Mitä olet luonut viimeksi? Olitko luomukseesi tyytyväinen?
Luova tyyppi
17
294
Vastaukset
Oon luonu digitaalista taidetta ja kyllä usein ollu ihan kohtuu tyytyväinen niihin.
- Anonyymi
Runoja kirjoittelen ja musisoin.
Ihan ok. - Anonyymi
Viimeksi eli noin v 2014 loin lunta. Ei siinä mitään muuta, mutta kun tuli vanhuus niin alkoi olla liian raskasta. Piti myydä omakotitalo pois ja muuttaa betonikuutioon. Halvalla meni hyvä talo...
Nuorena en juurikaan lunta luonut, vaan aina satunnaisesti lehmänpaskaa navetassa. Niin, että on tässä tullut tehtyä luomistyötä pariakin eri sorttia! Luovuuden kukka on lakastunut.
Enää ei jaksa muuta kuin tänne kirjoitella,
näitä lapsellisia juttuja.
Luovuus on 5-vuotiaan tasolla.- Anonyymi
Tämäkin on luovuutta. Ei syytä huoleen.
- Anonyymi
Loin vedenpidättimen.
- Anonyymi
Tein talvella lumiukon. Ihan hyvä siitä tuli.
>simiti< - Anonyymi
Loin kasvimaalle kasvua. Eli sieltä möyhennyksestä pitäisi pompata perunaa ja porkkanaa. :)
- Anonyymi
Ajatuksistani ja kaipuusta sua kohtaan yritin koota tekstiä paperille, mutta kyyneleet tuhosivat luomukseni, ennenkuin sain sen valmiiksi.
Kaipaan sua nainen niin h-lvetisti, vaikka tiedän sen olevan täysin turhaa.
:( - Anonyymi
Loin viimeeksi kääretortun hyvää siitä tuli vai olisko ollut sittenkin pannukakkua ja onnistui
Ihan viimeksi olen luonut multaa, jossa vähän savea ja paljon lieroja. Pelkkää lapiotyötä ei ehkä lasketa, mutta kun olin erikseen ja mielikuvituksellisesti ja harkiten suunnitellut kuoppien paikat ja mitä niihin tulee ja millä perusteella niin sitten se lasketaan. Olen tyytyväinen. Juuri tuollaisenaan se on varmaan luomuksena ainoa laatuaan maailmassa.
Mun arki on yhtä luovimista. Aikatauluja pitää luoda, että saa toteutettua paljon kaikkea vähillä ajoilla. Liikkeensä, menonsa jne pitää miettiä, ettei oikeasti sinkoile turhia.
Sitten pitää miettiä tekemisiään jo seuraava vaihe mielessään.
Ja oon mä tyytyväinen, että saan kaikesta huolimatta tään hullunmyllyn toimimaan ja saan luotua tulevaisuutta ajatellen parannuksia elämääni, enkä vello vaan jossain suossa paikallaan upoten mahdottomuuteen.Luovana ihmisenä menettäisin luovuuteni niitä kehuessani.
- Anonyymi
Ongelmia itselleni olen luonut.
- Anonyymi
Ootko ihastunut?
- Anonyymi
Päästin vapaaksi julkiseen vessaan sisälläni majailleen somalipakolaisen. En vetänyt vessaa, jotta seuraava sinne eksyvä henkilö saa etuoikeuden tulkita mestariteostani.
- Anonyymi
Olen luonut uuden nimimerkin.
GLover
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898246
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443294
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573002- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760