Anonyymien uhriutumisketju

No niin. Nyt tähän voi anonyymit tulla suoraan uhriutumaan minun epäasiallisesta käytöksestä heitä kohtaan. Anti tulla, ei tarvitse toisten ketjuja alkaa floodaamaan täyteen marinaa.

Areena on tässä teidän. 🙂

91

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenks mä anonyymi? Juu olen. Tosin mulla ei ole marisemista. Seuraava!

      xLiner

      • Kaikkihsn melkein täällä on snonyymeja, mutta koitan nyt imeä ne perskärpäset tähän ketjuun kiukuttelemaan, niin ei menis toisten ketjut suotta tukkoon floodaamisesta, mutta ylläripylläri, eipä se enää olekaan niin kivaa. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kaikkihsn melkein täällä on snonyymeja, mutta koitan nyt imeä ne perskärpäset tähän ketjuun kiukuttelemaan, niin ei menis toisten ketjut suotta tukkoon floodaamisesta, mutta ylläripylläri, eipä se enää olekaan niin kivaa. 😄

        Äh, joillakin näyttää olevan ihan tarkoituksellista härkkimistä, haluavat vähän riidellä. Samaa tekevät jotkut rekkautuneetkin, vaikkapa valtis. Kovasti yrittänyt saada mua haastettua. Suuressa osassa viestejään mainitsee mut 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äh, joillakin näyttää olevan ihan tarkoituksellista härkkimistä, haluavat vähän riidellä. Samaa tekevät jotkut rekkautuneetkin, vaikkapa valtis. Kovasti yrittänyt saada mua haastettua. Suuressa osassa viestejään mainitsee mut 😂

        xLiner

        Joo, minusta on välillä kivakin otatella, mutta mieluummin ei muiden tarttis siitä saada vellikelloa täyteen. 😁

        Tähän nyt voi marista ja kieriä itsesäälissä ja hypettää Gentsuakin ihan mielinmäärin. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äh, joillakin näyttää olevan ihan tarkoituksellista härkkimistä, haluavat vähän riidellä. Samaa tekevät jotkut rekkautuneetkin, vaikkapa valtis. Kovasti yrittänyt saada mua haastettua. Suuressa osassa viestejään mainitsee mut 😂

        xLiner

        Ei näköjään nyt enää kiinnosta uhriutuminen enää?

        Saisivat nyt sitä porukalla kiusaamistakin suorittaa ihan oikeesti...mutta todella jää nyt piippuun touhu... 😁

        Eikä saa Gentsukaan faniosoituksia. 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei näköjään nyt enää kiinnosta uhriutuminen enää?

        Saisivat nyt sitä porukalla kiusaamistakin suorittaa ihan oikeesti...mutta todella jää nyt piippuun touhu... 😁

        Eikä saa Gentsukaan faniosoituksia. 🤣🤣🤣🤣

        Hänhän saa niitä tässä jo ihan tarpeeksi sinulta. 🙂


      • Anonyymi

        En mä ole nähnyt kenenkään muun tässä mainineen tuota nimmaria kuin sinun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole nähnyt kenenkään muun tässä mainineen tuota nimmaria kuin sinun.

        Niin... ei hän haluakaan mitenkään leimautua idioottimaisuuksillaan. Porukkahan oikeasti tietää kuka hän on irl. Ainakin pidempään palstalla olleet...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin... ei hän haluakaan mitenkään leimautua idioottimaisuuksillaan. Porukkahan oikeasti tietää kuka hän on irl. Ainakin pidempään palstalla olleet...

        Ei varmaa ole tarve mainostaa ,kun sä hoidat sen hänen puolestaan.


    • Anonyymi

      Jokainen olkoon oma itsensä. Sinä olet tuollainen kuin olet ja sen kanssa meidän on vain täällä tultava toimeen.

      • Juuti näin. Tämä täällä kirjoittelu ei ole kenellekkään pakollista. 🙂


      • Nyt oli fiksusti sanottu. Noin sen pitäisi olla jokaisen kohdalla.🤗 erimielisyyksiä, väärinkäsityksiä..


    • Anonyymi

      Saanko kysyä, kuinka paljon vanhemman naisen kanssa voisit seurustella?

      • Anonyymi

        Vai onko ikä vain numeroita?


      • Ei liity aiheeseen, mutta kunhan mutsin ei tarviis alkaa teitittelemään häntä. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei liity aiheeseen, mutta kunhan mutsin ei tarviis alkaa teitittelemään häntä. 🤣

        Yritin kaivella uhriutumismateriaalia.... Hyvä vastaus, kiitän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko ikä vain numeroita?

        No periaatteessa on, mutta se riippuu paljon ihmisestä itsestään. En seukkailis osan nuorempienikaan kanssa, koska hekin osaavat olla jotenkin "mummoutuneita". 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kaivella uhriutumismateriaalia.... Hyvä vastaus, kiitän.

        No itseasiassa sellainen seurustelu ei ihan päällimmäisenä ajatuksena muutenkaan pyöri just nyt. Hommaa riittää, että jäis aika valjuksi seurustelut...😄

        Työt vie ja lisäksi kotona ja puutarhassa hommaa liikaa...

        Itse näkisin, ettei minusta olisi seurustelemaan juuri nyt, enkä tiedä milloin. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No itseasiassa sellainen seurustelu ei ihan päällimmäisenä ajatuksena muutenkaan pyöri just nyt. Hommaa riittää, että jäis aika valjuksi seurustelut...😄

        Työt vie ja lisäksi kotona ja puutarhassa hommaa liikaa...

        Itse näkisin, ettei minusta olisi seurustelemaan juuri nyt, enkä tiedä milloin. 🙂

        Ei mitään paniikkia. En nyt justiinsa ollut tulossa sinua treffaamaan. Ehkäsitten palataan tarkemmin asiaan, kunhan ollaan eläkeläisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään paniikkia. En nyt justiinsa ollut tulossa sinua treffaamaan. Ehkäsitten palataan tarkemmin asiaan, kunhan ollaan eläkeläisiä.

        En minä millekkään eläkkeelle pääse...😁

        Niin pitkään töihin, kunnes ei rollaattorilla kynnysten yli pääse...sittenkin jotain etätöitä hoitokodista p.skat housuissa. 😁


    • Anonyymi

      Olihan houkuttelevan herrrkullinen ja makealta vaikuttava aloitus kunnes parin sekunnin päästä totesin, ettei maistu miltään, kuin söisi pahvia. Ei uhriuduttavaa. Ruoskinko itseäni? Jokin automaattiratas nahkasuikaleilla tuolla selkää hilppoo. Pitäisi vissiin tuntua. No jaa, aika moni asia tuolla irl olisi voinut vaikuttaa(mieleen) mutta ei. Siirryn kaakeliosastolle toimittamaan luonnollisia tarpeitani. Saattaa kestää. - cu-

      • Mutta kuitenkin edes osallistuit...😄

        Minä luulen, että ne uhriutuvat ei tälläisestä vastavarten tehtyyn ketjuun haluakaan osallistua, kun menee fiilis...

        Niin säkin allekirjoitat, että et ole ihan anomuumien anomuumi. Mutta nämä snomuumit mitkä uhriutuu tuolla toisaalla haluavat olla täysin anomuumeja...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mutta kuitenkin edes osallistuit...😄

        Minä luulen, että ne uhriutuvat ei tälläisestä vastavarten tehtyyn ketjuun haluakaan osallistua, kun menee fiilis...

        Niin säkin allekirjoitat, että et ole ihan anomuumien anomuumi. Mutta nämä snomuumit mitkä uhriutuu tuolla toisaalla haluavat olla täysin anomuumeja...😃

        "Niin säkin allekirjoitat, että et ole ihan anomuumien anomuumi. Mutta nämä snomuumit mitkä uhriutuu tuolla toisaalla haluavat olla täysin anomuumeja...😃"

        Musta on aina hienoa, kun ihminen kertoo suoran tollaset jutut. Kyllä jokanen tietenkin on jo huomannut, että anonyymit anonyymit on susta jotain alimman tason palstalaisia, mutta ihanaa, että sä viimein sanot sen ihan suoraan. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin säkin allekirjoitat, että et ole ihan anomuumien anomuumi. Mutta nämä snomuumit mitkä uhriutuu tuolla toisaalla haluavat olla täysin anomuumeja...😃"

        Musta on aina hienoa, kun ihminen kertoo suoran tollaset jutut. Kyllä jokanen tietenkin on jo huomannut, että anonyymit anonyymit on susta jotain alimman tason palstalaisia, mutta ihanaa, että sä viimein sanot sen ihan suoraan. 👍

        No sähän noin sanot. 😄

        En mä ole sanonut ketään alimman tasoiseksi. Jotkut anonyymit käyttäytyvät kyllä ali kaikkien tasojen...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sähän noin sanot. 😄

        En mä ole sanonut ketään alimman tasoiseksi. Jotkut anonyymit käyttäytyvät kyllä ali kaikkien tasojen...

        Lainaukseni oli ihan sinulta:

        "Disseisback
        2024-06-09 18:36:39
        UUSI

        Mutta kuitenkin edes osallistuit...😄

        Minä luulen, että ne uhriutuvat ei tälläisestä vastavarten tehtyyn ketjuun haluakaan osallistua, kun menee fiilis...

        Niin säkin allekirjoitat, että et ole ihan anomuumien anomuumi. Mutta nämä snomuumit mitkä uhriutuu tuolla toisaalla haluavat olla täysin anomuumeja...😃"

        Kiitos siitä, että sanoit kerrankin ihan suoraan 👍


    • Anonyymi

      Missä ketjussa nyt on floodattu, vai muuten vaan itket anonyymeistä? Ei tästä ehdi kaikkia ketjuja lukemaan.

      • Haaveilijan erillissuhteisiin liittyvässä ketjussa.


    • Anonyymi

      Eihän sua ole täällä näkynytkään niin miten olet voinut mitenkään käyttäytyä!

      • Kyllä mä täällä nyt oon ollut jonkinverran. Tänään/eilen ainakin Haaveilijan erillissuhdeketjussa sain palautetta jo, että huonosti käyttäydyn... aattelin, että tähän nyt voi valittaa ihan olan takaa. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kyllä mä täällä nyt oon ollut jonkinverran. Tänään/eilen ainakin Haaveilijan erillissuhdeketjussa sain palautetta jo, että huonosti käyttäydyn... aattelin, että tähän nyt voi valittaa ihan olan takaa. 😁

        Älä laske miehiä olan taakse. Saattavat nämä kiivetä selkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä laske miehiä olan taakse. Saattavat nämä kiivetä selkään.

        Vai niin... sit alkaa rodeo. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Vai niin... sit alkaa rodeo. 🤣

        Karmeaa! Ei hyvä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karmeaa! Ei hyvä!

        No ei varmaan... sitten kun saan äijän selästä alkaa turpiinlyömiskisa. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ei varmaan... sitten kun saan äijän selästä alkaa turpiinlyömiskisa. 😁

        Hah oikein :D


      • Disseisback kirjoitti:

        Vai niin... sit alkaa rodeo. 🤣

        Aika gay meininki :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aika gay meininki :D

        No voipahan se sille näyttää, mutta vaikea sitä on vastaanottavana muuta yrittää, kuin karistaa selästä...😄

        Eikös se rodeota ole?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aika gay meininki :D

        Ei ole jos on jo liukuri varalta välissä narulla kiinni! Eipähän gayt pysty.


    • Anonyymi

      Ilmassa on taas paljon hölynpölyä aiheetta.

      • Voipi olla, mutta mahdollisuus sillekin...🙂


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tervataanpas välillä vaikka vene.

    • Siellä jatkuu sama jankutus, vaikka täällä nyt vois jatkaa...😄

      Eikö anonyymit muka osaa etusivua katsoa? 😁

      Ei vielä tule senkuuloista viestiä, että kyseinen anomuumi täällä kirjoittaisu. Genstuhypetkin menee osattoman toiseen ketjuun. Nekin voi tänne kirjoitella...😃

      • Anonyymi

        Se on se insinööri joka sulle jankuttaa. Viinat varmaan loppunu.


      • Anonyymi

        Siis tää sivustohan ei toimi kun jutut ei päivity. Otsikot pysyy samassa järjestyksessä.


      • Anonyymi

        Ehkä ketään ei kiinnosta hypä tä sun pillisi mukaan. Voisko olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ketään ei kiinnosta hypä tä sun pillisi mukaan. Voisko olla?

        Oletko tyhmä kuin tomaatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä kuin tomaatti

        Ei ku vähemmän punainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on se insinööri joka sulle jankuttaa. Viinat varmaan loppunu.

        Tuskin on insinööri, ei nekään ihan idiootteja ole. Varmaan joku työtö raksaukko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ketään ei kiinnosta hypä tä sun pillisi mukaan. Voisko olla?

        Ja silti hyppäsit, hönö. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ja silti hyppäsit, hönö. 🤣

        Enhän mä ole vielä yhtään uhriutunut. Katotaan jos myöhemmin jaksaa.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ja silti hyppäsit, hönö. 🤣

        Sait sen kun saitkin houkuteltua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait sen kun saitkin houkuteltua :D

        Joo katotaan jos nyt vielä innostun uhriutumaan.


    • Anonyymi

      Aloitus on kokonaisuudessaan uhriutumista, vain naulat käsistä ja risti puuttuu?

    • Anonyymi

      Ahaa, Dissen uhritumisketju on avautunut. Haenko poppareita?

      • Anonyymi

        Mutustan valtavaan kitaani, niin että muruset vain lentelee ympäriinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutustan valtavaan kitaani, niin että muruset vain lentelee ympäriinsä.

        Viimenen loistaa p*rsreijästäsi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimenen loistaa p*rsreijästäsi sitten.

        Kyllä se on ihan ehtaa paskaa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimenen loistaa p*rsreijästäsi sitten.

        Mutta voit sä tietenki sitä vaikka suklaapopparina syödä, jos kerta haluat.


      • Käy vaan, mutta saattaa olla, että anomyymikaverisi tympäytyy vääntämiseen. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Käy vaan, mutta saattaa olla, että anomyymikaverisi tympäytyy vääntämiseen. 😄

        Näköjään on tosi lattea tämä sun ketjusi. Taidan siirtyä poppareineni sinne alkuperäseen ketjuun.


      • Anonyymi

        Oletko sä koskaan miettinyt, että voisit käydä jonkun terapeutin pakeilla ton trauman kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voit sä tietenki sitä vaikka suklaapopparina syödä, jos kerta haluat.

        Eiköhän niitä p/*skaherkkujas viemäri kattele ellet sitten ite peilillä buahhahhaaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä koskaan miettinyt, että voisit käydä jonkun terapeutin pakeilla ton trauman kanssa

        Hauskaa tämä on... ei passaa poistaa päästä vielä. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niitä p/*skaherkkujas viemäri kattele ellet sitten ite peilillä buahhahhaaa!

        Suahan ne tuntu kiinnostavan. Normaali ihminen ei tuijottele toisten persereikiin ja eti sieltä poppareisa.


      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hauskaa tämä on... ei passaa poistaa päästä vielä. 😄

        No ei siinä sitten mitään. Toivottavasti se sun kaveris on sitten vielä hengissä ja lukee näitä. Näkee miten paljon sä kaipailet häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan ehtaa paskaa se.

        Niinkuin koko kirjoittaja :D


      • Anonyymi

        Mä tähtään 400 kiloseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin koko kirjoittaja :D

        Mr. Hankey the Christmas Poo 🎵🎵🎵🎵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suahan ne tuntu kiinnostavan. Normaali ihminen ei tuijottele toisten persereikiin ja eti sieltä poppareisa.

        Näkyy kaikille vaikkeivät katsoisi. Älä ahda itteäs niin täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tähtään 400 kiloseksi.

        Pitääkö tehdä ittensä noin läskiksi poppareilla? Ajattele terveyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö tehdä ittensä noin läskiksi poppareilla? Ajattele terveyttäsi.

        Ei nyt pelkillä poppareilla. Kävis turhan tylsäksi hyödä pelkkiä poppareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy kaikille vaikkeivät katsoisi. Älä ahda itteäs niin täyteen.

        Mulla se on kuule niin poimujen alla piilossa, ettei sitä näe vaikka tahtoisi.


      • Anonyymi

        Kun syöt liikaa niin perässäsi paistaa kirkas muru. Toiset joutuu ottaa aurinkolasit et vähän näky himmenis! Älä ahda itteäs läskiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun syöt liikaa niin perässäsi paistaa kirkas muru. Toiset joutuu ottaa aurinkolasit et vähän näky himmenis! Älä ahda itteäs läskiksi!

        Joo, onhas se varmaan ikävää, että joutuvat pistään aurinkolasit aina päähänsä, kun kävelevät mun asuntoni ohi. Mähän en ole enää vuosiin noussut edes sängystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, onhas se varmaan ikävää, että joutuvat pistään aurinkolasit aina päähänsä, kun kävelevät mun asuntoni ohi. Mähän en ole enää vuosiin noussut edes sängystä.

        Sitä tarkemmin on valikoitava ruokansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tarkemmin on valikoitava ruokansa.

        Ei ole mitään tarvetta. En oo vielä tavotteessani.


    • Anonyymi

      kyllä tämä ennemminkin näyttää dissen huomiohuorausketjulta :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Kiistämättä sama kävi mielessä. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiistämättä sama kävi mielessä. 😃

        Vielä kun olisi dissellä ottipäivä sitten sitä vasta saataisiinkin kuulla kunniamme ja tietenkin dissen uhriutumista roppakaupalla :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun olisi dissellä ottipäivä sitten sitä vasta saataisiinkin kuulla kunniamme ja tietenkin dissen uhriutumista roppakaupalla :D

        -harmiseikirj-

        Onko sitä mahdollista olla vielä enemmän? Kuulostaa hurjalta.


    • Anonyymi

      Palstan paras anti nykyään on se kun jollakin lähtee koneisto hajoilee.

      • Anonyymi

        Vähän niinku sveitsiläisessä kellossa tai uudessa akussa.


      • Anonyymi

        Niinhän se taitaa nykyään olla. Ei täällä juuri mitään muuta viihdyttävää ole kuin ajoittaiset kilahtelut. Varmaan yks syy siihen miksi täällä on paljon trolleja.


    • Anonyymi

      Eikö tämä nyt ole suht turha alotus. Eikö se ketju ole melkolailla pilalla ainakin alkuperäsen aiheen osalta.

      • Hyvin näyttää kelpaavan kaikenlainen sorina ja porina...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hyvin näyttää kelpaavan kaikenlainen sorina ja porina...😄

        Eihän se täytä ketjun alkuperäistä tarkoitusta. Mutta no mä jätät teidät porisemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se täytä ketjun alkuperäistä tarkoitusta. Mutta no mä jätät teidät porisemaan.

        No mullekin riittää taustalla naureskelu, kun jotkut pääaee vauhtiin. 😄


    • Anonyymi

      Miltä tämä kaikki sinusta nyt tuntuu?

      S. Freud

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe