Miten täältä pääsee pois jos tänne jumiutuu?
Onko tämä yksinäisten ja hylättyjen sinkkupalsta?
54
454
Vastaukset
Ei yksin se. On täällä myös onnellisessa suhteissa olevia. Täältä pääsee vain jos reaalimaailmassa tapahtuu jotain positiivista ja löytää rakkauden.
Ei tarvi löytää. Ette vielä oo tarttunu tilaisuuteen. purkutaidenäyttely Keravalla. Sinne voitais mennä, vaikka isommalla porukalla. Eilen koitin jo tarjota, muttei sytyttäny ketään. Onko sitten ettei ymmärretä taidetta vai se pääsymaksu kynnyskysymys. mutta miettikää vielä. Ois teidänkin hyvä käydä jossain. vastaus menee sudelle, mutta kuitenkin teille kaikille.
JeroP kirjoitti:
Ei tarvi löytää. Ette vielä oo tarttunu tilaisuuteen. purkutaidenäyttely Keravalla. Sinne voitais mennä, vaikka isommalla porukalla. Eilen koitin jo tarjota, muttei sytyttäny ketään. Onko sitten ettei ymmärretä taidetta vai se pääsymaksu kynnyskysymys. mutta miettikää vielä. Ois teidänkin hyvä käydä jossain. vastaus menee sudelle, mutta kuitenkin teille kaikille.
No mulla ei nyt oikein ole vapaita tässä tällä viikolla.
mustasusi kirjoitti:
No mulla ei nyt oikein ole vapaita tässä tällä viikolla.
Se on elokuuhun asti ja ehkä syksylläkin vielä.
JeroP kirjoitti:
Mulla on tänä kesänä aikomus käydä Tuusulan kirkossa. Piti jo viime kesänä käydä, mutta äitini tapaturma vei hänet sairaalaan pitemmäksi aikaa ja näin se meneminen jäi tärkeämpien juttujen vallitessa.
Loviisassa tekis mieli käydä, katsomassa paikkaa mistä isoisäni isä on kotoisin. Rauniot jäljellä mutta...
Sitten on nämä pakolliset huvipuisto ja korkeasaari, iso marsut! 😀👍❤️EivorCreed kirjoitti:
Mulla on tänä kesänä aikomus käydä Tuusulan kirkossa. Piti jo viime kesänä käydä, mutta äitini tapaturma vei hänet sairaalaan pitemmäksi aikaa ja näin se meneminen jäi tärkeämpien juttujen vallitessa.
Loviisassa tekis mieli käydä, katsomassa paikkaa mistä isoisäni isä on kotoisin. Rauniot jäljellä mutta...
Sitten on nämä pakolliset huvipuisto ja korkeasaari, iso marsut! 😀👍❤️Marsu on niin sielukas eläin, siksi vaan olen marsuista niin intopinkona. 😄
Silmissä näkyy se sielukkuus ja hyvyys, rakkaus niillä. Ja on ne hassujakin. ❣️EivorCreed kirjoitti:
Sitten on nämä pakolliset huvipuisto ja korkeasaari, iso marsut! 😀👍❤️Samalla voitte käydä vaikka keravalla ja mistä sen tietää vaikka sattuis niin, että saatais järjestyy täältä jonkinlainen kokoontuminen. Kyllä sinne lapsetkin saa viedä, tosin hinnottelu ei ollut mikään lapsiystävällinen. Voitais kaikki keskustella taiteesta ja muustakin. Mun on usein helpompi puhua perheellisten kanssa, kuin sinkkujen, jotenkin samanlaiset arvot. Vaikka tosiaan molemmissa ryhmissä tietenkin yksilöllisesti vaihtelee.
JeroP kirjoitti:
Samalla voitte käydä vaikka keravalla ja mistä sen tietää vaikka sattuis niin, että saatais järjestyy täältä jonkinlainen kokoontuminen. Kyllä sinne lapsetkin saa viedä, tosin hinnottelu ei ollut mikään lapsiystävällinen. Voitais kaikki keskustella taiteesta ja muustakin. Mun on usein helpompi puhua perheellisten kanssa, kuin sinkkujen, jotenkin samanlaiset arvot. Vaikka tosiaan molemmissa ryhmissä tietenkin yksilöllisesti vaihtelee.
Luulen, että käyn Tuusulassa kokoonpanolla minä, mukelot ja mun vanhemmat. Hekin kun haluavat käydä sukuvaakunalla. Mikä sijaitsee kyseisessä kirkossa.
Isäni on käynyt armeijankin Hyrylässä, niin mietti josko kävisi kaffilla suellä paraatipaikalla, vaikka armeijaa inhosikin yli kaiken. Meillä on vähän auktoriteetti ongelmaista väkeä kypsemmässä sukupolvessa.... 😁
Muuten ei haittaisi sinua nähdä samalla. 🙂EivorCreed kirjoitti:
Luulen, että käyn Tuusulassa kokoonpanolla minä, mukelot ja mun vanhemmat. Hekin kun haluavat käydä sukuvaakunalla. Mikä sijaitsee kyseisessä kirkossa.
Isäni on käynyt armeijankin Hyrylässä, niin mietti josko kävisi kaffilla suellä paraatipaikalla, vaikka armeijaa inhosikin yli kaiken. Meillä on vähän auktoriteetti ongelmaista väkeä kypsemmässä sukupolvessa.... 😁
Muuten ei haittaisi sinua nähdä samalla. 🙂Tuokin on jännä, että vaikka se oma sukuhistoria kiinnostaa ja vähän huvittaakin olla sukua, joka on vaikuttanut aatelisten ja sotaherrojen, kirkonherrojen roolissa muinoin. Niin nyt on asiat niin erilailla ja toisin, mistä ollaa onnellisia, että ne ajat ei ole enää meidän kohtalona.
Luokkajako siinä mittakaavassa oksettaisi ja kapinoisin, mutta mielenkiintoista se on silti tutustua heihin ihmisinä, sukulaisiin jotka joskus oli olevinaan luokkajakoineen. 😛
Tunnistan kyllä tietynlaista sisukkuutta, kunniansa pitoa ja ylpeyttäkin taistelutahdon kera itsestänikin. Mitä on ollut sukulaisussanikin muinoin, jotta he valtaa saivat sitä janotenkin. Itse en valtaa janoa, mutta olen kyllä itsetietoinen ja tuetyllä tavalla sen verran ylpeä ettei ylitseni kövellä noin vain ilman vastinetta.
Aika menee nopeasti. Vuodet vain vierii, eikä sitä oikeaa löydy. Kohta ollaan jo haudassa. Elämä vaan meni ohi.
Mutta vielä ehtisit tossa näyttelyssä käydä. Mä kävin muutama vuosi sitten hämeenlinnassa purkunäyttelyssä. Ja viime vuonna Tampereella Pinninkadulla (vai oliko sitä edellisenä, niin ku sanot vuodet vierii). Mutta elämä on elämyksiä, ei välttämättä puolisoo tarvi. Mä oon sen ite kokenut. Että kun luovuttaa, niin aukee ihan uus maailma toisaalla.
Ei ole. Tämä on kanssaihmisten kohtaamispaikka. Täällä jutellaan ja hööbäillään. Tutustutaan, tuetaan ja kannustetaan toisia elämässä etiäpäin.
Täällä on hyvä olla. Sinun oma asenteesi tätä palstaa kohtaan merkitsee eniten.
Eikä täältä tarvitse päästä pois.Kellutaan ja yritetään säästää voimia siihen asti kunnes pelastavat voimat saapuvat 😁
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. ei ole pelastavia voimia olemassakaan. Puhdasta itsepetosta..
Kyllä varmaan on palstajeesus tulossa piakkoin, lopun ajat ovat kuulemma lähellä 😁.
E-Lukka kirjoitti:
Kyllä varmaan on palstajeesus tulossa piakkoin, lopun ajat ovat kuulemma lähellä 😁.
Mitens se meni se kakastajan tarina..
Jumala pelastaa...
Olekko kuullut?Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitens se meni se kakastajan tarina..
Jumala pelastaa...
Olekko kuullut?Kalastajan vai rakastajan 🙂? ...no joka tapauksessa viimeisenä päivänä palstajeesus tulee ja tempaa palstauskovaiset ylös valoon ja ikuiseen bittivirtaan...noh 🤔, sinne jonnekin 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Kalastajan vai rakastajan 🙂? ...no joka tapauksessa viimeisenä päivänä palstajeesus tulee ja tempaa palstauskovaiset ylös valoon ja ikuiseen bittivirtaan...noh 🤔, sinne jonnekin 🙂
No mun näpyvirheet taas.. sori.
Kalastajan alus upposi ja kalastaja joutui veden varaan. Hän uskoi vakaasti, että jumala pelastaisi hänet..
Ensin paikalle tuli toinen kalastaja, apu ei vedenvaraan joutuneelle kelvannut sillä hän uskoi jumalan pelastavan hänet.. sit tuli lisää apuja, mutta vakaasti kalastaja kieltäytyi, sillä uskoi jumalan pelastavan hänet.
Lopulta hän hukkui ja taivaan porteilla hän katkerana tilitti, kun jumala ei ollut pelastanut häntä.
No siihen si vaan todettiin, että jumala oli lähettäny apuja joista hän oli kieltätynyt..
Onko palstajeesus samanlainen, että lähettää apuja hukkuville valeasussa?
Ja mä en usko koko jesseen sit slkuunkaan. Turhaa manipulaatiota koko juttu.🙋🏻♀️heittelen sulle pelastusrenkaita 🛟 ja vedän veneeseen🚣🏻♀️
Ei kannata ihan virran viedä mennessään kyllä pitää jokin johon itse haluaa mennä turvaan.
Tottakai pelastajia on monenlaisia mutta on muistettava ettei vedä perässä turmioon. Näitäkin on ollut olemassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000151190.html
Kukas se palstajeesus on?Pikku-pirpana kirjoitti:
Kalastajan alus upposi ja kalastaja joutui veden varaan. Hän uskoi vakaasti, että jumala pelastaisi hänet..
Ensin paikalle tuli toinen kalastaja, apu ei vedenvaraan joutuneelle kelvannut sillä hän uskoi jumalan pelastavan hänet.. sit tuli lisää apuja, mutta vakaasti kalastaja kieltäytyi, sillä uskoi jumalan pelastavan hänet.
Lopulta hän hukkui ja taivaan porteilla hän katkerana tilitti, kun jumala ei ollut pelastanut häntä.
No siihen si vaan todettiin, että jumala oli lähettäny apuja joista hän oli kieltätynyt..
Ja mä en usko koko jesseen sit slkuunkaan. Turhaa manipulaatiota koko juttu.Kuin itse tarinoitkin pelastaja tarinassa jumalan poika jonka jumala lähetti kukas muu kuin jumalan jälkeläinen tulisi paikalle auttamaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja mä en usko koko jesseen sit slkuunkaan. Turhaa manipulaatiota koko juttu.Aha tuo tarina 😁, pidän opettavaisista tarinoista, niihin on helpompi uskoa kuin moneen muuhun asiaan.
valtakunta kirjoitti:
🙋🏻♀️heittelen sulle pelastusrenkaita 🛟 ja vedän veneeseen🚣🏻♀️
Ei kannata ihan virran viedä mennessään kyllä pitää jokin johon itse haluaa mennä turvaan.
Tottakai pelastajia on monenlaisia mutta on muistettava ettei vedä perässä turmioon. Näitäkin on ollut olemassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000151190.html
Kukas se palstajeesus on?No olen aika huono kelluja, enemmänkin sellainen virran mukana kulkeutuva ajopuu 🙂.
Yhtäkään uskottavaa hahmoa palstajessen rooliin en ole täällä vielä huomioinut, jää nähtäväksi vielä että löytyykö 🤔, toivottavasti tervepäinen versio eikä usko mihin sattuu kuten nuo linkin ihmisparatE-Lukka kirjoitti:
No olen aika huono kelluja, enemmänkin sellainen virran mukana kulkeutuva ajopuu 🙂.
Yhtäkään uskottavaa hahmoa palstajessen rooliin en ole täällä vielä huomioinut, jää nähtäväksi vielä että löytyykö 🤔, toivottavasti tervepäinen versio eikä usko mihin sattuu kuten nuo linkin ihmisparatJumala on rakkaus https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/1JN.4
E-Lukka kirjoitti:
No olen aika huono kelluja, enemmänkin sellainen virran mukana kulkeutuva ajopuu 🙂.
Yhtäkään uskottavaa hahmoa palstajessen rooliin en ole täällä vielä huomioinut, jää nähtäväksi vielä että löytyykö 🤔, toivottavasti tervepäinen versio eikä usko mihin sattuu kuten nuo linkin ihmisparatEn pidä mitenkään mahdottomana edes tieteenpohjalta että Jumala oli tehnyt meidät äitimaasta ottanee huomioon maan ja ihmisen koostumuksen ja huomioidaan ihmisen tekemän tieteen kehityksen. Että tuolla jossain on kehittyneempi esi-isämme.
E-Lukka kirjoitti:
Aha tuo tarina 😁, pidän opettavaisista tarinoista, niihin on helpompi uskoa kuin moneen muuhun asiaan.
Minä en usko oikeastaan kovinkaan moneen asiaan. Olen kovin kerettiläinen uskon asioissa.. palstajeesus .. jööpelis.
Uskominen on aika tyhmää. Asiat vaan on tai sit niitä ei ole.
Tarinat ovat kivoja, siksi just kun ymmärtää niiden olevan tarinoita.valtakunta kirjoitti:
Jumala on rakkaus https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/1JN.4
Raamatun sanoma on hieno mutta en jaa uskoa samaan tyyliin kuin itse uskovaiset tekevät.
E-Lukka kirjoitti:
Raamatun sanoma on hieno mutta en jaa uskoa samaan tyyliin kuin itse uskovaiset tekevät.
Niih enpä itsekään ole istunut kuin päivät kun kastettu lapset kirkossa tai edes silloin kun kastettu kotona ja viimeinenkin lapsi on vieläkin kastamatta en ole niin himouskovainen vaikka rakastan moraalista oppia mitä taroita ja tuen kirkkoa esim olla itse kirkon kirjoilla. Kyllä se on enemmän mitä minä olen varjellut on vain perinteitä. Eikä toi esikoinen riparia käynyt en vaan tykkää kutsua koolle kaikkia tai juhlia suuresti. Mieti mikä sukulaisten taskujen tyhjennys juhlana kokisin vararikosssa varmaan kaikki olisi😁
valtakunta kirjoitti:
Niih enpä itsekään ole istunut kuin päivät kun kastettu lapset kirkossa tai edes silloin kun kastettu kotona ja viimeinenkin lapsi on vieläkin kastamatta en ole niin himouskovainen vaikka rakastan moraalista oppia mitä taroita ja tuen kirkkoa esim olla itse kirkon kirjoilla. Kyllä se on enemmän mitä minä olen varjellut on vain perinteitä. Eikä toi esikoinen riparia käynyt en vaan tykkää kutsua koolle kaikkia tai juhlia suuresti. Mieti mikä sukulaisten taskujen tyhjennys juhlana kokisin vararikosssa varmaan kaikki olisi😁
Aika hulina kävisi varmasti ja pyörre lompakoissa 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Esim kun meitä tästä asuinpaikasta pyritään saamaan pois kuin kouluun ei lapset halua mennä ja itse en saa edes neuvolatätiä saa vaihdettua, sossusta tämän ajan yritetty perusteltu liian pienenä asuntoja (pitäisi muuttaa) nyt häädetään jo asunosta ulos tavallisista äänistä.
tulee oikeasti olo joku haluaa meidät tältä alueelta pois. Ehkä pitäisi vaan kuunnella ja muuttaa. Eikä minun vastutaa asiaa. Miksi mietin ja uskon meidät vain jonkun haluan pois täältä alueelta, ehkä täällä jotain järkyttävää tulee tapahtumaan tai tapahtuisi jos jäisimme eikä mieluusti halua jäädä näin vihamieliseen ympäristöön.E-Lukka kirjoitti:
Näissä kohdissa tulee väkisin mieleen jos joku ohjaa tätä ja mietin jatkuvasti muuttoakin helsinkiin koska siellä on maanlainen tunneliverkosto, jos ydinsota tulisi se kestäisi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008857349.html
Meidän väestörakenelma on heikomman oloinen väestösuoja, mikä ei kestäisi mitään koska on maan tasolla. Olen tottakai näitä tutkinut. Kun aihe on noussut ja kaikkien on hyvä tietää väestösuojansa.
Mies ei halua muuttaa Helsinkiin joten sitten sinne minne päästää ja mihin meidät otetaan palveluiden lähelle.
Väestösuojat on luokitelteltu tässä .
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/VäestönsuojaE-Lukka kirjoitti:
Niihän ne kävisi aikamoiset pyörteet kyllä olen pyrkinyt aina hädässä pyytämään apua kuin tähän häätöönkin joten mennään miten ihmiset ohjaa.
Mutta minusta järkyttävää mitä on käynyt ja epävarmuus esim jumalan oloon oli kun minulla ei ole tottakai vaatteita paljon kun lapsille pyrin ostamaan kaiken. Sisareni kysyi ja soitti otanko hänen kaverinsa vaatteita kun hän oli kuollut.
Olin vähän mietteliäs ja isäni kanssa puhuin hän sanoi hänelläkin on vanhat isävainaan housut ja ne vaatteet olisivat joutuneet keräykseen joten päädyin lopulta ottamaan vaatteita ja sanoin sisarelleni ovat ne hyviä mutta ne ovat kovin mustia ja olisin halunnut enemmän virkeämpiä värikkäämpiä vaatteita.
Siskoni soitti seuraavana päivänä hänellä olisi vaatteita minulle lisää vaatteita ajattelin joo katsotaan nekin ja lopulta kävi niin että kun raahannut pihaan kasseja hän kertoi olevan sen miehen aiemman tyttöystävän vaatteita jotka oli pirtsakkaita toisen tyttöystävän joka oli tehnyt vuotta aiemmin itsemurhan
Sen jälkeen mietin että en enää halua mitään vaatteita koin huonoa omaa tuntoa asiasta koska mietin pitikö heidän kuolla toinen oli tehnyt itsemurhan aiemmin ja toinen oli kuollut kasvaimeen päähän, koin huonoa omaa tuntoa asiasta. Mietin sen miehen elämää, mitä jos hän kävelee tuolla jossain ja näkee minut hänen tyttöystävän vaatteissa. En ole sen jälkeen marissu vaatteistani. Pyrkinyt ostamaan sen oloista vaatetta että varmasti pidän huti ostoksiakin on tullut ja helpompaa muille ostaa kuin itselleni.
En siis halua siis enää kohdata tuollaista, minä pidin erittäin pelottavana asiaa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Näissä kohdissa tulee väkisin mieleen jos joku ohjaa tätä ja mietin jatkuvasti muuttoakin helsinkiin koska siellä on maanlainen tunneliverkosto, jos ydinsota tulisi se kestäisi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008857349.html
Meidän väestörakenelma on heikomman oloinen väestösuoja, mikä ei kestäisi mitään koska on maan tasolla. Olen tottakai näitä tutkinut. Kun aihe on noussut ja kaikkien on hyvä tietää väestösuojansa.
Mies ei halua muuttaa Helsinkiin joten sitten sinne minne päästää ja mihin meidät otetaan palveluiden lähelle.
Väestösuojat on luokitelteltu tässä .
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Väestönsuojanäissä s2- s3 ja s6 tason väestönsuojissa on se ongelma et sattaa tosipaikan tullen joutua värvätyksi armeijaa, ja itse aseistakieltäytyjänä pidättäydyn kaikenlaisista attentaateista. ja ydiniskun tullessa ei helsinki oo järkevä vaihtoehto koska se aalto muka ohjuksen iskiessä itämereen on jo itsessään sellainen et helsingistä ei jää kiven kiveä jäljelle... vain usko ja raakatun totuus pelastaa. ja mainittakoon vielä että federaatio-ukot on suomessa rauhanturvatehtävissä, ei sotimassa. et kyl se on ihan naton ohjus mitä sinne itämereen halutaan nyt iskee.
Täältä ihmiset saa, mitä ansaitsevat. Osa voi olla hellämielisiä, mutta totuudentorvet aina napsauttaa sormille, jos homma lipeää itsekkääksi. 😁
Osa jumii epätoivosta, osa siksi, että viihtyy...ainakin suurimmaksi osakseen. 😁valtakunta kirjoitti:
Ei saa mitä ansaitsee.😔 se on totuus .
Kyllä mä ainakin oon saanut... en uskokaan, että olisin ansainnut mitään yli, mitä ansaitsisin... kyllä jos ansaitsisin enempi, tulis joku joka vetelis korville asiasta.
Ja niinhän se menee irl;kin.Disseisback kirjoitti:
Kyllä mä ainakin oon saanut... en uskokaan, että olisin ansainnut mitään yli, mitä ansaitsisin... kyllä jos ansaitsisin enempi, tulis joku joka vetelis korville asiasta.
Ja niinhän se menee irl;kin.En koe oikein ansaitseeni , että minua kiusattu vuosien ajan. . Miksi sinä uskot että olisin saanut ansaitsemani mukaan saanut, mitä luulet minun tehneen niille?
valtakunta kirjoitti:
En koe oikein ansaitseeni , että minua kiusattu vuosien ajan. . Miksi sinä uskot että olisin saanut ansaitsemani mukaan saanut, mitä luulet minun tehneen niille?
Vaikea selittää, mutta täällä altistuu kaikelle...
Disseisback kirjoitti:
”altistuu kaikelle” voin sanoa koen syrjintää asunnon hankinnoissa, johtuen siitä vaikka olen ensimäisenä soittanut ja luottotiedot on kunnossa ja meidöt häädetään äänistä ja kertonut tämän rehellisesti, koska vastassa on jotkut herkkäkorvaiset vain puhdistaminen onnistuu tottakai oikeudessa mutta pelkään sielläkin on jotain jotka tuomitsee äänen mitä lapsiperheestä lähtee, eikä se mitään tämän asunalue on sen jälkeen vielä huonompi kun me hyvät täältä lähdetään.🥰
Meillä ei ole todellakaan mitään tiedossa asuntoa mutta muuttaa pitäisi myös nekin henkilöt ei kehdannut naamaansa näyttää luulen jo kun herellisesti kirjoitan muutenkin että meidät häädetään tästä äänien takia😁 meitä syrjitään.
Tottakai oikeus päättää mutta kun jälestä lukenut noita pelkään oikeudessakin on ihmisiä yhtä ikäviä kuin täällä ollut ja naapureina on. Vaikka saataisiin jotain vahingonkorvausta ne imee sossu kuin kakkulan kaivo😂Disseisback kirjoitti:
Toivotaan että he saa itse merkinnöt siitä. Meillä ei koskaa ole niin kovaa mekastusta mitä nyt jokun baarin tai juhlien aikaan pidetää musiikit kaakossa . Kyllä meilläkin on oikeus asua tässä😁
Ehkä se oikeus sitten sen päättää mutta voin tuoda jo pelkkä asuttomuuden uhka on leimaus tietoihinDisseisback kirjoitti:
Tässä kerrotaan syy kiusaajasta
” mm. heikko itsetunto, mielenterveysongelmia tai kykenemättömyys empatiaan,”
Lyön vetoa että joidenkin on vaikea käsittää mutta itse käsitän tätä enemmän ei ne ihmiset muutu ja jatkavat sitten sellaista suhteessa olevallekin muuteenkin jos on narsisti vanhempi on todennäköistä myös sen lapsetkin on ja esittää uhria itse. Ettei kannata aina luottaa uhriin esiintyjään ja etsii vikoja että pääsee sitten niitä kiristää tai että tekee harkitsematonta kiristää siitä. Sellainen ystävä tai pari- tai muu suhde on täysin kannattamaton.
https://www.mehilainen.fi/mielenterveys/kiusaaminen-ja-henkinen-vakivalta
Kiusaamisen syyt
”Henkilö jolla on tarvetta kiusata, haluaa aina käyttää valtaa. Hän on paikallistanut kiusattavan ”häpeänappulat”, heikot kohdat, joista saa keinon käyttää henkistä väkivaltaa tätä kohtaan.
- Kiusaajan toiminnan taustalla voi olla mm. heikko itsetunto, mielenterveysongelmia tai kykenemättömyys empatiaan, Ryynänen sanoo.
Kiusatuksi voi joutua esimerkiksi ulkonäön, henkisten ominaisuuksien, puhetavan, tai minkä tahansa muihin verrattuna erilaisen asian tai ominaisuuden vuoksi. Parisuhteessa kärjistyneet elämäntilanteet voivat nostaa toisessa osapuolessa tuhoavan aggression esiin, ja se ilmenee parisuhdeväkivaltana.”
- Anonyymi
Ei kukaan halua kumppania koska sinkut pelkää että oma vapaus tehdä mitä haluaa loppuu
- Anonyymi
On, yksinäisten ja hylättyjen jotka ovat wanhoja.
Sitä suuremmalla syyllä purkutaidenäyttelyyn. Me kaikki yksinäiset hylätyt, yksinäiseen hylättyyn taloon. Eiks ni, miettikää vakavasti. Mä oon kohta samanlainen yhden asian jankuttaja kun viinamies. Eli se on viinamies ja mä purkutaidemies.
- Anonyymi
Viinaa baarissa niin tutustuu naisiin ja pääsee pois sinkkujen palstalta.
T: viinamies - Anonyymi
Saako täällä kirjoitella, jos ei ole hylätty, eikä myöskään yksinäinen?
- Anonyymi
Mikä ettei!
- Anonyymi
Kyllä täällä porukka on vakaasti yli 20 vuoden liitoissa. Sehän on selvää.
- Anonyymi
Syvien tuntojen taukopysäkki matkan varrella. Haalistunut neonvalokeidas keskellä aavikkoa. Idyllisempi kuin aakkospaskaketju. Pois pääsee hyppäämällä rattiin ja kaasuttamalla vex. - cu-
- Anonyymi
Et pääse pois. Tämä on nyt kohtalosi ja kotisi. Elämää sinulla ei tule olemaan enää ikinä.
- Anonyymi
Eikun tämä on Huippuvuorten jättimursujen palsta.
- Anonyymi
Kiva palsta tämä on joskus piipahtaa. Olisin yksinäinen jos en deittailisi tukka putkella. Kivat mulle että on muita sinkkuja.
- Anonyymi
Miehenä siten, että on pitkä ja komea tai rikollinen jännämies.
- Anonyymi
onko niin että sinkut itse ,tekevät itsestään näkymättömän,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678