Itsehän valmistuin diblomisinkuksi ja pro gradun tein ätmiydestä.
Tavoitteena on jatkaa sinkkuopiskeluja aina professoriksi asti.
Väitöskirjan aiheena toki ätmiys, mitä haluan tutkia niin kiihkeästi, että uhrauduin elämään itsekin kyseisen ihmispolon kohtaloa.
Kyllähän tälläkin palstalla paljon puhutaan aiheesta, mutta ei uskalleta heittäytyä täysillä aiheeseen.
>simiti<
Valmistuitteko sinkkulinjalta?
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Btw: Professori ei ole tutkinto vaan arvonimi. Tohtorin tutkinto ja professorin arvonimi eroa toisistaan yhtä paljon kuin vaikka ekonomi ja pormestari tai luokanopettaja ja rehtori.
- Anonyymi
Joo, joo ja besserwisseily on junttimaisuuden oire. Huomasin itsekin sen kun olin jo kerinnyt lähettää viestin.
Sullahan aina kaikki onnistuu täydellisesti?
>simiti< - Anonyymi
Yleisemmin professori kyllä on yliopistojen korkein tutkimusvirka ja erittäin hyvä tavoite alan kuin alan opiskelijalle. Ihan niin kuin luokanopettajakin voi haluta edetä urallaan rehtoriksi, jos sellainen kiinnostaa.
- Anonyymi
Minä sain hylätyn...😕
- Anonyymi
Jouduit suhteeseen?
Ätmiyden filosofia kyllä kiinnostaisi. Se muistuttaa Taolaista Wu Wei ajattelua.
- Anonyymi
Mitäs jos menisit vaihteeksi ihan oikeisiin töihin, saattaisit jossakin vaiheessa päästä jopa ammattikouluun, jos oikein kunnolla panostat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619