https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/224b8285-4b0e-4ddb-af84-03ac011ce814
Ehkäpä Saija löytää nyt jonkun kiltin ja kunnollisen miehen kun tietää ettei tuollaisten lipevien tyhjännaurattajien kelkkaan kannata lähteä :)
-harmiseikirj-
Surkeat vitsit lakkasivat naurattamasta
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Rouva on 42 vuotta vanha, vaihdevuosi-ikäinen. Miehet joilla siihen on varaa, eroavat kumppanista jonka seksuaalisuus on päättynyt tai päätymässä ja valitsevat tilalle paljon nuoremman.
- Anonyymi
Vaihdevuosien ja ikääntymisen vaikutus seksuaalisuuteen on hyvin yksilöllistä. Jotkut kokevat vaihdevuosien vaikuttavan seksuaalisuuteensa myönteisesti, kun kuukautiset ja niihin mahdollisesti liittyvät oireet jäävät pois, eikä raskauden pelkoa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdevuosien ja ikääntymisen vaikutus seksuaalisuuteen on hyvin yksilöllistä. Jotkut kokevat vaihdevuosien vaikuttavan seksuaalisuuteensa myönteisesti, kun kuukautiset ja niihin mahdollisesti liittyvät oireet jäävät pois, eikä raskauden pelkoa ole.
Mutta lähes kaikki katkeroituvat koska seksuaalisuutensa loppuu, josta seuraa ero.
- Anonyymi
Vaihdevuosi-ikä on 52v, ei vielä 42v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdevuosi-ikä on 52v, ei vielä 42v.
Menopaussi on keskimäärin 51 vuotiaana. Silloin vaihdevuodet ovat jo loppuneet 12kk sitten. Vaihdevuodet voivat kestää jopa 10 vuotta.
Ettei vaan Sami ole mennyt muita naisia naurattamaan. Siitä voi tulla ero.
Itsekin yritän olla mahdollisemman tylsä näiden kirjoitusten kanssa.- Anonyymi
Todellinen elämä on itsessäänkin surkuhupaisa vitsi.
Tuo on jo hyvä vitsikin, perustuu todellisuuteen: jos haluaa turvata omaisuutensa: parempi kahlita johonkin riittävän suuren kerrostalon rakenteisiin.
Autotkin kannattaa hitsata kaikkin mettallirankenteisiin kinteästi mitä kiinteistöstä löytyy..
Jos itsensä varastamisen eli kinappauksen haluaa estää: kannattaa valla itsensä jalka talon perusbetoniin kiinteästi kiinni..l
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 911291
- 541154
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926