KM miten tän nyt sanois

Anonyymi-ap

Ootko tyytyväinen senkin sadisti,

Miks mun täytyy kärsiä näin 😭

69

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö olekaan sinkku?

• Anonyymi

Miksi kyselet mies puutaheinääaloituksissas tällaisia vai oletko joku muu sekava?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­­N­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ketähän Kooämmää nyt kalastelet tässä vastaamaan?

• Anonyymi

No eiköhän tämä mies kalastele ihan ketä tahansa öyhäämään, eikä nimikirjaimilla väliä, kuten on huomattu edes palindromina

• Anonyymi

Aloittajakin on joku "hahmo"... HEH KUTEN ON kI rÄIKKÖNENKIN JA SUKUNSA TÄYSIN MIELIKUVITUSTA :d:d

• Anonyymi

mUTTA MIKÄ OLISI PELOTTAVIN HAHMO JOSTAIN PELISTÄKIN?

• Anonyymi

Joku Jyrgen Mortys saksalainen natdi peliddä Mortyr aika pelottava hahmo

• Mua ei oikeasti naurata tällaiset aloitukset. Ensin häädetään ikävästä pois, vaikka en kenellekään mitään pahaa ole halunnut missään vaiheessa. Ei jaksa jatkuvasti olla anteeksi pyytelemässä ja matelemassa, kun tulee koko ajan ruoskaa. Ei siinä, hyvä biisi se on silti.

• Anonyymi

Ai sinää oot KM. En olis tiennykään ilman kommenttiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sinää oot KM. En olis tiennykään ilman kommenttiasi.

Juu, eipä ne nimikirjaimet ihmistä paranna tai pahenna.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, eipä ne nimikirjaimet ihmistä paranna tai pahenna.

Halusit siis, että kaikki tietävät sinun olevan sadisti.

• Anonyymi

Lupasin hälle aikoinaan talon mielessäni.... Ei mennyt niin.

• Anonyymi

En tiedä kenelle olet talon aikoinaan luvannut, mutta itse olisin kaivannut vain rehellisiä vastauksia. En jaksa enää toivoa mitään muuta. Siinäkin oli kuitenkin liikaa toiveita kaikki asiat huomioiden. Tulen jäämään ilman vastauksia.

• Anonyymi

Oli sitten eri huudot hällä mutta kannatti Mies Naiselle. Ei homoille

• Anonyymi

Rauhallista Pääsiäistä Siunausta

• Anonyymi

Ei kukaan normaali ihminen ole tyytyväinen tai tunne mielihyvää toisen kärsimyksestä. Miksi kärsit?

• Anonyymi

KM haista oikeesti pa.ska

• Kiitos. Minäpä haistan. Enpä muuta odotakaan.

• Anonyymi

Pakko kai haistaa, kun sieltä päin tuulee.

• Anonyymi

Mä tapan itteni

• En tiedä kuka olet, mutta älä tee sitä itsellesi!

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta älä tee sitä itsellesi!

Sulla on mennyt ätmi lujaa eilen, mikset kirjoittele itsellesi oikeilla nimikirjaimillas?

• Anonyymi

Maarit sä oot loppu elämäs velkaa mulle ja Janne säkin oot loppu elämäs velkaa mulle

• En ole sadisti. Monestiko se pitää sanoa? 😥

• Anonyymi

Kai tiedät, mitä musta sydän tarkoittaa symbolina deittimaailmassa? Se yhdistettynä sadismiin...

• Anonyymi kirjoitti:

Kai tiedät, mitä musta sydän tarkoittaa symbolina deittimaailmassa? Se yhdistettynä sadismiin...

No enpä kuule tiedä, kun en ole harrastanut deittimaailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet kokeillut itsesi kanssa kirjoitteleva mies viimeksi siipiäsi deittimaailmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet kokeillut itsesi kanssa kirjoitteleva mies viimeksi siipiäsi deittimaailmassa?

En muistaakseni koskaan. Minun nuoruudessani hengailtiin, ei deittailtu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muistaakseni koskaan. Minun nuoruudessani hengailtiin, ei deittailtu.

Aivan, tuoko nämä aloitukset sinulle lohtua arjen harmauteen, jos esim joku innokas tenava tolskaa nimikirjainavauksissas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, tuoko nämä aloitukset sinulle lohtua arjen harmauteen, jos esim joku innokas tenava tolskaa nimikirjainavauksissas?

Joo, varmaan näin.

• Anonyymi

Hyppään junan alle

• Anonyymi

Tervemenoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervemenoa

Sitä samaa sulle ja ätmille eli ekan kommentin kirjoittajalle, muista jeesustella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä samaa sulle ja ätmille eli ekan kommentin kirjoittajalle, muista jeesustella

Itse kirjoittelee väkivaltaista kontenttia, haaveilee muiden itsetuhoisuudesta tai epäsuorasti tappamisesta ja ulisee samasta aiheesta vahvalla kokemuksella kun joku muu miestrolli kirjoittaa niin, sehän kuulostaa aivan fragiililta laitaoikeistopojalta se

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kirjoittelee väkivaltaista kontenttia, haaveilee muiden itsetuhoisuudesta tai epäsuorasti tappamisesta ja ulisee samasta aiheesta vahvalla kokemuksella kun joku muu miestrolli kirjoittaa niin, sehän kuulostaa aivan fragiililta laitaoikeistopojalta se

Mistä ihmeestä sinä nyt puhut? Missä olen kirjoittanut väkivaltaista kommenttia? Munattomuudesta olen joskus puhunut, mutta se ei mielestäni ole väkivaltaista.

• En tiedä liittyykö asiaan millään tavalla mutta mulla alkoi pyöriä heti tuossa KM Kontio Motorsin mainos, käyttääkö minua google katalasti hyväkseen 🧐 mainonnan kohteena 🤔 , onko foliohattuni suojaus pettänyt

• Anonyymi

Mikä juttu on meneillään?

• Anonyymi

Odottele tässä, niin musta sydän tulee kyllä kertomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Odottele tässä, niin musta sydän tulee kyllä kertomaan.

Sinä yrität maalata minusta nyt pahantekijää, vaikka en ole sellainen. En saanut ikävässä rauhassa kirjoittaa enkä näköjään täälläkään saa, joten kaikkea hyvää empaattisille ihmisille.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Sinä yrität maalata minusta nyt pahantekijää, vaikka en ole sellainen. En saanut ikävässä rauhassa kirjoittaa enkä näköjään täälläkään saa, joten kaikkea hyvää empaattisille ihmisille.

Voi meidän miesmarjattaa kun on naisena esiintyen niin kovin vaikea olla

• Anonyymi

No sellainen juttu, että mies on keksinyt taas uuden kirjainleikin, on hyvä päivystää yötä päivää ettei elämä mene hukkaan

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Älä välitä, tavanomaista maalitusta saada aikaan mielipahaa

• Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä, tavanomaista maalitusta saada aikaan mielipahaa

Niin. En minä yksittäisestä välitäkään, mutta jatkuvasta välitän. Harmittaa vain, kun kukaan ei keskustele asioista niiden oikeilla nimillä.

Olen aika kova itsereflektoimaan ja yritän kehittyä ihmisenä.

Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin hakuaisin tietää tämän asia. En pysty sille muuten tekemään mitään.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin. En minä yksittäisestä välitäkään, mutta jatkuvasta välitän. Harmittaa vain, kun kukaan ei keskustele asioista niiden oikeilla nimillä.

Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin hakuaisin tietää tämän asia. En pysty sille muuten tekemään mitään.

Haluaisin, taas tuli typo.

• Anonyymi

Onko sinulla useinkin tapana kalastettu öisin trollialoituksissa tällaista esoteerista tiatoa? Aika abstrakti kysymys sinulla asettaa mihinkään kontekstiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla useinkin tapana kalastettu öisin trollialoituksissa tällaista esoteerista tiatoa? Aika abstrakti kysymys sinulla asettaa mihinkään kontekstiin

Jokos taas auot päätäsi aamusta lähtien, enkös viimeksi jo sanonut että että nappaa ne skitsonestolääkkeet jo illalla nukkumaan mennessä niin kuuppa on vähän selkeämpi aamusella eivätkä ne lepakot ole heti herätessä tapulissa lentelemässä 👍

• Mu5tasydän kirjoitti:

Mikä tämä juttu oikein on? Ihan kiinnostaa, kun tämä kirjoittaja on tuntunut jahtaavan sinua jo pitkään ja epäillyt milloin ketäkin sinuksi.

• Palstakamu kirjoitti:

Mikä tämä juttu oikein on? Ihan kiinnostaa, kun tämä kirjoittaja on tuntunut jahtaavan sinua jo pitkään ja epäillyt milloin ketäkin sinuksi.

Voi kuule, sen kun tietäisi.. Tuskin olen ainoa, jota jahtaa.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Voi kuule, sen kun tietäisi.. Tuskin olen ainoa, jota jahtaa.

Mistä hän tietää nimesi?

• Palstakamu kirjoitti:

Mistä hän tietää nimesi?

No jos viittaat tuohon miesmarjattaan, niin ei se kyllä ole minun nimeni vai onko tästä poistettu joku kommentti? 🤔

• Mu5tasydän kirjoitti:

No jos viittaat tuohon miesmarjattaan, niin ei se kyllä ole minun nimeni vai onko tästä poistettu joku kommentti? 🤔

Ei vaan tuohon KM juttuun.

• Palstakamu kirjoitti:

Ei vaan tuohon KM juttuun.

Niin, aivan. Palstalla on varmasti useampi KM. Mulla nyt on muutenkin paha tapa sekaantua negatiivisiin aloituksiin, koska haluan tietää miten minut koetaan.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, aivan. Palstalla on varmasti useampi KM. Mulla nyt on muutenkin paha tapa sekaantua negatiivisiin aloituksiin, koska haluan tietää miten minut koetaan.

Miksi sitten päättelit, että tässä puhutaan sinusta?

• Palstakamu kirjoitti:

Miksi sitten päättelit, että tässä puhutaan sinusta?

No juurihan sanoin ylempänä. Onko se jotenkin omituista?

"Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin haluaisin tietää tämän asian. En pysty sille muuten tekemään mitään."

En minä pelkästään negatiivisia aloituksia täällä omi, mutta tottakai saan puolustaa omia nimikirjaimia, jos näen ne negatiivisessa valossa.

En tiedä saatko nyt kiinni mitä tarkoitan, mutta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä enkä tykkää siitä, jos puhutaan loukkaavasti, vaikka kyse olisi vain samoista nimikirjaimista.

• Anonyymi

Katselen kuolleita lehtiä.

Tämä viestiketju vois olla uuden kotimaisen elokuvan käsis. Epätoivoisia ihmiskohtaloita ja kaikki aina epäonnistuu.

• No onhan se surullista. Epätoivo on surullista, mutta totta.

• Kärsiä? Keulitko polkupyörällä vai miten vetelet kärsiä? 🤔

• Niille ihmisille, jotka jaksavat päivästä toiseen kirjoittaa ilkeileviä tekstejä.. Kiinnostaa tietää saatko siitä jotain seksuaalista tyydytystä vai mikä tämä homma on? Tässähän on asiallisiakin kommentteja, että kaikkia tämä ei koske.

• Anonyymi

Mu5tasydän, tyydytystä, XXX!!! Isi ja äiti ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mu5tasydän, tyydytystä, XXX!!! Isi ja äiti ei tiedä.

Miten kiltin tytön isovanhemmat kasvattivat. Espanjasta aurinkoa!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten kiltin tytön isovanhemmat kasvattivat. Espanjasta aurinkoa!

Ihan olen vanhempieni ja Suomessa kasvattama. Ihme juttua taasen.

• Anonyymi

Onnea heille sitä tarvitsevat

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä kommentilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä kommentilla?

No varmaan sinun hikisukkajengistä puhuu onko pukamat kunnossa vai hautuuko autossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan sinun hikisukkajengistä puhuu onko pukamat kunnossa vai hautuuko autossa?

Muista keljuk myös soitella konehuonees kautta 09-alkuisesta jos tuntuu ettei tarina pysy kasaa edes tuppukylällä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voit kommentoida noin ilkeästi? Kysyn vain, että tuleeko jotenkin hyvä mieli tuosta ilkeydestä?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Miten voit kommentoida noin ilkeästi? Kysyn vain, että tuleeko jotenkin hyvä mieli tuosta ilkeydestä?

Lisään:
        Minun "jengini" tekee tärkeää työtä joka ikinen päivä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe