Kyllä voi syyttää aurinkoa, että haluan naisen pohkeisiin tarttua, kuin takiainen konsanaan.
Naisen pohkeet kun on paljaat, niin kädet niitä haluaa hamuta ja tarttua kiinni.
Kai nainen senverran voi armahtaa, että antaa avuttoman miehen pohkeita hetken halata ja siitä hyvästä ojennan naiselle 20€, niin voi ostaa vaikka kylmän lonkeron tai siiderin.
Mitään nainen ei menetä, vaikka antaa miehen hetken pohkeita koskettaa.
Auringon syy, että naisen pohkeisiin tarraudun
Anonyymi-ap
6
166
Vastaukset
Mikä niissä pohkeissa kiehtoo? Jalkafetissistä olen kuullut, mutta että pohkeet???
Tuo voi olla joko vttuilua eräästä asiasta tai sitten ei vaikea sanoa noin niiku anonyymisti.
Senkus tulet jos siltä tuntuu.
Kauan ajattelit olla tarrautuneena?- Anonyymi
Niin kauan, kunnes nainen potkii ja ravistelee minut irti.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan, kunnes nainen potkii ja ravistelee minut irti.
No lähetkö sit pois kokonaan vai miten sit aattelit toimia?
Miksi haluat siihen pohkeeseen tarraa?
Ja kenen pohkeeseen?
Minä en uskaltaisi säärtä tarjota. Borrelioosia on kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619