No, tietenkin KAIKKI Raamatut, mutta parhaiten JT oma UM käännös alkuperäiskirjoituksista!!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kyllä, aloittaja olet varmasti oikeassa, mutta eihän nämä palsta lahkolaiset sitä tajua, koska ovat lahkojen vietävissä!
- Anonyymi
URPO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
URPO!
Juoksupoika!
- Anonyymi
Sekö on niistä kaikista huvittavin?
- Anonyymi
Sekö???
- Anonyymi
Nimenomaan, ja JT ihmiset tarvitsee, paimennuskäyntejä, kertomaan mitä pitää lukea,nähdä ja kuulla.oikeuskomitesssa vetää itkut se helpottaa ja vapauttaa, kertoa kenen kanssa on sextaillut ja miten on ottanut edestä ja takaa, impotenssit veljet kuuntelevat pikku veli puoli hölmönä, mitä ei saa edes vaimon kanssa.
Tämä pitää kaikki niin onnellisena.- Anonyymi
Oma Alko ongelma tuntuu niin vähäpätöiseltä kun veljet ja sisaret harrastaa haureutta.
Tukat kammataan ja solmiot suoritetaan taas on kaikki hyvin, kokous hymy moodiin veli, ja vanhimmat on lahjoja ihmisinä melkein kuin itse Jeesus.
Eihän toki. Parasta on kaikkiin raamatun versioihin tarkoin perustuva henkisttytynyt ramatullinen Peräilma.
- Anonyymi
Loppujen lopuksi RR käännös on tarkin käännös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506