Ootko tyytyväinen senkin sadisti,
Miks mun täytyy kärsiä näin 😭
KM miten tän nyt sanois
69
689
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö olekaan sinkku?
- Anonyymi
Miksi kyselet mies puutaheinääaloituksissas tällaisia vai oletko joku muu sekava?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ketähän Kooämmää nyt kalastelet tässä vastaamaan?
- Anonyymi
No eiköhän tämä mies kalastele ihan ketä tahansa öyhäämään, eikä nimikirjaimilla väliä, kuten on huomattu edes palindromina
- Anonyymi
Aloittajakin on joku "hahmo"... HEH KUTEN ON kI rÄIKKÖNENKIN JA SUKUNSA TÄYSIN MIELIKUVITUSTA :d:d
- Anonyymi
mUTTA MIKÄ OLISI PELOTTAVIN HAHMO JOSTAIN PELISTÄKIN?
- Anonyymi
Joku Jyrgen Mortys saksalainen natdi peliddä Mortyr aika pelottava hahmo
Mua ei oikeasti naurata tällaiset aloitukset. Ensin häädetään ikävästä pois, vaikka en kenellekään mitään pahaa ole halunnut missään vaiheessa. Ei jaksa jatkuvasti olla anteeksi pyytelemässä ja matelemassa, kun tulee koko ajan ruoskaa. Ei siinä, hyvä biisi se on silti.
- Anonyymi
Ai sinää oot KM. En olis tiennykään ilman kommenttiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinää oot KM. En olis tiennykään ilman kommenttiasi.
Juu, eipä ne nimikirjaimet ihmistä paranna tai pahenna.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, eipä ne nimikirjaimet ihmistä paranna tai pahenna.
Halusit siis, että kaikki tietävät sinun olevan sadisti.
- Anonyymi
Lupasin hälle aikoinaan talon mielessäni.... Ei mennyt niin.
- Anonyymi
En tiedä kenelle olet talon aikoinaan luvannut, mutta itse olisin kaivannut vain rehellisiä vastauksia. En jaksa enää toivoa mitään muuta. Siinäkin oli kuitenkin liikaa toiveita kaikki asiat huomioiden. Tulen jäämään ilman vastauksia.
- Anonyymi
Oli sitten eri huudot hällä mutta kannatti Mies Naiselle. Ei homoille
- Anonyymi
Rauhallista Pääsiäistä Siunausta
- Anonyymi
Ei kukaan normaali ihminen ole tyytyväinen tai tunne mielihyvää toisen kärsimyksestä. Miksi kärsit?
- Anonyymi
KM haista oikeesti pa.ska
- Anonyymi
Pakko kai haistaa, kun sieltä päin tuulee.
- Anonyymi
Mä tapan itteni
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta älä tee sitä itsellesi!
Sulla on mennyt ätmi lujaa eilen, mikset kirjoittele itsellesi oikeilla nimikirjaimillas?
- Anonyymi
Maarit sä oot loppu elämäs velkaa mulle ja Janne säkin oot loppu elämäs velkaa mulle
En ole sadisti. Monestiko se pitää sanoa? 😥
- Anonyymi
Kai tiedät, mitä musta sydän tarkoittaa symbolina deittimaailmassa? Se yhdistettynä sadismiin...
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät, mitä musta sydän tarkoittaa symbolina deittimaailmassa? Se yhdistettynä sadismiin...
No enpä kuule tiedä, kun en ole harrastanut deittimaailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet kokeillut itsesi kanssa kirjoitteleva mies viimeksi siipiäsi deittimaailmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet kokeillut itsesi kanssa kirjoitteleva mies viimeksi siipiäsi deittimaailmassa?
En muistaakseni koskaan. Minun nuoruudessani hengailtiin, ei deittailtu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muistaakseni koskaan. Minun nuoruudessani hengailtiin, ei deittailtu.
Aivan, tuoko nämä aloitukset sinulle lohtua arjen harmauteen, jos esim joku innokas tenava tolskaa nimikirjainavauksissas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuoko nämä aloitukset sinulle lohtua arjen harmauteen, jos esim joku innokas tenava tolskaa nimikirjainavauksissas?
Joo, varmaan näin.
- Anonyymi
Hyppään junan alle
- Anonyymi
Tervemenoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa
Sitä samaa sulle ja ätmille eli ekan kommentin kirjoittajalle, muista jeesustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä samaa sulle ja ätmille eli ekan kommentin kirjoittajalle, muista jeesustella
Itse kirjoittelee väkivaltaista kontenttia, haaveilee muiden itsetuhoisuudesta tai epäsuorasti tappamisesta ja ulisee samasta aiheesta vahvalla kokemuksella kun joku muu miestrolli kirjoittaa niin, sehän kuulostaa aivan fragiililta laitaoikeistopojalta se
Anonyymi kirjoitti:
Itse kirjoittelee väkivaltaista kontenttia, haaveilee muiden itsetuhoisuudesta tai epäsuorasti tappamisesta ja ulisee samasta aiheesta vahvalla kokemuksella kun joku muu miestrolli kirjoittaa niin, sehän kuulostaa aivan fragiililta laitaoikeistopojalta se
Mistä ihmeestä sinä nyt puhut? Missä olen kirjoittanut väkivaltaista kommenttia? Munattomuudesta olen joskus puhunut, mutta se ei mielestäni ole väkivaltaista.
En tiedä liittyykö asiaan millään tavalla mutta mulla alkoi pyöriä heti tuossa KM Kontio Motorsin mainos, käyttääkö minua google katalasti hyväkseen 🧐 mainonnan kohteena 🤔 , onko foliohattuni suojaus pettänyt
- Anonyymi
Mikä juttu on meneillään?
- Anonyymi
Odottele tässä, niin musta sydän tulee kyllä kertomaan.
Anonyymi kirjoitti:
Odottele tässä, niin musta sydän tulee kyllä kertomaan.
Sinä yrität maalata minusta nyt pahantekijää, vaikka en ole sellainen. En saanut ikävässä rauhassa kirjoittaa enkä näköjään täälläkään saa, joten kaikkea hyvää empaattisille ihmisille.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinä yrität maalata minusta nyt pahantekijää, vaikka en ole sellainen. En saanut ikävässä rauhassa kirjoittaa enkä näköjään täälläkään saa, joten kaikkea hyvää empaattisille ihmisille.
Voi meidän miesmarjattaa kun on naisena esiintyen niin kovin vaikea olla
- Anonyymi
No sellainen juttu, että mies on keksinyt taas uuden kirjainleikin, on hyvä päivystää yötä päivää ettei elämä mene hukkaan
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Älä välitä, tavanomaista maalitusta saada aikaan mielipahaa
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä, tavanomaista maalitusta saada aikaan mielipahaa
Niin. En minä yksittäisestä välitäkään, mutta jatkuvasta välitän. Harmittaa vain, kun kukaan ei keskustele asioista niiden oikeilla nimillä.
Olen aika kova itsereflektoimaan ja yritän kehittyä ihmisenä.
Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin hakuaisin tietää tämän asia. En pysty sille muuten tekemään mitään.Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. En minä yksittäisestä välitäkään, mutta jatkuvasta välitän. Harmittaa vain, kun kukaan ei keskustele asioista niiden oikeilla nimillä.
Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin hakuaisin tietää tämän asia. En pysty sille muuten tekemään mitään.Haluaisin, taas tuli typo.
- Anonyymi
Onko sinulla useinkin tapana kalastettu öisin trollialoituksissa tällaista esoteerista tiatoa? Aika abstrakti kysymys sinulla asettaa mihinkään kontekstiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla useinkin tapana kalastettu öisin trollialoituksissa tällaista esoteerista tiatoa? Aika abstrakti kysymys sinulla asettaa mihinkään kontekstiin
Jokos taas auot päätäsi aamusta lähtien, enkös viimeksi jo sanonut että että nappaa ne skitsonestolääkkeet jo illalla nukkumaan mennessä niin kuuppa on vähän selkeämpi aamusella eivätkä ne lepakot ole heti herätessä tapulissa lentelemässä 👍
Mu5tasydän kirjoitti:
Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin hakuaisin tietää tämän asia. En pysty sille muuten tekemään mitään.Mikä tämä juttu oikein on? Ihan kiinnostaa, kun tämä kirjoittaja on tuntunut jahtaavan sinua jo pitkään ja epäillyt milloin ketäkin sinuksi.
Palstakamu kirjoitti:
Mikä tämä juttu oikein on? Ihan kiinnostaa, kun tämä kirjoittaja on tuntunut jahtaavan sinua jo pitkään ja epäillyt milloin ketäkin sinuksi.
Voi kuule, sen kun tietäisi.. Tuskin olen ainoa, jota jahtaa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi kuule, sen kun tietäisi.. Tuskin olen ainoa, jota jahtaa.
Mistä hän tietää nimesi?
Palstakamu kirjoitti:
Mistä hän tietää nimesi?
No jos viittaat tuohon miesmarjattaan, niin ei se kyllä ole minun nimeni vai onko tästä poistettu joku kommentti? 🤔
Mu5tasydän kirjoitti:
No jos viittaat tuohon miesmarjattaan, niin ei se kyllä ole minun nimeni vai onko tästä poistettu joku kommentti? 🤔
Ei vaan tuohon KM juttuun.
Palstakamu kirjoitti:
Ei vaan tuohon KM juttuun.
Niin, aivan. Palstalla on varmasti useampi KM. Mulla nyt on muutenkin paha tapa sekaantua negatiivisiin aloituksiin, koska haluan tietää miten minut koetaan.
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, aivan. Palstalla on varmasti useampi KM. Mulla nyt on muutenkin paha tapa sekaantua negatiivisiin aloituksiin, koska haluan tietää miten minut koetaan.
Miksi sitten päättelit, että tässä puhutaan sinusta?
Palstakamu kirjoitti:
Miksi sitten päättelit, että tässä puhutaan sinusta?
No juurihan sanoin ylempänä. Onko se jotenkin omituista?
"Jos minusta heijastuu kirjoitusten perusteella jotenkin ylimielinen kuva, niin haluaisin tietää tämän asian. En pysty sille muuten tekemään mitään."
En minä pelkästään negatiivisia aloituksia täällä omi, mutta tottakai saan puolustaa omia nimikirjaimia, jos näen ne negatiivisessa valossa.
En tiedä saatko nyt kiinni mitä tarkoitan, mutta pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä enkä tykkää siitä, jos puhutaan loukkaavasti, vaikka kyse olisi vain samoista nimikirjaimista.
- Anonyymi
Katselen kuolleita lehtiä.
Tämä viestiketju vois olla uuden kotimaisen elokuvan käsis. Epätoivoisia ihmiskohtaloita ja kaikki aina epäonnistuu. Kärsiä? Keulitko polkupyörällä vai miten vetelet kärsiä? 🤔
Niille ihmisille, jotka jaksavat päivästä toiseen kirjoittaa ilkeileviä tekstejä.. Kiinnostaa tietää saatko siitä jotain seksuaalista tyydytystä vai mikä tämä homma on? Tässähän on asiallisiakin kommentteja, että kaikkia tämä ei koske.
- Anonyymi
Mu5tasydän, tyydytystä, XXX!!! Isi ja äiti ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mu5tasydän, tyydytystä, XXX!!! Isi ja äiti ei tiedä.
Miten kiltin tytön isovanhemmat kasvattivat. Espanjasta aurinkoa!
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiltin tytön isovanhemmat kasvattivat. Espanjasta aurinkoa!
Ihan olen vanhempieni ja Suomessa kasvattama. Ihme juttua taasen.
- Anonyymi
Onnea heille sitä tarvitsevat
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä kommentilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä kommentilla?
No varmaan sinun hikisukkajengistä puhuu onko pukamat kunnossa vai hautuuko autossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan sinun hikisukkajengistä puhuu onko pukamat kunnossa vai hautuuko autossa?
Muista keljuk myös soitella konehuonees kautta 09-alkuisesta jos tuntuu ettei tarina pysy kasaa edes tuppukylällä
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit kommentoida noin ilkeästi? Kysyn vain, että tuleeko jotenkin hyvä mieli tuosta ilkeydestä?
Mu5tasydän kirjoitti:
Miten voit kommentoida noin ilkeästi? Kysyn vain, että tuleeko jotenkin hyvä mieli tuosta ilkeydestä?
Lisään:
Minun "jengini" tekee tärkeää työtä joka ikinen päivä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555