Jos näkisitte ydinpommin lähestyvän.

Anonyymi-ap

Mitä tekisitte? Minä menisin peiton alle piiloon.
-Ettei välähdys sokaise.

Muutenhan tämä 70-luvun kerrostalo on ydinpommin kestävä. 70-luvulla ihmiset ja asiat tehtiin kestämään.

>simiti<

19

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäisin haihtuvani kohta atomeiksi jos näkisin ydinpommin räjähdyksen. Tuskin siinä ehtisi paljon kitumaan...

• Anonyymi

Jo on sulla jani ongelmia. Keskity nyt hoitaa ekaks naisongelma pois ja mieti sitten ydinpommia.

• Anonyymi kirjoitti:

Jo on sulla jani ongelmia. Keskity nyt hoitaa ekaks naisongelma pois ja mieti sitten ydinpommia.

No nehän onnistuuki hoitaa tosta vaan...

• Höpsis ja pöpsis.. 70- luvulla tehtiin tuhottomasti sutta ja sekundaa. Niin rakennustieteessä kuin multiploitumisissa. Lähiölapset joihin itsekin kuulun ovat nykypäivän ongelmavanhuksia. Eivät osaa elää ja kasvattaa. Tai olla ihmisiksi. Ollaan niin individualistisia ja hervoton viidenkympin kriisi, johon ei mahdu muuta kuin minä-minä itse.

Ihan sekundataloja ja ihmisiä.. :)

• Anonyymi

Ehkäpä sielläpäin. Täällä on multiversumin kestävimmät talot ja hurjimmat varhaisvanhukset.

>simiti<

• Anonyymi

Minä kirjoittaisin palstalle että joku poksahti ja valonväläys vaan näky. Mikä mahtaa olla?kai tämä palsta sentään olisi pystyssä vaikka kaikki muu olisi sulanut t. Täh?

• Anonyymi

Tietenkin olisi. Palstalaiset mutatoituisi ja tulisi supersinkkuja.

>simiti<

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä tekisin Jonesit ja menisin jääkaappiin. Olisin siellä pimeässä sen aikaa piilossa kuin ruokaa riittäisi ja söisin sen tyhjäksi. Sitten työntäisin hitaasti pääni ulos odottaen silmät kiinni heräämistä painajaisesta.

• Anonyymi

Osta jenkkikaappi, se on ydinpommin kestävä. Joneskin lensi sen sisällä useita satoja metrejä, oikaisi kravunsa ja jatkoi seikkailujaan.

AV

• Lisäisin aurinkovoidetta. Suojakerroin ainakin sata.

• Heittäytyisin marsulaan marsujeni keskelle hiiltymään. Kuolisin edes hyvässä seurassa. 😂

• Anonyymi

Voit ottaa simitin neukkukuutiosta, mutta et neukkukuutiota simitistä, vai miten se meni.

• Anonyymi

Ihan kuule on suomalaisia kerrostaloja. Neukkuakaan ei ole ollut kymmeniin vuosiin tule jo nykyaikaan.

>simiti<

• Anonyymi

P*nisin äkkiä jotain miestä.

• Anonyymi

No sehän se auttaisi siinä tilanteessa.

• Riippuu siitä, millä etäisyydellä ydinpommi räjähtäisi. Tuhoalueen sisällä ei kannata tehdä enää mitään, koska se on menoa siinä vaiheessa. Jos etäisyyttä on kuitenkin riittävästi, niin tarkistaisin ensin, missä poikani on menossa, varmistaisin, että hän on suojassa ja sitten hakeutuisin/hakeutuisimme taloyhtiömme väestönsuojaan (tai vastaavaan paikkaan, jos en olisi lähellä kotia). Siellä on kyllä kamalasti ihmisten roinaa (myös minun), mutta eiköhän siellä sen vähintään 12 tuntia pystyisi olemaan, joka pitää sisätiloissa olla ydinlaskeuman vaikutusten minimoimiseksi. Sen jälkeen sitten viranomaisten ohjeiden mukaan toimittaisiin.

Toivotaan, ettei näitä toimenpiteitä tarvitse koskaan tehdä.

• No mutta, valtaosa kaikkina aikoina tehdyistä ydinpommeistahan ei ikinä ole aktivoitunut eikä niiden ole tarkoituskaan koskaan räjähtää. Mutta mitä tekisin? Kovin harvoin olen selfietä ottanut, mutta jos jostain syystä pääsisin tai joutuisin näköetäisyydelle ydinpommin kanssa, niin silloin olisi aika. Toivottavasti joku myös kertoisi tekniikasta. Että uraaniako tässä on? Vai montako kiloa plutoniumia? Onko kryptoniittia? Vai ihanko on vetypommi? Onko Moskovaan vai Pietariin osoitettu?

Tämä on hieno. Kun niin monta kertaa on nähnyt räjähdyksiä, joissa se valtava KABOOM! Mutta ei koskaan tällaista:
      https://youtu.be/tK0IDmSYYGk (Oppneheimer, Trinity)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50