Pettymyksiä pettymysten perään, omistaja lehden mukaan panostaa paikkaan😂😂😂 missä näkyy , ei missään
Ravintola Nostalgia Anjala
10
1576
Vastaukset
- Anonyymi
Omistaja, oliko Anniina vai joku muu🤔
Miksi et yritä edes , pitäisikö sin vaihtaa henkilökuntaa .🤔
Suosittelisin sitä .
Ei oo kiva käydä silloin tällöin asiakkaan kun keittiössä haukutaan asiakkaita ja jopa henkilökuntaa 😳 - Anonyymi
Todella huono ja hidas palvelu .
Oliko henkilökunta pihalla , no oli 😟😟 - Anonyymi
Salaatti jees, mut uitettu täyteen majoneesia. 😟
Sillä peittää kaiken kyllä 😂
Mielestäni jos tehdään ruokaa paikassa, niin ollaan hatut päässä.
Mut eipä täällä välitetä - Anonyymi
Pitkä miinus tälle paikalle
- Anonyymi
Tilasimme pitsaa, saimme pohjaan palannutta😁Yritimme antaa palautetta , mut kohauteltiin olkapäitä. 😟 näinkö teillä toimitaan ?
Tilaustilanne oli jo tosi vaikea, henkilökunta huutelee keskenään , eikä keskity asiakkaaseen 😟 - Anonyymi
Kukahan täällä paikassa on pomo 😡
- Anonyymi
Juurikin tähän pitää kommentoida, kuka siellä on pomo 🤪
Joku Anniina lehtijutun mukaan, mut kylllä siellä joku muu vetää pomoa narusta hyvin 🤪
Katsoppa peiliin itseäsi oletko johtaja😟- Anonyymi
Hemmettiäkö täällä pohdit, mene paikan päälle ihmettelemään et kuka johtaa ja mitä johtaa. Kalle rovanperä ei johda..ajo ulos ekal eekoolla. Huomenna päivä on uusi 😆 sit se voi taas johtaa 🙄😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmettiäkö täällä pohdit, mene paikan päälle ihmettelemään et kuka johtaa ja mitä johtaa. Kalle rovanperä ei johda..ajo ulos ekal eekoolla. Huomenna päivä on uusi 😆 sit se voi taas johtaa 🙄😁
Täällä saa mielestäni kommentoida .
Mene sinä johtaa jos siitä jotain näköjään tiedot !!
- Anonyymi
Työntekijät ei osaa kyllä yhtään asiakas palvelua huutelevat ja kiroilevat vain oranssi hiuksinen on pahin. Nuoret työntekijät on taas omaa sorttiaan omia kavereita viikonloppuisin pelkästään asiakkaina. Tämä paikka ei jatkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836