Lainaus:
"Sitä pidettiin vanhempien velvollisuutena. Tytöt itse pitivät sitä myös useimmiten ainoana hyvänä vaihtoehtona. Hyväksikäyttönä sitä ei pidetty. Sitä pidettiin ja monin paikoin pidetään usein yhäkin täysin normaalina, hyväksyttävänä ja suositeltavana."
10 pisteen kysymys:
Mikä on "se" Mistä puhutaan?
10 pisteen kysymys
9
625
Vastaukset
- Testaaja
"Sitä pidetään usein täysin normaalina, hyväksyttävänä ja suositeltavana."
Ei vieläkään yhtään, joka älyäisi, mistä puhutaan...tai kuka puhuu...?- Kuuroille korville
Puhut Islamin uskossa hyvinkin usein käytössä olevasta, hyväksyttävästä pedofiliasta.
Mihin pyrit ?
(saaks kilauttaa kaverille jos meni vikaan ?) - Kuuroille korville
taidat olla Jake itse. =)
- Jake Waits
Kuuroille korville kirjoitti:
Puhut Islamin uskossa hyvinkin usein käytössä olevasta, hyväksyttävästä pedofiliasta.
Mihin pyrit ?
(saaks kilauttaa kaverille jos meni vikaan ?)>Puhut Islamin uskossa hyvinkin usein käytössä
>olevasta, hyväksyttävästä pedofiliasta.
>Mihin pyrit ?
Mihinkö pyrin?
Ainakin haluaisin, että tosiasiat tunnustettaisiin ja että sekä pedofiilit että pedofilian kannattajat kuin myös pedofiliasta hyväksyttävänä ilmiönä kirjoittavat saataisiin edesvastuuseen.
Ymmärrän kuitenkin, että pieni toiveeni on aabrahammien maassa yhtä naiivi kuin sen toteutuminen mahdollinen kirjoitusteni myötä. - Jake Waits
Jake Waits kirjoitti:
>Puhut Islamin uskossa hyvinkin usein käytössä
>Mihin pyrit ?
Mihinkö pyrin?
Ainakin haluaisin, että tosiasiat tunnustettaisiin ja että sekä pedofiilit että pedofilian kannattajat kuin myös pedofiliasta hyväksyttävänä ilmiönä kirjoittavat saataisiin edesvastuuseen.
Ymmärrän kuitenkin, että pieni toiveeni on aabrahammien maassa yhtä naiivi kuin sen toteutuminen mahdollinen kirjoitusteni myötä.Yksi piste vähennetään siitä, että jos ihan tarkkoja ollaan, niin minä _en_ puhu, vaan lainaamani - monien arvostama - lukio-/yliopisto-opettaja puhuu.
"Sitä pidettiin vanhempien velvollisuutena. Tytöt itse pitivät sitä myös useimmiten ainoana hyvänä vaihtoehtona. Hyväksikäyttönä sitä ei pidetty. Sitä pidettiin ja monin paikoin pidetään usein yhäkin täysin normaalina, hyväksyttävänä ja suositeltavana."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008907511 Jake Waits kirjoitti:
Yksi piste vähennetään siitä, että jos ihan tarkkoja ollaan, niin minä _en_ puhu, vaan lainaamani - monien arvostama - lukio-/yliopisto-opettaja puhuu.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008907511siis vieläkin vaikeuksia luetun ymmärtämisesssä.
- viper
Jake Waits kirjoitti:
>Puhut Islamin uskossa hyvinkin usein käytössä
>Mihin pyrit ?
Mihinkö pyrin?
Ymmärrän kuitenkin, että pieni toiveeni on aabrahammien maassa yhtä naiivi kuin sen toteutuminen mahdollinen kirjoitusteni myötä.Eivätkö Saksalaiset keksineetkin tehokkaimman mahdollisen rangaistuksen yhteiskunnan saastalle? Pedofiilit voitaisiin koota rangaistusleiriin ja polttaa aivan kuten Birkenaussa aikanaan. Samaan leiriin muslimit kanssa ja ei kun uuniin. Tosin 8000 ihmistä/päivä on ihan liian hidasta tahtia, jos pitää poistaa 1,6 miljardia muslimia maan päältä, pedofiileista sitten puhumattakaan. Uunikapasiteetin pitäisi olla vähintään kymmenkertainen.
- karvanen setä
"Sitä pidettiin ja monin paikoin pidetään usein yhäkin täysin normaalina, hyväksyttävänä ja suositeltavana."
Jos se kerran on yhä tänäkin päivänä täysin normaalia, hyväksyttävää ja suositeltavaa, niin eikös Suomi voisi ottaa oppia?
Ehkäpä jonakin päivänä se on mahdollista.- barbariaa
>>on yhä tänäkin päivänä täysin normaalia, hyväksyttävää ja suositeltavaa...
Sivistyneessä yhteiskunnassa on tasa-arvo ihmisten kesken. Jos heikommilla ja pienimmillä ei ole mitään arvoa, se on häpeällistä koko yhteiskunnalle. Ennenkaikkea se on johtajille ja vanhemmille häpeällistä. Yhteiskunta on aivan barbaarinen ja vailla hyviä tapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036