Ei ulosottoon voi valittaa 9vuotta vanhasta sakosta.

Anonyymi-ap

Pitää tehdä käräjäoikeuteen suoraan käräjöinti ilmoitus!

Minä kyllä laitan kaikki sinne sekä ilmotan, että täällä tekee terveyskeskuksessa lääkäritkin HOME TALOSSA TÖITÄ, koska Inarin kunnan mielestä KOULUT on tärkeämpiä mitä sairaiden terveeksi tulo.

Suomessa ei ole koulu pakko vaan oppivelvollisuus ja kotona oppilaat kävi koulua korona aikanakin!

Inarin kunnassa pitää mennä lääkäriin niin saa syövän joka on EUTANASIA, mutta eroa sillä että kärsit vähän pidempään ja sinua ei saa työsyrjiä vaan syövästä huolimatta sinulla on oikeus tehdä töitä ja sinua ei saa työntekijänä syrjiä vaikka Syöpähoitojen takia joudut olemaan SAIRASLOMALLA!

Kyllä ilmotan, että Ylävaara omistaa Ivalossa valtion virastotalon ja sehän on tyhjennetty melkeen kokonaan HOME ONGELMIEN takia, koska hänellä on OIKEUS KALTOINKOHDELLA KAIKKIA ja minua vaaditaan vielä KUNNIOITTAMAAN tuollaisia jotka päättää, että HOME TYÖPAIKAT KUULUU INARIN KUNTAAN!

Saavat luvan alkaa maksamaan korvauksia, koska eivät huolehdi mitään vaan poliisien ja rajamiestenkin turvat tukitaan!!!

Uskon, että Nordean pankinjohtaja on ainakin minun puolella!
Osuuspankki ei suostunut edes antamaan pankkitiliä, kun konkurssin tein.
Nordeaan menin ilman ajanvarausta ja piti soittaa pankinjohtajalta lupa pankkitilin avaamiseen, koska konkurssin takia lyötiin kaikki pankkitilit kiinni.

Ainut pankki jossa virkailija YMMÄRSI, että ihmisellä on oltava pankkitili niin hän saa rahaa koska Suomessa ei voi Suomen kansalainen elää ilman pankkitiliä jonne hänen rahat voidaan siirtää!

Inarin kunnan sosiaalijohtaja ei suostunut maksamaan minun matkaa Raaseporista Ivaloon.
Yritti estää minua palaamasta takasin Raaseporiin niin olis saanut estettyä etten saa edes työttömyys päivärahaa. Nuo olis loppunu koska mulla oli Raaseporissa alkamassa joku työttömien juttu.

Valituksia en voinut tehdä, koska sosiaalijohtaja ja hänen alaiset ei suostuneet neuvomaan mihin nuo tehdään.

Minä ilmotin jossain virtun palvelu palautteessa, että vt sosiaalijohtaja xxxxxx xxxxxxx on virassa istunut tonkimassa kuntalaisten tietoja ja muita asioita, koska hänellä kullan valtausalue ja kunnan kautta hän on päässyt tonkimaan tietoja joista itse hyötyy ja pystyy perustelemaan valtausoikeudet.

Nimen jos tietää niin laittaa vaan Googleen niin sieltä löytyy.
Ei ollu saanu niitä ensin, mutta yht äkkiä oliki saanut!

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takasin perintään lähetään, koska ALKUPERÄISTEN KUNTALAISTEN EI TARVI MAKSAA MUUALTA MUUTTANEIDEN AIHEUTTAMIA LASKUJA!

      Tuommosia HOLTITTOMIA JA EDESVASTUUTOMIA IHMISIÄ TULLU Inarin kuntaan töihin hoitamaan alkuperäisten Inarin kuntalaisten asioita ja yrittävät tappaa lääkärit sekä hoitajatkin homeiseen vanhaan SAIRAALAAN ja pikku hiljaa kuollaan kaikki SYÖPÄÄN!

      Kyllä huomaa, että VIINA PÄISSÄÄN ON ASIOISTA SOVITTU!!!

      • Anonyymi

        Toivottavasti LUKIJOILTA EI LÄHDE KUULO, koska HUONON KUULON TAKIA EN KUULETTEKO VARMASTI JOTEN KOROTIN VÄHÄN ÄÄNTÄNI NIIN HUONO KUULOINEN SEKÄ NÄKÖINENKIN KUULEE LUKEA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti LUKIJOILTA EI LÄHDE KUULO, koska HUONON KUULON TAKIA EN KUULETTEKO VARMASTI JOTEN KOROTIN VÄHÄN ÄÄNTÄNI NIIN HUONO KUULOINEN SEKÄ NÄKÖINENKIN KUULEE LUKEA!!!

        Ylävaara pitäs ystäviensä kanssa laittaa siihen KUSIPUTKAAN viikoksi asumaan.
        Minä voin käydä kusella ensin niin saisivat kerrankin ÄLYLLISESSÄ KUSEN HAJUSSA OLLA!

        Sen jälkeen voi kysyä pikku luukun kauttaa : Jokohan sitä JÄRKEÄ ALKAA LÖYTYMÄÄN VAI KUSASTAANKO UUDELLEEN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti LUKIJOILTA EI LÄHDE KUULO, koska HUONON KUULON TAKIA EN KUULETTEKO VARMASTI JOTEN KOROTIN VÄHÄN ÄÄNTÄNI NIIN HUONO KUULOINEN SEKÄ NÄKÖINENKIN KUULEE LUKEA!!!

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaara pitäs ystäviensä kanssa laittaa siihen KUSIPUTKAAN viikoksi asumaan.
        Minä voin käydä kusella ensin niin saisivat kerrankin ÄLYLLISESSÄ KUSEN HAJUSSA OLLA!

        Sen jälkeen voi kysyä pikku luukun kauttaa : Jokohan sitä JÄRKEÄ ALKAA LÖYTYMÄÄN VAI KUSASTAANKO UUDELLEEN?

        Rovaniemellä on kanssa tuommonen KUSIPUTKA jossa pitää maata oman KUSEN HAJUSSA!

        Valittamatta makasin lattialla kumipatjalla, koska otin pään : En valita vaikka perse jäätys poliisi-auton penkkiin kiinni.

        Kemin poliisit sano : Ei ollut koppi autoa vapaana joten oli pakko ottaa siviili auto kuljetukseen.
        Kemin poliisi sano: Täällä on -30 pakkasta.

        Oulun poliisi tuli onneksi autolla jonka koppiki oli kylmenpi mitä ilma ulkona.
        Kylmä oli, kuin helevetissä ja ei ollu edes välihousuja jalassa, koska ei käyny edes mielessä että PAKASTEESSA pääsee matkustamaan.

        Oli ankeaa nähdä, kun vankilan portit meni kiinni ja ainut mitä näet on tuo portti.
        Vankilan ovi oli yhtä ankea, mutta poliisi avas auton oven niin pääsin pois kopista.
        Vartija avas vankilan oven ja huusi mulle hymy naamalla : Tule sisälle lämpimään sieltä!

        En huonoa kohtelua saanut vaikka olosuhteet oli järkyttävät.
        Vartijat teki työtään niin, kuin kuuluu.
        Minähän olin jäässä, kun pääsin vankilaan ja se kylmä tuli jälkeen päin vasta.
        Minun piti riisua kaikki vaatteet pois ja laittaa vankilan vaatteet tilalle. Ennen kuin sain vaatteet päälle niin nais vartija joutu ottamaan minusta kuvia joissa olen alasti.

        Sinne nuo kuvat jäi valtion arkistoon, mutta minä en kysyny että : Saanko nähdä miltä näytän.
        Näin vain yhden kuvan jossa näky kasvot ja totesin itsekseni, että ” Nyt tulee taas hyviä KRIMINAALI kuvia.”

        En varmasti valehtele, kun sanon passikuviin kun menen ” Otappa kriminaali kuva niin saan uusia passini!”

        Osaan olla poseerata noissa kuvissa ohjeistuksen mukaan ja tulos on KRIMINAALI kuva vaikka en olis mitään tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rovaniemellä on kanssa tuommonen KUSIPUTKA jossa pitää maata oman KUSEN HAJUSSA!

        Valittamatta makasin lattialla kumipatjalla, koska otin pään : En valita vaikka perse jäätys poliisi-auton penkkiin kiinni.

        Kemin poliisit sano : Ei ollut koppi autoa vapaana joten oli pakko ottaa siviili auto kuljetukseen.
        Kemin poliisi sano: Täällä on -30 pakkasta.

        Oulun poliisi tuli onneksi autolla jonka koppiki oli kylmenpi mitä ilma ulkona.
        Kylmä oli, kuin helevetissä ja ei ollu edes välihousuja jalassa, koska ei käyny edes mielessä että PAKASTEESSA pääsee matkustamaan.

        Oli ankeaa nähdä, kun vankilan portit meni kiinni ja ainut mitä näet on tuo portti.
        Vankilan ovi oli yhtä ankea, mutta poliisi avas auton oven niin pääsin pois kopista.
        Vartija avas vankilan oven ja huusi mulle hymy naamalla : Tule sisälle lämpimään sieltä!

        En huonoa kohtelua saanut vaikka olosuhteet oli järkyttävät.
        Vartijat teki työtään niin, kuin kuuluu.
        Minähän olin jäässä, kun pääsin vankilaan ja se kylmä tuli jälkeen päin vasta.
        Minun piti riisua kaikki vaatteet pois ja laittaa vankilan vaatteet tilalle. Ennen kuin sain vaatteet päälle niin nais vartija joutu ottamaan minusta kuvia joissa olen alasti.

        Sinne nuo kuvat jäi valtion arkistoon, mutta minä en kysyny että : Saanko nähdä miltä näytän.
        Näin vain yhden kuvan jossa näky kasvot ja totesin itsekseni, että ” Nyt tulee taas hyviä KRIMINAALI kuvia.”

        En varmasti valehtele, kun sanon passikuviin kun menen ” Otappa kriminaali kuva niin saan uusia passini!”

        Osaan olla poseerata noissa kuvissa ohjeistuksen mukaan ja tulos on KRIMINAALI kuva vaikka en olis mitään tehnyt!

        Passikuva ohjeistukset piti muuttaa pakolaisten sekä muslimi naisten vuoksi.
        He ei suostuneet luopumaan huivestaan ja heidän kasvojen piirteet on sellaiset, että heitä ei tunnista passikuvasta koska he näyttää kaikki saman näköisiltä.

        Pakolaiset sekä ulkomaalaiset ovat tehneet kaikista suomalaista krimiinaleja. He on hakeneet Suomen kansalaisuuksia vaikka Suomessa voi asua sekä oman maan kansalaisena ja he saa samat sosiaali etuudet.

        Asuuhan Suomen kansalaisia ulkomaillakin ja he saa samat sosiaalietuudet joita sen maan omat kansalaisetkin saa.

        Minä olen asunut Ruotsissa sekä Norjassa Suomen kansalaisena ja molemmissa maissa minulla oli oikeus samoihin sosiaalietuksiin mitä Ruotsin ja Norjan kansalaisilla oli.

        Ruotsissa oli oikeus käydä vielä suomen kielistä peruskoulua jossa opetusta muutettiin asteittain ruotsin kieliseksi niin opittiin samalla ruotsia.
        Ylä-asteella ei ollut mahdollista saada suomen kielellä opetusta, koska ei ollut opettajia jotka osas suomea.
        Saatiin valinnaisaineeksi suomea.

        Oulussa joku opettaja antaa etänä suomen kielen tunteja Gävleen ja he oli ruotsalaisia jotka oli halunneet oppia myös suomea.
        Facebookissa oli Ruotsin suomalaisten jonku radiokanavan sivu jota seurasin ja keskustelin heidän kanssa.
        Kommentoin tuota aihetta laittamalla ” En koe tehneeni turhaa työtä Gävlessä lapsena, kun olen suomen kielellä käynyt koulua ja käyny esintyymässä Gävlen kaupungintalolla jossa tehtiin suomalaisuutta tutuksi.”

        Opettaja kysy ensin ketkä lähtee laulamaan ja opettaja soitti pianoa. Kukaan ei ollut lähössä niin opettaja ilmotti, että minun pitää lähteä laulamaan.
        Minä en ole ikinä ollut omasta mielestä mikään laulaja.
        Minun kaverit sano sen jälkeen : Kyllä meki lähetään jos tuoki kerta lähtee.
        Opettaja määräs minut koska minähän olin jo ennen kouluun menoa edistänyt Gävlessä asioita.
        Aikuisten tuella sain mennä kauppaan itkemään niin saivat LAKON loppumaan.
        Kaupoista ei saanut, kun välttämättömiä elintarvikkeita.

        Uusi hieno kauppa jonka avajaista olin saanut hienon ilmapallon. Minä aina vain katsoin kaupassa, että mitä siellä oli.
        Äiti sano : Ei siellä kaupassa ole edes katottavaa joten et lähe mukaan.
        Vetasin itku potku raivarit ja sain luvan lähteä.
        Kaupassa sanoin äitille : Ei täällä ole mitään.
        Äiti sano mulle : Minähän sanoin sinulle, mutta nyt saat sinnitellä samalla tavalla, kuin kotona niin tänne saada vaikka ja mitä!

        He sai LAKKO NEUVOTTELUT vauhdilla etenemään, koska oli minuun kohdistuvaa kaltoinkohtelua.
        Samaa kaltoinkohtelua tekevät vieläkin, mutta miksi minun pitäis AUTTAA KUSIPÄITÄ jotka istuu Inarin kunnassa päättämässä asioista ALKUPERÄISEN KUNTALAISEN ETUJA SEKÄ OIKEUKSIA VASTAAN ja yhdenvertaisuuslain mukaaan tuo kohdistuu kaikkiin alkuperäisiin Inarin kuntalaisiin.

        Ei Inarin kunta minulle maksa palkkaa eikä ole edes tarjonnut TÖITÄ!
        Olisin saanut KIRJEEN jos Inarin kunta minut töihin halunnut ALKUPERÄISENÄ IVALOLAISENA sekä INARIN KUNTALAISENA!

        Eiköhän ole aika ottaa ohjat omiin käsiin ja laitetaan maksamaan kaikki takaisin!
        Kyllähän meillä SIIVOUS TYÖTÄ TÄSSÄ KUNNASSA RIITTÄÄ!
        Ukonjärven lomakylän home mökit hyviä ja niillä tienaa hyvin eikä tarvi edes REMONTTIA tehdä!
        Työnjohtajatkin löytyy jotka osaa nämä myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passikuva ohjeistukset piti muuttaa pakolaisten sekä muslimi naisten vuoksi.
        He ei suostuneet luopumaan huivestaan ja heidän kasvojen piirteet on sellaiset, että heitä ei tunnista passikuvasta koska he näyttää kaikki saman näköisiltä.

        Pakolaiset sekä ulkomaalaiset ovat tehneet kaikista suomalaista krimiinaleja. He on hakeneet Suomen kansalaisuuksia vaikka Suomessa voi asua sekä oman maan kansalaisena ja he saa samat sosiaali etuudet.

        Asuuhan Suomen kansalaisia ulkomaillakin ja he saa samat sosiaalietuudet joita sen maan omat kansalaisetkin saa.

        Minä olen asunut Ruotsissa sekä Norjassa Suomen kansalaisena ja molemmissa maissa minulla oli oikeus samoihin sosiaalietuksiin mitä Ruotsin ja Norjan kansalaisilla oli.

        Ruotsissa oli oikeus käydä vielä suomen kielistä peruskoulua jossa opetusta muutettiin asteittain ruotsin kieliseksi niin opittiin samalla ruotsia.
        Ylä-asteella ei ollut mahdollista saada suomen kielellä opetusta, koska ei ollut opettajia jotka osas suomea.
        Saatiin valinnaisaineeksi suomea.

        Oulussa joku opettaja antaa etänä suomen kielen tunteja Gävleen ja he oli ruotsalaisia jotka oli halunneet oppia myös suomea.
        Facebookissa oli Ruotsin suomalaisten jonku radiokanavan sivu jota seurasin ja keskustelin heidän kanssa.
        Kommentoin tuota aihetta laittamalla ” En koe tehneeni turhaa työtä Gävlessä lapsena, kun olen suomen kielellä käynyt koulua ja käyny esintyymässä Gävlen kaupungintalolla jossa tehtiin suomalaisuutta tutuksi.”

        Opettaja kysy ensin ketkä lähtee laulamaan ja opettaja soitti pianoa. Kukaan ei ollut lähössä niin opettaja ilmotti, että minun pitää lähteä laulamaan.
        Minä en ole ikinä ollut omasta mielestä mikään laulaja.
        Minun kaverit sano sen jälkeen : Kyllä meki lähetään jos tuoki kerta lähtee.
        Opettaja määräs minut koska minähän olin jo ennen kouluun menoa edistänyt Gävlessä asioita.
        Aikuisten tuella sain mennä kauppaan itkemään niin saivat LAKON loppumaan.
        Kaupoista ei saanut, kun välttämättömiä elintarvikkeita.

        Uusi hieno kauppa jonka avajaista olin saanut hienon ilmapallon. Minä aina vain katsoin kaupassa, että mitä siellä oli.
        Äiti sano : Ei siellä kaupassa ole edes katottavaa joten et lähe mukaan.
        Vetasin itku potku raivarit ja sain luvan lähteä.
        Kaupassa sanoin äitille : Ei täällä ole mitään.
        Äiti sano mulle : Minähän sanoin sinulle, mutta nyt saat sinnitellä samalla tavalla, kuin kotona niin tänne saada vaikka ja mitä!

        He sai LAKKO NEUVOTTELUT vauhdilla etenemään, koska oli minuun kohdistuvaa kaltoinkohtelua.
        Samaa kaltoinkohtelua tekevät vieläkin, mutta miksi minun pitäis AUTTAA KUSIPÄITÄ jotka istuu Inarin kunnassa päättämässä asioista ALKUPERÄISEN KUNTALAISEN ETUJA SEKÄ OIKEUKSIA VASTAAN ja yhdenvertaisuuslain mukaaan tuo kohdistuu kaikkiin alkuperäisiin Inarin kuntalaisiin.

        Ei Inarin kunta minulle maksa palkkaa eikä ole edes tarjonnut TÖITÄ!
        Olisin saanut KIRJEEN jos Inarin kunta minut töihin halunnut ALKUPERÄISENÄ IVALOLAISENA sekä INARIN KUNTALAISENA!

        Eiköhän ole aika ottaa ohjat omiin käsiin ja laitetaan maksamaan kaikki takaisin!
        Kyllähän meillä SIIVOUS TYÖTÄ TÄSSÄ KUNNASSA RIITTÄÄ!
        Ukonjärven lomakylän home mökit hyviä ja niillä tienaa hyvin eikä tarvi edes REMONTTIA tehdä!
        Työnjohtajatkin löytyy jotka osaa nämä myös!

        Minulla kyllä hyviä siivous kohteita on vaikka kuinka paljon johon voidaan näitä kunnan väkeä käyttää!

        Home ongelmat hoituu siivoamalla joka päivä perusteellisesti niin tehdään säästöjä ja saadaan aikaan pelkkää plussaa!

        Tarpeeksi käsiä niin pysyy kattokin paikallaan eikä tarvi remonttiin tuhlata rahoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kyllä hyviä siivous kohteita on vaikka kuinka paljon johon voidaan näitä kunnan väkeä käyttää!

        Home ongelmat hoituu siivoamalla joka päivä perusteellisesti niin tehdään säästöjä ja saadaan aikaan pelkkää plussaa!

        Tarpeeksi käsiä niin pysyy kattokin paikallaan eikä tarvi remonttiin tuhlata rahoja!

        Halpa katto remontti, koska ei tarvi ostaa kuin materiaalit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpa katto remontti, koska ei tarvi ostaa kuin materiaalit!

        Toivottavasti EI OLE KOKO SUOMESSA SAMA ONGELMA!
        Eli päättäjät on päättäneet tehdä säästöjä samalla mallilla mitä INARIN KUNNASSA!

        Jos on niin kyllä kohta on KAIKKI ILMAISTA, koska me ollaan ONNELLISIA VERON MAKSAJIA jotka ollaan sentään SYNNYTTY SUOMEEN MAKSAMAAN VEROJA!

        Onneksi ei olla tultu vapaehtoisesti Suomeen niin, kuin monet on tehneet joten ollaan etuoikeutettuja.
        Ei päättäjillä ole ollut oikeuksia toimia noin!


      • Anonyymi

        Onneksi asuvat SAARISELÄLLÄ MUIDEN VIISAIDEN KANSSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi asuvat SAARISELÄLLÄ MUIDEN VIISAIDEN KANSSA!

        Ylävaara aiko tehdä VALTION VIRASTOTALOSTA KAUPPAKESKUKSEN!

        Saadaan varmaan sinne semmonen KAUPPAHALLI niin, kuin Helsingissä on! Myydään vain TUORETTA TAVARAA!
        Lukee pikku präntti ” tuore, mutta homeessa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylävaara aiko tehdä VALTION VIRASTOTALOSTA KAUPPAKESKUKSEN!

        Saadaan varmaan sinne semmonen KAUPPAHALLI niin, kuin Helsingissä on! Myydään vain TUORETTA TAVARAA!
        Lukee pikku präntti ” tuore, mutta homeessa.”

        Pitää vähän yrittää vakavoitua, koska käräjäoikeudessa voivat räjähtää nauruun kun alan ASIOITA HOITAAMAAN!

        Nuorin tyttö katso aikoinaan Putousta ja tuli minulta kysymään ” Äiti onkohan Holman Anttiki meille sukua?”
        Vastasin ” Ei ole ainakaan mulle sukua, mutta kysyä isältäs olisko hänelle sukua.”
        Tyttö jatko kyselyä ja kysy ” Onko meillä ollenkaan kuuluisia sukulaisia?”
        Minä sanoin ” On tietenki kuuluisia ja heidät mainitaan Suomen historiassakin.”
        Kysy ” Keitä he on?”
        Vastasin ” Suomen ensimmäinen Presidentti K.J Sthålberg, Presidentti Risto Ryti ja Presidentti Marsalkka Mannerheim, mutta ei niistä kannata isille sanoa koska isi kerto että hänen serkku on HUUTO MAJURI sotilasarvoltaan.”

        Exän serkun poika oli meillä käymässä niin hän sano mulle ” Ei noista kannata välittää, ku niillä aina ollu ihme kisoja keskenään!”

        Exä on vissiin päättänyt voittaa hinnalla millä hyvänsä, mutta olis paremmin pärjännyt kun olis vetäny suoraan kimppaan minun kanssa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe