Joko Stubb tuli saamelaisia tapaamaan?

Anonyymi-ap

Venäjä alko siirtämään merirajaa omilla luvilla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/88eeacba-8369-4f66-9dbc-a021a109fa15


Jos Venäjä tuolla estää Tasavallan Presidentti Stubbin Inarin ja Utsjoen saamelaisten tapaamisen niin tuohan on TIETOINEN TEKO, koska Uutisissa on ilmoitettu että Tasavallan Presidentti tulee Inarin ja Utsjoen kuntiin tapaamaan saamelaisia eli ALKUPERÄISKANSAA!

Tuo on ALKUPERÄISKANSOJEN SUORAA SYRJINTÄÄ eli saamelaisia sekä koltansaamelaisilla on oikeus saada VENÄJÄLTÄ SYRJINTÄ KORVAUKSIA, koska he estää Suomen Tasavallan Presidentti Stubbin vierailun sekä tapaamisen joka oli sovittu!

Kyllä saamelaisia sekä koltansaamelaisia pitää meidän suomalaisten tukea, koska ei SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA SAA VENÄJÄ ALKAA SYRJIMÄÄN NOIN TÖRKEILLÄ TOIMINNOILLA!

NEUVOSTOLIITTO ELI NYKYINEN VENÄJÄ TYHJENSI PETSAMOSTA KAIKKI SAAMELAISET SEKÄ KOLTANSAAMELAISET ELI SYRJIVÄT JA MAKSATTIVAT SOTAKORVAUKSET HEILLE MYÖS TYÖLLÄ NIIN, KUIN MEILLE MUILLEKIN!

SAAMELAISKÄRÄJIEN HALLITUKSELLA OLIS NYT NÄYTÖNPAIKKA JA MAHDOLLISUUS SAADA ITSENÄISYYS jos Tasavallan Presidentin tapaaminen peruntuu Venäjän tempauksen vuoksi!

Suomen valtio poistuu NATOn kanssa Saamelaisalueelta, kun SAKÄ antaa näytön että he osaa itsenäisesti hoitaa omat asiat Venäjän kanssa ilman riitaa.

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saamelaiset tulisi jättää omiin oloihinsa valittamaan Oddasatissa.

    • Anonyymi

      Utsjoen kunnanjohtaja hoitamaan asiaa jos Tasavallan Presidentti Stubb ei pääse tulemaan!
      Minähän olen antanut lupauksen, että menen vankilaan jos olen väärässä!

      Venäjä syrjii suoraan Utsjoen kunnan saamelaisia jos Presidentti ei pääse tulemaan ja KUNNANJOHTAJA EDUSTAA KAIKKIA UTSJOEN KUNTALAISIA!

      Yhdenvertaisuuslain mukaan Inarin kunta on mukana ja Inarin kunnanjohtajalla on samat velvollisuudet!

      Jos eivät ala hoitamaan niin TÄÄLTÄ POHJA MUDISTA JOKU KUNNIATON NOUSEE, koska pystyn todistamaan että muualta muuttaneet SYRJII MINUA SEKÄ MUITA ALKUPERÄISIÄ INARIN JA UTSJOEN KUNTALAISIA SEKÄ SUOMEN VALTION VIRKAMIEHIÄ!

      SAKÄ:n puheenjohtaja istuu Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa myös joten vastuut menee KUNTIENJOHTAJILLE SUORAAN!

      Minä olen istunut KUNNIANLOUKKAUS SAKON VANKINA ja minä sanoin vankilassa, että : KUNNIALLA HOIDAN SAKON VANKEUTENA POIS!
      Minä olin ensin 5 päivää ja sakko vankeus alko vasta tuon jälkeen.
      Vartija kävi kysymässä : Maksatko sakon pois?
      Vastasin : En maksa ja minähän sanoin, kun pidätettiin ” Ei minulla ole rahaa.” Alku järkytyksen jälkeen muistin ja sanoin ” Ai, niin minähän olin itse vaatinut sakon muuntoon niin voin kunnialla hoitaa tuon pois niin ei tarvi väittää, että NAISENA PÄÄSEN HELPOLLA SEKÄ SAAN ANTEEKSI KAIKKI ASIAT!”

      En ole edes VELKOJA PYYTÄNYT ANTEEKSI VAAN ILMOTTANUT ” Maksan velat, kun PÄÄSEN TÖIHIN!”
      Noin 600€ jos saa kuukaudessa Kelan työttömyyspäivärahaa niin velkoja ei pysty pahemmin maksamaan. Ei tuolla rahalla pystyis edes autoa omistamaan jolla pystys kulkemaan töissä.
      Teltan ja kunnon makuupussin vois ostaa, koska rahat riittäis kattamaan ASUMISKULUT!
      Saman verran maksaa yhteiskunnalle, kun lojun vanhempieni peräkammarissa ja teen ruokaa silloin kun nälkä!
      Vanhemmat välillä valittaa, koska minulla ei ole nälkä välttämättä joka päivä!
      Minä juon kahvia, vettä, mehua tai PIIMÄÄ!
      Keksit ja pullat kyllä katoaa jos niitä on, koska minä syön ne! Syön ne siksi, koska niitä ei tarvi ostaa silloin kun minulla on ITSENI KURITTAMINEN MENOSSA!
      En viinoja, kaljoja sekä muita vastaavia juo pois vaan kyllä nuo saa minun puolesta olla rauhassa!

      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus rikosilmoitukset saa aikaan sen, että minä joudun omituisiin tilanteisiin ratkomaan asioita!
        Pakosta joudun Utsjoen kunnan kautta potkimaan KUNNANJOHTAJIA PERSEELLE!

        Jos Presidentti pääsee tulemaan niin, kuin on sopinut niin silloin voivat KUNNANJOHTAJAT HUOKAISTA HELPOTTUNEINA, koska heidän ei tarvi ALKAA TÖIHIN vaan he voivat jatkaa palkan nostamista normaalisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnianloukkaus rikosilmoitukset saa aikaan sen, että minä joudun omituisiin tilanteisiin ratkomaan asioita!
        Pakosta joudun Utsjoen kunnan kautta potkimaan KUNNANJOHTAJIA PERSEELLE!

        Jos Presidentti pääsee tulemaan niin, kuin on sopinut niin silloin voivat KUNNANJOHTAJAT HUOKAISTA HELPOTTUNEINA, koska heidän ei tarvi ALKAA TÖIHIN vaan he voivat jatkaa palkan nostamista normaalisti!

        Hyvähän tuo tehdä vara suunnitelma, koska Venäjä tunnetusti on maa joka osaa sotkea muiden maiden asioita!

        Eihän tuo meidän alkuperäisten Inarin ja Utsjoen kuntalaisten syy ole jos Venäjä alkaa merirajoja siirtelemään just silloin, kun Presidentin pitäis tulla Inarin ja Utsjoen kuntiin tapaamaan alkuperäiskansoja.

        Minä olen hyvä ratkomaan asioita, koska KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA ja niistä tulevia syytteitä en saa kumoutta!
        Meistä kaikista alkuperäistä Inarin ja Utsjoen kuntalaista tulee heidän kunnioidenloukkaajia jos häviän ja he ei ole kaikki edes alkuperäisiä Inarin kuntalaisia eikä ivalolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän tuo tehdä vara suunnitelma, koska Venäjä tunnetusti on maa joka osaa sotkea muiden maiden asioita!

        Eihän tuo meidän alkuperäisten Inarin ja Utsjoen kuntalaisten syy ole jos Venäjä alkaa merirajoja siirtelemään just silloin, kun Presidentin pitäis tulla Inarin ja Utsjoen kuntiin tapaamaan alkuperäiskansoja.

        Minä olen hyvä ratkomaan asioita, koska KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA ja niistä tulevia syytteitä en saa kumoutta!
        Meistä kaikista alkuperäistä Inarin ja Utsjoen kuntalaista tulee heidän kunnioidenloukkaajia jos häviän ja he ei ole kaikki edes alkuperäisiä Inarin kuntalaisia eikä ivalolaisia.

        Elämme jännittäviä aikoja SUOMESSA, koska EI OLE TIETOA HUOMISESTA JA EILISTÄ EI KANNATA MUREHTIA!

        KUNNIANSA LOUKANNEET PÄÄSEE INARIN JA UTSJOEN KUNNANJOHTAJIEN KANSSA TÖIHIN!

        Jos oikein muistan niin heitä on 11 yhteensä, koska nyt lasketaan myös rikosilmoitukset jotka on tehty sekä vedetty pois!
        Minä poistuin FACEBOOKISTA, koska siellä olo oli SUURI SYNTI SEKÄ HÄPEÄ eli KUNNIANLOUKKAUS HEISTÄ JOTEN MITÄ SIELLÄ OLEN MISTÄ KAIKKI TIETOJA TYKKÄÄ VUOTAA YMPÄRI MAAILMAN!

        Samat jutut pyörii facebookissa mitä netistä löydän muualtakin.
        Facebookin avulla pakolaisetkin oppi rynnimään Suomeen, mutta EN OLE OLLUT FACEBOOKIN KÄYTTÄJÄ kun SUOMI VETI RAJAT KIINNI niin pakolaiset ei enää päässeet Suomeen!

        Minua vain syytettiin asioista joihin en ollut edes syyllistynyt!
        Inarin kunnassa vuodetaan HOIVAKODISSA OLEVIEN VANHUSTEN PERSEETKIN KUVINA FACEBOOKKIIN!
        Hoivakoti yhdenvertainen SAIRAALAN ja TERVEYSKESKUSEN VUODEOSASTON KANSSA!
        Ei sielläkään saa kuvata ja jaella kuvia Facebookiin, IG:seen, X:ään, TIKTOK:iin tai muihinkaan SOME palveluihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme jännittäviä aikoja SUOMESSA, koska EI OLE TIETOA HUOMISESTA JA EILISTÄ EI KANNATA MUREHTIA!

        KUNNIANSA LOUKANNEET PÄÄSEE INARIN JA UTSJOEN KUNNANJOHTAJIEN KANSSA TÖIHIN!

        Jos oikein muistan niin heitä on 11 yhteensä, koska nyt lasketaan myös rikosilmoitukset jotka on tehty sekä vedetty pois!
        Minä poistuin FACEBOOKISTA, koska siellä olo oli SUURI SYNTI SEKÄ HÄPEÄ eli KUNNIANLOUKKAUS HEISTÄ JOTEN MITÄ SIELLÄ OLEN MISTÄ KAIKKI TIETOJA TYKKÄÄ VUOTAA YMPÄRI MAAILMAN!

        Samat jutut pyörii facebookissa mitä netistä löydän muualtakin.
        Facebookin avulla pakolaisetkin oppi rynnimään Suomeen, mutta EN OLE OLLUT FACEBOOKIN KÄYTTÄJÄ kun SUOMI VETI RAJAT KIINNI niin pakolaiset ei enää päässeet Suomeen!

        Minua vain syytettiin asioista joihin en ollut edes syyllistynyt!
        Inarin kunnassa vuodetaan HOIVAKODISSA OLEVIEN VANHUSTEN PERSEETKIN KUVINA FACEBOOKKIIN!
        Hoivakoti yhdenvertainen SAIRAALAN ja TERVEYSKESKUSEN VUODEOSASTON KANSSA!
        Ei sielläkään saa kuvata ja jaella kuvia Facebookiin, IG:seen, X:ään, TIKTOK:iin tai muihinkaan SOME palveluihin!

        Viinit kyllä kannattaa laittaa varalta JÄÄHTYMÄÄN, koska Presidentti Stubb kyllä tulee vaikka PÄÄ KAINALOSSA, koska hän menettää PUOLI SUOMEA jos jättää tulematta!

        Oulu on Pohjois-Pohjanmaata ja minähän istuin Oulussa vankeutta!

        Minä ilmoitin kansanedustaja Kärnälle, että KUNNIANLOUKKAUS TUOMION jos saat niin menet vankilaan hoitamaan tuon kunnialla pois niin, kuin MIEHET ETKÄ VALITA!
        KÄRNÄ VALITTI JA HÄN SAI VALITUKSEN LÄPI ELI PÄÄSEE HOVIIN, mutta hän EI EDUSTA Inarin kuntalaisia vaan Rautavaaran kuntalaisia.

        Minä valitin myös, mutta ei menny läpi koska olin ilmottanut : Mielummin vankeutta, kuin SAKOT!
        NAISET JOILLA ON MIESTEN SAAPPAAN MALLIT TOIMII NOIN!
        En ole valtaa käyttänyt vääriin vaan he käyttää jotka syyttelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinit kyllä kannattaa laittaa varalta JÄÄHTYMÄÄN, koska Presidentti Stubb kyllä tulee vaikka PÄÄ KAINALOSSA, koska hän menettää PUOLI SUOMEA jos jättää tulematta!

        Oulu on Pohjois-Pohjanmaata ja minähän istuin Oulussa vankeutta!

        Minä ilmoitin kansanedustaja Kärnälle, että KUNNIANLOUKKAUS TUOMION jos saat niin menet vankilaan hoitamaan tuon kunnialla pois niin, kuin MIEHET ETKÄ VALITA!
        KÄRNÄ VALITTI JA HÄN SAI VALITUKSEN LÄPI ELI PÄÄSEE HOVIIN, mutta hän EI EDUSTA Inarin kuntalaisia vaan Rautavaaran kuntalaisia.

        Minä valitin myös, mutta ei menny läpi koska olin ilmottanut : Mielummin vankeutta, kuin SAKOT!
        NAISET JOILLA ON MIESTEN SAAPPAAN MALLIT TOIMII NOIN!
        En ole valtaa käyttänyt vääriin vaan he käyttää jotka syyttelee!

        Vanhempi panostaja on RUOTSISSA RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJA, koska Ruotsissa sekä monissa muissa maissa on lataaja ja räjäyttäjä erikseen!

        Minä olen aseeton RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJA RUOTSISSA sekä muissa maissa joissa lataaja ja räjäyttäjät on erikseen.

        Ruotsi on halunnut pitää minut heidän väestörekisterissä vaikka olen muuttanut Ruotsista pois lapsena ja asunut välissä Norjassa.
        En tiedä syytä, mutta tuo saa aikaan sen että voin Ruotsin laki pykäliä käyttää apuna, koska yhdenvertaisuuslaki saa aikaan tuon!

        Kuka huonoja lakipykäliä Ruotsista Suomeen haluais tuoda jos siellä on hyviä pykäliä joilla saadaan ihmiset hoitamaan velkansa ja lopettamaan ylivelkaantumisen.
        Ei tuo ole oikein ketään kohtaan, että velat saadaan anteeksi ja toiset maksaa nuo jossain muodossa ja hän joka sai velat anteeksi porsukuttaa menemään!
        Ei hän ole edes ottanut vastuuta eikä RATKAISSUT ONGELMAA millä voidaan estää tuo, että toisten ei tarvi hänen velkoja maksaa eikä kenenkään toisenkaan vaan hän kantaa vastuun itse veloistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempi panostaja on RUOTSISSA RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJA, koska Ruotsissa sekä monissa muissa maissa on lataaja ja räjäyttäjä erikseen!

        Minä olen aseeton RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJA RUOTSISSA sekä muissa maissa joissa lataaja ja räjäyttäjät on erikseen.

        Ruotsi on halunnut pitää minut heidän väestörekisterissä vaikka olen muuttanut Ruotsista pois lapsena ja asunut välissä Norjassa.
        En tiedä syytä, mutta tuo saa aikaan sen että voin Ruotsin laki pykäliä käyttää apuna, koska yhdenvertaisuuslaki saa aikaan tuon!

        Kuka huonoja lakipykäliä Ruotsista Suomeen haluais tuoda jos siellä on hyviä pykäliä joilla saadaan ihmiset hoitamaan velkansa ja lopettamaan ylivelkaantumisen.
        Ei tuo ole oikein ketään kohtaan, että velat saadaan anteeksi ja toiset maksaa nuo jossain muodossa ja hän joka sai velat anteeksi porsukuttaa menemään!
        Ei hän ole edes ottanut vastuuta eikä RATKAISSUT ONGELMAA millä voidaan estää tuo, että toisten ei tarvi hänen velkoja maksaa eikä kenenkään toisenkaan vaan hän kantaa vastuun itse veloistaan.

        En hakenut edes aloittavana yrittäjänä mitään tukia.
        Työntekijä kyllä oli selvästi kehitysvammainen josta olisi kuulunut saada KEHITYSVAMMAISUUDEEN PERUSTEELLA TUKEA, mutta HÄN EI SUOSTUNUT TOIMITTAMAAN LÄÄKÄRIN TODISTUSTA jolla olisin saanut hänestä PALKKATUKEA!

        Hän väitti olevansa TERVE IHMINEN ja sai kaikki anteeksi, koska HÄNELLÄ OLI VAIN LUKIHÄIRIÖ!
        Minä sai kaikki velat, koska USKOIN HÄNTÄ ENKÄ ALKANUT INTTÄMÄÄN VAAN ANNOIN AINAKIN 17 KERTAA POTKUT HÄNELLE!
        En päässyt eroon hänestä joten tein hänestä YRITTÄJÄN ja tein konkurssin niin pääsin tuosta ONGELMASTA EROON!

        Sosiaalitoimen tehtävä on hoitaa kehitysvammaiset ja ilmoittaa heille joille he ovat vääntyneet ” terveenä” töihin, että ” Xxxxx Xxxxxx on kehitysvammainen ja ei häntä voi käyttää normaalina työntekijänä töissä vaan hän tarvii ohjaajan joka huolehti hänestä ja antaa tehtäviä joihin hän soveltuu.”
        Ei Inarin kunnan sosiaalitoimi koskaan ilmottanut ja en minä ole mikään lääkäri!
        Minusta hän oli yhtä normaali ja hidas älyinen se vanha eläkkeellä olevansa miehensä sekä hänen lapset joiden mielestä heidän isä ja äiti-puoli oli normaaleja ihmisiä.
        Harmi vaan, kun eivät ole omia lapsia ainakaan vielä saaneet aikaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      279
      3660
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2418
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      85
      1634
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1630
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1512
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1397
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1340
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1290
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      87
      1169
    Aihe