Pettymyksiä pettymysten perään, omistaja lehden mukaan panostaa paikkaan😂😂😂 missä näkyy , ei missään
Ravintola Nostalgia Anjala
13
2159
Vastaukset
- Anonyymi
Omistaja, oliko Anniina vai joku muu🤔
Miksi et yritä edes , pitäisikö sin vaihtaa henkilökuntaa .🤔
Suosittelisin sitä .
Ei oo kiva käydä silloin tällöin asiakkaan kun keittiössä haukutaan asiakkaita ja jopa henkilökuntaa 😳 - Anonyymi
Todella huono ja hidas palvelu .
Oliko henkilökunta pihalla , no oli 😟😟 - Anonyymi
Salaatti jees, mut uitettu täyteen majoneesia. 😟
Sillä peittää kaiken kyllä 😂
Mielestäni jos tehdään ruokaa paikassa, niin ollaan hatut päässä.
Mut eipä täällä välitetä - Anonyymi
Pitkä miinus tälle paikalle
- Anonyymi
Tilasimme pitsaa, saimme pohjaan palannutta😁Yritimme antaa palautetta , mut kohauteltiin olkapäitä. 😟 näinkö teillä toimitaan ?
Tilaustilanne oli jo tosi vaikea, henkilökunta huutelee keskenään , eikä keskity asiakkaaseen 😟 - Anonyymi
Kukahan täällä paikassa on pomo 😡
- Anonyymi
Juurikin tähän pitää kommentoida, kuka siellä on pomo 🤪
Joku Anniina lehtijutun mukaan, mut kylllä siellä joku muu vetää pomoa narusta hyvin 🤪
Katsoppa peiliin itseäsi oletko johtaja😟- Anonyymi
Hemmettiäkö täällä pohdit, mene paikan päälle ihmettelemään et kuka johtaa ja mitä johtaa. Kalle rovanperä ei johda..ajo ulos ekal eekoolla. Huomenna päivä on uusi 😆 sit se voi taas johtaa 🙄😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemmettiäkö täällä pohdit, mene paikan päälle ihmettelemään et kuka johtaa ja mitä johtaa. Kalle rovanperä ei johda..ajo ulos ekal eekoolla. Huomenna päivä on uusi 😆 sit se voi taas johtaa 🙄😁
Täällä saa mielestäni kommentoida .
Mene sinä johtaa jos siitä jotain näköjään tiedot !!
- Anonyymi
Työntekijät ei osaa kyllä yhtään asiakas palvelua huutelevat ja kiroilevat vain oranssi hiuksinen on pahin. Nuoret työntekijät on taas omaa sorttiaan omia kavereita viikonloppuisin pelkästään asiakkaina. Tämä paikka ei jatkoon
- Anonyymi
Homosaatana
- Anonyymi
Kommentti
Mene itse paikan päälle jos et ole sitä ns vakkari juojaa 😬
Nyt vähän heikolla hapella on 😂 - Anonyymi
Paikan päällä käyneenä, johtamisesta ei tietoakaan 😬
Joku muu yrittää johtaa kuin itse pitäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769