Jee talviturkki riisuttu

Äkkituntumalta turkki kaipaisi trimmausta, vaatinee kevyen sheivauksen 🙂. MistĂ€hĂ€n urheilulajista mahtaa olla kyse đŸ€”

202

1335

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • Onpas botti ahkerana, no ei ole avovesijuoksu, vettĂ€ kyllĂ€ kulkee mukana 🙂

    • tuhma botti poisti taas, taidan olla boikotissa, ei ollut avovesiuintikaan

      • Anonyymi

        Joo, kiusa se on pienikin. Toivottavasti modelle tuli hyvĂ€ mieli 😄

        xLiner


    • Kannoit kaivosta vettĂ€ pihasaunaan ja Ă€mpĂ€ri loiskahti .. vettĂ€ talviturkillesi.. nyt kasvatat sellaista karkeampaa kesĂ€villaa.. :D

      • Turkki pysyi kyllĂ€ kuivana koko ajan :)


      • E-Lukka kirjoitti:

        Turkki pysyi kyllÀ kuivana koko ajan :)

        Jaa.. mikÀ sit kostui?

        😃

        MÀ kun ymmÀrsin, ettÀ vesileikeistÀ oli kyse..
        No kun tuo talviturkki yleensÀ riisutaan ..

        NyhÀn mÀ hokasin.. sÀ siistit hÀpykarvoituksesi pensastrimmerillÀ.. siis sellaisella joka rÀpsÀttÀÀ rouheasti kÀydessÀÀn..

        Toivon vain, ettei kÀynyt "Oho.. hupsista heijakkaa."


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. mikÀ sit kostui?

        😃

        MÀ kun ymmÀrsin, ettÀ vesileikeistÀ oli kyse..
        No kun tuo talviturkki yleensÀ riisutaan ..

        NyhÀn mÀ hokasin.. sÀ siistit hÀpykarvoituksesi pensastrimmerillÀ.. siis sellaisella joka rÀpsÀttÀÀ rouheasti kÀydessÀÀn..

        Toivon vain, ettei kÀynyt "Oho.. hupsista heijakkaa."

        Nooh, kyllÀ sitÀ voi talvelle jÀttÀÀ hyvÀstejÀ muillakin tavoin, trimmausta on kyllÀ suoritettava siitÀ ei pÀÀse mihinkÀÀn. Tavoitteena on jÀttÀÀ potilas henkiin :)


      • E-Lukka kirjoitti:

        Nooh, kyllÀ sitÀ voi talvelle jÀttÀÀ hyvÀstejÀ muillakin tavoin, trimmausta on kyllÀ suoritettava siitÀ ei pÀÀse mihinkÀÀn. Tavoitteena on jÀttÀÀ potilas henkiin :)

        Juu.. leikkaushoidon tarkoitus on pelastaa potilas poistamalla vain tarpeetonta tai sairastunut osa.

        Et kuitenkÀÀn tarvinnut pensastrimmeriÀ?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. leikkaushoidon tarkoitus on pelastaa potilas poistamalla vain tarpeetonta tai sairastunut osa.

        Et kuitenkÀÀn tarvinnut pensastrimmeriÀ?

        Saa nyt nĂ€hdĂ€ miten tuon pöheikön saa tasoittumaan đŸ€”, kyllĂ€ mĂ€ uskoisin siihen vĂ€hemmĂ€nkin voimallisten vĂ€lineitten tepsivĂ€n. Kokemus oli tĂ€nÀÀn kyllĂ€ sellainen ettĂ€ toimenpiteitĂ€ tarvitsee kyllĂ€ suorittaa, kyykkyasento vaikuttaa omalta osaltaan.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Saa nyt nĂ€hdĂ€ miten tuon pöheikön saa tasoittumaan đŸ€”, kyllĂ€ mĂ€ uskoisin siihen vĂ€hemmĂ€nkin voimallisten vĂ€lineitten tepsivĂ€n. Kokemus oli tĂ€nÀÀn kyllĂ€ sellainen ettĂ€ toimenpiteitĂ€ tarvitsee kyllĂ€ suorittaa, kyykkyasento vaikuttaa omalta osaltaan.

        Jaa.. pikajuoksijaksi kun olet ryhtymÀssÀ.. olet siinÀ lajissa jo harjoittelijanakin palstan mestari. Satanen alle kahteentoista sekunttiin.. ilman mynakarvoja..
        Muuton menee hintsusti yli.. vai?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. pikajuoksijaksi kun olet ryhtymÀssÀ.. olet siinÀ lajissa jo harjoittelijanakin palstan mestari. Satanen alle kahteentoista sekunttiin.. ilman mynakarvoja..
        Muuton menee hintsusti yli.. vai?

        No niin pikalaji kyseessÀ kuitenniin.. paljon lÀhtee nollasta sataan? 3 sekuntia?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. pikajuoksijaksi kun olet ryhtymÀssÀ.. olet siinÀ lajissa jo harjoittelijanakin palstan mestari. Satanen alle kahteentoista sekunttiin.. ilman mynakarvoja..
        Muuton menee hintsusti yli.. vai?

        Ilmanvastus ja paino tietysti merkkaavat, mutta jos pienen pörrön jĂ€ttĂ€is ettei rupea ujostuttamaan peilin ÀÀressĂ€ 🙂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin pikalaji kyseessÀ kuitenniin.. paljon lÀhtee nollasta sataan? 3 sekuntia?

        taitaa mennÀ allekin hitusen jos oikein hurjaksi ruvetaan


      • E-Lukka kirjoitti:

        taitaa mennÀ allekin hitusen jos oikein hurjaksi ruvetaan

        Ja ilman hĂ€pykarvoitusta se tuntuukin hyvĂ€lle.. đŸ€Ł


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja ilman hĂ€pykarvoitusta se tuntuukin hyvĂ€lle.. đŸ€Ł

        🧐 omakohtaisia kokemuksia? Vauhdin hurma tuplaantuu?,🙂, no jÀÀ nĂ€htĂ€vĂ€ksi...


      • E-Lukka kirjoitti:

        🧐 omakohtaisia kokemuksia? Vauhdin hurma tuplaantuu?,🙂, no jÀÀ nĂ€htĂ€vĂ€ksi...

        Ei .. mun moottoripyörÀhaaveet kaatui (kirjaimellisesti) jo vuosia sitten.

        Olen niin samperin lyhyt, ettÀ ei jalka yllÀ maahan.. ja silloin olisis pyörÀksi ollut vaihtoehtona oikeastaan vain harrikka.. eikÀ silloisella palkalla semmoisia olisi ostanut.. eipÀ kyllÀ nykyisellÀkÀÀn sen puoleen. Kun ei tuota pituutta ole, niin ei ole.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei .. mun moottoripyörÀhaaveet kaatui (kirjaimellisesti) jo vuosia sitten.

        Olen niin samperin lyhyt, ettÀ ei jalka yllÀ maahan.. ja silloin olisis pyörÀksi ollut vaihtoehtona oikeastaan vain harrikka.. eikÀ silloisella palkalla semmoisia olisi ostanut.. eipÀ kyllÀ nykyisellÀkÀÀn sen puoleen. Kun ei tuota pituutta ole, niin ei ole.

        No aina voi ryhtyĂ€ vyöruusuksi tai tarakkaharakaksi, jĂ€lkimmĂ€inen on se ÀÀnekkÀÀmpi versio 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        No aina voi ryhtyĂ€ vyöruusuksi tai tarakkaharakaksi, jĂ€lkimmĂ€inen on se ÀÀnekkÀÀmpi versio 🙂

        ÄÀh.. mÀ harjoittelen mieluummin patjana oloa. SiinÀkin saa kokea ( vauhdin- )hurmaa.
        KiihkeyttÀ ja vaarallisia tilanteita..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        ÄÀh.. mÀ harjoittelen mieluummin patjana oloa. SiinÀkin saa kokea ( vauhdin- )hurmaa.
        KiihkeyttÀ ja vaarallisia tilanteita..

        Tuo kyllÀ himpun verran riippuu kenen patjana olet...ja minkÀlainen patja, jousilla vai ilman!!
        Jos on sellanen kivan kimmoisa ja vÀhÀn ÀÀntelevÀ patja niin sitte kyllÀ kelpais!!
        Ja ihan niiku e-lukalla, ei se maali vaan matka sinne.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllÀ himpun verran riippuu kenen patjana olet...ja minkÀlainen patja, jousilla vai ilman!!
        Jos on sellanen kivan kimmoisa ja vÀhÀn ÀÀntelevÀ patja niin sitte kyllÀ kelpais!!
        Ja ihan niiku e-lukalla, ei se maali vaan matka sinne.....

        Joustinpatja tietenniin.. ja sellaisella upottavan pehmeÀllÀ luksuspetarilla.. silti riittÀvÀn jÀmÀkkÀ.

        KyllÀ mÀ olen patjaharjoitukseni tehny aika yksinoikeudella tuon pujottelijan kanssa.. semmoisen kolmisen vuotta ja risat.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        ÄÀh.. mÀ harjoittelen mieluummin patjana oloa. SiinÀkin saa kokea ( vauhdin- )hurmaa.
        KiihkeyttÀ ja vaarallisia tilanteita..

        nollasta sataseen niin ettĂ€ heilahtaa 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        nollasta sataseen niin ettĂ€ heilahtaa 🙂

        Juu.. mÀ olen aika nopea sen suhteen..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joustinpatja tietenniin.. ja sellaisella upottavan pehmeÀllÀ luksuspetarilla.. silti riittÀvÀn jÀmÀkkÀ.

        KyllÀ mÀ olen patjaharjoitukseni tehny aika yksinoikeudella tuon pujottelijan kanssa.. semmoisen kolmisen vuotta ja risat.

        Auts, toi kimmoisuus kuullosti hyvÀltÀ! Ja ettÀ oikein luksusta...
        Lucky him, jos sunmainospuheet pitÀÀ kutinsa! HyvÀhÀn se mutkamÀkiharjoituksia kuivalla tasalattialla tehdÀ, pysyy pujottelijalla tuntuma kunnossa miltÀ tuntuu kun toimii kumpuilevassa maastossa ja sen jun rytyyttÀÀ menemÀÀn.....
        EipÀ kyllÀ oo harjotukset pÀÀllimmÀisenÀ mielessÀ kun tunkee nokkansa ulos, jtn valkoista scheissea taas tullu taivaalta, eikö toi ny prkl jo riittÀis!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts, toi kimmoisuus kuullosti hyvÀltÀ! Ja ettÀ oikein luksusta...
        Lucky him, jos sunmainospuheet pitÀÀ kutinsa! HyvÀhÀn se mutkamÀkiharjoituksia kuivalla tasalattialla tehdÀ, pysyy pujottelijalla tuntuma kunnossa miltÀ tuntuu kun toimii kumpuilevassa maastossa ja sen jun rytyyttÀÀ menemÀÀn.....
        EipÀ kyllÀ oo harjotukset pÀÀllimmÀisenÀ mielessÀ kun tunkee nokkansa ulos, jtn valkoista scheissea taas tullu taivaalta, eikö toi ny prkl jo riittÀis!!!

        Heh.. mainospuheet on aina mainospuheita.. eikös niissÀ ole aina puolet paskaa.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. mainospuheet on aina mainospuheita.. eikös niissÀ ole aina puolet paskaa.. :D

        Riippuu puhujasta... mĂ€ en koskaan valehtele, saatan tosin liioitella, vĂ€hĂ€tellĂ€ tai muistaa vÀÀrin!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        Mukaviahan tonsorttiset harjoitukset on, virkistÀÀ kehoa ja mieltÀ!! Pienen huilin jÀlkeen tosin. Olekkos jo paremmalka mielellÀ???
        Toi on paskaa kun alkaa työhommat menemÀÀn pÀin helvettiÀ, tÀÀllÀ sama kaiku askelten...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu puhujasta... mĂ€ en koskaan valehtele, saatan tosin liioitella, vĂ€hĂ€tellĂ€ tai muistaa vÀÀrin!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        Mukaviahan tonsorttiset harjoitukset on, virkistÀÀ kehoa ja mieltÀ!! Pienen huilin jÀlkeen tosin. Olekkos jo paremmalka mielellÀ???
        Toi on paskaa kun alkaa työhommat menemÀÀn pÀin helvettiÀ, tÀÀllÀ sama kaiku askelten...

        En minÀ tykkÀÀ valehdella. Mieluummin heitÀn voltteja takaperin ja teen muita sirkustemppuja..

        Haluaisin sanoa, etten koskaan valehtele, mutta niin vÀittÀessÀni valehtelisin. Pyrin rehellisyyteen.

        Juu.. noi työhommat.. vituttaa, itkettÀÀ ja naurattaa samanaikaisesti. TÀÀ tilanne on ihan kaistapÀinen missÀ nyt oon.

        Alavireisyyteni on kai jonkinlaista vÀsymystÀ.. ei vaan jaksa. Peruspositiivinen luonteeni kÀrsii ikÀvistÀ asioista. Mut hei.. mÀ selviin kyllÀ. MÀ olen selvinnyt jo niin paljosta, et nÀÀ on pikkujuttuja.

        Ja on ollut ihanaa huomata, ettÀ olen saanut palstalaisilta paljon tukea. Tai no paljon ja paljon, mutta kuitenkin.

        Me ollaan tÀÀllÀ sinkuissa yhteisö ja vÀlitetÀÀn toisistamme.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En minÀ tykkÀÀ valehdella. Mieluummin heitÀn voltteja takaperin ja teen muita sirkustemppuja..

        Haluaisin sanoa, etten koskaan valehtele, mutta niin vÀittÀessÀni valehtelisin. Pyrin rehellisyyteen.

        Juu.. noi työhommat.. vituttaa, itkettÀÀ ja naurattaa samanaikaisesti. TÀÀ tilanne on ihan kaistapÀinen missÀ nyt oon.

        Alavireisyyteni on kai jonkinlaista vÀsymystÀ.. ei vaan jaksa. Peruspositiivinen luonteeni kÀrsii ikÀvistÀ asioista. Mut hei.. mÀ selviin kyllÀ. MÀ olen selvinnyt jo niin paljosta, et nÀÀ on pikkujuttuja.

        Ja on ollut ihanaa huomata, ettÀ olen saanut palstalaisilta paljon tukea. Tai no paljon ja paljon, mutta kuitenkin.

        Me ollaan tÀÀllÀ sinkuissa yhteisö ja vÀlitetÀÀn toisistamme.

        HyvÀhÀn se kun jostain saa vetoapua ku on huonot ajat. Jos tÀÀ valon lisÀys vaikka auttais!
        Se on jÀnnÀ juttu miten toi työ ohjaa pienen ihmisen elÀmÀÀ, sitte jos menee heikommin sitÀ vatkaa ja mÀrehtii...tÀÀllÀ onneks ongelma jatkuvuus ja mÀÀrÀ, muuten henki ookoo...aina pahempi jos ilmapiiri persiistÀ, sitte on jaksaminen kovilla!
        Ei muuta kun skimbaveikon kanssa kunnon mutkamĂ€kitreenit pystyyn, aina se paineita vĂ€hentÀÀ!!!đŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        HyvÀhÀn se kun jostain saa vetoapua ku on huonot ajat. Jos tÀÀ valon lisÀys vaikka auttais!
        Se on jÀnnÀ juttu miten toi työ ohjaa pienen ihmisen elÀmÀÀ, sitte jos menee heikommin sitÀ vatkaa ja mÀrehtii...tÀÀllÀ onneks ongelma jatkuvuus ja mÀÀrÀ, muuten henki ookoo...aina pahempi jos ilmapiiri persiistÀ, sitte on jaksaminen kovilla!
        Ei muuta kun skimbaveikon kanssa kunnon mutkamĂ€kitreenit pystyyn, aina se paineita vĂ€hentÀÀ!!!đŸ€Ł

        Heh.. mutkamÀkeen.. treenaamaan. Niih!

        Henki tÀÀllÀ sinkuissa on oikeasti aika hyvÀ. Noin niinkuin mielestÀni. TÀÀllÀ on aivan mahtavia tyyppejÀ. Ihan joka lÀhtöön. Jatkuvuus tulee siitÀ rekkautuneisuudesta. Viestit ilmoittavat itsestÀÀn ja ihmiset personoituvat. Minulla on ilo ja onni ollut tavata osa nÀistÀ huikeista tyypeistÀ. Ja se on rikastuttanut elÀmÀÀni ja avartanut nÀkemyksiÀni.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. mutkamÀkeen.. treenaamaan. Niih!

        Henki tÀÀllÀ sinkuissa on oikeasti aika hyvÀ. Noin niinkuin mielestÀni. TÀÀllÀ on aivan mahtavia tyyppejÀ. Ihan joka lÀhtöön. Jatkuvuus tulee siitÀ rekkautuneisuudesta. Viestit ilmoittavat itsestÀÀn ja ihmiset personoituvat. Minulla on ilo ja onni ollut tavata osa nÀistÀ huikeista tyypeistÀ. Ja se on rikastuttanut elÀmÀÀni ja avartanut nÀkemyksiÀni.

        Joo, sivusta kotvasen seurannu, samaa mieltÀ, hyviÀ kirjottajia, vÀlillÀ huuli lentÀÀ ku spitaalisten bileissÀ!
        Huumoria pitÀÀ olla, muuten elÀmÀ aika pakkopullaa. ....
        Toistaseks vielÀ töissÀ, taukoilen...hyvÀÀ duunipÀivÀÀ sulle, pirppis!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sivusta kotvasen seurannu, samaa mieltÀ, hyviÀ kirjottajia, vÀlillÀ huuli lentÀÀ ku spitaalisten bileissÀ!
        Huumoria pitÀÀ olla, muuten elÀmÀ aika pakkopullaa. ....
        Toistaseks vielÀ töissÀ, taukoilen...hyvÀÀ duunipÀivÀÀ sulle, pirppis!!!!!

        Ă„Ă€h.. en ole tĂ€nÀÀn töissĂ€.. iski perhekriisi. Mutta kiitos kuitennii. HyvÀÀ pĂ€ivĂ€njatkoa sinullekin.. olet hauska.. keksi itsellesi vaikka allekirjoitus, ettĂ€ sinut voi tunnistaa. Allekirjoitus ei vaadi rekkautumista ja tĂ€ysin valinnainen. Olet tunnistettavana silloin kun haluat. Mutta ihan omantuntosi mukaan.

        Kivahan kanssasi on ollut porista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ă„Ă€h.. en ole tĂ€nÀÀn töissĂ€.. iski perhekriisi. Mutta kiitos kuitennii. HyvÀÀ pĂ€ivĂ€njatkoa sinullekin.. olet hauska.. keksi itsellesi vaikka allekirjoitus, ettĂ€ sinut voi tunnistaa. Allekirjoitus ei vaadi rekkautumista ja tĂ€ysin valinnainen. Olet tunnistettavana silloin kun haluat. Mutta ihan omantuntosi mukaan.

        Kivahan kanssasi on ollut porista.

        Oot tainnut keskustella boomerin kanssa. 😊

        Ainakin jutut on hyvin samankaltaisia
 ja tosiaan hauskaa seuraađŸ˜‚đŸ€Ł


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ă„Ă€h.. en ole tĂ€nÀÀn töissĂ€.. iski perhekriisi. Mutta kiitos kuitennii. HyvÀÀ pĂ€ivĂ€njatkoa sinullekin.. olet hauska.. keksi itsellesi vaikka allekirjoitus, ettĂ€ sinut voi tunnistaa. Allekirjoitus ei vaadi rekkautumista ja tĂ€ysin valinnainen. Olet tunnistettavana silloin kun haluat. Mutta ihan omantuntosi mukaan.

        Kivahan kanssasi on ollut porista.

        Haaveilija nÀemmÀ tuntee jo tyylin liian hyvin!!
        EnkhĂ€mmĂ€ jonkun kuittauksen keksi, vaikkei mulla omaatuntoa olekkaan!!!!😂
        Toivottavasti ei ollu mikÀÀn vakava kriisi...

        >boomer<


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oot tainnut keskustella boomerin kanssa. 😊

        Ainakin jutut on hyvin samankaltaisia
 ja tosiaan hauskaa seuraađŸ˜‚đŸ€Ł

        Juu niin on.. kovin kivaa keskustelu seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilija nÀemmÀ tuntee jo tyylin liian hyvin!!
        EnkhĂ€mmĂ€ jonkun kuittauksen keksi, vaikkei mulla omaatuntoa olekkaan!!!!😂
        Toivottavasti ei ollu mikÀÀn vakava kriisi...

        >boomer<

        Aika paha.. poitsu oli hengenvaarassa vÀhÀn aikaa mut nyt kaikki jo ok.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aika paha.. poitsu oli hengenvaarassa vÀhÀn aikaa mut nyt kaikki jo ok.

        Jokseenkin pysÀyttÀvÀÀ tollanen, sitÀ kun koittaa varjella niitÀ ketaleita kaikelta....
        HyvĂ€ jos kaik ok, hyvĂ€ sekin ettĂ€ tarinaseura kelpaa, ihan vaa reilusti sanot jos joku tökkii, elĂ€mĂ€hĂ€n on jatkuvaa muutosta...đŸ€”
        Sunnuntaiaamut on aina mukavia, rauhallista eikÀ hoppua mihinkÀÀn, pÀivÀllÀ sitte pitÀÀ tehÀ vÀhÀ töitÀ.....
        Kyl se siitÀ.....
        >boomer<


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        No aina voi ryhtyĂ€ vyöruusuksi tai tarakkaharakaksi, jĂ€lkimmĂ€inen on se ÀÀnekkÀÀmpi versio 🙂

        Tarakkaharakka kuulosti jostain syystĂ€.... đŸ˜¶


        https://youtu.be/KV-vwjrHZ4Y?si=FJdUMNJaT5U_gu5U



      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokseenkin pysÀyttÀvÀÀ tollanen, sitÀ kun koittaa varjella niitÀ ketaleita kaikelta....
        HyvĂ€ jos kaik ok, hyvĂ€ sekin ettĂ€ tarinaseura kelpaa, ihan vaa reilusti sanot jos joku tökkii, elĂ€mĂ€hĂ€n on jatkuvaa muutosta...đŸ€”
        Sunnuntaiaamut on aina mukavia, rauhallista eikÀ hoppua mihinkÀÀn, pÀivÀllÀ sitte pitÀÀ tehÀ vÀhÀ töitÀ.....
        Kyl se siitÀ.....
        >boomer<

        No niin.. olet siis boomer. Okei.

        MÀ tuossa kÀvÀsin vÀhÀsen reissun pÀÀllÀ siksipÀ jÀi vastaamatta. Totta hitossa turiseminen kelpaa hyvÀssÀ seurassa. Vaikka tÀssÀ ollutkin hieman vÀhÀisempÀÀ tÀmÀ palstailu minulla.

        Saanko udella? Oletko uusi tulokas vai jo palstailun konkari?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. olet siis boomer. Okei.

        MÀ tuossa kÀvÀsin vÀhÀsen reissun pÀÀllÀ siksipÀ jÀi vastaamatta. Totta hitossa turiseminen kelpaa hyvÀssÀ seurassa. Vaikka tÀssÀ ollutkin hieman vÀhÀisempÀÀ tÀmÀ palstailu minulla.

        Saanko udella? Oletko uusi tulokas vai jo palstailun konkari?

        Aikalailla rookie, tÀssÀ kuviossa. Varovainen tarkkailija kun olen alkuun vaan lueskelin, nyttemmin sittemmin teen sivustarynnÀköitÀ tai jatkan tarinoita ja sitÀ rataa.
        Haaveilijan kanssa enimmÀkseen, hÀrnÀtÀÀn toisiamme...
        Palstailen kun ennÀtÀn, vÀlillÀ hyvinkin vÀhÀn, vaihtelee..
        Nyt nukkumaan, kuulumisiin!!


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        mp huumoria vain 🙂, ei edes oma keksintö
        Kuunnellaanpas sama ilman konetaustaa, vaikka ei sekÀÀn hullumpi ollut
        https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4

        Tuokin on soinut naapureidenkin hermojen menemiseen asti tÀÀllĂ€... 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla rookie, tÀssÀ kuviossa. Varovainen tarkkailija kun olen alkuun vaan lueskelin, nyttemmin sittemmin teen sivustarynnÀköitÀ tai jatkan tarinoita ja sitÀ rataa.
        Haaveilijan kanssa enimmÀkseen, hÀrnÀtÀÀn toisiamme...
        Palstailen kun ennÀtÀn, vÀlillÀ hyvinkin vÀhÀn, vaihtelee..
        Nyt nukkumaan, kuulumisiin!!

        Trertulemast. Palstailu ei sido mihinkÀÀn. Mutta tÀhÀn koukuttuu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Trertulemast. Palstailu ei sido mihinkÀÀn. Mutta tÀhÀn koukuttuu.

        Sen oon kyllÀ jo huomannu!
        Onpahan jotain lystiĂ€ ajankulua...mukavasti monenlaista kommentoijaa linjoilla, hauskoja juttuja vĂ€lillĂ€! ItellĂ€ ei meinaa nÀÀ nakit oikein taipua tĂ€hĂ€n, enemmĂ€n aikaa menee korjailuun!!đŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen oon kyllÀ jo huomannu!
        Onpahan jotain lystiĂ€ ajankulua...mukavasti monenlaista kommentoijaa linjoilla, hauskoja juttuja vĂ€lillĂ€! ItellĂ€ ei meinaa nÀÀ nakit oikein taipua tĂ€hĂ€n, enemmĂ€n aikaa menee korjailuun!!đŸ€Ł

        MÀ en vÀllÀÀ edes enÀÀ tarkistuslukea viestejÀni. SillÀ mennÀÀn, mitÀ ulos tulee.

        Disse on kirjoitusvirheiden kunkku ja melko sujuvasti olen oppinut hÀntÀkin lukemaan. Kirjoitusvirheet - niitÀ sattuu kaikille. Emme ole oppikoulussa Àidinkielen tunnilla.

        Aina vÀliin joku jaksaa muistuttaa virheistÀmme, mut en mÀ vÀllÀÀ. Ei se oo niin just. Ja ainahan voi siirtyÀ palstailemaan tietokoneelle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on soinut naapureidenkin hermojen menemiseen asti tÀÀllĂ€... 😉

        Seuraavaksi voit toivottaa heille hyvÀÀ menomatkaa avohoitoon tĂ€llĂ€ kipaleella 🙂
        https://www.youtube.com/watch?v=09LTT0xwdfw

        Oh wa a a tarttuu korvaan sitten heti, pitĂ€is kai varoittaa 😁


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        MÀ en vÀllÀÀ edes enÀÀ tarkistuslukea viestejÀni. SillÀ mennÀÀn, mitÀ ulos tulee.

        Disse on kirjoitusvirheiden kunkku ja melko sujuvasti olen oppinut hÀntÀkin lukemaan. Kirjoitusvirheet - niitÀ sattuu kaikille. Emme ole oppikoulussa Àidinkielen tunnilla.

        Aina vÀliin joku jaksaa muistuttaa virheistÀmme, mut en mÀ vÀllÀÀ. Ei se oo niin just. Ja ainahan voi siirtyÀ palstailemaan tietokoneelle..

        Juuei mistÀÀn pikkuvirheistÀ vÀliÀ, meinaa vaan pukata siansaksan puolelle vÀlillÀ!
        On sitte hienoo aikaa tÀÀ suomen kevĂ€t, lunta tuuttaa taivaan tĂ€ydeltĂ€, onneks saan jo sisĂ€tiloista ihastella...jos tota tahtia lappaa ni taas on orientoiduttava talkkariks...😡


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Seuraavaksi voit toivottaa heille hyvÀÀ menomatkaa avohoitoon tĂ€llĂ€ kipaleella 🙂
        https://www.youtube.com/watch?v=09LTT0xwdfw

        Oh wa a a tarttuu korvaan sitten heti, pitĂ€is kai varoittaa 😁

        No juuh....
        Oli se Wa aika mite sanois :D
        Nyt soimassa tollanen 38 min pÀtkÀ samalla ku jotai koitan touhuilla tÀÀl..

        https://youtu.be/ZOGQNyQZQNk?feature=shared

        â€ïžâ€đŸ”„đŸ€©


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuei mistÀÀn pikkuvirheistÀ vÀliÀ, meinaa vaan pukata siansaksan puolelle vÀlillÀ!
        On sitte hienoo aikaa tÀÀ suomen kevĂ€t, lunta tuuttaa taivaan tĂ€ydeltĂ€, onneks saan jo sisĂ€tiloista ihastella...jos tota tahtia lappaa ni taas on orientoiduttava talkkariks...😡

        Juu huolestuttavaa. Sellanen v.ttujen kevÀt ja k.rpien takatalvi. SitÀ tÀssÀ eletÀÀn.
        Kattelin, ettÀ pari senttiÀ lunta..

        Ollaan lÀhdössÀ poitsun kanssa postiin tunnin pÀÀstÀ. KÀvellen.
        Taidan ottaa nastakengÀt jalkaan.
        Arvaa vituttaako vetÀÀ nastat jalkaan taas? Juu.. ei tietenkÀÀn.
        PitÀisi olla aika jo sandaalien ja pikkukenkien.

        Ei.. meillÀ on kylmÀn pohjoisen polaaripyörre joka jÀÀdyttÀÀ meidÀt koko kesÀksi. Hmph!
        MeillÀ on myös ilmastonmuutos, joka aiheuttaa paikallisesti meille siperialaisen ilmanalan.. eli kylmÀÀ, kylmÀÀ ja kylmÀÀ.

        Eikö ole ihanaa? Ilmaston lÀmpeÀminen on niin ihanaa. Ja sit meillÀ tÀÀllÀ pohjolassa vasta huisin hauskaa on, kun golf-virta lopettaa leikkinsÀ. Saamme iki-ihanan oman ikiroudan. Ja talvipakkaset jopa viiteen kymppiin.
        Eli naatiskellaan nyt nÀistÀ viimeisitÀ lumenhippusista tÀnÀ vuonna. Lohduttavaa kuitenkin, ettÀ nÀmÀ vielÀ sulavat pois. Oletettavasti. :D

        ÄlĂ€kĂ€ halvenna talkkareita.. tekevĂ€t kovasti duunia.. tai sit ovat vain tekevinÀÀn.. (isĂ€puoleni oli talkkari). 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen oon kyllÀ jo huomannu!
        Onpahan jotain lystiĂ€ ajankulua...mukavasti monenlaista kommentoijaa linjoilla, hauskoja juttuja vĂ€lillĂ€! ItellĂ€ ei meinaa nÀÀ nakit oikein taipua tĂ€hĂ€n, enemmĂ€n aikaa menee korjailuun!!đŸ€Ł

        Tuli mieleen, ettÀ sulla saattaa olla mahdollisuus kasvattaa nÀppÀimistön kokoa puhe-elimmessÀsi..kokeile nÀppÀimistön asetuksia. SieltÀ saa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuli mieleen, ettÀ sulla saattaa olla mahdollisuus kasvattaa nÀppÀimistön kokoa puhe-elimmessÀsi..kokeile nÀppÀimistön asetuksia. SieltÀ saa.

        Huomenta! Addiktion torjumiseksi tein eilen puhelinlakon illalla, huonolla menestyksellĂ€, vieroitusoireita....😆
        Joo, aika hyvin kuvailit ton ilmastotilanteen...mÀ joudun niin kotona kuin töissÀkin painimaan ton lumen kanssa ja alkaa tosiaan olemaan mitta tÀynnÀ!!
        NÀppÀimistönkin kanssa oon vÀÀntÀny, mutta mun osaamisella (vai pitÀskö sanoa osaamattomuudella...) ei onnistu, tÀytyy vaan korjailla!
        Saas nÀhÀ mitÀ toi ylÀkerran hessu tÀnÀÀ keksii ton kelin puolesta, mielenkiinnolla oottelen!!
        Ja luit mua himpun vÀÀrin, en tosiaankaan dissaa mitÀÀn ammattiryhmÀÀ, fakta on se ettÀ suomen kerrostalojen alamÀki alko kun luovuttiin talkkareista ja mentiin huoltoyhtiöiden kelkkaan...
        Mut joo, kivaa pĂ€ivÀÀ pirppikselle, jatkan tĂ€tĂ€ lehdenlukua....(eli katon kuvat...đŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Addiktion torjumiseksi tein eilen puhelinlakon illalla, huonolla menestyksellĂ€, vieroitusoireita....😆
        Joo, aika hyvin kuvailit ton ilmastotilanteen...mÀ joudun niin kotona kuin töissÀkin painimaan ton lumen kanssa ja alkaa tosiaan olemaan mitta tÀynnÀ!!
        NÀppÀimistönkin kanssa oon vÀÀntÀny, mutta mun osaamisella (vai pitÀskö sanoa osaamattomuudella...) ei onnistu, tÀytyy vaan korjailla!
        Saas nÀhÀ mitÀ toi ylÀkerran hessu tÀnÀÀ keksii ton kelin puolesta, mielenkiinnolla oottelen!!
        Ja luit mua himpun vÀÀrin, en tosiaankaan dissaa mitÀÀn ammattiryhmÀÀ, fakta on se ettÀ suomen kerrostalojen alamÀki alko kun luovuttiin talkkareista ja mentiin huoltoyhtiöiden kelkkaan...
        Mut joo, kivaa pĂ€ivÀÀ pirppikselle, jatkan tĂ€tĂ€ lehdenlukua....(eli katon kuvat...đŸ€Ł

        Jos sulla on samsunki niin kun nÀppis aukeaa, ylÀlaidassa on sellainen hammasratas.. sieltÀ saa kokoa muutettua.

        EnkÀ tosiaan pitÀnyt sanomaasi oikeasti dissaamisena..
        Ja sait lunta niin kotia ja työtÀ varten.. meillÀ tullut 15 cm ainakin.

        LÀhdin töistÀ varuiksi kesken pÀivÀn jotta varmasti pÀÀsen kotio. Kuljen höslÀllÀ ja sillÀ tapana peruuttaa vuoroja, kun tulee enempi rÀttiÀ taivaalta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos sulla on samsunki niin kun nÀppis aukeaa, ylÀlaidassa on sellainen hammasratas.. sieltÀ saa kokoa muutettua.

        EnkÀ tosiaan pitÀnyt sanomaasi oikeasti dissaamisena..
        Ja sait lunta niin kotia ja työtÀ varten.. meillÀ tullut 15 cm ainakin.

        LÀhdin töistÀ varuiksi kesken pÀivÀn jotta varmasti pÀÀsen kotio. Kuljen höslÀllÀ ja sillÀ tapana peruuttaa vuoroja, kun tulee enempi rÀttiÀ taivaalta.

        MikÀ prkl on höslÀ, nyt on boomeri kuutamolla??


      • Anonyymi kirjoitti:

        MikÀ prkl on höslÀ, nyt on boomeri kuutamolla??

        HSL.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        HSL.

        No perkele, joka pÀivÀ oppii jotain uutta, on niitÀ tullu vÀisteltyÀ...
        Sain joo, kÀvin vÀhÀ ulkoilemassa lapion kans ja ny pilaan pÀivÀni ja nykÀsen pikku treenit pÀÀlle.
        Meien vanhusten pitÀÀ rehkiĂ€, ettei tuu hiippakunnan vaihto eteen...đŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi kirjoitti:

        No perkele, joka pÀivÀ oppii jotain uutta, on niitÀ tullu vÀisteltyÀ...
        Sain joo, kÀvin vÀhÀ ulkoilemassa lapion kans ja ny pilaan pÀivÀni ja nykÀsen pikku treenit pÀÀlle.
        Meien vanhusten pitÀÀ rehkiĂ€, ettei tuu hiippakunnan vaihto eteen...đŸ€ŁđŸ€Ł

        Rehki sie .. mie en jaksa. Mummoudun mieluusti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Rehki sie .. mie en jaksa. Mummoudun mieluusti.

        MĂ€ jo eilen pelĂ€styin ettĂ€ sĂ€ oot hukkunu hankeen, pipon tupsu vaan nĂ€kyy😂
        Onneks ei....josko tÀÀ ny jo kesÀks muuttuis!! On vitutuskÀyrÀ tapissa noiden lumien kans...
        >boom<


      • Anonyymi kirjoitti:

        MĂ€ jo eilen pelĂ€styin ettĂ€ sĂ€ oot hukkunu hankeen, pipon tupsu vaan nĂ€kyy😂
        Onneks ei....josko tÀÀ ny jo kesÀks muuttuis!! On vitutuskÀyrÀ tapissa noiden lumien kans...
        >boom<

        TÀnÀÀn jo paremmalla mielellÀ.. aarinko paistaa ja on valoisaa. Lumet sulaa ja kuuluu liri lori. Ei muuten vituta yhtÀÀn.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        TÀnÀÀn jo paremmalla mielellÀ.. aarinko paistaa ja on valoisaa. Lumet sulaa ja kuuluu liri lori. Ei muuten vituta yhtÀÀn.

        Jeppis, eiköhÀn toi elÀmÀ tÀstÀ voita!!
        Ottaa vaan aikansa...kohta kirotaan ku on kÀrpÀset ja hyttyset kiusana!!
        Niinku nÀkyy on melko aikaista, töihin pitÀis kohtapuoleen lÀhteÀ, aamukahvit menossa, upeen hiljasta, taustalta kuuluu kissan kuorsaus.....ei huono!!
        Pikkupakkasta tÀÀllÀ, liekkö teillÀ, taidat asustella etelÀssÀ, pÀÀtellen siitÀ "höslÀstÀ"
        >boom<


    • Ihan selvĂ€sti olet venytellyt kissojen lailla, huomannut siinĂ€ samalla liikakarvoitusta. Hups Mites nyt nuo tuolla ja eikun sheivaamaan.đŸ‘đŸŒ Muuten nĂ€ytĂ€t ihan Boratilta niissĂ€ vihreissĂ€ uikkareissa.đŸ˜‰đŸ€Ł

      • Liikakarvoitusta kyllĂ€...kummallakohan on karvaisemmat jalat đŸ€”


      • E-Lukka kirjoitti:

        Liikakarvoitusta kyllĂ€...kummallakohan on karvaisemmat jalat đŸ€”

        Hmmm
. Varmaan sulla?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hmmm
. Varmaan sulla?

        VĂ€risĂ€vyissĂ€ taitaa olla suurimmat erot, olen onneksi vaaleampi. Boratin turkki on kyllĂ€ kokonaisuutena selkeĂ€sti komeampi 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        VĂ€risĂ€vyissĂ€ taitaa olla suurimmat erot, olen onneksi vaaleampi. Boratin turkki on kyllĂ€ kokonaisuutena selkeĂ€sti komeampi 🙂

        KyllĂ€ se suomalainen karvoitus on vaan parasta😁


    • Anonyymi

      JĂ€iden lĂ€hdettyĂ€ snorklaamisesta? 😜

      Jasu

      • Tanssii susien kanssa ja ui hylkeitten kera :), no ei, turkki pysyi kuivana


    • Anonyymi

      Vilauttelusta đŸ€­

      • No voi olla ettĂ€ pukeutumisvaiheessa jotain on vilahdellut, bokserit aika vĂ€ljÀÀ mallia :)


    • Anonyymi

      Oisko lajin nimi Harley quinn tai lomatonni, kun sun naamasta tulee koko ajaan mieleen vaan Jokeri? :)

      • Harley Quinnin olisi kyllĂ€ mainio harrastusten kohde 😋, lajina luultavasti turhan arvaamaton


    • TylsĂ€ juttuhan tĂ€mĂ€ loppujen lopuksi mutta joskus on hauskempi matkustaa kuin saapua perille, en viitsi pitkittÀÀ tĂ€mĂ€n enempÀÀ 🙂.
      EipĂ€ tĂ€ssĂ€ loppujen lopuksi ollut kysymys kuin moottoriurheilusta sen jaloimmassa muodossa eli kaksipyörĂ€isestĂ€ vesijÀÀhdytteisestĂ€ muoviluodista. Ensiajot suoritettu tĂ€nÀÀn ja ikioman tulkinnan mukaan talviturkki heitetty pois, ajomukavuus kĂ€rsi sitten pikkaisen kuoppaisesta tiestĂ€ ja tiivistĂ€ ajoasusta asentoineen eli sheivaukset tulevat olemaan pakollisia ennen seuraavaa starttia.. 👍

      • Eli nassu karvat olivat epĂ€mukavat?

        Muuten tulee mieleen ettĂ€ pyörĂ€ilen hyvin tiukassa lateksiasussa🙈 juu tiedĂ€n tĂ€mĂ€ tuskin on nĂ€inđŸ€­ saahan sitĂ€ aina mielikuvitusta kĂ€yttÀÀ.đŸ€Ł


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Eli nassu karvat olivat epÀmukavat?

        Muuten tulee mieleen ettĂ€ pyörĂ€ilen hyvin tiukassa lateksiasussa🙈 juu tiedĂ€n tĂ€mĂ€ tuskin on nĂ€inđŸ€­ saahan sitĂ€ aina mielikuvitusta kĂ€yttÀÀ.đŸ€Ł

        No ajoasento on aika kumara ja ns tiivis, siitĂ€ seuraa ettĂ€ nivusten seudulla ei pahemmin liikkumisvaraa ole ja vÀÀrĂ€ssĂ€ kohdassa oleva mikĂ€ tahansa nyt onkaan saa aikaan epĂ€toivottuja tuntemuksia hyvin herkĂ€sti...eikĂ€ tarvitse pukeutua edes lateksiin 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        No ajoasento on aika kumara ja ns tiivis, siitĂ€ seuraa ettĂ€ nivusten seudulla ei pahemmin liikkumisvaraa ole ja vÀÀrĂ€ssĂ€ kohdassa oleva mikĂ€ tahansa nyt onkaan saa aikaan epĂ€toivottuja tuntemuksia hyvin herkĂ€sti...eikĂ€ tarvitse pukeutua edes lateksiin 😁

        Hei tĂ€rkeĂ€ kysymys minkĂ€ vĂ€rinen pyörĂ€ sulla on?😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei tĂ€rkeĂ€ kysymys minkĂ€ vĂ€rinen pyörĂ€ sulla on?😁

        😁 ei ole pinkki, mustaharmaa


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 ei ole pinkki, mustaharmaa

        Siis raidallinen oli ekana mielessÀ  mistĂ€hĂ€n lienee mielikuva tullut
 mustaliila😁

        Löytyykö raidallista kissaa?đŸ€”


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis raidallinen oli ekana mielessÀ  mistĂ€hĂ€n lienee mielikuva tullut
 mustaliila😁

        Löytyykö raidallista kissaa?đŸ€”

        Raitojako on pakko löytyĂ€ 🙂, no löytyy niin pyörĂ€stĂ€ kuin kissoistakin periaatteessa samalla yhdistelmĂ€llĂ€ harmaa pohja mustat raidat, no beige ahteri toisella 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Raitojako on pakko löytyĂ€ 🙂, no löytyy niin pyörĂ€stĂ€ kuin kissoistakin periaatteessa samalla yhdistelmĂ€llĂ€ harmaa pohja mustat raidat, no beige ahteri toisella 😁

        Oho. Joo siis en tiedĂ€ mistĂ€ moinen mielikuva. Jostain se nyt vaan tuli😅


    • No jotain lilaa pyörÀÀn liittyvÀÀ tuli mieleen viime syksyltĂ€, nimittĂ€in tuo mun vasen lonkkani oli hetken aikaa lilan vĂ€rinen viime syksynĂ€ kun flippasin sillĂ€ kumoon, sen verran vahvat nuo sun intuitiosi ettĂ€ sieltĂ€ kai ne juontavat 😂

      • Ai perhana sehĂ€n se oli🙈 ei saa nauraa mutta kyllĂ€ naurattaađŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai perhana sehĂ€n se oli🙈 ei saa nauraa mutta kyllĂ€ naurattaađŸ€Ł

        Jos ny haaveilija haluat erikoisempaa vÀripalettia kuvitella, tÀÀltÀ pesee:
        Jokunen vuosi sitten tuli erehdyttyĂ€ vÀÀrÀÀn paikkaan....lopputulos oli pientĂ€ vaille hengenmeno, no anyway, kaulasta kulkusiin ihonvĂ€ri musta (harmi vaan ettei vĂ€rkkien koko vastannu vĂ€riĂ€...đŸ€Ł) muualta talvisen kalpea, paitsi silmĂ€munat verenpunaiset, valkoista ei nĂ€kyny ollenkaan.
        Voin vakuuttaa ettÀ siinÀ oli peiliin vilkaistessa slaagi melko lÀhellÀ!
        ElÀmÀ se vaan voittaa ja vÀrit palautuu, nyt sitÀ arkisen harmaana....
        Ja peiliin kattominen aina yhtÀ vastenmielistÀ....
        >boom boom<


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai perhana sehĂ€n se oli🙈 ei saa nauraa mutta kyllĂ€ naurattaađŸ€Ł

        Ai nii, aerodynamiikka kondiksessa....đŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai perhana sehĂ€n se oli🙈 ei saa nauraa mutta kyllĂ€ naurattaađŸ€Ł

        Ja onneks tÀÀ on.....vain elÀmÀÀ!!!
        Kuka sitÀ ny niin tosissaan ottais!

        Heart-All i wanna do is make love to you
        ai miten niin sanomaa biisissÀ.....
        Richard Marx-Hazard
        NĂ€ihin kuviin ja tunnelmiin....
        >bb<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja onneks tÀÀ on.....vain elÀmÀÀ!!!
        Kuka sitÀ ny niin tosissaan ottais!

        Heart-All i wanna do is make love to you
        ai miten niin sanomaa biisissÀ.....
        Richard Marx-Hazard
        NĂ€ihin kuviin ja tunnelmiin....
        >bb<

        Auts tuo musta vĂ€ri kuulostaa pahalta
 Heti tuli mieleen mustasurma ilman surmaa
🙈 onneksi sulle ei kĂ€ynyt kuinkaan.. Etkö ole vielĂ€ tottunut harmaaseen vĂ€riin? Mun pÀÀvĂ€rit rupeaa jo haalistumaan
 mietin jos laittas seuraavaksi vĂ€hĂ€n liilaa sekaanđŸ€”

        Illan biisi: CASCADAA - what hurst the most https://youtu.be/i0YuEPJeGSI?si=1zO_aSRGbwo0Gw64

        😝😝😝


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Auts tuo musta vĂ€ri kuulostaa pahalta
 Heti tuli mieleen mustasurma ilman surmaa
🙈 onneksi sulle ei kĂ€ynyt kuinkaan.. Etkö ole vielĂ€ tottunut harmaaseen vĂ€riin? Mun pÀÀvĂ€rit rupeaa jo haalistumaan
 mietin jos laittas seuraavaksi vĂ€hĂ€n liilaa sekaanđŸ€”

        Illan biisi: CASCADAA - what hurst the most https://youtu.be/i0YuEPJeGSI?si=1zO_aSRGbwo0Gw64

        😝😝😝

        On aika suhteellinen kÀsite toi " ei kÀyny kuinkaa...", vikalista saman mittanen ku vanhaa mossea katsastaessa ellei pidempi...
        5 kylkiluuta ja lapaluu, okahaarakkeita selÀstÀ, sisÀelimet sai osumaa ja keuhkot.
        Meinas mennĂ€ tonne rip-puolelle mut yhteiskunnan ja eritoten boomerien ihailijoiden (?????😼😼) iloksi nĂ€in ei kĂ€yny!

        Oonhan mÀ jo, vÀri ihan jees, ton naamarin vois vaihtaa vaikka enempi brad pittiÀ muistuttavaksi!

        EtkÀ hitossa lilaa, mulle tulee mieleen ylipursuava ikÀiseni madame tiukoissa trikoissa, a la huutokauppakeisari, ei sitÀ ei.
        Tokikin saa jokainen olla sellanen ku ite tykkÀÀ, mut.....mieluummin sitte sininen jos sÀvÀyttÀÀ haluut tai sitte blondi.
        MĂ€ niin jo nÀÀn sut siinĂ€ lateksipuvussa sinipĂ€isenĂ€ fillarin satulassa peppu pystyssĂ€...tsiisus, mĂ€hĂ€n elĂ€n vielĂ€!!đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
        >bb<


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aika suhteellinen kÀsite toi " ei kÀyny kuinkaa...", vikalista saman mittanen ku vanhaa mossea katsastaessa ellei pidempi...
        5 kylkiluuta ja lapaluu, okahaarakkeita selÀstÀ, sisÀelimet sai osumaa ja keuhkot.
        Meinas mennĂ€ tonne rip-puolelle mut yhteiskunnan ja eritoten boomerien ihailijoiden (?????😼😼) iloksi nĂ€in ei kĂ€yny!

        Oonhan mÀ jo, vÀri ihan jees, ton naamarin vois vaihtaa vaikka enempi brad pittiÀ muistuttavaksi!

        EtkÀ hitossa lilaa, mulle tulee mieleen ylipursuava ikÀiseni madame tiukoissa trikoissa, a la huutokauppakeisari, ei sitÀ ei.
        Tokikin saa jokainen olla sellanen ku ite tykkÀÀ, mut.....mieluummin sitte sininen jos sÀvÀyttÀÀ haluut tai sitte blondi.
        MĂ€ niin jo nÀÀn sut siinĂ€ lateksipuvussa sinipĂ€isenĂ€ fillarin satulassa peppu pystyssĂ€...tsiisus, mĂ€hĂ€n elĂ€n vielĂ€!!đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
        >bb<

        Siis sitĂ€ tarkoitin, hyvĂ€ kun ei lĂ€htenyt henki
. Muuten kyllĂ€ varmasti kauhea kokemus.. KyllĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ nyt ainakin yksi boomer fani on😁

        Sean Connery olis paljon hotimpi😉 kivat harmaat


        JĂ€nnĂ€ juttu, olen aikaisemminkin kuullut.. ettei kaikki oikein pidĂ€ hĂ€nen tyylistÀÀn.. MĂ€ oon lĂ€hinnĂ€ ihaillut sitĂ€ fledaa🙂 ne on ne vĂ€rit mitkĂ€ saa mielenikin pirteĂ€ksi..

        SinĂ€ ja sun villit mielikuvat
 hyvĂ€ ettĂ€ veri kiertÀÀ  SinisessĂ€ vĂ€rissĂ€ ei muuten mitÀÀn vikaa, mutta tuppaa muuttumaan vihreĂ€ksi haalistuessa.. kokemusta on😬🙈 nyt sentÀÀn on hiukset enemmĂ€n vaaleanpunaiset..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis sitĂ€ tarkoitin, hyvĂ€ kun ei lĂ€htenyt henki
. Muuten kyllĂ€ varmasti kauhea kokemus.. KyllĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ nyt ainakin yksi boomer fani on😁

        Sean Connery olis paljon hotimpi😉 kivat harmaat


        JĂ€nnĂ€ juttu, olen aikaisemminkin kuullut.. ettei kaikki oikein pidĂ€ hĂ€nen tyylistÀÀn.. MĂ€ oon lĂ€hinnĂ€ ihaillut sitĂ€ fledaa🙂 ne on ne vĂ€rit mitkĂ€ saa mielenikin pirteĂ€ksi..

        SinĂ€ ja sun villit mielikuvat
 hyvĂ€ ettĂ€ veri kiertÀÀ  SinisessĂ€ vĂ€rissĂ€ ei muuten mitÀÀn vikaa, mutta tuppaa muuttumaan vihreĂ€ksi haalistuessa.. kokemusta on😬🙈 nyt sentÀÀn on hiukset enemmĂ€n vaaleanpunaiset..

        No kyyyyyllĂ€, seanilla karismaa noin 10* enemmĂ€n, meillĂ€ itseasiassa aika samat vĂ€rit mut on seprkl komeempi😱 mut hyvĂ€ jos ny yks boomer-fani löytyy!!đŸ„ł
        Oot muuten oikeessa, mulla oli joskus helevetin kauan sitte levee sĂ€hkönsininen raita ja menin sitte solariumii muutaman kerran.....tulos aikalailla minttu. Rupee blondiks, mut sit pÀÀtyyn asti.....đŸ˜†đŸ˜†đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ’‹đŸ‘…


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyyyyyllĂ€, seanilla karismaa noin 10* enemmĂ€n, meillĂ€ itseasiassa aika samat vĂ€rit mut on seprkl komeempi😱 mut hyvĂ€ jos ny yks boomer-fani löytyy!!đŸ„ł
        Oot muuten oikeessa, mulla oli joskus helevetin kauan sitte levee sĂ€hkönsininen raita ja menin sitte solariumii muutaman kerran.....tulos aikalailla minttu. Rupee blondiks, mut sit pÀÀtyyn asti.....đŸ˜†đŸ˜†đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ’‹đŸ‘…

        MitĂ€ mitĂ€ vai pitÀÀ tĂ€ssĂ€ blondimmaksi muuttua. No huhđŸ„” vĂ€lillĂ€ nĂ€inkin jo rankkaa.. syntymĂ€blondi kun oon ja jututkin sen mukaisetđŸ˜‰đŸ€Ł

        MitÀpÀ sitÀ seuraavaksi tekisi, viihdetaiteilija esittÀytyy


        https://youtu.be/cJUPgpAoOGQ?si=KhhJ8O12OPdsPsr3

        Hihi, pureekođŸ™„đŸ€­


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        MitĂ€ mitĂ€ vai pitÀÀ tĂ€ssĂ€ blondimmaksi muuttua. No huhđŸ„” vĂ€lillĂ€ nĂ€inkin jo rankkaa.. syntymĂ€blondi kun oon ja jututkin sen mukaisetđŸ˜‰đŸ€Ł

        MitÀpÀ sitÀ seuraavaksi tekisi, viihdetaiteilija esittÀytyy


        https://youtu.be/cJUPgpAoOGQ?si=KhhJ8O12OPdsPsr3

        Hihi, pureekođŸ™„đŸ€­

        No eihÀn sun nyt mitÀÀn pidÀ, teet niikus itestÀs hyvÀltÀ tuntuu, sehÀn se pointti on!
        Mulle ei toi lila oo tÀhÀn asti uponnu, mut saattaahan olla ettÀ kÀÀnnÀn kelkkani, aika ja sÀ nÀytÀt sen!
        Voihan perse, auton pÀÀllÀ ohut lumikerros kun kurkistin ikkunasta kahvinkeitintÀ ladatessani, ei nyt mitÀÀn tarvi kolata mut kyllÀ vituttaa, piiiiiiitkÀn talven kotona ja töissÀ ku on tota töhnÀÀ mÀttÀny ni alkaa kyllÀstyttÀÀ.....
        Mutta ei niin paljon ettÀ tÀÀltÀ periferiasta mihkÀÀ kerrostaloon lÀhtisin, on olemassa rajoja mitÀ ei ylitetÀ.....
        Reipasta aamua vaan, kohta sulla pukemishommat kaiketi...đŸ€ŁđŸ™ˆ


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        MitĂ€ mitĂ€ vai pitÀÀ tĂ€ssĂ€ blondimmaksi muuttua. No huhđŸ„” vĂ€lillĂ€ nĂ€inkin jo rankkaa.. syntymĂ€blondi kun oon ja jututkin sen mukaisetđŸ˜‰đŸ€Ł

        MitÀpÀ sitÀ seuraavaksi tekisi, viihdetaiteilija esittÀytyy


        https://youtu.be/cJUPgpAoOGQ?si=KhhJ8O12OPdsPsr3

        Hihi, pureekođŸ™„đŸ€­

        Olihan siinĂ€ sanomaa, ollapa 30vee nuorempi.....vilahtaa se onneks mieleen edes joskus!!😂😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Auts tuo musta vĂ€ri kuulostaa pahalta
 Heti tuli mieleen mustasurma ilman surmaa
🙈 onneksi sulle ei kĂ€ynyt kuinkaan.. Etkö ole vielĂ€ tottunut harmaaseen vĂ€riin? Mun pÀÀvĂ€rit rupeaa jo haalistumaan
 mietin jos laittas seuraavaksi vĂ€hĂ€n liilaa sekaanđŸ€”

        Illan biisi: CASCADAA - what hurst the most https://youtu.be/i0YuEPJeGSI?si=1zO_aSRGbwo0Gw64

        😝😝😝

        Heeeei kultamuru, toihan oli ihan jees!!
        Hakkas amispopin mennen tullen.. đŸ€Ł
        KyllĂ€ siinĂ€ sullakin tarakka vipattaa kun vetelet menemÀÀn.....hrrrrrrrr....ei pitĂ€is kesken duunin tĂ€nne tulla, menee mielenrauha!!đŸ‘…đŸ‘…đŸ«Š


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihÀn sun nyt mitÀÀn pidÀ, teet niikus itestÀs hyvÀltÀ tuntuu, sehÀn se pointti on!
        Mulle ei toi lila oo tÀhÀn asti uponnu, mut saattaahan olla ettÀ kÀÀnnÀn kelkkani, aika ja sÀ nÀytÀt sen!
        Voihan perse, auton pÀÀllÀ ohut lumikerros kun kurkistin ikkunasta kahvinkeitintÀ ladatessani, ei nyt mitÀÀn tarvi kolata mut kyllÀ vituttaa, piiiiiiitkÀn talven kotona ja töissÀ ku on tota töhnÀÀ mÀttÀny ni alkaa kyllÀstyttÀÀ.....
        Mutta ei niin paljon ettÀ tÀÀltÀ periferiasta mihkÀÀ kerrostaloon lÀhtisin, on olemassa rajoja mitÀ ei ylitetÀ.....
        Reipasta aamua vaan, kohta sulla pukemishommat kaiketi...đŸ€ŁđŸ™ˆ

        Hei ehkĂ€ sĂ€vĂ€ytetÀÀn sun tukkađŸ€ŁđŸ€Ł ai ollaan sitten niin sĂ€vy sĂ€vyyn ettĂ€đŸ˜ Noh onneksi ei tuon enempÀÀ lunta.. tosi ohut kerros mikĂ€ tuulen mukana pyyhkiytyi pois.â˜ș

        Jos tĂ€stĂ€ asumismuodosta johonkin suuntaisin niin rivariinđŸ‘đŸŒđŸ€— tapellessa meni aamu
 samperin ipanat😉😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinĂ€ sanomaa, ollapa 30vee nuorempi.....vilahtaa se onneks mieleen edes joskus!!😂😂

        Niin teillĂ€ miesoletetuilla tuppaa vilahtamaan
.😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heeeei kultamuru, toihan oli ihan jees!!
        Hakkas amispopin mennen tullen.. đŸ€Ł
        KyllĂ€ siinĂ€ sullakin tarakka vipattaa kun vetelet menemÀÀn.....hrrrrrrrr....ei pitĂ€is kesken duunin tĂ€nne tulla, menee mielenrauha!!đŸ‘…đŸ‘…đŸ«Š

        Boomer pysyy nyt vaan sielĂ€ töiden parissa, niin tĂ€mĂ€kin mamma saa työrauhanđŸ€Ł Hei muuten hyvĂ€ ettĂ€ vielĂ€ toimii edes mieli
 jos muuten jo vĂ€hĂ€n painaa tuo fyysinen kanssakĂ€yminen..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Boomer pysyy nyt vaan sielĂ€ töiden parissa, niin tĂ€mĂ€kin mamma saa työrauhanđŸ€Ł Hei muuten hyvĂ€ ettĂ€ vielĂ€ toimii edes mieli
 jos muuten jo vĂ€hĂ€n painaa tuo fyysinen kanssakĂ€yminen..

        Kuulehan kullannuppu, sÀ puhut ny levottomia, vanha voin olla mutta en kuollu...
        Saatat joutua tilille tommosesta, sitte ootkin pulassa!!đŸ€ŁđŸ‘…
        Joudut sellaseen nyllyyn ettet tiedÀkkÀÀn!
        Vitsi vitsi, mÀ oon kiltti ja hellÀkÀtinen!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan kullannuppu, sÀ puhut ny levottomia, vanha voin olla mutta en kuollu...
        Saatat joutua tilille tommosesta, sitte ootkin pulassa!!đŸ€ŁđŸ‘…
        Joudut sellaseen nyllyyn ettet tiedÀkkÀÀn!
        Vitsi vitsi, mÀ oon kiltti ja hellÀkÀtinen!!

        No kuuleppa puppeli kuvittelet nyt liikoja, taas kerran😂🙈 Ă€lĂ€ samperi oo liian hellĂ€kĂ€tinen
. vĂ€lillĂ€ olis kiva saada vĂ€hĂ€n piiskaa😝 kato pieni kipu on just jees😉


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kuuleppa puppeli kuvittelet nyt liikoja, taas kerran😂🙈 Ă€lĂ€ samperi oo liian hellĂ€kĂ€tinen
. vĂ€lillĂ€ olis kiva saada vĂ€hĂ€n piiskaa😝 kato pieni kipu on just jees😉

        Ookoo, that's a deal, saamasi pitÀÀ!!
        EipÀ mua oo puppeliks kukaan koskaan sanonukkaan...
        Vai reipas meininki miellyttÀÀ, hyvĂ€ tietÀÀ...nyt saattaa lĂ€hteĂ€ aatos laukalle ja tiedĂ€ vaikka keulis muukin ku mopođŸ€ŁđŸ€Ł
        Nukkumaan piÀttÀis kÀydÀ, herÀtys mallia early, perskeles...
        Eli good night, pinkkis!!đŸ„±đŸ„±đŸ’‹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookoo, that's a deal, saamasi pitÀÀ!!
        EipÀ mua oo puppeliks kukaan koskaan sanonukkaan...
        Vai reipas meininki miellyttÀÀ, hyvĂ€ tietÀÀ...nyt saattaa lĂ€hteĂ€ aatos laukalle ja tiedĂ€ vaikka keulis muukin ku mopođŸ€ŁđŸ€Ł
        Nukkumaan piÀttÀis kÀydÀ, herÀtys mallia early, perskeles...
        Eli good night, pinkkis!!đŸ„±đŸ„±đŸ’‹

        Kerta se on aina ensimmĂ€inenkin
. Puppelipuppeli
 đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€Ł

        Nooh kauniita unia harmaaritari😂 Toivottavasti et nÀÀ yhtĂ€ villejĂ€ unia, kun mĂ€ tuossa yksi pĂ€ivĂ€.😁 Oli kiva herĂ€tĂ€ kun muisti jopa mihin uneen herĂ€s..😜 tsemppiĂ€ sulle aamuun
.Varo ettei Tanko jÀÀdy. Eli muista pukeutua kunnolla😝 aamukahvin kaato housuihin pahentaa tilannetta



      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kerta se on aina ensimmĂ€inenkin
. Puppelipuppeli
 đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€Ł

        Nooh kauniita unia harmaaritari😂 Toivottavasti et nÀÀ yhtĂ€ villejĂ€ unia, kun mĂ€ tuossa yksi pĂ€ivĂ€.😁 Oli kiva herĂ€tĂ€ kun muisti jopa mihin uneen herĂ€s..😜 tsemppiĂ€ sulle aamuun
.Varo ettei Tanko jÀÀdy. Eli muista pukeutua kunnolla😝 aamukahvin kaato housuihin pahentaa tilannetta


        Oho, siitĂ€ vois jutella enemmĂ€nkin...😂😂
        Puppeli=harmaaritari...mitÀhÀn tohon ny sanois....
        Kirjotin pitkĂ€n stoorin ja sitte onnistuin hĂ€vittĂ€mÀÀn sen, nĂ€ppĂ€rĂ€ kun oon!!😟
        Aamukahvit onnistuin lipittÀmÀÀn ilman haaveria, seuraavaks vermeet niskaan ja radalle, ei muu auta.
        Toivon mukaan muistan kaiken ettei oo pelit kuin kĂ€ellĂ€!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        Ei voi tietÀÀ.....yritÀ olla pojille pitkÀmielinen aamutoimissa, perjantai, piiiiitkÀ viikko takana, vÀsyvÀt pienet!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kerta se on aina ensimmĂ€inenkin
. Puppelipuppeli
 đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€Ł

        Nooh kauniita unia harmaaritari😂 Toivottavasti et nÀÀ yhtĂ€ villejĂ€ unia, kun mĂ€ tuossa yksi pĂ€ivĂ€.😁 Oli kiva herĂ€tĂ€ kun muisti jopa mihin uneen herĂ€s..😜 tsemppiĂ€ sulle aamuun
.Varo ettei Tanko jÀÀdy. Eli muista pukeutua kunnolla😝 aamukahvin kaato housuihin pahentaa tilannetta


        Heeelou! Spotify tinttas mulle Heartin all i wanna do is make love to you ja kukas tulikaan mieleen....💋👅
        Eiks se texas cowgirl ois kova sana nĂ€in keskellĂ€ pĂ€ivÀÀ!!đŸ€Ł
        Ja seuraava biisi bryan adams summet of sixtynine, toi loppuosa...aaaaaargh!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heeelou! Spotify tinttas mulle Heartin all i wanna do is make love to you ja kukas tulikaan mieleen....💋👅
        Eiks se texas cowgirl ois kova sana nĂ€in keskellĂ€ pĂ€ivÀÀ!!đŸ€Ł
        Ja seuraava biisi bryan adams summet of sixtynine, toi loppuosa...aaaaaargh!!!!!!

        ÄlĂ€ samperi vaan kerro mitÀÀn nuoruus vuosista.. Saat vielĂ€ sydĂ€rin. Nytkin on jo ihan selvĂ€sti aika lĂ€hellĂ€, sun biisi valinnat rupeaa olemaan sellaiset😁 Otahan pappa iisisti😜
        MeneehĂ€n se työpĂ€ivĂ€ kĂ€ellĂ€kin.. đŸ˜‚đŸ€Ł
        Mulla on siis aamulla pinnaa ja lapsilla eiđŸ€ŁđŸ€Ł nĂ€in ne aamut vaan menee.. eli esikoinen hoputtaa meitĂ€ muita
🙈😂

        Kivaa työpĂ€ivĂ€Ă€â˜€ïž

        https://spotify.link/eJ6aFY7ZUIb


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        ÄlĂ€ samperi vaan kerro mitÀÀn nuoruus vuosista.. Saat vielĂ€ sydĂ€rin. Nytkin on jo ihan selvĂ€sti aika lĂ€hellĂ€, sun biisi valinnat rupeaa olemaan sellaiset😁 Otahan pappa iisisti😜
        MeneehĂ€n se työpĂ€ivĂ€ kĂ€ellĂ€kin.. đŸ˜‚đŸ€Ł
        Mulla on siis aamulla pinnaa ja lapsilla eiđŸ€ŁđŸ€Ł nĂ€in ne aamut vaan menee.. eli esikoinen hoputtaa meitĂ€ muita
🙈😂

        Kivaa työpĂ€ivĂ€Ă€â˜€ïž

        https://spotify.link/eJ6aFY7ZUIb

        Se on kerran nÀhty sekin, nou hÀtÀ..minkÀ mÀ tolle toosalle mahdan, vie mua ku pÀssiÀ narussa!!
        Ja vilkas mielikuvitus hoitaa loput!
        Prkl ku on kalseeta tuolla pihamaalla, kohta on oikeesti vÀrkit kun kÀellÀ...
        TiÀkkös muuten mikÀ ero kÀellÀ ja satiaisella??
        Nyt raikaa zz top.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kerran nÀhty sekin, nou hÀtÀ..minkÀ mÀ tolle toosalle mahdan, vie mua ku pÀssiÀ narussa!!
        Ja vilkas mielikuvitus hoitaa loput!
        Prkl ku on kalseeta tuolla pihamaalla, kohta on oikeesti vÀrkit kun kÀellÀ...
        TiÀkkös muuten mikÀ ero kÀellÀ ja satiaisella??
        Nyt raikaa zz top.....

        Hanki isommat pallit!!! Se on ystĂ€vĂ€llisemmin sanottuna aamu/pĂ€ivĂ€/ilta Tussu.😂 jos vĂ€hĂ€n ronskimmiksi aletaan
 no ehkĂ€ yötussukin vielĂ€ menee..🙈 jos on liikkuva työ niin Ă€lĂ€ vaan ojaan aja.. jos on kunnon pĂ€ivĂ€puuhat mielessĂ€..

        Satiainen ei kuku😝 se lentÀÀ liaanilla viidakossa.. kerrohan?😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hanki isommat pallit!!! Se on ystĂ€vĂ€llisemmin sanottuna aamu/pĂ€ivĂ€/ilta Tussu.😂 jos vĂ€hĂ€n ronskimmiksi aletaan
 no ehkĂ€ yötussukin vielĂ€ menee..🙈 jos on liikkuva työ niin Ă€lĂ€ vaan ojaan aja.. jos on kunnon pĂ€ivĂ€puuhat mielessĂ€..

        Satiainen ei kuku😝 se lentÀÀ liaanilla viidakossa.. kerrohan?😁

        KĂ€ki munii toisten pesiin ja satiainen pesii toisten munissa!!đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ„±
        Huh, pÀivÀ pulkassa, lopulta. On liikkuva ja liikuttava, mÀ saan perusliikunnan melkein tÀstÀ ja sit yritÀn vielÀ vÀhÀ tehdÀ lisÀÀ, m'oon perskeles terÀsboomeri!!
        Nyt kotio ja sitte parturiin....tulee aerodynaaminen, 0,8mm terÀllÀ.....
        SitĂ€ tussua ajatellen....💋👅👅💋siinĂ€ sulle!!!!!
        Se sixtynine..


      • Anonyymi kirjoitti:

        KĂ€ki munii toisten pesiin ja satiainen pesii toisten munissa!!đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ„±
        Huh, pÀivÀ pulkassa, lopulta. On liikkuva ja liikuttava, mÀ saan perusliikunnan melkein tÀstÀ ja sit yritÀn vielÀ vÀhÀ tehdÀ lisÀÀ, m'oon perskeles terÀsboomeri!!
        Nyt kotio ja sitte parturiin....tulee aerodynaaminen, 0,8mm terÀllÀ.....
        SitĂ€ tussua ajatellen....💋👅👅💋siinĂ€ sulle!!!!!
        Se sixtynine..

        Heh😂

        MitĂ€pĂ€ liikuttavaa tapahtui tĂ€nÀÀn sun töissĂ€? đŸ„č Oon nyt myös kotosalla, nukun tĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€unet.. lenkitĂ€n hurtan ja sitten poikain kanssa saunaan..đŸ‘đŸŒ Ai juuri tĂ€tĂ€ tussua ajatellenđŸ˜‚đŸ€Ł Noh tÀÀllĂ€ ajatellaan kovasti sitĂ€ nuolemista
 mun paikkani onkin sitten alla.😝 jaksaako vanha herra.. olla ylhÀÀllĂ€ se onkin toinen juttu.. Verkkaita koti hetkiĂ€ sulle sinne metsÀÀn!!!😇


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Heh😂

        MitĂ€pĂ€ liikuttavaa tapahtui tĂ€nÀÀn sun töissĂ€? đŸ„č Oon nyt myös kotosalla, nukun tĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€unet.. lenkitĂ€n hurtan ja sitten poikain kanssa saunaan..đŸ‘đŸŒ Ai juuri tĂ€tĂ€ tussua ajatellenđŸ˜‚đŸ€Ł Noh tÀÀllĂ€ ajatellaan kovasti sitĂ€ nuolemista
 mun paikkani onkin sitten alla.😝 jaksaako vanha herra.. olla ylhÀÀllĂ€ se onkin toinen juttu.. Verkkaita koti hetkiĂ€ sulle sinne metsÀÀn!!!😇

        TĂ€l kertaa liikuttava=liikkumaan laittava!
        Nimenomaan sitĂ€, paha kyllĂ€! Melkein hĂ€iriöks asti....🙊
        Ja usko pois, kyllĂ€ mĂ€ jaksan, vaikka allekin kyl haluan!!💕
        Sulle kans, oo pojille kiltti, jos ne vaik maksaa sitte potut pottuina....
        Illan viimeseks:
        Def Lepard-Love bites


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Heh😂

        MitĂ€pĂ€ liikuttavaa tapahtui tĂ€nÀÀn sun töissĂ€? đŸ„č Oon nyt myös kotosalla, nukun tĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€unet.. lenkitĂ€n hurtan ja sitten poikain kanssa saunaan..đŸ‘đŸŒ Ai juuri tĂ€tĂ€ tussua ajatellenđŸ˜‚đŸ€Ł Noh tÀÀllĂ€ ajatellaan kovasti sitĂ€ nuolemista
 mun paikkani onkin sitten alla.😝 jaksaako vanha herra.. olla ylhÀÀllĂ€ se onkin toinen juttu.. Verkkaita koti hetkiĂ€ sulle sinne metsÀÀn!!!😇

        Ja nyt aerodynamiikka melkein kunnossa, parta ja tukka hoidettu, vielĂ€ viimeinen silaus puuttuu...đŸ€Ł ja jos mĂ€ oon puppeli niin sĂ€ oot sitten mussukka😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        TĂ€l kertaa liikuttava=liikkumaan laittava!
        Nimenomaan sitĂ€, paha kyllĂ€! Melkein hĂ€iriöks asti....🙊
        Ja usko pois, kyllĂ€ mĂ€ jaksan, vaikka allekin kyl haluan!!💕
        Sulle kans, oo pojille kiltti, jos ne vaik maksaa sitte potut pottuina....
        Illan viimeseks:
        Def Lepard-Love bites

        Mites olis joku uusi harrastus? 🧐 Unohtaisit kokonaan noi vĂ€rkki asiat?!?đŸ›¶ Ettei nyt ihan vaan ”mun takia” pakkaudu kaikki sun veret siihen sun lantion seudulle
 đŸ€­ Ei nimittĂ€in ole mikÀÀn ihme ettei oikein jĂ€rki enÀÀ juokse tuolla menolla.. Tuolla jĂ€rjellĂ€ sun pitĂ€is jaksaa painaa vielĂ€ monta vuotta.

        Miten olis lauantai bingo?! SiinĂ€ sopiva harrastus! Unohdat nyt kaikki riettaudet😊

        Kiinni jĂ€it
 öitĂ€ ja kaunista aamua..
        https://youtu.be/C3MrBqbDJC4?si=WeHAwtdxMn4w6gRe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt aerodynamiikka melkein kunnossa, parta ja tukka hoidettu, vielĂ€ viimeinen silaus puuttuu...đŸ€Ł ja jos mĂ€ oon puppeli niin sĂ€ oot sitten mussukka😂😂

        Kuule poppeli nyt suuta soukeemmalle😂 en oo mikÀÀn mussukka.. Domina Pinkkis esittĂ€ytyy
 pylly esiin niin tulee piiskaađŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mites olis joku uusi harrastus? 🧐 Unohtaisit kokonaan noi vĂ€rkki asiat?!?đŸ›¶ Ettei nyt ihan vaan ”mun takia” pakkaudu kaikki sun veret siihen sun lantion seudulle
 đŸ€­ Ei nimittĂ€in ole mikÀÀn ihme ettei oikein jĂ€rki enÀÀ juokse tuolla menolla.. Tuolla jĂ€rjellĂ€ sun pitĂ€is jaksaa painaa vielĂ€ monta vuotta.

        Miten olis lauantai bingo?! SiinĂ€ sopiva harrastus! Unohdat nyt kaikki riettaudet😊

        Kiinni jĂ€it
 öitĂ€ ja kaunista aamua..
        https://youtu.be/C3MrBqbDJC4?si=WeHAwtdxMn4w6gRe

        Jotain tÀssÀ kai pitÀis tehdÀ....kiitti biisistÀ, olihan siinÀ sanomaa....
        Seuraavaks pientÀ itsensÀ rÀÀkkÀÀmistÀ eli ruumiinkulttuuria, omaan tyyliin. EhkÀ se vÀhÀ auttaa!
        KyllÀ mÀ tossa aamulla hetken leikin ajatuksella ettÀ kirjotan pikku tarinan tonne novelliosastolle, mut en sitte kuitenkaan ruvennu, siinÀ pitÀÀ keskittyÀ ettÀ tarina menee eteenpÀin ja pysyy kasassa..tÀnne se ei sovi..
        Muuten tÀÀllĂ€ periferiassa oikein rauhallista, sopii mulle!😆


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuule poppeli nyt suuta soukeemmalle😂 en oo mikÀÀn mussukka.. Domina Pinkkis esittĂ€ytyy
 pylly esiin niin tulee piiskaađŸ€Ł

        Uuuuu beibe, nythÀn kuullostaa hurjalta!
        Laitetaan haloo helsnki-lady domina soimaan ja virvotaan!! Se oiskin mulle uutta, mĂ€ oonkin nĂ€köjÀÀn vanhoillinen kÀÀkkĂ€, mut senhĂ€n sĂ€ jo tiesitkin!!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        Voi olla kyllĂ€ ettĂ€ on sen verran kaunis nĂ€ky kun kiskasen housut alas ettei sua kuunaan paneta enÀÀ!!😼😝
        EttÀ voipi olla ettÀ parempi kun sÀ paljastat epÀilemÀttÀ söötin pyrstös ja mÀ hoidan virpomisen ( siinÀ kielikurssin ja sorminÀppÀryysharjoitusten lomassa) ettei tulis mitÀÀn yllÀttÀviÀ pahoinvointikohtauksia!
        Eli siis Lady Pinksukka Domina!!!!!💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuuuu beibe, nythÀn kuullostaa hurjalta!
        Laitetaan haloo helsnki-lady domina soimaan ja virvotaan!! Se oiskin mulle uutta, mĂ€ oonkin nĂ€köjÀÀn vanhoillinen kÀÀkkĂ€, mut senhĂ€n sĂ€ jo tiesitkin!!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        Voi olla kyllĂ€ ettĂ€ on sen verran kaunis nĂ€ky kun kiskasen housut alas ettei sua kuunaan paneta enÀÀ!!😼😝
        EttÀ voipi olla ettÀ parempi kun sÀ paljastat epÀilemÀttÀ söötin pyrstös ja mÀ hoidan virpomisen ( siinÀ kielikurssin ja sorminÀppÀryysharjoitusten lomassa) ettei tulis mitÀÀn yllÀttÀviÀ pahoinvointikohtauksia!
        Eli siis Lady Pinksukka Domina!!!!!💋

        No sulle pitÀÀ olla hurja
. EihĂ€n sun kyydissĂ€ muuten pysy!😝

        Hei kuka on nyt hyvin hyvin tuhma?!? Kuka tĂ€ssĂ€ panoista on puhunut
 otto hommia vaan
 😇 Eli nyt Dominoin sua
 ja vaan sua
 Eli meneppĂ€s nyt kuules polvillesi.. No niin.. siitĂ€ nelinkontin.. hyvĂ€. JĂ€tetÀÀnpĂ€ ne pöksyt jalkaan.. olit niin epĂ€varma siitĂ€.. katoanko nyt tĂ€stĂ€ muuten samantien.. NĂ€tisti lĂ€pyttelen sua pyllylle.. Sano kun riittĂ€Ă€đŸ€­

        Lapsivapaa pĂ€ivĂ€..😁


        Kiitti biisistĂ€đŸ‘ŒđŸ»


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No sulle pitÀÀ olla hurja
. EihĂ€n sun kyydissĂ€ muuten pysy!😝

        Hei kuka on nyt hyvin hyvin tuhma?!? Kuka tĂ€ssĂ€ panoista on puhunut
 otto hommia vaan
 😇 Eli nyt Dominoin sua
 ja vaan sua
 Eli meneppĂ€s nyt kuules polvillesi.. No niin.. siitĂ€ nelinkontin.. hyvĂ€. JĂ€tetÀÀnpĂ€ ne pöksyt jalkaan.. olit niin epĂ€varma siitĂ€.. katoanko nyt tĂ€stĂ€ muuten samantien.. NĂ€tisti lĂ€pyttelen sua pyllylle.. Sano kun riittĂ€Ă€đŸ€­

        Lapsivapaa pĂ€ivĂ€..😁


        Kiitti biisistĂ€đŸ‘ŒđŸ»

        HyvÀ ettÀ saat vÀhÀn vapaata vÀlillÀ, vaikka ne termiitit on ihania ja omia, silti sellanen pikku huili on paikallaan!!
        KÀvitkö ees keikuttamassa ahteria missÀÀn vai vaan naatit rauhasta??
        Prkl, jotenkin vaan masentaa ku kattoo akkunasta ulos ja on valkeeta, sisÀinen kalenteri on sitÀ mieltÀ ettÀ pitÀis olla vihreetÀ......ja vauhtia aamuun:
        Tina Turner-Nutbush city limits!!!
        Ja kylĂ€ lĂ€hteee.........đŸ™ˆđŸ„ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No sulle pitÀÀ olla hurja
. EihĂ€n sun kyydissĂ€ muuten pysy!😝

        Hei kuka on nyt hyvin hyvin tuhma?!? Kuka tĂ€ssĂ€ panoista on puhunut
 otto hommia vaan
 😇 Eli nyt Dominoin sua
 ja vaan sua
 Eli meneppĂ€s nyt kuules polvillesi.. No niin.. siitĂ€ nelinkontin.. hyvĂ€. JĂ€tetÀÀnpĂ€ ne pöksyt jalkaan.. olit niin epĂ€varma siitĂ€.. katoanko nyt tĂ€stĂ€ muuten samantien.. NĂ€tisti lĂ€pyttelen sua pyllylle.. Sano kun riittĂ€Ă€đŸ€­

        Lapsivapaa pĂ€ivĂ€..😁


        Kiitti biisistĂ€đŸ‘ŒđŸ»

        Meinaa olla v...n huono pÀivÀ, mikÀÀ ei oikein starttaa, töitÀ pitÀÀ tehdÀ eikÀ oikein iske!!!
        MitÀÀ hyviĂ€ ideoita mitĂ€ sitĂ€ keksis ettĂ€ fiilis paranis.....😟


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaa olla v...n huono pÀivÀ, mikÀÀ ei oikein starttaa, töitÀ pitÀÀ tehdÀ eikÀ oikein iske!!!
        MitÀÀ hyviĂ€ ideoita mitĂ€ sitĂ€ keksis ettĂ€ fiilis paranis.....😟

        PĂ€ivĂ€ vapaa muuttui yövapaaksi.. KĂ€vin hytkyttĂ€mĂ€ssĂ€ pyrstöÀ paikallisessađŸ„ł Kummallisesti tuli taas talvi..🙈Nyt vĂ€syttÀÀ.đŸ„±đŸ˜Ž

        Kirjoitat jonkun rakkaus novellin, niin eiköhĂ€n se pĂ€ivĂ€ ala paremmaksi😁 parempaa pĂ€ivÀÀ sulle boomer đŸ„°đŸ™ŒđŸ»

        https://youtu.be/mwNwIKTdIsQ?si=m_8rpbY66WRsG8x2


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        PĂ€ivĂ€ vapaa muuttui yövapaaksi.. KĂ€vin hytkyttĂ€mĂ€ssĂ€ pyrstöÀ paikallisessađŸ„ł Kummallisesti tuli taas talvi..🙈Nyt vĂ€syttÀÀ.đŸ„±đŸ˜Ž

        Kirjoitat jonkun rakkaus novellin, niin eiköhĂ€n se pĂ€ivĂ€ ala paremmaksi😁 parempaa pĂ€ivÀÀ sulle boomer đŸ„°đŸ™ŒđŸ»

        https://youtu.be/mwNwIKTdIsQ?si=m_8rpbY66WRsG8x2

        Kiitti biisistĂ€, mĂ€kin meinasin tarjota sulle kikkaa eilen, sehĂ€n ois osunu jos kerran kĂ€vit keikuttamassa pyrstöÀ....đŸ€Ł nyt ei irtoo novellit, jos jotain saan aikaan se menee aikuisviihteen puolelle!!đŸ’‹đŸ«ŠđŸ‘…
        Vissii rÀÀkÀnny tota operoitua tumppua liikaa ku sÀrkeilee, otettava kai iisisti tÀÀ ilta!
        Ja aamulla aikasee ylös....no, sopii maanantaiaamuun!!
        Def lepard-Animal


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        PĂ€ivĂ€ vapaa muuttui yövapaaksi.. KĂ€vin hytkyttĂ€mĂ€ssĂ€ pyrstöÀ paikallisessađŸ„ł Kummallisesti tuli taas talvi..🙈Nyt vĂ€syttÀÀ.đŸ„±đŸ˜Ž

        Kirjoitat jonkun rakkaus novellin, niin eiköhĂ€n se pĂ€ivĂ€ ala paremmaksi😁 parempaa pĂ€ivÀÀ sulle boomer đŸ„°đŸ™ŒđŸ»

        https://youtu.be/mwNwIKTdIsQ?si=m_8rpbY66WRsG8x2

        ÖitĂ€, domina pinkkis, aikanen lĂ€htö aamulla, kaikki pikku puppelit kĂ€y nĂ€kemÀÀn unia, jostain...eli bis morgen sanoo germaanit!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti biisistĂ€, mĂ€kin meinasin tarjota sulle kikkaa eilen, sehĂ€n ois osunu jos kerran kĂ€vit keikuttamassa pyrstöÀ....đŸ€Ł nyt ei irtoo novellit, jos jotain saan aikaan se menee aikuisviihteen puolelle!!đŸ’‹đŸ«ŠđŸ‘…
        Vissii rÀÀkÀnny tota operoitua tumppua liikaa ku sÀrkeilee, otettava kai iisisti tÀÀ ilta!
        Ja aamulla aikasee ylös....no, sopii maanantaiaamuun!!
        Def lepard-Animal

        Mielenkiintoinen novelli siis tulossa odotellaan siis sitĂ€ đŸ€Ł pistÀÀ veren kiertÀÀ..đŸ€­đŸ˜‡ Ihan kuule oon nyt hurahtanut Def lepardin musaan. Kiitti taas kerran! Voi sua mitenköhĂ€n työpĂ€ivĂ€ sujuu nyt sitten huomenna jos on sitĂ€ tassuvaivaa?😟

        😁 Kauniita unia boomer! đŸ„łđŸ„ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen novelli siis tulossa odotellaan siis sitĂ€ đŸ€Ł pistÀÀ veren kiertÀÀ..đŸ€­đŸ˜‡ Ihan kuule oon nyt hurahtanut Def lepardin musaan. Kiitti taas kerran! Voi sua mitenköhĂ€n työpĂ€ivĂ€ sujuu nyt sitten huomenna jos on sitĂ€ tassuvaivaa?😟

        😁 Kauniita unia boomer! đŸ„łđŸ„ł

        Kunhan ny saan sen ulos itestĂ€ni, nĂ€emmĂ€ synnytystuskia!!🙈(eikĂ€ tĂ€tĂ€ voi kĂ€ynnistÀÀ....)đŸ€Łtoivottavasti pistÀÀ, tulis ees tunne ettĂ€ osaan jotain!!
        Nou hÀtÀ, ton lapasen kans pÀrjÀÀn hyvin, ennemminkin ÀrsyttÀvÀÀ ku pahaa, mÀ oon aikalailla tottunu siihen ettÀ jostain pÀin kolottaa (kolottaa, hmmmmmmm, aika kiva verbi, mehÀn voitais kolottaa, beibe....)siis pinksukka!!
        Sun pitÀÀ mennÀ dna-kauppaan, ku siellÀ on pinkit pÀivÀt!! TiedÀ mitÀ pojat sulle tarjoo, ihan ilmaseks.....
        Aamukahvia tÀssÀ ryystÀn, pitÀis tÀssÀ nyt valmistautua uuteen viikkoon....
        Ja aamun biisi:
        Def Lepard-When love an' hate collide....
        Ja jos herkistÀÀ:
        Whitesnake-Is this love
        Jos tarvii buustata
        Whitesnake-Wine, women and song
        perus kolme sointua, kivassa jÀrjestyksessÀ....
        Eli aamuun....pinksukka!!đŸ’‹đŸ„±đŸ€ŁđŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen novelli siis tulossa odotellaan siis sitĂ€ đŸ€Ł pistÀÀ veren kiertÀÀ..đŸ€­đŸ˜‡ Ihan kuule oon nyt hurahtanut Def lepardin musaan. Kiitti taas kerran! Voi sua mitenköhĂ€n työpĂ€ivĂ€ sujuu nyt sitten huomenna jos on sitĂ€ tassuvaivaa?😟

        😁 Kauniita unia boomer! đŸ„łđŸ„ł

        Tsekkaas mussukka(!) tuolta ÀssÀosiosta, ei ihan menny oikeeseen paikkaan mutta sinnepÀin.....se on alku!
        Jösses kui kylmÀ on ulkona, tuuli vie pienen boomerin mennessÀÀn....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ny saan sen ulos itestĂ€ni, nĂ€emmĂ€ synnytystuskia!!🙈(eikĂ€ tĂ€tĂ€ voi kĂ€ynnistÀÀ....)đŸ€Łtoivottavasti pistÀÀ, tulis ees tunne ettĂ€ osaan jotain!!
        Nou hÀtÀ, ton lapasen kans pÀrjÀÀn hyvin, ennemminkin ÀrsyttÀvÀÀ ku pahaa, mÀ oon aikalailla tottunu siihen ettÀ jostain pÀin kolottaa (kolottaa, hmmmmmmm, aika kiva verbi, mehÀn voitais kolottaa, beibe....)siis pinksukka!!
        Sun pitÀÀ mennÀ dna-kauppaan, ku siellÀ on pinkit pÀivÀt!! TiedÀ mitÀ pojat sulle tarjoo, ihan ilmaseks.....
        Aamukahvia tÀssÀ ryystÀn, pitÀis tÀssÀ nyt valmistautua uuteen viikkoon....
        Ja aamun biisi:
        Def Lepard-When love an' hate collide....
        Ja jos herkistÀÀ:
        Whitesnake-Is this love
        Jos tarvii buustata
        Whitesnake-Wine, women and song
        perus kolme sointua, kivassa jÀrjestyksessÀ....
        Eli aamuun....pinksukka!!đŸ’‹đŸ„±đŸ€ŁđŸ€Ł

        Hellurei aamuvirkkuđŸ„” Ottaa koville tuo vklp yövalvominen
 Sain muuten baarissa kahvittelu kutsun.. ilman et vaihdetaan yhteystietoja😅 onkos sulle joskus kĂ€ynyt niin? Ettet edes tajua pyytÀÀ numeroa tai mitÀÀn😂 Toki se herra olikin jo aika huppelissa.. 
.nyt ei ollut muuten niin pahaa krapulaa.. TiedĂ€tkö mistĂ€ tietÀÀ ettĂ€ on ihan helkatin paha krapula?!?🙈



        Mukavaa työpĂ€ivÀÀ  novellin jatkoa kovasti odottaenđŸ€­

        BiisiÀ kehiin
 -Jenni & Juho- Panisitko vastaan?!?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hellurei aamuvirkkuđŸ„” Ottaa koville tuo vklp yövalvominen
 Sain muuten baarissa kahvittelu kutsun.. ilman et vaihdetaan yhteystietoja😅 onkos sulle joskus kĂ€ynyt niin? Ettet edes tajua pyytÀÀ numeroa tai mitÀÀn😂 Toki se herra olikin jo aika huppelissa.. 
.nyt ei ollut muuten niin pahaa krapulaa.. TiedĂ€tkö mistĂ€ tietÀÀ ettĂ€ on ihan helkatin paha krapula?!?🙈



        Mukavaa työpĂ€ivÀÀ  novellin jatkoa kovasti odottaenđŸ€­

        BiisiÀ kehiin
 -Jenni & Juho- Panisitko vastaan?!?

        EipÀ oo sattunu, enpÀ kyllÀ juurikaan pusikosta ihmisten ilmoille tullukkaan!
        Valaise mua...ai, joko löysit?...mussukka...


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hellurei aamuvirkkuđŸ„” Ottaa koville tuo vklp yövalvominen
 Sain muuten baarissa kahvittelu kutsun.. ilman et vaihdetaan yhteystietoja😅 onkos sulle joskus kĂ€ynyt niin? Ettet edes tajua pyytÀÀ numeroa tai mitÀÀn😂 Toki se herra olikin jo aika huppelissa.. 
.nyt ei ollut muuten niin pahaa krapulaa.. TiedĂ€tkö mistĂ€ tietÀÀ ettĂ€ on ihan helkatin paha krapula?!?🙈



        Mukavaa työpĂ€ivÀÀ  novellin jatkoa kovasti odottaenđŸ€­

        BiisiÀ kehiin
 -Jenni & Juho- Panisitko vastaan?!?

        Ja tarina jatkui, vĂ€hĂ€n, lisÀÀ tulee jos intoa riittÀÀ.....👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        EipÀ oo sattunu, enpÀ kyllÀ juurikaan pusikosta ihmisten ilmoille tullukkaan!
        Valaise mua...ai, joko löysit?...mussukka...

        Ai niin kun olet se ujo maalaispoika..đŸ€­ Tarinaa on tullut luettua..
        Samalla rupesin muistelemaan omaa nuoruutta.. 🙈poikaystĂ€vĂ€n kanssa spontaanisti jaoin vĂ€hĂ€n suukivaa bussin takapenkillĂ€đŸ€­


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai niin kun olet se ujo maalaispoika..đŸ€­ Tarinaa on tullut luettua..
        Samalla rupesin muistelemaan omaa nuoruutta.. 🙈poikaystĂ€vĂ€n kanssa spontaanisti jaoin vĂ€hĂ€n suukivaa bussin takapenkillĂ€đŸ€­

        NiihÀn mÀ oon, ujo ja hiljainen, vetÀytyvÀ.....kaikenlaisia riettaita muistoja sulla kans on, nojaa, kivojahan ne kyl on!
        Kuis työpĂ€ivĂ€ sujuu....oonko mĂ€ yhtÀÀn saanu hĂ€rnĂ€ttyĂ€ vai pitĂ€iskö jo lopettaa???aamuvirkku kattelee kun lunta tuiskuttaa....perkele!!🙈😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        NiihÀn mÀ oon, ujo ja hiljainen, vetÀytyvÀ.....kaikenlaisia riettaita muistoja sulla kans on, nojaa, kivojahan ne kyl on!
        Kuis työpĂ€ivĂ€ sujuu....oonko mĂ€ yhtÀÀn saanu hĂ€rnĂ€ttyĂ€ vai pitĂ€iskö jo lopettaa???aamuvirkku kattelee kun lunta tuiskuttaa....perkele!!🙈😡

        No hyvin oot saanut hĂ€rnĂ€ttyĂ€,.. muistelee niitĂ€ kaikkia villejĂ€ tapahtumapaikkoja đŸ™ˆđŸ„”

        Äsken tuli vettĂ€ ja nyt sataa rĂ€ntÀÀ . MĂ€ en yhtÀÀn tykkÀÀ.. olis ihana puuhastella pihassa töiden jĂ€lkeen, haravoida ja miettiĂ€ mitĂ€ kukkia istuttelee.. Perunapellon kÀÀntĂ€mistĂ€ ja istutus hommia sitten vĂ€hĂ€n myöhemmin..😁 eli odotan kovin aurinkoa..☀
        Miten oma työpĂ€ivĂ€si sujuu? On niin villit novellit ettĂ€đŸ˜‰


      • Anonyymi kirjoitti:

        EipÀ oo sattunu, enpÀ kyllÀ juurikaan pusikosta ihmisten ilmoille tullukkaan!
        Valaise mua...ai, joko löysit?...mussukka...

        No kyllĂ€hĂ€n sen nyt tunnistaa siitĂ€ ettĂ€ olo on levoton
 vois puristaa alushousut kuiviksiđŸ™ˆđŸ€Ł MielellÀÀn pidellÀÀn koti pĂ€ivÀÀ.. Koska kĂ€sille on kĂ€yttöÀ..đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ»


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kyllĂ€hĂ€n sen nyt tunnistaa siitĂ€ ettĂ€ olo on levoton
 vois puristaa alushousut kuiviksiđŸ™ˆđŸ€Ł MielellÀÀn pidellÀÀn koti pĂ€ivÀÀ.. Koska kĂ€sille on kĂ€yttöÀ..đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ»

        Huomenta kullannuppu!! Ai naisillekin tulee sellanen olo ku on grabbis!! PitĂ€sköhĂ€n tulla juottamaan sua ja seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ vonguta oikein kunnolla...đŸ€ŁđŸ€Ł mahtaisko toimia, mene ja tiedĂ€...
        Eilen illalla pidin puhelinlakkoa, sinÀnsÀ naurettavaa ku seurailun omia vieroitusoireitani ja mielialaani..
        Stooria jatkan kohta toisaalla, sitte kaivamaan autoa jÀÀpeitteen alta!!
        Ookko muuten huomannu, meillĂ€ tuppaa nÀÀ ketjut venĂ€htĂ€mÀÀn aika pitkiks, kertookohan se meistĂ€ jtn, ei muuta elĂ€mÀÀ havaittavissa.....đŸ€ŁđŸ˜đŸ’‹đŸ™ˆ


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kyllĂ€hĂ€n sen nyt tunnistaa siitĂ€ ettĂ€ olo on levoton
 vois puristaa alushousut kuiviksiđŸ™ˆđŸ€Ł MielellÀÀn pidellÀÀn koti pĂ€ivÀÀ.. Koska kĂ€sille on kĂ€yttöÀ..đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸ»

        đŸ€Łvol 2 ilmestynytđŸ€Ł toivottavasti saa edes vĂ€hĂ€n samaa aikaseks kun kunnon hangover, tai sitte mun korkeakirjalliset kykyni on menny ihan hukkaan!!!!🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        đŸ€Łvol 2 ilmestynytđŸ€Ł toivottavasti saa edes vĂ€hĂ€n samaa aikaseks kun kunnon hangover, tai sitte mun korkeakirjalliset kykyni on menny ihan hukkaan!!!!🙈

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😍😍😍

        HymyÀ työpÀivÀÀn:
        MitÀ eroa on blondilla ja hyttysellÀ??
        Hyttynen osaa lopettaa imemisen kun sitĂ€ lĂ€ppĂ€see ekan kerran!!!!!đŸ€ŁđŸ€Ł( ekkös sĂ€ ollu alunperin blondi.....)
        Miksi blondit ei harrasta vesihiihtoa?
        Nokun ne levittÀÀ aina haarat kun housut kastuu.....đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
        Koitahan pinnistellÀ, yhtiön etu vaatii!!!!!
        Yours sincerely
        A boom boom....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kullannuppu!! Ai naisillekin tulee sellanen olo ku on grabbis!! PitĂ€sköhĂ€n tulla juottamaan sua ja seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ vonguta oikein kunnolla...đŸ€ŁđŸ€Ł mahtaisko toimia, mene ja tiedĂ€...
        Eilen illalla pidin puhelinlakkoa, sinÀnsÀ naurettavaa ku seurailun omia vieroitusoireitani ja mielialaani..
        Stooria jatkan kohta toisaalla, sitte kaivamaan autoa jÀÀpeitteen alta!!
        Ookko muuten huomannu, meillĂ€ tuppaa nÀÀ ketjut venĂ€htĂ€mÀÀn aika pitkiks, kertookohan se meistĂ€ jtn, ei muuta elĂ€mÀÀ havaittavissa.....đŸ€ŁđŸ˜đŸ’‹đŸ™ˆ

        Huomenta vaan!!! 😁 No nĂ€köjÀÀn tulee, toki ei saa olla siinĂ€ kunnossa ettĂ€ voi pahoin.. silloin ei kyllĂ€ tule mieleenkÀÀn. Mutta tarpeeksi kova kankkunen ilman pahoinvointia niinđŸ‘ŒđŸ»
        Niin mitĂ€ mĂ€ sanoin jo sulle aiemmin jos on hauskaa seuraa, niin tĂ€nne helposti koukuttautuu
 HyvĂ€ kumminkin, ettĂ€ keksit vĂ€hĂ€n jotain muuta iltapuuhaa😊 TĂ€mĂ€hĂ€n on parasta viihdettĂ€đŸ€­đŸ˜‰đŸ€Ł siksi me höpötellÀÀn.. usko pois..

        Nyt tulee lunta, oma v*utus kĂ€yrĂ€ nousee.. eka pulkkailee lapset pĂ€ivĂ€kotiin.. đŸ„” kotiin kropsaa autoa puhtaaksi ja töihin.,🙈 et missĂ€ se kevĂ€t viipyy😭😭😭

        Parempaa työpĂ€ivĂ€Ă€đŸ˜Ž


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Huomenta vaan!!! 😁 No nĂ€köjÀÀn tulee, toki ei saa olla siinĂ€ kunnossa ettĂ€ voi pahoin.. silloin ei kyllĂ€ tule mieleenkÀÀn. Mutta tarpeeksi kova kankkunen ilman pahoinvointia niinđŸ‘ŒđŸ»
        Niin mitĂ€ mĂ€ sanoin jo sulle aiemmin jos on hauskaa seuraa, niin tĂ€nne helposti koukuttautuu
 HyvĂ€ kumminkin, ettĂ€ keksit vĂ€hĂ€n jotain muuta iltapuuhaa😊 TĂ€mĂ€hĂ€n on parasta viihdettĂ€đŸ€­đŸ˜‰đŸ€Ł siksi me höpötellÀÀn.. usko pois..

        Nyt tulee lunta, oma v*utus kĂ€yrĂ€ nousee.. eka pulkkailee lapset pĂ€ivĂ€kotiin.. đŸ„” kotiin kropsaa autoa puhtaaksi ja töihin.,🙈 et missĂ€ se kevĂ€t viipyy😭😭😭

        Parempaa työpĂ€ivĂ€Ă€đŸ˜Ž

        Jos ei tÀllÀ kelillÀ vituta niin koskas sitte!!
        Ei paljon kirjotelmat lÀmmitÀ kun perse huurussa kaivat autoa viiden sentin jÀÀpeitteen alta!!
        Mun pitÀÀ mennĂ€ kans pĂ€ivĂ€llĂ€ lumi/jÀÀtalkoisiin, lataudun tĂ€ssĂ€.....😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tÀllÀ kelillÀ vituta niin koskas sitte!!
        Ei paljon kirjotelmat lÀmmitÀ kun perse huurussa kaivat autoa viiden sentin jÀÀpeitteen alta!!
        Mun pitÀÀ mennĂ€ kans pĂ€ivĂ€llĂ€ lumi/jÀÀtalkoisiin, lataudun tĂ€ssĂ€.....😇

        Juuh, meni itseltÀ melkein 20min aikaa.. auton kaivamiseen.. siinÀ vaiheessa olisin ollut jo melkein kÀvellen töissÀ.. muuten kÀvelisin, mutta kun pitÀÀ hakea lapsi koulusta ihan eri suunnasta, niin ei voi mitÀÀn muuta, kun kulkea autolla..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh, meni itseltÀ melkein 20min aikaa.. auton kaivamiseen.. siinÀ vaiheessa olisin ollut jo melkein kÀvellen töissÀ.. muuten kÀvelisin, mutta kun pitÀÀ hakea lapsi koulusta ihan eri suunnasta, niin ei voi mitÀÀn muuta, kun kulkea autolla..

        Onko jo tokalla? Seuraava eskarissa ja kuopus tarhassa??
        Prkl, nythĂ€n me ruvettiin ihan asiallisiks....sen siitĂ€ saa kun tulee lunta tupaan, ei pysty ees irstaita ajattelemaan!đŸ€Ł kukas sitĂ€ ny aina...nojaa, minĂ€ ehkĂ€, mut mĂ€hĂ€n oonkin vanha kurppa, mĂ€ vaan puhun!!
        Nuorena mun multitaskaaminen oli sitĂ€ kun seiso kyrpĂ€ ja jĂ€rki yhtaikaa!!đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
        Ja aika useesti, kaiholla muistelenđŸ˜Ș
        Mussukalle💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh, meni itseltÀ melkein 20min aikaa.. auton kaivamiseen.. siinÀ vaiheessa olisin ollut jo melkein kÀvellen töissÀ.. muuten kÀvelisin, mutta kun pitÀÀ hakea lapsi koulusta ihan eri suunnasta, niin ei voi mitÀÀn muuta, kun kulkea autolla..

        Ihan vaan sun kiusaks, virittelen vol 3:a, tekee tuloaan, ootahan vaan, lady pinksukka!!!đŸ€ŁđŸ’„đŸ’„đŸ’„đŸ’‹


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh, meni itseltÀ melkein 20min aikaa.. auton kaivamiseen.. siinÀ vaiheessa olisin ollut jo melkein kÀvellen töissÀ.. muuten kÀvelisin, mutta kun pitÀÀ hakea lapsi koulusta ihan eri suunnasta, niin ei voi mitÀÀn muuta, kun kulkea autolla..

        Ja vol3 tuutissa, mĂ€ lĂ€hen ny ottamaan pikku hiet, ettei vallan rapistuuuuđŸ€ŁđŸ€Łainut vaa ettĂ€ vĂ€hĂ€ myöhĂ€istĂ€!!!đŸ˜Ș
        TyypillistĂ€ tĂ€llaselle ujolle ja hiljaiselle maalaispojalle.....đŸ˜»đŸ˜»


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh, meni itseltÀ melkein 20min aikaa.. auton kaivamiseen.. siinÀ vaiheessa olisin ollut jo melkein kÀvellen töissÀ.. muuten kÀvelisin, mutta kun pitÀÀ hakea lapsi koulusta ihan eri suunnasta, niin ei voi mitÀÀn muuta, kun kulkea autolla..

        Nickelback- Burn it to the ground tai
        Nickelback-Something in your mouth ( vink vinkđŸ€Ł)
        Mulla soi deffin hysteria...đŸ˜»


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nickelback- Burn it to the ground tai
        Nickelback-Something in your mouth ( vink vinkđŸ€Ł)
        Mulla soi deffin hysteria...đŸ˜»

        Kieli on mulla suussa, Ihan omađŸ˜‹đŸ€­ KyllĂ€pĂ€ nÀÀ ÀÀs palstan tarinat on hyvinkin kiehtovia. Kiitos kun pÀÀsen mukaanđŸ˜đŸ™ˆđŸ„”

        Hiljaset on just parhaita, kun niiltĂ€ lĂ€htee villimmĂ€t jututđŸ€Ł niin ja ujous on mielestĂ€ni jotenkin söpöÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko jo tokalla? Seuraava eskarissa ja kuopus tarhassa??
        Prkl, nythĂ€n me ruvettiin ihan asiallisiks....sen siitĂ€ saa kun tulee lunta tupaan, ei pysty ees irstaita ajattelemaan!đŸ€Ł kukas sitĂ€ ny aina...nojaa, minĂ€ ehkĂ€, mut mĂ€hĂ€n oonkin vanha kurppa, mĂ€ vaan puhun!!
        Nuorena mun multitaskaaminen oli sitĂ€ kun seiso kyrpĂ€ ja jĂ€rki yhtaikaa!!đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
        Ja aika useesti, kaiholla muistelenđŸ˜Ș
        Mussukalle💋

        Voi sua bomsukkađŸ€­ Nyt vaikuttaa pahasti siltĂ€ ettĂ€ siellĂ€ seisoo jokin mut en oo varma ettĂ€ kumpiđŸ€”
        Kivoja puuhastelu hetkiĂ€.. mĂ€ vakavasti harkitsen vĂ€lineiden kĂ€yttöön ottoa..đŸ™ˆđŸ˜‚đŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi sua bomsukkađŸ€­ Nyt vaikuttaa pahasti siltĂ€ ettĂ€ siellĂ€ seisoo jokin mut en oo varma ettĂ€ kumpiđŸ€”
        Kivoja puuhastelu hetkiĂ€.. mĂ€ vakavasti harkitsen vĂ€lineiden kĂ€yttöön ottoa..đŸ™ˆđŸ˜‚đŸ€Ł

        ÄlĂ€ hitossa....pieni kuvaelma mulle, oliko kivaađŸ„ČđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ‘…đŸ‘…ku pÀÀsis leikkimÀÀn sun kaa, ihan vaik hetkeks!!😍💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        ÄlĂ€ hitossa....pieni kuvaelma mulle, oliko kivaađŸ„ČđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ‘…đŸ‘…ku pÀÀsis leikkimÀÀn sun kaa, ihan vaik hetkeks!!😍💋

        Hei sun heiluvilles! En sitten ollut niin reippaalla pÀÀllĂ€đŸ€­ EttĂ€ olisin lĂ€htenyt vĂ€lineurheilemaan
 SĂ€ taidat jo vĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ leikkiĂ€đŸ˜‰đŸ€Ł Mut eikös se haaveilu olekkin kivaađŸ€— HyvĂ€t yöt tai huomenet..☀ Aurinkoa aamuun!!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei sun heiluvilles! En sitten ollut niin reippaalla pÀÀllĂ€đŸ€­ EttĂ€ olisin lĂ€htenyt vĂ€lineurheilemaan
 SĂ€ taidat jo vĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ leikkiĂ€đŸ˜‰đŸ€Ł Mut eikös se haaveilu olekkin kivaađŸ€— HyvĂ€t yöt tai huomenet..☀ Aurinkoa aamuun!!!

        Jaa-a, mitĂ€hĂ€n ny sanois,haaveilu on oikeesti kyl kivaa, meinaa vaan lĂ€hteĂ€ lapasesta vĂ€lillĂ€...đŸ€ŁđŸ’‹
        PistÀÀ meinaan miettimÀÀn vÀhÀ yhtÀ sun toista!!
        Aamu alko taas lumitöillÀ, nyt nÀyttÀÀ paremmalta!!
        Oikeen napakka puristus pepusta ja pÀivÀhalaus!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, mitĂ€hĂ€n ny sanois,haaveilu on oikeesti kyl kivaa, meinaa vaan lĂ€hteĂ€ lapasesta vĂ€lillĂ€...đŸ€ŁđŸ’‹
        PistÀÀ meinaan miettimÀÀn vÀhÀ yhtÀ sun toista!!
        Aamu alko taas lumitöillÀ, nyt nÀyttÀÀ paremmalta!!
        Oikeen napakka puristus pepusta ja pÀivÀhalaus!!!!!

        No mĂ€ huomaan, olet siis aika mahdoton tapaus😁 Joo kyllĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ tosiaan paljonkin tulee mietittyĂ€đŸ€Ł mĂ€ olin laiska, enkĂ€ kolannut eilen koko pihaa
😬 TĂ€nÀÀn jos sitĂ€ vĂ€hĂ€n tekis jotain


        Kiitos puristeluistađŸ€­ Napakat halit!!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No mĂ€ huomaan, olet siis aika mahdoton tapaus😁 Joo kyllĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ tosiaan paljonkin tulee mietittyĂ€đŸ€Ł mĂ€ olin laiska, enkĂ€ kolannut eilen koko pihaa
😬 TĂ€nÀÀn jos sitĂ€ vĂ€hĂ€n tekis jotain


        Kiitos puristeluistađŸ€­ Napakat halit!!!

        HeitetÀÀn ny pÀÀlle kunnon huohotuskielari kun kerran ruvettiin!!
        Parhaimmillaan tuntuu ku pyöris kaikki....pienellĂ€ pyrstönpuristustwistillĂ€ jos sopii....mĂ€ oisin just sen tarpeessa!!!!😍💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        HeitetÀÀn ny pÀÀlle kunnon huohotuskielari kun kerran ruvettiin!!
        Parhaimmillaan tuntuu ku pyöris kaikki....pienellĂ€ pyrstönpuristustwistillĂ€ jos sopii....mĂ€ oisin just sen tarpeessa!!!!😍💋

        SĂ€hĂ€n ihan hurjaksi heittĂ€ydyt!! 😋 Rupesin tĂ€ssĂ€ just miettimÀÀn pyöriikö mulla pÀÀssĂ€ nykyÀÀn 24/7 seksi(?)😂 vĂ€hĂ€n pahalta nĂ€yttĂ€Ă€â€ŠđŸ™ˆđŸ’‹đŸ€Ł


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        SĂ€hĂ€n ihan hurjaksi heittĂ€ydyt!! 😋 Rupesin tĂ€ssĂ€ just miettimÀÀn pyöriikö mulla pÀÀssĂ€ nykyÀÀn 24/7 seksi(?)😂 vĂ€hĂ€n pahalta nĂ€yttĂ€Ă€â€ŠđŸ™ˆđŸ’‹đŸ€Ł

        No onmeillĂ€ sitte jtn yhteistĂ€, sama juttu, ja jotenkin kummasti toisena osapuolena sinĂ€....daniel on vielĂ€ sivuosassa!!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        NĂ€yttĂ€is olevan vielĂ€kin aika sekaisin toi palsta, samat viestit sen seitsemÀÀn kertaan, löysin tĂ€nketjun sun nikillĂ€, ihme ettĂ€ osasin, en tosiaakaan oo mikÀÀn tĂ€hti missÀÀn mikĂ€ liittyy ees etĂ€isesti it-alaan...mikĂ€ on aika huvittavaa ottaenvirallisen koulutuksen huomioon!!!!🙈
        Niinku ehkĂ€ kellonajasta huomaat, melko aikaisin ollaan kehissĂ€, pitĂ€is lĂ€htee kĂ€vĂ€isemÀÀn pk-seudulla...oho, katohan vaan, katti herĂ€s, kuorsas Ă€sken nojatuolissa!! IhmismĂ€isiĂ€ piirteitĂ€....đŸ˜ș
        Nyt se nukkuu tossa kyökin pöydÀllÀ mun kanssa, sosiaalinen kaveri.
        Joo, kyl tÀssÀ on aikalailla mietteet pyöriny samassa kun sulla, viimeisimpÀnÀ yhteissuihku tai toisena sellanen pieni aamuherÀttely!! Saattaapi olla ettÀ herÀttÀÀ kirjoitushalutkin jossain kohtaa!!
        Aamuun:
        Def Lepard- Hysteria...soi nÀtisti
        Kikka-MÀ haluun viihdyttÀÀ...sanomaa
        Leevi& The Leavings- Unelmia ja konttorihommia...."kasvojen pÀÀlle hajareisin"....siinĂ€ saisitkin olla pÀÀllĂ€!!!đŸ€Ł
        SiinÀ sitÀ mietittÀvÀÀ aamuun, sulla tosin varmaan aikalailla "kÀdet tÀynnÀ" aamuisin!!!
        Mutta kuitenkin taas se napakka puristus tarakasta, kunnon aamupusu (kielellĂ€ tietysti) ja menoksi!!!!💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onmeillĂ€ sitte jtn yhteistĂ€, sama juttu, ja jotenkin kummasti toisena osapuolena sinĂ€....daniel on vielĂ€ sivuosassa!!!đŸ€ŁđŸ€Ł
        NĂ€yttĂ€is olevan vielĂ€kin aika sekaisin toi palsta, samat viestit sen seitsemÀÀn kertaan, löysin tĂ€nketjun sun nikillĂ€, ihme ettĂ€ osasin, en tosiaakaan oo mikÀÀn tĂ€hti missÀÀn mikĂ€ liittyy ees etĂ€isesti it-alaan...mikĂ€ on aika huvittavaa ottaenvirallisen koulutuksen huomioon!!!!🙈
        Niinku ehkĂ€ kellonajasta huomaat, melko aikaisin ollaan kehissĂ€, pitĂ€is lĂ€htee kĂ€vĂ€isemÀÀn pk-seudulla...oho, katohan vaan, katti herĂ€s, kuorsas Ă€sken nojatuolissa!! IhmismĂ€isiĂ€ piirteitĂ€....đŸ˜ș
        Nyt se nukkuu tossa kyökin pöydÀllÀ mun kanssa, sosiaalinen kaveri.
        Joo, kyl tÀssÀ on aikalailla mietteet pyöriny samassa kun sulla, viimeisimpÀnÀ yhteissuihku tai toisena sellanen pieni aamuherÀttely!! Saattaapi olla ettÀ herÀttÀÀ kirjoitushalutkin jossain kohtaa!!
        Aamuun:
        Def Lepard- Hysteria...soi nÀtisti
        Kikka-MÀ haluun viihdyttÀÀ...sanomaa
        Leevi& The Leavings- Unelmia ja konttorihommia...."kasvojen pÀÀlle hajareisin"....siinĂ€ saisitkin olla pÀÀllĂ€!!!đŸ€Ł
        SiinÀ sitÀ mietittÀvÀÀ aamuun, sulla tosin varmaan aikalailla "kÀdet tÀynnÀ" aamuisin!!!
        Mutta kuitenkin taas se napakka puristus tarakasta, kunnon aamupusu (kielellĂ€ tietysti) ja menoksi!!!!💋

        Jaa, yhteissuihkua en ollutkaan vielĂ€ ajatellut.. mutta nytpĂ€ ajattelen!!!đŸ™ˆđŸ€ŁđŸ€Ł Kiireinen aamu takana. Nautiskellen aamu kahvi hanuriin.. siis mitĂ€kö mietin? Kahvia hanuriin😂 Kuumaa, kylmÀÀ.. ai ettÀ  Suukivaa aamua sulle sinne pks-😋
        Ei hei huonot biisivalinnat😉

        -ONNELLINEN-
        https://youtu.be/PyItf5YCu1M?si=oVFmHzh_VrrcOSJi

        Juuh tÀÀ palsta tökkii nyt tosi pahasti
 😔 sulle on viesti siinĂ€ pirpanan aloituksessa.. Kopista kyse💋💋💋Kivaa työpĂ€ivÀÀ!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jaa, yhteissuihkua en ollutkaan vielĂ€ ajatellut.. mutta nytpĂ€ ajattelen!!!đŸ™ˆđŸ€ŁđŸ€Ł Kiireinen aamu takana. Nautiskellen aamu kahvi hanuriin.. siis mitĂ€kö mietin? Kahvia hanuriin😂 Kuumaa, kylmÀÀ.. ai ettÀ  Suukivaa aamua sulle sinne pks-😋
        Ei hei huonot biisivalinnat😉

        -ONNELLINEN-
        https://youtu.be/PyItf5YCu1M?si=oVFmHzh_VrrcOSJi

        Juuh tÀÀ palsta tökkii nyt tosi pahasti
 😔 sulle on viesti siinĂ€ pirpanan aloituksessa.. Kopista kyse💋💋💋Kivaa työpĂ€ivÀÀ!!

        Ai hesus sun kanssas, suukivaa...maistuis, molemmin pÀin!!
        Pk-seudulla kÀynnissÀ on yksi hyvÀ asia: kotimatka!! Sori vaan kaikki siellÀ asuvat, ei pahalla, mÀ oon vaan se ujo ja hiljainen, liian hektistÀ menoa mulle!!
        Koppiviestiin vastasin jo, sun mielipidettĂ€ ootellessa ja sitĂ€ suihkuasiaa sulatellen......💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai hesus sun kanssas, suukivaa...maistuis, molemmin pÀin!!
        Pk-seudulla kÀynnissÀ on yksi hyvÀ asia: kotimatka!! Sori vaan kaikki siellÀ asuvat, ei pahalla, mÀ oon vaan se ujo ja hiljainen, liian hektistÀ menoa mulle!!
        Koppiviestiin vastasin jo, sun mielipidettĂ€ ootellessa ja sitĂ€ suihkuasiaa sulatellen......💋💋

        Tulehan juttelemaan sieltĂ€ johonkin toiseen ketjuun😄 siis sellaiseen mitĂ€ kukaan muu ei ”hallitse” vellikello kilkattaa nyt tĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n ketjun haltijalla..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tulehan juttelemaan sieltĂ€ johonkin toiseen ketjuun😄 siis sellaiseen mitĂ€ kukaan muu ei ”hallitse” vellikello kilkattaa nyt tĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n ketjun haltijalla..

        Perhana,tuhannesti anteeks R-Lukalta pyytÀÀ boomeri, oon jo jossain todennu ettÀ utuvikkohan mÀ olen!
        Sori!
        >boomer<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perhana,tuhannesti anteeks R-Lukalta pyytÀÀ boomeri, oon jo jossain todennu ettÀ utuvikkohan mÀ olen!
        Sori!
        >boomer<

        Saat anteeksi, olethan hyvĂ€llĂ€ asialla 😁


    • Anonyymi

      hmm... haaveilija39 mulla on nyt sellaisia kuvia mistÀ haluaisin sinulta mielipiteen erÀstÀ pelityyppiseen sovellukseen liittyen , koostan niistÀ jonkin yhden kuvan jonka laitan johonkin vapaaseen kuvanjako-palveluun, kun ehdin...

      • Kiva juttu. odottelenkin ihan mielenkiinnolla😁


    • "KOLMILOIKKA"!!!

    • Anonyymi

      heitÀn hyvÀn rokki-biisin: Judas Priest - The Green Manalishi:

      https://www.youtube.com/watch?v=u8wjImfFGms

      OK, well siis otsn nyt tÀmÀn isonkin nÀyttöni ohjelmointi kÀyttöön, eli.. sitÀ ihmeellistÀ lsabyrinttipeliÀmme...

    • Anonyymi

      nappia painamsalla laajennst ruudun moneen nÀyttöön yhtÀaikaa AMD Radeon hah..

      ok nyt pÀÀnÀytöllÀ en keskiyty netflixiin, vaan tuohon peli-grqafiikkaideaan..

    • Anonyymi

      muttw kun asioiden nÀin epÀollen... joku huvittava nimitys, jota tietenkÀÀÄn kukaan ei ymmÀrrÀ... nimittlijÀn hasssu perÀti Magnum Resesewarcsh arvoinen suorit6us, kuole tulee hÀkyysi hehheehhe

      Ny-
      Pik-
      Tho-
      Man-
      Net-
      O-

    • Anonyymi

      Et oi nukahtraa hwetrkweÀÄkÀÀn jotkut blacwtwer takka tappavat ovatt koulutewttu pelkÀstÀÀn tappamaan...

    • Anonyymi

      aika jÀnnittÀviksi keromuksisiyimenebÀty hahmojrn krksityt tarinatkin monet tottsw muttsw liisn pelotta lapsillr 29+

    • Anonyymi

      joskus jos on erittÀin jÀnnittÀvÀ olo ja juri tuon NimittelijÀ eli namer3 yjdistelee, niin peleini kuin Mika Morininhinj piuddu irti kun ... ÀÀiÀiÀÀ vresdds

      vessaan siis jotts pissi ei karkss lsyioillr hrhrh

    • Anonyymi

      mutta aika hauskan nÀköisdiÀ naiiia, on plana-vÀeiarÀarÀ JA pinkkejÀ peruukkeja, mutta on vaaraallisuus, jos ne ilmapallot ovatkin tÀytetty vetykaasulla ja pokdswh6tsvst

    • Anonyymi

      lÀski mi4w k3llu55qwqw kuin joku ilmq-kr4o5o5iiliwi hqhhqhq uimqwwq, patja.
      mutta ei seksiin pÀÀse..

    • Anonyymi

      joo kunnon rokkia Nazsaetg . RazAZAMANAZ

      no..niin ampukoomn hiton rakettejaan keskenÀÀn siellÀ isstrel vastqn iran ... oikein ydinpommeja joa kunnon rokki jottaw selviÀÀ kumpi on vahvempi irqan vai israqel, jne..

    • Anonyymi

      ei ole turkkeja on nsatdi-nahkaaa SS-tyyppidtÀ heh virlÀ kÀytÀn NATO vÀhÀn aikaaq kyllÀ....

    • Anonyymi

      Eikös alasti kikkuloitin ja runkkaaminwen ole poliiaimiehen eituaalii jotta paasee joiukkoiuhin

      • 😂 paha sanoa, haaveilijakos sut on tĂ€nÀÀn villinnyt đŸ€Ł


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 paha sanoa, haaveilijakos sut on tĂ€nÀÀn villinnyt đŸ€Ł

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      alan kat6tosomaan jotain heteromiehill.le pornoa Jeesus on mÀÀrÀnnyt minytr bbÀibn rejenööb

      • 😂 jooh, ei auta pullikoida kun tulee kĂ€sky korkeammalta taholta


      • Anonyymi

        đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł


    • Jaa-a tĂ€ssĂ€ tuli ihan cs2 villinny

      • aloituskin oli jo vĂ€hĂ€n huuhaa 🙂, jatko nĂ€yttĂ€is olevan samoilla linjoilla. Kukaan ei rĂ€hjÀÀ kenenkÀÀn kanssa mikĂ€ on poikkeuksellista 👍


    • Anonyymi

      Takatalvi iski pÀÀlle kuin sledgehammer, minÀkin ja naapurikin otti jo moottoripyörÀn kÀyttöön.....

      Mutta ei tuuo lumi kauaa pysy..

      Oikeasti huvittaa jotkin ohjelmointi-jutut, kun voi tulla hassua c-ohjelmoidessa, varsinkin hassuja kuvia voi tulla ruudulle jos ohjelmoi jotain directx amd radeoneilla... mutta ei rikkoudu... hassua voi tulla.

    • Anonyymi

      Kerran oli mökkikoneessa Intelin prosessori vain nippusiteellÀ jÀÀhdytin prossassa kiinni niin Intelin pross sulki itsensÀ jos nippuside löystyi jÀÀhdyttimessÀ sulki itseÀÀn suojeli niin... Immediate Shutdown ;:D

      • juuh, ei nippusiteitĂ€ ainakaan sinne


    • Anonyymi

      Varmaan aiheeseen liittyy speedorajat, eli olet mies joka nostaa numeron joka asiasta. TeikÀlÀisiÀ kyllÀ riittÀÀ

    • Anonyymi

      Do u guys like enjoy to get verbally beaten?

      • ei nyt lĂ€hdetĂ€ mĂ€tkimÀÀn 🙂 ketÀÀn, puhdas ketju tĂ€hĂ€n asti


    • Anonyymi

      PALJONKO OIEASTI SAAT VAUHTIA MOPOSKOOTTEREIHIN.. MIELESTÄNI JOTAIN 75KM/H HELPOSTI

      nÄIN ERÄÄN SÄHKÖ-SKUUTIN SELLAISEN LAUDAN, JÄRKYTTÄVÄN OJAN POHJALLE POHTITUNA HEH

    • Anonyymi

      TYTÖTKIN EHKÄ PITÄVÄT NOISTA MOPOSKOOTTEREISTA, MINÄKIN EHKÄ VÄHÄN TYKKÄÄN , ÄPPÄRIÄ JUTTUJA KAUPUNGISSA.

      • 🙂 onkos sulla taas caps lock juuttunut pohjaan


    • Anonyymi

      pelottava peli-ideA TUOLLAINEN JOOH, JOKAIEN KULMAN TAKANA ON VAANIMASSA JOKU iDOOTI, SUURESSA LABLYRINTISSAkin.

    • Anonyymi

      niin jooh mÀÀrtÀÀy yuyyöjÀ piiryÀmÀÀn jotain hirviökubia hoh
      '

    • Anonyymi

      Voi Trrmu-Inkrtri-Johanners dsentÀÀÀn tyytöy alkacsrt piirtÀmÀÀn jotqain hirviöidern kuvia eruutupapewrille

    • Anonyymi

      mutytsa niin oikeasti hasuakin jos joksainrn piiryÀidi paperille minkÀlaqinen on hir4viö omasta miele3stÀ

    • Anonyymi

      hasddu juyyu ryyÀ piitrtÀ hitbiÀö, minÀ piietÀisain kain yhden musan istern papwerille

      • 😁 ÀÀrettömĂ€n uhkaavan ja pelottavan mustan pisteen


    • Anonyymi

      yllÀttÀen kyllÀ tuli tosi paljon lunta, nyt on kiva ajella Harley-Taavetinpojalla lumihangessa heh

    • Anonyymi

      Harley.Dacudsib ) _Harri-Taavetinpoika.... minÀkin tein jo polkupyöönkin huoltoa kevÀttÀ.. tuli yllÀttÀen niin paljon lunta, nooh sulaa pois...

      On mukavacaa rullailla polkupyörÀllÀkin.. ÀÀnettömÀsti..

    • Anonyymi

      naapureilla nÀyttÀisi nyt olevan 2 autoa joista kumpikaan ei toimi, kuin Renault EtelÀ-Napamantereella..

      mutta jooh mitÀ huviÀ sanontoja ha hirviöt ja idooti :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ideoi sitten joku maailmankaikkeuden pelottavivn peli tyttöjen kanssa jossa on Idooteja ja HirviöitÀ...

      Idiomaattinen peli.

    • Anonyymi

      NIIN OLEN AJATELLUT VÄHÄN JOS JOKU SOKKELO-PELI SELLAINEN NIIN KERÄILTÄVIÄ ASIOITA JA JOTAIN HIRVIÖMÄISIÄ SEURAAVIA HAHMOJA TIETYSTI VOISI OLLA SELLAISTA JOTAIN VARMAAN..

    • Meinaatko, ettĂ€ ajoit talviparran pois? Vai onko sinulla muita kevĂ€trituaaleja? Takatalvesta huolimatta, meistĂ€ jokainen valmistautuu kevÀÀseen. 😊🌾
      (en lukenut koko ketjua)

      • Melkein, ketju vĂ€hĂ€n rönsyilee, haaveilijalla ja boomerilla on soidinmenot kĂ€ynnissĂ€ jne 😂.

        AlkuperÀinen ketjun vastaus oli tuo:
        "TylsĂ€ juttuhan tĂ€mĂ€ loppujen lopuksi mutta joskus on hauskempi matkustaa kuin saapua perille, en viitsi pitkittÀÀ tĂ€mĂ€n enempÀÀ 🙂.
        EipÀ tÀssÀ loppujen lopuksi ollut kysymys kuin moottoriurheilusta sen jaloimmassa muodossa eli kaksipyörÀisestÀ vesijÀÀhdytteisestÀ muoviluodista. Ensiajot suoritettu tÀnÀÀn ja ikioman tulkinnan mukaan talviturkki heitetty pois, ajomukavuus kÀrsi sitten pikkaisen kuoppaisesta tiestÀ ja tiivistÀ ajoasusta asentoineen eli sheivaukset tulevat olemaan pakollisia ennen seuraavaa starttia.."
        Eli nipistelee vÀÀristĂ€ paikoista 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Melkein, ketju vĂ€hĂ€n rönsyilee, haaveilijalla ja boomerilla on soidinmenot kĂ€ynnissĂ€ jne 😂.

        AlkuperÀinen ketjun vastaus oli tuo:
        "TylsĂ€ juttuhan tĂ€mĂ€ loppujen lopuksi mutta joskus on hauskempi matkustaa kuin saapua perille, en viitsi pitkittÀÀ tĂ€mĂ€n enempÀÀ 🙂.
        EipÀ tÀssÀ loppujen lopuksi ollut kysymys kuin moottoriurheilusta sen jaloimmassa muodossa eli kaksipyörÀisestÀ vesijÀÀhdytteisestÀ muoviluodista. Ensiajot suoritettu tÀnÀÀn ja ikioman tulkinnan mukaan talviturkki heitetty pois, ajomukavuus kÀrsi sitten pikkaisen kuoppaisesta tiestÀ ja tiivistÀ ajoasusta asentoineen eli sheivaukset tulevat olemaan pakollisia ennen seuraavaa starttia.."
        Eli nipistelee vÀÀristĂ€ paikoista 😁

        Oolrait! Kiitos selvennyksestÀ. Varovasti nyt siellÀ liukkailla teillÀ. Takatalvi on armotonta aikaa. LiikkeellÀ on kaikenlaisia tomppeleita. Et tietenkÀÀn sinÀ, mutta ne muut.

        Kun paikkoja vĂ€hĂ€n jomottaa, tietÀÀ tehneensĂ€ ja elĂ€neensĂ€. Se on hyvĂ€ merkki, ettei ole tĂ€ysin sammaloitunut. 😁


    • Anonyymi

      mikÀ olisi joku hyvÀ kauhuelokuva: lucifer hyökkÀÀ lipastosta yöllÀ kimppuusi.

    • Anonyymi

      voinh kokeilla ettÀ jos tuo nimittelijÀ-ohjelma tekee uusia jotain hassuja..

      Prinsterkiras
      Disi
      Wort

    • Anonyymi

      MielestÀni vÀhÀn hassua jos jottoakan ei saa pwltap ikkueahallakin jotain pirtÀÀ olla vanhus jotta saa kuin joku aleksantewri Tumppi...

    • Anonyymi

      Veden allakin on hirviöitÀ, niiden lempinimi on kala. mutta katsopa mikroskoopilla pieniÀ ötököitÀ eli hirviöitÀ suurentaa niin nÀet

    • Anonyymi

      Uimaanhan ei voi mennÀ kun pinnan alla piileskelee hirviöitÀ, eikÀ niitÀ nÀe, asiat joita ei nÀe tai niistÀ tiedÀ satuttavat aina pahiten.

      Monsters Beneath the surface.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

    Ketjusta on poistettu 6 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kÀnnistÀ 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rÀnnÀtÀ 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri hÀntÀ kohtaan? MikÀ sen saa aikaan?
      IkÀvÀ
      80
      1797
    3. MitÀ te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistÀ, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti vÀÀrÀssÀ? Vaikka ÀlykkyysosamÀÀrÀsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkÀn edustusviikon jÀlkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin ettÀ annat kaiken anteeksi. YllÀtyin kun niin ei kÀynytkÀÀn. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      IkÀvÀ
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elÀmÀÀ

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli đŸ€­. Kun et sovi siihen mitenkÀÀn. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missĂ€ hĂ€mme
      IkÀvÀ
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitÀ ikinÀ tahdonkaan

      Voi sinÀ ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin tÀysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidÀn koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa sÀikÀhdin

      EttÀ olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      IkÀvÀ
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoÀlyllÀ luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      KyseessÀ ei ole VR:Àn yllÀpitÀmÀ, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe