hällä on jotenki sen tyyppinen katse ja hiukset
Onko orpo juutalainen?
7
121
Vastaukset
Nauratti Saksan laitaoikeiston vaalivideo TikTokissa
"Tosimiehet ovat oikeistolaisia, heillä on ihanteita ja he ovat patriootteja. Näin löydät myös tyttöystävän."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laitaoikeiston-afd-on-saksan-nuorten-keskuudessa-niin-suosittu-etta-olaf-scholzinkin-oli-liityttava-vastavedoksi-tiktokiin/8935140
TikTokin yleisö äänesti innokkaasti myös persuja .- Anonyymi
Taitaa kaikki valtionpäämiehet ja -naiset olla niitä. Jos on vähänkään saksalaista vivahdetta nimessä, niin se on silloin satavarma juttu. W*instein, Einstein, G0ldberg, W*issman, G0ldstein, Epst*in, C0hen, S*chs, M*rx, R0senbaum jne. Kiharat hiukset ja 👃 myös. Tykkäävät uhriutua aktiivisesti historiaan vedoten.
- Anonyymi
ruollainen niin kutitteleminen kun toinen unessa niin herää, ei kannata jämerästi kutittaa jos voi olla joku Magnum Rearcin revolveri tyynyn alla kun herää.
- Anonyymi
Orpo Piiju
Pelaan mielelläni jotain vanhoja pelejä, hauskoja, kyllä koneella pyastyy uusiakin mutta hauskoj jotkin vat jutut. - Anonyymi
vanhoja pelejä, niin joo miten saa toimimaan niitä uudell koneella joku niin De-Fen Redoaded vaikka juttu.
- Anonyymi
Wanhoja ja uusia. Ironhide game studio. Tower defenseä.
- Anonyymi
Urponatsi se apina on.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658