Kuinka pitkään menee kaiken kertomiseen?

Anonyymi-ap

Jos kertoisit itsestäsi kaiken tärkeän ja merkittävän, niin kuinka pitkä aika siihen menisi? Tulisiko tunnissa kaikki sanottua vai menisikö monta päivää? Viikkoja? Riittäisikö ihmiselämä?

39

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moin 2 pikosekuntia jos kysyisit Intelin Prosessorilta.

      on yulluy muuyn lunta nyt aika paljonkin

      • Anonyymi

        No siinä ei pitkään nokka tuhise. Lunta tulee taivaan täydeltä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­­y­­m­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      jjooh niin joku sarkastinen vviti-petteri, asian kertomisen kestää noin 0,34 pikosekuntia by Itel-professor.

    • Anonyymi

      Ei siinä kauaa mene. Ja tarkemmalle kuulijalle ei tarttis kaikkea edes kertoa, huomaisi tunneälykkäänä itsekin kaiken tärkeän.

      Jasu

    • Anonyymi

      en tiedä montako minuuttia kestää kuin 1 desilitra spermaa ruiskaht5aa jos jotain ammatilaispor4no katsoo... ja pallit kivistää..

    • Anonyymi

      Mjoo

      Ajattelin ensin, että n.15 sek, mutta tulin toisiin ajatuksiin, sillä aika & avaruus ovat sama asia - jos nyt ajassa & avaruudessa mitään asiaan/aikaa on.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Me nerot

        Nerojen ongelma ajan ja paikan suhteen on ylen ongelmallinen: Siinä missä historian käärinliinoille tahi laakereittensa lehdykkeisiin punotut - tahi puetut - persoonat eivät olleet sinänsä persoonia, vaan ajan ja tavan pilke - niin kuin yleisökin oli.

        Oli

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      On treffeilijöitä jotka kertovat elämäntarinansa lähes ekatapaamisella. Ei onnistuisi ollenkaan minulta. Useamman kerran tavatessa edessä olevan asian jotenkin sivutessa omia kokemuksiani, kerron parilla lauseella jotain kokemukseeni liittyvää. Ennen kuin olen kertonut ne mitä kertoa tahdon, siinä menee puoli vuotta yksi minuutti kerrallaan. En pidä tarpeellisena pohjamutia myöten avautua, sitä ei myöskään toisen pidä tekemän.

    • Anonyymi

      Tunti riittäisi helposti :D

    • Anonyymi

      Kaiken oleellisen kertomiseen ei montaa lausetta tarvita.

      Loppu on vastaanottajan oman kokemuksen tuotosta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Tuo on kaunista.

        Lörpöttelevät ihmiset ovat elämän kauhistus.

        (hirn)


    • Anonyymi

      niin no minun pitäisi kai tietää pikosekuntien tarkkuudella mitä jokin prosessorin operaatiokin vie aikaa..

      • Anonyymi

        Mikäli tämä mukavuusalue on?


    • Anonyymi

      kun joki harware-assembly-koodceri heh

    • Anonyymi

      joku todellA HUVCITAVA OLI ITÄ ETTÄ LÄLÄ KÄYTÄ bEXUA EKU 32.BUTTUSESSÖ JIIDUSSA GTVUB TYOUKKUSTÖ JÖYTTÖÖ ORISESSIRUB bASE iNDEX-REKISTERIÄ SILLÄ TAVOIN KUIN TOTTUNUT 32-BITTISESSÄ ASSEMBLY-KOODISSA

      oho painoinko caps-lock vahingossa.

    • Anonyymi

      Uteliaat lentää ulos

    • Anonyymi

      Ehkä 5 sekunttia eli sanon moi ja sanon käsi päivää niin tervehdittävä tietää heti tos on aito mies ja uros aito oikea suomalainen mies

      • Anonyymi

        Hetikö lähtee ostamaan tanhupuvun?


    • Anonyymi

      Ala sitten kirjoittamaan jotain vaikka raamatun jotain Vanhabn Tstame3nt5in sukuluettooqa

    • Anonyymi

      Kuka muuten oli Abrahamin Appi?

    • Riippuu siitä, miten tarkasti toinen haluaisi kaiken kuulla. Ja että haluanko kertoa hälle ihan kaikkea. 😄

      Pidän nykyään tiivistelystä.

      Sanoisin, että olen itseä tutkiva, epätavallisen tavallinen mies. Ja olen halkoholisti. 😁

    • Anonyymi

      Disse oo jännä katsoa lauantaina MITEN WRIKOISESTI TIETOKONE ... KYKKÖ VIKA JUTTU MUTT NIIN 6 NUMEROA VAIN .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän siinä loppuelämä menisi. Kerron asioita pikkuhiljaa tutustuessani paremmin. Joidenkin kanssa menee vuosia ennenkuin paljastan joitan kokemuksia itsestäni ja joillekin en kerro koskaan. Riippuu tietenkin ihmisestä jollekin helpompi avautua kuin toiselle.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      Hej 🍒 Mukava kokous aikuisille - https://de4.fun/?/fi018372601db

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Miks ja kelle mun pitäs kertoo kaikki tärkeä ja merkittävä. Mä oon oikeestan jo kaiken kertonu.

    • Anonyymi

      Kerran huvikseen laskin siihen kuluvan ajan. Tulin siihen lopputulokseen, että kanattaa moinen kuitata yhdellä lauseella: "kaikenlaista sitä tapahtuu."

      Olenhan minäkin nykyisin hyvinkin empaattinen ja muita auttava henkilö vammoistani huolimatta.

      Se ei kuitenkaan kerro menneisyydestäni. Siitä sekavasta ajasta.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Se nyt tietenkin riippuu siitä mitä itse kukakin pitää tärkeänä. Itse koen, että kaiken oikeasti tärkeän ja olennaisen pystyy kertomaan suht nopeasti. Saa siihen ehkä tunnin kulutettua, jos kyseessä on keskustelu eikä monologi.

    • Epäilen että minussa on mitään kovin merkittävää. Äkkiseltään en keksi mitään. Historian ajattelu auttaa asettamaan asiat mittasuhteisiin. Toisaalta tähän vaikuttaa myös se näkökulma että ihmiset eivät yleensäkään ole mielestäni kovin merkittäviä. Asiat ovat.

    • Anonyymi

      Ei riitä mikään aika.

      Elämä on lähde.

    • Jokainen ihminen on tarinan arvoinen ja savolaisittain vastuu on kuulijalla. Se mitä kertoo ja kauan sen kertomiseen menee riippuu siitä kenelle puhuu, mikä häntä kiinnostaa ja kiinnostaako itseä kertoa. Ja myös siitä miten vastapuoli osallistuu. Monologia en tuntia pitäisi, mutta hyvän keskustelijan kanssa voi mennä tuntikausia helposti. Hyvää päivää kirvesvartta voi puhua kenen kanssa vaan, mutta syvemmälle meneminen vaatii samaa aaltopituutta ja luottamusta.

      Herää myös kysymys mikä on tärkeää ja merkittävää? Perhe? Lapset? Harrastukset elämän varrelta? Työ (tiede)? Arvot ja arvomaailma? Lemmikki? Sukujuuret ja geneettinen tausta, suvun historia? Koti? Muut asiat?

    • 15 minuuttia, jos kertoisin vain kaiken tärkeän. Muuta höystettä sitten riittäisi, mutta se olisi toissijaista.

    • Sehän riippuu ihan siitä, miten yksityiskohtaisesti asioista keskusteltaisiin ja miten syvälle tunteisiin, tuntemuksiin, iloihin, suruihin ja pelkoihin sukellettaisiin.. Kyllähän sitä tarinaa riittäisi vaikka loputtomiin, mutta se on sitten eri asia, miten paljon kaikesta kannattaa puhua. Jossain menee sekin raja, koska kannattaa jättää asiat menneisyyteen ja keskittyä tähän hetkeen. Ei menneisyydestä vaieta tietenkään tarvitse, mutta liika vellominen harvoin tuottaa mitään hyvää.

    • Anonyymi

      No alahan kertoa.

    • Anonyymi

      Muutama lause. Olen käsitellyt asioita pilko, pureskele, tallenna ja unohda muistikellariin-periaatteella. Eipä noita piittaa tuoda julki, kuin lähinnä tilanteen mukaan. Ei kysytty mutta olen parempi kuuntelija. Tuntuu, että meikälle on "helppo" avautua. - cu-

    • Puolisen vuotta tiivistä kommunikaatiota, niin toisen ihmisen tuntee jo osittain.

      (raskas urakka, eikä siihen pitäiusi ryhtyä kevyin mielin, vaan vasta kunnollisen harkinnan tuloksena)

    • Anonyymi

      noniin jooh hybä sanonta joo maksu-telkkaeit.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018372601te

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe