Miten unohtaa ihastus?

Anonyymi-ap

Nopeita täsmävinkkejä, kiitos. Ei aleta jaarittelemaan rakkauden olemuksesta ja muista sivuseikoista, vaan toivon hyviksi koeteltuja keinoja päästää tunteesta irti.

Aika hoitaa kaiken, tiedän, mutta en millään jaksaisi tätä tunnemyllerrystä. Tästä kun ei mitään suhdettakaan kehitellä, niin ratkaisukeskeinen terapia olisi nyt päivän sana.

Hienoisena ongelmana se, että näen häntä töissä muutaman kerran viikossa. Ihan en voi vältellä koko ajan kohtaamisia, vaikka itse asiassa niin yritänkin tehdä. Ihastun harvoin ja olen yrittänyt arvostaa tunteitani harvinaisina ja pohjimmiltaa hyvin positiivisina tuntemuksina, mutta vähitellen alkaa riittää.

Tunteensiirto on harkinnassa. Eli hankkisin jonkun muun tunteitteni kohteeksi. Kehittelisi suhdetta jonkun muun kanssa, ihan vaan, jotta unohtaisi sen ensimmäisen. Tämä voisi toimia. Tosin suhteilu on rasittavaa tavallaan sekin ja lopulta suhde kuitenkin loppuisi. Pahimmassa tapauksessa suhde ei edes loppuisi, vaan jäisin suhteeseen loppuiäkseni!

72

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lentopelko ja muu mielen turha ongelma poistuu kun laittaa kuminauhan ranteeseen ja aina kun iskee päälle ongelma niin venyttää kuminauhaa ja päästää niin että se napsahtaa käteen. Ei varmasti mieti suhdetta kun on muuta tärkeämpää koettavana.

      • Anonyymi

        Haa, tuohan voisi toimiakin! Suoraan ongelman ytimeen. Tämähän selvisi nopeasti.


    • Mä olen tunteensiirron ammattilainen..

      Minut on koulutettu lapsesta pitäen siihen,..

      Vanhemmiten se ei toimi...😃

      Ainoa tapa on kärsiä fiilis läpi..vie pahimmillaan
      vuosia.

      • Anonyymi

        Ei, ei vuosia...

        Ehkä siirränkin tunteeni sinuun, kun siihen nyt tulit sopivasti paikalle. Palstaihastus olisi helppo lakaista pois näköpiiristä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei vuosia...

        Ehkä siirränkin tunteeni sinuun, kun siihen nyt tulit sopivasti paikalle. Palstaihastus olisi helppo lakaista pois näköpiiristä.

        Tän minäkin haluan nähdä. Palstan gimma Dissen kimpussa xD


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tän minäkin haluan nähdä. Palstan gimma Dissen kimpussa xD

        No eihän tuo edes lämpene ollenkaan. Vai olisiko jo juossut jorpakkoon. Tai pyörtynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tuo edes lämpene ollenkaan. Vai olisiko jo juossut jorpakkoon. Tai pyörtynyt?

        Kokeile lassoa?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kokeile lassoa?

        Ai sitomisjuttuja... ei ehkä minun juttuja kuitenkaan. Mutta toisaalta, jos karkuun juoksee, niin jotenkinhan se on napattava. Ehkä jokin houkutusansa toimisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitomisjuttuja... ei ehkä minun juttuja kuitenkaan. Mutta toisaalta, jos karkuun juoksee, niin jotenkinhan se on napattava. Ehkä jokin houkutusansa toimisi.

        Kokeile huutaa bisseä, niin se tulee rai raille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kokeile huutaa bisseä, niin se tulee rai raille.

        Dissee!
        Bissee!

        Jestas, sehän on jo ihan runoutta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei vuosia...

        Ehkä siirränkin tunteeni sinuun, kun siihen nyt tulit sopivasti paikalle. Palstaihastus olisi helppo lakaista pois näköpiiristä.

        Heh... eikun vaan...😃

        Mä voin huppelissa vaikka lisätä löylyä.

        https://youtu.be/yg57rqUkezo?si=9bJI8-HpmxinIZJ4

        Tälläinen höperö mä olin joskus. 😃


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tanssimme koko illan. Ja yön
        https://youtu.be/NGorjBVag0I?feature=shared
        Aamulla herään vierestäsi

        Mä en oikein palstaromanssihässötyksiin jouda. 😄

        Pitää painattaa metsässä puuta nurin ja riehua autolla ja kärrillä pihaan. 😄

        Sitten kun saan jonkun 25 mottia pihaan puuta, ne pitää pätkiä ja halkoa, sekä pinota...

        Eikä siinä vielä kaikki. 😄

        Ennen seuraavien lumien tuloa, on riehuttava samanmoinen mälli rankaa taas pihaan. Niitä voi sitten talven aikaan napsutella ja pinota. 😁

        Mutta hommaa joku harrastus, mihin panostat satasella... mä suosittelen puukeskuslämmityksen hommaamista. Kokoajsn vaan puun hankinta, teko ja määrät vilistää päässä, eikä millekkään lässynlässyntunteille ole aikaa. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä en oikein palstaromanssihässötyksiin jouda. 😄

        Pitää painattaa metsässä puuta nurin ja riehua autolla ja kärrillä pihaan. 😄

        Sitten kun saan jonkun 25 mottia pihaan puuta, ne pitää pätkiä ja halkoa, sekä pinota...

        Eikä siinä vielä kaikki. 😄

        Ennen seuraavien lumien tuloa, on riehuttava samanmoinen mälli rankaa taas pihaan. Niitä voi sitten talven aikaan napsutella ja pinota. 😁

        Mutta hommaa joku harrastus, mihin panostat satasella... mä suosittelen puukeskuslämmityksen hommaamista. Kokoajsn vaan puun hankinta, teko ja määrät vilistää päässä, eikä millekkään lässynlässyntunteille ole aikaa. 😄

        No, minulla on puukeskuslämmitys ja 150 neliötä 100 vuotta vanhaa taloa lämmitettävänä. Minulla on pieni haisu noista hommista. Sähkövastukset päällä liian usein. Pitäisi minunkin tosiaan riehua tuolla ulkona.

        Mutta kivan hellästi annoit palstapakit. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minulla on puukeskuslämmitys ja 150 neliötä 100 vuotta vanhaa taloa lämmitettävänä. Minulla on pieni haisu noista hommista. Sähkövastukset päällä liian usein. Pitäisi minunkin tosiaan riehua tuolla ulkona.

        Mutta kivan hellästi annoit palstapakit. ☺️

        Halkoholismi on ihana harrastus. Mäkin sain kaverilta käydä metsästä ilmaiseksi ns. p.skapuuta ja aion olla ahne. Tosin samalla siistin hälle kuusikon ja varmaan teen pieniä sähköhommia/korjauksia siitä edestä. 🙂

        Ai miten kiva, että sullakin on puulla lämmitettävä talo. Mutta sitä sitten vaan Stihli tulille ja fiskarssi teroitukseen ja rankamettään... haihtuvi kaikki romanssikuplat, kun tulee konkeloa, oksiin kaatuu ja voimat loppuu. 😄

        Joo, en mä ilkeästi surun murtamia palstanaisia käsittele, vaan maanläheisesti neuvon kohti iloisempia aikoja. 😄


      • Anonyymi

        Miten voi lapsen ehdollistaa tunteensiirtoon? Saitko oman lemmikin vai oliko se joku ikävä toimintamalli jota jouduit suorittamaan.


      • Disseisback kirjoitti:

        Halkoholismi on ihana harrastus. Mäkin sain kaverilta käydä metsästä ilmaiseksi ns. p.skapuuta ja aion olla ahne. Tosin samalla siistin hälle kuusikon ja varmaan teen pieniä sähköhommia/korjauksia siitä edestä. 🙂

        Ai miten kiva, että sullakin on puulla lämmitettävä talo. Mutta sitä sitten vaan Stihli tulille ja fiskarssi teroitukseen ja rankamettään... haihtuvi kaikki romanssikuplat, kun tulee konkeloa, oksiin kaatuu ja voimat loppuu. 😄

        Joo, en mä ilkeästi surun murtamia palstanaisia käsittele, vaan maanläheisesti neuvon kohti iloisempia aikoja. 😄

        Niin ja auta armias, kun pääset omia tuotoksiasi sitten sullomaan uuniin, kattilaan ja kiukaaseen...😍

        Just lämmitin pönttöuunin ja kellarisaunassa Misan Kivinen höökää mulle löylyt. Otan jbl;n kajarin ja kuuntelen lätkä-podcastia ja sulattelen jäykästä kropasta hyvälle tuoksuvan ja smoothin pakkauksen pistettäväksi vaakatasoon, että huomenna taas saha soi ja puuta kaatuu. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi lapsen ehdollistaa tunteensiirtoon? Saitko oman lemmikin vai oliko se joku ikävä toimintamalli jota jouduit suorittamaan.

        Mun aikana kun tuli jostain suru puseroon, aikuiset keksi jotain mielenkiintoista....

        "Tuleppas katsomaan, kun tuolla ajaa traktori..."

        "Elähän nyt, ota tästä jäätelö, karkki, lelu...eihän isot pojat itke..."

        Itse otin niin pojan, kuin tytönkin syliin ja lohdutin...mutta 80-luvulla se ei ollut oikein pojille muotia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi lapsen ehdollistaa tunteensiirtoon? Saitko oman lemmikin vai oliko se joku ikävä toimintamalli jota jouduit suorittamaan.

        Mun aikana kun tuli jostain suru puseroon, aikuiset keksi jotain mielenkiintoista....

        "Tuleppas katsomaan, kun tuolla ajaa traktori..."

        "Elähän nyt, ota tästä jäätelö, karkki, lelu...eihän isot pojat itke..."

        Itse otin niin pojan, kuin tytönkin syliin ja lohdutin...mutta 80-luvulla se ei ollut oikein pojille muotia...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mun aikana kun tuli jostain suru puseroon, aikuiset keksi jotain mielenkiintoista....

        "Tuleppas katsomaan, kun tuolla ajaa traktori..."

        "Elähän nyt, ota tästä jäätelö, karkki, lelu...eihän isot pojat itke..."

        Itse otin niin pojan, kuin tytönkin syliin ja lohdutin...mutta 80-luvulla se ei ollut oikein pojille muotia...

        No voi. On tuota ehkä itsekin tullut koettua, jotain tosi tuttua tuossa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi. On tuota ehkä itsekin tullut koettua, jotain tosi tuttua tuossa on.

        No aikoinaan tyypillistä touhua.

        Itse vaan vanhempana huomasin, etten osannut ottaa kaikkea negatiivista tunnetta vastaan oikein, vaan se tuntui oudon pahalle. Ei pystynyt käsittelemään, kun ei ollut tottunut siihen. Mutta kyllä se voi opetella vanhempanakin. 🙂


    • Anonyymi

      Menet ja tunnustat ihastuksesi kohteellesi.

      Ihan sama kuin kysyisi että olen käynyt salilla repimässä rautaa, miten pääsen lihaksistani eroon kun ne ovat alkaneet kasvaa.

      Vittu että porukka on sekaisin kuin seinäkello tunteidensa ja niiden merkityksen kanssa. Mistä lie paskamediasta opittu että ihastuksesta pitäisi pyrkiä eroon kun se on juuri signaali päinvastaisesta - että sieltä suunnalta se vastaus pitääkin hakea.

      • Anonyymi

        Ja ihastus lähtee kuin sotka pöntöstä kun kohtaat sen kuinka perseestä se toinen ihminen oikeasti on, tunnet noloutta kun kuvittelit toiselle ominaisuuksia joita hänellä ei ole tai törmäät faktoihin.

        Näin ihastus tapetaan. Luottamalla maailmassa olevaan latenttiin ominaisuuteen joka sanelee että ihmiset ovat pepusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihastus lähtee kuin sotka pöntöstä kun kohtaat sen kuinka perseestä se toinen ihminen oikeasti on, tunnet noloutta kun kuvittelit toiselle ominaisuuksia joita hänellä ei ole tai törmäät faktoihin.

        Näin ihastus tapetaan. Luottamalla maailmassa olevaan latenttiin ominaisuuteen joka sanelee että ihmiset ovat pepusta.

        Tuo tosin pätee vain yleisellä tasolla: ihmiskunta on anus mundi, mutta on olemassa oikeasti ihastuttavia yksilöitä. Näitä vältellessä toivotan hyvää illan jatkoa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihastus lähtee kuin sotka pöntöstä kun kohtaat sen kuinka perseestä se toinen ihminen oikeasti on, tunnet noloutta kun kuvittelit toiselle ominaisuuksia joita hänellä ei ole tai törmäät faktoihin.

        Näin ihastus tapetaan. Luottamalla maailmassa olevaan latenttiin ominaisuuteen joka sanelee että ihmiset ovat pepusta.

        😁 oijoi, kylmällä rätillä suoraan naamaan.

        Kiitos tästä.


    • Ei kai siihen mitään poppakonsteja ole, mutta huomion saattaa pystyä kanavoimaan muualle, kun keksii tarpeeksi intensiivistä ja mielenkiintoista tekemistä. Kun keskittyy johonkin aivan muuhun, ei ehdi niin aktiivisesti miettimään ihastustaan ja kukaties hetken päästä koko asiaan onkin saanut jo sen verran etäisyyttä, että ehkä alkaa helpottaa.

      Valitettavasti kaikki stepit on yleensä käytävä läpi ennemmin tai myöhemmin, mutta lisäaikaa voi itselleen järjestää. Lähde vaikka todella mukaansatempaavalle matkalle. Saat jopa fyysistä etäisyyttä hetkeksi.

      • Anonyymi

        Matkailu auttaa todellakin. Muutaman päivän reissulla olinkin vasta ja siellä ei ehtinyt haaveilemaan. Kovinkaan paljoa. Onneksi kohta on kesälomat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matkailu auttaa todellakin. Muutaman päivän reissulla olinkin vasta ja siellä ei ehtinyt haaveilemaan. Kovinkaan paljoa. Onneksi kohta on kesälomat.

        Hienoa, sinulla on siis ainakin yksi konkreettinen tapa työntää tämä asia hetkeksi taka-alalle 😊

        Sinänsä on upeaa, että pystyt ihastumaan. Se, että kykenee tuntemaan niin kauniita tunteita ei ole aina itsestäänselvyys. Vaikka ne eivät (ilmeisesti) johtaisikaan parisuhteeseen.


    • Hanki uusi ihastus.

      • Anonyymi

        Kyllä. Sellainen sopivasti hallittavissa oleva ihastus. Kevyttä kivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Sellainen sopivasti hallittavissa oleva ihastus. Kevyttä kivaa.

        Hallittavissa oleva ihastus? Kuulostaa hiukan epätodennäköiseltä johtuen sanan ihastus määritelmästä. Kevyttä kivaa taas kuulostaa FWB:ltä.


    • Anonyymi

      Mun ihastus on loppunut siihen kun toinen ollut jotenkin inhottava.

      • Anonyymi

        Tämä toimisi kyllä. Valitettavasti mitään tuohon viittaavaa en ole havainnut.


    • Anonyymi

      Menet ja tunnustat ihastuksesi, niin kyllä hän sinut palauttaa maan pinnalle ilmoittamalla, ettet muuten kiinnosta siinä mielessä yhtään!

      • Anonyymi

        Tämä ei välttämättä auta, koska tiedän, ettei hän ole minusta kiinnostunut siinä mielessä. Ihan vaan oma harmillinen tilanteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei välttämättä auta, koska tiedän, ettei hän ole minusta kiinnostunut siinä mielessä. Ihan vaan oma harmillinen tilanteeni.

        Koetapa. Kyllä se toimii kun saat kylmän rätin naamallesi oikeasti.


    • Anonyymi

      Ihastumalla johonkin toiseen. Tai sitten annat vaan ajan tehdä tehtävänsä.

    • Anonyymi

      Tuskinpa tuohon ohituskaistaa haarautuu, ainakaan kaikkien kohdalla. Jos vain jatkat tasaista köröttelyä seututiellä ja et edes yritä välttää ohimeneviä maisemia ja jos hyvin käy, et jonkin ajan kuluttua enää noteeraa niitä. - cu-

      • Anonyymi

        Kiitos. Tähännajatukseen ja mielikuvaan nukahdan


    • Anonyymi

      Karmaa ei voi paeta. Se on vain lusittava. Sen jälkeen ihastus, tai mitä nyt ikinä toivookaan loppuvaksi, loppuu vaivattomasti ihan itsekseen.

      Karman lusiminen loppuu siihen, kun ymmärtää omien toimiensa vaikutuksen muihin. Oli kyse sitten hyvästä tai vähemmän hyvästä teosta, ensin ihminen on tekijä ja sen jälkeen saman teon kohde. Nämä kaksi roolia voivat ulottua monien elämien ajalle, jopa vuosisatojen yli, tai ne voivat tapahtua yhden ja saman elämän aikana.

      Olet siis joskus aiheuttanut muille samaa tunnetta, mitä nyt käyt läpi. Tunne jatkuu niin kauan, että ymmärrät ja hyväksyt oman roolisi sellaisen tunteen aiheuttajana joskus aikaisemmin.

      • Anonyymi

        Mistä teosta langetetaan ihastuskarma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teosta langetetaan ihastuskarma?

        Ongelma ei taida olla ihastuminen vaan ne syyt, miksi henkilöt eivät ole yhdessä. Ihmiset tapaavat toistaa samoja virheitä elämästä toiseen.


    • Anonyymi

      Järki on aika hyvä tunteitten tappaja. Koita sitä. 😊👍

      Jasu

      • Anonyymi

        Niin ja pessimismi toimii myös. Ei siitä kuitenkaan mitään hyvää tulisi tai seuraisi jne.

        Jasu


      • Anonyymi

        Joo, toinen ääni järjelle. Järki on jo päässyt osittain karkaamaan kun ihastus on tapahtunut. Järki takaisin ja tunteet purkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toinen ääni järjelle. Järki on jo päässyt osittain karkaamaan kun ihastus on tapahtunut. Järki takaisin ja tunteet purkkiin.

        Kyllähän se hetkeksi ainakin hiljenee, se järki jollei vallan katoa kokonaan. Mutta lopulta näkee ne ongelmalliset puoletkin koko kuviossa, pelkän ruusuisen haaveilun sijaan. Silloin monesti tippuu se järki palikka taas paikoilleen ja alkaa hiivuttamaan sekopäistä tunnemykkyrää.

        Jasu


    • Mulla se kesti yli 20 vuotta. Mä rakastuin lukiossa tulisesti rinnakkaisluokan tyttöön, mut se jäi yksipuoliseksi. Mää olin jo naimisissa maailman sulosemman tytön kanssa, kummä sit tapasin ton kouluaikasen ihaneellisen viehkön. Se olikin ihan tavallinen sisko. Niet sillei se lumous katos.🌹👀

    • Anonyymi

      Jos olet nainen niin mene tinderiin tai baareihin ja hässitytä monien eri miesten kanssa niin ei tee mieli enää entisiä eikä suhdetta

    • Anonyymi

      jaa tämä on mukavaa rullata polkupyörän nopeusmittarikin näyttää jotain 37.5jn%h gqqaaq

    • Anna niille tunteille aikaa, ne kyllä laantuu pikkuhiljaa vaikka näkisittekin useasti.. toki siihen voi mennä vuosia..😬 omakohtaista kokemusta on.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä kun menee tinderiin ja tapaa useita monia monia ja useita eri miehiä niin ei kaipaa entisiä eikä suhteita vaan haluaa lisää kikkelii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä kun menee tinderiin ja tapaa useita monia monia ja useita eri miehiä niin ei kaipaa entisiä eikä suhteita vaan haluaa lisää kikkelii

        No sitten sillä kikkelillä tarvitsee olla tunteita tähän tussuun… eipä se kikkeli muuten kelpaa.


    • Anonyymi

      NIIN JOO HAAVEILIJA EN UNOHDA KUVA-JUTTUJA MITÄ LUPASIN...

      igig tas caoskicj vagubji,,

      baneub bunuö

      Sa-
      Er-
      Lay-
      Pa-
      Pa-
      Tu-

      kwkasi itsew yhdxistwelmiä'.... Ersa?

    • Tunteet kestää sen kun kestää. Jos ne on syvää ja vahvaa laatua, ei niitä voi järjellä määrätä, tai siirtää tunnetta kepeään baarituttavuuttavuuteen tai FwB-suhteeseen. Alussa voi olla vaikea arvioida onko kyse syvästä ja syvenevistä tunteista vai ohimenevästä enemmän pinta-ihastuksesta varsinkaan jos ihastus ei ole edennyt intiimille tasolle. Joskus noiden tunteiden käsittely voi kestää useamman vuoden, yhtä pitkään kuin parisuhteessa erotessa. Joskus taas huomaa, kun toista ei vaan näe eikä ole missään yhteydessä, että kaipaus häviää melkein itsestään ja että kyse olikin vain ohimenevä pinta-ihastus. Syvintä laatua oleva rakastuminen taas ei välttämättä mene ohi, vaikkei näkisi kahteen vuoteen.

      Oli kyse miten voimakkaista tunteista vaan, helpoiten pääse irti kun ”hankkii” selväsanaiset pakit. Siis ajaa vastapuolen tarkoituksella tilanteeseen, jossa on melkein pakko sanoa juu tai jaa. Kun sen jälkeen vielä itse ymmärtää, ettei toivoa oikeasta suhteesta ole, on irtipäästäminen huomattavasti helpompaa. Kun alkaa henkisesti olla keskisormi pystyssä tai jopa vihainen, ollaan voiton puolella. Lopullisesti työ on tehty loppuun vasta kun viha muuttuu neutraaliksi suhtautumiseksi toista kohtaan. Asian käsittely yleensä menee alloissa ja sama kaipau-viha-neutraali-sykliä voi joutua käymään pari kierrostakin läpi.

      • Anonyymi

        Mut tinderimiehiin rakastuu oikeasti ne osaa puhua ja ne rakastelu taidot ja jumalainen ulkonäkö ja varakkaita ja uppo rikkaita niihin vaan rakastuu oikeasti miten täydellisestä miehestä tyttö toipuu eli tinderimiehet vie naisen sydämmen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut tinderimiehiin rakastuu oikeasti ne osaa puhua ja ne rakastelu taidot ja jumalainen ulkonäkö ja varakkaita ja uppo rikkaita niihin vaan rakastuu oikeasti miten täydellisestä miehestä tyttö toipuu eli tinderimiehet vie naisen sydämmen

        En tiedä Tinderistä, en ole koskaan kokeillutkaan. Hyvä, jos on toiminut itsellesi ihanien Tinder-miehien löytämiseen. 😉🙃


      • Anonyymi

        Juu ja vaikka ihastus laantuisi, niin ihmisestä voi yhä silti tykätä ja välittää. Tai jopa rakkauskin laantuisi, jäljelle jää välittäminen.

        Ainakin mulla, jos olen oikein oikeasti ihastunut syvällisesti toiseen. Niin vaikka se romanttinen puoli hiipuu, se välittäminen pysyy.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja vaikka ihastus laantuisi, niin ihmisestä voi yhä silti tykätä ja välittää. Tai jopa rakkauskin laantuisi, jäljelle jää välittäminen.

        Ainakin mulla, jos olen oikein oikeasti ihastunut syvällisesti toiseen. Niin vaikka se romanttinen puoli hiipuu, se välittäminen pysyy.

        Jasu

        Samaa mieltä oikeastaan. Tärkeimmät ihmiset ei tosiaan joudu tunteiden käsittelyn jälkeen välinpitämättömyys- vaan välittäminen-laariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tinderimiehiin rakastuu oikeasti ne osaa puhua ja ne rakastelu taidot ja jumalainen ulkonäkö ja varakkaita ja uppo rikkaita niihin vaan rakastuu oikeasti miten täydellisestä miehestä tyttö toipuu eli tinderimiehet vie naisen sydämmen

        Sää siis oot rakastunut tindermieheen oi kuin söpöä 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sää siis oot rakastunut tindermieheen oi kuin söpöä 🥰

        Ei Välis, minulla ei ole Tinder-miestä, vaikka ihana mies onkin. 😉 Luulenpa, että sinulla on parempi näkymä Tinder-miehiin ja heidän ihanuuteensa. 🙃 Ole hyvä, pidä hyvänäsi. 😁


    • Anonyymi

      Aika kusessa olet kun täältä neuvoja kysyt.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole ihan tavallinen palstakommentti. Tämä on tunnustus.

      Tämä tilanne on nyt ohi. Sain nimittäin kuulla hänen ikänsä. Vaikka kukaan ei tiennyt tunteistani yhtään mitään, niin silti hävettää ihan hemmetisti. Arvelin häntä toki itseäni nuoremmaksi, mutta olin kai ajatellut, että hän vain on hyvin nuorekkaan näköinen. Tai jotain. Tai siis enhän ajatellut mitään, mikä on varmaan ilmiselvää.

      Vain pieni ripaus todellisuutta tietoisuuteeni ja järki palasi minuunkin. Vaan niin ne tunteet voi heitellä. Tottakai voisin hänestä yhä haaveilla, ei tässä nyt mistään laittomuuksista ole kyse, kaukana siitä, hyvin aikuisia ihmisiä ollaan. Mutta kun ajattelen häntä, niin nyt minua vain naurattaa oma hupsuuteni.

      Tunteet ovat kuitenkin olleet hyvin aitoja, en niitä kiellä ja ihana hän on mielestäni vieläkin. Mutta en todellakaan usko, että hänen läheisyytensä enää minua vaivaannuttaa, vaan voin suhtautua häneen erittäin mukavana työkaverina.

      Jos tämän vielä joku keskustelua seurannut lukee, niin olen pahoillani, että toin tämän asian palstalle ja käytitte aikaanne tähän vastaamiseen. Ei tämä sitten ollutkaan loppuelämäni sieluani riivaava ihastus. Mutta sen verran on tapahtumat mieltäni ja libidoani herätellyt, että pidän kyllä silmäni auki tuolla kevätmaisemissa ja joku saattaa vielä kokea tunteitteni palon...

      • Anonyymi

        Heh, hyvä silti että asia sai käänteen, jolle voit nauraa. Toivottelen hyvää kalaonnea kevään edetessä. 🙂👍

        Jasu


      • Anonyymi

        Tunnen ettei tämä tunnustus ole totta. Henkilö kertoo siinä kuitenkin syynsä omalle tilanteelleen: hän ei uskalla kuunnella sielunsa ohjausta ja on siksi onneton. Henkilö käyttää ulkoisia kriteerejä onnen etsimiseen ja epäonnen/vaaran välttämiseksi ja epäonnistuu molemmissa niin kauan kuin alkaa kuunnella sielunsa ohjausta. Rakkaudelle henkilö asettaa tietyt ulkoiset rajat, joiden sisälle toivoo rakkauden saapuvan. Sitä menee ohi oikealta ja vasemmalta useita kertoja elämässä, mutta se ei vastaa niitä ulkoisia olosuhteita, joihin hän uskoo rakkauden saapuvan. Samasta syystä henkilö kokee epäonnea: kun päällisin puolin asiat näyttävät hyviltä, hän ei näe vaaroja, joista intuitio varoittaa. Henkilö miettii usein "muita", joille elämä näyttää parhaat puolensa helpommin ja miettii, miksi niiden saavuttaminen on hänelle itselleen vaikeaa. Se johtuu siitä, että nämä "muut" käyttävät intuitiotaan voimakkaammin. Koska tämä henkilö ei käytä intuitiotaan eikä enää myöskään manipulaatiota, hän ei pääse eteen päin kohti onneaan.

        Sielun ohjauksen löytäminen kuuluu tämän elämän tärkeimpiin tehtäviin, ja se tulee kyllä onnistumaan. Tahto on vahva ja tuo elämään ihmisiä, jotka auttavat tehtävässä. Sielun ääni on vaimennettu kaukaisissa aikaisemmissa elämissä, joissa hän oli orjan asemassa ja usko ihmisen hyvyyteen menetettiin. Sen jälkeen useita elämiä yksinäisyydessä. Vahva reaktio vuoden 2012 energeettisiin tapahtumiin, jolloin monet alkoivat maailmanlaajuisesti herätellä sielunsa ääntä. Vahva rooli Atlantiksen tuhoutumisessa ja voimakkaat psyykkiset kyvyt, mutta ei käytä niitä. Pelkää niiden tuhovoimaa itsessään. Nyt kun Atlantiksen karma on maksettu, ymmärtää sielun tasolla että on aika palata "normaaliin" eli unohtaa ulkoiset kriteerit intuition korvaajina. Mieli ei oikein vielä tätä hyväksy ja se on ok. Kaikki aikanaan. Jokin läheinen, vahvasti intuitiivinen miespuolinen ystävä auttaa sielun äänen löytämisessä nykyisen ongelman suhteen. Muuta en nyt näe.


    • Anonyymi

      Porno.

    • Anonyymi

      Uusi ihastus poistaa vanhemman ihastuksen, kuin uusi lumi on vanhan lumen surma.

      • Anonyymi

        Siihen nyt voi kulua vuosikausia, että ihastuu uuteen. Jos ikinä. Joten ei toimi kaikilla.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen nyt voi kulua vuosikausia, että ihastuu uuteen. Jos ikinä. Joten ei toimi kaikilla.

        Jasu

        Tuollainen uusi ihastuminen voikin toimia ihmisillä, jotka ihastuu herkästi ja usein. Itselleni tuo olisi kuiteskin hyvin vaikea tapa, kun ihastun äärettömän harvoin. Kestäisi sika kauan varttua uuden ihastuksen ilmestymistä jotta sen varjolla vasta pääsisi yli edellisestä.
        Mielummin järkeiken itseni yli, kun hyppään uuteen, johon ihastun ehkä tyyliin vasta 10 vuoden päästä tai en ikinä enää kehenkään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen uusi ihastuminen voikin toimia ihmisillä, jotka ihastuu herkästi ja usein. Itselleni tuo olisi kuiteskin hyvin vaikea tapa, kun ihastun äärettömän harvoin. Kestäisi sika kauan varttua uuden ihastuksen ilmestymistä jotta sen varjolla vasta pääsisi yli edellisestä.
        Mielummin järkeiken itseni yli, kun hyppään uuteen, johon ihastun ehkä tyyliin vasta 10 vuoden päästä tai en ikinä enää kehenkään.

        Jasu

        Usein se ettei saa vastakaikua lopulta häivyttää ihastumisen tunteet. Ainakin mulla. Tajuan pyöriväni ihan turhaan ihmisen ympärillä, joka ei ole minusta kiinnostunut ja alan luovuttaa.

        Jasu


    • Anonyymi

      Miksi ihastus pitäisi unohtaa?

    • Anonyymi

      Muista, että ihastuksen tunne syntyy VAIN sinussa itsessäsi. Se on suurelta osalta pelkkää mielikuvitusta, joka estää sinut näkemästä ihastuksesi huonoja puolia.

      Vinkkinä sanoisin, ettei kannata edes yrittää unohtaa ihastusta vaan pikemminkin päin vastoin. Huomioi tunne säännöllisin väliajoin monta kertaa päivässä, mieti KONKREETTISIA juttuja ja syitä miksi ko. kohde ihastuttaa. Tätä kautta saatat oppia asioita itsestäsi.

      Itselläni on taipumusta ihastua tai peräti rakastua kovasti paljon miehiin, jotka käyttävät liikaa alkoholia - vaikka en kestä liikaa alkoholia juovia miehiä. Ts. ihastun ko. miehissä ilmeneviin ominaisuuksiin, joita voi olla esimerkiksi mieletön kitaransoittotaito. Tai mies osaa laulaa tai kirjoittaa jumalaisesti. Vaikka saisin noilta ihastusmiehiltä erittäin paljon hyvää huomioita, antoisia keskusteluja sydämen tykytyksen ja kutkuttavan kiihkon lomassa, niin kutsun järkeä apuun; muistan ikävän alkoholin... Se auttaa tasapainoilussa ihastuksen ja todellisuuden kanssa. En kuitenkaan halua unohtaa ihastuksia, vaikka he eivät jäisi olemaan elämääni.

      - Sheena

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe