Äkkiä alkoi-äkkiä loppui

Anonyymi-ap

Kerrompa tähän oman tarinani : 7 kk 150 km välimatkaa.
Olin opiskelemassa miehen asuinpaikkakunnalla, sitten menin tietty kotikonnuille. no. oli se mahtavaa , perhosia aina vatsassa kun nähtiin jommankumman luona. kun tapailu jatkui, se oli aina vaan karumpaa se eroaminen. mies oli myös sitä mieltä- Hämpä ei halunnut luovuttaa, vaan halusi ostaa kihlat. se jotenkin veti nopealla vauhdilla hommaa eteenpäin ja välillä itkikin että ei halua minua menettää yms. se käytti itkua tekosyynä saadakseen tahtonsa läpi. en tieda, saattoi olla täysin tahatontakin, mutta minuun se vetosi säälittävällä tavalla. suostuin siis siihen.. No onnen huumassa ajelin kihlautumaan. Juttelimme tavallisia asioita ja hups, juttumme meni hänen lainataloonsa missä vietimme aikaa. en siis tiennyt tarkkaa velan määrää, mutta se oli isku vasten kasvoja. sitä olikin puolet enemmän, aloin muutenkin miettimään hänen rahankäyttöään, miten se niin vähän maksoi sitä kuukaudessa. tosin pieni palkka, mutta olisin pystynyt parempaa. no, järkytyin ja vittuunnuin siitä tietenkin, ja mies ei ymmärtänyt reaktiotani. PERUIN TIETYSTI KIHLAUKSEN. mies alkoi vannottelemaan että tekee asiaille jotain , myy tavaroita mitä ei tarvi. hetken jo uskoin, mutta sitten palasin kotiini ja mietin että muuttotappioalueelta ei saa talosta juurikaan mitään. olen seurannut mitä pyytävät ja miehellä on haaveelliset kuvat mitä talosta voisi saada. TÄssä nimittäin romuttui minun haaveeni hänen kanssaan yhteisestä talolainasta. tulevaisuutta ei enään siis haaveessani ole hänen kanssaan. on se tavallaan säälittävä mies. Sitten se laittoi viestiä perään että hän haluaa että osallistun hänen ostamiinsa sormuksiin, kun juttu meni mönkään, siis rahallisesti. no, hän aikoi joku päivä ajella luokseni. MItä MIELtä OLETTE ? tarviiko minun osallistua hänen ostamiin kihlasormuksiin, joka meni mönkään. Jotenki niin säälittävää käytöstä, että saattasi maksaakin omani.

9

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halusit siis valmiiksi maksetun talon, et miestä. Säälittävää.

      • Anonyymi

        ja siihen taloon en olisi muuttanut en sitten millään. vaikka olisikin maksanut sen. kumman ummikko porukkaa täällä. halusin takaisin sinne mistä olin lähtenytkin.


    • Anonyymi

      Raha ratkaisi. Jos se ratkaisee niin reilua on minusta myös osallistua sormuskuluihin.

      • Anonyymi

        asia on näin, että halusin laittaa yhdessä miehen kanssa oman talon, mutta hän on velkavankeudessa siellä kotonaan. ei hänellä riitä rahkeet minun kanssa ottamaan yhteistä lainaa, ymmärrättekö?


    • Raha ratkaisee aina.... ei pitäisi yllättyä.
      Ehkä noin naisena sinun kannattaisi selvittää ne raha-asiat ENSIN ennekuin alat yhtään mihinkään kenenkään kanssa. Voi tosiaan olla että meinasi maksattaa sinulle ne velat vielä, tuollaista tapahtuu jatkuvasti kyllä.

      Voihan se ne sormukset käyttää uudestaan, muuttaa vaan nimet niihin.

      • Anonyymi

        kyllä olen kanssa sitä mieltä, että samalla lähtöviivalla pitää olla . jos minulla säästöjä ja saa asuntolainan niin pitäisihän se miehelläkin olla suurinpiirtein sama tilanne. joo, luotto meni mieheen täysin. niin paljon velkaa ja niin paljon ollut maksu aikaa. ei vain sopinut minun ajatusmaailmaan.


      • Anonyymi

        ja miksi oli miehellä niin kiire kihloihin ? se onki hyvä kysymys, että mitenkä voi selvittää raha-asiat suhteessa jossa näkee aika harvoin? kaupassa kävimme, ja ihan normi ostoksia teki. kyllähän se taitaa olla niin, että ajan kanssa nämäkin selviää. mulle kävi vähän ikävästi vain . sen tiedän. että etäsuhteeseen en ala enään ikinä. sen tästä on oppinut


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja miksi oli miehellä niin kiire kihloihin ? se onki hyvä kysymys, että mitenkä voi selvittää raha-asiat suhteessa jossa näkee aika harvoin? kaupassa kävimme, ja ihan normi ostoksia teki. kyllähän se taitaa olla niin, että ajan kanssa nämäkin selviää. mulle kävi vähän ikävästi vain . sen tiedän. että etäsuhteeseen en ala enään ikinä. sen tästä on oppinut

        Tunsin muuten joskus sellaisen nuorehkon naisen jolla oli suuri määrä velkaa maksettavana, hän oli suostunut takaamaan jonkun miesystävänsä lainan ja se oli tullut kokonaan hänen maksettavakseen. Nyt maksaa sitä varmaan loppuikänsä...
        Täytyy myöntää että kun sain tietää tuon asian hänestä niin kiinnostukseni häneen vähän niinkuin loppui siihen... tuntui että hän toimii täysin holtittomasti elämässään, ilman suunnitelmallisuutta tai järkevyyttä. En halunnut enää pitää yhteyttä häneen kun sain tietää siitä. Oli sillä muistaakseni muitakin outoja juttuja kyllä.

        Kannattaa olla varovainen noitten lainojen kanssa, ja niiden ihmisten jotka vapaamielisesti tuntuu ottavan lainoja.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse osallistua. Hän kosinut et sitä ole pyytänyt. Voit tietty palauttaa sormuksen tehköön sitä mitä lystää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      158
      765
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe