Hän ei siis sukupuoli-identiteetiltään sovi kaksinapaiseen mies/nais -jakoon.
Kyllä nyt Suomen aitokristityt riemuitsevat Sveitsin voitosta.
Sveitsin viisuvoittajan sukupuoli-identiteetti ei-binäärinen
21
229
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mies ja nainen.
Todella hupaisaa.
🤓- Anonyymi
Huvittavaa tosiaan? Ettei jouku ymmärrä sukupuolia ihmisellä olevan vain hedelmöittävä (mies) ja hedelmöittyvä (nainen) ja kaikki muut sitten ovatkin sukupuolettomia tai muun sukupuolisia.
- Anonyymi
Kyllä hän ihan selvä mies on.
- Anonyymi
Hieman... tai, no... enemmänkin vinksahtanut.
Toinen ulko-binääri oli Irlannin outo satanisti-noita-akka.
Kaverukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman... tai, no... enemmänkin vinksahtanut.
Toinen ulko-binääri oli Irlannin outo satanisti-noita-akka.
Kaverukset.Se oli kyllä hirveä esitys, onneksi eivät voittaneet.
- Anonyymi
Kyse ei nyt ollut Windows95man:stä.
- Anonyymi
Naisilla ja miehillä, kummallakin ihmislajilla kylläkin on vain yksi napa.
- Anonyymi
mutta maapallolla kaksi
- Anonyymi
Niin mikä?
- Anonyymi
Plusnapa sen täytyy olla koska miinus on maassa.
Olisiko voinut ilmoittaa sukupuolekseen binäärinen?
- Anonyymi
Minun mielestäni hän oli sekundäärinen, ainakin lauluesityksellään.
- Anonyymi
Miten? Sukupuoli ja sukupuoli-identiteetti ei ole samaa asia eikä juuri missään kysytä muuta kuin sukupuolta.
- Anonyymi
Koko viisut voisi haudata, mennyt ihan pilalle hyvä idea
- Anonyymi
No jos ei se meille ulkopuolisille ole selvää, oliko ko henkilö mies vai nainen, niin kyllä se hänelle itselleen on selvää ja ainakin selviää joka ainut aamu, kun yöllisen pissalastissa pitää kiiruhtaa kipin kapin vessaan tai ulos tuvan nurkalle kalle tai puun juurelle.
- Anonyymi
Onko nyt koko esitys synnin hedelmä?
- Anonyymi
Ainoat oikeat viisuvoittajat ovat Suomi viime vuonna ja Israel tänä vuonna, koska poliittinen tuomaripeli ei merkkaa näissä jutuissa yhtään mitään.
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo binäärinen sitä, että tuo poika oli takaapäin katsottuna naisen näköinen mutta edestäpäin mies?
- Anonyymi
Koskaan ei ole havaittu millään lajilla kolmatta sukupuolta. Sukupuolia on havaittu aina tasan kaksi.
- Anonyymi
Aivan? Mies joka hedelmöittää ja nainen joka hedelmöittyy sekä synnyttää. Ihmiset jotka eivät lisäänny ovat sukupuolettomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan? Mies joka hedelmöittää ja nainen joka hedelmöittyy sekä synnyttää. Ihmiset jotka eivät lisäänny ovat sukupuolettomia.
Eli tuo poika olikin BIVÄÄRINEN!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275