtoisesti siirtyi omaan sänkyynsä. Välillä väsytti, mutta oli se sen arvoistakin 🥰

Iltahali on mielestäni ihana ja tärkeä rutiini 😊 Usein se menee niin, että poikani tulee iltapesujen jälkeen antamaan minulle halit joko keittiöön tai sohvalle ennen huoneeseen menemistä. Ja muutenkin olen pyrkinyt siihen, että meillä osoitetaan hellyyttä, että se on ns tavallista. Tietenkään teiniä ei voi pakottaa halimaan, mutta toistaiseksi on halit kelvanneet 🤗

• Aletheias kirjoitti:

Kylpytakki on loistava kotiasu 😁

Joskus lapsen vieressä nukkuminen verottaa omia unia ja tärkeintä tietenkin olisi, että kaikki saavat tarpeeksi unta. Muistan, miten omakin muksu heitti milloin kättä, milloin jalkaa päin naamaa 😄 Annoin hänen silti nukkua vieressäni niin kauan kunnes hän omaehtoisesti siirtyi omaan sänkyynsä. Välillä väsytti, mutta oli se sen arvoistakin 🥰

Iltahali on mielestäni ihana ja tärkeä rutiini 😊 Usein se menee niin, että poikani tulee iltapesujen jälkeen antamaan minulle halit joko keittiöön tai sohvalle ennen huoneeseen menemistä. Ja muutenkin olen pyrkinyt siihen, että meillä osoitetaan hellyyttä, että se on ns tavallista. Tietenkään teiniä ei voi pakottaa halimaan, mutta toistaiseksi on halit kelvanneet 🤗

Tuo on ihanaa jos lapsi tekee oma aloitteisesti juttuja vanhemman kanssa🥰 toivon että saan halailla lapsiani vielä vähän vanhempana. Pyrin siihen etten kasvata heistä perinteisiä suomalaisia ukkoja jotka ei osaa näyttää tunteitaan, halailusta puhumattakaan..

Mun keskimmäinen aina välillä paijaa myös mua. Kerran kysyin ihan ihmeissäni mitä teet? Vastauksena äitikin tykkää paijaamisesta🥹 mä olin tuosta kyllä aiemmin maininnut🥰 hyvin valikoiva muisti, mutta toi oli kiva.

Tuo on ihanaa jos lapsi tekee oma aloitteisesti juttuja vanhemman kanssa🥰 toivon että saan halailla lapsiani vielä vähän vanhempana. Pyrin siihen etten kasvata heistä perinteisiä suomalaisia ukkoja jotka ei osaa näyttää tunteitaan, halailusta puhumattakaan..

Mun keskimmäinen aina välillä paijaa myös mua. Kerran kysyin ihan ihmeissäni mitä teet? Vastauksena äitikin tykkää paijaamisesta🥹 mä olin tuosta kyllä aiemmin maininnut🥰 hyvin valikoiva muisti, mutta toi oli kiva.

Eritoten teinin kanssa saa olla kiitollinen jokaisesta oma-alotteisesta lähestymisestä 😁 Poikani ollessa pienempi teimme koko ajan kaikenlaista yhdessä, teimme pyörälenkkejä, metsäretkiä, pelasimme lautapelejä, piirsimme, juoksimme pitkin leikkipuistoa jne. Se oli aivan ihanaa aikaa 🥰 Lapset kuitenkin kasvavat ja hiljalleen irtaantuvat vanhemmistaan. Se on luontaista elämänkulkua ja samalla kun tuntee haikeutta siitä, että lapsuusajat ovat takanapäin, on myös upeaa nähdä lapsen kasvavan ja itsenäistyvän.

Miten suloisesti tehty keskimmäiseltäsi ❤️ Hän halusi tehdä äidilleen hyvän olon ja takuulla siinä onnistuikin 🤗 Ja osoittaa lapseltasi kehittynyttä empatiakykyä huomioida sinua noin 😊

• Tai sitten ei vaan usko mitään iltapaskan juttuja ja pukeutuu juuri niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jokaisella on oma tyylinsä mitä ei voi typistää johonkin random luetteloon.

Nykyään ei tee edes mieli lukea iltalehtiä näiden paskajuttujen takia.

• Joo siis ei näihin kannata uskoa. Mutta jostain ne jutut on revittävä.😅

• Anonyymi

Pääasia, että jokainen löytää itselleen sellaiset vaatteet, joissa viihtyy vuosia, eikä tarvitse jatkuvasti ostaa uusia ja saastuttaa luontoa kuluttamisella.

• Anonyymi

Kukin pukeutuu miten tykkää. Niin teen minäkin viis muitten mielipiteistä.

Jasu

• Haaveilija39

Just näin🙏

• Oih 🙈 Tällä vuosikymmenellä keksivät varmaan kieltää meiltä keski-ikäisiltä vielä farkutkin, mutta minä aion mennä niillä vaikka hautaan saakka, sanovat mitä sanovat. - No, okei, omistan myös suorat pitkät housut, housuhameen sekä hautajaismekon, mutta arkiasuni sisältää vain farkkuja.

Listalta bongasin suoraan satunnaisen liivittömyyden, sarjakuvaprintit, tekonahkalaukun (käytän päivittäin) sekä satunnaisen rihkamakorviksien käytön. Näistä en ole valmis luopumaan, vaikka sanoisivat boomeriksi. 😄

• Kotona on hyvä olla ilman liivejä😉 suosin nykyisin vaan ja melkeinpä ainoastaan urheiluliivejä. En jotenkin pidä normi rintaliiveistä. Ne jotenkin puristaa epämiellyttävästi..😁

Niin ja siis eihän kaikki voi edes kuvitella pukeutua aitoon nahkatakkiin/laukkuihin. Niin ja itse en arvosta mitenkään erityisemmin kulta/hopea koruja. Eli ihan halpis koruissa on ihan hyvä mennä. 👍🏼

• Anonyymi

Jaa. Mä puen päälleni tasan sitä mistä itse tykkään ja hän, joka ei tykkää, voi vaikka hypätä kaivoon. 🤣

• Anonyymi

Ja siis vakavasti puhuen tilanteen mukaan tietysti kannattaa pukeutua, mutta ikä on täysin epäolennaista. Siinä kohtaa, kun pukeutuu aina ja kaikkialla kuin olis työhaastatteluun menossa, niin on ihan liian "aikuinen".

• Pitäisi nukkua, mutta ei nukuta.

Minua ärsyttää tavattomasti se kun lehdissä kerrotaan naisille "Nyt saat pukeutua tähän tyyliin".,"Varasta tämä tyyli" ja erityisesti ärsyttävät juuri nuo artikkelit, joissa ihmisille kerrotaan miten ei saa pukeutua.
      Ja samaan aikaan julistetaan, että "Naiset pukeutuvat vain itseään varten".

On tyylikkyyttä ja tyylittömyyttä.
      Jotkut asiat sopivat joillekin paremmin kuin joillekin toisille.
      Mutta se ei ole läheskään selvää iän perusteella.

Miesten kohdalla mediat ovat onneksi lähes menettäneet toivonsa, eivätkä edes suuremmin yritä tuputtaa jotain kauden muotia ja kieltää kaikkea muuta.

Lisäksi misua ärsyttääse miten miesten vaatteissa kauden muotiväri on aina muta sävytettynä johonkin epämääräiseen sammelleeseen tai jokin muu rapainen sävy.
      Miksen siis saa viininpunaisia T-paitoja silloin kun niitä haluan ostaa. Kerran olivat Stockkalta jopa mustat T-paidat lopussa, sillä ei kuulemma ollut juuri silloin muodissa (hain naistenosastolta, vaikka se oli hiukan lyhyt: ja moitin kauden valikoiman).
      Är ja muita saman kaltaisia ilmaisuja.

• Mihin itse tykkäät pukeutua? Mikä on sun lempiväri?

Mihin itse tykkäät pukeutua? Mikä on sun lempiväri?

Nyt on hiukan viininpunaisesta violetin suuntaan oleva huppari päällä.
        (ja pitäisi nukkua, mutta ei nukuta)

Minulla on useita punaisia takkeja ja varsinkin siksi, että mallikappalehyllystä löydän niitä helposti, sillä jostain syystä kelpaavat vain minulle.
        Poltettu oranssi käy minulle myös hyvin.
        Samoin musta sillä täkäläisittäin poikkeuksellisesti, en ole sen kanssa kalpea.

Värianalyysin puolella, jonkin sortin syksy.

• Anonyymi

Tärkeää ei ole se mitä pukee päälleen, vaan se, että sen voi joskus riisua.
      Iho paras puku:)

• No iho on kyllä aika suojaava.

• Anonyymi

Mitäs jos minä kuitenkin pukeudun ihan niin kuin minua huvittaa, eikä minua liikuta vähääkään mitä muut ajattelee?

• Anonyymi

Niin no, kummallista se olisi ottaa naisena esiintyvältä mieheltä mitään vinkkejä vastaan

• Anonyymi

EI TODELLAKAAN, MINI-HAMEESSA. BIGINEISSÄ.

• #EI TODELLAKAAN, MINI-HAMEESSA. BIGINEISSÄ.#

Juu, täsmälleen samaa mielee. Ehdottomasti mieluummin mikro- kuin minihameessa ja tietysti ilman pöksyjä. Ja kun bikineistä jättää alaosan pois ja korvaa yläosan nätillä lyhyellä paitulilla, niin kyl siinä silmä lepää. 🌹👀

• Mummielestä kaikki muu menee, mutta ei puolipitkismäiset legginsit eikä leopardikuvioiset mitkään kuteet.

Kaiken sievempi kaikenikäisillä, varsinkin pulskilla tytöillä, on tietennii mikrohame ilman pöksyjä, ellei sitten ole kotioloissa, vierailulla tai bileissä kokonaan ilman alaosaa ja sievästi kokosheivattuna. 🌹👀

• Leopardi kuviolliset legginsit kyllä löytyy😆 ei ne oo kuule yhtään hullummat😏

• Kynis.mi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Leopardi kuviolliset legginsit kyllä löytyy😆 ei ne oo kuule yhtään hullummat😏

VAIN makuasioista voi kiistellä, ku muut asiat on niiku todistettavissa, mut emmä jaksa kiistellä nyt yhtään mistään. Vaan se mun täytyy kuiteski sanoo, et mä en oo konsana haaveillu pimusista, joillois kleopatrankuvioisii kuteita tai legginsii. (Mää haaveilen vain semmosista, joil eioo rihmankiertämää, mut herttaileva ilme.) 🌹👀

• Kynis.mi kirjoitti:

VAIN makuasioista voi kiistellä, ku muut asiat on niiku todistettavissa, mut emmä jaksa kiistellä nyt yhtään mistään. Vaan se mun täytyy kuiteski sanoo, et mä en oo konsana haaveillu pimusista, joillois kleopatrankuvioisii kuteita tai legginsii. (Mää haaveilen vain semmosista, joil eioo rihmankiertämää, mut herttaileva ilme.) 🌹👀

No juu kyllähän minäkin voin noista ainakin haaveilla🤗 ihminen on aika kaunis ilman vaatteita. Luonnollisuus on🥰

No juu kyllähän minäkin voin noista ainakin haaveilla🤗 ihminen on aika kaunis ilman vaatteita. Luonnollisuus on🥰

Emmä ny miehist, mut naiset on kyl enämpi kauniita ja sulosii. 🌹👀

• Anonyymi

Käytän ainakin erivärisiä kangaskasseja erilaisissa menoissa, en tietenkään juhlissa.
      Kuviosukista tuli mieleen pitsisukat joista tykkään. Niitä vain ei mistään tahdo saada, kun ovat kuulemma menneiden vuosikymmenten muotia.
      Liian kylmät vaatteet, no kertokaapa mistä löytää tänä päivänä lämpimät hiihtohousut jos ei halua toppahousuja tai hiostavia lasketteluhaalareita, koko talven ollut persus paleluksissa.
      Tuo sininen käsilaukku ei tuntuisi omalta, yhtä laukkua koko mimmi, vain siihen kiinnittää katseen, ei mimmiin.

• Joo kyllä ne lämpimä housut on juurikin toppahousut. Onkin tullut käytyä Tammikuussa toppahousuissa baarissa😁

• Minihame, kuumahousut, verkko- sukat/sukkikset ikänaisella ja tietenkin wanhusnaisella tekevät hänestä sanalla sanoen, säälittävän.

• Luin tuon artikkelin vasta ja helkutti kun nousi niskakarvat pystyyn.. materialismia. Jaa, pitääkö mun nyt sanoa kova sana! Voi vittu mitä paskaa koko artikkeli!

No.. olen itse tyylitön ja mahdottoman huono toimimaan minkäänlaisten trendien mukaan.
      Niin. Joku toinen saattaa tykätä artikkelin tapaisesta piilomainonnasta ja -vaikuttamisesta. Mulle ei putoa.

• Snadi-pirpana kirjoitti: "...helkutti kun nousi niskakarvat pystyyn.."

Juuri niin, viihdelehdet kirjoittavat ilman pienimpiäkään tunnonvaivoja vaikka peetä, jos vain ihmiset haluavat siitä kamaloitua ja se menee kaupaksi. Kaupaksi käymiseen perustuvat myös mainostulot.

On myös toisenlaista lehtien ansaintalogiikkaa, joka perustuu ihmisten haluun saada oikeata tietoa. Eräät lehtitalot vakuuttavat puolueettomuuttaan, mutta ihmiset havaitsevat kuitenkin, että niillä on agenda ja ideologia. Sellaisista taloista monet ovat jo tehneet konkurssin. Rikkaat talot ovat yrittäneet pelastaa itsensä myymällä kaiken kaupaksi käyvän.

Eräs entinen rikas on agendansa takia henkihieverissä, paljon surkeammassa tilassa, kuin mihin olisi joutunut pelkän digisiirtymän takia. 🌹👀

• Anonyymi

Voi venäjä sun kanssas, kuvan rajaus aivan männikössä...ei sulla ois sellasta missä näkyis loputkin, ei huonolta vaikuttanut, ei ollenkaan....
      Ei noin sais miesoletettuja härnätä!

t:m48 ilman kilttiä ja säkkipilliä

• Anonyymi

Millaista yleisöä ajattelen mies lataat netistä näitä naisten kuvia huuhaaprofiileihisi?

• Kuva on rajattu tarkasti, eihän sitä nyt kaikkea voi paljastaa😉 eikö se pieni salaperäisyys ole just hyvästä..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kuva on rajattu tarkasti, eihän sitä nyt kaikkea voi paljastaa😉 eikö se pieni salaperäisyys ole just hyvästä..

Etkö sä mies joskus laittanu kuvan myös omista sääristäsi? Tarpeeks jykevät denierit niin

• Halpaa liha hahehaha

• Anonyymi

Niin se on mies totta, että aijaasta voi ladata vaikka muiden ns munakoisokuvia ja esitellä niitä omanaan

• Anonyymi

🍆🍆🍆 näin.

• Aikoinaan mummollani oli mustat lappuhaalarit ja valkoinen teepaita, muun muassa, mutta usein kesäisin.

Oliko liian nuorekasta? 🤔

• Minäkin muistan että olen nähnyt mummollani joskus haalarit😁

• No itse pidän, että naisilla....siis keski-ikäisilläkin on tyylikkäästi väriä ja nuorekasta vaatetta päällä ja uskaltaa pitää niitä rohkeesti.
      Ehkä tyyliin minihamoinen pakkasella ei ole fiksua, eikä, jos se ei pysty edes puolta hanuria peittämään. 😄

Ehkä joidenkin kohdalla saattaa käydä myötähäpeän fiiliksiä, tai sellaisia, että ehke ois saanut nuo jo hylätä vaatearsenaalistaan.

Jotkut taas jotenkin "mummoutuu" jo nuorena.

Mutta en osaa sen kummemmin sanoa mikä vaate sopii kellekin. Mutta farkkuhaalarit sopii naiselle kuin naiselle, kunhan ovat sopivat. 😊

• Niinpä toivoisinkin että jokainen unohtaisi oman ikänsä ja pukeutuisi niin mikä itseä miellyttää.

Olen aina pitänyt miehistä jotka pukeutuvat poikamaisesti. Se on siis mielestäni nuorekasta.. Varsinkin lippikset on keski ikäisillä tosi hot😁

Niinpä toivoisinkin että jokainen unohtaisi oman ikänsä ja pukeutuisi niin mikä itseä miellyttää.

Olen aina pitänyt miehistä jotka pukeutuvat poikamaisesti. Se on siis mielestäni nuorekasta.. Varsinkin lippikset on keski ikäisillä tosi hot😁

No mä luulen, että oon samalla aalloilla. 😁

Lippiksen voin viskata nuppiini hyvinkin. Mutta lippa taivutettuna ja presiis suorassa katseeseen nähden. 😃

Ei mikään iso lippa, suorana ja sivulle...😁

Lipalla on syyndä likkiksessä. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Lippiksen voin viskata nuppiini hyvinkin. Mutta lippa taivutettuna ja presiis suorassa katseeseen nähden. 😃

Osuipa peukalo taas nätisti. Lasit päähän...

Lippiksessä lipalla on siis tarkoitus... suojata auringolta... siksi se on aina edessä. 😁

Joskus muistan kun joka jätkällä oli "änärilippikset". 😃 Mulla oli anahaim mighty ducks-lippis ja lippaa piti aina muistaa käyristää. 😊

• Disseisback kirjoitti:

Itse käytän kesäisin enemmän lippistä, kuin aurinkolaseja. Aurinkolaseja käytän autoa ajaessa.

Lippikseni onkin haalistunut melkoisesti. Enää ei ole mustaa nähnytkään.. 😁 nykyään aika läikykäs..😬 pitänee ostaa kangastussi ja katsoa jos sitä vois hyödyntää ja sais ehostettua sitä paremmaksi. En haluaisi kumminkaan ostaa siksi uutta, kun tuo on muuten just passeli mun päähän.

Itse käytän kesäisin enemmän lippistä, kuin aurinkolaseja. Aurinkolaseja käytän autoa ajaessa.

Lippikseni onkin haalistunut melkoisesti. Enää ei ole mustaa nähnytkään.. 😁 nykyään aika läikykäs..😬 pitänee ostaa kangastussi ja katsoa jos sitä vois hyödyntää ja sais ehostettua sitä paremmaksi. En haluaisi kumminkaan ostaa siksi uutta, kun tuo on muuten just passeli mun päähän.

No mä käytin joskus aikoinaan paljonkin kesällä loppiksiä, kun töissä ei ollut kypäräpakkoa...

Sit viskasin kotoanikin lähdettyä lippiksen päähän...

Nykyään ei tule pidettyä... ehkä huivi tai jotain. 😁

.ut tykkään lippiksistä. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Osuipa peukalo taas nätisti. Lasit päähän...

Lippiksessä lipalla on siis tarkoitus... suojata auringolta... siksi se on aina edessä. 😁

Joskus muistan kun joka jätkällä oli "änärilippikset". 😃 Mulla oli anahaim mighty ducks-lippis ja lippaa piti aina muistaa käyristää. 😊

Älä nyt laiminlyö näköäsi. Just kun sait ne lasitkin 😉 Muistan myös nuo änäri lipat ja niiden käyristykset😁

Nykyisin lippiksen lipat on monella niin suorassa.😅

Älä nyt laiminlyö näköäsi. Just kun sait ne lasitkin 😉 Muistan myös nuo änäri lipat ja niiden käyristykset😁

Nykyisin lippiksen lipat on monella niin suorassa.😅

Joo, isoja lippoja vinossa...😀

En osaa vielä aina heittää laseja nenälleni kun katson puhelinta...😁 tai siis lähelle....

Kaukonäkö on loistava...😀

• Disseisback kirjoitti:

Joo, isoja lippoja vinossa...😀

En osaa vielä aina heittää laseja nenälleni kun katson puhelinta...😁 tai siis lähelle....

Kaukonäkö on loistava...😀

Hitto mä muistan kun ikänäköä alkoi ilmaantumaan.. se tuli niinku yössä tyylisesti. Kaupassa tihrustelet etikettiä. Ennen purkki oli ihan nenässä kiinni, nyt se on tosi paljon kauempana.😅 sit jos lapset tuo jonkun esineen katsoppa tätä. Työntää sen ihan kiinni kasvoihin, siinä sitä silmät kierossa tyylisesti katsoo eikä nää mitään🤣

Hitto mä muistan kun ikänäköä alkoi ilmaantumaan.. se tuli niinku yössä tyylisesti. Kaupassa tihrustelet etikettiä. Ennen purkki oli ihan nenässä kiinni, nyt se on tosi paljon kauempana.😅 sit jos lapset tuo jonkun esineen katsoppa tätä. Työntää sen ihan kiinni kasvoihin, siinä sitä silmät kierossa tyylisesti katsoo eikä nää mitään🤣

No mitä lie näköä tää liekään, niin hiton vaikeaa on rumppailla laseja päähän ja pois. 😁

Lasit päässä kävelet pitkin seiniä ja ilman arvailet mitä luet ja tuumit vaikkka täällä. 😀

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ja montakos näitä lapsia sulla mies sitten taas olikaan? Kauppareissut on kyllä monesti raskaita joka tapauksessa

• Anonyymi kirjoitti:

Ja montakos näitä lapsia sulla mies sitten taas olikaan? Kauppareissut on kyllä monesti raskaita joka tapauksessa

Nykyään käyn kaupassa vain yksi lapsi kerralla.

• Disseisback kirjoitti:

No mitä lie näköä tää liekään, niin hiton vaikeaa on rumppailla laseja päähän ja pois. 😁

Lasit päässä kävelet pitkin seiniä ja ilman arvailet mitä luet ja tuumit vaikkka täällä. 😀

Menee siihen varmaan hitusen aikaa ennen kuin sisäistää asian. Muistaa käyttää jne.

BTW Onko sulla mitään hyviä biisi ehdotuksia?

Nykyään käyn kaupassa vain yksi lapsi kerralla.

Mä kävin kummankin kanssa..joskus tyttö hillui miten sattui... vein takas kotiin hänet...ja seuraavallakin jäi äitindä kanssa kotiin...kysyi miks niin, sanoin, että en ala kuskaamaan takas...lupas olla kunnolla.... tuumin vaan että en usko.....

Seuraavalla muistutin mitä kävi toissakerralla...ja miten edellinen kauppareissu sujui hyvin ilman draamaa minkä aiheutti sitä ennen...😃

Kumma kyllä ei tullut draamaa. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Mä kävin kummankin kanssa..joskus tyttö hillui miten sattui... vein takas kotiin hänet...ja seuraavallakin jäi äitindä kanssa kotiin...kysyi miks niin, sanoin, että en ala kuskaamaan takas...lupas olla kunnolla.... tuumin vaan että en usko.....

Seuraavalla muistutin mitä kävi toissakerralla...ja miten edellinen kauppareissu sujui hyvin ilman draamaa minkä aiheutti sitä ennen...😃

Kumma kyllä ei tullut draamaa. 😃

Jos on ihan ihan pakko niin sitten.

Tuolla porukalla, vanhin käyttäytyy, nuorimmaiset säntäilee.. se kun ensin sanot soo soo nuorimmaiselle paistopisteessä. Korjailet jälkiä käännät selän niin eikö herra ollut toisella puolella paistopistettä. Silloin päätin jos ei ole ihan pakko, niin en ota kaikkia kerralla kauppaan. Säästän siis omia hermojani😁 kuin myös kaupassa olevien.

Onneksi woltilla voi tilata ruokaa k-marketista hyvinkin nopealla aikataululla. Sairaana ollessamme hyödynnän tätä. Koiran kanssa lenkillä ollessa käyn katsomassa mitä tarjous tuotteita löytyy.

Menee siihen varmaan hitusen aikaa ennen kuin sisäistää asian. Muistaa käyttää jne.

BTW Onko sulla mitään hyviä biisi ehdotuksia?

Vaikka mitä...😄

Mutta väkisin tulee mietittyä, mikä sulle ois kiva...🤔

Suht tiedän mitkä on sun juttuja, mut tiedän vaan huipun...

🤔

https://youtu.be/7IFZXQfO2NU?si=oh1Yd-XugsiFwdOu

Ehkä tää vois olla toimiva....🤔

Jos on ihan ihan pakko niin sitten.

Tuolla porukalla, vanhin käyttäytyy, nuorimmaiset säntäilee.. se kun ensin sanot soo soo nuorimmaiselle paistopisteessä. Korjailet jälkiä käännät selän niin eikö herra ollut toisella puolella paistopistettä. Silloin päätin jos ei ole ihan pakko, niin en ota kaikkia kerralla kauppaan. Säästän siis omia hermojani😁 kuin myös kaupassa olevien.

Onneksi woltilla voi tilata ruokaa k-marketista hyvinkin nopealla aikataululla. Sairaana ollessamme hyödynnän tätä. Koiran kanssa lenkillä ollessa käyn katsomassa mitä tarjous tuotteita löytyy.

Mun kouluttaja intissä sanoi: kaikki on ensin kipeää, mutta sitten lihakset tottuu. 😁

Oon ollut reilu 2 kk lomalla ja nyt 4 aamuna kello potkinut 06:00 ylös ja 9 tuntia töitä.... eikä kiinnostais...mut enpä saa palkkaa jos en mee...😃

Sunkin muksut kantsii totuttaa, että kaikki ei oo kivaa....

Mutta yhessä pitäis tehä hommia...

https://youtu.be/RGsTb1T20yY?si=wKX_h9ZER1sH6NlP

😃

• Disseisback kirjoitti:

Mun kouluttaja intissä sanoi: kaikki on ensin kipeää, mutta sitten lihakset tottuu. 😁

Oon ollut reilu 2 kk lomalla ja nyt 4 aamuna kello potkinut 06:00 ylös ja 9 tuntia töitä.... eikä kiinnostais...mut enpä saa palkkaa jos en mee...😃

Sunkin muksut kantsii totuttaa, että kaikki ei oo kivaa....

Mutta yhessä pitäis tehä hommia...

https://youtu.be/RGsTb1T20yY?si=wKX_h9ZER1sH6NlP

😃

Tämä biisi oli parempi🙄

Joo lomalta paluu töihin varsinkin pitkältä sellaiselta ei ole kovinkaan mukavaa.

Mä tällä hetkellä yritän säästää hermojani.. siksi sanon EI yhteisille kauppa reissuille😄 kyllä mä sitten kun tilanne rauhoittuu taas menen.

Mitäpä tykkäät tästä…
        https://youtu.be/sPJ_0ycEzXU?si=dkkUVkPZooYU4qNr

Tämä biisi oli parempi🙄

Joo lomalta paluu töihin varsinkin pitkältä sellaiselta ei ole kovinkaan mukavaa.

Mä tällä hetkellä yritän säästää hermojani.. siksi sanon EI yhteisille kauppa reissuille😄 kyllä mä sitten kun tilanne rauhoittuu taas menen.

Mitäpä tykkäät tästä…
        https://youtu.be/sPJ_0ycEzXU?si=dkkUVkPZooYU4qNr

Joo, parempi niin. 😁

No vähän liian rauhallinen mulle. 😄

Tuli nukkumatti aikaisin eilen. 😬

• Disseisback kirjoitti:

Joo, parempi niin. 😁

No vähän liian rauhallinen mulle. 😄

Tuli nukkumatti aikaisin eilen. 😬

Siis tääh? Tuo musa muka rauhallista.. että vielä lisää menoa mukaan vai😄

https://youtu.be/MSPc6Vp8GbI?si=D9qPQX6nX44gRX7e

Mä melkein tiedän että tää meni jo yli🤭 siis sulta…

Siis tääh? Tuo musa muka rauhallista.. että vielä lisää menoa mukaan vai😄

https://youtu.be/MSPc6Vp8GbI?si=D9qPQX6nX44gRX7e

Mä melkein tiedän että tää meni jo yli🤭 siis sulta…

Siis tuossakin toi laulaminen on liian rauhallista mun makuun. 😁

Muuten toi on hyvärytmistä. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Siis tuossakin toi laulaminen on liian rauhallista mun makuun. 😁

Muuten toi on hyvärytmistä. 😁

Pidätpä mulle nyt kuule joku räyhä biisi. Ihan mielenkiinnosta😁

No hitto niin toimii! Ootko ollut ikinä live keikalla?

En, mutta toi vois kyllä olla aikas kiva kokea jossain Stadikalla.
        En ole erikoisempi konserttityyppi, mutta ehkä Scootterin takia vois mennä.

https://youtu.be/qA2M8oie-Iw?si=KHj0vFTrGo_-HaTw

Lähtisitkö messeliin? 😁

• Disseisback kirjoitti:

En, mutta toi vois kyllä olla aikas kiva kokea jossain Stadikalla.
        En ole erikoisempi konserttityyppi, mutta ehkä Scootterin takia vois mennä.

https://youtu.be/qA2M8oie-Iw?si=KHj0vFTrGo_-HaTw

Lähtisitkö messeliin? 😁

Juu ehdottomasti lähden🤗 Viimevuoden puolella juuri kävivät Suomessa. Mutta katsellaan koska tulee taas. Päästään muistelemaan nuoruus vuosia😁

Juu ehdottomasti lähden🤗 Viimevuoden puolella juuri kävivät Suomessa. Mutta katsellaan koska tulee taas. Päästään muistelemaan nuoruus vuosia😁

No tuo laitetaan listalle. 😄

Mieti tääkin...😊

https://youtu.be/cbB3iGRHtqA?si=5tWu8zmHfMbjJzhf

😁

• Eivät viihdelehdet mene kaupaksi siksi, että niiden kirjoitelmat olisivat jollakin tavoin totta, vaan siksi, että ihmiset haluavat tällaista lukea. Lehtitalot tekevät tarkkaa tutkimusta siitä, mitä ihmiset tahtovat lukea.

Päinvastoin, ihmiset haluavat kamaloitua lukemastaan, kuin se olisi totta, kuten monet edellä kirjoittaneet. Ihminen on kummallinen. 🌹👀

• Anonyymi

Nojoo. Mihkään mummukaapuihin en ala pukeutumaan. Höllyt ja sellut jääkööt peittoon mutta vartalonmyötäistä sen olla pitää,kun on hyvät kurvit päällepäin. Siihen rahkeet ainakin vielä riittää.ja nimenomaan oman itseni vuoksi,ei muiden!!!💩

• Anonyymi

Ja jos sitten joskus ei enää mene niin sittes aivan sama. Mennään niillä millä mennään ja iloitaan elämästä😄.💩

• Just noin itsesi iloksi ei muiden. 🤗

• Anonyymi

Ai jaa, monet meistä panostaa mies esim housuun ja paitaan ja nämä siis ihan yhdistettynä

• Anonyymi

Varmaan tosi tylsä ihminen, kirjoitustyylikin oli niin tylsä etten viitsinyt kun vilkaista.

Kiva pinkki lookki!

• Kiitos😁

• Anonyymi

Auja vabga juehiurysm vuosimallia:

"2024-03-19 20:12:56"

Kuin dinosaueusten hautausmaalta.

• Anonyymi

Oho oletko oikeista tämä ihailemani haaveilija39-nainen? Oikeasti?
      - joo yritin tarkistaa, ja oikeasti itselläni ei ollutkaan mitään muuta sanottavaa kuin että olet mielestäni aika ihastuttava.

• Joo ihan oikeasti olen🤗 jos tuota kuvaa tarkoitit.

Kiitos☺️ kyllä mä joskus osaan olla ihan ihastuttava.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Joo ihan oikeasti olen🤗 jos tuota kuvaa tarkoitit.

Kiitos☺️ kyllä mä joskus osaan olla ihan ihastuttava.

Hieno illustraatio mies, tosielämä on paaljon karumpaa tai ainakin se voi olla

• Anonyymi

Kaiken tämän yllä olevan kirjoittelun jälkeen julkean väittää, olisin onnellisin jos nainen olisi vierelläni ilman vaatteita.
      Vaatteiden merkitys on sikäli nollattu.

AV

• Anonyymi

Kuka uskoi? Uskoitko itsenkään. Salli minun epäillä.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka uskoi? Uskoitko itsenkään. Salli minun epäillä.💩

Yleisesti ottaen nainen joka makuuhuoneeseen ja parisänkyyn päänsä kallistaisi alastomana, hänellä on oikeasti jokin merkitys elämässäni. Tuohon pisteeseen olisi tehnyt jo valintoja, joten varmasti se nainen joka olisi alasti makuuhuoneen sängyllä merkitsisi enemmän mitä Arja Arki, Prisman kauppajonossa.

AV

• Heipähei AV pitkästä aikaa🤗

No sun täytyy käydä siinä jossain kotisi lähistöllä vähän nautiskelemassa naisen antimista😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Heipähei AV pitkästä aikaa🤗

No sun täytyy käydä siinä jossain kotisi lähistöllä vähän nautiskelemassa naisen antimista😉

En tiedä hyviä paikkoja ihan läheltä, enkä kauempaakaan josta voisi antaa takuut:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä hyviä paikkoja ihan läheltä, enkä kauempaakaan josta voisi antaa takuut:)

AV

Mitä mitä.. Missä on sun parisuhdea nainen? Sinne mä ajattelin että oot haluamassa😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mitä mitä.. Missä on sun parisuhdea nainen? Sinne mä ajattelin että oot haluamassa😊

Tasaista luottamusta, mutta ei älytöntä kipinöintiä.
        Sellaista vanhempien höttöä, mutta tytär voi hyvin, se on tärkeintä.

Työt vievät ja nähdään ajoittain, sekin läpsystä, kun lapsi vaihtaa vanhempiaan. Toki viikonloppuisin satunnaisesti pidempiä yhteisiä hetkiä.
        Mutta, kokeneena miehenä en lankea enää täysin naisten pauloihin:)

AV

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Yhdestä asiasta olen varma, jos saisin kokea ihosi lämmön yhtenä yönä, se riittäisi kokemukseen, joka olisi positiivisesti erilainen.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdestä asiasta olen varma, jos saisin kokea ihosi lämmön yhtenä yönä, se riittäisi kokemukseen, joka olisi positiivisesti erilainen.

AV

Niin meinaat varmaan että halaillaan läpi yö. Aivan varmasti erilainen kokemus😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niin meinaat varmaan että halaillaan läpi yö. Aivan varmasti erilainen kokemus😁

Toki, olisihan sekin erilaista mitä peiton kanssa vietetty yö?
        Mutta, huono ajatus, kun elämässä on tärkeämpääkin tekemistä:)
        Plääh...

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tasaista luottamusta, mutta ei älytöntä kipinöintiä.
        Sellaista vanhempien höttöä, mutta tytär voi hyvin, se on tärkeintä.

Työt vievät ja nähdään ajoittain, sekin läpsystä, kun lapsi vaihtaa vanhempiaan. Toki viikonloppuisin satunnaisesti pidempiä yhteisiä hetkiä.
        Mutta, kokeneena miehenä en lankea enää täysin naisten pauloihin:)

AV

Joo ymmärrän hyvä ajatella jälkikasvua.. mutta eikö silloin jää kumminkin itse elämättä?

Itselle oli kova paikka haluta eroa, varsinkin siitä syystä kun on itse yh vanhemman lapsi. Nykytilanne mikä on tietenkin ihan kehno.. mutta perkele olen itse tällä hetkellä onnellinen! Moneen moneen vuoteen en ollut… tavallaan liian kauan kun antaa aina kaikille muille, unohtaa itsensä.. niin vihdoin olen vapaa tekemään mitä nyt mieleen sattuu juolahtaa.. saan syödä niin epäterveellisesti kuin vaan haluan tai vaikka noudattaa gramman tarkkaa diettiä. Käydä salilla. Eikä ketään tulee nalkuttamaan mistään.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Joo ymmärrän hyvä ajatella jälkikasvua.. mutta eikö silloin jää kumminkin itse elämättä?

Itselle oli kova paikka haluta eroa, varsinkin siitä syystä kun on itse yh vanhemman lapsi. Nykytilanne mikä on tietenkin ihan kehno.. mutta perkele olen itse tällä hetkellä onnellinen! Moneen moneen vuoteen en ollut… tavallaan liian kauan kun antaa aina kaikille muille, unohtaa itsensä.. niin vihdoin olen vapaa tekemään mitä nyt mieleen sattuu juolahtaa.. saan syödä niin epäterveellisesti kuin vaan haluan tai vaikka noudattaa gramman tarkkaa diettiä. Käydä salilla. Eikä ketään tulee nalkuttamaan mistään.

Mjaa, kyllä kai.
        Itse olen ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen. On suhteita enemmän mitä edes muistaa.
        Oli aika kun meni kaupungille ja tavoitteena oli vain nainen, josta nautti. Hetken, mutta kuitenkin. Tuli välivaihe jossa olin vain yhden naisen mies. Sitä kesti tovin, idylli särkyi kyyneliin, en itse edes tiedosta nyt mikä meni vikaan...mutta ehkä se luottamus.

Pitkän suhteen jälkeen "itsemurhatehtävään" ulkomaille, sitä kesti 8-vuotta.
        Vanhasta suhteesta itkin pois kyyneleet hotelleissa ensimmäisen 3-vuoden aikana. Kuunnellen "paskaa musiikkia", ..niin kuin seuraava..https://www.youtube.com/watch?v=e3-5YC_oHjE.

Aikaa kuluu, et ota läheisyyttä kunnes tapaat jonkun joka pysäyttää.
        Ei arvosta sinua, mutta on kiinnostava ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.
        Seurustelu, ongelmia, jopa oven karmit kaulassa.

Seesteisyys, 12 vuotta yhdessä ja ero, silti yhdessä.

Nyt, asumme eri osoitteissa mutta oudolla tavalla emme ole kumpikaan hakemassa mitään uutta. Arki toimii, paremmin mitä yhdessä.

Jos ajattelet jäänkö nyt jostain pois, en tiedä. Voi olla, jos teen mitä tahansa se tapahtuu?
        Joskus sitä vaan toivoo aistillisuutta, siihen arkielämään jota juuri nyt ei ole tarjolla.
        Ei sen väliä, onhan sitä kokenut jo liikaakin. Aika vain kuultaa muistot.

AV

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Heipähei AV pitkästä aikaa🤗

Pöh. Laitoin sinulle rttä vedä käteen. Se tietty poistettiin.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Pöh. Laitoin sinulle rttä vedä käteen. Se tietty poistettiin.💩

Joo eihän täällä nyt tietenkään käteen saa vedellä. 🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Joo eihän täällä nyt tietenkään käteen saa vedellä. 🤭

Ei ny ainakaan sun takia mies kannata, tai mistä minä tiiän, makuasia sanoi musti kun röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Buaah hah haa itselleen vastaileva mies

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Onneen oot mies matkalla?

• Anonyymi

Niin itsze koin että on erittäin tärkeä asia kertoa haaveilija39 että pidän hänestä miytä sityten?

..

• Niin täällä on paljon mukavia kirjoittelijoita☺️

• Anonyymi

Haaveilija siis ihailin Sinun artistisia palapemaisia kuviasi.

Mutta laitoin tosiaan suurensin tätä omaa pikku-toimistoani on monia tietokoneita, kaikenlaista peräti jopa small-office-routerkin on, jossz on täydet WIFI-ominaisuudet mutta nyt turvallisesti vain Ethernet-CaT5E-kaapeleillas.

Mutta on hassua jos painan nappia vain tuollaisesta HP Probook-läppärixtä niin ae näkee kaikki ympärillä olevat wifi-verkot vaikka itsellä ei päällä :D

• Jonkun sanomasta se kuvien palapelimäinen julkaisu alkoi😉 kiitosta vaan kommentoijalle. 🤗

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Jonkun sanomasta se kuvien palapelimäinen julkaisu alkoi😉 kiitosta vaan kommentoijalle. 🤗

Mikä palapelimainen kuvien julkaisu mies- nämä kaikki humpuukiprofiilisi, mihin käytät kenen tahansa kuvia? Tuo sukka-kukkalinja sentään harmiton entiseen menoon verrattuna

• Anonyymi

Niin haaveilija39 se oli tärkeä asia keetoa sinulle että pidän sinusta ja jotta en ole kännipäissään määreännyt jotain KKK-palkkamurhaajia sukuasi murhaamaan järjestelmällisesti, koska joaku olin noissa hommissa en enää kymmeniin vuosiin..

• Anonyymi

Mitä ne nämä nämä tällaiset kookookoot oikein on miesaloittaja- jotain huppupäitäkö? Kääk

• Anonyymi

Eli av kumppsneineen ja e ap. Vetäkää kätöseen.👎💩

• Anonyymi

Mikä kohtaus sinulle miespuolinen aloittaja oikein tuli? Eikö tämän aloituksen efekti miellyttänytkään? Vaatteistakin asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kohtaus sinulle miespuolinen aloittaja oikein tuli? Eikö tämän aloituksen efekti miellyttänytkään? Vaatteistakin asiaa

Yhyy. Kompastuitko hameenhelmoihisi. Nyyh! 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhyy. Kompastuitko hameenhelmoihisi. Nyyh! 💩

Eli osuin oikeaan ja toden totta täytät mies itse nämä aloituksesi näillä poppamiehen loitsuilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli osuin oikeaan ja toden totta täytät mies itse nämä aloituksesi näillä poppamiehen loitsuilla?

Ja sekos sua vituttaa. Nauti👍💩

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juuri laitoin myyntiin uusia laskuvarjohousuja, kun ovatkin jo liian isoja mulle. Ostin L kokoisia tuumien, että ovat sopivat. Mutta kun sovitin olikin helvetisti liian suuret, vaikka kiristin vyötärökuminauhan äärimmilleen. Muutenkin jäätävät teltat. 😆

No, onneksi oli halpoja tarjouksia. Muttei ehkä ikäisteni makuun tyyliä.

Jasu

• Hyppäätkö useinkin laskuvarjolla?😉

Hei hienoa! Sulla on varmasti nyt kevyempi fiilis ja olo👍🏼 tosi mukava uutinen😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hyppäätkö useinkin laskuvarjolla?😉

Hei hienoa! Sulla on varmasti nyt kevyempi fiilis ja olo👍🏼 tosi mukava uutinen😊

Itseasiassa en ikinä hyppäisi laskuvarjolla vapaaehtoisesti. Korkean kammoni takia.

Enkä oo mitenkään erityisesti huomannut keventyneeni, vaatteista sen sitten hoksaa kun vanhat tippuu päältä. Enemmänkin oon tyytyväinen rintojen nykyiseen kokoon, kun näytän ihmiseltä enkä mansikilta. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa en ikinä hyppäisi laskuvarjolla vapaaehtoisesti. Korkean kammoni takia.

Enkä oo mitenkään erityisesti huomannut keventyneeni, vaatteista sen sitten hoksaa kun vanhat tippuu päältä. Enemmänkin oon tyytyväinen rintojen nykyiseen kokoon, kun näytän ihmiseltä enkä mansikilta. 😅

Jasu

Jotkut on ajatelleet laihtumisen parantavan itsetuntoa, vaan ei minulla. Mulla oli hyvä itsetunto lihavanakin. Mun itsetunto ei perustu ulkonäkööni, vaan korvienväliini jonka tiedostan olevan jos ei täydellinen, niin varsin toimiva ja järkevä.

Mutta yllätyin kyllä miten rintojen piennennys vaikutti positiivisesti siihenkin miten nään itseni peilistä. Ennen rinnat inhotti, nyt ne ei enää inhota. Kun ne ei hallitse figuuriani, eikä kiinnitä huomiota.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Benji hypyn hypänneenä.. en ihan heti ole hyppäämässä edes sitä.. katotaan ehkä 50- villitys jos iskee niin sitten vaan hyppäämään laskuvarjolla😂

Ei sitä itse välttämättä huomaa. Mutta juurikin vaatteista sen huomaa heti. Hyvä kyllä jos oot tyytyväinen👍🏼

Nykyään kun teen lyhyempää päivää niin kun ei tuu käytyä tauoilla kun kerran päivässä niin syön siis ehkä jopa todella surkeasti. Huomaa kyllä siis työhousuista ettei oo enää niin tyköistuvat..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Benji hypyn hypänneenä.. en ihan heti ole hyppäämässä edes sitä.. katotaan ehkä 50- villitys jos iskee niin sitten vaan hyppäämään laskuvarjolla😂

Ei sitä itse välttämättä huomaa. Mutta juurikin vaatteista sen huomaa heti. Hyvä kyllä jos oot tyytyväinen👍🏼

Nykyään kun teen lyhyempää päivää niin kun ei tuu käytyä tauoilla kun kerran päivässä niin syön siis ehkä jopa todella surkeasti. Huomaa kyllä siis työhousuista ettei oo enää niin tyköistuvat..

Mites ois villityksenä pieni hempeily?
        -haavemies 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut on ajatelleet laihtumisen parantavan itsetuntoa, vaan ei minulla. Mulla oli hyvä itsetunto lihavanakin. Mun itsetunto ei perustu ulkonäkööni, vaan korvienväliini jonka tiedostan olevan jos ei täydellinen, niin varsin toimiva ja järkevä.

Mutta yllätyin kyllä miten rintojen piennennys vaikutti positiivisesti siihenkin miten nään itseni peilistä. Ennen rinnat inhotti, nyt ne ei enää inhota. Kun ne ei hallitse figuuriani, eikä kiinnitä huomiota.

Jasu

Tuo on tärkeintä, että sulla on hyvä olla siinä tämän hetkisessä kehossa❤️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

En kyllä hyppäis benjiitäkään. 😅😲

2 vuotta vaille 50 v meikäläinen ja tuskin tulee villityksenä mitään radikaalia. Ehkä alan taas leikkiä naisellisempaa. Aivotäräys... 😜

Juu, mullakin unohtuu nykyään syödä kun on niin mielekästä muuta puuhaa, sitten syön kevyesti nälkäänikin. Äkkiäkös sitä sitten kutistuukin. Tarttis muistaa syödä. 🙂

Kävin kurkkaa sun fb. 😉

Vaan nyt meen koisimaan. Hyvät yöt pinkkis. 🤗

Jasu

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

🙂👍👍

J

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Höööh oisit voinut vastata 😥

• Anonyymi kirjoitti:

En kyllä hyppäis benjiitäkään. 😅😲

2 vuotta vaille 50 v meikäläinen ja tuskin tulee villityksenä mitään radikaalia. Ehkä alan taas leikkiä naisellisempaa. Aivotäräys... 😜

Juu, mullakin unohtuu nykyään syödä kun on niin mielekästä muuta puuhaa, sitten syön kevyesti nälkäänikin. Äkkiäkös sitä sitten kutistuukin. Tarttis muistaa syödä. 🙂

Kävin kurkkaa sun fb. 😉

Vaan nyt meen koisimaan. Hyvät yöt pinkkis. 🤗

Jasu

Itse törmäsin sun profiiliin, saatat tuntea tämän henkilön. Mietin heti siitä kuvasta, että voiskohan olla juuri sinä kun oli niin ihana elukkakin kuvassa. En sitten kumminkaan ehtinyt kyselemään enemmän asiasta yhteiseltä frendiltä.😁 Mutta sinähän se tosiaan olit.

Olit peukuttanut kuvaa😁

Hyvät huomenet sulle Jasu🤗

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itse törmäsin sun profiiliin, saatat tuntea tämän henkilön. Mietin heti siitä kuvasta, että voiskohan olla juuri sinä kun oli niin ihana elukkakin kuvassa. En sitten kumminkaan ehtinyt kyselemään enemmän asiasta yhteiseltä frendiltä.😁 Mutta sinähän se tosiaan olit.

Olit peukuttanut kuvaa😁

Hyvät huomenet sulle Jasu🤗

Huomenta. 🤗

Juu, silleen minäkin törmäsin sinun profiiliin. Kaverien kaverit tulee tarjolle noin just, saatat tuntea tämän henkilön. Vaikka, jos tosiaan haluaa stalkkeroida, niin löytää myös kaveria peukuttaneiden kautta, sittenkin kun profiilissa on kaverit salattu. Vain ne jotka ei koskaan tykkäile, jää pimentoon. 🙂

Vinkkinä piiloon haluaville, älä ikinä tykkäile kamun päivityksistä.

Se elukki on mun unikamu, Eppis. 🥰

Tykkäilin joo, kun hiusväri pukee sua. Ja oli kivan muikee ilmekin sulla. 😜

Jasu

• Anonyymi

Joo, haaveilija voit hyvätä minun kyytiin on mökkejä ja on tietokoneita sekä uhteyksiä, aina voit olla yhtsissä kavereisikin, .... jos .. niin.

On tietokone-juttuja....

• Anonyymi

niin haaaveilija39 toivoisin että olisit kaverini...

• Ei mulla ole mitään kaveruutta vastaan🤗

• Anonyymi

Haaveilija, niin voisin tietää jänniä paikkoja, ... kiinnostaisiko tarkkuusammunta pistoollija tai erilaisills vsanhojs mopedeits aj4lla ilman kypäriä js lupis hehh
      ,, tietokoneiden lisäksikin..

Joo voisi olla mukavaa tava joskus vaikka päiväksikin vain.

• Pistooleilla ampuminen ei oikein ole ihan oma juttuni. Suoraan sanottuna pelkään aseita.

Vaikka laaserpyssy sodassa käynti parempi😁

• Anonyymi

haaveilija niin ilmeisesti et pidä jousiammmustakaan... mutta niin ajattelin tosiaan voisit tulla tai nytkin voisit utlla tänne käymään, mutta joskus kesän aikaan ehkä jotain.. voisi tavata.

• Lapsena tullut seurattua, tuttu harrasti jousiammuntaa. Kyllä mä voisin tuota nyt ainakin kokeilla jos ihan taulua tähdätään.. ei esim eläimiä..

Pyssyistä en pidä😬 ei siis musta ampumaradoille menijäksi ole.

• Anonyymi

haaveilija joudun nyt jumiin mutta lupasin mukavaa, tapahtuukin tapaamisemme, voisi olla mielenkiintoista ...

• Anonyymi

Eny' Golf``

keksimme varmsti jotain tekemistä jos tapaamme haaveilijan kanssa.

• Anonyymi

nyt alkoi jo pelottamaan mahdollinen tapaaminen haaveilijan kanssa... koska lupasin jänniry ylryy kui jku muaiikki

https://www.youtube.com/watch?v=5yyO_HozK0c

mutta niin ajattelin että varmati joku googler tietää että olen ladannut Blackrockin eli siis Netflixin juttuja, jne... hahsh ei haittsaapi

• En yleensä kuuntele juuri tämän tyylistä musaa. Mutta kyllähän tossa oli hyvää meininkiä.😊

• Anonyymi

haaveilija niin ei tartisisi pukeutua kuin 2000eur puku itsellä luultavas vaan haluaisin nähdä pehmoiset sääresi, niiiin oikeasti ja sitten olisi ehkä mukavaakin nukahtaa pehmoisten säärien väliikin. niin.

• Huomautan nyt asiasta, älä vaan lähesty puku päällä😊 Tavis miehet kiinnittää enemmän huomioni.🤗 Siististi voi siis hyvin pukeutua ilman pukua. Kunhan nyt edes jotain vermettä on päällä..😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Huomautan nyt asiasta, älä vaan lähesty puku päällä😊 Tavis miehet kiinnittää enemmän huomioni.🤗 Siististi voi siis hyvin pukeutua ilman pukua. Kunhan nyt edes jotain vermettä on päällä..😉

Näin se on mies, kyllä torspot tunnistaa vaikka olis toogaan pukeutunut

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Huomautan nyt asiasta, älä vaan lähesty puku päällä😊 Tavis miehet kiinnittää enemmän huomioni.🤗 Siististi voi siis hyvin pukeutua ilman pukua. Kunhan nyt edes jotain vermettä on päällä..😉

Eli toivoa on, vielä...kun tuppaa toi toi tyyli olemaan enempi rennohko...kesä shortseissa tai cargoissa, vilukissa kun oon niin talvella villasukat onmust!
        Ja kuva kiva, sopivan ärsyttävä, herättää halun nähdä lisää, eli toimii...
        Mmmm,pinkki, mulla joskus nuorena levee sininen raita ja ponnari, oli silloin siinä ympäristössä jotain uutta, nykyään jo arkinen oma, ei oo värjätty piiiiitkään aikaan...
        Mistä haaveilija haaveilee näin mondayna??

>cc<

• Anonyymi kirjoitti:

Eli toivoa on, vielä...kun tuppaa toi toi tyyli olemaan enempi rennohko...kesä shortseissa tai cargoissa, vilukissa kun oon niin talvella villasukat onmust!
        Ja kuva kiva, sopivan ärsyttävä, herättää halun nähdä lisää, eli toimii...
        Mmmm,pinkki, mulla joskus nuorena levee sininen raita ja ponnari, oli silloin siinä ympäristössä jotain uutta, nykyään jo arkinen oma, ei oo värjätty piiiiitkään aikaan...
        Mistä haaveilija haaveilee näin mondayna??

>cc<

Joo siis ennenkaikkea minäkin pukeudun melko rennosti, että niin saa myös kaikki muut pukeutua. Se on kiva jos uskaltaa heittäytyä vaikka sitten johonkin uusiin hiusväreihin. Kolme vuotta sitten värjäsin viimeksi hiukseni pinkiksi. Nyt oli taas tarve uudistukselle, siksi siis värjäsin hiukset😁 saatan siis joskus repäistä, toki mietin tätäkin väriä aika kauan.

Mä oon myös vilukissa😁

Kuule Haaveilija haaveili eilen nukkumisesta. Oli sen verran kostee lauantai🤣 ei enää näin vanhana jaksa.. 🙊

• Anonyymi
      • Hymmm minkähän ikäinen olet.. on sen verran vanhempaa musaa tarjolla.😁

• Anonyymi

hmm niin apparently i'm having very fast router to jus snatch whatever.

siii erittäin nopea reititin on pystyy hakemaan ja ottamaan nopeas5i jonkin asian..

• Anonyymi
    • Anonyymi

mutta haaveilija olet siltikin jotenkin mysteeri joka ei varmastikaan helposti ratkea, ehkä kahveille?

• Anonyymi

Jos haluat pwelata golfia minulla on paljon Callaway Warbird-palloja mitä voi lyödä.

• Sekä keski-ikäiset että muunikäiset naiset ovat kaiken kauneimmillaan ilman kledjuja. Vaattei tulee käyttää vain silloin, kun on ihan pakko. 🌹👀

• Anonyymi
      • Tämä on hyvä😁👍🏼

• Anonyymi

Ihan roskaa koko juttu.

Ihanan teinimäisesti pukeutuvat naiset on parhautta. Varsinkin jos on mitä näyttää, niin mitäpä sitä piilottelemaan!

• Anonyymi

Onko sulla naisten vaatteista hankittava miesaloittaja ollut aina tämä fetissi naisten kledjuihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla naisten vaatteista hankittava miesaloittaja ollut aina tämä fetissi naisten kledjuihin?

Jankuttava* voi ei autocorrect teki kommentistani epäymmärrettävän heh heh ja heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehdyit henkilöstä. En ole jankuttanut täällä mistään. Satunpa vain pitämään muodokkaista naisvartaloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehdyit henkilöstä. En ole jankuttanut täällä mistään. Satunpa vain pitämään muodokkaista naisvartaloista.

Kuinka kujalla fiksoitunut elämänkoululainen voi olla, ettei ymmärrä sinun miehen puhuvan itseäsi koko ajan pussiin

• Anonyymi

Eikös se ole melko sama mihin ja miten keski-ikäinen nainen pukeutuu?

• Anonyymi

Kyllä se on, mitä tahansa kantaa tyylillä kun tiettyyn ikään tulee tiesitkö sitä sipuli, mutta miten se liittyy naisena esiintyvään vaatefetissimieheen?

• Anonyymi

joku Teemu kai...

• Anonyymi

Sopiiko tuhdille 60 vuotiaalle hiukan pinkeä kaksiraitainen adidas verkkapuku?
      -kaverin puolesta kysyn

• Anonyymi

älä pelaas minun kanssani nimipeliä... Teemu TRumpurraja ja kewijo kikkelitön..

ollwn W;poe Rhw Wpweoe hah

• Anonyymi

Miehiä ei niinkään kiinnosta miten naiset pukeutuvat, meitä kiinnostaa enemmänkin se miten riisuudutte.

• Anonyymi

hmm niin haaveilija39 tulee aina joskus mieleen, mutta aika niin lämminhenkisesti, ajattelen monesti että jos itsekin pystyisin tekemään haaveilijalle mukavan ja lämpimän olon :)

• Hienosti onnistuit ”tehtävässä”🤗 Kyllä nämä lämmittää.

• Anonyymi

Entäs vanhojen naisten vaatetus?

Olin joskus työpaikassa jossa samassa kahvihuoneessa kahvitteli jo virallisen eläkeikänsä ylittänyt leskirouva.

Aivan kookkaat rinnat ja tykkäsi käyttää syvään uurrettuja paitoja. Tietysti rinnat olivat nähneet jo vuosia ja kookkaina kokeneet painovoimaa.

Tämä leskirouva oli myös puolijulkipervo ja tykkäsi kiusoitella meitä nuorempia miehiä.
      Minähän tietysti heitin vaan vettä kiukaalle :), mutta tiedän että osa työporukasta oli vähän vanhoillisempaa ja pitivät käytöstä/pukeutumista sopimattomana.

Asiasta on jo kauan aikaa. Nykyään vanhat muoritkin varmaan saavat ahdistelusyytteitä jos kysyvät kesken perjantai-iltapäivän että: Kuinkas muna voi? Ja hytkäyttävät samalla vähän rintamustaan :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Niin, että kun sullekin tulee oikeasti vähän ikää, niin uskallat taas sen napapaidan vetää päälle ja tukka violettinina viuhuten kaupungille :))

-keinovaginamies-

• Siis voin kuvitella että tuo saattaa olla aika kamalaa.. mutta samalla mua naurattaa ihan älyttömästi🤣

Sä ootkin niin pirtsakka tapaus, että varmasti olet antanut palaa..😁 hyvä hyvä…

Tänään töissä miespuolinen työkaveri mainitsi ,ettei toivota mulle munarikasta pääsiäistä. Mä vaan siihen joo eipä se sellainen olisikaan.. hän sit siihen mistäs tiedät jos lapset haluaa suklaamunia? Mistäs munista sä puhuit😂 Huomasin että pikkuhiljaa rupes puna nousemaan kasvoille. Oli pakko laittaa pahvinpala naaman eteen🥴🤣 vaikka noi kaksimielisyydet ei ehkä sovellu oikein työpaikoille. Niin luojan kiitos, että on edes yksi setämies joka ilahduttaa mua jutuillaan.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, että kun sullekin tulee oikeasti vähän ikää, niin uskallat taas sen napapaidan vetää päälle ja tukka violettinina viuhuten kaupungille :))

-keinovaginamies-

Mä luulen että en nyt enää siinä vaiheessa jos jo ihan mummo oon🥴

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis voin kuvitella että tuo saattaa olla aika kamalaa.. mutta samalla mua naurattaa ihan älyttömästi🤣

Sä ootkin niin pirtsakka tapaus, että varmasti olet antanut palaa..😁 hyvä hyvä…

Tänään töissä miespuolinen työkaveri mainitsi ,ettei toivota mulle munarikasta pääsiäistä. Mä vaan siihen joo eipä se sellainen olisikaan.. hän sit siihen mistäs tiedät jos lapset haluaa suklaamunia? Mistäs munista sä puhuit😂 Huomasin että pikkuhiljaa rupes puna nousemaan kasvoille. Oli pakko laittaa pahvinpala naaman eteen🥴🤣 vaikka noi kaksimielisyydet ei ehkä sovellu oikein työpaikoille. Niin luojan kiitos, että on edes yksi setämies joka ilahduttaa mua jutuillaan.😁

Näin miespuolisena setämiehenä töissä täytyy nykyään vetää hyvin asiallista linjaa.
        Vain vanhemmille ja kaukaa tutuille voi vetää rennompaa linjaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Näin miespuolisena setämiehenä töissä täytyy nykyään vetää hyvin asiallista linjaa.
        Vain vanhemmille ja kaukaa tutuille voi vetää rennompaa linjaa :)

-keinovaginamies-

Juu sama se on tuolla. Ettei saisi. 😬 Tuokin on vähän sellainen että jos se huumori sopii sen toisenkin huumoriin niin mikäs siinä. Mutta sit taas jos ei, niin tietysti se on epäsopivaa…

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Juu sama se on tuolla. Ettei saisi. 😬 Tuokin on vähän sellainen että jos se huumori sopii sen toisenkin huumoriin niin mikäs siinä. Mutta sit taas jos ei, niin tietysti se on epäsopivaa…

No, onneksi teillä on siellä yksi uskalias joka tuntee jo vähän huumoriasi :) Ettet kuole tylsyyteen. Maailma on nykyään niin vakavasti otettava paikka että meinaa jo tarttua :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi

No tämä on sun oma ketju, joten tähän ois parempi jutella rietasteluista... jos vaan haluisit siis 😂 kävin juoksulenkillä tänään niin tuntuu et ois paikat extrakovina sen jäliltä
      ...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2181
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      259
      1786
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      802
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      788
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      777
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      727
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe