Ilmastomuutoksen takia luvatan lian lämmintä.

Anonyymi-ap

Ilmastomuutoksen takia luvatan lian lämmintä eilen piti olla +3c mutta olikin vain +1,8c ja tänän piti olla +1c mutta ollikin vain +0,6c.

Ilmastonmuutos tarkoitta että maapallon keskilämpötila nouse 1 aste mutta kun luvatan lian lämmintä niin sadan se näyttämän silttä kun jos maapallon keskilämpötila olis nousut 1 aste vaikka se ei ole nousut yhtän.

Eli mitän ilmaston muutosta ei ole tapahtunut se onkin vain ennuste mitä lupa lian lämmintä.

Oman paikkakunnan EU weather sääasema sivu mitä löyty google voit itse tarkista kuinka oman paikakunnan sää ennuste pitä paikkansa.

6

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas hilaavat ennustetta alaspäin täällä Turussa. Eilen luvattiin huomiselle +6 ja täysin aurinkoista, sitä ennen jopa +8… Nyt ennustavat +4 ja puolipilvistä. Todennäkoisesti on siis +2 ja pilvistä… Ennuste muuttuu jostakin kumman syystä aina alaspäin… 🤭

    • Anonyymi

      https://euweather.eu/stations.php?lat=62.20348&lon=21.16971&lang=fi

      Tänän piti olla jo klo 12:00 +2c eikä ole ollut kuin +0,5c ja nyt on +0,2c eikä ole +2c!!

      MISTÄ ME SADAN TIETÄ SEURAVAN PÄIVÄN LÄMPÖTILA KUN EI ENNUSTET PITÄ PAIKKANSA????!!!!

      Minä löyn vetoa 2.000.000.000€ että lämpötila ei tänän nouse yli sen +0,5c kun nyt on +0,2c mutta se pitä sitten myös maksa minulle!!!!!!

      VAI PITÄKÖ MIEDÄN ITSE ARVATA JA VÄHENTÄ +1,2C - 1,5+ ???!!!!!!

    • Anonyymi

      Ilmastomuutoksen takia luvatan lian lämmintä eilen piti olla +3c mutta olikin vain +1,8c ja tänän piti olla +1c mutta ollikin vain +0,6c.

      Ilmastonmuutos tarkoitta että maapallon keskilämpötila nouse 1 aste mutta kun luvatan lian lämmintä niin sadan se näyttämän silttä kun jos maapallon keskilämpötila olis nousut 1 aste vaikka se ei ole nousut yhtän.

      Eli mitän ilmaston muutosta ei ole tapahtunut se onkin vain ennuste mitä lupa lian lämmintä.

      Oman paikkakunnan EU weather sääasema sivu mitä löyty google voit itse tarkista kuinka oman paikakunnan sää ennuste pitä paikkansa.

      https://euweather.eu/stations.php?lat=62.20348&lon=21.16971&lang=fi

      Tänän piti olla jo klo 12:00 +2c eikä ole ollut kuin +0,5c ja nyt on +0,2c eikä ole +2c!!

      MISTÄ ME SADAN TIETÄ SEURAVAN PÄIVÄN LÄMPÖTILA KUN EI ENNUSTET PITÄ PAIKKANSA????!!!!

      Minä löyn vetoa 2.000.000.000€ että lämpötila ei tänän nouse yli sen +0,5c kun nyt on +0,2c mutta se pitä sitten myös maksa minulle se summa se minun väitte pitä niin 100% paikkansa että voin löydä vetoa mistä tahansa summasta!!!!!!

      VAI PITÄKÖ MIEDÄN ITSE ARVATA JA VÄHENTÄ +1,2C - 1,5+ ???!!!!!!

      EI ME SADA MISTÄN TIETÄ SEURAVAN PÄIVÄN LÄMPÖTILA SÄÄENNUSTE LUPA MITÄ SATTU JA MINÄKIN TIEDÄN 100% HETI ETTÄ TÄNÄN ON +0,2C-+0'5C MUTTA SILTI NIDDEN PITÄ LUVATA +2C VAIKKA NIDDEN PITÄISI 100% TIETÄ ETTÄ TÄNÄN ON +0,2C-+0,5C?????!!!!!!

      KUINKA MINÄ VOIN 100% TIETÄ TÄMÄN JA EILISEN PÄIVÄN LÄMPÖTILA MUTTA FORECA EI TIEDÄ EILEN MINÄ TIESIN ETTÄ ON +0,6C JA FORECA SANOI +1C JA TÄNÄN ON +0,2C JA MAX +0,5C MUTTA FORECA SANO +2C KUINKA MINÄ VOIN 100% OIKEIN TIETÄ TÄMÄN JA EILISEN PÄIVÄN LÄMPÖTILA MUTTA FORECA EI TIEDÄ SITTÄ???!!!!!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikissa sääennusteissa on sääilmiöiden kaoottisen luonteen vuoksi aina epävarmuutensa.

      Forecan tapauksessa lämpötilaennusteiden epävarmuutta voi itsekin käydä valitsemalla ensin paikkakunnan ja sitten 15 vuorokauden sään. Esimerkkinä Helsinki:

      https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/15vrk

      Kuvassa näkyvät lämpötilan vaihteluvälit on selitetty kuvatekstissä ja tulevat esille kuvan alapuolelle. Liikuttamalla hiirtä tai sormea eri päivien kohdalle näkyy kunkin päivän ennusteen luotetavuus kuvan alla tekstin "Luotettavuus" alla.
      Lämpötila osuu käyrien sisäpuolelle kuvan tummemmalle alueelle 50% todennäköisyydellä ja käyrien sisäpuolelle vaaleammalle alueelle 80% todennäköisyydellä. Eli 20% todennäköisyydellä (keskimäärin joka kolmas päivä) päivän ylin tai alin lämpötila on käyrien ulkopuolella eli ennusteesta poikkeaa enemmän kuin mitä kuvan alla kohdassa "Mahdollinen vaihteluväli" on ilmoitettu.

      Paikallisesti voivat lämpötilat poiketa paikkakunnan ennusteesta mikroilmaston vuoksi.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikroilmasto

      • Anonyymi

        "Eli 20% todennäköisyydellä (keskimäärin joka kolmas päivä)"

        Jos yhden päivän ennusteen onnistumiselle on todennäköisyys 80% ja peräkkäisten päivien onnistumistodennäköisyydet eivät riippuisi toisistaan (ei oikeastaan päde) niin kolmen päivän ennusteiden onnistumiselle olisi todennäköisyys 0.8*0.8*0.8 = 0.512 eli noin 51%.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe