Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit viettää making babies-viikonloppua?

-flowersreally-

55

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jazuli <3

• Voit unohtaa, en enää lisäänny. En edes harjoittele lisääntymistä seksin kanssa. Mun ne ajat on eletty ja takanapäin, vihdoinkin. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Voit unohtaa, en enää lisäänny. En edes harjoittele lisääntymistä seksin kanssa. Mun ne ajat on eletty ja takanapäin, vihdoinkin. 🙂

Ja pätee kaikkiin ihmisiin, palstalla ja sen ulkopuolella tämä sääntö. Myös kaikkiin sukupuoliin ja otuksiin.

• Anonyymi

Eiköhän ne vauvat ole jo tehty suurimmalla osalta sinkkulaisista. Nykysinkkulaiset taitaa jo olla tai odottaa olevansa isoisä/mummo.

>simiti<

• Luin just, että tukiperheistä on suuri pula. Ja siihen hommaan ei tarvi ihan nuorikaan olla. Että kun lapsen ei välttämättä tarvi olla oma, vaan sitä kasvatuksellista voimavaraa voi suunnata tälläkin tapaa eteen päin.

• Anonyymi

Nyt ei sano making babiesit mitään mitä on suomennettuna tai mitä tarkoittaa

• Anonyymi

että flowers on paksuna tai tumputtelee hissukseen. ap:sta on vaikea arvata mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että flowers on paksuna tai tumputtelee hissukseen. ap:sta on vaikea arvata mitään.

Onks se nainen vai mies??

• En mä halua vauvoja !!!

Mutta tuollaista voisin viettää muuten kyllä...

Mut miks pelkkää viikonloppua vaan?

• Nooh.. ääh.. mitähän tähän nyt vastaisi..?
      Pujottelija? Ehkäpä..?

Tuliko yllärinä kenellekään..?

• Anonyymi

Tehkääpäs pikkupujottelija. Eikö olisikin hauska näky kun Isopujottelija ja pikkupujotteilija ajelsivat 4wd traktorilla samanlaiset hankkijan lippikset päässä pitkin kylän raittia :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Palstahahmoja ei lasketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstahahmoja ei lasketa.

Palstahahmoja nimenomaan kysyttiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Tehkääpäs pikkupujottelija. Eikö olisikin hauska näky kun Isopujottelija ja pikkupujotteilija ajelsivat 4wd traktorilla samanlaiset hankkijan lippikset päässä pitkin kylän raittia :D

-harmiseikirj-

No voi harmis sun kanssasi!
        Pikkupujottelija olisi veikeä näky, mutta ensinnäkään.. niin.. en saa tehdä lapsia ja toisekseen .. en voi tehdä enää lasta ja kolmannekseen en suurin surminkaan tekisi vauvelia.. hyi hitto.. ajatuskin yösyötöistä puistattaa.

Sinuahan minulla onkin ollut ikävä.. noin kun et ole aikoihin ladannut totuuden torveasi..

• Aloittelemme tänään klo 19, olethan valmiina silloin :D

• pujotteIija kirjoitti:

Aloittelemme tänään klo 19, olethan valmiina silloin :D

En. En ole.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

En. En ole.

Perinteiseen tapaan olen myöhässä ja saatan jopa avata oveni suihkunraikkaana ja alasti...

Perinteiseen tapaan olen myöhässä ja saatan jopa avata oveni suihkunraikkaana ja alasti...

Pientä jännitystä sisääntuloon :D

• pujotteIija kirjoitti:

Pientä jännitystä sisääntuloon :D

Ai että oikein sisääntuloon :D

Ai että oikein sisääntuloon :D

No tuloon tai menoon :D

Saunassa käyty, kohta täytyykin lähteä ajelemaan sinnepäin, nähdään piakkoin

• pujotteIija kirjoitti:

Juu. Pian. Kohta.

• pujotteIija kirjoitti:

-Täysin Sivusta

tai ottoon🙈😂

• Haaveilija39 kirjoitti:

-Täysin Sivusta

tai ottoon🙈😂

Ja kuka ottaa ja mitä? 🤣

-Täysin Sivusta

tai ottoon🙈😂

Ottoautomaatitkin kadonneet. Nostoja nykyään täälläpäin.

Ja kuka ottaa ja mitä? 🤣

Kyllähän se pujis saunan raikkaana ottaa sut varmasti mielellään😋 ette ehdi edes eteistä kauemmaksi ja tietenkin unohditte ulko oven auki.. aariat vaan raikaa pitkin käytäviä..🥰🥰🥰

Sori oli ihan pakko🤣

Kyllähän se pujis saunan raikkaana ottaa sut varmasti mielellään😋 ette ehdi edes eteistä kauemmaksi ja tietenkin unohditte ulko oven auki.. aariat vaan raikaa pitkin käytäviä..🥰🥰🥰

Sori oli ihan pakko🤣

Heh.. hauska.. mutta osuvahkonlainen kuvaus..

Heh.. hauska.. mutta osuvahkonlainen kuvaus..

Mä niin tiesin!!!!😘😘😘

• Kyllä se olis se palstaritari jonka kanssa vois ainakin harjoitella🤭

• Ja hups tämäkin viesti hukkui avaruuteen eli kysymys:

”Kukas on palstaritari?”

On mielestäni lämmin, osaa ottaa myös muut huomioon, fiksu, huumorintajuinen.

Tämä saattaa sopia aika moneen🙄🥳🥳🙈

• Anonyymi

Parikin "miesoletettua" olis joiden kans vois jotain mukavaa mahdollisesti ajatella ;)

• Anonyymi

Kumpikos si maksaa elatusmaksut nääs kattos jos kumpilin on työttömänä ni voit olla varma että etävanhempi ne joutuu maksamaan kun on nykyisin vaikeampaa huolehtia lapselle edes välttämättömyyksistä vaikka olis töissä käyvä lähivanhempi ja valtiohan maksamansa joltain haluaa periä takaisin ettekö ole vieläkään oppineet kuinka suomen valtio toimii

• Minä odotan jo vauvelija ja tulee Jouluna.
      En jätä elämättä jonkun palsta kiusaajien takia joilla on tarve vähätellä tunteita.

• En kenenkään.. ..eikä siihen edes riitä pelkkä ulkonäkö.. ..parikin suhteistani ovat kyl alkaneet nettituttavuudesta ja molemmissa panimme ensimmäisen livetapaamisen aikana.. ..molemmat olivatkin hyviä suhteita..eri tavoin, mutta kuitenkin.. ..hyvälle suhteelle on välttämätöntä riittävä henkinen- ja fyysinen läheisyys…niiden muutaman muun tärkeän lisäksi…

• Anonyymi

Omalta osalta jää nyt vauvat tekemättä. ja ikäväähän se, täytyy vaan keksiä, joku korvaava juttu esim. opiskella näitä kasvatustieteitä.

Mutta kattokaa mitä löyty, hylätystä sairaanhoitokoulusta. Ei herkille tää, mä itekin pelästyin.

https://aijaa.com/ZwN9WV

• Tää oli siis mun, varmaan arvasittekin.

• JeroP kirjoitti:

Tää oli siis mun, varmaan arvasittekin.

Et kai oikeasti usko jo mahdollisuutesi olisi mennyt, miehen lisääntyminen mahdollisuus menee vielä pitkälle eikä se ikäero ole vielä lisääntymisen naisen kun ne siellä koulussakin on voi käydä sitten tuuri tutustua johokuhun jos pelkiltää kun tekee koulutöitä yhdessä kummatkin viehättää kasvatusalakin että voi löytyä juuri sopiva jo kun kunnon miestä on vaikea kuulemma löytyä. Kun näitä katselee tilastojakin naisen ikä synnyttämiseen on noussut.
        https://yle.fi/a/74-20068526

• Voishan sitä ehkä jonkun kanssa sellaiset kuivatreenit ottaa, siis vauvojen tekotapa on ihan jees, mutta lisää sinappikoneita en halua. Ne on jo nähty. 😁

• Katoikko ton mun linkin muutama rivi ylempää, jos vaikka herkistyisit

• JeroP kirjoitti:

Katoikko ton mun linkin muutama rivi ylempää, jos vaikka herkistyisit

En... mä oon herkistynyt jo pari kertaa tämn asian tiimoilta ja se riittää. 😊

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe