Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit viettää making babies-viikonloppua?

-flowersreally-

67

462

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazuli <3

      • Voit unohtaa, en enää lisäänny. En edes harjoittele lisääntymistä seksin kanssa. Mun ne ajat on eletty ja takanapäin, vihdoinkin. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Voit unohtaa, en enää lisäänny. En edes harjoittele lisääntymistä seksin kanssa. Mun ne ajat on eletty ja takanapäin, vihdoinkin. 🙂

        Ja pätee kaikkiin ihmisiin, palstalla ja sen ulkopuolella tämä sääntö. Myös kaikkiin sukupuoliin ja otuksiin.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne vauvat ole jo tehty suurimmalla osalta sinkkulaisista. Nykysinkkulaiset taitaa jo olla tai odottaa olevansa isoisä/mummo.

      >simiti<

    • Luin just, että tukiperheistä on suuri pula. Ja siihen hommaan ei tarvi ihan nuorikaan olla. Että kun lapsen ei välttämättä tarvi olla oma, vaan sitä kasvatuksellista voimavaraa voi suunnata tälläkin tapaa eteen päin.

    • Anonyymi

      Nyt ei sano making babiesit mitään mitä on suomennettuna tai mitä tarkoittaa

      • Anonyymi

        että flowers on paksuna tai tumputtelee hissukseen. ap:sta on vaikea arvata mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että flowers on paksuna tai tumputtelee hissukseen. ap:sta on vaikea arvata mitään.

        Onks se nainen vai mies??


    • En mä halua vauvoja !!!

      Mutta tuollaista voisin viettää muuten kyllä...

      Mut miks pelkkää viikonloppua vaan?

    • Nooh.. ääh.. mitähän tähän nyt vastaisi..?
      Pujottelija? Ehkäpä..?

      Tuliko yllärinä kenellekään..?

      • Anonyymi

        Tehkääpäs pikkupujottelija. Eikö olisikin hauska näky kun Isopujottelija ja pikkupujotteilija ajelsivat 4wd traktorilla samanlaiset hankkijan lippikset päässä pitkin kylän raittia :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Palstahahmoja ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstahahmoja ei lasketa.

        Palstahahmoja nimenomaan kysyttiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehkääpäs pikkupujottelija. Eikö olisikin hauska näky kun Isopujottelija ja pikkupujotteilija ajelsivat 4wd traktorilla samanlaiset hankkijan lippikset päässä pitkin kylän raittia :D

        -harmiseikirj-

        No voi harmis sun kanssasi!
        Pikkupujottelija olisi veikeä näky, mutta ensinnäkään.. niin.. en saa tehdä lapsia ja toisekseen .. en voi tehdä enää lasta ja kolmannekseen en suurin surminkaan tekisi vauvelia.. hyi hitto.. ajatuskin yösyötöistä puistattaa.

        Sinuahan minulla onkin ollut ikävä.. noin kun et ole aikoihin ladannut totuuden torveasi..


      • Aloittelemme tänään klo 19, olethan valmiina silloin :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Aloittelemme tänään klo 19, olethan valmiina silloin :D

        En. En ole.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En. En ole.

        Perinteiseen tapaan olen myöhässä ja saatan jopa avata oveni suihkunraikkaana ja alasti...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Perinteiseen tapaan olen myöhässä ja saatan jopa avata oveni suihkunraikkaana ja alasti...

        Pientä jännitystä sisääntuloon :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pientä jännitystä sisääntuloon :D

        Ai että oikein sisääntuloon :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai että oikein sisääntuloon :D

        No tuloon tai menoon :D

        Saunassa käyty, kohta täytyykin lähteä ajelemaan sinnepäin, nähdään piakkoin


      • pujotteIija kirjoitti:

        No tuloon tai menoon :D

        Saunassa käyty, kohta täytyykin lähteä ajelemaan sinnepäin, nähdään piakkoin

        Juu. Pian. Kohta.


      • pujotteIija kirjoitti:

        No tuloon tai menoon :D

        Saunassa käyty, kohta täytyykin lähteä ajelemaan sinnepäin, nähdään piakkoin

        -Täysin Sivusta

        tai ottoon🙈😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        -Täysin Sivusta

        tai ottoon🙈😂

        Ja kuka ottaa ja mitä? 🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        -Täysin Sivusta

        tai ottoon🙈😂

        Ottoautomaatitkin kadonneet. Nostoja nykyään täälläpäin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja kuka ottaa ja mitä? 🤣

        Kyllähän se pujis saunan raikkaana ottaa sut varmasti mielellään😋 ette ehdi edes eteistä kauemmaksi ja tietenkin unohditte ulko oven auki.. aariat vaan raikaa pitkin käytäviä..🥰🥰🥰

        Sori oli ihan pakko🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllähän se pujis saunan raikkaana ottaa sut varmasti mielellään😋 ette ehdi edes eteistä kauemmaksi ja tietenkin unohditte ulko oven auki.. aariat vaan raikaa pitkin käytäviä..🥰🥰🥰

        Sori oli ihan pakko🤣

        Heh.. hauska.. mutta osuvahkonlainen kuvaus..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. hauska.. mutta osuvahkonlainen kuvaus..

        Mä niin tiesin!!!!😘😘😘


    • Kyllä se olis se palstaritari jonka kanssa vois ainakin harjoitella🤭

      • Ja hups tämäkin viesti hukkui avaruuteen eli kysymys:

        ”Kukas on palstaritari?”

        On mielestäni lämmin, osaa ottaa myös muut huomioon, fiksu, huumorintajuinen.

        Tämä saattaa sopia aika moneen🙄🥳🥳🙈


    • Anonyymi

      Parikin "miesoletettua" olis joiden kans vois jotain mukavaa mahdollisesti ajatella ;)

    • Anonyymi

      Kumpikos si maksaa elatusmaksut nääs kattos jos kumpilin on työttömänä ni voit olla varma että etävanhempi ne joutuu maksamaan kun on nykyisin vaikeampaa huolehtia lapselle edes välttämättömyyksistä vaikka olis töissä käyvä lähivanhempi ja valtiohan maksamansa joltain haluaa periä takaisin ettekö ole vieläkään oppineet kuinka suomen valtio toimii

    • En todennäköisesti voi saada enää lapsii. :)

      • Anonyymi

        Mitä jos sun tuleva teinityttöystävä haluis lapsia niin toimiiko suhde kun sä et voi antaa sitä tytölle. Sun kannattais etsii se yli 40 v joka ei halua lapsia sun kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sun tuleva teinityttöystävä haluis lapsia niin toimiiko suhde kun sä et voi antaa sitä tytölle. Sun kannattais etsii se yli 40 v joka ei halua lapsia sun kaa

        Mä en ole 100% varma asiasta. En mä halua sellasta etsiä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole 100% varma asiasta. En mä halua sellasta etsiä...

        Sulle alkaa tulee kiire löytää se tyttöystävä. Sulla on kuitenkin ikää jo kohta 52 vuotta. Mitä mieltä sä oot siitä että sä saatat kuolla kun lapsi on vielä nuori. Ajatteletko ollenkaa sitä asiaa kun haluat teinin tyttöystäväksi. Hänen pitäisi tulla raskaaksi aika nopeesti eikä vasta 10 vuoden kuluttua suhteen alkamisesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle alkaa tulee kiire löytää se tyttöystävä. Sulla on kuitenkin ikää jo kohta 52 vuotta. Mitä mieltä sä oot siitä että sä saatat kuolla kun lapsi on vielä nuori. Ajatteletko ollenkaa sitä asiaa kun haluat teinin tyttöystäväksi. Hänen pitäisi tulla raskaaksi aika nopeesti eikä vasta 10 vuoden kuluttua suhteen alkamisesta

        Jos ei löydy niin ei löydy. Mitään pakkoa mulla ei ole. En ota ketään, jos en rakasta ja jos ei rakasta minua. Sille ei sitten mahda mitään. Elämä oli ja meni silloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle alkaa tulee kiire löytää se tyttöystävä. Sulla on kuitenkin ikää jo kohta 52 vuotta. Mitä mieltä sä oot siitä että sä saatat kuolla kun lapsi on vielä nuori. Ajatteletko ollenkaa sitä asiaa kun haluat teinin tyttöystäväksi. Hänen pitäisi tulla raskaaksi aika nopeesti eikä vasta 10 vuoden kuluttua suhteen alkamisesta

        Ja mitä kuolemiseen tulee, sitä voi millon vaan kuolla, ihan mistä syystä vaan. Se ei ole ikään sidottu juttu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos ei löydy niin ei löydy. Mitään pakkoa mulla ei ole. En ota ketään, jos en rakasta ja jos ei rakasta minua. Sille ei sitten mahda mitään. Elämä oli ja meni silloin.

        Vittuako sitten valitat jos kerta olet hyväksynyt sen ettei kukaan teini kiinnostu susta. Ei se teini tuu sun ovelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako sitten valitat jos kerta olet hyväksynyt sen ettei kukaan teini kiinnostu susta. Ei se teini tuu sun ovelle

        Hei Eikai tässä nyt sentään teiniä tyrkytetä aikuiselle!!! Yök nyt jotain rajaa…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei Eikai tässä nyt sentään teiniä tyrkytetä aikuiselle!!! Yök nyt jotain rajaa…

        No tää kuvittelee, ettei mulle kelpaa muun ikäiset. Se kelpaaminen, kun kuitenkin on aika monesta tekijästä kiinni. Suurin tekijä on se, että mun täytyis ensin rakastuu siihen ihmiseen, jonka haluan. Ilman romanttisia tunteita ei voi olla muuta, kuin kaveri.


      • mustasusi kirjoitti:

        No tää kuvittelee, ettei mulle kelpaa muun ikäiset. Se kelpaaminen, kun kuitenkin on aika monesta tekijästä kiinni. Suurin tekijä on se, että mun täytyis ensin rakastuu siihen ihmiseen, jonka haluan. Ilman romanttisia tunteita ei voi olla muuta, kuin kaveri.

        Kaikkea sinäkin saat taas kestää..😬

        Niin eikä niitä tunteita paineta päälle vaan mistään nappulasta. Harvoin oikeasti kolahtaa ja vielä molemminpuolisesti..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kaikkea sinäkin saat taas kestää..😬

        Niin eikä niitä tunteita paineta päälle vaan mistään nappulasta. Harvoin oikeasti kolahtaa ja vielä molemminpuolisesti..

        Ei paineta nappulasta päälle, eikä paineta myöskään pois päältä... Ja se on kurjaa kun se on tosiaan harvinaista ainakin itselleni, että se on molemmin puolista kolahtamista. Kyllä sen tiedostan, että elämä tässä taitaa ennemmin loppua, kuin mitään tapahtuu. Siihen on vaan asennoiduttava niin että se on semmosta. Kaikki ei synny onnellisten tähtien alla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tää kuvittelee, ettei mulle kelpaa muun ikäiset. Se kelpaaminen, kun kuitenkin on aika monesta tekijästä kiinni. Suurin tekijä on se, että mun täytyis ensin rakastuu siihen ihmiseen, jonka haluan. Ilman romanttisia tunteita ei voi olla muuta, kuin kaveri.

        Niin muttaa mielummin 18 v kuin 30 vuotias. Olihan Nettakin 17 v kun menit rakastuu häneen ja vertaat kaikkia muita naisia häneen. Jos kaupan kassa olis ollut hymyilevä 40 vuotias niin et varmasti olis mennyt rakastuu siihen. olenko oikeassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei paineta nappulasta päälle, eikä paineta myöskään pois päältä... Ja se on kurjaa kun se on tosiaan harvinaista ainakin itselleni, että se on molemmin puolista kolahtamista. Kyllä sen tiedostan, että elämä tässä taitaa ennemmin loppua, kuin mitään tapahtuu. Siihen on vaan asennoiduttava niin että se on semmosta. Kaikki ei synny onnellisten tähtien alla.

        Niin Netta ei tuntenut samoin kuin sinä häneen. Veikkaan että ikäero oli se eka joka oli esteenä. Muutenhan hänen poikaystävänsä ei olis alle 50 vuotias


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja mitä kuolemiseen tulee, sitä voi millon vaan kuolla, ihan mistä syystä vaan. Se ei ole ikään sidottu juttu.

        Ja lapsi mennettäis isänsä nuorena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin muttaa mielummin 18 v kuin 30 vuotias. Olihan Nettakin 17 v kun menit rakastuu häneen ja vertaat kaikkia muita naisia häneen. Jos kaupan kassa olis ollut hymyilevä 40 vuotias niin et varmasti olis mennyt rakastuu siihen. olenko oikeassa

        No näin juuri. Harvemmin ihastun 40 vuotiaaseen vaikka kuinka hymyilisi. Ihastuminen on monimutkainen juttu, eikä se tapahtu jokaisen kohdalla. Kyllä siihen vaikuttaa myös ulkoiset seikat oleellisesti, mutta myös joku muu asia. Eikä tää missään kassalla tapahtunut vaikka niin luulet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No näin juuri. Harvemmin ihastun 40 vuotiaaseen vaikka kuinka hymyilisi. Ihastuminen on monimutkainen juttu, eikä se tapahtu jokaisen kohdalla. Kyllä siihen vaikuttaa myös ulkoiset seikat oleellisesti, mutta myös joku muu asia. Eikä tää missään kassalla tapahtunut vaikka niin luulet.

        No kuitenkin kaupassa ja olet sanonut että siinä oli ruuhkaa. Siis ruuhkaa muualla kuin kassajonossa olevat asiakkaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin kaupassa ja olet sanonut että siinä oli ruuhkaa. Siis ruuhkaa muualla kuin kassajonossa olevat asiakkaat.

        Ei se ihastuminen tapahtunut kassalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ihastuminen tapahtunut kassalla.

        no kuitenkin sellaisessa kohtaa että netta ahdistui siinä ja sulla ei ollut aikaa pyytää anteeksi. Oliko niin kiire kaupassa ettet muka ehtinyt pyytää anteeksi. kerkesit kertoo tunteista mutta et pyytää anteeksi. olet todella hidas


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kuitenkin sellaisessa kohtaa että netta ahdistui siinä ja sulla ei ollut aikaa pyytää anteeksi. Oliko niin kiire kaupassa ettet muka ehtinyt pyytää anteeksi. kerkesit kertoo tunteista mutta et pyytää anteeksi. olet todella hidas

        Ihastuminen ja siitä kertominen oli kaks täysin eri aikaan tapahtunutta asiaa. Ja sulla on jääny kyllä levy päälle pahasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihastuminen ja siitä kertominen oli kaks täysin eri aikaan tapahtunutta asiaa. Ja sulla on jääny kyllä levy päälle pahasti.

        No ymmärrän että se kertominen tapahtui netan työpaikalla eikä esim työajan ulkopuolella eism jossain kahvilassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärrän että se kertominen tapahtui netan työpaikalla eikä esim työajan ulkopuolella eism jossain kahvilassa

        Tästä on jo keskusteltu täällä useat kerrat. Tiedän että se oli täysin väärä paikka ja ylipäätään muutenki väärin kertoa sellasta, kun ei edes oltu tutustuttu paremmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tästä on jo keskusteltu täällä useat kerrat. Tiedän että se oli täysin väärä paikka ja ylipäätään muutenki väärin kertoa sellasta, kun ei edes oltu tutustuttu paremmin.

        Olet sanonut että siinä kertomistilanteessa oli ruuhkaa niin oliko asiakkaat netan luona kysymässä jotain kun oli kerta kiire . yritän vaan käsittää kun tilanne ei ollut kassalla, Täällä etelä-suomessa harvoin myyjällä on kysyntää kaupan tiloissa ruuhkaksi asti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sanonut että siinä kertomistilanteessa oli ruuhkaa niin oliko asiakkaat netan luona kysymässä jotain kun oli kerta kiire . yritän vaan käsittää kun tilanne ei ollut kassalla, Täällä etelä-suomessa harvoin myyjällä on kysyntää kaupan tiloissa ruuhkaksi asti

        En minä mistää ruuhkasta koskaa puhunut, vaan että siihe paikalle tuli asiakkaita, ja minun oli lähdettävä omiin homiin koska paikka oli suljettava (minulla oli kiire). Sillä välin hän lähti pois paikalta, ymmärrettävistä syistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mistää ruuhkasta koskaa puhunut, vaan että siihe paikalle tuli asiakkaita, ja minun oli lähdettävä omiin homiin koska paikka oli suljettava (minulla oli kiire). Sillä välin hän lähti pois paikalta, ymmärrettävistä syistä.

        okei. no joka tapauksessa tunteista ei mennä kertoo työpaikalla työaikana . Varsinkaan kun toinen ei ole osoittanut kiinnostusta, Kyllä netta olis pyytänyt sua kahville jos häntä olis kiinnostanut 32 vuotta vanhempi mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sanonut että siinä kertomistilanteessa oli ruuhkaa niin oliko asiakkaat netan luona kysymässä jotain kun oli kerta kiire . yritän vaan käsittää kun tilanne ei ollut kassalla, Täällä etelä-suomessa harvoin myyjällä on kysyntää kaupan tiloissa ruuhkaksi asti

        Ja täällä kyllä piisaa ruuhkaa iltaisinkin, niin ettei siinä mennä höpöttelemään omiaan sillä aikaa. Minä tietenkin katsoin sellaisen hiljaisen hetken siinä. Sä et edelleenkään ymmärrä, että siellä voi henkilökunta tehdä muitakin hommia kuin olla kassalla, ja ihastumisen aikaan oli ihan toisaalla kun ohi kävelin... Menin kertomaan vasta kuukausien päästä. Sellainen jahkailija minä olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja täällä kyllä piisaa ruuhkaa iltaisinkin, niin ettei siinä mennä höpöttelemään omiaan sillä aikaa. Minä tietenkin katsoin sellaisen hiljaisen hetken siinä. Sä et edelleenkään ymmärrä, että siellä voi henkilökunta tehdä muitakin hommia kuin olla kassalla, ja ihastumisen aikaan oli ihan toisaalla kun ohi kävelin... Menin kertomaan vasta kuukausien päästä. Sellainen jahkailija minä olen.

        No sä olisit saanut rukkaset netalta vaikka se kauppa olis ollut tyhjä. En usko että että kiirreellä oli merkitystä nettaan. Hänellä on ollut aikaa kertoa tunteistaan sulle mutta sen sijaan että hän olis ollut suhun ihastunut niin toimi päinvastoin kuin ihastunut ihminen toimii.


    • Minä odotan jo vauvelija ja tulee Jouluna.
      En jätä elämättä jonkun palsta kiusaajien takia joilla on tarve vähätellä tunteita.


      • Onneksi olkoon! Kyllä sun koneistossa on virtaa. Huh kaikkeen se pystyykin.🤗


    • En kenenkään.. ..eikä siihen edes riitä pelkkä ulkonäkö.. ..parikin suhteistani ovat kyl alkaneet nettituttavuudesta ja molemmissa panimme ensimmäisen livetapaamisen aikana.. ..molemmat olivatkin hyviä suhteita..eri tavoin, mutta kuitenkin.. ..hyvälle suhteelle on välttämätöntä riittävä henkinen- ja fyysinen läheisyys…niiden muutaman muun tärkeän lisäksi…

    • Anonyymi

      Omalta osalta jää nyt vauvat tekemättä. ja ikäväähän se, täytyy vaan keksiä, joku korvaava juttu esim. opiskella näitä kasvatustieteitä.

      Mutta kattokaa mitä löyty, hylätystä sairaanhoitokoulusta. Ei herkille tää, mä itekin pelästyin.

      https://aijaa.com/ZwN9WV

      • Tää oli siis mun, varmaan arvasittekin.


      • JeroP kirjoitti:

        Tää oli siis mun, varmaan arvasittekin.

        Et kai oikeasti usko jo mahdollisuutesi olisi mennyt, miehen lisääntyminen mahdollisuus menee vielä pitkälle eikä se ikäero ole vielä lisääntymisen naisen kun ne siellä koulussakin on voi käydä sitten tuuri tutustua johokuhun jos pelkiltää kun tekee koulutöitä yhdessä kummatkin viehättää kasvatusalakin että voi löytyä juuri sopiva jo kun kunnon miestä on vaikea kuulemma löytyä. Kun näitä katselee tilastojakin naisen ikä synnyttämiseen on noussut.
        https://yle.fi/a/74-20068526


    • Voishan sitä ehkä jonkun kanssa sellaiset kuivatreenit ottaa, siis vauvojen tekotapa on ihan jees, mutta lisää sinappikoneita en halua. Ne on jo nähty. 😁

      • Katoikko ton mun linkin muutama rivi ylempää, jos vaikka herkistyisit


      • JeroP kirjoitti:

        Katoikko ton mun linkin muutama rivi ylempää, jos vaikka herkistyisit

        En... mä oon herkistynyt jo pari kertaa tämn asian tiimoilta ja se riittää. 😊


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3167
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      2614
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1475
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      341
      1204
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1116
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe