Lastensuojelun päätöksissä ei ole vikoja -tautologia

@CIVIX_ry
"Ongelma lastensuojelussa on sekä sosiaalityöntekijöiden koulutus että sosiaalipolitiikka, joka nojaa rikkinäiseen teoriaan lapsen edusta (määritelmää tulee tarkastaa). Lapsen etu ei voi olla perheen edusta irrallinen i.e. etua on tarkasteltava perheen koheesiosta käsin."

Vanhemmilla on velvollisuus pitää huolta lapsesta eikä oikeutta altistaa lasta turvattomuudelle. Lapsen etu on siksi ensisijainen ja perheen oikeudet toissijaisia. Ne riippuvat terveydestä. Tosiasiassa sosiaalityöntekijä tekaisee sairaudet ja vetoaa niihin, vaikka haittaa ei ole

lastensuojelun tuki on ikään kuin perheen koheesion jatke, jolloin perhe on olemassa myös lastensuojelussa. Lapsen etu ei ole irrallinen perheen edusta. Perhe attribuoidaan turvattomaksi, jolloin perhe on olemassa tuettuna ja sen rikkominen tilapäisesti oikein

Käytännössä perhettä ei tueta eikä yhdistetä. Ikuinen sijaishuolto vaikuttaa perheen ja lapsen edulta, koska sosiaalityöntekijällä on valta käyttää huolta tuen tarpeen todisteena. Huoli ei poistu, koska sen syyt ovat mielivaltaa, vaikka haittaa ei olisi

Sosiaalityöntekijän mielestä teoria ei ole rikki. Tuki on lapsen ja perheen edun mukaista ja pyrkii perheen yhdistämiseen. Heistä väitteesi on väärä ja lapsen etu, tuki ja huoli muodostavat täydellisen teorian. Yhteistyö sulkee ulos erimielisyyden

Perheen rikkomisen tilapäisyys riippuu tekaistusta huolesta, jolloin se voi olla jatkuvaa ja tilapäistä samaan aikaan. Tuen ideologia on suojattu ja täydellinen.

Perhe on yhdessä tuessa, vaikka tehtiin huostaanotto. Huostaanotto on tilapäinen, vaikka sitä ei pureta. Lapsen etu on perheen etu, vaikka lasta ei saa tavata. Perheen koheesio on huostaanotto, koska se on tukemista

4

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opitpahan olemaan.

Mihin perustuu arviosi, ettei haittaa olisi? Olet vuosikymmenten ajan osoittanut kerta toisensa jälkeen, ettet tule toimeen ihmisten kanssa, sosiaaliset taitosi ovat täysin olemattomat etkä pysty noudattamaan ohjeita tai sääntöjä. Jo nämä asiat ovat selkeästi suuri haitta, sillä et mitenkään pystyisi kasvattamaan lapsestasi sosiaalisesti kykenevää ja yhteiskuntaan sopeutuvaa omalla esimerkilläsi.

• Anonyymi

Tai sitten kaikki maailman ihmiset ovat liittoutuneet aloittajaa vastaan sekä lait ja säännöt ovat tehty aloittajan kiusaamiseksi?

Onneksi huostaanotto jatkuu lapsen täysi-ikäistymiseen asti! Niin jatkuu myös valitusrumba.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten kaikki maailman ihmiset ovat liittoutuneet aloittajaa vastaan sekä lait ja säännöt ovat tehty aloittajan kiusaamiseksi?

Onneksi huostaanotto jatkuu lapsen täysi-ikäistymiseen asti! Niin jatkuu myös valitusrumba.

Siinähän jatkaa. Kun valituksia tekee Teemu-tyyliin eli tykittelemällä harhaisia internetmonologeja, heittämällä vastauskirjeet roskiin ja jättämällä vastaamatta puhelimeen, niin valitukset saavat viranomaiskoneistossa täsmälleen sen painoarvon minkä ansaitsevatkin.

Se on toki lapsen etu, ettei isällä ole kapasiteettia olla käyttäytymättä kuin täysmulkku ihmisperse ja esittää normaalia edes sen aikaa, että voisi saada lapsensa takaisin. Narsistit ja psykopaatit pystyvät esittämään hyvää tyyppiä ja manipuloimaan viranomaisia, joten he ovat lastensuojelullekin haaste. Teemu ei ole: hänestä näkee heti, missä mennään 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän jatkaa. Kun valituksia tekee Teemu-tyyliin eli tykittelemällä harhaisia internetmonologeja, heittämällä vastauskirjeet roskiin ja jättämällä vastaamatta puhelimeen, niin valitukset saavat viranomaiskoneistossa täsmälleen sen painoarvon minkä ansaitsevatkin.

Se on toki lapsen etu, ettei isällä ole kapasiteettia olla käyttäytymättä kuin täysmulkku ihmisperse ja esittää normaalia edes sen aikaa, että voisi saada lapsensa takaisin. Narsistit ja psykopaatit pystyvät esittämään hyvää tyyppiä ja manipuloimaan viranomaisia, joten he ovat lastensuojelullekin haaste. Teemu ei ole: hänestä näkee heti, missä mennään 😀

Olet väärässä. Mielestäni Teemu on semmoinen heppu että mielelläni juttelisin livenäkin hänen kanssaan.
        Olet botti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe