Minä olen psykiatri ja aika ajoin törmään näihin potilaisiin jotka väittävät ettei psykiatria ole tiedettä. He ovat muka lukeneet itse kirjoja josta ovat päätelleet asian näin.
Mutta se ei kannata. Jos potilas alkaa epäilemään psykiatrian tieteellisyyttä niin silloin hän on ylittänyt tietyn punaisen rajan jota ei voida hyväksyä.
Siinäkohtaa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa skitsofrenia diagnoosi ja määrätä potilaalle neuroleptejä. Sitten vaan katsotaan saadaanko potilaan asenteet ja mieli muuttumaan. Ja suljetulla tuo pysyy, selvä psykoosihan tuo on.
Lääkehoidon jälkeen kysyn "Vieläkö kiellät psykiatrian tieteellisyyden?" Jos potilas edelleen pysyy harhaisessa kannassaan ja kieltää selvät faktat, niin sitten aloitetaankin sähköshokkihoito.
Kunkin sähköhoitojakson jälkeen kysyn : "Vieläkö kiellät psykiatrian tieteellisyyden?"
Jos potilas tässäkin vaiheessa edelleen pysyy kiinni kannassaan, ja vieläkin kieltää psykiatrian tieteellisyyden , niin silloin hän tekee huonon valinnan, hän toimii vastoin akateemikkojen ja asiantuntijoiden yleistä konsensusta. Tälläisessa tapauksessa hänen mielisairaus on vakavaa laatua ja vaatii tehokkaita hoitoja. Silloin teen hänelle lähetteen lobotomiaan ja sen hoidon jälkeen se potilas ei enää kiellä mitään
Psykiatriaa vastustaville
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ihan varmaan psykiatri käyttää aikaansa hyvin epäsuositun Suoli24 palstan trollaamiseen. Uskottavuutesi on todella suurta.
- Anonyymi
psykiatri vs. psykologi - termit aloittajalla sekaisin.
- Anonyymi
Psykologi puhuu
Psykiatri toimii
Aloittajalla on huvittavia valtafantasioita.
Aloittaja ei ole koskaan tainnut edes tavata psykiatria, mikä sinänsä on aloittajan henkisen tilan kannaltakin valitettavaa.- Anonyymi
Psykiatri kuitenkin, "tieteenä", keskittyy aivoihin, anti-tieteellisesti, eikä henkeen ja sen tilaan, kuitenkin kiinnittäen huomion, omasta "tieteellisestä" lähestymistavasta poiketen, paradoksaalisesti, epätieteellisiin ulkoseikkoihin, kuten "potilaan" yhteiskunnallisiin ja poliittisiin mielipiteisiin.
Ja kyllä, valtaapitävien, kuten äärioikeistohallituksen, ja heidän mengel-psykiatri-kätyriensä, arvostelu, on Suomessa mielisairauden merkki, ja objektiivisesti järjestelmää tarkastellen toisinajattelijoiden "tieteellistä" vaimentamista. - Anonyymi
Lobotomia on hyvä ja toimiva hoito tietyille tapauksille
Se vaan on hieman epäsuosiossa ja siirretty syrjään osottamaan uutta aikakautta
- Anonyymi
Koska olet noin viisas niin kerro oikeat vastaukset musteläikkätestiin. Minä luulen että potilas oli syönyt salmiakkia ja räkäissyt paperilke mikä käännettiin keskeltä. Ja uusi tietteenala oli syntynyt. Psykiatria
- Anonyymi
Aloittaja on yhtä paljon psykiatri kuin minä ole Kiinan keisari. Trolliksikin ala-arvoisen huono.
- Anonyymi
No psykoosit ja suljetut osastot on koettu. Tupa oli täynnä. Ei ollut muuta paikkaa kuin musahuoneen lattialla. Kaikki litran vissypullot takavarikoitiin. Aamuyöstä heräsin ja kieli oli kuin kuiva korppu. Läksin sitten vessaa ettimään. Sairaanhoitaja ei ensin halunnut päästää sinne. Hermostuin ja näin pelkoa silmissä. Pääsin vessaan.
- Anonyymi
Taidat olla Menggelen parhaita poikia.
- Anonyymi
Minäkin luulin olemani viisasas. Sitten Jumala otti järjen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365652
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464168- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541018Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj66941Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii136934- 90933
- 84843
- 41802
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110802