Elämä valuu ohi ilman merkitystä

Anonyymi-ap

Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies.
Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta sitten.
Alkaisin olla valmis uuteen suhteeseen,tositarkoituksella, mutta.

Asun keskisuuressa maakuntakaupungissa, alle 100 000 asukasta. Baareissa pyörivät nuoret parikolmekymppiset ja "kupittelun alan miehet ja naiset" vanhemmasta ikäluokasta.

Töistä en sopivaa naista löydä.
En koe Tinderiä omakseni, enkä osaa kaupan jonossa lähestyä mukavan näköistä naista.
Nyt kunnes joku ehdottaa harrastuspiiejä ym fiksua, en ehdi töiltäni sitoutua johonkin säännölliseen harrastukseen.

Haluaisin tutustua, tavata, ihastua ja rakastua tosimielellä 40+ naiseen - ehkä vielä lapsiakin hankkien.

Pulma on, etten tiedä/löydä paikkoja, joissa aikuiset sinkkunaiset vapaa-aikaansa viettäisivät ja missä voisi mukavasti mennä juttelemaan luontevasti....

Helsinki on eri maailma. Tämä on maakuntakaupunki. Vaihtoehtoja on vähemmän.

Ahdistaa, kun tuntuu, että elän työlleni, työ tekee elämään sisällön. Työn pitää olla tärkeä, mutta lopulta se on vain väline. Oma onni ja elämänsisältö syntyisi tasaveroisesta parisuhteesta, jossa annetaan ja saadaan - yhdessä, eri elämän osa-alueita.

Pahimmillaan elämänilo katoaa. Ja tunne, että kaikella on tarkoituksensa.

575

15207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tuossa iässä on syytä jo pikku hiljaa aika alkaa katsella sopivaa leposijaa Honkanummelta kuin kuvitella vikittelevänsä naisia. Parempi ennemmin kuin myöhään vaan tunnustaa, että juna meni jo ja elämä on käytännössä katsoen ohi. Hidas lasku vaan sinne vanhuuden vaivoihin ja raihnaisuuteen. Seuraava vakava suhde on hoitosuhde hoitolaitoksen sairaanhoitajaan, joten siittä lähtökohdasta sinun asemassasi lähtisin elämääni rakentamaan.

      • Anonyymi

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.


      • Anonyymi

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.


      • Anonyymi

        Ja höosistä heijaa tälle kommentoijalle. Mies parhaassa iässä. Minulla on monta tuttua, jotka löysivät hyvän parisuhteen aikaisempien jälkeen. Itsekin erosin toisen kerran (ei toistamiseen) ihan mahdottomasta muijasta. Sitten käveli tällainen täydellinen nainen elämääni ihan vaan julkisessa liikenteessä kun oli pidempi ptsähdys. Työtä pikkasen vähemmä, liikuntaa ja keho kuntoon, ja siis testosteronit, mielen tyyneys, rohkeutta kohtaamiseen. Elämässä on mahdollisuuksia.


      • Anonyymi

        Paitsi jos on danny


      • Anonyymi

        Ihanko omasta elämästäsi kertoilet?
        Viisikymppisillä, varsinkin miehillä, on vielä runsain määrin mahdollisuuksia. He tosiaan voivat vaikka hankkia lapsia, vaimosta puhumattakaan. Työuraakin on jäljellä pitkälti toistakymmentä vuotta.
        Onko työpaikallasi kiinnostavaa naista? Entä naapurissasi? Sukulaisten ja tuttavien kautta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Käy läpi myös vanhat koulukaverit, joita saattaa pyöriä somessa, Onni on usein lähempänä kuin arvaakaan.


      • Anonyymi

        Vitsi kun oli hyvä vastaus : )) Nauroin ihan kippurassa.

        T : Myös nelikympoinen, nainen tosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Tuo on 100 % totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höosistä heijaa tälle kommentoijalle. Mies parhaassa iässä. Minulla on monta tuttua, jotka löysivät hyvän parisuhteen aikaisempien jälkeen. Itsekin erosin toisen kerran (ei toistamiseen) ihan mahdottomasta muijasta. Sitten käveli tällainen täydellinen nainen elämääni ihan vaan julkisessa liikenteessä kun oli pidempi ptsähdys. Työtä pikkasen vähemmä, liikuntaa ja keho kuntoon, ja siis testosteronit, mielen tyyneys, rohkeutta kohtaamiseen. Elämässä on mahdollisuuksia.

        Se on yksi nykyaikainen tapa elää. Hyvä parisuhde toisensa jälkeen.


      • Anonyymi

        Hahhahhaaaa... ennen kun sä huomaatkaan, olet viiskymppinen ja takaan, ettei tule edes mieleesikään Honkanummi. Sulla on muuta puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Täydlelinen neuvo. Mä oon ite kohta 55v ja olis aivan hirveetä, jos en tulis toimeen iteskin. Mun ikäiset ukot jo mennyttä kamaa ja vaikka tuolla nuorta lihaa olis tarjolla, ei ny vaan kiinnosta puumailla.


      • Anonyymi

        Olipa typerä kommentti. Päin vastainen kuin tuon fiksun miehen aloite. Kun moni elää lähelle sataa vuotta on kommenttisi erittäin yksinkertaisen ihmisen tuotos. Olitpa nyt kuinka nuori tahansa.


      • Anonyymi

        Tuo törkimys on joku hihhuli joka hinku täällä aina. Viiskymmppinen on parhaimmillaan ,varsinkin kun tuntuu olevan fiksu tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.

        Hahahahah, olen minä olen jo eläkkeellä ja parisuhdekuviot ovat varmasti kiinnostavammat ja aktiivisemmat kuin monella teinillä tai nuoremmalla kuin minä. Ei se ikä näitä asioita katso, ymmärrys lisääntyy tähän asiaan sinullakin kun saat lisää kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höosistä heijaa tälle kommentoijalle. Mies parhaassa iässä. Minulla on monta tuttua, jotka löysivät hyvän parisuhteen aikaisempien jälkeen. Itsekin erosin toisen kerran (ei toistamiseen) ihan mahdottomasta muijasta. Sitten käveli tällainen täydellinen nainen elämääni ihan vaan julkisessa liikenteessä kun oli pidempi ptsähdys. Työtä pikkasen vähemmä, liikuntaa ja keho kuntoon, ja siis testosteronit, mielen tyyneys, rohkeutta kohtaamiseen. Elämässä on mahdollisuuksia.

        On olemassa niin ujoja ihmisiä että eivät ikinä uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. Mitäs tälläisen pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa niin ujoja ihmisiä että eivät ikinä uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. Mitäs tälläisen pitäisi tehdä?

        Tällaisella ihmisellä on jäytävä pelko että tulee torjutuksi. Sairaalloinen pelko siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ikinä ole tuosta pelosta päässyt eroon.

        Jatkan. Pilkkaatteko nyt siis tuollaisia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisella ihmisellä on jäytävä pelko että tulee torjutuksi. Sairaalloinen pelko siitä.

        Hän ei ikinä ole tuosta pelosta päässyt eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Pilkkaatteko nyt siis tuollaisia ihmisiä?

        Minusta se ei ole pilkan aihe. Tällaisia ihmisiä pitäisi tukea ja käsitellä hienotunteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.


      • Anonyymi

        Nuori kaveri on, mutta töistä pitäis löysätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Tosi on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.

        Mistä moinen katkeruus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on danny

        Danny isolla D iso Dee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi nykyaikainen tapa elää. Hyvä parisuhde toisensa jälkeen.

        Jaa olen out öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisella ihmisellä on jäytävä pelko että tulee torjutuksi. Sairaalloinen pelko siitä.

        Aha Oho öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä

        Huomioidaan miehen asema tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioidaan miehen asema tässä tilanteessa.

        Siinähän sitä tulikin öitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.

        Aika lähteä veskiin kädelle....ai niin mullahan onkin hyvä vaimo, sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Jos mies ei kerkiä niin ei kerkiä vaikka hällä on vuodessa 114 viikonloppu vapaapäivää ja kesä-talvi-sekä hiihtoloma päivät niiden päälle.Ei hän perhettä pidä eikä kannata alkaa perustamaan ,kun hän ei löydä tälläkään hetkellä aikaa vaimo ehdokkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Pitää just paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lähteä veskiin kädelle....ai niin mullahan onkin hyvä vaimo, sorry.

        Hmm...Velttokin sitten joutui pakkotyöhön...


      • Anonyymi

        Älkää höpöttäkö. Olen 75-vuotias ”elävän leski ” ja sivusuhde on olemassa.

        Aloittajalle: olisiko sinulla jotain naissuhteita ennen pitkää suhdettaan. Jos on, ota yhteyttä. Nyt ne/se nainen voi olla vielä viehättävämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on 100 % totta.

        Totta varmaan teille kahdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Vähän väärä mesta keskustella,..baanalle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Jos nyt ihan ensin täyttäisit tyhjyytesi etsimällä Jumalaa. Seurakunnista köydät kauniit neitoset, joiden yhteydessä voitte yhdessä kohdata Herramme Jeesuksen. Kiitos Jeesus tämän asian hoidosta pikaisesti ja siunaa meitä kaikkia rauhallasi! Aamen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Mies hakee tai hälle kelpaa, yli nelikymppiset naisetkin. Ja lapset suunnittelussa. Höh kuka sen ikänen nainen haluaa lapsia. Ainakaan jos tuo naisen etsijä ei taluta naista vihille ja tee avioehtoa että kaikki on yhteistä omaisuutta. Muuten unelmamies ehdokas jos totta puhuu itsestää. Mutta onnea hälle loppuelämään on se sitte lyhyt tai pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Ja samoin jos elämän ainoa sisältö on pelkästään työ!

        Olen tuossa seurannut muutamaa 50+ - 60+ lapsetonta miestä. Heillä on ainoa elämän sisältö ollut työ, raha ja tavarat. Nyt osa eläkkeellä kuin tyhjentyneet ilmapallot: melko tyhjää elämää. Voi luoja, kantsis herätä aiemmin ja monipuolistaa elämänsisältöä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydlelinen neuvo. Mä oon ite kohta 55v ja olis aivan hirveetä, jos en tulis toimeen iteskin. Mun ikäiset ukot jo mennyttä kamaa ja vaikka tuolla nuorta lihaa olis tarjolla, ei ny vaan kiinnosta puumailla.

        Et ole! Olet 18v.


      • Anonyymi

        Höpö-höpö. Nuoren ihmisen kommentti, joka ei ymmärrä ettei elämä 50v pääty. Suhde ei tietenkään ole enää ihan samanlainen kuin nuorena, mutta voi olla paljon parempi. Elämää on jäljellä niin kauan, kun elossa ollaan, joten pystyyn ei kenenkään kannata kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydlelinen neuvo. Mä oon ite kohta 55v ja olis aivan hirveetä, jos en tulis toimeen iteskin. Mun ikäiset ukot jo mennyttä kamaa ja vaikka tuolla nuorta lihaa olis tarjolla, ei ny vaan kiinnosta puumailla.

        61 miehenä 65 naisen kanssa suhteessa, jossa naisella halut ohi. Nyrkkikyllikkiä aamuin illoin, ja joskus siinä väliajoillakin. Salasuhdetta en näe mahdollisena. Siispä ”menee hyvä tavara hukkaan”, mutta menköön…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Biologinen kello ei lakkaa tikittämästä herroilla. Naisilla se kyllä lakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väärä mesta keskustella,..baanalle vaan.

        Ison kaupungin baanalle kotimaassa ja ulkoimaille lomilla. Parin tanssiaskeleen opetteleminen olisi parantava juttu. Salsaa tanssitaan maailman ympäri. Etelässä salsakurssille ja sitten maailman tanssipaikkoihin pokkaamaan ladyjä. Hyvistä miehistä on kaikkialla pulaa.
        https://www.google.com/search?sca_esv=09842260a7ca25e4&sca_upv=1&rlz=1C1ONGR_fiFI1037FI1037&q=Salsa+EspANJA&tbm=vid&source=lnms&prmd=ivsbz&sa=X&ved=2ahUKEwjaj6HF9pmFAxW8AxAIHU7DA6QQ0pQJegQICRAB&biw=1455&bih=672&dpr=1.1#fpstate=ive&vld=cid:8c6b5dce,vid:-cAis4puMqw,st:0
        SUOMALAISET TANSSILAVAT OVAT TÄYNNÄ HYVIÄ NAISIA! Tosin sinulla ei ole sinne aikaa kun pitää ensin opetella ainakin foxi ja fusku. Niillä pääsee alkuun. Sitten tulee tuo salsa, jive, bugg, hidasvalssi, tango ja muut. Lavoilla on todella hauskaa ja kaikki selvinpäin. Pareja löytyy jos vain haluaa sitoutua. Sitä eivät kaikki nykyään todellakaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hakee tai hälle kelpaa, yli nelikymppiset naisetkin. Ja lapset suunnittelussa. Höh kuka sen ikänen nainen haluaa lapsia. Ainakaan jos tuo naisen etsijä ei taluta naista vihille ja tee avioehtoa että kaikki on yhteistä omaisuutta. Muuten unelmamies ehdokas jos totta puhuu itsestää. Mutta onnea hälle loppuelämään on se sitte lyhyt tai pitkä.

        Suomalainen nainen haluaa itse avioehdon. Hän on hankkinut itselleen ammatin ja jonkinverran omaisuutta. Hän ei miestä tarvitse elättämiseen , vaan ihan muuhun.


      • Anonyymi

        Tuossa iässä?
        Ei nykyajan viiskymppinen ole mikään vanhus mitenkään
        Toivon että hän löytää fiksun naisen vierelleen
        Miksi moni supmalainen alkaa vanhukseksi parhaassa iässä, jossain vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Älä välitä noiden olioiden höpötyksistä
        Eivät tiedä oikeasta elämästä mitään
        Itse löysin sinun ikäisenäsi sen ”oikean” ihan ilman etsimistä.
        Ja se oli parasta mitä minun elämässäni on sattunut
        Elimme hyvän elämän yhdessä kunnes kuolema otti hånet . Kauniit muistot jälkellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ihan ensin täyttäisit tyhjyytesi etsimällä Jumalaa. Seurakunnista köydät kauniit neitoset, joiden yhteydessä voitte yhdessä kohdata Herramme Jeesuksen. Kiitos Jeesus tämän asian hoidosta pikaisesti ja siunaa meitä kaikkia rauhallasi! Aamen

        Älä nyt tähänkin vedä niitä jumaliasi
        Ei tartte tuputtaa.
        Se on jokaisen henkilökohtainen asia, joten hyväksy se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö-höpö. Nuoren ihmisen kommentti, joka ei ymmärrä ettei elämä 50v pääty. Suhde ei tietenkään ole enää ihan samanlainen kuin nuorena, mutta voi olla paljon parempi. Elämää on jäljellä niin kauan, kun elossa ollaan, joten pystyyn ei kenenkään kannata kuolla.

        Voi olla vanhemmankin ihmisen katkeria kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen nainen haluaa itse avioehdon. Hän on hankkinut itselleen ammatin ja jonkinverran omaisuutta. Hän ei miestä tarvitse elättämiseen , vaan ihan muuhun.

        Ivan niin ei nykyään ole mikään ihme edes että naisella on parempi palkka ja enemmän omaisuutta, miksi muka luulet yhteiskuntaa tänään
        Fossiili


      • Anonyymi

        aaaaa haha xD


      • Anonyymi

        Hyvä 🤦‍♀️
        Meidän suvussa on eläneet 93-97- vuotiaiksi ja iäkkäinä, jos jääneet leskeksi, kuten äitini - löytyi entisistä yhteisistä perhetuttavista elämänkumppani lähes 80-vuotiaana!
        Eikä ole sukumme ainoa henkilö.

        Ei ihminen ole menehtymiseensä saakka "vanha" kaipaamaan kumppanuutta, toivottavasti tuo 26.3 typerä kirjoitus on huono vitsi - sillä hyvä se ei ole!

        50v muka "vanha?" EI IKINÄ!
        Halveksut iäkkyyttä, joten kirjoittaja lienee 22v mutta 13-v tasolla!

        Meillä suvussa ovat ihmiset eläneet ihan elämänsä loppuun asti - eikä ikä ole mikään ihmissuhde - este!
        Ukini puhui vielä lähes 90 vuotiaana, että samassa talossa asuu tuttu rouva, että olisi kumppania kaivannut.

        Muista - joka pölvästelet iällä - sinäkin vanhenet! Se tapahtuu yllättävän nopeasti. Että toivottavasti älypää kypsyt ihmisen ikään kun ja jos elät 50-vuotiaaksi..
        Elämä on lahja. Joka äskeisen kirjoittajan mielestä on ohi kesken elämän.

        ANNA MINUN KAIKKI KESTÄÄ!!!
        30.3.2024 Kikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Tuo äskeinen on pelkkä ääliö!
        Suomessa on myös sinkkunaisen vaikea löytää seuraa, jollei istuksi baareissa, kuten minä en.
        Tämä on yksinäisten ihmisten maa...

        Perheet pyörivät omien asioidensa ympärillä - ja sinkkuja ei edes kutsuta joukkoon - olen itse huomannut.

        Hyvää kevättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.

        OLE HILJAA PÖLVÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        EI VOI OLLA TOTTA!
        - Täällä taitaa olla joku sama mäläyttelijä joka tahtoo että kaikki elävät erakkoina kirjoittamassa..."Pysy kotona."
        "Älä etsi seuraa."
        "Olet vanha?" 50 v VANHA?.

        Joku 7v tyyppikö täällä noita hölmöyksiä laukoo = ainakin henkisesti 7v
        Mene lastentarhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on 100 % totta.

        HÖPÖ HÖPÖ.
        Kyllä ihminen saa etsiä seuraa = ei se tarkoita oman elämän "menettämistä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioidaan miehen asema tässä tilanteessa.

        Ai että vain presidentti saa 70v lapsia?
        Tosin vaimo voisi olla tyttärensä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hakee tai hälle kelpaa, yli nelikymppiset naisetkin. Ja lapset suunnittelussa. Höh kuka sen ikänen nainen haluaa lapsia. Ainakaan jos tuo naisen etsijä ei taluta naista vihille ja tee avioehtoa että kaikki on yhteistä omaisuutta. Muuten unelmamies ehdokas jos totta puhuu itsestää. Mutta onnea hälle loppuelämään on se sitte lyhyt tai pitkä.

        Kyllä 40 nainen tahtoo lapsia!
        Miksei tahtoisi.

        Ihme lokeroijia ja oikein joku Suomalainen kireä ruuvi pipossa näillä kirjottelijoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        61 miehenä 65 naisen kanssa suhteessa, jossa naisella halut ohi. Nyrkkikyllikkiä aamuin illoin, ja joskus siinä väliajoillakin. Salasuhdetta en näe mahdollisena. Siispä ”menee hyvä tavara hukkaan”, mutta menköön…

        Hoidappas vaimosi kanssa hommat niin hyvin, että hänkin tulee tyydytetyksi. Saatat yllättyä , halut eivät noin vain häviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se ei ole pilkan aihe. Tällaisia ihmisiä pitäisi tukea ja käsitellä hienotunteisesti.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä

        Ei missään nimessä ole ohi isäksi tuleminen,vanhemmiten mies rauhoittuu ja osaa todella nauttia lapsista!


      • Anonyymi

        Voi hitsi. Voi vain kuvitella mikä ahdistus näillä kaiken tietävillä besserwissereillä on. Puhutaan Honkanunmista ja ja ..Hirveetä oikeasti nyt mennä puhumaan noin. Olisi jäänyt moni ihminen tekemättä, jos miesten ikää olisi "tikuteltu" . Mahdollisuuksia vielä on ja uuden puolison lapset voivat ihan yhtä lailla olla valtava rikkaus. Eikä lasten saaminen ole napista painamalla kiinni, vaan aina voi tulla mutkia matkaan ja juuri sen oikean kanssa jonka ajattelisi olevan se oikea, ei sitten lasta kuulukaan, vaikka kuinka toivoisi. Mutta ei nyt sentään pidä ajatella, että parisuhteen mahdollisuus olisi ohi - ei ollenkaan. Monesti 50 - vuotiaat ovat keskittyneet ja panostaneet omaan uraan ja olleet ehkä parisuhteessa joissa vaan yhteinen tie ei ole johtanut vakavampaa sitoutumiseen lasten saamiseksi tai sitten on muita syitä. Varmasti löydöt kivan kumppanin vielä ja painetta saada lapsia voi vähentää huomattavasti, jos uudella kumppanilla lapsi / lapsia jo on. Kun joustaa tämän suhteen, niin elämään löytyy paljon iloa ja lämpöä ja saattaa olla hyvinkin lähellä sinua. Mieti josko vaatimuksesi ovat olleet liian tiukat ja tämän vuoksi olet edelleen työ kumppaninasi. Toivon parasta ja ihan varmasti löytyy se kauan kaivattu onni ja läheisyys, kun jaksaa vaan patistaa itseäön liikenteeseen, vaikka sitten sinne Helsinkiin tai lähimpään suurkaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologinen kello ei lakkaa tikittämästä herroilla. Naisilla se kyllä lakkaa.

        Ei lakkaa. Äläkä käytä lakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko omasta elämästäsi kertoilet?
        Viisikymppisillä, varsinkin miehillä, on vielä runsain määrin mahdollisuuksia. He tosiaan voivat vaikka hankkia lapsia, vaimosta puhumattakaan. Työuraakin on jäljellä pitkälti toistakymmentä vuotta.
        Onko työpaikallasi kiinnostavaa naista? Entä naapurissasi? Sukulaisten ja tuttavien kautta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Käy läpi myös vanhat koulukaverit, joita saattaa pyöriä somessa, Onni on usein lähempänä kuin arvaakaan.

        Ööööö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä

        Varmaan joku adjutantti pani sen alulle ei salella onnistu edes viagralla varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Todellinen elämän onni ja rauha ei löydy mistään ulkopuolisesta, onneksi kuin ehkä hetkeksi vaan itsensä sisältä, Katri Helenan Joululaulu ja kuten lauloi jo Tauno Palo niin väliaikaista kaikki on vain.


      • Anonyymi

        Onpa hullu kommentti, että viiskymppisenä elämä olisi jo takana. Vasta elämän opit oikeesti hallussa, olisi jotain annettavaakin suhteeseen.

        Kerron esimerkkiä. Muutama on alkanut seurustella nuoruudesta tutun kanssa. Vaikka silloin tiet ei yhtyneet, niin nyt onkin toista katsottu uusin silmin.

        Pari kaveria on palannut yhteen nuoruuden kumppanin kanssa, kymmenien vuosien jälkeen. Toisella kerralla näyttää menevän paremmin. Nyt on yhteinen suunta, kun juoksut on juostu ja kokeilut kokeiltu.

        Reippaasti järjestämään tapaamisia ja luokkakokouksia. Minä kuulun ryhmään, jossa saman kaupunginosan entiset lapset ja nuoret tapaavat säännöllisesti. Sielläkin on tullut ainakin yksi pari. Lapsena 5-10 vuotta oli valtava ikäero, nyt ei tunnu missään.

        Katsele onko sinun vanhat tutut perustaneet vastaavia ryhmiä, jos, niin mukaan vaan. Kun ravintolassa tavataan, niin siellä voi törmätä myös satunnaiseen kulkijaan.

        Tavallisten ihmisten kuntosalilla jengi yleensä juttelee keskenään ja parin kerran jälkeen ollaan moikkaustuttuja ainakin. Jos oikea ei satu kohdalle, niin uusia saa ystäviä ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ihan ensin täyttäisit tyhjyytesi etsimällä Jumalaa. Seurakunnista köydät kauniit neitoset, joiden yhteydessä voitte yhdessä kohdata Herramme Jeesuksen. Kiitos Jeesus tämän asian hoidosta pikaisesti ja siunaa meitä kaikkia rauhallasi! Aamen

        Ja nyt kuuleppa: seurakunnan naisilla on oikeus koskemattomuuteen! ite jouduin lähtemään sieltä kuolaavien sinkkumiesten takia, hirveitä moniongelmaisia ukkoja tunkemassa autoon kokousten jälkeen. Mulle riitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Ei muuten ole. Ajatellaanpa vaikka presidentti Niinistöä. Hän ei taatusti toivoisi kuopustaan olemattomaksi.
        Tässä asiassa miehet ja naiset eivät ole tasa-arvoisia, mutta ei se ole miesten syy, saati naisten.


      • Anonyymi

        Tosi ikävää vastata noin. Se tarkoittaa itselläsi on samanlainen edessä. Muistat kirjoituksesi
        myöhemmin kun eteen tulee sama ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Hyvin vastattu. Nuoruuden sähläystä takana. Uusi edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhaaaa... ennen kun sä huomaatkaan, olet viiskymppinen ja takaan, ettei tule edes mieleesikään Honkanummi. Sulla on muuta puuhaa.

        Taitaa olla neuroosi tällä vastaajalla viisikymppisistä tai entinen Dannyn heila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Taitaa olla itselläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Olet jo vanha ukko, heitä unholaan haaveet lapsesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko omasta elämästäsi kertoilet?
        Viisikymppisillä, varsinkin miehillä, on vielä runsain määrin mahdollisuuksia. He tosiaan voivat vaikka hankkia lapsia, vaimosta puhumattakaan. Työuraakin on jäljellä pitkälti toistakymmentä vuotta.
        Onko työpaikallasi kiinnostavaa naista? Entä naapurissasi? Sukulaisten ja tuttavien kautta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Käy läpi myös vanhat koulukaverit, joita saattaa pyöriä somessa, Onni on usein lähempänä kuin arvaakaan.

        Viisikymppisenä lapsia, silkkaa hulluutta. Kun lapsi pääsee ripille on isä eläkeikäinen ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydlelinen neuvo. Mä oon ite kohta 55v ja olis aivan hirveetä, jos en tulis toimeen iteskin. Mun ikäiset ukot jo mennyttä kamaa ja vaikka tuolla nuorta lihaa olis tarjolla, ei ny vaan kiinnosta puumailla.

        Ei tulisi mieleenkään mennä sänkyyn 55 vuotiaan naisen kanssa, alle nelikymppinen olla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko omasta elämästäsi kertoilet?
        Viisikymppisillä, varsinkin miehillä, on vielä runsain määrin mahdollisuuksia. He tosiaan voivat vaikka hankkia lapsia, vaimosta puhumattakaan. Työuraakin on jäljellä pitkälti toistakymmentä vuotta.
        Onko työpaikallasi kiinnostavaa naista? Entä naapurissasi? Sukulaisten ja tuttavien kautta voi löytää samanhenkisiä ihmisiä. Käy läpi myös vanhat koulukaverit, joita saattaa pyöriä somessa, Onni on usein lähempänä kuin arvaakaan.

        Minä olen pian 55 vuotias. Olen ollut koko ikäni vapaa kun ei tärpännyt silleen, että olisin saanut esimerkiksi ihastuksesta miehen. Vaikka avomiehen. On sellaisia muitakin kuin minä. Ei tosin lohduta ollenkaan. On sellaisiakin, jotka ovat pariutuneet vasta yli viisikymppisenä. Onhan se jokaisen oma häpeä jos on vapaa. Olisi luullut, että rumat ja huonoihoiset pysyvät ikänsä vapaana, mutta ei. Minulla tosin oli sekaiho. Ei ole kuitenkaan aknearpia. Käytin pesuaineita ja kasvonaamioita. Siksi käytin myös meikkivoidetta. Kaikki eivät hyväksy meikkaamista. Minulla ei nykyään ole paksu meikkikerros naamassa. Ihastus oli kerinnyt mennä oletettavasti kihloihin kun näin hänet pitkästä aikaa. En tosin ole koskaan kysynyt. onko hän oikeasti varattu. Yksinäissiä naisia ei myöskään oteta minne tahansa asumaan eikä töihin vaikka hakisi töitä tai asuntoa. Eivät halua ottaa sanoivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Helsingistä ei kunnon seuraa baareista löydä. Sen sijaan maakuntakaupungissa asuva kaverini löytää jatkuvasti potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Harva 40+ nainen on enää lapsia hankkimassa. Ainakin itselleni tällä hetkellä työura on se tärkein ja miten hankkia mahdollisimman korkea eläke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä

        Sai,sai,mutta eipä vaan tekemällä tehnyt,j ja jos olisi tehnyt,niin sehän olisi maailma kahdeksas ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, että pistät asiani leikiksi.

        Tiedoksi, "teini" että minulla on eläkeikään ainakin 16 vuotta, joten todellakaan elämä ei ole ohi.
        Päinvastoin - nuoruuden hullutukset ja kouhkaaminen on takana, järkeä päässä ja myös rahaa nauttia elämästä löytyy.

        Vähän ymmärrystä, jos niinkuin olet olevinasi fiksu aikuinen, kiitos.

        Elämä / elämäsi voi olla täysin ja lopullisesti OHI !! Jo seuraavassa kadunkulmassa tai risteyksessä. Ja olet valmis kuopattavaksi pois haisemasta ihmisten ilmoilta . . . TOTUUS ON TÄSSÄ olkaatte hyvä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydlelinen neuvo. Mä oon ite kohta 55v ja olis aivan hirveetä, jos en tulis toimeen iteskin. Mun ikäiset ukot jo mennyttä kamaa ja vaikka tuolla nuorta lihaa olis tarjolla, ei ny vaan kiinnosta puumailla.

        Kyllä kai aloittaja itsekkin tulee toimeen eihän siitä ollut kysymys ainoastaan siitä että kaipaa seuraa, ihan normaali tunne ihmisellä.
        Joten kivahan se olisi jokaiselle läheinen henkilö jonka kanssa voisi harrastaa yhdessä asioista .


      • Anonyymi

        Älä viitsi irvailla asiasta, kai sitä nyt ihmisten on saatava kirjoittaa asioista ilman että aina on joku irviturpa kommentoimassa. 50 vuotias ei ole mikään vanha mitenkään , parhaassa iässä .
        Ja varmaan tulee löytämään sen oikean , ailloin kun vähiten sitä on odottanut. Monet käyvät kursseja joissa on niin miehiä kun naisiakin, toiset ovat löytäneet ihan vaan kaupungin kirjastosta jonkun toisen lukevan. Jotkut ehkä ravintolasta jos käy syömässä ,paikkoja on monenlaisia missä löytyy seuraa.
        Joku matkatkin voisi olla kiva usein sielläkin löytää mielenkiintoista seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Pilkkaatteko nyt siis tuollaisia ihmisiä?

        Se joka pilkkaa on ainoastaan itse hyvin katkera ihminen ei rusinankaan arvoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentekoaika on osaltasi ohi.

        Miten niin ohi tunnen monta naista jotka ovat saaneet lapsen lähempänä viittäkymppiä joten mikään ei ole ohi niin kaunan kun ihminen täyttä vaatimukset lapsen saantiin
        Siinä nyt muka opetetaan kovasti omien pikku kokemuksiinsa perusteella , ei voi vertailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen katkeruus?

        Ehkä pettynyt naisasioissa. Koskaan ei ole myöhäistä löytää itselleen kumppania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies hakee tai hälle kelpaa, yli nelikymppiset naisetkin. Ja lapset suunnittelussa. Höh kuka sen ikänen nainen haluaa lapsia. Ainakaan jos tuo naisen etsijä ei taluta naista vihille ja tee avioehtoa että kaikki on yhteistä omaisuutta. Muuten unelmamies ehdokas jos totta puhuu itsestää. Mutta onnea hälle loppuelämään on se sitte lyhyt tai pitkä.

        Moni vaan silti haluaa, meidän kaupungissa oli yksi 52 vuotias nainen joka sai lapsen joten niin kauan kun kroppa toimii on kaikki mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI VOI OLLA TOTTA!
        - Täällä taitaa olla joku sama mäläyttelijä joka tahtoo että kaikki elävät erakkoina kirjoittamassa..."Pysy kotona."
        "Älä etsi seuraa."
        "Olet vanha?" 50 v VANHA?.

        Joku 7v tyyppikö täällä noita hölmöyksiä laukoo = ainakin henkisesti 7v
        Mene lastentarhaan!

        Voi olla joku katkera mieskin neuvojaan antamassa. Elää pitää ihmiseten eikä 50 vuotias ole mikään vanha mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että vain presidentti saa 70v lapsia?
        Tosin vaimo voisi olla tyttärensä...

        Tyttärensä ???
        Kukin valitsee puolisonsa iällä ei siinä ole mitään tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo vanha ukko, heitä unholaan haaveet lapsesta.

        Ei ole vanha ainoastaan mies parhaassa iässä hieman toista kun ne jotka jo luulevat olevansa vanhoja 40 vuotiaana. Joten minä ainakin toivon että löytää ihmisen vierelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioidaan miehen asema tässä tilanteessa.

        Ei se lasten teko mistään asemasta ole kiinni.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sellaisen neuvon, opettele nauttimaan elämästä. Jos elämänsisältöä lähtee hakemaan jostakin toisesta ihmisestä, niin persiilleen menee 99% varmuudella.

        Elämänsisällön rikkaus, ilot ja hauskuudet ovatkin siinä että olet/olemme valmiita näitä kohtaamaan toisissa ja myös jakamaan kaikkea sitä mitä itse olemme saaneet osaksemme elämämme vaiheissa, ja kenties jotain näistä oppineina ja viisaimmiksi luullen näistä tulleina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on danny

        Nyt nauroin ääneen, mutta Danny ilmoitti, että tuo nuorikko on hänen avustaja "tietotekniikassa" ym "asioissa" mitä Danny ei enää osaa tai ei "sillee .... maailma muuttuu ihan kaikessa eikä Sinfull kaikkeen tuo onnea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiha Sauli Niinistö lapsen 70 kymppisenä

        Siis Niinistön VAIMO sai lapsen, ja siinä ohessa Niinistökin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeassa hän on. Ja hyvin muotoiltu ajattelu. Sinulta puuttuu realismi.
        Nyt vaan keskityt omaan elämääsi ja jätät naiset rauhaan. Pysyy kaikki onnellisempana ja kaikki voittaa.

        Tyhmä kommentti. Kyllä vielä 50kymppisenä voki ja kannattaa tutustua ihmisiin ja naisiin.elämää voi olla vielä paljon edessä. Toikin että pysyy kaikki onnellisempana ja voittaa niin miten niin? Mitä kirjoittaja voittaa tällä muuta kun näyttää oman tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo äskeinen on pelkkä ääliö!
        Suomessa on myös sinkkunaisen vaikea löytää seuraa, jollei istuksi baareissa, kuten minä en.
        Tämä on yksinäisten ihmisten maa...

        Perheet pyörivät omien asioidensa ympärillä - ja sinkkuja ei edes kutsuta joukkoon - olen itse huomannut.

        Hyvää kevättä!

        Täyttä totta joka sana


      • Anonyymi

        Olipas nätisti sanottu. (:


      • Anonyymi

        Ihan kokemuksesta kirjoitan sulle elämän totuuksia:

        Ai että, kun sitä odotettiin maagista 18 v ikää, että pääsi laillisesti kaljoille.
        Sitä rataa menikin muutama vuosi, tietty töitä ja sitten löytyi se "loppuelämän henkilö" ja jatkettiin yhdessä. Hommattiin kämppä, tehtiin töitä ja maksettiin sitä kämppää ja biletettiin. Jälkikasvu ilmoitti tulostaan, elämä rauhoittu, tuli ns ruuhkavuodet ja uutta pukkasi ... ruuhkavuodet jatkui... hupsista, mihin hävisi 20v??? Tuntui, että vuodet vieri aina vain nopeammin ja nopeammin. Kylhän ne perkele vieriikin. Vanhuus on tässä ja nyt. Pystyn hyvillä mielin katsomaan aikaansaannoksiani: kaksi fiksua lasta, töissä olevia, elämissään pärjääviä. Olen onnistunut tärkeimmässä "tehtävässäni" ja olen siitä pirun ylpeä. No se tavanomainenkin mahtui tuohon eloon eli ero. Sitä en surrut millään muotoa, oli suuri helpotus.
        Valmistaudu vaan henkisesti sinäkin. Ennen kun huomaatkaan, olet 50 ja ehtinyt kokemaan jos vaikka mitä hyvästä huonoon ja huonosta hyvään. Semmosta se elämä on. Yksi asia tapahtuu myös sinulle. Kun vanhenet, naurat vielä itsellesi, kuinka tyhmästi ja mustavalkoisesti katselit pennun silmin elämää ja muka tiesit kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori kaveri on, mutta töistä pitäis löysätä.

        Onpa huumoritonta keskustelua.
        Viksun ja vilmaattisen suhteen löytää yleensä harrastusten parista.
        Jos sitä lapsentekoa haluaa harrastaa, niin lapakasta niitä kumppaneita löytyy, vaikka toinenjalka olisikin jo haudassa.
        Kumppani kyllä löytyy, kunhan ei ole turhan kronkeli.


    • Anonyymi

      Tämä on väärä palsta miehen kysellä iskuvinkkejä parisuhdemarkkinoille, sillä palstalla asuvat ja vuosikausia päiviään viettäneet miehiin katkeroituneet ja miehiä vihaavat feministit hyökkäävät kohta näillä seuraavilla aseilla sinua vastaan: "kukaan fiksu nainen ei halua viiskymppistä isää lapsilleen, kukaan nainen ei muuta maalle, miksi et hae ikäistäsi tai vanhempaa koska eläkeläismummoja on paljon vapaalla" jne jne.
      Samaa roustausta ei kuule viisikymppinen miestä etsivä nainen, vaan silloin vinkit ovat fiksuja, mutta siitä näkeekin palstan henkilöiden vihamielisen suhtautumisen miehiin.
      Suositus, että kyselet neuvoja jostain fiksummasta some maailmasta. Tämä palsta on kaikenmaailman hyypiöiden ja mielenterveysongelmaisten oksennuspalsta.

      • Anonyymi

        Kuten sanoin edellä kommentissani ensimmäinen katkera ehti jo ilmoittautumaan sinulle tuossa ylempänä. xD


      • Anonyymi

        Heistä on tullut miesten vihaajia sinunlaistesi misogyynien incelien vuoksi joten olet tuhonnut muiden miesten mahdollisuuden saada nainen mutta sehän oli tarkoituksesikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heistä on tullut miesten vihaajia sinunlaistesi misogyynien incelien vuoksi joten olet tuhonnut muiden miesten mahdollisuuden saada nainen mutta sehän oli tarkoituksesikin

        Ikävä tuottaa sinun harhoillesi pettymys, sillä olen naimisissa oleva mies ja yksikään nainen ei ole koskaan sanonut minulle, että minussa olisi mainitsemiasi piirteitä. xD
        Taidat projisoida omaa toimintatapaasi nyt katkeruuksissasi muihin. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä tuottaa sinun harhoillesi pettymys, sillä olen naimisissa oleva mies ja yksikään nainen ei ole koskaan sanonut minulle, että minussa olisi mainitsemiasi piirteitä. xD
        Taidat projisoida omaa toimintatapaasi nyt katkeruuksissasi muihin. xD

        Kuin monta kertaa sinulle pitää sanoa ettei kukaan usko tuota soopaa mitä olet täällä heittänyt kuvitteellisesta vaimostasi ja firmastasi ja muuta shittiä vuosikymmeniä oletko joku imbesilli vai miksei mene jakoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin monta kertaa sinulle pitää sanoa ettei kukaan usko tuota soopaa mitä olet täällä heittänyt kuvitteellisesta vaimostasi ja firmastasi ja muuta shittiä vuosikymmeniä oletko joku imbesilli vai miksei mene jakoon

        Voi voi kun ottaa koville tuo sinun kateus ja katkeruutesi.😂
        No kuka minä sitten olen, kun olet kuin puhuisit jollekin tuttavallesi jonka elämään olet syvästi katkeroitunut? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun ottaa koville tuo sinun kateus ja katkeruutesi.😂
        No kuka minä sitten olen, kun olet kuin puhuisit jollekin tuttavallesi jonka elämään olet syvästi katkeroitunut? 😅

        Läysitkö imbesilli emojinäppäimen siitä jostain win95 rotjakkeestasi vihdoin hyvä hei kehitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läysitkö imbesilli emojinäppäimen siitä jostain win95 rotjakkeestasi vihdoin hyvä hei kehitystä

        😂 Osuvasti meni kommenttini tunteisiin, kun vastasin avaajan kysymykseen miten tällä palstalla on ollut tapana käyttäytyä ja yksi öyhöttäjä ilmoittautui heti.😅


      • Juuri näin. Tämä on nähty. Tosin, ne nuoret kaunottaretkin vaan nostaa nokkaansa ja nauraa tämän ikäisille harmaahapsille. Inhon ilmeet nousee kasvoille kun yrität olla heille mukava.


      • Äänestin mielipidettäsi.

        On väärä palsta myös siksi, että tämä on femakkojen hallussa, tästäkin ketjusta ne ovat poistaneet 4 vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heistä on tullut miesten vihaajia sinunlaistesi misogyynien incelien vuoksi joten olet tuhonnut muiden miesten mahdollisuuden saada nainen mutta sehän oli tarkoituksesikin

        Tuleeko sinulle parempi mieli kun olet pahansuopa ja ilkeämielinen?
        Kuinka kauan tuo "voitontunne" kestää?
        Onko tuo pahansuopuus perintöä äidiltäsi vai oletko itseoppinut?
        Kuuletko ääniä pääsi sisällä, ääniä jotka kritisoivat jokaista tekemistäsi, puhutko itsellesi rumasti?
        Jos annat itsellesi ja muille mahdollisuuden hyvään, tulet voimaan paremmin. Haastan sinut kokeilemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri näin. Tämä on nähty. Tosin, ne nuoret kaunottaretkin vaan nostaa nokkaansa ja nauraa tämän ikäisille harmaahapsille. Inhon ilmeet nousee kasvoille kun yrität olla heille mukava.

        No varmaan nousee nuorilla naisilla inhon ilme kun joku mädän hajuisella hengityksellä varustettu keski- ikäinen hilsepää yrittää tehdä tuttavuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan nousee nuorilla naisilla inhon ilme kun joku mädän hajuisella hengityksellä varustettu keski- ikäinen hilsepää yrittää tehdä tuttavuutta.

        Ai että sellainen olen? Kiitos vaan.


      • Anonyymi

        No oikeasti, haluaako kukaan nainen viiskymppistä isää lapselleen tai mies viiskymppistä naista lapsensa äidiksi? Mieti nyt. Vaikka mies/nainen olisi kuinka freesissä kunnossa, niin faktahan on se, että ikä tuo omat juttunsa esim jaksamiseen.
        Jokainen tietty taaplaa tyylillään, mutta ei myöskään kannata unohtaa tosiasioita.


      • Anonyymi

        Sinulla on kovin yksipuolinen näkemys. Haistan pientä naisvihaa joka. Meitä naisia on monenlaisia. Mies viiskymmpisenä on hyvinkin kiinnostava ,jos ei ole kaikkialla öyhöttävä juntti. Tällä oalstalla tosin suurin osa on heitä. Oman egon korostajjia ,toisten haukkumista ym. Eli toisin sanottuna surkimuksia.kuten nuo viestit kertoo. Ihmisen luonne ja käyttäytyminen on se tärkein. Ei ikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Osuvasti meni kommenttini tunteisiin, kun vastasin avaajan kysymykseen miten tällä palstalla on ollut tapana käyttäytyä ja yksi öyhöttäjä ilmoittautui heti.😅

        Ja tuo öyhöttäjä ,elämässä pettynyt jatkaa vaikka koko päivän. Reppana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri näin. Tämä on nähty. Tosin, ne nuoret kaunottaretkin vaan nostaa nokkaansa ja nauraa tämän ikäisille harmaahapsille. Inhon ilmeet nousee kasvoille kun yrität olla heille mukava.

        Minä nuorena naisena ottaisin milloin vain viiskymmppisen joks on fiksu. Sinun laistasi en huolisi edes maksusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai että sellainen olen? Kiitos vaan.

        Tuskin olet. Mutta ilkeä arvostelijasi sitä on. Joku Teboilin baarin asiakas. Tämähän on katkerien miesten palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti, haluaako kukaan nainen viiskymppistä isää lapselleen tai mies viiskymppistä naista lapsensa äidiksi? Mieti nyt. Vaikka mies/nainen olisi kuinka freesissä kunnossa, niin faktahan on se, että ikä tuo omat juttunsa esim jaksamiseen.
        Jokainen tietty taaplaa tyylillään, mutta ei myöskään kannata unohtaa tosiasioita.

        Nykyistä nuoret miehet on liian usein läskejä huonokuntoisia lössiköitä jotka ei pärjää edes armeijassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet. Mutta ilkeä arvostelijasi sitä on. Joku Teboilin baarin asiakas. Tämähän on katkerien miesten palsta.

        No ei voi olla ajattelematta, ettei joku vaikka omalta työpaikalta kirjottais musta tällasta. Otan loparit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet. Mutta ilkeä arvostelijasi sitä on. Joku Teboilin baarin asiakas. Tämähän on katkerien miesten palsta.

        Tullut hyvin selväksi, ettei minusta pidä kukaan missään. Mitään en ole kellekään tehnyt. Ihmiset ovat ihan paskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan nousee nuorilla naisilla inhon ilme kun joku mädän hajuisella hengityksellä varustettu keski- ikäinen hilsepää yrittää tehdä tuttavuutta.

        Tuo kommentti varmasti pisti jokaisen sen lukeneen kiirehtimään hampaiden pesuun, niin tein minäkin. Varmasti teen sen kolme tai neljä kertaa päivässä ja ostan vielä hilseshampoon..😆😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin monta kertaa sinulle pitää sanoa ettei kukaan usko tuota soopaa mitä olet täällä heittänyt kuvitteellisesta vaimostasi ja firmastasi ja muuta shittiä vuosikymmeniä oletko joku imbesilli vai miksei mene jakoon

        Olen nainen ja ikäloppu. Ikääni en viitsi edes sanoa. Mutta ohmettelen tätä suhtautumista ap kirjoittajaan. Hänellä on ulkoiset asiat hyvin. Ikää on, mutta sille ei kukaan voi mitään, että ikääntyy. Ei 50- kymppinennvielä hautaamista tarvitse. Taitaa suurin osa täällä kirjoittelevista olla katkria ikääntyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti, haluaako kukaan nainen viiskymppistä isää lapselleen tai mies viiskymppistä naista lapsensa äidiksi? Mieti nyt. Vaikka mies/nainen olisi kuinka freesissä kunnossa, niin faktahan on se, että ikä tuo omat juttunsa esim jaksamiseen.
        Jokainen tietty taaplaa tyylillään, mutta ei myöskään kannata unohtaa tosiasioita.

        Kyse oli siitä, että vaikka tuon samaisen kysymyksen olisi esittänyt kolmekymppinen mies, niin tämän palstan miehiin katkeroituneet femakot olisivat yhtälailla hyökänneet kysymyksen esittäjän kimppuun miesvihaansa lietsoten ja taatusti kääntäen hänen kysymyksensä nurinpäin antaen hänelle ilmi kuinka juuri hänenlaisensa on täysin sopimaton naisille eikä varmasti ikinä tule kelpaamaan. Sama kysymys naisen esittämänä saisi kuin yö ja päivä erolla täysin toista ääripäätä olevan palauteryöpyn samoilta miesvihakriitikoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kovin yksipuolinen näkemys. Haistan pientä naisvihaa joka. Meitä naisia on monenlaisia. Mies viiskymmpisenä on hyvinkin kiinnostava ,jos ei ole kaikkialla öyhöttävä juntti. Tällä oalstalla tosin suurin osa on heitä. Oman egon korostajjia ,toisten haukkumista ym. Eli toisin sanottuna surkimuksia.kuten nuo viestit kertoo. Ihmisen luonne ja käyttäytyminen on se tärkein. Ei ikä.

        Kaikki kritiikki ei ole "vihaa", vaikka teidän idolinne viime hallituskaudella tällaisen narratiivin saikin valloilleen. On helppo kääntää kritiikki vihaksi, niin silloin voi siis itsekin antaa täyslaidallisen sisäistä vihaansa takaisin. Kritiikinhän joutuu perustelemaan, mutta vihaa ei joten siihen nähden viha on helpompaa.
        Edelleen mitään vihaa se ei ole, kun seuraa tämän palstan feministien toimintaa joilla on täysin erilaiset vastaukset samanlaisiin kysymyksiin vain sillä erolla onko kysymyksen esittäjä mies tai nainen. Mies saa vihaa, mutta naiselle annetaan asia perusteet.
        Helpoiten tämän huomaa, jos palstalle tekee sukupuolettoman kysymyksen, niin ei mene kauaa kun tulee "oletan että olet mies niin" kommentti eli ikäänkuin pyritään se vastaus muokkaamaan samantien sen sukupuolioletuksen perusteella.
        Kun sitten avaaja sanookin, että olen nainen niin"ai siis no sitten olenkin tätä mieltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo öyhöttäjä ,elämässä pettynyt jatkaa vaikka koko päivän. Reppana.

        Edelleen tuotan sinun katkeraan elämääsi pettymyksen eli olen elämääni hyvinkin onnellinen ja tyytyväinen. xD
        Ihana avioliitto eli perhe elämä, mahtavat harrastukset, terveys erinomainen, työ joka on niin harrastus kuin ammatti ja josta lopulta muokkasin yritystoiminnan jne. Mites sinulla? Ikuinen viha ja katkeruutesi näkyy kalvavan vuodesta toiseen. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo öyhöttäjä ,elämässä pettynyt jatkaa vaikka koko päivän. Reppana.

        Onko tämä monella palstalla jankkaava eläkeläinen? Vähintään kymppivuotta? Ei anna koskaan periksi. Katkeroitunut, vaikka nauruhymiöitä viljelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä monella palstalla jankkaava eläkeläinen? Vähintään kymppivuotta? Ei anna koskaan periksi. Katkeroitunut, vaikka nauruhymiöitä viljelee.

        Elää fantasiamaailmassaan netissä levittäen naisvihaa ja luulee jonkun uskovan että joku nainen voisi olla niin aivoton että tuollaisen kanssa eläisi. Mieleltään vakavasti häiriintynyt ikäloppu incel mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elää fantasiamaailmassaan netissä levittäen naisvihaa ja luulee jonkun uskovan että joku nainen voisi olla niin aivoton että tuollaisen kanssa eläisi. Mieleltään vakavasti häiriintynyt ikäloppu incel mies.

        No joko paljastat kuka minä olen, kun puhut kuin jollenkin tuttavallesi jonka elämään olet syvästi katkeroitunut ja kateuksissasi? 😂
        Kerrohan nyt ettei kaikki mene taas harhojesi piikkiin.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun ottaa koville tuo sinun kateus ja katkeruutesi.😂
        No kuka minä sitten olen, kun olet kuin puhuisit jollekin tuttavallesi jonka elämään olet syvästi katkeroitunut? 😅

        Just !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyistä nuoret miehet on liian usein läskejä huonokuntoisia lössiköitä jotka ei pärjää edes armeijassa.

        Nyt oli puhu vissiin ti me meistä nuorista naisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun ottaa koville tuo sinun kateus ja katkeruutesi.😂
        No kuka minä sitten olen, kun olet kuin puhuisit jollekin tuttavallesi jonka elämään olet syvästi katkeroitunut? 😅

        Iltasanomissa paasasi muuan kolumnisti että onko Suomalaista sisua enään? Minusta sitä on rutkasti mutta siltä on vedetty matto alta ja pohja pois monimutkaisella yhteiskunnalla tai että on kuvitelma elämän olevan täysonnistumisen auer. Elämästä tulee mitä on tullakseen ja justiin sillä jos jollakin on se tarkoitus, tunne on sitten eri juttu. Minusta myös se on täysin harhaluulo että on laiskoja ihmisiä, täysin väärin ja väärä sairas asenne, ei ole. Moni vain lamaantuukin täysin kun moni toimeentulokin nojaa pelkästää liian ylivaativaan osamiseen ja siinä ei muuten sisukaan auta jos niin on käydäkseen. Juuri tämäkin luulo että vain parisuhteessa mennään kunnollista elämää. Viisas peruskoulun opettaja sanoi että ihmiskunnan pahin tauti on luulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan nousee nuorilla naisilla inhon ilme kun joku mädän hajuisella hengityksellä varustettu keski- ikäinen hilsepää yrittää tehdä tuttavuutta.

        En usko että nousee inhon ilme kai sitä nyt on tavallisesti kasvatettuja naisia joilla ei ole tarve mitenkään aliarvioida toisia.
        Miehen ikä ei erityisesti paina puntarissa mitään jos on miellyttävä ja ei halveksi muita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti, haluaako kukaan nainen viiskymppistä isää lapselleen tai mies viiskymppistä naista lapsensa äidiksi? Mieti nyt. Vaikka mies/nainen olisi kuinka freesissä kunnossa, niin faktahan on se, että ikä tuo omat juttunsa esim jaksamiseen.
        Jokainen tietty taaplaa tyylillään, mutta ei myöskään kannata unohtaa tosiasioita.

        Kyllä niitä on moniakin pareja joilla 50 vuotta mittarissa rakkaus ei katso ikää ja jos joku haluaa lapsen niin tietää että että jaksaa hoidella hänet myöskin . Ei mikään harvinaisuus tänään että nainen joka on 45 on raskaana , siis kukin tavallaan se on sallittua


    • Anonyymi

      Siirry päätoimisesti Sinkut-palstalle.

      • Anonyymi

        haha :D se ei ainakaan auta yhtään mitään. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haha :D se ei ainakaan auta yhtään mitään. sivusta

        Saa elämään sisältöä, ilman että tarvitsee hankkia muijaa tai lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa elämään sisältöä, ilman että tarvitsee hankkia muijaa tai lapsia.

        Tyhjää tyhjän tilalle, aika huono hyötysuhde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa elämään sisältöä, ilman että tarvitsee hankkia muijaa tai lapsia.

        Jäävät kuitenki hoitamatta, sekä akka, että lapset!


      • Siellä yhtään sen parempi meno ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa elämään sisältöä, ilman että tarvitsee hankkia muijaa tai lapsia.

        Reinikaisessa, Tankki täyteen ja Rintamäkeläisissä on elämän totuudet, sisältöä elämään ja vielä wanhan liiton kunnon Suomi tallella. NykySuomi on kuin suoraan jostakin hölmöläisten sketseistä. ja täyshullujen poliitikoiden reservaatti, meinaan että oikeasti lähes kaikki täysjärkiset on lähteneet nostelemaan jo aikoja sitten. Ainoa mikä nyt tekee paluuta on Torpparin taksvärkki ajat.


    • Anonyymi

      "en ehdi töiltäni sitoutua johonkin säännölliseen harrastukseen."

      Miten ehtisit sitoutua naiseen, kun et edes töiltäsi ehdi harrastaa?

      T: Nainen

      • Anonyymi

        No samaa tuossa mietin. Parisuhde nyt kuitenkin vaatii enemmän sitä aikaa ja sitoutumista kuin vaikka kerran viikossa kokoontuva harrasteryhmä. Näin ainakin jos toiveet parisuhteelle ovat tuollaiset, joita aloittaja esittää.


      • Anonyymi

        Hyvä nainen,

        Harrastus on yleensä johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyinä päivinä.

        Joka päivä on myös vapaata, iltaisin. Aijaa suhteelle, tapailuun löytyisi kyllä sopien esimn3 krt viikossa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nainen,

        Harrastus on yleensä johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyinä päivinä.

        Joka päivä on myös vapaata, iltaisin. Aijaa suhteelle, tapailuun löytyisi kyllä sopien esimn3 krt viikossa....

        Niin. Kuten Citrinella jo tuolla alempana totesi, niin mahdollinen parisuhde tai sen virittely ei ole asia, joka menee sekään puhtaasti sinun aikataulujesi mukaan. Sillä omallakin osapuolella lienee oma elämänsä ja sitä yhteistä aikaa on vain pakko raivata, jos tahtoo saada parisuhteen aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nainen,

        Harrastus on yleensä johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyinä päivinä.

        Joka päivä on myös vapaata, iltaisin. Aijaa suhteelle, tapailuun löytyisi kyllä sopien esimn3 krt viikossa....

        Onhan niitä harrastuksia vaikka kuinka paljon sellaisiakin, joissa ei tarvitse sitoutua tiettyyn aikaan ja tiettyyn päivään. Ei kai olennaista ole se, että sen harrasteen pitäisi olla jotenkin ohjattu ja johdettu, vaan se, että hakeutuu ihmisten ilmoille, paikkoihin joissa muutkin ihmiset liikkuvat ja mieluiten sellaisen itsen kanssa samanhenkiset ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nainen,

        Harrastus on yleensä johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyinä päivinä.

        Joka päivä on myös vapaata, iltaisin. Aijaa suhteelle, tapailuun löytyisi kyllä sopien esimn3 krt viikossa....

        Esim 3 kertaa viikossa eli pelkkä seksiseuralainen mene tinderiin siellä on korkeastikoulutettui tyttöi etsii seuraa pientä korvausta vastaan saat seksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nainen,

        Harrastus on yleensä johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyinä päivinä.

        Joka päivä on myös vapaata, iltaisin. Aijaa suhteelle, tapailuun löytyisi kyllä sopien esimn3 krt viikossa....

        Harrastuksensa saa sovitettua juuri niin miten ITSELLE sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim 3 kertaa viikossa eli pelkkä seksiseuralainen mene tinderiin siellä on korkeastikoulutettui tyttöi etsii seuraa pientä korvausta vastaan saat seksii

        Kerrankin olet oikeassa välis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin olet oikeassa välis.

        Ainahan se oikeassa on ei puhu lööperii vaan asiaa ja totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se oikeassa on ei puhu lööperii vaan asiaa ja totta

        Välis on max kerran vuodessa oikeassa, ätmipaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis on max kerran vuodessa oikeassa, ätmipaha.

        Ei ollut täysin asiassa. Kysyttiinkö aloituksessa maksua vastaan naisia vai parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.

        Ps. Koko keskustelun aloitus on feikki.
        Sivuston ylläpito teetättää feikkijuttuja, mahdollisimman raflaavia, että saataisiin lukijoita ja kommentteja. Ei kantsi uskoa kaikkea lukemaansa.


      • Anonyymi

        Hmm...Osaatko keittäää...Hän nimittäin on joku valtion virkamies jolla on vii virkaa ja kuusnälkää,ja ainainen kiirus ettei ehdi itsellänsä ruokaakaan keittää...


    • Anonyymi

      vaikutat rajoittuneelle holmölle jolle eioo seuraa tarjolla.

      • Anonyymi

        Perustele!

        Kirjoitin asiallisesti tilanteestani, ja sinä alat heti ilkeillä....

        Juu, ei ole tullut kukaan kotoa hakemaan😄
        Minäjän kysyinkin, MISSÄ ikäiseni mies voisi tavata naisia....

        Jos olet 20v, mee vaa baariin - minua ei innosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele!

        Kirjoitin asiallisesti tilanteestani, ja sinä alat heti ilkeillä....

        Juu, ei ole tullut kukaan kotoa hakemaan😄
        Minäjän kysyinkin, MISSÄ ikäiseni mies voisi tavata naisia....

        Jos olet 20v, mee vaa baariin - minua ei innosta.

        säoot liian yksinkertanen olemaan naisten kans. pitää olla jotai omiaki juttuja.


      • Anonyymi

        Hmm...Puutteenalaiselle on pahoja kaikki päivät,mutta iloiselle ovat pidot auki jokapäivä...


    • Anonyymi

      Tarkoitat siis että sinulla ei ole lapsia ja siitä syystä koet elämäsi valuvan hukkaan?

      Kyllä se on sitten parempi vaan kattella niitä kolmikymppisiä naisia, tai max 35 vuotiaita, joilla on itsellään samasta syystä jo kova kiire.
      40+ ikäluokka ei ole oikea.
      Jos jonkun nuoremman saisit harhautettua hakemaan samasta asiasta elämänsisältöä.

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt vaan niin on, että sinulla on menneisyys, mutta tulevaisuus on jo ohi!

    • Anonyymi

      Isoon kaupuunkiin pitää sun siirtyä.

      • Anonyymi

        Toisaalta, miten, ap, ajattelisit Helsingissä löytää itsellesi naisen?


    • Anonyymi

      Kokeile sitä Tinderiä. Itsekään en ole ikinä ollut sometyyppi edes. Silti kokeilin ja sieltä nappas. Tämä oli ennen kuin algoritmit muuttui. Tärppääkö nykyään ei tietoo, mutta et mitään menetä jos kokeilet.

      • Anonyymi

        Siellä pitää olla hyvät kuvat ja teksti.


    • Anonyymi

      Elämä on paitsi ikävämpää myös surullisempaa ilman selvänäköisyyden lahjaa. Tämä ei ole moite vaan puhdas toteamus.

      Me jotka näemme asiat aihioina eli energiana ennen kuin ne tapahtuvat, emme kysy lainkaan noita kysymyksiä, joita sinä kysyt. Kun jokin asia näkyy tulevaisuudessa, se tulee elämään. Ei tarvitse murehtia, missä, koska tai miten. ☺️

      Sinun kohdallasi näen, että elämääsi tulee rakastavan naisen mukana kaksi lasta, jos haluat tuohon naiseen tutustua. Menee vielä yli vuosi, ennen kuin tapaat heidät. Tätä ei tarvitse uskoa eikä kyseiseen naiseen tarvitse tutustua jos et halua. Mutta pidä silmäsi auki jokaisen naisen kohdalla, joka on eronnut ja jolla on kaksi pientä lasta. Heistä yksi nainen kiintyy sinuun voimakkaasti ja mahdollisuus suhteelle on olemassa.

    • Et varmaankaan ole ainoa laatuaan.

      Elämä ympärillä on muuttunut paljon johonkin 30 vuoden aikana. Elämä on mennyt paljon "nettiin" ja sielläkin on omat "koodistonsa" mitkä pitäisi opetella, että voisi näyttää "oikeanlaista" kuvaa muille. 😄

      Mä itse joskus törmäsin myös tuohon, vuosia sitten...😄 ja ihan kuutamollla... koetin selvittää hommaa, tutustua svoimesti jne...😄

      Totuus vaan oli se, että olis pitänyt tietää kaikenmaailman algoritmit, somealustan taustat, miettiä profiilit ja skenet wte? 😄

      Tuon teknisen sometaustatyön lisäksi pitäis tiedostaa itsensä. 😊
      Sun täytyy pysyä fokuksessa ja olla stabiili, varsinkin jos olet mies... katsos jos miehenä alat näyttää heikkouttas, niin olet pihalla. Out of the game...ja varsinkin, jos erehdyt kirjoittamaan someen jotain positiivista alkuun hyvästä suunnasta jonkun kanssa. 😃

      Kun pitää muistaa myös missä asumme....tämä on Suomi. Täällä kaikenlainen kateus on huippujuttu nro 1. 😄 Ja ihan valtoimenaan yli sukupuoliroolien. 😃

      Kyllä näillä tälläisilläkin alustoilla riittää tsemppareita ja "ihanaa tapahtuu vielä"- julistavia höhhelöitä...

      Ajanhukkaa. 😁

      Unohds parisuhde. Keksi jotain muuta elämääs. 🙂

    • Anonyymi

      Irtisanoudu, saat elämään uusia suuntia. Ihan turhaa hommaa elää työlleen.
      Juuri yksi vähän yli 50 v. lapseton poikamies työkaveri teki niin.

      • Anonyymi

        Mitä jos ei ole muuta sisältöä. Ei kavereita, kumppania, harrastuksia jne


    • Viidenkympin kriisi… paljolti elämän merkitysten ja arvojen pohdintaa. Tuttu juttu, mutta käyty itsellä läpi jo ennen 50v. 😂

      Ihan ensimmäiseksi, jos haluat oikean syvällisen suhteen, siis muutakin kuin hyvää päivää kirvesvartta-tapailun tai FWB-suhteen, pitää sinun olla itse valmis antamaan suhteeseen aikaa ja läsnäoloa. Jos teet pitkää päivää ja työsi on kovin intensiivistä, se voi olla haastavaa saada onnistumaan. Todennäköisesti sillä toisellakin on oma elämä ja omat vastuunsa, ja aika, joka sopii molemmille pitää löytyä. Se voi vaatia sitä, että tietoisesti raivaat tila myös uudelle suhteelle muuten täynnä olevasta elämästäsi. Se kannattaa tehdä jo etupainoitteisesti, koska jos sinulla ei ole aikaa toiselle h-hetkellä, 90% tulkitsee ettei kiinnostuksesi riitä tai olet liian kiinni työssä, jotta suhteesta tulisi mitään.

      Vastuutehtävistä voi luopua vähitellenkin, jos oma motivaatio on saada elämään muutakin sisältöä. Jos ei ehdi harrastaa eikä pysty varaamaan yhtä aikaa viikossa omalle menolle, se kuulostaa varsin haastavalta tilanteelta alkaa seurustella, vaikka vastapuoli olisi joustava kuin kuminauha…. Tosin tuossakaan tilanteessa tasaveroinen suhde ei ole mahdollinen. Tasaveroisessa suhteessa kumpikin joustaa ja raivaa suhteelle oma-aloitteisesti aikaa. Jos haluat vielä lisääntyä, asia on vielä tärkeämpi. Vaikka esimerkiksi kiireisen yritysjohtajan vaimo on tyypillisesti käytännössä yksinhuoltaja. Se ei ole reilua vanhemmuutta. Mieti oletko tosissasi valmis raivaamaan tilaa isyydelle?

      Siis kehotan miettimään vielä tarkemmin mikä on elämässä sinulle oikeasti tärkeintä ja miten arvotat eri asioita ja elätkö nyt sen mukaan mitä arvostat? Jos et elä miten haluaisit elää, mitä pitää muuttaa?

      Itse olin pitkän suhteen jälkeen useamman vuoden sinkkuna. Ihan tarkoituksella. Koin turhauttavaksi samat asia mitä mainitset haasteiksi parisuhteen etsimisessä. Silti löysin hyvän suhteen viime vuonna. Jotta voi löytää, pitää mennä rohkeasti useamman kertaa tilanteisiin, jossa tapaa uusia ihmisiä. Harrastukset, varsinkin jos aiheeseen on innostusta, on hyvä tapa tutustua uusia saman henkisiä ihmisiä. Toinen mitä suosittelen, on pikkujouluaika tai kesän festarit. Varsinkin, jos itse ei ota paljon, on helpompi erottaa muut kohtuukäyttäjät. Silloin liikenteessä on paljon porukkaa, joka ei elä mielijuomansa alkoholin ehdoilla.

      En ole itse ollut koskaan lavatansseissa, mutta olen kuullut, että niissä käy varsinkin maaseudulla paljon keski-ikäisiä ja läheinen fyysinen kontakti onnistuu luontevaati tanssiessa. Jos ei osaa tanssia, kurssilla on helppo tutustua naisiin…Suosittelen myös sinkkutapahtumat.fi risteilyä ja muita tapahtumia ja bileitä, varsinkin jos olet valmis etäsuhteeseen (porukkaa on ympäri Suomea ja omalta paikkakunnaltasi tuskin on muita). Osa osallistujista on crazy-bilettäjää, mutta oman kokemuksen mukaan joukossa on tosi fiksuja ja kivoja naisia, jotka juo hillitysti ja on hyviä keskustelijoita. Myös fiksuja miehiä löytyy. 😉

      Myös tällä palstalla on fiksuja naisia ja osa on sinkkuja. Mikään ei estä kirjoittamasta henkilökohtaisesti heille, jotka antavat yhteystiedot profiilissaan, palstallakin voi kysyä varovaisesti tapaamisen mahdollisuutta jos joku sinkku alkaa kiinnostaa tai organisoida itse palstatapaamisen.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään tiettyä paikkaa, jossa voisi tavata naisia. Luulen, että sä itsekin kyllä olet tuosta ihan tietoinen. Naisia voi periaatteessa tavata kaikkialla. Se on ihan täysin kiinni siitä millaista naista sä etsit, että mistä hänet voi löytää. Se, että nainen olisi tietyn ikäinen ja haluaisi perheen, ei lopulta kerro juuri mitään siitä millainen sen naisen pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Turhaa lässytystä kun Suomessa ei naisia riitä vain tarpeeksi miehille. Ja osa miehistä ottaa monta naista kerralla.


    • Anonyymi

      "40+ naiseen - ehkä vielä lapsiakin hankkien."
      Hahaha. Kyllä ne lapset tehdään max 35v naisen kanssa. Viiskymppisenä elämä on jo ohi. Ei niitä yli 40v naisia enää vapaana ole, tai jos onkin niin ne ovat sitten ihan kissojensa ja lastensa kanssa eikä niitä miesseura kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tuo sinun väite, että maksimissaan 35 vuotias nainen saa lapsia ei kuules pidä paikkaansa, kun tiedän naisia jotka on saaneet lapsia vielä 42 vuotiaana.

        Vanhin nainen jonka tiedän saaneen vielä lapsen oli 50vuotias. Niin, että jospa ei heitettäisi tuollaisia yleistyksiä vailla minkäänlaista faktatietoa, kiitos.


    • Anonyymi

      Ehkä joku yhoo äityli jos vaan sinulle yh käy eli olis jo lapset tehty eli niille voisit leikkii isää ja lapsen lapsille ukkii muutoin se juna meni jo eli joku korkeastikoulutettu yh mummo vois ol se sinun juttusi kai sitä vanhoina päivinäkin jonku voi ottaa vielä ns kaverisuhteeseen ja leikkii isää ja ukkii eli maksaa heidän juttujansa

      • Anonyymi

        Ja yhoita voi löytyy nuoriakin eli jos sinulle kelpaa yh niin niit o kaiken ikäsii joil kelpaa kuka vain joka huolii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhoita voi löytyy nuoriakin eli jos sinulle kelpaa yh niin niit o kaiken ikäsii joil kelpaa kuka vain joka huolii

        Haha. Kyllä niillä yh-äideilläkin on melkoinen vienti tuolla yöelämässä.


    • Ihan kuin joku olisi joskus sanonut, että Facebookissa on jotain seuranhakuryhmiä??? (En ite käytä Facebookia.) Oletko kokeillut sieltä?

      Ite olen 35-vuotias lapseton mies ja nautin suunnattomasti siitä, että hukkaan elämäni kaiken maailman jonninjoutaviin harrastuksiin :D

      • Anonyymi

        Tuo ei ole elämän hukkaamista. Se on elämästä nauttimista, eli juuri sitä mistä elämässä on kyse.


    • Anonyymi

      Aloituksen on pakko olla provo, tai ehkä sitten ainakin huonosti muotoiltua?

      Mies joka ajattelee ettei ole ehkä riittävästi aikaa parisuhteelle, miettii samassa miten ehkä haluaisi lapsia?

      Kerron sinulle jotain arkipäiväistä.

      Lapsella harrastuksia viisi kertaa viikossa, joista isä hoitaa neljä.
      Se oma työ, parisuhde, lapsen tulevaisuuteen tehtävä työ, se syö sinulta käytännössä lähes kaiken oman vapaa aikasi.

      Kannattaa siis harkita tarkkaan, jos haluaisi ajatella vain niitä omia mieltymyksiä:)

      AV

      • Anonyymi

        Tämä. Useimmilla miehillä vaikuttaa olevan se käsitys, että nainen hoitaa kaikki parisuhteeseen ja lapsiin liittyvät "ikävät" asiat, ajallisesti, rahallisesti, jne., ja mies vain kuorii kermat päältä, saa muttei mitään anna. On se kumma kun naiset eivät halua kaikkea kakkaa kantaakseen, on se kumma kun lapsia syntyy niin vähän.


    • Selvitä itsellesi ensin mitä tarkoittaa vaihdevuodet, ne alkavat kun munasarjakas on noin 40-45 iässä. Vaihdevuodet päättää munasarjakaaan seksuaalisen funktion, ja siis seksuaalisuuden/eroottisuuden. Päättää lopullisesti, mitään ei palaudu.

      Katso vaikkapa: "How to Restore your Low Libido Over 40" https://www.youtube.com/watch?v=qHAUNyNUJTg

      Ja tutki sitten tämä haku: https://www.youtube.com/results?search_query=menopause+libido

      Youtube on pullollaan ohjeita kuinka palauttaa menetettu libido (seksuaalisuus) vaihdevuosien jälkeen. Siellä ei ole 𝐲𝐡𝐭𝐚̈𝐤𝐚̈𝐚̈𝐧 ohjetta siitä kuinka korjata liiallinen libido vaihdevuosien jälkeen.

      Jos haluat viettää hyvää parisuhde-elämää vielä esim 15 vuotta, niin valitsemasi tytön ikä tulee olla enintään 35v-15v=20v.

      • Anonyymi

        Hmm...Nyt sinä kyllä unohdit nämä varteen otettavat avioliittokandit,nämä kuumat mutta kuivat puumat.


    • Kannattaa unohtaa naiset ja keskittyä omaan elämään. Ei siihen muuta lääkettä ole. Tiedän kokemuksesta. Sydän voi olla hölmö ja rakastua, ihan täysin mahdottomiin. Aiheuttaa vain pohjatonta surua...

      • Sinua ei tässä tapauksessa verrata. täällä on siinä rajoilla 40+ naisia ja sinä haluat puolet nuorempia. Vähän eri lähtökohdat. Aloittaja hakee oman ikäisiä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinua ei tässä tapauksessa verrata. täällä on siinä rajoilla 40 naisia ja sinä haluat puolet nuorempia. Vähän eri lähtökohdat. Aloittaja hakee oman ikäisiä.

        Sen olen kyllä havainnut.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sen olen kyllä havainnut.

        Nuorilla on eri tottakai paikat eri alustoilla tämä on vain yksi johon eksynyt prinsessa hukkateille ikäisistä. Eli pistä kuvasi tinderiin ja ikähaarukka ja pistät kriteerisi. Sinulla on haku päällä jatkuvasti mutta luulen sinun ulkonäkökriteeteerillä tuskin saat ketään. Jos parikymppinen pyöreämpi tai ei niin kauniin näköinen nainen varmasti kiinnostuu vielä. Raha on sellainen mikä vetoaa parempia koska olet heille kuin sokeridaddy joka rahoittaa menot jaa muut kauneuden asiat muta vaatii myös sitä että olet itsekin hyvän näköinen ja nuorekas.




      • valtakunta kirjoitti:

        Nuorilla on eri tottakai paikat eri alustoilla tämä on vain yksi johon eksynyt prinsessa hukkateille ikäisistä. Eli pistä kuvasi tinderiin ja ikähaarukka ja pistät kriteerisi. Sinulla on haku päällä jatkuvasti mutta luulen sinun ulkonäkökriteeteerillä tuskin saat ketään. Jos parikymppinen pyöreämpi tai ei niin kauniin näköinen nainen varmasti kiinnostuu vielä. Raha on sellainen mikä vetoaa parempia koska olet heille kuin sokeridaddy joka rahoittaa menot jaa muut kauneuden asiat muta vaatii myös sitä että olet itsekin hyvän näköinen ja nuorekas.

        Näin just. Sitä on niin ruma ja kurppa jo, että on vaan huolittava toinen samanlainen taikka oltava ilman. Valitsen yksin olon.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nuorilla on eri tottakai paikat eri alustoilla tämä on vain yksi johon eksynyt prinsessa hukkateille ikäisistä. Eli pistä kuvasi tinderiin ja ikähaarukka ja pistät kriteerisi. Sinulla on haku päällä jatkuvasti mutta luulen sinun ulkonäkökriteeteerillä tuskin saat ketään. Jos parikymppinen pyöreämpi tai ei niin kauniin näköinen nainen varmasti kiinnostuu vielä. Raha on sellainen mikä vetoaa parempia koska olet heille kuin sokeridaddy joka rahoittaa menot jaa muut kauneuden asiat muta vaatii myös sitä että olet itsekin hyvän näköinen ja nuorekas.

        Olen tinderissä, eikä sieltä löydy mitään minulle. Kukaan ei halua. Paitsi sellaiset jotka ei kiinnosta minua. Yleensä tulee tykkäyksiä jostain Thaimaasta ja Afrikasta. Suomalaiset eivät halua edes nähdä tämmöstä.


      • Ei se ole iästä kiinni. Jos ei näytä yhtään hyvältä niin on kurppa. Semmoinen ruttumaama silmäpusseineen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin just. Sitä on niin ruma ja kurppa jo, että on vaan huolittava toinen samanlainen taikka oltava ilman. Valitsen yksin olon.

        Kuppa on vanhakko (kolmekymppinen) munasarjakas, ei mies: https://urbaanisanakirja.com/word/kurppa/


      • DirtyOldMale kirjoitti:

        Kuppa on vanhakko (kolmekymppinen) munasarjakas, ei mies: https://urbaanisanakirja.com/word/kurppa/

        Sinä olet ihan yhtä kurppa äijän käppyrä. Siitä vaan kokeilemaan saatko parikymppistä misua kainaloon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole iästä kiinni. Jos ei näytä yhtään hyvältä niin on kurppa. Semmoinen ruttumaama silmäpusseineen.

        Mikset sitten suostu edes harkitsemaan yli 40-vuotiasta naista jos se iästä ei ole kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten suostu edes harkitsemaan yli 40-vuotiasta naista jos se iästä ei ole kiinni?

        Koska en ole kertaakaan rakastunut sellaiseen. En minä ala kenenkään kanssa muuten vaan olemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole kertaakaan rakastunut sellaiseen. En minä ala kenenkään kanssa muuten vaan olemaan.

        Miten voisitkaan rakastua, kun esimerkiksi siellä Tinderissä rajaat tuon ikäiset pois näkyvistä kokonaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voisitkaan rakastua, kun esimerkiksi siellä Tinderissä rajaat tuon ikäiset pois näkyvistä kokonaan?

        Minulle on ulkonäkö tärkeää. Ei kuviin tosin ihastu, vaikka hyvältä näyttäisikin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle on ulkonäkö tärkeää. Ei kuviin tosin ihastu, vaikka hyvältä näyttäisikin.

        Mutta siis ulkonäkö ei riipu iästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis ulkonäkö ei riipu iästä?

        Riippuu usein kyllä. Mutta ei sitä osaa selittää muille miksi jonkun ulkonäkö viehättää muita enemmän. Se on katsojan silmässä kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis ulkonäkö ei riipu iästä?

        Eikä tietenkään pelkästään ulkonäkö riitä mihinkään yhdessä oloon. Se on vaan yksi osa sitä kiinnostavaksi tekevää juttua. Ja tiedän en ole sen tasoinen että on mitään varaa edes puhua tällaisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska en ole kertaakaan rakastunut sellaiseen. En minä ala kenenkään kanssa muuten vaan olemaan.

        Koska sun rajasi nousi noin korkealle? Viimeksi kun tarkemmin sun vastauksiasi luin, niin nelikymppinen oli sulle vielä täysin ok, kunhan nyt vain oli itsestään huolta pitävä yksilö ( jota sen parikymppisenkin pitää tehdä, jotta näyttäisi hyvältä).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sun rajasi nousi noin korkealle? Viimeksi kun tarkemmin sun vastauksiasi luin, niin nelikymppinen oli sulle vielä täysin ok, kunhan nyt vain oli itsestään huolta pitävä yksilö ( jota sen parikymppisenkin pitää tehdä, jotta näyttäisi hyvältä).

        No ei tarvitse tehdä, ios sattuu syntymään kauniina/nättinä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tarvitse tehdä, ios sattuu syntymään kauniina/nättinä...

        Tietysti tarvitsee. Kyllä sen kauneuden ja nätteyden voi esimerkisi kovasti lihomalla pilata. Nuorissa on suhteessa paljon enemmän ylipainoisia kuin vanhemmissa ikäluokissa. Lisäksi kyllä ihosta ja hiuksista pitää nuortenkin huolta pitää. On ihan puhdasta harhaa, että ne heilläkään itsestää hyvässä kunnossa pysyisivät. Varsinkin iho vaatii monelta nuorelta paljon enemmän vaivannäköä kuin vanhempana. Ikä tuo hyvin usein helpotuksen mm. rasvoittuvaan ja epäpuhtauksista ja finneistä kärsivään ihoon. Ei sitä ulkopuolinen tiedä kuinka paljon vaivaa nuoren ihmisen ulkonäön ylläpitäminen vaatii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tarvitsee. Kyllä sen kauneuden ja nätteyden voi esimerkisi kovasti lihomalla pilata. Nuorissa on suhteessa paljon enemmän ylipainoisia kuin vanhemmissa ikäluokissa. Lisäksi kyllä ihosta ja hiuksista pitää nuortenkin huolta pitää. On ihan puhdasta harhaa, että ne heilläkään itsestää hyvässä kunnossa pysyisivät. Varsinkin iho vaatii monelta nuorelta paljon enemmän vaivannäköä kuin vanhempana. Ikä tuo hyvin usein helpotuksen mm. rasvoittuvaan ja epäpuhtauksista ja finneistä kärsivään ihoon. Ei sitä ulkopuolinen tiedä kuinka paljon vaivaa nuoren ihmisen ulkonäön ylläpitäminen vaatii.

        Väsynyt oon ja en jaksa oikein miettiä nyt. Mutta, täytyy toki osata syödä terveellisesti ja liikkua. Mutta ei tarvitse välttämättä mitään meikkejä yms ollakseen nätti ja sievä. Mut niin sanotut rajat, on varmaan aina ollu tietyllä korkeudella. Silti, olen kyllä seurustellut tuon rajan alapuolella olevien kanssa. Koska en minä ole niin kovatasoinen itse. Sen tiedostan turhankin hyvin, ja se myös satuttaa ja vie itsetuntoa matalaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tarvitsee. Kyllä sen kauneuden ja nätteyden voi esimerkisi kovasti lihomalla pilata. Nuorissa on suhteessa paljon enemmän ylipainoisia kuin vanhemmissa ikäluokissa. Lisäksi kyllä ihosta ja hiuksista pitää nuortenkin huolta pitää. On ihan puhdasta harhaa, että ne heilläkään itsestää hyvässä kunnossa pysyisivät. Varsinkin iho vaatii monelta nuorelta paljon enemmän vaivannäköä kuin vanhempana. Ikä tuo hyvin usein helpotuksen mm. rasvoittuvaan ja epäpuhtauksista ja finneistä kärsivään ihoon. Ei sitä ulkopuolinen tiedä kuinka paljon vaivaa nuoren ihmisen ulkonäön ylläpitäminen vaatii.

        Kyllä toki. Minulla oli myös todella paha akne teini-iässä. Nykyisin niihin on olemassa paremmat lääkkeet kuin ennen. Totta kai ylläpitoa siinä mielessä. En nyt meinannutkaan sitä, ettei tarvitse hiuksia pestä, eikä olla siisteissä vaatteissa yms. Kokonaisuus siinä ratkaisee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti tarvitsee. Kyllä sen kauneuden ja nätteyden voi esimerkisi kovasti lihomalla pilata. Nuorissa on suhteessa paljon enemmän ylipainoisia kuin vanhemmissa ikäluokissa. Lisäksi kyllä ihosta ja hiuksista pitää nuortenkin huolta pitää. On ihan puhdasta harhaa, että ne heilläkään itsestää hyvässä kunnossa pysyisivät. Varsinkin iho vaatii monelta nuorelta paljon enemmän vaivannäköä kuin vanhempana. Ikä tuo hyvin usein helpotuksen mm. rasvoittuvaan ja epäpuhtauksista ja finneistä kärsivään ihoon. Ei sitä ulkopuolinen tiedä kuinka paljon vaivaa nuoren ihmisen ulkonäön ylläpitäminen vaatii.

        On kyllä valitettavaa, miten paljon ylipaino on lisääntynyt. Syynä tietenkin nykyiset tottumukset. Istutaan paljon ja syödään herkkuja ihan koko ajan. Sitten nämä sporttisemmat yksilöt kyllä erottuu edukseen. Ei niitä riitäkään jokaiselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Väsynyt oon ja en jaksa oikein miettiä nyt. Mutta, täytyy toki osata syödä terveellisesti ja liikkua. Mutta ei tarvitse välttämättä mitään meikkejä yms ollakseen nätti ja sievä. Mut niin sanotut rajat, on varmaan aina ollu tietyllä korkeudella. Silti, olen kyllä seurustellut tuon rajan alapuolella olevien kanssa. Koska en minä ole niin kovatasoinen itse. Sen tiedostan turhankin hyvin, ja se myös satuttaa ja vie itsetuntoa matalaksi.

        En mimä olekaan puhunut missään meikeistä. Minusta meikit eivät liity mitenkään itsestään huolen pitämiseen, vaan enemmän johonkin huolitteluun, jos nyt jotain sanaa etsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mimä olekaan puhunut missään meikeistä. Minusta meikit eivät liity mitenkään itsestään huolen pitämiseen, vaan enemmän johonkin huolitteluun, jos nyt jotain sanaa etsii.

        No joo, kuten sanoin, oon nyt liian väsynyt miettimään mitään... Joo meikit ei liity tähän. Niillä voi sopivasti korostaa ja korjata jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä toki. Minulla oli myös todella paha akne teini-iässä. Nykyisin niihin on olemassa paremmat lääkkeet kuin ennen. Totta kai ylläpitoa siinä mielessä. En nyt meinannutkaan sitä, ettei tarvitse hiuksia pestä, eikä olla siisteissä vaatteissa yms. Kokonaisuus siinä ratkaisee.

        On ja ei ole. Osa niistä on tosi rajuja kuureja, eivätkö ne kaikilla auta tai voivat kuivattaa ihoa liikaakin. Lisäksi miehissä ja naisissa on se ero, että miehillä yleensä ne iho-ongelmat menevät ohi, kun teini-ikä loppuu. Naisilla taas hyvin usein niin ei ole, vaan hormonaaliset vaihtelut vaikuttavat ihoon jatkuvasti, vaikka käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jatkuvasti.

        Monilla naisilla iho on hyvä vasta yli kolmekymppisenä ja alkaa vähemmän jatkuvaa taistelua, mutta ei näitä tietenkään kukaan ulkopuolinen tiedä. Itselläni iho rauhoittui vasta rasjauden jälkeen 35:na ja vasta nyt voin sanoa, että minulla on hyvä iho. Tosin on rasvoittuvassa ihossa omat hyvät puolensa, vaikka ei se parikymppisenä paljon lohduttanut, kun lääkäri sanoi, että "eipähän tule vanhana siinä määrin ryppyjä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ja ei ole. Osa niistä on tosi rajuja kuureja, eivätkö ne kaikilla auta tai voivat kuivattaa ihoa liikaakin. Lisäksi miehissä ja naisissa on se ero, että miehillä yleensä ne iho-ongelmat menevät ohi, kun teini-ikä loppuu. Naisilla taas hyvin usein niin ei ole, vaan hormonaaliset vaihtelut vaikuttavat ihoon jatkuvasti, vaikka käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jatkuvasti.

        Monilla naisilla iho on hyvä vasta yli kolmekymppisenä ja alkaa vähemmän jatkuvaa taistelua, mutta ei näitä tietenkään kukaan ulkopuolinen tiedä. Itselläni iho rauhoittui vasta rasjauden jälkeen 35:na ja vasta nyt voin sanoa, että minulla on hyvä iho. Tosin on rasvoittuvassa ihossa omat hyvät puolensa, vaikka ei se parikymppisenä paljon lohduttanut, kun lääkäri sanoi, että "eipähän tule vanhana siinä määrin ryppyjä".

        Ei akne ole niin kovin suuri ulkonäön pilaaja, jos se ei ole ihan mielettömän paha. Muutama finni siellä täällä ei muuta kauniita kasvoja rumaksi, minun silmissä. Pahemmalta se näyttää jos koittaa pakkelikerroksen alle peittää kaiken.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei akne ole niin kovin suuri ulkonäön pilaaja, jos se ei ole ihan mielettömän paha. Muutama finni siellä täällä ei muuta kauniita kasvoja rumaksi, minun silmissä. Pahemmalta se näyttää jos koittaa pakkelikerroksen alle peittää kaiken.

        Minusta on. "Muutama finni siellä täällä" ei edes ole mitään aknea.

        Mä en mahda sille mitään, että minusta nämä ulkonäkö+ikäkeskustelut ovat koomisia ja jopa teennäisiä ja kertovat ainakin vähintään tiedon puutteesta. Ottaen huomioon miltä itse näytin parikymppisenä ja miltä näytän nyt, mä lähinnä huvitun näistä "parikymppisenä näyttää parhaalta" kommenteista. Mä luulen että moni noita laukovista ei kykene kunnolla arvioimaan ihmisten ikää ja eikä tajua monenkaan parikymppisen olevan vain parikymppinen tai nelikymppisen olevan jo nelikymppinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet ihan yhtä kurppa äijän käppyrä. Siitä vaan kokeilemaan saatko parikymppistä misua kainaloon?

        Hmm...Raha peittää alleen kaiken...


      • DirtyOldMale kirjoitti:

        Kuppa on vanhakko (kolmekymppinen) munasarjakas, ei mies: https://urbaanisanakirja.com/word/kurppa/

        Siis jo 30 vuotias on kurppa🙈 En kyllä koe olevani kurppa edes näin 40-vuotiaana.. Niin ja on ihania naisia jotka ovat minuakin vanhempia eivätkä he ole mitään kurppia..😒 ei siis voi mielestäni yleistää.. toiset voi toki käyttäytyä vanhemman oloisesti, ei se ketään kurpaksi tee..

        Ihan mielenkiinnolla tarinoitko itsestäsi että kyllä tässä nyt on yli 60vuotias todella todella vetovoimainen miesoletettu? Sun naisiin kohdistuvat heitot on mielestäni melko ällöttäviä🤢🤮


    • Anonyymi

      Kannattaa yrittää harrastaa kaikki mahdolliset harrastukset elinaikana, ei jää paljon kokematta, kokeilla kaikkea.

    • Anonyymi

      "Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies."

      "Haluaisin tutustua, tavata, ihastua ja rakastua tosimielellä 40+ naiseen"

      Markkina-arvos on noilla spekseillä hyvä. Aloitat vaan sen etsimisen.

    • Anonyymi

      Tuossa iässä se varmaan alkaa iskemään päin näköä, ettei sitä omaisuuttaan mukaansa arkkuun saa.

      • Tässä iässä voi jo alkaa miettiä, mitä heittää pois, ettei jää jälkikasvulle taakaksi kaikki romut. Ehtii hyvin valmistella lopullista lähtöä.


    • Anonyymi

      Syvänmeren sukeltaminen ja laskuvarjohyppäys kannattaa kokeillla harrasteena.

      • Anonyymi

        Ei se auta naisten kanssa.


      • Anonyymi

        Helvetin riskialttiita harrastuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin riskialttiita harrastuksia

        Kuviokellunta riskitöntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuviokellunta riskitöntä

        Vuorikiipeily parempi


    • Anonyymi

      No mutta eihän se nainen sitä onnea tee (niin kuin ei mieskään). Jokainen tekee oman onnensa ja merkitykselliset asiat itse. Elämän onni on siellä missä itse on. Ensinnäkin voit miettiä, mistä olet jo nyt kiitollinen jos se auttaa ymmärtämään sitä, mitä yritän tässä tarkoittaa. Mitään ei voi kenenkään varaan rakentaa. Se tyytyväisyys pitää löytyä oman olemuksensa sisältä.

    • Sinua todenäköisesti kaivattaisiin täällä palstalla erityisesti🥰 mikkojuhan sai parisuhteen nopeasta, tapaamisia teki ja kilttinä ihmisinä lyhyessä aikaa loi suhteen.
      https://www.suomi24.fi/profiili/Mikkojuhan

    • Anonyymi

      Ei minulla kyllä hanuri kestäisi enää +40:nä lasta ruveta pukkaamaan tähän maailmaan, hyvin on jo varjeltunut tähänkin asti. :)

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole oman onnensa seppä erikä ole ikinä eikä tule olemaan tässä maailmankaikkeudessa.

    • Anonyymi

      Sentään joku täällä ilmoittaa tekevänsä töitä! Tee vaan niitä töitä. Minäkin teen lähes 47 h viikkoon. Jonkun pitää pyörittää tätä yhteiskuntaa.

    • Anonyymi

      ”Ahdistaa, kun tuntuu, että elän työlleni, työ tekee elämään sisällön”

      Jospa aloittaisit tämän asian korjaamisesta. Elämään ei tule mitään, mille ei ole tilaa.

    • Anonyymi

      Omassa mielikuvitusmaailmassaan joku voi olla mielestään oman onnensa seppä.

    • Anonyymi

      aloittajan kommentit vastaa onen muukin ajatuksi tuossa ijässä, ihminen kun ei huomaa olevansa nuoruuden ohittanut harmaapää,

    • "Haluaisin tutustua, tavata, ihastua ja rakastua tosimielellä 40+ naiseen - ehkä vielä lapsiakin hankkien."

      Munasarjakkaat 40+ ovat ikänaisia, he eivät enää ole kykeneviä hedelmöittymään luonnollisesti, jos lainkaan. (Erittäin harvoja poikkeustapauksia on).

      • Anonyymi

        Sovinistilla ja erityisesti naisia munasarjakkaana kutsuvana pellellä ei ole sitä ongelmaa, että tarvitsisi miettiä lasten tekoa. Yksinkertaisesti, naisen pitäisi olla vahvasti vajaa, että kelpuuttaisi noin puhuvan miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinistilla ja erityisesti naisia munasarjakkaana kutsuvana pellellä ei ole sitä ongelmaa, että tarvitsisi miettiä lasten tekoa. Yksinkertaisesti, naisen pitäisi olla vahvasti vajaa, että kelpuuttaisi noin puhuvan miehen.

        Ehkäpä sen takia tuolla iäkkäällä andropaussin ohittaneella multinikillä ei naista saati lapsia ole; niin vajaata naista ei ole olemassa.


      • Kyllä minun mummu ja äitini teki jälkeen 40+
        Mummu isän äiti(47v) ja äitini (42v) ihan luomusti tulleita.


      • Juuri suvussani on poikkeat tapaukset.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovinistilla ja erityisesti naisia munasarjakkaana kutsuvana pellellä ei ole sitä ongelmaa, että tarvitsisi miettiä lasten tekoa. Yksinkertaisesti, naisen pitäisi olla vahvasti vajaa, että kelpuuttaisi noin puhuvan miehen.

        hänen kannttaa kirjoittaa se hakukriteereiksi: Etsin vajaa-älyistä tai muutoin huonolla sytytyksellä varustettua nuorta naista, joka ei piittaa asperger-tyypisestä, ilkeästä ja sovinistisesta jankutuksestani, sillä minulla ei ole sellaisia hyviä tapoja. Ei myöskään säikähdä paljaata perseestäni ja naisten korkokenkiä, joihin olen ihastunut 😂🤣

        Ja eihän sitä tiedä vaikka löytyisi. Ihmiset rakastavat kaikenlaisesta masokismia ja pervoilua ja poikeeavuutta, mitä kaikisaa ei ole 😀


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuri suvussani on poikkeat tapaukset.🤔

        Et ole ainoa. Kerroin tuolla alempana, että mun suvussani lapset yli nelikymppisenä ovat ihan tavallinen juttu ja tosiaan ihan luomusti alkunsa saaneita. Eikä nykyisiä hedelmöityshoitoja ole ollut olemassakaan, kun mummoni sai kuopuksensa yli viisikymppisenä ja mitä omaa sukupuutaninoken lukenut, niin on niitä lapsia melkoisen vanhalla iällä saatu jo aiemmissa sukupolvissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuri suvussani on poikkeat tapaukset.🤔

        Oli pakko oikein laskea ja huomasin, että itseasuassa molemmat isoäitini ovat saaneet kuopuksensa reilusti yli nelikymppisinä. Äidinäiti siis tosiaan oli yli 50 ja isänkin äiti oli 47-vuotias, kun isäni sisko syntyi.

        Ehkä muidenkin kannattaisi tarkistaa, että minkä ikäisinä siellä omassa suvussa oikeasti on vielä lisäännytty. Se saattaa vaikka yllättää.


    • Anonyymi

      Jos sulla on terveys, niin koitas herätä.

    • Sun ei auta muu kuin perehtyä työn filosofiaan. Mulla oli periaatteessa vielä huonommin kun sulla, että mä en koskaan oo ollutkaan suhteessa ja näin kaikki lapsetkin on jääny saamatta. Alkoi tosiaan tuntumaan että työ vie liikaa elämästä ja kaikki ois vaan työtä. Ei se työn filosofian tuntemus silti mikään ihmelääke ole, eikä se auta pitämään työstä, mutta kuitenkin tuo uusia näkökulmia siihen, että miksi pitää tehdä työtä, vaikka ite ei siitä hyödy, numeroita näkyy kyllä tilillä, mutta yksin niistä numeroista ei hyödy, jos niitä ei pääse käyttään. Helsinkiä pidetään aina sellasena mahdollisuuksien paikkana. Mutta siihen mä en usko, mieluummin täällä maakunnassa tai sitten vaikka tukholma. Että jos isompaan mielii, niin miksei sitten kunnolla isompaan ja vähän enemmän historiallisesti kerrostuneeseen.

      • Niin, Helsinki on huonoin pariutumispaikka Suomessa. Koska väkeä on paljon, on kaikkein eniten vertailukohtia ja kilpailua.

        Pienellä/pienemmällä paikkakunnalla pistäytyvä "muukainen", vaikka vain naapuri- kylästä/kaupungista, saa aina ylimääräistä kiinnostavuutta, vain siksi että on "muukalainen" (uusi kasvo, puhuu erilailla, pukeutuu erilailla, yms.).


      • Anonyymi
        DirtyOldMale kirjoitti:

        Niin, Helsinki on huonoin pariutumispaikka Suomessa. Koska väkeä on paljon, on kaikkein eniten vertailukohtia ja kilpailua.

        Pienellä/pienemmällä paikkakunnalla pistäytyvä "muukainen", vaikka vain naapuri- kylästä/kaupungista, saa aina ylimääräistä kiinnostavuutta, vain siksi että on "muukalainen" (uusi kasvo, puhuu erilailla, pukeutuu erilailla, yms.).

        Eikä saa sielläkään muuta kuin kengän kuvan p*rseeseen jos on joku ”dirty old male”.


    • Ihan noin isossa linjassa toteaisin että unohda naiset sekä parisuhteet ja keskity itseesi. Puoli vuosisataa kun on takana niin joissaki asioissa voi vielä kehittyä ja silloin on syytä olla kiitollinen. Suurin osa kuitenkin on henkisten ja fyysisten ominaisuuksien ylläpitoa ja toimintakyvyn säilyttämistä.
      Mitä paremmin pidät itsestäsi huolta sen todennäköisempää on että joku kainaloosi änkeää. Todennäköisesti myös parisuhteen ylläpito onnistuu myös helpommin.

      Sitten vähän konkretiaa. ".... en ehdi töiltäni sitoutua johonkin säännölliseen harrastukseen." Mitenkä olisi epäsäännöllisyys? Itse olen matalasti koulutettu ei niin vaativaa työtä tekevä mutta minulla on 5-vuorotyö joka on sekä siunaus että kirous. Vuorotyön vuoksi minulla on epäsäännölliset harrastukset kuten kuntosali, hiihto, suunnistus sekä pyöräily. Jos ehdit kuitenkin pari kertaa viikossa jotakin tekemään se on aina eteenpäin. Pari kertaa viikossa vaikka salilla treenaamassa koko kropan läpi on jo eteenpäin.
      Liikunnan lisäksi lukeminen, kirjoittaminen tai jos on taiteellista silmää niin valokuvaus tai piirtäminen. Vaihtoehtoja löytyy, mutta pitää sitten punnita ajankäyttöä ja jaksamista ettei tästäkin tule suorittamista.

      Tuolta aiemmin tuli vinkki paritanseista. Jos sinne lähtee kannattaa lähteä sinne siinä mielessä että kehität jalkojen motorisia taitoja mutta ennenkaikkea sosialisia taitoja. Siinä on pari kappaletta aikaa sitten puhua itsensä komeaksi; tämä tuntuu lyhyeltä ajalta mutta on enemmän kuin deittisovellusten kolmen sekunnin kuvamahdollisuus.

      Mitä Tinderiin tulee niin harvempi mies sitä omakseen kokee mutta sen voi ottaa haasteena. Otat sen vähän kuin puoliammattilaisena. Mietit tarkaan millainen kuva on hyvä ja ainakaan mitä kuvia et sinne laita ja jos kuninkaallisetkin käyttää filtteriä niin miksi et sinäkin. Lisäksi tältäkin palstalta löytyy osaamista tuohon valokuvaukseen.
      Lisäksi mietit tekstin huolella ja annat se koelukuun ulkopuolisille loppuviilausta varten. Jos onnistaa ja pääset keskusteluun niin satsaa aloitusviestiin ja mieti ainakin mitä siinä ei saa olla ja miten toinen saa siitä helposti kopin. Itse viestien vaihdosta sitten voi olla montaa mieltä että kirjoittaako pidempään vai tapaako nopeasti.
      Kuitenkin erään kyselytutkimuksen, toki monien mielestä jopa kyseenalaisen sellaisen, mukaan naiset pitäävät 80% miehistä mielenkiinnotomina ja keskimääräistä huonompina tapauksina joten tuolla saa tosissaan nähgä vaivaa jos meinaa onnistua. Toki jos pääset tuohon 20% niin olet vahvoilla.

      Ihan tällaisena puhtaasti omaan kokemukseen perustuen niin yksi mikä on kovasti antanut sisältöä elämään on työpaikan luottamustoimet sekä luottamustoimet kuntapolitiikassa.

    • Anonyymi

      Ei mitään tindereitä.

    • Anonyymi

      Pääasia, että housut eivät valu nilkkoihin.

    • Otsikko "Elämä valuu ohi ilman merkitystä" antaa aihetta kysyä että merkitystä mille tai kelle? En alkuunkaan osaa ajatella niin että elämälläni olisi merkitystä itselleni, tai että elämälläni ei olisi merkitystä itselleni.

    • Anonyymi

      niin joos huvittavaa joku tyttö kokeilee tehdä jonkin digitaalielektroniikka suunnitelman otaa jonkin osan, vaikka joku jossa on noin 157 erilaista jalkaa ja niitä yhdistelee randomisti keskenään.

      oikeasti niin mitä itse joissain jutuissa käytän yleensä buffered nand-circuits, counters, sghift register, pikkuisissa omissa

      • Anonyymi

        "niin joos huvittavaa joku tyttö kokeilee tehdä jonkin digitaalielektroniikka suunnitelman otaa jonkin osan, vaikka joku jossa on noin 157 erilaista jalkaa ja niitä yhdistelee randomisti keskenään.

        oikeasti niin mitä itse joissain jutuissa käytän yleensä buffered nand-circuits, counters, sghift register, pikkuisissa omissa"

        Ei voi olla tuolla tavalla.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kovasti ikäkriisiltä. Kannattaa nyt miettiä niitä omia elämänarvoja ja sitä onko työ oikeasti se itselle järkevin elämän keskipiste. Jos oikeasti haaveilee vielä perheenlisäyksestä, niin sille mahdollisuudelle täytyy raivata elämästä rutkasti tilaa. Harva nainen alkaa gankkimaan lapsia miehen kanssa, jolla ei ole parisuhteellekaan aikaa kuin 3:na iltana viikossa, etukäteen sopien. Poikkeus voi tietenkin olla, jos sulla on varaa etsiä nainen, joka etsii provideria. Heistä taas läheskään kaikki eivät ole aikomassa lisääntyä, sillä se taas rajoittaa heidän omaa vapauttaan, joten tuo lasten toivominen vähentää vaihtoehtoja. Jollet taas sitten ole niin varakas, että voit kustantaa lastenhoitoapua jne.

      • 40+ munasarjakas ei enää ole kykenevä gankkimaan lapsia. (aniharvoja todellisia poikkeustapauksia luultavasti on).


      • Anonyymi

        Eiköhän ne lisääntyjät useinkin ole työelämässä. Tuo, että jää työttömäksi ja harkitse lisääntymistä vasta sitten kuulostaa joltain vihervasemmistolaiselta valtion elättämiseen pyrkivän elämäntyyliltä.😂


      • Anonyymi
        DirtyOldMale kirjoitti:

        40 munasarjakas ei enää ole kykenevä gankkimaan lapsia. (aniharvoja todellisia poikkeustapauksia luultavasti on).

        Tilastot ovat lopulta yksilölle täysin yhdentekeviä. Sitä joko on tai ei ole, riippumatta mitä tilasto sanoo.

        Omassa suvussani lapset neljänkymmenen jälkeen ovat ihan normaali juttu. Kaksi tätiäni on saanut kaikki lapsensa yli nelikymppisinä. Siskoni sai kuopuksensa nelivitosena, serkkuni samoin ja isoäitini sai aikanaan kuopuksensa yli viisikymppisenä ja nuorin tätini oli siis vauva samaan aikaan mun siskoni kanssa. Itselleni ei tulis mieleenkään lähteä riskeeraamaan ehkäisyn kanssa, kun äitinikin menopaussi oli vasta kuusikymppisenä ja lääkäri on sanonut, että olen itse vielä kaukana menopaussista. Minulle tuo siis on täysi realiteetti, vaikka tilasto sanoisi mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne lisääntyjät useinkin ole työelämässä. Tuo, että jää työttömäksi ja harkitse lisääntymistä vasta sitten kuulostaa joltain vihervasemmistolaiselta valtion elättämiseen pyrkivän elämäntyyliltä.😂

        Kuka tässä on puhunut työttömyydestä? Missä ihmeessä on mainittu työttömyys , paitsi sinun tekstissäsi tietysti? Olen pahoillani, jos sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa, elää työllesi tai olla työttömänä. Itselläni on paljon muitakin vaihtoehtoja ja oikeastaan jokaisella vähänkään paremmassa duunissa olevalla on.


    • Anonyymi

      Kehnoja ohjeita olet saanut. Eihän sinun tarvitse kuin valita kohde, jota käyt ystävällisesti lähestymään, eli osoitat mielenkiintosi. Sellainen löytyy parhaiten harrastuksista ja etenkin paikkakuntasi tai lähialueesi sinkkutapaamisista.

      Lähestyminen vaatii aikaa. Kaikki naiset pitää siitä, että mies pitää heitä kiinnostavina, yleensä kuten aloittamalla jonkun keskustelun jostakin yleisestä aiheesta tai kysymällä jotain mielipidettä :)

      • Anonyymi

        "Kaikki naiset pitää siitä, että mies pitää heitä kiinnostavina, yleensä kuten aloittamalla jonkun keskustelun jostakin yleisestä aiheesta tai kysymällä jotain mielipidettä"

        Eivät todellakaan pidä. Itseä kiinnostamattoman miehen jatkuvat lähestymisyritykset ovat hyvin ärsyttäviä. Jutella tietysti voi, mutta heti jos tajuaa niiden lähestymisten taustalla olevan jokin muu motiivi kuin pelkkä jutustelu, niistä tulee vastenmielisiä tilanteita, joista haluaa vain mahdollisimman nopeasti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki naiset pitää siitä, että mies pitää heitä kiinnostavina, yleensä kuten aloittamalla jonkun keskustelun jostakin yleisestä aiheesta tai kysymällä jotain mielipidettä"

        Eivät todellakaan pidä. Itseä kiinnostamattoman miehen jatkuvat lähestymisyritykset ovat hyvin ärsyttäviä. Jutella tietysti voi, mutta heti jos tajuaa niiden lähestymisten taustalla olevan jokin muu motiivi kuin pelkkä jutustelu, niistä tulee vastenmielisiä tilanteita, joista haluaa vain mahdollisimman nopeasti pois.

        No näinpä, mutta puhuin miehen kannalta. Ilman yrittämättä ei pääse tulokseen ja yrittäminen lisää mahdollisuuksia.

        Kukaan nainen ei tule hakemaan kotoa ja harvemmin nainen edes lähestyy mielenkiintoistakaan miestä, koska itsetunto ei ole suunniteltu torjutuksi tulemiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä, mutta puhuin miehen kannalta. Ilman yrittämättä ei pääse tulokseen ja yrittäminen lisää mahdollisuuksia.

        Kukaan nainen ei tule hakemaan kotoa ja harvemmin nainen edes lähestyy mielenkiintoistakaan miestä, koska itsetunto ei ole suunniteltu torjutuksi tulemiseksi.

        Ei toivottomien asioiden yrittäminen lisää yhtään mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toivottomien asioiden yrittäminen lisää yhtään mahdollisuuksia.

        En löydä aloittajan kirjoituksesta mitään sellaista, joka tekisi hänestä toivottaman oloisen. Tiedän on paljon monia, jotka löytäneet jonkun ja ovat parisuhteessa. Se on vaan vaatinut erilaisia tekoja asian puolesta, eivätkä ne asiat tapahdu hetkessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä aloittajan kirjoituksesta mitään sellaista, joka tekisi hänestä toivottaman oloisen. Tiedän on paljon monia, jotka löytäneet jonkun ja ovat parisuhteessa. Se on vaan vaatinut erilaisia tekoja asian puolesta, eivätkä ne asiat tapahdu hetkessä

        Enhän minä ketjun aloittajalle vastannutkaan, vaan tämän langan aloittajalle. Hänen ehdotuksensa on toivottomien yrittämistä.


    • Anonyymi

      Parhaat mahdollisuudet on tutun tuttujen kautta ja tosiaan tinder ei välttämättä ole se paikka mutta esim Facebook täynnä keski-ikäisiä naisia niin koittaisin ainakin Facebook datingiä. Kokeile uusia harrastuksia jos sieltä joku nainen löytyisi tai jos on jo lapsia niin lapsien harrastusten kautta.

    • Anonyymi

      Minäkin tapasin miehen kaupassa leipähyllyn luona ja olipa kokemus, eli ei aina se toinen ihminen tuo onnea vaikka olis pääkaupungista vaan itseään pitää rakastaa eikä hylätä koskaan.

      • Näin on. Mäkin aina välillä haaveilen ja mut palautetaan maan pinnalle, että juna meni jo. Niin kyllä mulla ensisijaisesti tulee mieleen Hesan rautatieasema, vaikka asemia oon elämässäni nähny monia. Ja Helsinki voi olla Helsinki tai Stadi, mutta rautatieasema on Hesan rautatieasema, eikä mikään muu. Hesa ei oo välttämättä Helsinki, mutta Hesa on Helsingissä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Näin on. Mäkin aina välillä haaveilen ja mut palautetaan maan pinnalle, että juna meni jo. Niin kyllä mulla ensisijaisesti tulee mieleen Hesan rautatieasema, vaikka asemia oon elämässäni nähny monia. Ja Helsinki voi olla Helsinki tai Stadi, mutta rautatieasema on Hesan rautatieasema, eikä mikään muu. Hesa ei oo välttämättä Helsinki, mutta Hesa on Helsingissä.

        Stadin päärautatieasema on Steissi. Tsugei tulee ja menee, valkkaat vaan sopivan, tai otat vaikka flygarin jos siltä tuntuu.


    • Anonyymi

      Olet vielä nuori ei voi ikuisesti olla 30 kympinen kaikki me vanhennutaan kaikki ei vaan usko sitä elämä on aika lyhyt mutta kun vain olis terveyttä se on tärkeää

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä haluat lapsia vaikka eläkeikä jo häämöttää?

      • Anonyymi

        No saihan sauli niinistökin lapsen aika myöhään ja macron vieläkin seurustelee jonkun 60 vuotiaan kanssa


    • Anonyymi

      Kyllä miehellä on oikeus haaveilla ja toivoa rakkautta! Se on kovin vaativa aluevaltaus, jos siihen suuntaan ponnistelee elämänpolullaan. Meitä naisia kuin miehiäkin on niin moneen lähtöön. Ainakin herkät tuntosarvet pitää kaivaa esiin kun toisen ihmisen luontoa yrittää tulkita.
      Työn ääreltä kaverin voisi bongata, kokeile kesällä mattolaiturien pyykkimuijia. Eihän sen naisen tarvitse kiiltokuva olla, pulska tyttö voi ollakin rauhan ja ilon lähde. Entä ne kesäiset tanssilavat, siellä voit pyörittää käsivarsillasi niin monenlaista neitoa kuin haluat ja testata antureillasi, mikä tyyppi viehättäisi ja kenen jutut loksahtaa ymmärryksesi kanssa yhteen.
      Suhdetta ei edes heti tarvitse rakentaa, aloittaa voi kaveeraamallakin. Reissunpäällä saa sitten siitä hyvästäkin tyypistä pintakiillon häviämään.

      Rakkautta on minusta rakennettava kuten taloa rakennetaan. Ei se pohjaudu huumiin ja hurmioihin! Järkeä siinäkin tarvitaan ja loogista ajattelukykyä. Onkohan "rakkaus" vain harha-kuvitelma, kun en ole tavannut ainuttakaan aidosti rakastavaa ihmistä? Yleensähän rakkauskin karisee pois, kun ihmisen pitäisi luopua omista etuisuuksistaan parisuhteessa.
      En puhu nykypolitiikasta, mutta sitä seuratessa ihmisen todellinen luonto kyllä tulee esiin. Kaikki ihmiset eivät siellä todellakaan ole martti- ahtisaaria. Jokainen ihminen tuntuu ajavan omaa etuaan ja on myös jollain asteella vilpillinenkin. Näin olen itse havainnut vuosikymmenten saatossa. Uskon rakkauteen ja en usko!

      Mutta onnea sinulle matkan 40-kymppinen mies!

    • Anonyymi

      Kuka haluaa miehen joka käy töiden lomassa äkkiä hetekalla ja odottaa,että nainen piikoo kotona. Ja kuka nainen alkaa tekeen kakaroita yli 40 vuotiaana vielä. Harvempi.

      • Anonyymi

        Voin valistaa ainua sen verran, että aika moni nelikymppinen nainen toivoo hartaasti lasta, mutta sopivan kumppanin puute on suurin este. Monet hakeutuvat kalliisiin hedelmöityshoitoihin, jotta heidän suurin haaveensa toteutuisi.


    • Anonyymi

      Toivotaan siittiöiden olevan liikkuvaa mallia, tuhkamunia pilvin pimein liikkeellä.

    • Anonyymi

      Tarkoitin onnenpotkuni 5-kymppiselle miehelle. Iästä puheen ollen, maailma todellakin muuttuu vauhdilla ja sukupolvien väliset erot kasvavat...minkä ikäisiä saattaa ymmärtää vai onko iällä merkitystä? vaiko maailmankuvalla? terveydellä? vai ko sillä kauneudella, johon aina ensimmäisenä hurahdetaan rakastuttaessa?

    • Anonyymi

      Peitto heilumaan!!

      • Anonyymi

        Mihin peittoa tarvii? Vai onko kumppani niin ruma,että pitää peitonalla olla.


    • Anonyymi

      Mikset ole tehny jälkikasvua edellisen muijan kans? Ikää kuitenkin jo 50. Mites sä iskit edellisen muijasi?

    • Anonyymi

      Näin 50 v naisena voin kertoa että rakastan koiraani enemmän kuin mitään..en kaipaa parisuhdetta..ne on niin nähty saati lapsia..omat aikuisia.
      Aivan järkyttävä jos tähän joku mies tulisi mulle jauhamaan että miks oot sitä tätä ja miksi sitä tätä.Eiks sitä Eiks tätä..mut kun naapurin maija..ja saako seksiä heti eikä huomenna.

      • Anonyymi

        "Aivan järkyttävä jos tähän joku mies tulisi mulle jauhamaan että miks oot sitä tätä ja miksi sitä tätä.Eiks sitä Eiks tätä..mut kun naapurin maija..ja saako seksiä heti eikä huomenna.
        "

        Kaikki suhteet yli 50v mitä tiedän on naisen toiveesta ns. Fuck buddy suhteita ja mies vaihtuu heti kohta jos ei seiso terhakasti, Viagraa kuluu. Yli 50v nainen on voimaantunut ja löytänyt seksuaalisuutensa, huolimatta 30 ylimääräisestä kilosta vyötäröllä.
        On koira(Usein kaksi), työ harrastukset ja ystävät ja ukkomaanmatkat, ainut mihin sanoo tarvitsevansa miestä on seksi kerran viikossa, se aika miehelle kaikki muu muualle.

        Jos mies näyttää luontonsa kerrankin ja on oma mielipide, eikä ole kun naiselle toinen puudeli, vaihtuu mies lennosta välittömästi.

        Vakavaa parisuhdetta on hyvin vaikea löytää iäkkäämmän miehen, naisia on tarjolla tosi paljon, mutta ei todelliseen suhteeseen, vastamäkineen, sitoutuvia juurikaan.


      • Anonyymi

        mikä on sinun paino?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan järkyttävä jos tähän joku mies tulisi mulle jauhamaan että miks oot sitä tätä ja miksi sitä tätä.Eiks sitä Eiks tätä..mut kun naapurin maija..ja saako seksiä heti eikä huomenna.
        "

        Kaikki suhteet yli 50v mitä tiedän on naisen toiveesta ns. Fuck buddy suhteita ja mies vaihtuu heti kohta jos ei seiso terhakasti, Viagraa kuluu. Yli 50v nainen on voimaantunut ja löytänyt seksuaalisuutensa, huolimatta 30 ylimääräisestä kilosta vyötäröllä.
        On koira(Usein kaksi), työ harrastukset ja ystävät ja ukkomaanmatkat, ainut mihin sanoo tarvitsevansa miestä on seksi kerran viikossa, se aika miehelle kaikki muu muualle.

        Jos mies näyttää luontonsa kerrankin ja on oma mielipide, eikä ole kun naiselle toinen puudeli, vaihtuu mies lennosta välittömästi.

        Vakavaa parisuhdetta on hyvin vaikea löytää iäkkäämmän miehen, naisia on tarjolla tosi paljon, mutta ei todelliseen suhteeseen, vastamäkineen, sitoutuvia juurikaan.

        ...tuo "vastamäkeen" sitoutuminen miehen, iäkkäämmän miehen sanomana tarkoittaa sitä, että mies haluaa naisen, joka hoitaisi vanhenevaa ukkoa..eikö vain : )

        Luulen, että suurin osa suomalaisista naisista on nähnyt tän kuvion läpi eikä mene siihen halpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan järkyttävä jos tähän joku mies tulisi mulle jauhamaan että miks oot sitä tätä ja miksi sitä tätä.Eiks sitä Eiks tätä..mut kun naapurin maija..ja saako seksiä heti eikä huomenna.
        "

        Kaikki suhteet yli 50v mitä tiedän on naisen toiveesta ns. Fuck buddy suhteita ja mies vaihtuu heti kohta jos ei seiso terhakasti, Viagraa kuluu. Yli 50v nainen on voimaantunut ja löytänyt seksuaalisuutensa, huolimatta 30 ylimääräisestä kilosta vyötäröllä.
        On koira(Usein kaksi), työ harrastukset ja ystävät ja ukkomaanmatkat, ainut mihin sanoo tarvitsevansa miestä on seksi kerran viikossa, se aika miehelle kaikki muu muualle.

        Jos mies näyttää luontonsa kerrankin ja on oma mielipide, eikä ole kun naiselle toinen puudeli, vaihtuu mies lennosta välittömästi.

        Vakavaa parisuhdetta on hyvin vaikea löytää iäkkäämmän miehen, naisia on tarjolla tosi paljon, mutta ei todelliseen suhteeseen, vastamäkineen, sitoutuvia juurikaan.

        Yli 50 vuotiaan naisen kanssa ei viagrakaan auta. Nuoren, kauniin naisen kanssa viagraa ei edes tarvita.


    • Anonyymi

      Eikö enää osata keskustella, onko heti pakko ryhtyä nujertamaan? Vai onko tämä palsta persujen kaltainen riitelytantere?

      • 😁 ensivaikutelman perusteella näyttäisi kateuden peikko olevan äänessä aika monen kohdalla. Tyypilliseen tyyliin, mitä jollakulla toisella on se on pois minulta


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 ensivaikutelman perusteella näyttäisi kateuden peikko olevan äänessä aika monen kohdalla. Tyypilliseen tyyliin, mitä jollakulla toisella on se on pois minulta

        Olet oikeassa. Kiva kun olet täällä .


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet oikeassa. Kiva kun olet täällä .

        Sinun iloksesi ja muiden harmiksi 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Sinun iloksesi ja muiden harmiksi 😁

        Saat minut iloiseksi ja onnelliseksi.


    • Anonyymi

      Pysy sinkkuna ja nauti sinkkuudesta,yksinkertaista.Luuletko ettei ole niitä jotka haaveilevat elämäsi tilasta!?Me eletään kerran.Siitä voi repiä ilon irti monin tavoin!

    • Anonyymi

      RAKASTU ELÄMÄÄN!

    • Anonyymi

      SOPEUDU, HYVÄKSY JA REVI ELÄMÄSTÄ ILO IRTI!Mun 37v ystävä makaa halvaantuneena pedissään,on maannu jo vuosia.Ja tulee makaamaan loppuikänsä...MIETI SITÄ.

      • Anonyymi

        Kannattaa kuolla, moni ihminen on jo kuollut.


    • Anonyymi

      Sä ,kuole rauhassa vaan kun oot mikä oot.Aloittaja,NAUTI ELÄMÄSTÄSI!

    • Anonyymi

      Kanssasi samassa tilanteessa olevia naisia löytyy varmasti toivomastasi ikäryhmästä. Silmät auki ja mieli avoimena kulkien saatat joskus törmätä mukavaan tyyppiin. Panosta vapaa-aikaasi ja lähde silloin tuulettumaan itsellesi mieleisten harrasteiden pariin. Tai yritä löytää joku treffisovelluksen kautta. Helppoa se ei tule olemaan.
      T: sinkkuna jo 11 v

    • Anonyymi

      ajarrelin että joku gaacwukuha ha czkgatsjybta ikuzu iubyft rfykka gtcuö jacwewura biii

      TGAU<EÖ BUNU<AEÖ,,,

      Li-
      Ta-
      Mi-
      Haa-
      Ka-
      Ro-

    • Anonyymi

      Enpä oikeastaan osaa antaa mitään kunnon vinkkejä, mutta halusin kuitenkin laittaa vähän ajatusta tähän. Itse olin eronnut ja suhtkoht onnellinen sinkkuna 5-kymppisenä. Sitten kohtasin uudelleen erään naisen jonka kanssa olin ollut lyhyessä suhteessa nuorena. No, suhde eteni nopeasti ilman sen suurempaa ajattelua ja nyt olemme naimisissa ja valitettavasti on alkanut kaduttaa. Vaimo on mustasukkainen kontrollifriikki ja superlihava. Yrittää omien sanojensa mukaan pudottaa painoa mutta lähes joka päiväiset nykyistä kokoa olevien vaatteiden osto kielii motivaation puutteesta. Eli kannattaa olla varovainen, pääseehän sitten tietenkin eroon ihmisestä, mutta ei sekään kivaa ole.

    • Anonyymi

      hanki itsellesi koira. Pääset juttusille naisten kanssa aika luontevasti. Ruokkoat ensi tilassa olemustasi ja pömppövatsa pois. Ne vanhat kulahtaneet silmälasit vaihdat ajanmukaisiin prilleihin. Muutenkin se pukeutuminen. Lakiksi ei kelpaa missään nimessä halpakaupan lippis. Ethän halua näyttää juntilta.

      • Anonyymi

        Jos ei ole aikaa harrastuksille, niin miten sitä aikaa muka olisi koiralle? Kolme kertaa viikossa iltaisin, ei oikein koiralle riitä.


    • Anonyymi

      YRITÄ ETSIÄ JOTAIN RAITISTA ELÄMÄN ILOISTA VAIMOA VAIKKA KRISTILLISISTÄ PIIREISTÄ, JOS NIITÄ KRISTILLISIÄ PIIREJÄ VIELÄ ON OLEMASSA TÄSSÄ TURMELTUNEESSA SUOMESSA. NE TYTÖT OLIVAT VANHOINA AIKOINA KUNNOLLISIA JA RAKASTIVAT MIESTÄÄN.. EIVÄTKÄ JÄTTÄNEET MYÖTÄ EIKÄ VASTOINKÄYMISISSÄ VAAN PYSYIVÄT RINNALLA JA OLIVAT USKOLLISIA KUOLEMAAN ASTI. PERHEARVOT OLIVAT SILLOIN TÄRKEITÄ..

      • Anonyymi

        Voi olla homovastaisia he kuka sellaista haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla homovastaisia he kuka sellaista haluaa

        Miksi ihminen ei saisi olla toisinajattelija tässä asiassa? Eihän se ole mitään demokratiaa ellei anneta ajatella toisin. Se on totalitarismia.


      • Anonyymi

        Ei ollut kivaa seurakunnan kokousten jälkeen, kun kaikenlaiset ukonmöllisköt yritti tunkea kyytiini. Seurakunta ei ole mikään lihakauppa, siellä on tarkoitus hiljentyä ja viettää aikaa Jeesuksen kanssa, naisten ahdistelu ei sovi kirkkoon.


    • Anonyymi

      Sinuna katsoisin, että missä päin suomea on kaikkein eniten toivotun ikäisiä sinkku naisia ja sitten menisin sinne ja levittäisin verkot vesille. Deittisivustoilta voisi myös näpätä aika hyvin. Suomi24: treffitsivu on kuulemma aika hyvä, sieltä on moni löytänyt itselleen elämänkumppanin.

      Vaikutat sinun aloituksen perusteella olevan mukavan tasapainoiselta mies jolla on hyvät mahdollisuudet löytää itselleen vaimo sinkkumarkkinoilta. :)

      Onnea sinulle sen oikean etsintään. :)

    • Anonyymi

      Vaikea on samaistua AP:n ongelmaan, vaikka olen varmaan 15 vuotta vanhempi...

      Kouluesimerkki, yksi monista pelkästään meren jäältä tänä talvena:

      - Meren jäällä pilkillä ollessani, kaksi retkiluistelevaa naista pysähtyy ja tavalliseen tapaan tekee tikusta asiaa ja kyselee jään paksuutta. Kun syönti oli kehnoa, sitä jouti jutustellakin ja sitä riitti ja riitti ihan luontevasti lähemmäksi tuntia. Todella hauskasia ja nautinnollisia tapahtumia itselle !
      Ihan kumman kanssa hyvänsä olisi voinut vaikka kahville tai syömään lähteä juttua jatkamaan, tolkun ihmisille vaikuttivat luistimet jalassa. Vaikutelma oli se, että se olisi ehkä heillekin sopinut, itselle ei...

      - Itseään ei kai voi muuksi muuttaa, mutta AP voisi yrittää jotenkin sitä jutustelun, tutustumisen ja avoimuuden auraa kohdallaan kohentaa. Seuraa kaipaavia tai ainakin sopivaa juttuseuraa kohdatessaan olevia 50v++ tolkun naisihmisiä ainakin omalle kohdalle sattuu vastaan ihan yrittämättä vaikka torikahville ventovieraassa paikassa istahtaisi. Uskoisin tietäväni, että AP:n kohtaamaa 'ongelma' on tasan tuttu tuhansille ikäisillesi leideille.

      Asuinpaikkaa en ihan ensimmäiseksi lähtisi asiasta 'syyllistämään'... Voisi ottaa hiukan totisuutta pois ja pilkettä silmäkulmaan...

    • Anonyymi

      työnarkomania on paha asia. Pitkät tunnit normaalityöajan päälle tarkoittavat samaa kuin tehottomuus ja ilottomuus. Lopulta krooninen apatia ja melankolia. Valintojahan nämä jutut tietysti ovat. Pystytkö muuttamana itseäsi ihmisenä. Jos jatkat samalla tavalla niin saman vastauksen saat joka päivä itsellesi. Ainoa mikä muuttuu on se että muutut ryppyisemmäksi päivä päivältä. Löysää vhän asennettasi siihen työn tekemiseen. Se kun on loppumaton suo tarvottavaksi. Et siitä kummoistakaan urhoollisuusmitalia tule samaan,
      Elämäsi voisi olla tällaistakin jos haluat.
      https://www.youtube.com/watch?v=ug4wA8BCLaI

    • Anonyymi

      Virosta löytyy mukavia kypsiä naisia.

      • Anonyymi

        Kaikki yhdes koos


    • Anonyymi

      parisuhdekuviot on 50 v sinkkuuteen päätyneen miehen kohdalta jo pelattu, se laiva seilasi jo. Mukava huomata etten ole tehnyt samaa virhettä että satsannut uraan ja työelämään ja löytänyt itseäni moisesta tilanteesta. Elämän merkitys...mitä se on ? ei mitään, jos sen on sementoinut jollekin työuralle viimeiset 30 v. Kun kuolet, joku tulee tilallesi. Kun hän kuolee, joku korvaa hänet. kun hän kuolee, joku korvaa hänet...jne. Täytyy olla täysi idiootti imbesilli nainen, joka haluaa että lapsen isä on elämään kyllästynyt epätoivoinen 50 v + joka hädin tuskin kansantaudeistaan ja masennuksistaan pysyy hengissä lapsen rippijuhliin. Toivottavasti sellaisia´ei löydy.

      • Anonyymi

        Tunnut olevan epätoivoinen. Rentoutuisit vähän.


    • Anonyymi

      Aloitus on satua!

    • Anonyymi

      Otappa kuule lomamatka lappiin. varmana vastaan tulee monta hyvää ehdokasta kumppaniksi. kysy pomolta jos olisit pois viikon pari työstä, ja lähtisit lappiin, tai ulkomaille. pidän peukkua sulle :)

    • Anonyymi

      Siitäkö johtuu että tämä kansa uskoo ruotsin kielen pakollisuuden kohtalonomaiseen velvollisuuteen, eikä kapinoi yhtään vastaan. Ajatellaan että eliitti on hyvää hyvyyttään asettanut meille tuon sortavan ja orjuuttavan riippakiven, eikä sille mitään voi ja että on vaan kestettävä. Tuo eliitti on ruotsinkielinen ja niiden hännystelijäjoukko on suuri.

    • Anonyymi

      Tavja tässä 80v. Penalla ei seiso enää..

    • Anonyymi

      Käy muutaman kerran kesällä lavatansseissa ja kokeile, onko se sun juttus. Opettele tanssimaan jos et jo osaa, joillakin tanssilavoilla on tanssikursseja, ja vientiä riittää. Vinkiksi muillekin.

    • Anonyymi

      Ei 40 + enää lapsia tee. Unohda.

    • Anonyymi

      Kuka terve mies haluaa linttaanpoljetun viisikymppisen neljän lapsen (kaikilla eri isä) äidin riesoikseen? Siinä on painolastia kerrakseen, pin ppa puhkikaluttu, epäsiisti ja homssuinen, vaatekoko XXL, vuokra-asunto Jakomäjessä epäsiisti, lasten isiä pyörii kulmilla, yms.
      Reipas viisikymppinen heteromies ottaa tyylikkään sivistyneen kolmekymppisen naisen, jossa on vielä ajokilometrejä jäljellä, hyväntuoksuinen, terveet hampaat ja tukevat reidet, kengän koko 43 tai enemmän (suokenkä), jne.

      Inhottaa muiden jätteitä tonkia. YÄK!

      T: Neitsytmies 43-v. Kolme poronkusemaa Inariin, KELAGold -kortilla saa Alkosta eväät.

    • Anonyymi

      Onhan tuo suomi24 treffit. Se on ihan hyvä, monenlaista väkeä. Sieltä etsimään ja treffejä sopimaan.

      Ite kävin juuri 50+ vuotiaan miehen kanssa treffeillä, jonka sieltä bongasin. Oli ihan kivat treffit, mies varsin komea ja jutunaihetta riitti, mutta en minä niin suurta kipinää tuntenut ja lopulta mies taisi loukkaantua jostain (tiedän kyllä mistä) sillä hänestä ei ole nyt kuulunut, vaikka treffeillä kehui kovasti minua...

      Toisenkin kanssa olin treffeillä joku viikko takaperin, jonka taas olen tavannut muualla, tyyliin kaupan kassajonossa muutaman kerran vuosien mittaan. Hänenkin kanssa oli hauskat treffit, mutta taas minä taisin loukkaantua hiukan jostain hänen puheistaan ja yhteydenpitoa ei ole nyt ollut. Harmittaa hiukan, kun olin pitkään halunnut tutustua häneen lähemmin.

      Mutta älä nyt hulluja puhu, että 40-vuotias vielä lapsentekoon... Jos se on tärkeä asia, niin kattele 20-30-vuotiaista.

      t. melkein 40v. nainen

    • Anonyymi

      Voi voi, lieneeköhän tässä maailmassa kenelläkään muulla elämä noin hirvittävän vaikeaa, vai onko niin etteivät he ilkeä tai kehtaa valittaa tyhjänpäiväisistä asioista.

    • Anonyymi

      Elämä menee jokseenkin niin, ettei aina voi saada ihan kaikkea. Sinulla on jo paljon. Keskity nauttimaan siitä.

    • Anonyymi

      On ihan turhaa tänne kirjoitella! Kyllä seuraa saa jos osaa ! Ei ton ikänen mies tartte neuvoja! Silimät auki kulkien🤗.

    • Anonyymi

      Kevät saa kollit maukumaan kyl se menee nopeesti ohi.

    • Anonyymi

      Sä oot aivan vanha hankkimaan lapsia. Mut facessa on paljon sinkkuryhmiä, joissa voi kokeilla onneaan.

      • Anonyymi

        Onnea nimenomaan. Sitä harvoilla on.


    • Anonyymi

      ELÄMÄ LMAN MERKITYSTÄ
      PITÄISIKÖ SILLÄ NYT OLLA JOTAKIN MEKITYSTÄ, MUUTA KUIN MIKÄ PERUSTUU KUVITELMIIN.
      IHMINEN ON ILKEÄ JA VAARALLINEN PETOELÄIN, SIITÄ LÄHDETÄÄN LIIKKEELLE.
      TEKEE TOISILLEEN ILKEYKSIÄ, TUHOAA JA UHOAA ETUAAN AJATELLEN.

    • Anonyymi

      Kokeile eri harrastuksia. Vaikutat ihan fiksulta ,et kuulu niihin vakiopalstakaisiin ,joissa huokuu naisviha ,joskus suoraan hävyttömästi ,joskus sen voi lukea rivien välistä. Fiksulle miehelle Kyllä löytyy tilausta.

      • Anonyymi

        Niin varmaan joo.


    • Anonyymi

      Kansalaisopistojen kielikursseilta saat löytää itsellesi naisen. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Jos menee naimisiin niin vapauden menettäminen kuin joku elinikäinen vankilatuomio kaltereiden takana ja seksin voit unohtaa silloin...

      • Anonyymi

        Ja, kun sitten tulee vaihdevuosiero niin katkera vaimo laatii rikosilmoituksen, silloin mies pääsee oikeasti kaltereiden taakse vuosiksi.

        -
        If you like sex, don't marry.
         -Koipireisimies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja, kun sitten tulee vaihdevuosiero niin katkera vaimo laatii rikosilmoituksen, silloin mies pääsee oikeasti kaltereiden taakse vuosiksi.

        -
        If you like sex, don't marry.
         -Koipireisimies

        No niin, vaikuttaa siltä että kiusapoistaja hyytyi jo kymmenennen lähetyskerran jälkeen.


    • Anonyymi

      40+ voi olla hyvä tavoite, mutta käytännössä sillä pitää olla valmiit lapset mukana. Jos toiveissa on omia lapsia, niin sitten pitäisi onnistua löytämään 30 +- ikäinen nainen, joka haluaa tehdä lapset vielä kun ehtii..

      Vaihtoehtona olisi vielä hankkia mielekäs harrastus, joka ei liity työhön,

      Toisaalta, jos sinulla ei ole aikaa edes harrastukselle, niin miten sitten parisuhteelle ja perheelle?


    • Anonyymi

      jos työn tekeminen on liian kallista niin 2 miljoonaa kansalaista lähtee samalla sekunnilla asumaan vankiloihin.

    • Anonyymi

      2 miljoonaa elinkautisvankia kerralla

    • Anonyymi

      silloin ratkaisu olisi poistaa oikeuslaitos ja tuomarit kokonaan

    • Anonyymi

      Meillä ihmisillä on kaikilla 24 tuntia vuorokaudessa käytettävissä asioihin, jotka koemma tärkeiksi tai välttämätömiksi. On paljon ihmisiä, erityisesti julkisuuden henkilöt, jotka valittavat ajan vähyyttä ja "kun ei kerkiä kavereita tapaamaan tai ei ole perheelle tarpeeksi aikaa".

      Ei vai? Nämä asiat ovat niitä valintoja ja päätöksiä. Jos ei ole aikaa perheelle tai ihmissuhteille , ne eivät ole tärkeitä vaikka mielellään muuta väittäisi. Joillekin töissä pätemisen tarve on se kaikista suurin ja kuvitelma, että on korvaamaton. Työelämässä kukaan ei ole korvaamaton ja uusi tulee ja löytyy tilalle hyvin äkkiä.

      Ketään ei ole kuolinvuoteella silitetty päästä ja läheiset todenneet, että hienoa kun olit aina töissä.

      Myös minulla on akateeminen tutkinto ja teen vaativaa asiantuntijatyötä, jolla on merkitystä monelle asiakkaalleni. Silti, ei tulisi mieleenikaan, että se olisi elämäni tärkein asia tai että uhraisin sille ihmissuhteitani. Työ on työtä.

      Kyllä ravintoloissa käy muitakin kuin vain mainitsemiasi ihmisiä, turhia ja typeriä ennakkoluuloja! Harrastuksistakin toki voi löytää onnensa, periaatteessa toki mistä vain. Pääasia että liikkuu, ottaa kontakteja, on miellyttävä ja lähestyttävä jne. Näin ollessa, voivat myös naiset ottaa sinuun kontaktia.

      • Mäkin ihmettelin, kun aloittaja sano että pari kolmekymppisiä on paljon baareissa. Kun se on just se ikä, kun parhaimmat urheilusuorituksetkin saavutetaan. Kyllä sitä sitten eläkkeellä ehtii istua baarissa, vaikka aamusta iltaan.


    • Anonyymi

      jos tietokoneet ja niiden jutut ovat tärkeämpiä kuin joku ihmisolento..... niin no ei ole minunkaan kohdalla aivan niin kuitenkaan...

      Oik4eaqsti vaikka psykiatrien palkkamaksimi pitäisi laittaa 300 euroa vuodessa nettona, olisi rehellistä

    • Anonyymi

      Aloittaja on itse työnsä ja uransa valinnut. Mitä siis valitat ja ruikutat.

    • Anonyymi

      Pitää itse tehdä jotain! Siis hesassa ravintolat nuoria! Ennen oli tanssiravintoloita siellä oli jokalähtöön itse tykkään tanssia! Jossain on tanssitaloja mutta ei kaupungissa! Kesällä lavatansseihin💃🤗. Mutta kävin seitkyt luvulla juuri tanssiravintoloissa mutta ei sattunu mutta yksi sunnuntai muutti kaiken raitovsunussa😂🧡. Olemme olleet yhdessä 40v. Näin voi käydä.

    • Anonyymi

      Kummallista riitelemistä täällä on. Aloittaja on ihan hyvässä iässä vielä, mutta ei kannata parisuhdetta etsiä nuorison suosimista paikoista.
      Liity johonkin seuraan tai kerhoon, matkustelua, eräilyä tms.
      Vähennä työntekoa että ehdit harrastaa.
      Harrastusten parista on mahdollista löytää jotain. Hommaa söpö koira, sen on ainakin vitsien mukaan naismagneetti.
      Onni tulee eläen, ei etsien. Tuo on aika hyvä viisaus, kun tajuaa sen kunnolla.

      • Anonyymi

        Lisään tähän kommenttiini vielä, että liiallinen työnteko on yksi paha este ihmissuhteisiin.


    • Anonyymi

      Työnarkomaani oli ex mies aikoinaan ja meidän parisuhde kuihtui, ei olis antanu minun olla edes sairauslomalla. Jälkeenpäin vasta huomasin mistä oli kyse, voimani loppui ja erosin. Työn lomassa hänellä oli salasuhde, miten riittikin energia kun olin itse nääntynyt. Kotona ei koskaan siivonnut, ei käyny kaupassa ja minun piti vielä palvella kaikessa, koska kaikki kehu miten ahkeran miehen sain, rahat laittoi luxusautoon johon minä en saanu mennä, minulla pieni vanha auto jolla raahasin kaupasta ruuat. Eli itsekkyys pilaa ihmissuhteet.

    • Anonyymi

      Eikun sarvi tanassa Thaimaasta nuorikkoa etsimään.Ei sitten baariruusua tai liian kaunista kun niille tuppaa olemaan nuorempaa tarjokasta kotimaassa.Tavallinen nainen sieltä ja pidempi seurustelu ennen kuin ajatteleekaan lasta tai muuta.Tarjokkaita tulee varmasti jo lentokentällä hymynaamoin vastaan.On syytä tajuta kulttuuri tosin, ja lukea asioista ennen matkaa paljon.Erityisesti toisten miesten kokemuksista ettei tule kusetetuksi.Jos aikoo naimisiin, on tehtävä avio-ehto, mutta niin olisi Suomineidonkin kanssa.

    • Anonyymi

      Elän tällähetkellä vuosisadan rakkaustarinaa. Ei se etsien tullut, tuli vain sattuman kautta. Lopeta etsiminen kyllä sinä sitten huomaat kun se oikea osuu kohdalle.

      • Ja vuosisadan rakkaustarinasi takia, jota parhaillaan elät, kulutat aikaasi pois täällä.


      • Anonyymi
        SmuttyOldMan kirjoitti:

        Ja vuosisadan rakkaustarinasi takia, jota parhaillaan elät, kulutat aikaasi pois täällä.

        Tämä oli hyvä.


    • Anonyymi

      Itse olen pari vuotta nuorempi, sijainti pk-seudulla. Lapsia onneksi löytyy, naista ei. En usko tilanteen parantuvan, esim. Tinder-tykkäykset ovat laskeneet vuosien varrella yli 50:stä nyt kolmeenkymmeneen. Voi olla edessä pakolla tottua tähän, mutta seksittömyys on kieltämättä kova pala. Ehkä lopulta joutuu turvautumaan maksullisiin naisiin, mutta kartan sitä vaihtoehtoa viimeiseen asti.

      • Anonyymi

        Itse jo 25-vuotiaana hyväksyin kohtaloni, en kelpaa naisille. Siitä lähtien maksullisille.


    • Anonyymi

      Ensiksi, ihan harmittaa, kun vilkaisin, miten ikäviä kommentteja täällä on. Aloittaja on selvästi fiksu ihminen ja ymmärrän täysin hänen huolensa. Itsekin olen 47-vuotias nainen, omasta erostani pitkästä avoliitosta on jo reilu 10 vuotta. Samat fiilikset ihana työ, sopivasti harrastuksia, mukavia ystäviä. Kaikki tavallaan kohdallaan, mutta jotain todella merkittävää puuttuu. Välillä kova kaipaus ja huoli, kun sitå olisi toivonut myös onnea rakkaudessa. Itselläkin työ on lähes koko elämän sisältö. Tiedän, ettei vielä ole myöhäistä, mutta ihme pitäisi osua kohdalle. Voisin vaikka adoptoida lapsen, jos ei omia voi enää saada.

    • Anonyymi

      Minun ajatusmaailma on toisin päin . Olen 50+ vuotias mies ja eronnut noin 15 vuotta sitten enkä aio enää koskaan mennä naimisiin. Minulla on ollut useita naisia jopa rinnakkain. Ongelma on , tai sitä ei ole, etten halua sitoutua kehenkään. Elämä valuu hukkaan kun näistä naisista ei tahdo päästä eroon. Varsinkin Aasian suunnalla on ihanan viehkeitä neitoja joiden kanssa on mukava lomailla kuukausi vuodessa ja sitten vain hävitä kuin tuhka tuuleen ilman mitään sitoutumista. Yksin eläminen on paljon nautinnollisempaa kuin jossain vaihdevuosien kanssa kamppailevan naisen kanssa.

    • Niin että ei aikaa harrastuksille, mutta nainen pitäisi silti olla? Yksittäiseen harrastukseen menee useimmilta ehkä muutama tunti viikossa, keskimäärin. Ainakin alkuvaiheessa parisuhteen virittely ja hoito vie helpolla enemmän. Monikohan haluaa parisuhteeseen jonkun sellaisen kanssa, jonka kaikki aika menee työhön? Ehdotan ihan vakavasti, että tuollaisessa tilanteessa harkitaan elämäntilanne uudestaan: olisiko syytä vähentää työntekoa ja kenties tehdä muitakin muutoksia elämässä.

      Puhun siinä mielessä kokemuksesta, että itse surin nuorena, kun ei ollut tyttöystävää. Pari karua elämäntapahtumaa pakottivat muuttamaan toisella paikkakunnalle, luopumaan vanhasta harrastuksesta ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Ensimmäiset kuukaudet olivat vaikeita. Muutaman kuukauden jälkeen huomasin, että opinnot eivät viekään kaikkea aikaani, vaikka opiskeluni etenivät paljon muita nopeammin, ja että minulla oli jopa jonkin sortin hinku järjestää aikaa treffeille.

      Jos siis taloutesi on jo kunnossa, ehdotan että harkitset kohtuullista irtiottoa. En millään usko, että olisit niin tärkeässä työssä, että koko maailma makaa harteillasi. 7 -8 tuntia työtä päivässä, ja pari tuntia jotakin sosiaalista päivässä. Kerran viikossa voisit pohtia sitäkin, miksi edellinen parisuhteesi kariutui. En tarkoita itsesi tai edellisen kumppanisi syyttelyä, vaan rauhallista pohtimista, että mitä kaikkea tapahtui ja millainen suhde oli.

      -Ilmaiset moraalisaarnat tediltä nyt puoleen hintaan-

      • "voisit pohtia sitäkin, miksi edellinen parisuhteesi kariutui"

        50+ mies joka eronnut 2v sitten. Kyseessä on lähes varmasti vaihdevuosi-ero.


      • "-Ilmaiset moraalisaarnat tediltä nyt puoleen hintaan-"

        Yksi parhaista kirjoituksista mitä tälle palstalle tuntui tulevan :)

        Nyt vielä jos ihmiset ottaisivat sen vakavasti, ettei voi aloittaa vain siitä mitä itse tahtoo, vaan pitää itse katsoa että mitä voi tehdä tai muuttaa itse.


      • Anonyymi
        SmuttyOldMan kirjoitti:

        "voisit pohtia sitäkin, miksi edellinen parisuhteesi kariutui"

        50 mies joka eronnut 2v sitten. Kyseessä on lähes varmasti vaihdevuosi-ero.

        Voi olla näinkin, mutta siitä aloittaja ei maininnut.

        Kuten tiedämme vaihdevuodet ovat miehille kova pala. Se tulee esiin kärsimättömyytenä, kiukutteluna ja joustamattomuutena. Painoakin tulee lisää, jos syö entiseen tapaan, kun aineenvaihdunta on hidastunut. Joillakin tulee paniikinomaisia ”kohtauksia” ja kuoleman pelkoa. Jotkut turruttavat tunnetta viinalla, mikä vie paniikkioiretta pahempaan suuntaan. Sitten juodaan lisää ja kierre on valmis.

        Miesten olisikin helppo nostaa testosteroniarvojaan käymällä kuntosalilla ja pudottamalla painoa. Vaihdevuosioireet helpottuisivat huomattavasti.


    • Anonyymi

      tuo nainen vastaa kaikille nimensä on

      todViina'

    • Anonyymi

      Ei n. 40 naiset ala sulle enää lapsia tekemään. Olet liian masentunut edellisestä suhteesta. Tämä on muutenkin niin sitä me too aikaa , että me äijät ei kohta uskalleta
      ajatellakaan kuin omaa kättämme,

    • Anonyymi

      En nyt lähtenyt koko ketjua lukemaan, mutta kehottaisin sinua pohtimaan rinnakkain näitä lainauksia sinulta itseltäsi:

      "Nyt kunnes joku ehdottaa harrastuspiiejä ym fiksua, en ehdi töiltäni sitoutua johonkin säännölliseen harrastukseen."

      "Ahdistaa, kun tuntuu, että elän työlleni, työ tekee elämään sisällön. Työn pitää olla tärkeä, mutta lopulta se on vain väline. Oma onni ja elämänsisältö syntyisi tasaveroisesta parisuhteesta, jossa annetaan ja saadaan - yhdessä, eri elämän osa-alueita."

      Tee vähemmän töitä. Anna tilaa elämälle.

    • Anonyymi

      On sitä ennenkin muutettu naisten perässä ties minne. Jos oman kylän alueelta ei naista löydy niin muuta pois tai hae sopiva rouva vaikka Aasiasta.

    • Anonyymi

      Kyllä tuosta omasta selostuksestasi jo ilmenee kaksi olennaista ongelmaa. Ensinnäkin paikkakunta jossa asut tarjoaa huonosti mahdollisuuksia. Toiseksi ole liian kiireinen parisuhteelle. Tarttis varmaan tehdä jotain, tai elämä tosiaan lipuu ohi.

      • Sivusta toteaisin että näin metsäläisen mielestä 100k asukasmäärästä valinnanvaraa löytyy jo melkoisesti 🤔


    • Anonyymi

      Miten ajattelit keretä huolehtia parisuhteesta?

    • Anonyymi

      Hautasin kumppanin 20 vuotta sitten enkä voi kuvitella alkavani sitä hässäkkää uudestaan en todellakaan !

      Enkä sitäpaitsi löydä sielunkumppania taatusti eli näin on hyvä.

    • Anonyymi

      sepitetty juttu vanha pojalta, "en osaa kaupan jonossa lähestyä naista", HEH, ei kauppa ole semmoien paikka missä aletaan lähennellä.

      • Anonyymi

        mistä sä vanha poika ees tiedät onko ne kaupan jonossa olevat naiset vapaita ?? HEH


    • Anonyymi

      Juokse poika juokse Niki Kruts sillä lähtee liikkeelle siitä ponnistaen.

      • Anonyymi

        ...Nicky Cruz


    • Anonyymi

      kerrassaan huvittavaakin kun tytöt ja pojat ottaneet käyttöön pörisijäjät elisi siis momo-vempeleillä pöristävät tietä pitkin... ralliautoillekin pitäisi laittaa kai joku äänenvaimennusmääräys, korkeintaan puoli mikro-desbeliä saa tuottaa ääntä...

    • Anonyymi

      Mä olin 50-kymppisenä pitkäaikaistyötön, aviksessa, kirppari-veteraani ja omien pikku7-projektien vetäjä siis laillisten sellaisten. nyt onnellinen sydänvikainen. pieneläkeläinen, eronnut mutta joskin onnellinen isoisä 2-vuotiaalle pikkuhelmelle. Elämä on saanut jotenkin uuden merkityksen. mitä nalkuttavalla akalla tekee? No thanks i dont need it.

      • Anonyymi

        Olis joku paikalla himassa kun saat sydärin etkä pysty soittamaa ite lanssia?


    • Anonyymi

      En jaksa lukea kokoa ketjua, mutta vinkkinä tee ilmoitus jollekin asialliselle treffisivustolle ja ei se tinderkään ihan huono vaihtoehto oo. Sitten jos vähänkään kiinnostaa kannattaa mennä kirkosta katsomaan, jos sieltä löytyisi sopivaa seuraa. Usein siellä on kaikenlaista tekemistä tarjolla ja yhteisöllisyyttä, jos ei jaksa mihinkään varsinaiseen harrastukseen sitoutua nyt :)

    • Anonyymi

      Jos nyrkki heilui edellisessä suhteessa voit katsella itsellesi viimeistä leposijaa

    • Anonyymi

      Älä nyt jumalauta mene uuteen suhteeseen naisen kanssa kun olet yhdestä pääsyt eroon. Sinkkuna on parempi olla ja tehdä just niitä asioita mitä haluaa ilman ulisevaa akkaa nurkissa.

    • Anonyymi

      Sitten Jeesus ilmestyi elämääsi ja kaikki muuttui.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei elämä ole jonkun isomman työkalu tai jonkun "tarkoitus" (korkeintaan jalkapallon 😉). Elämä on täydellinen ihan sellaisena kun se on.

    • Anonyymi

      Älä tule tänne itkemään. Sinunlaisias löytyy pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Mitä harrastat? Kiinnostaako lajikokeilut, tanssikurssit, seurakuntatapahtumat, luontoharrastukset yms. Googlaa tapahtumia paikkakunnallasi tai katso, minkälaisia lyhyitä ryhmämatkoja on tarjolla matkatoimistoilla. Ihmisiä tapaa enemmän kesällä. Silmät auki ja rohkeasti juttusille, kun siltä tuntuu. Kaikenlaista toimintaa on tarjolla, kun sitä alkaa etsiä. Onnea matkaan! Toisille elämä alkaa vasta 50v jälkeen.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki riippuisi naisen löytymisestä ? Epäonnistunut liitossa vikaa voi olla itsessäsi

    • Anonyymi

      Ota itseä niskasta kiinni ja ajattele itseäsi.Istu terassille tai kannonnokkaan ja avaa olut ja makkara unohtaen parisuhteet joista seuraa kuin harmia yleensä.

      Ota minkä saat ja nauti siitä sekä viskaa pois,jos ei miellytä.

      Julmaa mutta toimii

    • Anonyymi

      Jännetuppitulehdus pahenee. Käsitöissä.

      • Anonyymi

        Luttamuna ei seiso.


    • Anonyymi

      Yli 5-kymppinen on arkkukamaa.

    • Anonyymi

      Tansseihin tai tanssikurssille...Sieltä löytyy seuraa ja on mukavaa liikuntaa...

    • Anonyymi

      Toihan on ideaalitilanne,voi hyvin käyttää maksullisia naisia,seksin jälkeen saa olla rauhassa kun ei kukaan nalkuta eikä vaadi/kysele mitään,maksu riittää :)

    • Anonyymi

      Yksin pärjää aivan hyvin. Ei tarvi olla kenenkään nalkuttavan akan pompoteltavana. Heitä työnteko vähemmälle, keksi harrastuksia ja nauti elämästä.

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti huomannut omalla kohdallasi saman asian toistuvan aina, asian jota kutsut nalkuttamiseksi.

        Oletko tullut ajatelleeksi, että sinä todennäköisesti koet nalkutuksena tilanteet, joissa nainen muistuttaa sinua asioista, jotka olet jättänyt tekemättä heittäytymällä teinikapinalliseksi, koska et teininä sitä uskaltanut tehdä, voimakastahtoisen äitisi takia.

        Nyt kostat kaikille naisille tuota äitisi kurin alla oloasi ja leikit teiniä. Sinulla on siis syvään jäänyt trauma.

        Kasva aikuiseksi ja hoida oma osuutesi parisuhteessa: kotityöt ym velvollisuudet. Huomaat, että nainen ei enää ”nalkutakaan”. Ihmeiden aika ei ole ohi. 😲


    • Anonyymi

      Kuulostaa masentavalta..auttaisikohan piristeet ja ho moseksi🤔🤔🤔

    • Anonyymi

      No on mutta haet omaa hyvää,sillä ei ole. Jaa hyvää,ja voit saada sitä jopa tuplasti takaisin.💩

    • Anonyymi

      Elämä onkin työn ulkopuolella. Ensimmäiseksi kannattaisin alkaa tehdä ihan normipituisia työpäiviä ja käyttää se vapaa-aika todellakin harrastuksiin. Sieltä löytyy (ehkä) seuraa. Et tietenkään voi heti olla kyselemässä treffeille, koska siellä käydään ensisijaisesti sen harrastamisen takia. Mutta pääset itsekin seuraamaan löytyykö porukasta samanhenkistä henkilöä.

      Työ on toisille niin tärkeää, että varsinainen elämä menee ohi. Kumpaa siis teet mieluummin, tuota elämää tärkeämpää työtä ja olet yksin kotona vai löysäät vähän ja jätät oikeasti aikaa sille naisellekin.

      Kuka nainen haluaa olla miehen kanssa, joka on mieluiten aina töissä? Entä mikä on kunto, jos et tee muuta kuin olet töissä ja kotona?

      Kyllä harrastuksissa on tullut vastaan 7-kymppisiä miehiä, jotka on rautaisessa kunnossa. On hiihtäjää, pyöräilijää, kuntosalikävijää, pallopelien pelaajia ym. Kaikilla on intohimo harrastukseen. Sitä kautta tulee myös yhteenkuuluvuuden tunne.

      Itse en naisena jaksaisi katsella päivääkään sohvalla makaavaa miestä, joka sanoisi, että on väsynyt, kun on niin paljon töitä. Täytyy siis valita mitä haluat.

      • Anonyymi

        Ihmiset rakastavat omaa orjuuttaan. Ja ovat aivan varmoja että eivät ole orjia.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin, älä välitä näistä typeristä kommenteista, mitä nuo pahvipäät nyt ovat laittaneet.
      Sinulla on oikeus täällä kysyä tai kommentoida mitä vain, ilman pilkkaa.
      No asiaan : Vaikka asuisit pienellä paikkakunnalla, voisit miettiä, mikä harrastus tai muu toiminta voisi antaa mahdollisuuden tavata ihmisiä siten, ettet kiusaannu tms.
      Tai sitten voisitko ajatella matkustaa muualle, konserttiin tai teatteriesitykseen, voin kertoa, että aivan yllättäin voi kohdata sen oikean ihmisen.Harrastuksiin ei tarvitse sitoutua, joku tyyli voi olla sellaista 'silloin tällöin' tehtävää.
      Et ole vanha vielä ja kaikkea voi olla edessä. Mukavaa kevättä sinulle

    • Anonyymi

      Ei ole ikää liikaa.Viisikymppisenä rakastutaan yhtä tulen palavasti vielä kun nuorempana.Kyse on vaan siitä sattuuko kohdalle sopivaa.

    • Anonyymi

      Ei voi syödä ja säästää. Jos olet, kuten ajattelen, kovin työsidonnainen ihminen, mitä teet parisuhteella, ellei sitten pussien tyhjennnystä. Olen itsekin ollut aika työnarkomaani ja saanut maistaa omaa lääkettäni kun tapasin naisen josta olisin välittänyt, mutta kun aikaa ei löytynyt. Nykyään ymmärrän ettei se työ ole kaikki. Parisuhdekin on löytynyt. Samoja ikiä olen kuin sinä. Hyvää Pääsiäistä.

    • Anonyymi

      Joö samat vipät täällä

    • Anonyymi

      Taas on äidin pikku köllykät täällä esittämässä "älykkäitä" mielipiteitään. Ei ole kukaan opettanut käytöstapoja olla hiljaa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Alkuperäiselle kirjoittajalle älä luovuta. Jonain päivänä se oikea voi kävellä vastaan juuri silloin kun vähiten sitä odotat. En usko myöskään Tindereihin enkä kindereihin, mutta elämä on yllättänyt mitä ihmeellisimmissä tilanteissa. Ehkä sinun vuorosi on jo lähellä.

      • Anonyymi

        Hänen tapauksessaan vaan työpaikalta ei ole löytynyt naista ja siellä kuitenkin tykkää suurimman osan ajastaan viettää. Joten aika hankala yhtälö.

        Ainoa hänelle sopiva nainen olisi sellainen, joka pitäisi myös työstään enemmän kuin aloittajan seurasta. Voisivat nähdä sitten sen tunnin päivässä. Olisiko siinä riittävästi sitä aloittajan kaipaamaa läheisyyttä naisen kanssa?


    • Anonyymi

      Täydellisesti olet ajatuksiesi kanssa yksin huomaan sen valitettavasti. Oletko koskaan ajatellut syvimmin juurien myöden mikä oli, että suhteesi loppui?

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole tarpeeksi naisia. Tänne tuodaan vieraiden maiden miehiä joka vuosi yli tarpeen ja naisten määrä suhteessa pienenee. Pitäisi sitten olla vielä mikä lie Ronn Moss, että kelpaisi näille instagram täydellisyyksille ja rahaa pitää olla yli äyräiden.

      Olen luovuttanut. En jaksa.

      • Anonyymi

        Pitää olla tatuoitu, pitää olla 190cm, pitää olla akateeminen, pitää olla kokemusta, pitää pitää pitää pitää ja pitää ja pitää ja pitäää

        Tätäkö on ehdoton rakkaus?


      • Anonyymi

        Vuoden 2023 lopussa Suomessa oli 2 774 424 oli miestä ja 2 830 134 naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla tatuoitu, pitää olla 190cm, pitää olla akateeminen, pitää olla kokemusta, pitää pitää pitää pitää ja pitää ja pitää ja pitäää

        Tätäkö on ehdoton rakkaus?

        No no, turha valitus pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no, turha valitus pois!

        Suomi on lottovoitto syntyä suomalaiselle miehelle joka osaa tehdä hirttoköyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla tatuoitu, pitää olla 190cm, pitää olla akateeminen, pitää olla kokemusta, pitää pitää pitää pitää ja pitää ja pitää ja pitäää

        Tätäkö on ehdoton rakkaus?

        Pitää olla fiksu, siisti ja huumorintajuinen.


    • Anonyymi

      Niin, huomaahan sen siitäkin että naisten ei enää tarvitse panostaa ulkonäköön, rumilla tatuoinneilla reilusti ylipainoisia keskimäärin, mutta nuorten miesten on pakko. Koska nuorissa ikäluokissa yhtä sinkkunaista kohden on kaksi sinkkumiestä. Maahan tulee joka vuosi yli 50 000 nuorta miestä lisää ja naisia muutama tuhat, ja yhden poika/tyttöikäluokan koko on noin 24 000, antaa perspektiiviä missä mennään.
      Lapsenlapsiin on oikeus enää tyttöjen vanhemmilla.

      • Anonyymi

        Nuoren miehen pitää käydä puntilla, pitää ottaa tatuointeja, pitää olla täydellisen moitteeton sosiaalisen median suvereeni hallitsija, pitää olla rahaa, pitää olla kova, pitää olla täydellinen, sukupuolielimen on oltava paksu ja iso, ja ja jaj aja. Jos näitä ei löydy voit heittää kirveen kaivoon.

        Samaan aikaan sulla ei saa olla mielipiteitä vaan sokea kehitysusko johonkin utopistiseen ja Suomen suuntaan suurella politiikan alttarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoren miehen pitää käydä puntilla, pitää ottaa tatuointeja, pitää olla täydellisen moitteeton sosiaalisen median suvereeni hallitsija, pitää olla rahaa, pitää olla kova, pitää olla täydellinen, sukupuolielimen on oltava paksu ja iso, ja ja jaj aja. Jos näitä ei löydy voit heittää kirveen kaivoon.

        Samaan aikaan sulla ei saa olla mielipiteitä vaan sokea kehitysusko johonkin utopistiseen ja Suomen suuntaan suurella politiikan alttarilla.

        Taidat olla juuri ja juuri 18-vuotias, kun koet tuon kaltaisia paineita.


    • Anonyymi

      Anteeksi väliintuloni mutta tää kattaa jotenkin ymmärryksesi, sinunkin.
      Maailmassa ON jokin sanomaton järjestys. Jotenkin Afrikkalaiset kannattelevat meitä suomalaisia. Ja kyllä, on joitain harhautuneita kuten millä tahansa kansalla, mutta kansakuntana he kannattelevat meitä kaikkia.

      Jos tämä tuntuu sinusta edes hävähdyksen verran oikealta, se voi olla juuri sitä.
      So: "there is no cancer for anyone."

      "Om mani padme hung" kvg ja rauha...

    • Anonyymi

      Minä menen 80:senä naimisiin.

      • Anonyymi

        Eli aloittaja on vielä nuori poika minuun nähden. 30 vuotta nuorempi, ehdit vielä vaikka mihin!


    • Anonyymi

      Viittä vaille kuuskymppinen eli 59 v.
      Mitkä on tulevaisuudensuunnitelmat?

    • Uskovana miehenä olin aikoinaan samassa tilanteessa.
      Meni vuosia ja jatkoin keskustelua Jumalan kanssa ja eräänä kesänä mökin terassilla vuodatin asian niin voimakkaasti Jumalalle ja Hän toi kaukaa naisen minulle.
      Nainen oli elämää nähnyt ,koulutettu maalaisnainen joka oli täysin vääränoloinen henkisyydeltään minulle, mutta tunsin kuitenkin jotain todella hyvää.

      Oli kovia riitoja alussa ja maailmamme törmäsivät rajusti ja silti vedimme toisiamme puoleemme entistä enemmän.
      Sanoin lopulta, että Jumala kyllä muuttaa ihmisen kuin ihmisen ja katsotaan miten meillä käy.

      Nyt olemme naimisissa ja vaimo uskoo Jumalaan ja tunnusti kuinka saattoi olla niin eksynyt vaikka luuli olevansa tiedon ja Rakkauden ytimessä ennenkuin löysi Jumalan ja sai puolison samalla ja suuren Rakkauden.
      Itse kanssa olen nähnyt paljon ja sanon, että elämästä tulee merkityksellistä Jumalan kanssa.
      N miljoona ovea on edessä enemmän ja rikkautta, minkä vain Jumala voi antaa ja täydellisen tyydytyksen sielulle tässä maailmassa.
      Uskokaa tämä mitä kirjoitin.... ihan vilpittömästi Totuudessa.
      Jumala On Rakkaus.

    • Anonyymi

      Yleensä vaakakupissa on työ tai perhe. On taito tasapainottaa ne kummankaan kärsimättä.

      25 vuoden kuluttua istut yksin keittiön pöydän ääressä ja katsot ikkunasta ohikulkevia ihmisiä. On perheitä lastenvaunuineen. Vanhuksia kävelyllä käsikädessä, leipomon pullapussi keikkuen. Jokaisella määränpää yhdessä.
      Sä taaplaat yksin kauppakassin kanssa tyhjään kotiin.

      Mieti sitten että olipa tärkeä työ. Ainoa ajankulu on laskea patjan alla olevia rahoja.

    • Anonyymi

      You lost me at "40+ naiseen ehkä vielä lapsiakin hankkien." Tajuutko että 40+ naiset ovat lapsensa jo tehneet tai eivät todellakaan enää siinä iässä lapsia halua lisää. Voi olla jopa mahdotonta 40+ naisen saada enää omia lapsia. Tämä on asia missä te yli 45 miehet jäätte pellolle yksin kun vielä lapsista haaveilette. Opiske biologiaa niin tiedät.
      Ja aika harva alle 35 haluaa 50 v miehen. Onhan niitäkin, mutta sun täytyy nyt valita joko oman ikäluokan nainen tai ne lapset.

      • 50+ nainen ei ole enää ollut seksuaalinen 10 vuoteen.


      • Anonyymi
        Syntinensydän kirjoitti:

        50 nainen ei ole enää ollut seksuaalinen 10 vuoteen.

        Itse olen hyvinkin aktiivinen, pidän itseni myös timmissä kunnossa.

        T. nainen 50 v.


      • Anonyymi
        Syntinensydän kirjoitti:

        50 nainen ei ole enää ollut seksuaalinen 10 vuoteen.

        Ei ole ei, jos parisuhteessa mies ei enää kiinnosta, koska makaa sohvalla ja haisee.

        Kyllä minulle maistuu seksi vielä näin yli 50-vuotiaanakin. Riippuu paljon miehestä ja hänen käyttäytymisestään.


      • Anonyymi
        Syntinensydän kirjoitti:

        50 nainen ei ole enää ollut seksuaalinen 10 vuoteen.

        Ainakin omat seitsenkymppiset vanhempani näyttävät harrastavan seksiä varsin aktiivisesti. Tai sitten he käyttävät runsaasti liukuvoidetta johonkin toiseen tarkoitukseen. 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      "Olen korkeasti koulutettu ja vaativassa työssä oleva mies" "Elän työlleni"

      Ei maailman tehokkain esittely vaan itsensä korostamista. Paljastaa että se koitui edellisen suhteen kompastuskiveksi ja vei ajan perheen hankkimiselta.

      Ilman sua ja sun työpanosta maapallo luultavasti keikahtaisi akseliltaan.

    • Anonyymi

      Yli 5-kymppisillä raakeilla ei tee kukaan mitään. Onneksi saadaan nuoria ja viriileitä maahanmuuttajia tilalle jalostamaan tätäkin umpimielistä sarvikuonokansaa.

      • Anonyymi

        Ei tämä maa pärjäisi ilman yli viisikymppisiä, eivätkä ne nuoret ja viriilit maahanmuuttajatkaan. Tuskin sinäkään.


      • Anonyymi

        Kovasti jalostavatkin raiskaamalla alle 15 kesäisiä ja notkumalla ostareilla


    • Anonyymi

      Ei muuta kun 2-kymppinen taikku alle, tai pari, hiivat uuniin ja pullat turpoamaan, jälkikasvu tuo kummasti piristystä elämään.

      Rahalla saa ja hevosella pääsee.

    • Anonyymi

      Itse olen 63v... Opettelen olemaan vapaaherra ja tuntuu että elämä on vasta edessä. Antaa nuorempien aukoa naamaansa .... Ja mennä aamulla duuniin..... Mä menen mökille katselemaan kevättä. Jokainen tavallaan..

    • Anonyymi

      kaikella on juuri se tarkoitus ,,,tilanteeni on juuri sama,,,,en mieti,,murehdi,,elän
      nautin elämästä...joka päivästä...,,kun minulle ei annettu lapsia...olkoon niin..

    • Anonyymi

      Neuvoksi kannatan itse sitä, että irtisanoudut työstäsi ensimmäiseksi. Tämä edellyttää tietenkin jonkin verran säästöjä. Siitä voit sitten ryhtyä harkitsemaan elämän arvojen uudistamista.

      Helsinkiin voi muuttaa, jos se paikkakunta jotenkin vaikuttaa paremmalta. Siinä tapauksessa tosin niitä säästöjä pitää olla vähän enemmänkin, koska asumiskustannukset ovat Helsingissä korkeammat kuin muualla Suomessa.

      Sitten jos saat tällä tavalla pääsi kuntoon, niin voit tietenkin harkita parisuhdettakin. Onni löytyy ihmiselämässä aina sisältä käsin. Mikään ulkoinen ei sitä takaa, ei parisuhde eikä muukaan, mikä "kuuluisi" jokaisella olla.

      • Anonyymi

        Irtisanoudu työstäsi ja muuta Helsinkiin? Just just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtisanoudu työstäsi ja muuta Helsinkiin? Just just.

        Sitä muuttamista hän itse pohdiskeli. Irtisanoutuminen nyt on vähintä mitä hän voi tehdä ryhtyäkseen elämään. Miksi valitatte, että elämä liukuu ohitse, ja teette töitä hulluna. Silloinhan se liukuu ohi!


    • Anonyymi

      Nainen / naiset ovat PIRUN PIIRONKEJA !! joista ei koskaan hyvää seuraa . . . varsinkin nyky akoista. Ennen oli toista nyt kaikki pyörii rahan ympärillä . . . Ennen, vain VITTU ! siis niillä ja ketkä itseään myivät !! Nainen on luomakunnan sottaisin ja haisevin OLIO !! Vähintään kerran kuukaudessa. Eikä vanhemmiten tilanne korjaudu, vaan monella vain pahenee. Siispä kukapa haluaan vierelleen jo iltapuhteella KÄTISEVÄN JA KOTKOTTAVAN AKAN ? Jos niin silloin miehen täytyy olla hyvin epätoivoinen JA PEUKALO KESKELLÄ KÄMMENTÄ !!

      Nimimerkki : NÄIN ON !!

    • Anonyymi

      Itse 54v miehenä nautin elämästä sinkkuna iloisesti elellen.

    • Anonyymi

      Herra siunaa! Oletko ihan korkeasti koulutettu eikä taidot riitä? Mene ihmeessä Kokoomuksen tapahtumiin niin jo alkaa peitto heilumaan moiselle alfaurokselle, voisit pokata jopa naapuripuolueen Riikka Purran! Kaltaisianne Suomi tarvitseekin lisää! Epäonnea vaan lisääntymiseenne!

    • Anonyymi

      Oletko tarkistanun montako hirviötä on vaanimassa sukkalaaatikossasi`?

    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja on. Tanssilavat yms, yhdistykset, seuramatkat, thaimaasta vaimo, yksinhuoltaja jolla 3 lasta, miessakit, uskonnolliset seurat.
      Kimppa-asuminen frendien tapaan, muutto isompaan kaupunkiin.
      Entä jos onkin kyse että pitäisi olla mieskaveri?
      Se on vaan pakko itse mennä mukaan johonkin, kukaan ei tule kotoa hakemaan.
      Ja nettisovellukset on pelkkää huijausta.

    • Anonyymi

      Täällä joku pitää sua pappana, noh minä 55 ja mies saman verran, ollaan oltu 3 vuotta kimpassa ja vuosi naimisissa, kyllä se nainen sullekin vielä löytyy. Tulee vastaan kun vähiten odotat.

    • Anonyymi

      YouTubesta löytyy paljon deittailujeesiä miehille. Esim Todd V on mielestäni hyvä.

    • Anonyymi

      Kannattaa tutustua homostelun saloihin

    • Anonyymi

      harva suomalainen nainen plus 40 halluu muksuja...kokkeileppa vaikka Thaimaasta

    • Anonyymi

      Aivan kamalaa, jos 50-vuotias ihminen ei olisi elänyt elämää tuohon ikään mennessä.
      Mitä olisi jäänyt kokematta?
      Miksi olisi jäänyt kokematta?

      Kannattaisiko olla välillä hieman hullu, tunteiden johdattelema?!
      Järki ja opetettu tapa toimia, järkevästi ja tunteita taannuttaen ei elämässä seikkailuihin polkuja tuota.

      Toista se on meidän hullujen kanssa, niiden jotka ovat jo eläneet kolme elämää, yhden elämän aikana.

      AV

    • Anonyymi

      Ensin ajattele nyt järkevästi.
      - älä katsele niitä naisia, joille on tehty botoxia tms.
      - älä kastsele niitä naisia, joilla on silikoneja.
      - älä katso niitä naisia, jotka ovat kasvojaan muokannut (sen näkee kasvojen
      kiristyksestä).
      Ps. katsos heillä ei ole sisäistä luonnollisuutta elämään.
      Oletan, että olet nyt haavoittuvainen erostasi.
      Ole todella varovainen.....näistääääää eo:sta ei niillä ole sielua, vaan oma ego ja
      rahastus. ..........Huom! Olen nainen ja annoin nämä ohjeistukset sinulle.

      • Anonyymi

        On toki sisäistä kauneutta ulkoisen kauneuden lisäksi, vaikka sibeliusryppyjä olisi maltillisesti siloiteltukin. Tässä kirjoittaja sortuu stereotypioimaan naisia, mutta yllättävää on se, että hän on itsekin nainen.


    • Anonyymi

      Kokeilkaa Thaimaan sijasta GAMBIAA.

    • Anonyymi

      Olet elämäsi uhri - ei muuta. - turha valittaa - valintasi olet tehnyt.

    • Anonyymi

      Kuka teistä huolehtii kun olette vanhoja? Kuka maksaa eläkkeenne jos ette tee jälkeläisiä?

      • Anonyymi

        Eläkkeen / eläkkeet maksaa kansaneläke laitos tai joku muu organisaatio . . . . EI SIIS OMAT LAPSET !! Vanhainkodeissa on sitä varten koulutetut ihmiset jotka huolehtivat vanhusten perusasioista. Että ne toteutuvat jos eivät itse kykene silloin hoitajat astuvat kuvaan mukaan. Hieman ihmeelliseltä kuulostaa kirjoittajan kysely . . . KUKA HOITAA JA MAKSAA ELÄKKEET Ehkä et ole suomalainen etkä tiedä mikä systeemi suomessa huolehtii mm. vanhuksista jne. Mutta jos luet tämän NIIN NYT TIEDÄT !! miten suomessa asiat ovat ja hoidetaan. Tilanne voi kyllä huonontua ratkaisevasti. JO TOINEN ÄÄRI KAPITALISTINEN presidentti perätysten on suomen ohjaimissa . . . EI TODELLAKAN HYVÄLTÄ NÄYTÄ !!


      • Anonyymi

        Ihan kuule itse ja lopuksi yhteiskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule itse ja lopuksi yhteiskunta.

        Yhteiskunta = toisten lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunta = toisten lapset.

        Näin se maailma on aina pyörinyt. Toiset elättää toisia kokoajan. Olemme vain numeroita yhteiskunnan rattaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se maailma on aina pyörinyt. Toiset elättää toisia kokoajan. Olemme vain numeroita yhteiskunnan rattaissa.

        Ei se ole aina pyörinyt, eikä pyöri nyt, eikä tulevaisuudessakaan.
        Aika on ohi, monessa mielessä.
        On aika palata samaan, harmi jos ei ole lapsia.


    • Anonyymi

      Niinhän se on mullakin.En enää haaveile parisuhteesta.Läheisyyttä kyllä kaipaan.

      • Anonyymi

        Hanki vaikka koira jota voit halata ja hyväillä. Tai mene metsään siellä voit halailla puita sydämmesi kyllyydestä ja mielin määrin. Suosittelen mänty eli petäjä puita. Sillä niiden oksat ovat ylhäällä toisin, kuin näreellä eli kuusipuulla.

        Koivujakin voit halailla mielin määrin. Tuskin maanomistajaltakaan tarvitsee puiden hyväilyyn lupaa kysellä. Tai jos omistat omaa metsää niin silloin siitä, vaan halailemaan ja hyväilemään puiden kylkiä. Sanovat se olisi varsin voimaannuttavaa puuhastelua ja pistää RALLATTELEMAAN !!

        Terv. entinen metsuri Timppa


    • Anonyymi

      Osta kissa tai kaksi et ole ikinä yksin

    • Anonyymi

      Jospa keskittyisit antamaan ja jakamaan.et itsellesi vaatimaan.

    • Itsehän tuossa selostit aika hyvin myös mikä kiikastaa. Et ole valmis antamaan aikaasi ja oppimaan uutta.

      Kerrot ensin, että sinulla ei ole aikaa harrastaa, koska työ ja sitten moitit työtäsi. Odotat, että jostain ilmestyisi nainen, joka poistaisi työsi tärkeyden ja muutteisi elämäsi vähemmän työkeskeiseksi.

      Tinderkään ei onnistu, koska et vain halua

    • Anonyymi

      Osta Harrikka ja yli 50 000 egee maksava. Sitten kasvatat liuhuletin ja otat tatskoja joka paikan täyteen. Sitten ostat kaikki vaateparret Harrikka-liikkeestä, siis kantapäästä kiireeseen ja ripustat avaimia ja pullonavaajia ketjujen päihin roikkumaan, niin että näkyy. Kotiisi pitää myös hommata Harrikka-rekvisiittaa kaikki huoneet täyteen. Sitten ostat diileriltä hemmetinmoiset määrät kasvuhorkkaa, ja popsit niitä kuin leipää. Sitten tulee tärkein, eli alat käyttäytyä kuin euroopan omistaja, etkä väistä tai kunnioita muita kuin itseäsi, eli tästä se lähtee!

      • Anonyymi

        Itse kun alkoi tuo viidenkympin kriisi ja muija alkoi pihtaamaan, niin menin ja ostin prätkän. Tukkakin alkoi kasvamaan ja tarakalla nuorta likkaa viihtymään. Johan tuli vaimolla hätä jotta kohta äijä nostaa kytkintä. Eipä silti. Kotiin jäin mutta emäntä on nyt mielin kielin. Kai tuosta viidenkympin villityksestä jotain hyödyin.


    • Anonyymi

      Yh äiti? Saat naisen ja lapsen samassa paketissa ja rahallekin löytyy käyttöä.

    • Anonyymi

      Nykyään on vaikea löytää aitoa rakkautta ja suhdetta jossa ollaan yhdessä loppuun asti niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Sellaista ei enää löydy. Naiset on muuttuneet kaikki on pikavoittojen perässä. Osa esittää miestä ja elää uralleen. Jotkut on kerran olleet jonkun Jarmon kanssa pari vuotta Jarmo on jättänyt ja siitä on jäänyt ikuiset arvet. Haaveillaan vaan Jarmosta vaikka Jarmo oli alkoholisti ja vetäisi turpaan aina välillä oli se niin ihana mies. Tässä olisi Make hän on sinkku urheilullinen ja koulutettu ja kiltti. Pyh ei kiinnosta tuokaa Jarmo. On sitouduttu ikisinkuksi ja paapotaan jotain rakkia ja kuvaillaan sitä facebookkiin eri asennoissa. Toinen lähettelee jalkapohjien kuvia päivät pitkät ja on välillä silmät kierossa kieli ulkona. Miehet ulvoo ja syytää satasia vaikka samaa tavaraa on netti täynnä ilmaiseksi jos kiinnostaa. Tämä on nykyajan vaikuttaja ja tienaa 50-100t e vuodessa esittelemällä itseään kun miehet runkkaa ringissä. Samaan aikaan toinen nainen yleensä paksu tyttö sanoo ettei naisia saa esineellistää. Eli miehet ei saisi olla luontaisesti kiinnostuneita naisen ulkonäöstä vaikka kaikki heteromiehet on vaan heidän munansa pitää seistä naisen luonteelle. Täysin käsittämätöntä. Osa naisista ei halua kahden aikuisen ihmisen suhdetta vaan isä tytär suhteen jossa iskä palvelee tytärtään suojelee ja ostelee romuja sekä palvoo. Ei puhettakaan että nainen aikuisena ihan itse hakisi vettä ja tekisi omat juttunsa ja olisi itse vastuussa hän kysyy kaikki iskältä ja vaatii että häntä pidetään aisoissa. Täysin käsittämätön ja vastenmielinen tapaus ja yleistä. Itse olen luovuttanut toivon että on olemassa aikuinen omilla jaloillaan seisova nainen joka osaisi rakastaa tasavertaisena kumppanina ja sitoutuisi suhteeseen ja käytän naisia lähinnä panemiseen ja viihteeksi muuten en halua sekaantua mihinkään edellä mainittuun. Lähipiirissäni on muitakin vastaavanlaisen ratkaisun tehneitä ja täytyy sanoa että olemme onnellisia. Meillä on se naisten kanssa touhuilu ja siihen päälle vapaa aika jolloin saamme tehdä ihan mitä ikinä haluamme ilman parisuhde draamoja tms asioita. Jos on pakkomielle olla jonkun kanssa eikä osaa olla yksin minun mielestäni se on ongelma.

    • Anonyymi

      Mrillä mener hyvin kun erottiin sulassa sovussa. Minä eläkkeellä ja x duunissa niin kuin ennen vanhaan heh. Eletään sulassa sovussa omaisuus jaettiin ja riidat sovittiin. Asutaan erillään ja nähdään harva se päivä paitsi lomilla kukin omilla tutuissa ympyröiss silti vielä yhteinen lomapaikka. Hohhoo kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Ihmettelen kun joku kommentoi, jos elää yksin kuka auttaa jos saa sydärin. Mutta eihän parisuhteessa olla koko aikaa käsikädessä vierekkäin ja silloinkin voi olla yksin jos saa sydärin. Omilla jaloiilla on molempien seisottava, silloin on tasapaino elämässä. Ja jos kyllästyy pitää kertoa avoimesti, eikä luikkia vieraisiin🐰🍀

    • Anonyymi

      Jos et ehdi töiltäsi sitoutua mihinkään harrastukseen, miten sitten naiseen saatikka lapseen?

      • Sillon kun mä muutin omaan kämppään, niin mun naapuri oli joku suunnittelija, teki kovasti töitä ja kaks pientä lasta. Niin se teki siis töitä osin kotona, harvinaista sillon vielä. Ja se oli raahannu sellasen älyttömän piirustus laudan kotio ja sillä teki töitä. Muistatte siis aikaa jollon suunnitelmat tehtiin vielä käsin piirtänällä. Ja siinä samalla kasvatti lapsia.


    • Anonyymi

      Toisaalta. Eipä tämä suomessa eläminen mitään herkkua enää ole, joten onko sillä niin väliä ?

      • Anonyymi

        Hankala ymmärtää, että joku ei Suomessa asumista arvosta. Kun on monessa maassa asunut ja elänyt, voi kertoa, että ei ole Suomea voittanutta.


    • Anonyymi

      Raha ratkaisee. Jos ei miehellä ole rahaa niin harvoin on rakkauttakaan.

    • Anonyymi

      Ikä ? on vain numero, Elämä on ihanaa,kunsen oikein oivaltaa ! Lauloi Tapsakin. N 5 - 60 kymppinen vanhempikin voi elää ja nauttia ja ihastua samanlailla ,kuin ns, nuoret tai teini-ikäiset, se vaan on ero, että heillä on elämänkokemusta paremmin ja osaavat ottaa mo9nenlaiset asiat kumppanuudessa huomioon , kaikille löytyy ottaja/ jia ,jos on oikea luonneyhteys tulevaan /olevaan avo tai aviopuolisoon. kUNHAN PÄRJÄÄ ,EIKÄ VELKOJA OLE, on ok . Jopa nauttia enemmän ,kuin nuoret parit !!?

    • Anonyymi

      jep...kun olet itsesi kanssa sujut..et tarvii siihen viereen piereskelevää naista
      nauti itse elämän menosta...niin itse teen..jeeee

    • Anonyymi

      Vihje: Lähde Vietnamiin tai Thaimaahan panemaan. Sillä se surkuttelu loppuu. Myös Meksiko ja Curacao ovat hyviä paikkoja 50-selle miehelle.

    • Anonyymi

      eikö kun on rahaa ja omakotitalo niin nainen löytää itse perille taloon?

      usein lukee kuinka johtajalla on viisi lasta

      rahaa on ja nainen jää kotirouvaksi

    • Anonyymi

      -Elämä Suomessa ei ole nykysin herkkua...Näin joku väitti.Kyllä vaan kuule on,nimenomaan Suomessa eläminen on herkkua,turvallista ja kaikinpuolin JEES.

      • Anonyymi

        Noi on aina huvittavia. Kyseisiä juttuja kertovilla ei selvästikään ole mitään kokemusta siitä millaista elämä on Suomessa aiemmin ollut. Heillä ei selvästikään ole mitään käsitystä siitä millaista elämä muualla maailmassa on. 🙂


      • Anonyymi

        Äänestän tätä. Nimenomaan Suomessa eläminen on herkkua, niin herkkua että menee monilta ns. yli hilseen.


    • Anonyymi

      Huhhuh pitkä teksti

    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Hommaa sotaleski Ukrainasta. Maailma ja jopa suomi on täynnä naisia, peilistä löytyy vika jos ei löydy. Viikonloppuna ei kannata jäädä kotiin tai mennä lätkäpeliin, vaan esim Tampereelle teatteriin ja johonki illanistujais baariin katselemaan ja juttelemaan ihmisille, un8hda epätoivoinen seuranhaku ja seurustele tuntemattomien, varattujen ja vapaiden, miesten ja naisten kanssa

      • Anonyymi

        Naisiahan tosiaan riittää, mutta kovin harva uskaltaa lähestyä. Elämässä pätee yhä se vanha sääntö: rohkea rokan syö.


    • Anonyymi

      Kuulostat masentuneelta, mikä onkin ihan ymmärrettävää. Mutta.. käy vaikka Mehiläisessä ja hommaa psykologille aika, saat selville mistä kiikastaa. Se oikea löytyy kyllä, kun olet löytänyt ensin itsesi ja kun et enää kaipaa toisen kautta elämistä. Opettele itsenäiseksi ja elämään yksin. Siitä se lähtee. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville. Hyvää pääsiäistä.

    • Anonyymi

      Onhan erilaisia ryhmiä yksinäisille,oletko tutustunut niihin..Tinder on vain yksi vaihtoehto.. eipä sillä kyllä tinderistäkin on moni kumppanin löytäny.Et suinkaan ikäloppu ole.Kesä kun tulee,mene terasseille katselemaan,entäs lavatanssit? Jos et osaa,kursseja on

    • Anonyymi

      Hyvin kommentoitu tuossa aiemmin eli ei pidä elää muiden kautta vaan ensin oppia olemaan itsensä kanssa 👍

    • Anonyymi

      Hejsan, mies 50-wee.

      Olet ymmärtänyt sen, että elämän sisällöksi ei riitä työ. Viimeiseksi elämässä jää hellyys, se hipaisu, kosketus, joka luo lämmön. Suosittelen sinulle konsertteja, teatteria ja taidenäyttelyitä, niissä voi aina lähestyä tai sinua lähestytään. Lisäksi kulttuuri tekee aina hyvää mielelle.

      Kesän tullessa lisää kävelyretket meren ääreen ja kahvilat. Tärkeintä on olla läsnä❤️.

      Älä menetä toivoa, itse ajattelen niin, että ensin pitää ladata akut, että on valmis suhteeseen.

      Rakkautta kevääseen ja kesään. Aina on toivoa, älä menetä sitä, vaikka moni ei usko ❤️.

      Vaaleanpunaisia hattarapilviä kesääsi.

    • Anonyymi

      Ja neljäkymppistä?

    • Anonyymi

      Viisikymmenvuotias gubbe isäksi?

      • Anonyymi

        Eikös maailmanennätys ole yli 90 v.?


    • Anonyymi

      Kuolemaan se elämä päättyy kaikilla niin mitä väliä.

    • Anonyymi

      Itse olen löytänyt Suomi 24 treffit sivustolta ihan asiallista seuraa, vaikka akateeminen, aloittajanikäinen nainen olenkin ja vielä maaseudulta. Siinä kun käyttää tervettä järkeä, voi hyvinkin löytää mukavaa ja samantasoista seuraa.

    • Anonyymi

      Poliitikot jos heitä edes siksi voi enään kutsua, pahentavat vain jatkuvasti kansalaisten elämää joten hukkaan se valuu jokatapauksessa ja siihen ei voi itse vaikuttaa. Maan vaihto on lääke ja parasta terapiaa. Toisaalta Suomessa asuminen on siitä hyvä että kun kuolee ei huomaa elämässä juuri mitään muutosta vaan saattaa elämänlaatu jopa parantua huomattavasti.

      • Anonyymi

        Mutta eikö täällä elä maailman onnellisin kansa? Oliko jo seitsemättä kertaa peräkkäin?! :D


      • Anonyymi

        Maan vaihto ja eläke Suomesta. Unohdit toisen.


    • Anonyymi

      Lähellä voi olla vaikka Ikean sulhastyyny sängyssä, näin olen eläny jo muutaman vuoden ja rahaa säästyy 😁

    • Anonyymi

      Ikean sulhastyynyn kanssa olen samantasoinen ja ei maksa paljon 👍

    • Anonyymi

      Ikea ota koppia ja tee myyntiin morsiantyynyjä 😁👍

    • Anonyymi

      Olin 30v parisuhteessa ja 50v tuntu, etten kestä jos toinen kuolee joten erosin ja sulhastyyny ei ahdista eli ei se onni tule toisesta vaan itsestä lopulta 🍀

      • Anonyymi

        Sulhastyyny = Ikean aiemmin raskaana oleville naisille tarkoitettu pitkä kaareva tyyny, joka asetetaan jalkojen väliin kehonmyötäisesti, ja kun raskausvatsa on iso, se lepää tyynyn päällä mukavasti. Jotkut palstalaiset ovat ymmärtäneet, että se on 'sulhastyyny'. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.


    • Anonyymi

      Kaikella aikansa 🦋

    • Anonyymi

      Ei minulla on suora tyyny, ostin jo 2005 ja silloin oli nimiki tämä eli sulhastyyny josta en luovu, ajat muuttuu ja sitä pidetään vieressä.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tehtävissä, sillä teet mitä tahansa valuu elämä aina ohi. Niin se vaan menee.
      Kokeilepa seuraavassa elämässä jotakin muuta niin huomaat, että lopputulos on täsmälleen sama.
      Ihmiset vaan uskovat yleisiin valheisiin jotka on luotu motivoimaan heitä tyhjän tavoitteluun. Todella viisaat eivät tee yhtään mitään he vain ovat.

    • Anonyymi

      Anna valua jos niin on tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Uskoa itseensä näin se on, eikä luulla et joku pelastaa! 😊

    • Anonyymi

      Hyvä tavaton mies, tuo on tyypillistä elintasokitinää. Ryhdistäydy, tartu toimeen, tekemään itsellesi mieluisia asioita, sosiaalistu, elämässä tarvitaan muutakin kuin työ- Eikä merkityksellinen elämä ole kumppanista kiinni.

    • Anonyymi

      Olin itse ensin reilu 15 vuotta suhteessa ja erosin. Sitten kymmenkunta vuotta toisessa suhteessa, mutta mies kuoli.

      Tänään, reilu 5-kymppisenä ja uskoon tulleena en kaipaa uutta miestä, vaikka olen jo reilu 10 vuotta ollut yksin. Nautin vapaudesta ja sinkkuudesta. Rukkasia olen muutaman kerran antanut sen takia, etten kaipaa mitään parisuhde- ja sukusaagaa elämääni, mitä olen vuosikymmenet elänyt. Nyt olen omistautunut palvelemaan Jumalaa ja tulevaisuudessa suuntaan myös ulkomaille.

    • Anonyymi

      Ei vaan jaksa näin se on, olla jonkun mieliksi koko aikaa ja kallistakin on jos vaativa kumppani. Ihmisiä on maailma täynnä eli koskaan ei ole yksin! 😊

    • Anonyymi

      Ei todella ole kumppanista kiinni merkityksellinen elämä, voin sanoa kun olin 30 vuotta parisuhteessa, kiitän siitä todella, oli hyvää aikaa.Nyt on minun aika olla ja elää ihan itselle eli uusi elämä minulle 🌱🙏

    • Anonyymi

      Hanki harrastuksia, käy kirkossa ja matkustele lomilla.

      • Anonyymi

        Hanki harrastuksia, käy kirkossa ja matkustele lomilla.

        TAI SITTEN OLE JA PYSY KOTONASI !! Se olisi varmasti levoksi ja kaikista parhain vaihtoehto !! Joutava / joutavat ravaamiset ja tyhjän päiväiset huseeraamiset ovat rauhattomuuden ja henkisen tasapainottomuuden . . . . pahin MERKKI !!


    • Anonyymi

      Kyllä on päässä vikaa jos ei osaa sinkkuna nauttia elämästä,sehän se sitä elämää on parhaimmillaan VAPAUTTA JA VAPAATA RAKKAUTTA!

    • Anonyymi

      Se on just näin! 👍

    • Anonyymi

      Miehet hakee äitiä itselle et vois elää kuin poikamies, tuhoon tuomittu ja mies ota vastuu olet aikuinen.

    • Anonyymi

      Elämä on ohi joka tapauksessa, 50 vuotias on vanha.

      • Anonyymi

        Ei vanha vaan keski-ikäinen.


    • Anonyymi

      No eipä ole hääviä elämää sullakaan ollut , meikälisellä vasta oikein alkoi kun täytti 50 . Nyt elämän parasta aikaa !

    • Anonyymi

      Tinder mahdollisuutesi juuri siksi, että voit sopia treffejä kahvilaan, kävelylle tms. Palvelussa voi soittaa myös anonyymisti videolla tai ilman. Kun treffaat 100 naista, niin joku voi kolahtaakin.

    • Anonyymi

      Lopeta työnteko ja muuta maalle. Tosin täällä ei ole kuin yksinäisiä naisia, jotka ei jaksa enää kiinnostua parisuhteesta. Elämä on paljon laadukkaampaa kun ei tartte passata jotain rutisevaa ukkoa, joka vaan sotkee jokapaikan. Mitään ei osata jos jotain pitäis korjata. Urakoitsijakin jonka pyysin puita kaatamaan jätti puut konkeloon. Eli itte täs on pitäny opetella työkalut ja sahat käyttään. Se on laatuaika se, kun naisena, näen puun kaatuvan juuri kuten pitääkin ja itte kun olen oppinut kaiken korjaamaan. Miksi ottasin tähän enää jotain passattavaa, työt lisis ja talon paskois rikkois mun työkalut vielä, ei kiitos koskaan enää miestä!!! Ei ikinä!!! Hiljaisuus sitäpaitsi, on parasta seksiä.

    • Anonyymi

      Vartalotyyny ratkaisee asian.

    • Anonyymi

      Kape?

    • Anonyymi

      54v mies ja nautin elämästäni,työ,asunto esim. tällä hetkellä epävarmoja mut ei mua harmita yhtään,asiat järjestyvät aina.


      Näin se vaan menee.

    • Anonyymi

      Lapsia ei hankita vaan saadaan. Onko aloittajalla käsitystä siitä missä iässä lapsia saadaan? Ja että, missä iässä lapsia on suotuisaa saada?

      Naisen hedelmällisyys alkaa laskea jo 35-vuotiaana kiihtyvällä vauhdilla. Yli 40-vuotiaan on vaikea tulla raskaaksi. Lähes jokainen 40+ on riskiraskaus. Keskenmenoriski on korkea 40+ naisilla. Myös Downin oireyhtymän kaltaiset kromosomihäiriöit ja kasvuhidastumat yleistyvät.

      Jos tapahtuisikin pieni ihme eli tapaisit synnytysikäisen naisen ja saisitte lapsen, voin kertoa, että 50-vuotiaana yövalvomiset, joita väistämättä tulee vauva-aikana, ovat rankkoja +50-vuotiaalle miehelle. Sitä voi kestää vuoden tai ylikin. Harvat saavat niitä rauhallisia ja hyvin nukkuvia vauvoja.

      Kun lapsi olisi teini-iässä, olisit jo 65. Ja kyllä olisi teinistä noloa, että oma isä on jo ihan pappa. Mutta lapsen aikuistuessa tosin olisit jo 70-vuotias pappa.

      Jos lapsia oikeasti vielä haluat, sinun pitäisi löytää mielellään alle 35-vuotias äiti lapsille. Ja se onkin vaikeampaa, sillä nuoremmat naiset haluavat ikäisiänsä tai vähän vanhempia - eivät yli 15 vuotta vanhempaa miestä.

      En halua lannistaa vaan kertoa tosiasioita, joita jotkut miehet eivät tiedä. Elämä ei ole tilausravintola, jossa voi valita listalta mitä haluaa. Ikävä kyllä. Minäkin 50-vuotias nainen haluaisin 50+ miehen, mutta tarjolla on vain 60+, joita minä en halua. Jatkan sinkkuna, lapseni kasvatukseen ja itseni kehittämiseen keskittyen.
      Ihminen on siinä mielessä kummallinen otus, että mielen taustalla saattaa kummitella ne puuttuvat asiat, vaikka kaikki olisikin elämässä suurin piirtein ihan hyvin.

      • Anonyymi

        Ei ne varmaan ole 60-vuotiaita. Näyttävät vaan vanhemmilta..niin kuin sinäkin.


      • Anonyymi

        Syvällistä, ja totta.

        AV


    • Anonyymi

      Eikös tutkimukset osoita, että vanhat miehet (yli 70-vuotiaat) saavat älykkäitä lapsia? Lisäksi heillä on usein hyvin vakiintunut taloudellinen asema verrattuna nuoriin miehiin ja keskimäärin vähemmän taipumusta emotionaaliseen epätasapainoisuuteen ja ylilyönteihin, kuin nuorilla miehillä.

      Tämän vuoksi vanhat miehet ovat naisten näkökulmasta hyvin kiinnostavia ja joutuvat hätistelemään naisia kimpustaan liikkuessaan julkisissa tiloissa - tosin vain hyvin älykkäitä naisia, koska muut eivät tajua näitä asioita, mikä selittää sitä, että vanhat miehet saavat älykkäitä lapsia. :)

      • Anonyymi

        Sulla elämä menee kuin ennenkin

        Työ

        Huvit

        Ja lipsahdus

        End


      • Anonyymi

        Itseasiassa tutkimukset osoittavat, että vanhempien isien lapsilla esiintyy huomattavasti enemmän kaikenlaisia psyykkisiä ja fyysisiä sairauksia (autismi, ADHD, skitsofrenia, leukemia, aivosyöpä, jne.), kuin nuorempien (alle 40-vuotiaiden) isien lapsilla, ja vanhempien isien lapset myös kuolevat todennäköisemmin ennen täysi-ikäisyyttä kuin nuorempien isien. Vanhan miehen spermanlaatu ei ole niin hyvä kuin nuoren, eli lasta on vaikeampi laittaa alullekaan.

        Älykkäät nuoret naiset siis valitsevat lapsilleen nuoren isän jo ihan lapsen parasta ajatellen. Tutkimuksetkin osoittavat, että yleisimmin pariskunnan osapuolet ovat muutaman vuoden tarkkuudella keskenään saman ikäisiä. En ole koskaan huomannut, että vanhat miehet olisivat kovin suuressa suosiossa naisten keskuudessa, etenkään nuorten naisten.


    • Anonyymi

      Sama vika,mutta olen nainen.Rikkauksia ei tosin ole,kuin henkisellä puolella..Töihin menoon huutelijoille vastaisin,että olen töissä24/7.Hoidan kotona omaa vammaista lasta.Hyviä miehiä ei tunnu löytyvän omantyylisiä.Jos löytyy,niin vain seikkailuun..Eli miehet tahtovat vain sitä yhtä.Tai sitten elämän olosuhteet on liian kiireiset parisuhteelle.Mihin katosi elämästä hauskuus,romantiikka ja toisen tukeminen myötä ja vastamäessä.Elämää olisi kiva jakaa jonkun toisen kanssa,mutta mistä hänet löytäisin..

    • Anonyymi

      Olet huolestunut kaikin puolin. SE paistaa läpi.

      Joten: Opettele olemaan iloinen kehossasi; se on se naismagneetti.

      Oletan että olet korkeasti lukenut joten osaat tavallaan lukea ihmisten energioita etäältä. ÄLÄ käytä sitä hyväksi KOSKA se kostautuu, usko tai älä, mutta tuskin haluat huonompaa olotilaa KUIN NYT.

      Aito nainen, jonka haluat, kuka haluaa sinut, tulee olemaan edessäsi, kunhan vain opetat edes vatsasi iloiseksi.

      Eihän se niin vaikeaa ollutkaan? 👏

    • Anonyymi

      40+ sinkkunaiset vaatii suorituskykyä, siksi preferoivat 30+ miehiä. Elättäjäksi johonkin yh-talouteen varmaan mahtuu. Tai trophy-wife 35+, myös Eesti, Kauko-Itä tai Kontula.

      • Anonyymi

        Itse tarkistan miehessä suorituskyvyn ensimmäiseksi. Jos on miehellä tullut liiaksi käytettyä omaa AndyHandya, ei tule ei vaikka tahkoisi hamaan tappiin.


    • Anonyymi

      Ei kukaan halua korkeakoulutettua. Nehän ei osaa mitään eikä ymmärrä mistään mitään.

      • Anonyymi

        Kenen luulet määräävän sinulle reseptin kun sinä olet kipeä, tai korjaavan hampaasi, kun sitä särkee? Nyt vähän rispektiä meitä korkeastikoulutettuja kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen luulet määräävän sinulle reseptin kun sinä olet kipeä, tai korjaavan hampaasi, kun sitä särkee? Nyt vähän rispektiä meitä korkeastikoulutettuja kohtaan.

        Hampaan reijän paikkaamiseen ei tarvita korkeakouluja. Jokainen automekaanikko tekisi saman asian kun kerran näytettäisiin miten se tehdään mutta sekin on tehty korkeakoulupohjaiseksi ja näin saadaan nypittyä yksinkertaisesta työstä aivan tähtitieteellisiä summia. Eikä reseptien kirjoittaminenkaan kovin vaikeaa ole. Moni pärjäisi siinäkin hommassa ilman korkeakouluja. Googlesta teistäkin moni katselee mikähän tauti voisi olla. Vähän nyt tolkkua ja respektiä duunareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaan reijän paikkaamiseen ei tarvita korkeakouluja. Jokainen automekaanikko tekisi saman asian kun kerran näytettäisiin miten se tehdään mutta sekin on tehty korkeakoulupohjaiseksi ja näin saadaan nypittyä yksinkertaisesta työstä aivan tähtitieteellisiä summia. Eikä reseptien kirjoittaminenkaan kovin vaikeaa ole. Moni pärjäisi siinäkin hommassa ilman korkeakouluja. Googlesta teistäkin moni katselee mikähän tauti voisi olla. Vähän nyt tolkkua ja respektiä duunareille.

        Laita ihmeessä oma lääkäriasema hammaslääkäripalveluilla pystyyn, näytät tietävän, mistä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ihmeessä oma lääkäriasema hammaslääkäripalveluilla pystyyn, näytät tietävän, mistä puhut.

        Juuri samaa ajattelin


    • Anonyymi

      Elämä on aina merkityksellinen ja arvokas, olosuhteista riippumatta. Mene vain rukoillen ja nöyränä sekä muita arvostaen eteenpäin. Älä keskity negatiivisiin asioihin. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Jos on töissä niin olet vain markkinoiden orja ja palvelet markkinataloutta mutta jos haluaa todellakin tehdä mitä haluaa niin kannattaa lähteä omatien kulkijaksi.

    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua hyvin. Itselläni ollut sama ongelma.... Vaikea löytää tositarkoituksella sitoutuvaa miestä..
      Näinkö se on että ihmiset eivät välttämättä nykyään kohtaa vertaistaan.. Tosin sinulla työ vie aikaa, kuten itse sanoitkin.. T. Madonna

    • Anonyymi

      Onhan se tärkeää että on hyvä parisuhde ja mielenkiitoinen hyödyllinen työ. Tällaista kaikkea oli mm, Sami Minkkisen elämässä. Hänellekin tuli ero mutta löysi rinnalle rakastavan puolison mutta sekään ei tuonut ratkaisua elämän tyhjyyteen. Sami oli maailman ja ainakin Suomen huippu henkisen hyvinvoinnin valmentaja ja hypnotisoija.
      Kannustan tutustumaan Youtubessa Sami&Heini Minkkinen videoihin.

    • Anonyymi

      Ei kannata enää harkitakaan, jos on tuollainen 50:nen eronnut naisenhakkaaja. Samat traumasi tulevat uudelleen esiin ja jälkeen nainen saa tuntea nahoissaan.

      • Anonyymi

        olisiko lievää miesvihaa aistittavissa 🧐


    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua. Mietin kuitenkin, että sinulla ei ole aikaa harrastuksille, työ täyttää elämääsi. Miten rentoudut? Tai olisiko sinulla oikeasti aikaa toiselle ihmiselle tai pystyisitkö/haluaisitko sitä järjestää? On haastavaa löytää kumppania aikuisiällä monestakin syystä, mutta ehkä se tulee eteen kun vähiten etsii tai..jos haasteena on ujous/arkuus, voisiko tätä tietoisesti alkaa työstämään ja harjoittelemaan? Tsemppiä sinulle!

    • Anonyymi

      Miten meinaat +40v naisen kanssa hankkia lapsia? Ja please älä hanki nuoremmankaan kansaa - lapset ei halua vanhaa isää.

      • Anonyymi

        Luultavasti ihan perinteisellä tavalla.


    • Anonyymi

      Nuoret on ihan tumpeloita useinmiten hys, hys ei saa sanoa yhyy pissattaa kovin.

    • Anonyymi

      Minun ollessa nuori jakoivat porttikieltoja ilman syytä. Siksi en käy ravintolassa enää. Kaikki rahat meni kun maksattivat toistenkin juomat silti sain suullisen porttikiellon. Niin myös eräs toinen henkilö. En käyttäytynyt väkivaltaisesti eikä toinenkaan. Olen kuullut, että toisetkin ovat joutuneet maksamaan kaikkien baritiskillä olleiden juomat. Sellaista täällä paikallisessa ravintolassa. Myös keskustassa sijaitsevassa ravintolassa on käynyt eräälle toiselle henkilölle samoin. Rahat meni ja "lukivat porttikieltoa" viime kertaisesta hommasta. Paikkakunta on 10000 asukkaan kaupunki ollut silloin.

    • Anonyymi

      Minä en halua synnyttää enää vanhana lapsia. Riskiraskaus on jo silloin kun nainen on 36 vuotias. Synnytin noin 20 vuotiaana ns. aviottoman poikalapsen. Tiedän kuka lapsen isä on ja hän asuu isänsä sukunimi kaimana jossakin toisessa perheessä kuin isänsä. Poika on yli 30 vuotias jo. Olen nähnyt hänet vain vilaukselta sen jälkeen kun hänet vauvana otettiin minulta pois. Ei minua huoritella, koska ei kovin moni tiedä minun synnyttäneen lasta. Ihmiset ovat yksinkertaisia, koska eivät älyä, että seksiä voi harrastaa ei sukulaisen kanssa. Niinkuin pitäisi myös pariutua henkilön kanssa, joka ei ole sukua. Lieneekö niin yleistä sukurutsauksen vai onko se vähäjärkiset taholta jonkinlaista väheksymistä? Varsinkin lyhyet naiset ovat kyselleet sukulais miehiä? Kyllä entisten naapureiden pitäisi tietää onko naapurissa asuvat pareja vai eivät.

    • Anonyymi

      Adam ja Eeva olemme kaikki sukulaisia keskenämme. Aamen.

    • Anonyymi

      Hienoa Latelan Lauri,suuren seikkailun kokonais voitto meni oikealle henkilölle,onnea vielä Late.

    • Anonyymi

      Muuta Tampereelle. Täältä löytyy hyviäkin naisia jopa 58v miehelle. Itse en edes halua vakiintua.

    • Anonyymi

      Kyllä on ihan mahdollista löytää vielä elämän kumppani, mutta kyllä se vaatii sen, että on aikaa harrastuksille. Miten huolehdit itsestäsi? Juuri mielen ja kehon hyvinvointiin ihminen tarvitsee harrastuksia. Jos sinulla ei ole aikaa niille, miten olisi aikaa kumppanille? Harva kumppani jaksaa vain istua sohvalla työssä käynnin lisäksi. On tärkeää, että on myös yhteistä tekemistä. Eli vaihtoehtoja ja paikkoja uusien ihmisten tutustumiseen on monia, mikä sinua kiinnostaa? Mitä muuta haluaisit tehdä, nähdä ja kokea, oppia, työsi lisäksi?Kannattaa olla avoimin mielin.

    • Anonyymi

      Elämän merkitys ja onni on ihmisessä itsessään, ei oman itsen ulkopuolella.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tämä aloitus kiinnitti huomioni. Olen 47-vuotias nainen ja mietin samankaltaisia asioita. Minulla ei ole kiire (uuteen) suhteeseen, mutta jos onni jotenkin "itsestään" kävelisi vastaan, niin tuskinpa jättäisin väliin. Olen myös korkeasti koulutettu ja pätkätöistä huolimatta asuinpaikka sen verran vakiintunut, että jostakin läheltä pitäisi miehen löytyä.

      Monet meidän ikäiset ihmiset viettää suuren osan vapaa-ajastaan kotona, ja sieltähän ei kukaan tule hakemaan... joten ajattelen että kannattaisi vaan tavata mahdollisimman paljon uusia ihmisiä - ilman paineita. Ei ehkä ole helppoa, mutta toivo ei ole mennyt!

      Kuitenkin lykkään itsekin tutustumista/uuden yrittämistä, koska tarve ei vielä tunnu aivan pakottavalta ja jollakin tavalla asia myös stressaa. Mutta haluan toivottaa kovasti tsemppiä ja lämpimiä terveisiä aloittajalle! Et ole todellakaan liian vanha ja kaikki on mahdollista!

      • Anonyymi

        Vinkki, jos käyt kävelyillä niin hidasta väliläl vauhtia, katsele ihmisiä ja pysähdy juttelemaan jos joku vaikka sanoo hei tai nyökkää tai jotain. Itse näen usein naisia kävelyllä mutta niillä on nii kova kiire ja joku vakava urheilusuoritus meneillään ettei edes heitä edhi niille sanomaan


    • Anonyymi

      E sitten xhamsterista ole vielä tienny.
      .-Van seku pitäsi tuo kravatti kylläkin heittää narikkaan.,
      --Jutteli se kerranni ravintola Pitkä Tanelissa kajaaissa yksikin ,
      Että hän on Opettaja Ollinketo.,
      sen hän muisti kertailla monestikkin.
      --Hyvähän tuo , jotta muisti silleen kerrata,
      jotta mikä on miehijjään.
      masa

    • Anonyymi

      No jo oot KELLI!
      -Meilläkun on Xhmsterissa huvinni ,
      joku yhteisö, jatavataan sillon tällö.
      Jaku Pappaki on aina ollut tervettullut-
      siins 2024- jasen no......
      nimim, Yrjönkadun diplomaatit.

    • Anonyymi

      Im so sorry..,
      for U .
      M eillähän on täälä ainain exhamsterissa paljonni
      kivoja hmsiä .
      -Käyhhän kattoo, vaikkacsen eka - nojatuolimatkasi

    • Anonyymi

      Thaimaassa on naisia että rumipia saa potkia persuuksiin.. pitää vain varoa rahan käyttöä kun menee

    • Anonyymi

      "en ehdi töiltäni sitoutua johonkin säännölliseen harrastukseen."

      Eiköhän se avain löydy tuosta. Eikä koske vain harrastuksia. Jos työ vie kaiken, ei muuta elämää ole, eikä voi olla.

      Onko se elämisen arvoista? Elää työlleen.

    • Anonyymi

      EI KOSKAAN TIEDÄ....

    • Anonyymi

      Onko vielä sellainen joka ....? Mietipä sitä.

    • Anonyymi

      Noinko tekee? Mitä jos nostaisit katseen omassa itsesäälissä rypemisestä,ja alkaisit vaikka varoillasi tekemään jotai hyödyllistä. Toisia on rahoilla siunattu,muttei siksi ,että se itsekkäästi omiin tarpeisiin käytettäisiin. Ehkäpä siinä sivussa saisit itsellesikin jotai jalompaa ja merkityksellistellisempää. Vinkvink saa ajatella.💩

    • Anonyymi

      Älä ainakaan työpaikkaromansseja mieti. Ne on pahoja sotkuja.

    • Anonyymi

      Jo on valittaja valittaa omien valintojensa tuotoksesta . Itse on kyvytön elämään .

    • Anonyymi

      Hae jollekin työväenopiston kurssille, siellä riittää vipinää jos minkälaista. Kokemusta on. Ja samalla voit oppiakin jotain, esim uuden kielen..

    • Anonyymi

      Tutulta kuulostaa. Minä olen sinkkunainen, ei lapsia. Yksinäisyys raastaa. Jäi iso omakotitalo, jossa on hitosti työtä. Monesti aamulla ihmettelen, olenko mä täällä tosiaan yksin. Olen jo eläkkeellä mut tuntuu että tämä elämä valuu hukkaan. Yksin ei ole kiva olla ainakaan koko ajan. Näin kävi mulle olen kuudenkympin ja kuoleman välillä. Näin oli tapana sanoa eräässä kuntoutuslaitoksessa. Minusta se oli hyvin sanottu. Kavereita on kuollu oudosti. Tässä pienessä kylässä ei ole kuin karvahattubaaria, en ole käyny koskaan niissä, mitä nyt nuorena. Tuskin haluun enää ketään tähän arkeani jakamaan. Menkööt sit elämä näin. Tupakan poltonkin opetttelin uudelleen. Ne pari miessuhdetta mitkä oli oli jotenkin outoja. Toinen oli äidin poika. Toinen syytti kaikesta minua ja osasi olla pirulllinenkin tarvittaessa. Niin äkkiä se alkuhuuma katosi. Siksi en muuttaisi koskaan enää yhteen kenenkään miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Sinkkunainen isossa omakotitalossa. Miksi tai miksipä ei?

        Nämähän nämä "elämän merkitykset" ovat vain ja ainoastaan asennekysymyksiä. Omakotitaloasumisessa on paljon ihanaa, varsinkin niiden mielestä, jotka siitä haaveilevat. Toisaalta esim. itse en enää omakotitalossa asuisi kun olen muuttanut ydinkeskustaan kaiken lähelle ja elämä on helppoa. Olen aika lailla samanikäinen kuin sinä ja tuntuu, että elämä on nytkin niin ihanaa kun voi oikeastaan tehdä, mitä haluaa.

        Töitö teen vielä jonkun verran mutta saan myös eläkettä. Ystäviin ja tuttuihin pidän yhteyttä, käyn ulkona syömässä, elokuvissa ym. ulkoilen paljon, Ei siis mitään ihmeellistä kuin helmenharmaata arkea, valittaa en oikein osaa mistään.


    • Anonyymi

      Valitse sinäkin Ikuisen Ruskeuden Vapauttava Polku:
      - Ruskea estetiikka
      - Ruskea hygienia
      - Ruskea ruokavalio
      - Ruskea sukupuolielämä
      - Ruskea ajattelu

    • Anonyymi

      Muuta yksiöön se avartaa kummasti usko tai älä?

    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin jo sanoa ettei isän rooli tule olemaan enää helppoa jos ikää olisi kertynyt jo yli 45.vuotta.
      Sitä kuvittelee olevansa ikinuori ja notkea.
      Nyt kun tytär on jo 8-vuotias, on aika kuluttanut yllättävän paljon isää.
      Ei enää kykene esittämään taitoluistelun valssihyppyjä kuten aikaisemmin, ihmeen jäykkä ukko on tullut muutamassa vuodessa.

      Elämänrytmi on kyllä terve, lapsihan suorastaan laittaa miehen tekemään niitä oikeita ratkaisuja, ainakin puolittain oikeita ratkaisuja jotka tuntuvat hyvältä.
      Se, että tuntee olevansa tärkeä jollekin toiselle ihmiselle ihan jokainen päivä on kyllä myös jaksamisen arvoista.

      Päivät venyvät usein 12 tuntisiksi ilman lepoa, tuollainen 8-vuotias on energialtaan aivan älytön, loputon duracell-virtaa, eikä rummut lakkaa pärisemästä.

      Toisaalta, nyt voin tehdä kaksi naispuolista onnelliseksi, niin hyvin kuin vain kykenen.
      Onhan siinä jo jokin tarkoitus elämään:)

      AV

    • Anonyymi

      Äläpäs sie muuta sano,tämä on nykypäivää.Eihän mistään sopivaa kaveria tai kumppania löydy,johon voisi luottaa ym.Itse olen "nuorekas vanha"ja ikäiseni miehet näyttävät liian vanhoille,,,heh ooks mie sitten "puuma"?Onnee sinullekkin matkaan.

    • Anonyymi

      Noh huhu ompa palsta ,,,,ihan "HULLUJENHUONE"

    • Anonyymi

      Ota samanlaisessa tilanteessa oleva 5 kymppinen nainen.
      Kummankaan elämällä ei ole muuta merkitystä kuin työ, mutta on rattoisampaa valittaa yhdessä.
      50 + alkaa valua muutakin kuin elämä. Sitten on merkitystä.

    • Anonyymi

      Suomi on kehitysmaa näissä asioissa.

    • Anonyymi

      Ei kannata kokemusta on

    • Anonyymi

      Mistä löytää kiva kumppani? Tärkeää on samat harrastukset: lenkkeily, kuntosali, purjehdus, teemamatkat, tanssilavat, karaoke, vesijumppa, tennis. Ratsastus, autourheilu ym näistä luulisi kaveri löytyvän. Jos vain istuu sohvalla ja käy töissä, laihat mahdollisuudet. Sukulaisilta voisi myös kysellä sopivia sinkkuja.

    • Anonyymi

      Voi vittu sentään ettekö te kommentoijat oikeasti osaa muuta kuin riidellä samaan aikaan kun mies etsii kumppania eikä riitaa

    • Anonyymi

      rahalla ei sdssa jas sutolls ei pääde..

      ajatellut tuotas pelijuttusakin että mitä mieltä jne
      ideoifs.

      En ajattele kuin Ajatollah.

    • Anonyymi

      jää ympyrään kuin joku infinite-loop höpöttämään tyttöjern kanssa.

    • Anonyymi

      Suurimmalle osalle käy noin.
      Tuleeko monta nimeä mieleen niistä 1000 miljardista maapallolla tallanneista ihmisistä?

      Monelle vain pahikset ovat tuttuja, heistä historia kirjoittaa.
      Kuka onkaan ollut historian merkittävin henkilö, joka voisi sanoa olleensa tärkeä?

      • Anonyymi

        Jeesus?


    • Anonyymi

      höpö höpö jooh annan lämpöjä 21.3 sisä 3.0 ulko

      niin jooh seuraan huviksxeni tuota Netflixin osakkeen arvoa, mitään ihmeedllistä kun kerran olen maksava asiakas heillä...

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe