Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Twerkkausesityksen haluaisit nähdä?

-flowersreally-

42

539

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jazulin tietty <3

    • Anonyymi

      Orpopojun .

    • Anonyymi

      Avulin

    • Anonyymi

      Jonkun karskin palstalais miehen.

      • Anonyymi

        Pientä korvausta vastaan lähtee bokserit pois, sukat jää.


    • Tietysti Allun, koska todella harva ihminen on nähnyt 257cm pitkän naisen twerkkaavan 😂

      • Rande usko mua, et halua nähdä sitä 🤣 Vaikka toisaalta mulla kyllä olis riittävästi peppua, jota hetkuttaa 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Rande usko mua, et halua nähdä sitä 🤣 Vaikka toisaalta mulla kyllä olis riittävästi peppua, jota hetkuttaa 😁

        Katos vaan, miten mä arvasinkaan, että löydät kommenttini tuhansien muiden kommenttien seasta 🤣

        No siis jos mä näen omin, elävin silmin kuinka 257cm nainen twerkkaa, jolloin se takamus pyörii vähän mun pään yläpuolella, jos siis seison varpaillani, niin onhan se kyllä melkein maailman 8. ihme eli ehdottomasti koettava 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Katos vaan, miten mä arvasinkaan, että löydät kommenttini tuhansien muiden kommenttien seasta 🤣

        No siis jos mä näen omin, elävin silmin kuinka 257cm nainen twerkkaa, jolloin se takamus pyörii vähän mun pään yläpuolella, jos siis seison varpaillani, niin onhan se kyllä melkein maailman 8. ihme eli ehdottomasti koettava 😂

        Tottakai mä nyt sun kommentit aina bongaan 😂 Paitsi silloin, kun en bongaa 🙈

        Mun twerkkaus olisi ehdottomasti ihme, siitä olen samaa mieltä 🤣 Siitä, onko se hyvä tai huono ihme, voidaan olla montaa mieltä 🤭


      • Aletheias kirjoitti:

        Tottakai mä nyt sun kommentit aina bongaan 😂 Paitsi silloin, kun en bongaa 🙈

        Mun twerkkaus olisi ehdottomasti ihme, siitä olen samaa mieltä 🤣 Siitä, onko se hyvä tai huono ihme, voidaan olla montaa mieltä 🤭

        Eli bongaat aina, vaikka ne olis vuoden vanhoja 😂

        No mä en voi ottaa kenenkään twerkkauksen osalta laadullisesti kantaa, niin sovitaan että kyseessä olisi "vain" ihme 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli bongaat aina, vaikka ne olis vuoden vanhoja 😂

        No mä en voi ottaa kenenkään twerkkauksen osalta laadullisesti kantaa, niin sovitaan että kyseessä olisi "vain" ihme 😁

        Sun kommenteissa on vaan sitä jotain, niin ne bongaa heti 😂

        Joo on se kyllä parempi, ettei laadullista arviota edes tehdä 🤣 Parempi arvioida tämä vain pelkällä S (suoritettu)-merkinnällä sitten, kun homma on hoidettu 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Sun kommenteissa on vaan sitä jotain, niin ne bongaa heti 😂

        Joo on se kyllä parempi, ettei laadullista arviota edes tehdä 🤣 Parempi arvioida tämä vain pelkällä S (suoritettu)-merkinnällä sitten, kun homma on hoidettu 😁

        Niin, mun kommentit on aina niin kaksimielisiä, että ne osuu silmiin vaikka nukkuessa, silmät kiinni ja silmälappujen alla, jos vaas sattuu näkemään unta palstasta 😂

        Mun on helppo jättää laadullinen arviointi täysin huomiotta, siihen riittää jos uskaltaa aamulla peiliin vilkaisemaan. Ylensä en uskalla, en ainakaan jos on hammaspesu kesken 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, mun kommentit on aina niin kaksimielisiä, että ne osuu silmiin vaikka nukkuessa, silmät kiinni ja silmälappujen alla, jos vaas sattuu näkemään unta palstasta 😂

        Mun on helppo jättää laadullinen arviointi täysin huomiotta, siihen riittää jos uskaltaa aamulla peiliin vilkaisemaan. Ylensä en uskalla, en ainakaan jos on hammaspesu kesken 🤣

        Sinäpä sen sanoit, päivittelen vain sun kommenttien kaksimielisyyttä ja mietin, että jotain rotia nyt Rande 😂

        Aamuisin kannattaa peiliin vilkaista vasta sitten, kun on kaikki pakkelit päällä. Siihen asti toimii autopilotilla. Jotain armoa sitä täytyy itselleen antaa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Katos vaan, miten mä arvasinkaan, että löydät kommenttini tuhansien muiden kommenttien seasta 🤣

        No siis jos mä näen omin, elävin silmin kuinka 257cm nainen twerkkaa, jolloin se takamus pyörii vähän mun pään yläpuolella, jos siis seison varpaillani, niin onhan se kyllä melkein maailman 8. ihme eli ehdottomasti koettava 😂

        Virallisesti maailman kahdeksanneksi ihmeeksi on joku vitun rakennus nimetty muista enään mikä se oli siitä kun on jo vuosia aikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virallisesti maailman kahdeksanneksi ihmeeksi on joku vitun rakennus nimetty muista enään mikä se oli siitä kun on jo vuosia aikaa

        Se taisi Dubain Burj Khalifa, maailman korkein rakennus, mutta voin olla väärässäkin.


      • Aletheias kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, päivittelen vain sun kommenttien kaksimielisyyttä ja mietin, että jotain rotia nyt Rande 😂

        Aamuisin kannattaa peiliin vilkaista vasta sitten, kun on kaikki pakkelit päällä. Siihen asti toimii autopilotilla. Jotain armoa sitä täytyy itselleen antaa 😁

        No niin, mä arvasin ton. Tarttee siis suojautua eli ryhtyä tiukan asialliseksi ja siveäksi, toooooooooooooodella helppoa 🤣

        Mä katon yleensä peiliin heti herättyäni, niin silmät ei ole vielä ihan terässä, joten peilikuva on suotuisan sumea 🤗😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No niin, mä arvasin ton. Tarttee siis suojautua eli ryhtyä tiukan asialliseksi ja siveäksi, toooooooooooooodella helppoa 🤣

        Mä katon yleensä peiliin heti herättyäni, niin silmät ei ole vielä ihan terässä, joten peilikuva on suotuisan sumea 🤗😂

        Voit luovuttaa heti. Se, että sinä yrität ryhtyä tiukan asialliseksi ja siveäksi, ei tule koskaan tapahtumaan 😁

        Hei kiitti vinkistä. Vähän silmiä kun siristää ja katsoo sumuista peilikuvaa, niin voi jopa hetken kuvitella näyttävänsä hehkeältä 🤣 Täytyy vaan varoa peilejä ja muita heijastavia pintoja päivän aikana 😆


      • Aletheias kirjoitti:

        Voit luovuttaa heti. Se, että sinä yrität ryhtyä tiukan asialliseksi ja siveäksi, ei tule koskaan tapahtumaan 😁

        Hei kiitti vinkistä. Vähän silmiä kun siristää ja katsoo sumuista peilikuvaa, niin voi jopa hetken kuvitella näyttävänsä hehkeältä 🤣 Täytyy vaan varoa peilejä ja muita heijastavia pintoja päivän aikana 😆

        Niin mä luovutankin. Tai siis luovutin jo vuonna -80 😂

        Ole hyvä. Toinen vinkkini, päivää varten on se, että ei kannata käyttää silmälaseja, niin ei tarvitse väistellä peilipintoja aamun jälkeenkään 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin mä luovutankin. Tai siis luovutin jo vuonna -80 😂

        Ole hyvä. Toinen vinkkini, päivää varten on se, että ei kannata käyttää silmälaseja, niin ei tarvitse väistellä peilipintoja aamun jälkeenkään 😁

        Se on huomattu, ettei asiallisuus ja siveys ole sulle ominaisia juttuja 😂 Mitähän sulle tapahtui vuonna -80, jos se oli käännekohta siveettömyyteen 😄

        Silmälaseja mulla ei olekaan, joten ei edes olisi mitä käyttää 😁 Vaikka luulisi, että kohta alkaa ikänäkö jo vaivaamaan, ikää kuitenkin jo se 40+ reilusti.. 😱


      • Aletheias kirjoitti:

        Se on huomattu, ettei asiallisuus ja siveys ole sulle ominaisia juttuja 😂 Mitähän sulle tapahtui vuonna -80, jos se oli käännekohta siveettömyyteen 😄

        Silmälaseja mulla ei olekaan, joten ei edes olisi mitä käyttää 😁 Vaikka luulisi, että kohta alkaa ikänäkö jo vaivaamaan, ikää kuitenkin jo se 40 reilusti.. 😱

        Miten niin ei ole???!!?!?!?!?? Mä olen aina asiallinen. Ja hyvin harvoin siveellinen. Ai mitäkö tapahtui? Menin kouluun ja huomasin, että kuoripoika ei elämässä pärjää 😂

        Ai harmi. No sitten on tosiaan parempi siristellä silmiään. Ei sillä, itelläkin on lasit vain lukemiseen, peilistä näkee kuvaa aivan liian tarkkana ilman lasejakin, huono diili 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Miten niin ei ole???!!?!?!?!?? Mä olen aina asiallinen. Ja hyvin harvoin siveellinen. Ai mitäkö tapahtui? Menin kouluun ja huomasin, että kuoripoika ei elämässä pärjää 😂

        Ai harmi. No sitten on tosiaan parempi siristellä silmiään. Ei sillä, itelläkin on lasit vain lukemiseen, peilistä näkee kuvaa aivan liian tarkkana ilman lasejakin, huono diili 😁

        Oikeassa olet, harvoin olet siveellinen 😂
        Ja taisit karistaa kuoripojat kunnolla itsestäsi, sen verran villiä menoa tuntuu välillä olleen 😁

        Pieni sumeus toimisi kuin filtterinä, pehmentäisi kaikki rypyt kivasti 😄

        Mutta nyt unille.. Öitä!


      • Aletheias kirjoitti:

        Oikeassa olet, harvoin olet siveellinen 😂
        Ja taisit karistaa kuoripojat kunnolla itsestäsi, sen verran villiä menoa tuntuu välillä olleen 😁

        Pieni sumeus toimisi kuin filtterinä, pehmentäisi kaikki rypyt kivasti 😄

        Mutta nyt unille.. Öitä!

        Tarkemmin ajatellen, hyvin harvoin olen asiallinenkaan, vaikka toisinaan käyttäytyä osaankin 😂

        No en mä tiiä oliko se niin villiä, aikakauteen nähden ehkä aika tavanomaista. Mikä taas nykyiseen rinnastettuna ehkä voisi olla hiukan epätavallista ja villiä. Kullakin ajalla on omat peilinsä eikä menneisyyttä kannata katsella nykyisen peilin kautta, ei liioin tulevaisuutta menneiden peilien kautta.

        Juu, mä luulen että hankin toiset lasit, sellaiset joissa vahvuudet on ihan päin hongikkoa, niin ei tartte joka aamu säikähtää peilin ääressä 😂

        Öitä, vähän ennakkoon luultavasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tarkemmin ajatellen, hyvin harvoin olen asiallinenkaan, vaikka toisinaan käyttäytyä osaankin 😂

        No en mä tiiä oliko se niin villiä, aikakauteen nähden ehkä aika tavanomaista. Mikä taas nykyiseen rinnastettuna ehkä voisi olla hiukan epätavallista ja villiä. Kullakin ajalla on omat peilinsä eikä menneisyyttä kannata katsella nykyisen peilin kautta, ei liioin tulevaisuutta menneiden peilien kautta.

        Juu, mä luulen että hankin toiset lasit, sellaiset joissa vahvuudet on ihan päin hongikkoa, niin ei tartte joka aamu säikähtää peilin ääressä 😂

        Öitä, vähän ennakkoon luultavasti 😂

        Ehti mennä aika monta yötä ennen kuin ehdin vastailemaan 😁 Ollut vähän kesärumbaa tässä..

        Hienoa, että osaat edes toisinaan käyttäytyä. Pitää vaan toivoa, että osuu sun kanssa tilanteeseen silloin, kun osaat käyttäytyä 😅

        Olet oikeassa siinä, että kaikkea on tarkasteltava oikeassa kontekstissa ja oikeanlaisten lasien läpi. Niinhän sitä itsekin in tehnyt 90-luvulla kaikenlaista sellaista, mitä nykypäivänä ei todellakaan katsota hyvällä. Ei kai katsottu silloinkaan, mutta esim alaikäisenä baarissa käyminen oli aika tavallista siinä kaupungissa, jossa kasvoin ja kahdestaan kaverin kanssa festareille lähteminen jonnekin satojen kilometrien päähän ilman majoitusta oli ihan normaalia. Nykyään kyllä vähän kauhistelen nuorta itseäni, mutta toisaalta olin vähän villistä menosta huolimatta aina tosi vastuullinen ja kiltti. Huolehdin kavereista jne eli mitään pahaa ei koskaan tehty kenellekään tai millekään.

        Mun näkö oli tänään jotenkin sumea ja ajattelin,vettä nyt se ikänäkö iski, mutta laitoin silmätippoja ja ne auttoi heti! Eli kärsin vain kuivuudesta 😁


      • UUSI
        Aletheias kirjoitti:

        Ehti mennä aika monta yötä ennen kuin ehdin vastailemaan 😁 Ollut vähän kesärumbaa tässä..

        Hienoa, että osaat edes toisinaan käyttäytyä. Pitää vaan toivoa, että osuu sun kanssa tilanteeseen silloin, kun osaat käyttäytyä 😅

        Olet oikeassa siinä, että kaikkea on tarkasteltava oikeassa kontekstissa ja oikeanlaisten lasien läpi. Niinhän sitä itsekin in tehnyt 90-luvulla kaikenlaista sellaista, mitä nykypäivänä ei todellakaan katsota hyvällä. Ei kai katsottu silloinkaan, mutta esim alaikäisenä baarissa käyminen oli aika tavallista siinä kaupungissa, jossa kasvoin ja kahdestaan kaverin kanssa festareille lähteminen jonnekin satojen kilometrien päähän ilman majoitusta oli ihan normaalia. Nykyään kyllä vähän kauhistelen nuorta itseäni, mutta toisaalta olin vähän villistä menosta huolimatta aina tosi vastuullinen ja kiltti. Huolehdin kavereista jne eli mitään pahaa ei koskaan tehty kenellekään tai millekään.

        Mun näkö oli tänään jotenkin sumea ja ajattelin,vettä nyt se ikänäkö iski, mutta laitoin silmätippoja ja ne auttoi heti! Eli kärsin vain kuivuudesta 😁

        Sehän hyvä, että on elämää, niin ei tartte palstalla notkua 😁
        Toisin sanoen olet bilettämässä noin suunnilleen keskiviikon ja maanantain välisen yön, nyt on kateissa korkkarit, hame ja auto, mutta onneksi käsilaukku on vielä tallessa 😂

        Kyllä mä yleensä aina osaan ekat viisi minuuttia käyttäytyä, sen jälkeen... En lupaa mitään 😇

        Juupelis, tulihan sitä kaikkea kakarana touhuttua, mutta ne kaikki oli sen ajan hengessä aika tavallista pentujen sähellystä. Osasta selvittiin kuivin jaloin, mutta aina välillä kävi köpelöstikin, opiksi vain.
        Omasta puolestani en allekirjoita tuota ettei kellekään tai millekään mitään pahaa koskaan tehty, mutta eipä niistä sen enempiä 🤫

        No toi silmien kuivuuskin kertoo siitä, että on biletystä takana ja välivedet pääsi ehkä vähän unohtumaan 😂


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        Sehän hyvä, että on elämää, niin ei tartte palstalla notkua 😁
        Toisin sanoen olet bilettämässä noin suunnilleen keskiviikon ja maanantain välisen yön, nyt on kateissa korkkarit, hame ja auto, mutta onneksi käsilaukku on vielä tallessa 😂

        Kyllä mä yleensä aina osaan ekat viisi minuuttia käyttäytyä, sen jälkeen... En lupaa mitään 😇

        Juupelis, tulihan sitä kaikkea kakarana touhuttua, mutta ne kaikki oli sen ajan hengessä aika tavallista pentujen sähellystä. Osasta selvittiin kuivin jaloin, mutta aina välillä kävi köpelöstikin, opiksi vain.
        Omasta puolestani en allekirjoita tuota ettei kellekään tai millekään mitään pahaa koskaan tehty, mutta eipä niistä sen enempiä 🤫

        No toi silmien kuivuuskin kertoo siitä, että on biletystä takana ja välivedet pääsi ehkä vähän unohtumaan 😂

        Höpöhöpö, mitään bilettämässä ole ollut 😂 Parilla terassilla käytiin juhanuksena sivistyneesti nauttimassa live-musiikista, uoeasta säästä ja rantatunnelmasta 🤗 Muutama viinilasillisen meni, ja appelsiinilonkero saunan jälkeen, mutta siinäpä mun hurja juhannus 😁

        Nuorena sitä arvioi tilanteita erilaisten lasien läpi kuin aikuisena eikä nuorella ole käytössään kaikkea sitä ymmärrystä, mitä vanhempana. Se ei tietenkään oikeuta mitään, mutta selittää osaltaan, miksi nuorempana on todennäköisempää hölmöillä. Tietenkin persoona, elämäntilanne, kaveripiiri tms vaikuttaa myös, mutta aika harvassa on sellaiset ihmiset, jotka eivät olisi yhtäkään sellaista asiaa tehneet, jota vanhempana ovat pitäneet hieman hölmönä. Oppia ikä kaikki..

        Kuivat silmät kertoo vaan vanhuudesta 🤣


      • UUSI
        Aletheias kirjoitti:

        Höpöhöpö, mitään bilettämässä ole ollut 😂 Parilla terassilla käytiin juhanuksena sivistyneesti nauttimassa live-musiikista, uoeasta säästä ja rantatunnelmasta 🤗 Muutama viinilasillisen meni, ja appelsiinilonkero saunan jälkeen, mutta siinäpä mun hurja juhannus 😁

        Nuorena sitä arvioi tilanteita erilaisten lasien läpi kuin aikuisena eikä nuorella ole käytössään kaikkea sitä ymmärrystä, mitä vanhempana. Se ei tietenkään oikeuta mitään, mutta selittää osaltaan, miksi nuorempana on todennäköisempää hölmöillä. Tietenkin persoona, elämäntilanne, kaveripiiri tms vaikuttaa myös, mutta aika harvassa on sellaiset ihmiset, jotka eivät olisi yhtäkään sellaista asiaa tehneet, jota vanhempana ovat pitäneet hieman hölmönä. Oppia ikä kaikki..

        Kuivat silmät kertoo vaan vanhuudesta 🤣

        No ainahan sitä selityksiä löytyy, toivottavasti upposivat pomollekin 😂
        Ja nythän tulee uusi rundi, Ruisrock hyökkää kimppuun ja jokilaivat kutsuvat seireenien lailla paluumatkalla 😁

        Aika moni homma on muksuna omaksuttavissa lukemalla, kuuntelemalla tai katsomalla, mutta sitten on paljon sellaista, mikä nyt vaan pitää ihan omin käsin kokea (=ryssiä), jotta oppi menee perille. Mä esimerkiksi olen oppinut paljon enemmän/paremmin sössimällä asioita, tekemällä juttuja mitä ei kannattaisi tehdä, mikä ei yllättäne 😂
        Ja sikäli en kadu niitä hölmöjäkään hommia, ne on opettaneet paljon ja niin tehokkaasti, että toista kertaa ei tarvitse kokeilla 😁

        Kuivat silmät kertovat nestevajeesta, joka johtuu diureettien nauttimisesta lähimenneisyydessä 😂


    • Ei suomalaisilta taida oikein kyseinen lähteä...

    • Se on kulttuurista omimista ja siksi sopimatonta.
      (lisäksi se näyttää tavattoman typerältä)

    • Anonyymi

      Palstalaisista tuskin kenenkään tinze saattas ol ihan kiva nähdä livenäkin mu sitäkin näkee halutessaan tubesta ja paremmin lähikuvana niin

    • Muut saa taas vastata, mutten minä. Reilua moderointia.

      • Anonyymi

        Voisit twerkata duona buddyn kanssa.


      • En minäkään, heti poistoon kun ilmoitin etten ole täällä muita ilahduttamassa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En minäkään, heti poistoon kun ilmoitin etten ole täällä muita ilahduttamassa.

        Twerkkaako nosse sulle juhannuksena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Twerkkaako nosse sulle juhannuksena?

        Höh, ei saa vastata vaikka saa kysyä. 🤨

        Menee poistoon. No kerron sitten ilouutisen. Eräs exäni tuler isäksi nyt vanhoilla päivillään ekaa kertaa. Minua 2 vuotta nuorempi mies, avovaimonsa oottaa vauvaa. ❤️☺️👍

        Jihuu!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit twerkata duona buddyn kanssa.

        Tuohon lajiin kuuluu se, että mittavien pakaroiden pitää hytkyessä osua läpsähtäen hytkyjän selkään, ekä se onnistu täkäläiseten geenien kantajilta.


    • Anonyymi

      Minä twerkkaan pyllyä
      Ihmiset on kummissan
      Voisin pitää esityksen
      Jälleen huomenna

      Helikopteri saapuu
      Taikuri tekee huimia tempppuja
      Hyvää päivää mulle toivottaa hän
      Ja lahjoittaa kuusisataa kermaleivosta

      https://www.youtube.com/watch?v=EbAPd1491X8

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää näitä flowersreally aloituksia. Onko tyypillä mitään oikeaa elämää?

      • Anonyymi

        Palstalaiset, kuten ihmiset yleensäkin, haluavat puhua itsestään. Ja vähän myös toisistaanin, tutuistaan ja kavereistaan. Jokin sytyke kuitenkin tarvitaan. Nämä on tuttuja, turvallisia, helppoja aloituksia kevyelle ja leikilliselle, jopa flirttailevalle keskustelulle. Oma kulttuuri, omat tavat ovat kehittyneet palstapopulaatiollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalaiset, kuten ihmiset yleensäkin, haluavat puhua itsestään. Ja vähän myös toisistaanin, tutuistaan ja kavereistaan. Jokin sytyke kuitenkin tarvitaan. Nämä on tuttuja, turvallisia, helppoja aloituksia kevyelle ja leikilliselle, jopa flirttailevalle keskustelulle. Oma kulttuuri, omat tavat ovat kehittyneet palstapopulaatiollekin.

        Olipa se sofistikoidusti sanottu🤭 eri asia, onko ap. sitä.

        🐾


    • Timpan, kun se on vetänyt lavallisen cooppia. Voisin vetää tulosvetoa siitä, miten nopeasti sen housut putois. :o)

      Sanoisin 20 sekuntia, jos ei sitten kaatuis....

    • Anonyymi

      Kaikki ovat sellaisia prutkuperiä ettei tule onnistumaan!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      2939
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      2255
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      194
      1804
    4. 79
      1371
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      73
      1236
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1179
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      328
      1107
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1016
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      182
      936
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      878
    Aihe