Pian on jo kesäkuu ja kesää ei ole mukava viettää yksin.
Jos naisseuraa kesäksi haluaa, pitää lähteä yökerhoon juomaan viinaa. Raitis viettää kesän yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies
Kesä tulee
15
206
Vastaukset
- Anonyymi
janojuoana voi käyttää jotain joo 0.5litran jotain limisapulloakian, kyllä..
27.6, 27.4 lämpöyiloja - Anonyymi
Linnottaudun juhannuksesta eteenpäin mökille, enkä poistu sieltä ainakaan neljään viikkoon muualle kuin kauppaan.
- Anonyymi
Viinaksinen hienhaju lakanissa se kiihoittaa erityiseen.
- Anonyymi
Just se ja sitten ei tuuleta ettei haihdu.
- Anonyymi
Vastahan se oli Suomen Pulloliiton laaja keskustelu täällä jossain. En katsonut, mutta olisiko siinä ollut mitään lisävinkkejä asiaan..
- Anonyymi
Tuollainen hyvä: miten pystyt ollenkaan tekemään niin että jotenkin pyörist sängystä ja ja tipahdat...
- Anonyymi
Mitäs lämpötiloja se tietokone nyt näyttää?
- Anonyymi
Sairasta. Mene terapiaan. Sinulla on selvästi aivojumi. Lataat samaa pskaa ja aivoalhaista agendaasi 24/ 7. T. Terapeutti.
Ulkona on pian trooppinen yö. Terassilla on enemmän erotiikkaa kuin hikisessä yökerhossa.
- Anonyymi
Joo, näin on. Vedin lärvät eräässä baarissa, ja siinä tuli sanasotaa yhden kanssa parista nuoresta naisesta. Hän kai halusi varata ne jotenkin. Sitten baarin ulkopuolella sama kaveri soitti taas suutaan, mutta minä vedin CZ esiin ja ammuinkin varoituslaukauksen. Kyllä kaveri otti jalat alleen.
- Anonyymi
Juoppo keksii syyn juoda vaikka heinänkorresta.
- Anonyymi
Juominen jos lähtee käsistä, niin sitä viinaa juodaan kuin vettä. Siitä on nautinto ja järkevyys kaukana.
- Anonyymi
jos on kuumaa hommelia, niin tosiaan muovisiin noihin voi laittaa vaikka vettä, hyväkä korkkikin, Vettä ei Viskiä.
- Anonyymi
Viinaa juova ei kiinnosta. Viinimies on jo toista maata.
Missähän osattaisiin sekoittaa kunnollinen Arnold Palmer?
(se on viinamiehelle kyllä liian raju ja vaatii paljon enemmän luonnetta)
https://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Palmer_(drink)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 881276
- 541144
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721039KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.211004Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918