Maailmassahan ei ole värejä, vaan ne ovat ainoastaan aivotoiminnan tuotosta.
Kuka siis on se normaali, värejä näkevä vai se joka näkee todellisuuden sellaisena kuin se on? Siirrytäänkö siis uuteen päiväjärjestykseen ja julistetaan "värisokeat" normaaleiksi? No eipä tietenkään, kun ihmispolo pitää kiinni siitä minkä on "oppinut".
Kuka on oikeasti normaali?
3
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on kiinnostava?
- Anonyymi
Tietyllä tasolla ,tietyssä kielenkäytössä, värit ovat kyllä olemassa.
Siis oikein käyttökelpoinen tapa puhua maailmasta. - Anonyymi
Eräät voisivat väittää että maapallo on alisteisessa asemassa aurinkoon nähden. Ja että maa kiertää aurinkoa.
Koraani väittää kuitenkin aurinko on alisteisessa asemassa maahan nähden. Se on luotu vain ja ainoastaan ylläpitämään maapallon kiertoradan elämänvyöhykettä.
Siispä kaikki auringon liike ja mittasuhteet ovat luodut jotta maassa olisi elämää. Siinä mielessä aurinko kiertää maata niin kuin omin silmin havaitsemme. Se on illuusio joka sallitaan ja joka on vertauskuvallisesti tosi.
Värejä on kaikissa ajoissa ja paikoissa maailmankaikkeudessa. Ehkä jopa mustan aukon sisällä. Jos ne ovat illuusio niin ikuisesti on niin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423