Voivatkohan havaitut ufot olla tulevaisuuden ihmisiä?
Ufohavainnot
21
221
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen jolla on huppari on alien, huppari piiloittaa oikeat olion kasvot..
mietin että onkohan Helixillä jotain hyvää oikein LIVE-videota, löytyihän, menee taas "nopeus-musiikiksi":
https://www.youtube.com/watch?v=_1uY1iHs2Dc - Anonyymi
Vaihtoon vaan
- Anonyymi
Toivottavasti ei ainakaan ole pienikokoisia ätmejä.
- Anonyymi
Tai muutenkaan pienisieluisia
- Anonyymi
Edesmennyt brittiprinssi Philip näytti erityisen paljon alienilta etenkin wanhoilla päivillään. Maan ulkopuolella on olemassa joko paljon ihmisiä edistyneempiä elämänmuotoja tai sitten avaruus ja tähdet ovat jotain muuta mitä väitetään. Tuskin avaruus on kuitenkaan mikään hologrammi koska mikä olisi pointti siinä kaikessa? Tietysti tämä koko universumimme voi olla mitä vain. Tieteelliset teoriat ovat kuitenkin loppupeleissä teorioita eli vain mahdollisia selitysmalleja sille mistä maailmankaikkeudessa on kyse.
- Anonyymi
mutta niin pyörästä ja moottorista toiseen, .. hyvin rullaa pyörä kun pitänyt huolata on laakerit kunnosssa saksalaiseten tekemät Continental E25, kumit alla, hvärullailla he
- Anonyymi
kyllä, ehdottomasti kyllä.
- Anonyymi
Kyllä ensin seksi sitten rakkaus muuten mitenkään toimi.
- Anonyymi
Ai ufojen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ufojen kanssa?
No jos mies laajentaa saatavuuden parantamiseksi? Mites sulla
Eivät ole. Ne tulevat rinnakkaisesta maailmasta ja ovat olleet täällä miljoonia vuosia.
- Anonyymi
No mitä ne täällä tekee?
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ne täällä tekee?
Tarkkailee meitä. Auttaneet joskus jaloilleen. Seuraavat kehittymistämme ja pelkäävät, että tuhoamme planeetan ydinaseilla. Se vaikuttaisi suoraan heidänkin maailmaan, joten sitä ne eivät halua tapahtuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä ne täällä tekee?
Lähettelee sulle tekstiviestiä avaruudesta? Sivusta
Miksi tulevaisuuden, jos ovat jo olemassa? Maailmankaikkeudessa on paljon mitä ihminen ei ymmärrä ja tiedä. Hyvä niin, tuhoisi vain senkin kaiken tunkemalla näppinsä sekaan.
- Anonyymi
Ehkä tekevät aikamatkoja, tulevat muistelemaan millainen planeetta oli joskus.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tekevät aikamatkoja, tulevat muistelemaan millainen planeetta oli joskus.
Voi olla, vaan mistäpä minä sitä tietäisin. Ehkä näin pöljästä otuksesta, kun ihminen on syytä olla vähän huolissaan?
- Anonyymi
Ufot ja me kyöpelit ollaan silleen niiku samallaisii, et mei olla olemassa, mut aiheutetaan kyl paljon hässäkkää. 👻
- Anonyymi
Ei vaan menneisyyden haamuja.
Tiivistelmä Xenun tarinasta
(Osa skientologioppia, jota opetetaan vain edistyneille jäsenille)
https://fi.wikipedia.org/wiki/XenuOlen päätynyt siihen lopputulokseen että mieheksiluulijan on pakko olla tulevaisuudesta ja aika kaukaa sieltä kun näyttää siltä että naissukupuolta ei enää kyetä erottamaan miessukupuolesta laisinkaan, kaveri on sitten tuomittu täällä menneisyydessä luulemaan jokaista kaksijalkaista mieheksi. Kehityshän on ollut pitkälti tämän suuntainen jo pidemmän aikaa kieltämättä, että täysin ymmärrettäväähän tuo on vaikka toisinaan hämmentävältä kuulostaakin 🤔.
Aikamatkustelun haittapuolia näköjään...🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926