Koko Suomi sekasin kyllä näiden

Anonyymi-ap

Kunniansa loukanneiden kanssa, mutta kyllä kai toisella kertaa pärjää!

Ihan sama mitä kirjoitan, koska minä täällä pohja mudissa kaikesta huolimatta matelen menemään.

Eivät vois edes äitiä poistaa siivouksista, koska äitini kautta teen kunniaa ja kyllä omia vanhempia kuuluu auttaa. Lasten velvollisuus on auttaa omia vanhempiaan, mutta en ole omia lapsia pyytänyt auttamaan.
Enkä ole päätöksiä, että lapsi pitää huostata vaan päätöksen ovat tehneet itse!
Tein AVI:lle ilmoituksen aiheesta, koska Inarin kunta ei ole turvallinen kunta.

En kostanut vaan vedin kapuloita kunnolla rattaisiin, koska asuin Inarissa tuolloin.
Minä olen sitä mieltä, että he jotka asioista päättää MAKSAA KORVAUKSET sekä PALKAT sekä KORVAUKSET TAKAISIN MITÄ OVAT NOSTELLEET ja ajaneet kunnan tähän tilanteeseen.

Tässä käy oikeesti niin, että minä kerään syrjintä korvaukset kaikilta yhteen kassaan ja sen jälkeen kaikki jotka on yhdenvertaisia minun kanssa saa TAKUU PALKAN eli 2000-3000€ kuussa oli töissä tai ei, koska nyt lähtee SOSIAALITUET pois koska niitä käytetään väärin!

Ei Suomi ole mikään kommunisti maa, mutta minä joudun olosuhteiden pakosta olemaan KOMMUNISTI, mutta kommunistina pärjään yksin.

Minä käyn auttamassa äitiä eli kunnioitan omia vanhempiani.
Minulla on 4 lasta joiden avulla olen turvannut oman vanhuuteni ja lapseni käy töissä ja veroilla maksavat minun työttömänä olemisen. Minä olen sanonut lapsilleni : Jos opiskelu ei kiinnosta niin painukaa töihin, koska sosiaalituilla ette jää makamaan.
Olin käynyt vanhemman panostajan koulutuksen jo tuolloin. Kyllä minun 3 vanhinta lasta on käyneet töissä.
Nuorimman lapsen kasvatukseen minä en saa puuttua, koska hän on yksinhuollossa ja minun pitää kunnioittaa hänen uuden vaimon kasvatus tapaa.
Hänen kasvastus tapa on ristiriidassa minun tapojen kanssa, koska minun mielestä ala-ikäisten ei tarvi alkaa lapsia tekemään vaan lasten tekoon aletaan, kun ollaan opittu käymään töissä ensin ja elättämään itsensä.

17

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nellimiin menevällä uudella tiellä on niin MITÄTTÖMÄT TURVAKAITEET, että tuo uusi tie on hengenvaarallinen.

      Kyllä paloautoja, ambulansseja ja poliisi-autojakin lentänyt metsään, koska ei nuokaan kuskit ole mitään SUPERMIEHIÄ jotka pysyy tiellä 110% varmuudella!

      En muista mikä kohta tuo oli jossa kaide on väärässä kohtaan, mutta MITÄ SE HAITTAA koska SUOMESSA on yli 5 miljoonaa ihmistä joten kyllähän meillä on vara asettaa pienen kylän ihmiset hengen vaaraan.
      Me voidaan ottaa PAKOLAISIA tilalle niin väkiluku pysyy samana vaikka yhden kylän kaikki ihmiset kuolisit!

      Turistit jotka hotelliin menee on MAKSANEET JO MAJOITUKSEN JA HE TULEE OMALLA VASTUULLA NELLIMIIN JOTEN MITÄPÄ SE MEILLE KUULUU JOTKA OLLAAN HOTELLI JA MUUTA MAJOITUSTA TURISTEJA VARTEN LAITETTU!
      Jos eivät pysy tiellä niin SO WHAT!!! Kyllä niitä uusia kaiteta laittavat, kun ehtivät ja EI TUO MEITÄ HAITTAA VAIKKA NELLIMIIN MENEVÄ TIE OLIS KUUKAUDEN KIINNI!
      Me laitetaan hotellin ja muiden majoitusten varaus järjestelmät kiinni ja ilmoitetaan asiakkaille, että heidän pitää siirtää varausta koska nyt ei pääsee Nellimiin kukaan, koska laittovat tien kiinni KAIDE ONNETTOMUUDEN VUOKSI!
      HOX HOX HOX!!! He asuu itse TURVALLISESTI KEVÄJÄRVEN KOLTTA-KYLÄSSÄ ja KOLTANSAAMELAISIA EI SAA SYRJIÄ!!!

      • Anonyymi

        Poliisesitakin olis hyviä juttuja tuohon IVALO elokuvaan ja eivät varmasti sanos, että : Meihin liittyviä asioita EI KYLLÄ IVALO ELOKUVAAN LAITETA!!!
        Poliisit sanos : Näin hyviä juttuja mitä me ollaan sinun elämässä saatu tehdä EI OLE MISSÄÄN ELOKUVASSA NÄYTETTY!!!

        Kyllä elokuvien tekijöiden pitäs käyttää päätään sen verran, että jos osaksi elokuva on totta mitä ASUNTOON liittyy niin pitää totta olla myös koko elokuva!

        Kunniansa loukanneilla on aika pienet osat tuossa elokuvassa, koska en ole ollut edes PUUMA JUOKSULLA mukana!

        Kiffelin Jennistä kyllä on hyvä kohta IVALO ELOKUVAAN samaisen asunnon seinä naapurin kotoa!

        Jätetään naima kohtaukset pois niin ei rikota INTIIMISUOJA LAKIA.

        Mustiolla poliisitkin kävi minun kotona 2 kertaa ja nuo on hyviä POLIISI juttuja myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisesitakin olis hyviä juttuja tuohon IVALO elokuvaan ja eivät varmasti sanos, että : Meihin liittyviä asioita EI KYLLÄ IVALO ELOKUVAAN LAITETA!!!
        Poliisit sanos : Näin hyviä juttuja mitä me ollaan sinun elämässä saatu tehdä EI OLE MISSÄÄN ELOKUVASSA NÄYTETTY!!!

        Kyllä elokuvien tekijöiden pitäs käyttää päätään sen verran, että jos osaksi elokuva on totta mitä ASUNTOON liittyy niin pitää totta olla myös koko elokuva!

        Kunniansa loukanneilla on aika pienet osat tuossa elokuvassa, koska en ole ollut edes PUUMA JUOKSULLA mukana!

        Kiffelin Jennistä kyllä on hyvä kohta IVALO ELOKUVAAN samaisen asunnon seinä naapurin kotoa!

        Jätetään naima kohtaukset pois niin ei rikota INTIIMISUOJA LAKIA.

        Mustiolla poliisitkin kävi minun kotona 2 kertaa ja nuo on hyviä POLIISI juttuja myös!

        Vankilaan SYVÄJÄÄDYTYSKSEN kautta varalta niin ei jää KUNNIANLOUKKAUS sekä SYRJINTÄ korvaukset saamatta!

        Kyllä tähän IVALO elokuvaan joka minuun liittyy kuuluu koko Suomi melkeen mukaan.

        Minähän olin kerran kuskinakin ja me mentiin PATAÄSSÄÄN Helsingissä. Minä istuin reunimmaisena ja vilasin vieressä olevan pöydän seuruetta, ku he jotain kähläsivät siinä.
        Aku Hirviniemi istu kavereidensa kanssa siinä viereisessä pöydässä. Hirviniemen meno oli samanlaista mitä hänen rooli hahmotkin on.

        Tarja Halonenkin liittyy minuun, koska minä asuin tuossa samassa asunnossa silloin kun lentokoneita siivoosin.
        Siirtolan siivouksia tein äidin kanssa yöllä, koska en päivällä pystynyt lähtemään.
        En saanut lapsille hoitajaa ja vauvaa en voinut jättää päivällä niin pitkäksi aikaa kelleen hoitoon, koska oli rinta ruualla. Illalla ns tankkasin vauvan niin hän nukku klo 21 johonki klo 4-5 ja minä nostin viereen nukkumaan.
        Meillä tuli perhe riita tuosta, koska mies ei pystynyt nukkumaan!
        Minä tyhmä en tajunnut, että minähän voin nukkua koko päivän vauvan ja 3vuotiaan kanssa.

        Äitiysloma aika oli kyllä parasta mitä tuossa asunnossa tapahtu, koska osaan itsekkin nauraa tuolle sekä repiä vitsiä siitä!

        Kello 15.00 tuli kakka eli isi on varmasti tulossa kotia.
        Äiti taputta ja sanoo : Älä itke ruma lapsi, koska isi tulee ja pelastaa kohta!
        Kello 15.05 isi seisoo eteisessä kauppa kassin kanssa.
        Isi oli mummolla töissä ja karannut vielä töistä.
        Äiti ei antanut sakkoja vaan PASKA NAKKI VIUHAHTI KIRJAIMELLISESTI!
        Isi sano : Miksi AINA MINÄ!!!
        Äiti oli oppinut ja sano: SIKSI KOSKA SINUT ON TEHTY SITÄ VARTEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilaan SYVÄJÄÄDYTYSKSEN kautta varalta niin ei jää KUNNIANLOUKKAUS sekä SYRJINTÄ korvaukset saamatta!

        Kyllä tähän IVALO elokuvaan joka minuun liittyy kuuluu koko Suomi melkeen mukaan.

        Minähän olin kerran kuskinakin ja me mentiin PATAÄSSÄÄN Helsingissä. Minä istuin reunimmaisena ja vilasin vieressä olevan pöydän seuruetta, ku he jotain kähläsivät siinä.
        Aku Hirviniemi istu kavereidensa kanssa siinä viereisessä pöydässä. Hirviniemen meno oli samanlaista mitä hänen rooli hahmotkin on.

        Tarja Halonenkin liittyy minuun, koska minä asuin tuossa samassa asunnossa silloin kun lentokoneita siivoosin.
        Siirtolan siivouksia tein äidin kanssa yöllä, koska en päivällä pystynyt lähtemään.
        En saanut lapsille hoitajaa ja vauvaa en voinut jättää päivällä niin pitkäksi aikaa kelleen hoitoon, koska oli rinta ruualla. Illalla ns tankkasin vauvan niin hän nukku klo 21 johonki klo 4-5 ja minä nostin viereen nukkumaan.
        Meillä tuli perhe riita tuosta, koska mies ei pystynyt nukkumaan!
        Minä tyhmä en tajunnut, että minähän voin nukkua koko päivän vauvan ja 3vuotiaan kanssa.

        Äitiysloma aika oli kyllä parasta mitä tuossa asunnossa tapahtu, koska osaan itsekkin nauraa tuolle sekä repiä vitsiä siitä!

        Kello 15.00 tuli kakka eli isi on varmasti tulossa kotia.
        Äiti taputta ja sanoo : Älä itke ruma lapsi, koska isi tulee ja pelastaa kohta!
        Kello 15.05 isi seisoo eteisessä kauppa kassin kanssa.
        Isi oli mummolla töissä ja karannut vielä töistä.
        Äiti ei antanut sakkoja vaan PASKA NAKKI VIUHAHTI KIRJAIMELLISESTI!
        Isi sano : Miksi AINA MINÄ!!!
        Äiti oli oppinut ja sano: SIKSI KOSKA SINUT ON TEHTY SITÄ VARTEN!

        Asuin tuossa asunnossa, kun jäätiin Bulgarisssa Sunny Beachillä vielä hotelli huoneessa sisäpuolelle lukkojen taakse, kun aviomies oli ISÄNÄ laittanut oven lukkoon.
        Sano mulle : Minä en lähe aamupalalle joten menkää te!
        Siskon poika tuli hakemaan meitä ja minä huusin oven läpi : Hae respasta avain ja sano jollekki että tulee avaamaan oven.
        Sisko tuli kysymään : Mikä ongelma teillä on?
        Sanoin : Hae avain respasta ku tuo yks hukannu avainkortin ja me ei saada ovea auki ilman korttia.

        Isi oli päissään vaihtanut ilmeisesti aamupala vaatteet valmiiksi ja se kortti löyty niiden toisten housujen taskusta ja perhe pääsi aamupalalle. Kyllä hän lähti itsekkin ja minun vanhemmat oli mukana myös.
        Isäni kysy : Mikä homma se oikein oli?
        Minä vastasin : Saatanan hullu yritti kidnapata ja riistää vapauden suoraan!

        Turvasta oltiin menossa läpi ja vanhin tyttö oli 9v.
        Tytöllä oli repussa omia ja 2v veljensä leluja ja kirjoja niin viihtyvät matkalla. Meidän perheen ISI oli fiksuna laittanut 9vuotiaan reppuun viina pullon.
        Minä olin raskaana ja kaatelin 2vuotiaan juomapullosta mehua roskiin ja selän takana kuulu, kun 9vuotias sanoo hyvin painokkaasti äidin uudelle miehelle : XXXX!!!
        Minä käännyin katsomaan mitä siellä tapahtuu.
        Turvan nainen piti viina pulloa ja 9v ilmottaa mulle : Xxxx oli laittanu minun reppuun viina pullon!

        Suomalaisia seiso takana jonottamassa turvaan ja aulassa oli vaikka kuinka paljon suomalaisia.
        Mulla oli 2v ja kaikki meidän passit sekä liput, koska tuo mies teki mitä huvitti joten minä otin pään ” Kun vain Suomeen päästään niin kaikki on hyvin.”
        Toiset oli menneet jo niin tämä 9v neiti lähti reppunsa kanssa kävelemään edeltä muiden luo ja kovalla äänellä kailotti : XXXX OLI TYHYMÄ MINUN REPPUUN VIINA PULLON!
        Hilpeyttä varmaan aiheutti, mutta ei kukaan voinut nauraa. Minä kävelin maha pystyssä 2 vuotias valjaissa miehen kanssa toisten luo ja oli semmonen, että nyt ei voi enää mitään tapahtua.
        Päästiin Suomeen ja meillä oli autot parkissa kentällä.
        Me lähettiin vesi sateella Suomesta ja auto oli viikon ollut parkkitalon ylimmässä kerroksessa AURINGON PAISTEESSA!
        Punanen väri oli haalistunut ja sisällä oli kuumempi mitä Bulgariassa lomalla, mutta lähettävä sillä autolla oli.
        Kyllä isäni oli myös ajanut omansa viereen ja yhdessä he tulivat sieltä autojen vienti reissulta.
        Meillä oli molemmilla Fordit joilla pääsee ajamalla HELsinkiin ja sieltä pääsee lentämällä MANALAAN, mutta ei sinne asti sentään lennetty.


      • Anonyymi

        Nuohan ne MIELISAIRAITA on joiden mielestä poliisien, rajavartioiden, lääkäreiden ja hoitajien pitää HOME TILOISSA TEHDÄ TÖITÄ!

        Palolaitos taitaa olla myös homeessa.

        Minä olen ilmeisesti niin herkkä, että minä en mene niihin paikkoihin joissa on hometta.
        Minä olen siivonnut niissä rakennuksissa ja minun tunne muisti toimii ja tuo saa aikaan sen, että minä en mene.

        Minusta joku on sanonut, että kunnantalolla on hometta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuohan ne MIELISAIRAITA on joiden mielestä poliisien, rajavartioiden, lääkäreiden ja hoitajien pitää HOME TILOISSA TEHDÄ TÖITÄ!

        Palolaitos taitaa olla myös homeessa.

        Minä olen ilmeisesti niin herkkä, että minä en mene niihin paikkoihin joissa on hometta.
        Minä olen siivonnut niissä rakennuksissa ja minun tunne muisti toimii ja tuo saa aikaan sen, että minä en mene.

        Minusta joku on sanonut, että kunnantalolla on hometta.

        Noin Hullujako tästä KUNNASTA LÖYTYY??

        Pitää saada TURPA KIINNI niin saavat TAPPAA KAIKKI SYÖPÄÄN LÄÄKÄREITÄ MYÖDEN!!!

        Minä kyllä kirjoittelin HOME AIHEESTAKIN FACEBOOKKIIN ja taisin kirjoittaa myös, että home saa aikaan myös hulluja päätöksiä!

        Coronariassa kävin, mutta jätin roskat viemättä!
        Nuo hullut EIVÄT ole ilmoittaneet huoltoon, että roskiksen portaat on HENGENVAARALLISET.
        Vieköön ihan ITSE ROSKANSA, koska he YRITTÄÄ TAPPAA SIIVOJAN sekä monet muut jotka sitä roskista käyttää.
        Vastuuntuntoisten HIEROJIEN sekä KUNTOUTTAJIEN pitäis ymmärtää TURVALLISUUDESTA sekä TYÖERGONOMIASTA myös ja jos noin pahasti pettää, että EI EDES HUOMATA HENGENVAARALLISIA PORTAITA jotka on tehty sitä varten, että SAADAAN TODISTE EPÄPÄTEVYYDESTÄ koska EIVÄT OLE YMMÄRTÄNEET ILMOITUSTA TEHDÄ niin kyllä CORONARIASSA ON HULLUJA MYÖS TÖISSÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin Hullujako tästä KUNNASTA LÖYTYY??

        Pitää saada TURPA KIINNI niin saavat TAPPAA KAIKKI SYÖPÄÄN LÄÄKÄREITÄ MYÖDEN!!!

        Minä kyllä kirjoittelin HOME AIHEESTAKIN FACEBOOKKIIN ja taisin kirjoittaa myös, että home saa aikaan myös hulluja päätöksiä!

        Coronariassa kävin, mutta jätin roskat viemättä!
        Nuo hullut EIVÄT ole ilmoittaneet huoltoon, että roskiksen portaat on HENGENVAARALLISET.
        Vieköön ihan ITSE ROSKANSA, koska he YRITTÄÄ TAPPAA SIIVOJAN sekä monet muut jotka sitä roskista käyttää.
        Vastuuntuntoisten HIEROJIEN sekä KUNTOUTTAJIEN pitäis ymmärtää TURVALLISUUDESTA sekä TYÖERGONOMIASTA myös ja jos noin pahasti pettää, että EI EDES HUOMATA HENGENVAARALLISIA PORTAITA jotka on tehty sitä varten, että SAADAAN TODISTE EPÄPÄTEVYYDESTÄ koska EIVÄT OLE YMMÄRTÄNEET ILMOITUSTA TEHDÄ niin kyllä CORONARIASSA ON HULLUJA MYÖS TÖISSÄ!!!

        Onni on syntyä ALKUPERÄISEKSI IVALOLAISEKSI sekä asua vielä IVALOSSA!

        Ylävaara maksaa ensin korvauksia ystäviensä kanssa ja YLEISEN SOVUN SEKÄ RAUHAN NIMISSÄ VIE ROSKANSA IVALON KYLÄLTÄ POIS!
        Kyllä vie muualtakin jos niin päätetään ja kyllä toisetkin hoitaa omat ROSKANSA mitä ovat kylälle jättäneet!

        Saariselälle voidaan lahjoittaa vanha terveyskeskus sekä ylä-aste niin hekin saa koulun ja TERVEYSKESKUKSEN, koska me saadaan Ivaloon sairaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni on syntyä ALKUPERÄISEKSI IVALOLAISEKSI sekä asua vielä IVALOSSA!

        Ylävaara maksaa ensin korvauksia ystäviensä kanssa ja YLEISEN SOVUN SEKÄ RAUHAN NIMISSÄ VIE ROSKANSA IVALON KYLÄLTÄ POIS!
        Kyllä vie muualtakin jos niin päätetään ja kyllä toisetkin hoitaa omat ROSKANSA mitä ovat kylälle jättäneet!

        Saariselälle voidaan lahjoittaa vanha terveyskeskus sekä ylä-aste niin hekin saa koulun ja TERVEYSKESKUKSEN, koska me saadaan Ivaloon sairaala.

        Saadaan Ivalon kylälle paljon tilaa ja voidaan miettiä, että mitä me OIKEESTI HALUTAAN IVALOON!

        Me alkuperäiset ivalolaiset ollaan tähän asti jouduttu tyytymään siihen mitä toiset on halunneet!

        Palolaitoksesta ja kunnantalosta voidaan tehdä KALTOINKOHTELU MATKAILUKOHTEITA jonne turistit voi mennä pientä MAKSUA vastaan!
        Voidaan olla töissä siellä vaikka kaasunaamarit päässä sekä esitellä Inarin kunnan historiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saadaan Ivalon kylälle paljon tilaa ja voidaan miettiä, että mitä me OIKEESTI HALUTAAN IVALOON!

        Me alkuperäiset ivalolaiset ollaan tähän asti jouduttu tyytymään siihen mitä toiset on halunneet!

        Palolaitoksesta ja kunnantalosta voidaan tehdä KALTOINKOHTELU MATKAILUKOHTEITA jonne turistit voi mennä pientä MAKSUA vastaan!
        Voidaan olla töissä siellä vaikka kaasunaamarit päässä sekä esitellä Inarin kunnan historiaa!

        Me voidaan myydä IVALO elokuva 5:nen hyvällä hinnalla, kun KUNNIANLOUKKAUKSET saan hoidettua ensin.

        Meitä alkuperäisiä ivalolaisia on vähän, mutta meillä on omat perinteiset hauskuudet olleet aina ja ei meidän niitä tarvi kaikkien kanssa jakaa.

        Minulla naurattaa välilläkin, kun en ollu kuskina vaan Opelilla itse liikkeellä. Nuo liikkeellä olemiset päätty aina kuskina oloon.
        Oli kyllä yllättävän iso vaikka rekisteriotteen mukaan sai vain 5 olla kyydissä ja 5:s oli kuski.
        Takapenkki oli niin täynnä, ettei sinne olis edes ketään pitäny mahtua. Yks huusi Lauran Grillin jonosta : Et lähe vielä ku minäki oon tulossa.
        Minä aloin sanomaan, että : Käyn viemässä porukkaa vähemmäksi…
        En ehtiny sanomaan mitään, koska paiskas KANAN tuulilasiin ja takapenkiltä kuulu : Voi vittu!

        Me istuttiin odottamassa, että hän tulee ruokiensa kanssa ja ottaa sen kanansa sekä puhdistaa tuulilasin.
        Meille me vissiin tultiin, koska me kaikki asuttiin vanhempien luona ja minun vanhemmat oli mökillä tuolloin.
        Ei meillä ollu edes viinaa ja minä olin menossa nukkumaan joten laitoin yöpaidan päälle.
        Nuoret miehet ilmoitti : Mekin halutaan yöpaidat.
        Kyllä niitä löyty kaikille jotka halusi ja meillä vaihtu yön teema eli meillä oli YÖPAITA BILEET.

        Mulla oli parvisänky jossa nukuin ja kiikuin sinne niin näky jalat joten kurkkasin, että kuka siellä on.
        Sängystä kuulu : Älä häiritse minua koska luen Reginaa.
        Repesin nauruun ja sanoin: Voi vittu ja mietin kuka helvetti makaa mun sängyssä.
        Hän oli minun siskoni vanhoja koulukavereita ja näistä oli suurin osa minun siskon vanhoja koulukavereita jotka oli minun kavereita.

        Mun sisko oli minun koulukavereiden kaveri eli pitäs oikeesti kysyä siskolta : KUMMAN KAVERIT NIITÄ IDIOOTTEJA OIKEESTI OLI?

        Ei me minusta kyllä idiootteja voitu olla, koska ei mitään paikkoja hajoitettu vaan oltiin kunnolla.
        Sisko oli itse kerran tullut oman rymy sakkinsa kanssa SAUNAN IKKUNASTA sisälle.
        Minun kotiavain oli auton avaimissa ja mulla oli avain sen takia, koska hajotin oven lukon koska en päässyt sisälle. Vanhemmat oli jossain kylässä käymässä.
        Isä anto avaimen ja sano: Murto varma lukko ja menee varmasti lukkoon jos oven laittaa lukkoon.

        Sisko ei suostunu antamaan auton avaimista minun kotiavainta vaikka pyysin. Minä en kuulemma tarvinnut avainta ja tiesin, että läski ei viitti viedä avainta takasin vaan jättää avaimen sisälle sekä alkaa nukkumaan ja sitä ei hereille joten jään itse ulos.

        Otin sen avaimen joka oli ns vara avain ja pistin taskuun ja painelin Safariin missä kaverit jo oli.
        Menin jatkoille ja jossain vaiheessa raahauduin kotia vähäksi aikaa lepään niin jaksaa lähteä uudelleen reissuun.
        Siskoni seiso ovella vastassa ja huus mulle, ku olivat saunan ikkunan hajottaneet ja sieltä tulleet sisälle.
        Sanoin siskolle : Et sitte viittiny ottaa avainta mukaan!
        Huus vielä enemmän ja kysy minulta : Miten sinä pääsit sisälle?
        Oli kuunnellut siskoni huutoa ja syyttelyä joten sanoin : Tulin avaimen kanssa ovesta ja olit päissään pudottanut sen avaimen liiterin lattialle!

        Kuuntelin siskon huutoa ja päätin, että kerta minua alat syyttään siitä, kun et antanu avainta alunperin niin et kyllä luista tällä kertaa noin vaan.
        Asia meni lopulta niin, että siskon takia oli pitäny ikkuna hajottaa ja isä sen ikkunan joutu maksamaan.
        En tienny ketä täällä oli edes ollut, mutta sanoin isälle : Sillähän olin auton avaimissa kotiavain joten olis käyttäny sitä koska oli autolla liikkeellä ja minä istuin Safarissa kavereiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me voidaan myydä IVALO elokuva 5:nen hyvällä hinnalla, kun KUNNIANLOUKKAUKSET saan hoidettua ensin.

        Meitä alkuperäisiä ivalolaisia on vähän, mutta meillä on omat perinteiset hauskuudet olleet aina ja ei meidän niitä tarvi kaikkien kanssa jakaa.

        Minulla naurattaa välilläkin, kun en ollu kuskina vaan Opelilla itse liikkeellä. Nuo liikkeellä olemiset päätty aina kuskina oloon.
        Oli kyllä yllättävän iso vaikka rekisteriotteen mukaan sai vain 5 olla kyydissä ja 5:s oli kuski.
        Takapenkki oli niin täynnä, ettei sinne olis edes ketään pitäny mahtua. Yks huusi Lauran Grillin jonosta : Et lähe vielä ku minäki oon tulossa.
        Minä aloin sanomaan, että : Käyn viemässä porukkaa vähemmäksi…
        En ehtiny sanomaan mitään, koska paiskas KANAN tuulilasiin ja takapenkiltä kuulu : Voi vittu!

        Me istuttiin odottamassa, että hän tulee ruokiensa kanssa ja ottaa sen kanansa sekä puhdistaa tuulilasin.
        Meille me vissiin tultiin, koska me kaikki asuttiin vanhempien luona ja minun vanhemmat oli mökillä tuolloin.
        Ei meillä ollu edes viinaa ja minä olin menossa nukkumaan joten laitoin yöpaidan päälle.
        Nuoret miehet ilmoitti : Mekin halutaan yöpaidat.
        Kyllä niitä löyty kaikille jotka halusi ja meillä vaihtu yön teema eli meillä oli YÖPAITA BILEET.

        Mulla oli parvisänky jossa nukuin ja kiikuin sinne niin näky jalat joten kurkkasin, että kuka siellä on.
        Sängystä kuulu : Älä häiritse minua koska luen Reginaa.
        Repesin nauruun ja sanoin: Voi vittu ja mietin kuka helvetti makaa mun sängyssä.
        Hän oli minun siskoni vanhoja koulukavereita ja näistä oli suurin osa minun siskon vanhoja koulukavereita jotka oli minun kavereita.

        Mun sisko oli minun koulukavereiden kaveri eli pitäs oikeesti kysyä siskolta : KUMMAN KAVERIT NIITÄ IDIOOTTEJA OIKEESTI OLI?

        Ei me minusta kyllä idiootteja voitu olla, koska ei mitään paikkoja hajoitettu vaan oltiin kunnolla.
        Sisko oli itse kerran tullut oman rymy sakkinsa kanssa SAUNAN IKKUNASTA sisälle.
        Minun kotiavain oli auton avaimissa ja mulla oli avain sen takia, koska hajotin oven lukon koska en päässyt sisälle. Vanhemmat oli jossain kylässä käymässä.
        Isä anto avaimen ja sano: Murto varma lukko ja menee varmasti lukkoon jos oven laittaa lukkoon.

        Sisko ei suostunu antamaan auton avaimista minun kotiavainta vaikka pyysin. Minä en kuulemma tarvinnut avainta ja tiesin, että läski ei viitti viedä avainta takasin vaan jättää avaimen sisälle sekä alkaa nukkumaan ja sitä ei hereille joten jään itse ulos.

        Otin sen avaimen joka oli ns vara avain ja pistin taskuun ja painelin Safariin missä kaverit jo oli.
        Menin jatkoille ja jossain vaiheessa raahauduin kotia vähäksi aikaa lepään niin jaksaa lähteä uudelleen reissuun.
        Siskoni seiso ovella vastassa ja huus mulle, ku olivat saunan ikkunan hajottaneet ja sieltä tulleet sisälle.
        Sanoin siskolle : Et sitte viittiny ottaa avainta mukaan!
        Huus vielä enemmän ja kysy minulta : Miten sinä pääsit sisälle?
        Oli kuunnellut siskoni huutoa ja syyttelyä joten sanoin : Tulin avaimen kanssa ovesta ja olit päissään pudottanut sen avaimen liiterin lattialle!

        Kuuntelin siskon huutoa ja päätin, että kerta minua alat syyttään siitä, kun et antanu avainta alunperin niin et kyllä luista tällä kertaa noin vaan.
        Asia meni lopulta niin, että siskon takia oli pitäny ikkuna hajottaa ja isä sen ikkunan joutu maksamaan.
        En tienny ketä täällä oli edes ollut, mutta sanoin isälle : Sillähän olin auton avaimissa kotiavain joten olis käyttäny sitä koska oli autolla liikkeellä ja minä istuin Safarissa kavereiden kanssa.

        IVALON elokuvan kunnianloukkauksella kyllä alkuperäinen ivalolainen pärjää.

        Uuden Ivalo elokuvaan saadaan hyviä juonia sekä totuuksia Ivalosta niin ei tarvi omasta päästä keksiä Ivalo juttuja!

        Uudessa Ivalo elokuvassa alkuperäinen ivalolainen voi käydä Espoossa Esko Ahon naapurissakin kylässä.
        Kylä reissuista sais vaikka kuinka paljon hyviä totuuksia myös elokuvaan.
        Minähän olen sentään käynyt Esko Ahon naapurin kanssa APU LEHDEN LASTEN RISTEILYLLÄKIN.
        Lapset ei olleet mukaan, mutta minä OLIN AINUT SINKKU YH-ÄITI.
        Satamassa sovittiin EI MIEHIÄ!
        Laiva ei ehtiny Satamasta lähtemään niin siskolla oli jo PANO sovittuna! Valehteli vielä päin naamaan, kun mentiin hyttiin sen toisen muijan kanssa tunnin päästä kun siskon piti keskustella miehen kanssa kahdestaan rauhassa.
        Makas peiton alla ja CHEESE BALL’S pussi oli levinnyt hytin lattialle ja ne oli vielä tallottu sinne.
        Sanoin : Nousi läski ylös niin lähetään bilettään.
        Jotaki inisi joten sanoin : Nussimallako te keskustelitte?
        Väitti, ettei ollu mitään tapahtunut.
        Cheese Ball’sien seassa näky alushousut joten nostin ne ja sanoin : Miksi oot ottanu Armeijan PUOLI JOUKKUE TELTAN RISTEILYLLE MUKAAN?
        Siskoni kääntyi katsomaan sekä ilmotti : Anna tänne ne, ku ne on minun alushousut!
        Siskon mies sano, kun varattiin risteily sekä lähettiin : Tuo ei ole mikään LASTEN RISTEILY vaan LASTEN TEKO RISTEILY.
        Minä sanoin : Kyllä se on lasten risteily!
        Me oltiin molemmat siskon miehen kanssa oikeassa, koska kaverit oli minua nuorempia ja minä näin sentään Peppi Pitkätossunki laivalla. Siskoni oli pamahtanut paksuksi sillä reissulla ja heille tuli ero. Sisko käänsi eron miehen syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IVALON elokuvan kunnianloukkauksella kyllä alkuperäinen ivalolainen pärjää.

        Uuden Ivalo elokuvaan saadaan hyviä juonia sekä totuuksia Ivalosta niin ei tarvi omasta päästä keksiä Ivalo juttuja!

        Uudessa Ivalo elokuvassa alkuperäinen ivalolainen voi käydä Espoossa Esko Ahon naapurissakin kylässä.
        Kylä reissuista sais vaikka kuinka paljon hyviä totuuksia myös elokuvaan.
        Minähän olen sentään käynyt Esko Ahon naapurin kanssa APU LEHDEN LASTEN RISTEILYLLÄKIN.
        Lapset ei olleet mukaan, mutta minä OLIN AINUT SINKKU YH-ÄITI.
        Satamassa sovittiin EI MIEHIÄ!
        Laiva ei ehtiny Satamasta lähtemään niin siskolla oli jo PANO sovittuna! Valehteli vielä päin naamaan, kun mentiin hyttiin sen toisen muijan kanssa tunnin päästä kun siskon piti keskustella miehen kanssa kahdestaan rauhassa.
        Makas peiton alla ja CHEESE BALL’S pussi oli levinnyt hytin lattialle ja ne oli vielä tallottu sinne.
        Sanoin : Nousi läski ylös niin lähetään bilettään.
        Jotaki inisi joten sanoin : Nussimallako te keskustelitte?
        Väitti, ettei ollu mitään tapahtunut.
        Cheese Ball’sien seassa näky alushousut joten nostin ne ja sanoin : Miksi oot ottanu Armeijan PUOLI JOUKKUE TELTAN RISTEILYLLE MUKAAN?
        Siskoni kääntyi katsomaan sekä ilmotti : Anna tänne ne, ku ne on minun alushousut!
        Siskon mies sano, kun varattiin risteily sekä lähettiin : Tuo ei ole mikään LASTEN RISTEILY vaan LASTEN TEKO RISTEILY.
        Minä sanoin : Kyllä se on lasten risteily!
        Me oltiin molemmat siskon miehen kanssa oikeassa, koska kaverit oli minua nuorempia ja minä näin sentään Peppi Pitkätossunki laivalla. Siskoni oli pamahtanut paksuksi sillä reissulla ja heille tuli ero. Sisko käänsi eron miehen syyksi.

        Siskon mies toi heidän pojan minulle hoitoon ja lähti vissiin itse katkolle. Hän kävi monta kertaa ja heidän eron jälkeen hän kävi minun luona Espoossa.
        Minulla oli Sheridan´s likööriä jääkaapissa ja me keskusteltu hänen kanssa.
        Hän sano mulle, että : Lähen katkolle ja laitan elämäni kuntoon ja minä haluan alkaa ajamaan rekkaa ulkomaille asti.
        Sanoin hänelle : Menet ja laitat elämäs kuntoon ja alat ajamaan rekkaa.

        Otin maitoa kahviin niin hän näki Sheridan´s likööri pullon ja sitä sai vain laivalta siihen aikaan.
        Hän sano : Voisinko saada Sheridan´sia lasiin?
        Annoin hänen juoda sen lopun mitä pullossa oli.
        Näin häntä yleensä sillä alueella missä asuin ja spurgujen kanssa hän pyöri. Hän oli niin fiksu, että hän ei tervehtinyt edes bussi pysäkillä jos satuttiin samaan aikaan. Minä näin ja mulkasin sekä olin varmaan sen näkönen, että ” Sanoppa jotakin niin vedän laukulla päin näköä.”

        Tuon jälkeen en nähnyt häntä, mutta kuulin että hän oli mennyt katkolle. Hänen vanhemmat kävi minun luona Espoossa kylässä, kun nuorempi poika synty.
        He soitti ja kysy, että : Saadaanko me tulla katsomaan sinun luo vauvaa?
        Vastasin : Totta kai saatte.
        Sanoin kun tulivat käymään, että : Kyllä meille olis saanut tulla muutenkin käymään.
        Heidän pojan poika minun luona ja äitinsä huiteli missä huvitti ja heidän poika laittoi elämäänsä kuntoon.
        Kävin myös heillä kylässä lasten kanssa eli omani ja siskon lapsen kanssa.
        Molemmat käyttäyi hyvin ja vähän niin, kuin sisko ja veli.
        He oli Tapiolan mummo ja vaari jotka oli vierailumme jälkeen ilmottaneet minun siskolle, että : Me voitas ottaa molemmat lapset meille yökylään.
        Sisko heidät vei ja Tapiolan vaari toi lapset takasin minun luo.
        Sama vaari haki meidät lentokentältä, kun tultiin Ivalosta talvilomalta Espooseen takasin.
        Vaari olis halunnut pojan Tapiolaan mummolaan, koska eivät olleet nähneet pitkään aikaan.
        Poika alko huutamaan joten me päätettiin että mummolaan meno perutaan. Vaari lähti ja minä jäin oottamaan hissiä lasten kanssa. Siskon poika meni tajuttomaksi ja minä otin pojan syliin sekä menin ulos niin sai happea jonka avulla heräs.
        Päästin lopulta kotia ja minä seurasin, että onko hyvin.
        Soitin siskolle ja kerroin tuosta niin sisko sano : On se ennenki menny tajuttomaksi ja sen jälkeen ollu normaali.
        Minä sanoin: Kuule tuollainen tajuttomaksi meno ei ole normaali joten pitäs saada tutkimuksiin koska voi saada tajuttomuus kohtauksen portaissa ja kuolla siihen.
        Oli kuulemma käyttäny Jorvissa mutta eivät tienneet mikä sillä oli.
        Minun muistin mukaan minä kävin nuorimman pojan kanssa Espoosta Meilahdessa tutkimuksissa ja Jorvista laittovat lähetteen sinne.
        Melkeen 4 vuotta siskon poika asu sekä eli minun lapsena josta äitinsä nosteli kaikki tuet sekä uhkas tappaa itsensä jos ei saanut tahtoaan periksi.
        Olisin helpommalla päässyt jos olis tappanut itsensä, koska minä olisin saanut hänen lapsen hoidosta edes vähän rahaa.
        Siskoni hyvät ystävät auttovat häntä ja sisko meni naimisiin maasta käännytetyn pakolaisen kanssa!

        Nämä kaikki liittyy IVALO TOTUUTEEN eli EI PIDÄ ALKAA VALEHTELEMAAN, kun MINUN KOTIOVI IVALOSTA IVALO ELOKUVAAN LAITETAAN!
        Minulla on just se SALAINEN ELÄMÄ johon liittyy mm HELSINGIN OLYMPIA STADIONIN REMONTTI jossa MINÄKIN SAIN OLLA IVALOSTA MUKANA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siskon mies toi heidän pojan minulle hoitoon ja lähti vissiin itse katkolle. Hän kävi monta kertaa ja heidän eron jälkeen hän kävi minun luona Espoossa.
        Minulla oli Sheridan´s likööriä jääkaapissa ja me keskusteltu hänen kanssa.
        Hän sano mulle, että : Lähen katkolle ja laitan elämäni kuntoon ja minä haluan alkaa ajamaan rekkaa ulkomaille asti.
        Sanoin hänelle : Menet ja laitat elämäs kuntoon ja alat ajamaan rekkaa.

        Otin maitoa kahviin niin hän näki Sheridan´s likööri pullon ja sitä sai vain laivalta siihen aikaan.
        Hän sano : Voisinko saada Sheridan´sia lasiin?
        Annoin hänen juoda sen lopun mitä pullossa oli.
        Näin häntä yleensä sillä alueella missä asuin ja spurgujen kanssa hän pyöri. Hän oli niin fiksu, että hän ei tervehtinyt edes bussi pysäkillä jos satuttiin samaan aikaan. Minä näin ja mulkasin sekä olin varmaan sen näkönen, että ” Sanoppa jotakin niin vedän laukulla päin näköä.”

        Tuon jälkeen en nähnyt häntä, mutta kuulin että hän oli mennyt katkolle. Hänen vanhemmat kävi minun luona Espoossa kylässä, kun nuorempi poika synty.
        He soitti ja kysy, että : Saadaanko me tulla katsomaan sinun luo vauvaa?
        Vastasin : Totta kai saatte.
        Sanoin kun tulivat käymään, että : Kyllä meille olis saanut tulla muutenkin käymään.
        Heidän pojan poika minun luona ja äitinsä huiteli missä huvitti ja heidän poika laittoi elämäänsä kuntoon.
        Kävin myös heillä kylässä lasten kanssa eli omani ja siskon lapsen kanssa.
        Molemmat käyttäyi hyvin ja vähän niin, kuin sisko ja veli.
        He oli Tapiolan mummo ja vaari jotka oli vierailumme jälkeen ilmottaneet minun siskolle, että : Me voitas ottaa molemmat lapset meille yökylään.
        Sisko heidät vei ja Tapiolan vaari toi lapset takasin minun luo.
        Sama vaari haki meidät lentokentältä, kun tultiin Ivalosta talvilomalta Espooseen takasin.
        Vaari olis halunnut pojan Tapiolaan mummolaan, koska eivät olleet nähneet pitkään aikaan.
        Poika alko huutamaan joten me päätettiin että mummolaan meno perutaan. Vaari lähti ja minä jäin oottamaan hissiä lasten kanssa. Siskon poika meni tajuttomaksi ja minä otin pojan syliin sekä menin ulos niin sai happea jonka avulla heräs.
        Päästin lopulta kotia ja minä seurasin, että onko hyvin.
        Soitin siskolle ja kerroin tuosta niin sisko sano : On se ennenki menny tajuttomaksi ja sen jälkeen ollu normaali.
        Minä sanoin: Kuule tuollainen tajuttomaksi meno ei ole normaali joten pitäs saada tutkimuksiin koska voi saada tajuttomuus kohtauksen portaissa ja kuolla siihen.
        Oli kuulemma käyttäny Jorvissa mutta eivät tienneet mikä sillä oli.
        Minun muistin mukaan minä kävin nuorimman pojan kanssa Espoosta Meilahdessa tutkimuksissa ja Jorvista laittovat lähetteen sinne.
        Melkeen 4 vuotta siskon poika asu sekä eli minun lapsena josta äitinsä nosteli kaikki tuet sekä uhkas tappaa itsensä jos ei saanut tahtoaan periksi.
        Olisin helpommalla päässyt jos olis tappanut itsensä, koska minä olisin saanut hänen lapsen hoidosta edes vähän rahaa.
        Siskoni hyvät ystävät auttovat häntä ja sisko meni naimisiin maasta käännytetyn pakolaisen kanssa!

        Nämä kaikki liittyy IVALO TOTUUTEEN eli EI PIDÄ ALKAA VALEHTELEMAAN, kun MINUN KOTIOVI IVALOSTA IVALO ELOKUVAAN LAITETAAN!
        Minulla on just se SALAINEN ELÄMÄ johon liittyy mm HELSINGIN OLYMPIA STADIONIN REMONTTI jossa MINÄKIN SAIN OLLA IVALOSTA MUKANA.

        Minun sisko on ihan itse sanonut : Ei se haittaa, koska minun KAVERIT kyllä auttaa minua!!!

        Siskoni on ominu minunki kaverit ja lapsetkin!
        Sisko on vielä väittänyt, että minun äiti on varastanut minun lapset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun sisko on ihan itse sanonut : Ei se haittaa, koska minun KAVERIT kyllä auttaa minua!!!

        Siskoni on ominu minunki kaverit ja lapsetkin!
        Sisko on vielä väittänyt, että minun äiti on varastanut minun lapset!

        Eikä minun exät ole yhtä komeita mitä Mikko Leppilampi, koska jos olisivat niin kyllä minä olisin ottanut hänet takaisin.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­y­­­m­f­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      AJA VESKONIEMEN VENE PARKKIIN OTA BISSEE TEURASTA PORO SYÖ HYVIN POLKASE JOKUN MUIJAA KUN MOPOO.

    • Anonyymi

      Ivalossa kaikki hyvin. On naisia monenlaisia.

      • Anonyymi

        Mutta uusintavaalit hiertävät.
        Eikö saameparlamentti osaa selvittää keskenänsä, mistä asioista selvitykset on keskenään selvitettävä ettei kaikille huudella omia näkemyksiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe