Vuorinen menetti Veikkauslupansa nyt

Anonyymi-ap

'Sääntöjä kiertäen' , merilappilainen yrittäjä on menettänyt veikkauslupansa nyt huhtikuussa 2024. Lapin Kansa.fi. Noh, tuon tyypin tietäen, ei ole ennää uutinen. Julkinen kiusaaja kaiken lisäksi. Oikein 'inhottava' sellainen.
Oli törkeimpiä tyyppejä, Kemin Paattiossa asuessani aikoinaan.... Voi olla, etten unohda. Mutta joo.

14

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieshän on tuonut myös konsulttiyhtiönsä blogissa esille sitä, miten hän nauttii piilov-----lusta. On esiintynyt itse rehellisenä muiden toiminnan vartijana, mutta toiminutkin itse jatkuvasti kierosti omassa liiketoiminnassaan. Alkaa näytelmä olla ohi.

• Anonyymi

Tietääköhän Lapin Yrittäjät kuinka rehellinen puheenjohtaja heillä on. Ei anna hyvää kuvaa koko yhdistyksestä jos tuollainen saa jatkaa puheenjohtajana.

• Anonyymi

Kyllä laittaa miettimään koko järjestön luotettavuutta jos Vuorinen saa jatkaa tehtävässä.

• Anonyymi

Yksimielinen yrittäjien johtajavalinta,veetuttaako.😂

• Anonyymi

Kyllä se hävettää.

• Anonyymi

Menetti lupansa jo keväällä 2021.

• Anonyymi

Mitä se niillä enää tekis,yrittäjien puheenjohtajalla riittää luottamustehtäviä yrittäjien hyväksi.

• Anonyymi

Mitäpä niillä? Koko kioskihommansa loppui kun Veikkaus purki sopimuksen?

• Anonyymi

Nettipelifirman voi perustaa kuka vaan,veikkaus on pisara meressä Suomessa pelattuihin,monopoli vain Suomessa.

• Anonyymi

Jari Vilen palaa myös seudulle heinäkuussa. Vai jääkö pääkaupunkiin?

• Anonyymi

Onko se Karihaaran kioski vielä pystyssä.?

• Anonyymi

Jep,kauppa auki

• Anonyymi

Joko hävisi hovissakin?

• Anonyymi

Saapas näkkee.työt jatkuu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe