Onhan tuo vähän erikoista kyllä.

Anonyymi-ap

Asia on onneksi julkinen niin saan ratkoa anonyyminä asiaa!

Minä olen alkuperäisiä ivalolaisia syntyjäni ja muualta muuttaneiden pitää saadaa edustaa myös minua ja sitten vaaditaan kunnioittamaan heitä!

Jos kunnanhallituksen,valtuustoon tai muuhun vastaavaan luottamustehtävään pyritään tai muutetaan yleensäkin Ivaloon asumaan niin EIKÖ MEILLÄ mitään oikeuksia sellaisia niin, kuin halutaan!?

Vaikka valtiolta saan korvauksia niin yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki ALKUPERÄISET IVALOLAISET on yhdenvertaisia minun kanssa.
Muualta muuttaneet ei ole, koska minähän se ole syytettynä!

Jos he eivät olisi ikinä muuttaneet Ivaloon tai Inarin kuntaan niin eihän tätä ongelmaa olisi koskaan edes syntynyt!
Kyllä tässä ihan selvä TAPPO meininki on ja kylällinen ihmisiä pitäs tappaa, koska heille ei kelpaa ALKUPERÄISTEN IVALOLAISTEN TAVATA vaikka he syrjii omia paikkakuntia joista muuttaneet Ivaloon/Inarin kuntaan ja vaativat kunnioittamaan vielä heitä!

He jotka syytti kunnianloukkauksesta ensimmäisen kerran ei asuneet edes Ivalossa eikä Inarin kunnassa.
Asuin Raaseporissa ja minä palasin Ivaloon koska minä olen Ivalossa syntynyt ja asunut joten en kai minä Raaseporiin jää kunnioista tappelemaan, koska minähän ihmisenä EDUSTAN syntymäni perusteella Ivaloa koska olen syntynyt sekä asunut syntymäni jälkeen Ivalossa niin kuin vanhemmatkin on tehneet!

Toivoniemen vaivaiskodista jos ei kestä Inarin kunnan historiassa mainita, että täällä on ollut myös vaivaiskoteja, köyhäinkoteja ja niissä on asunut INARIN KUNNAN HUUTOLAISIA ja VANHAINKODIT perustettiin vasta myöhemmin, koska nimitykset todettiin ihmisiarvoja alentaviksi, mutta LAKI EI KIELLÄ HISTORIASSA MAINITSEMASTA ASIOISTA!

Jos minulla henkilökohtaisia tuttuja asunut Toivoniemessä HUUTOLAIS AIKAAN niin se ei ole mikään kunnianloukkaus kirjoittaa hänestä vaan se on heidän HÄPEÄ JOTKA EI OSAA ARVOSTAA, että hekin on saaneet ruokaa kotiaan kun heidän vanhemmat on hoitaneet kyseisiä HUONOMPI OSAISIA!!!

13

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Inarin kunnan sosiaalitoimiston väki vois siirtyä Inariin, koska SOSIAALITOIMISTO nimenä on meidän alkuperäisten ivalolaisten HALVEKSUNTAA jolla väitetään, että kaikki me ALKUPERÄISET IVALOLAISET OLLAAN SOSIAALITUILLA ELÄVIÄ IHMISIÄ JA MEITÄ EI VOI EDES TYÖLLISTÄÄ, koska me ollaan RIKOLLISIA KAIKKI!

      Jos oltas yhteiskunta kelpoisia niin ei meillä tuollaista toimistoa oliskaan!!!

      Luen vain näitä IHMISOIKEUKSIA alkuperäisenä IVALOLAISENA!

      • Anonyymi

        Nuo on vainonneet minua samaan aikaan, kun minulla on adhd lääkitys ollut pielessä ja mielenterveystoimiston hoitaja ei suostunut varaamaan aikaa lääkärille/psykiatrille kun sanoin : Tämä lääke annos on liian matala ja sitä pitäis nostaa!

        Terveyskeskuksen lääkäri ohjas mielenterveystoimistoon.
        Vankilassa otettiin adhd lääkkeet pois ja en ole mennyt sen jälkeen mielenterveystoimistoon, koska sanoin psykiatrille : Minusta on hyödytöntä syödä ADHD lääkkeitä, koska kyttää minua ja toiset saa sikailla miten huvittaa ja minua syytetään joka asiasta ja näitä päihdeongelmaisia tuetaan ELÄKKEELLE ja yhteiskunta maksaa heille kaikki!

        Minulle ei ole edes Inarin kunnan sosiaalitoimi tarjonnut ASUNTOA eikä kysyny : Olisko sinun mielenterveydelle hyväksi jos lähtisit vaikka töihin kokeilemaan erialoja, koska kunnalla on mahdollisuuksia hakea työpaikka kunnan palveluista niin sinustakin vois olla enemmän hyötyä ja loppus tuo FACEBOOKISSA räkyttäminen, koska olet noin hyvä räkyttämään niin voisit Inarin kunnan työntekijänä räkyttää ylemmälle taholle niin hekin sais tietää että mitähän täällä oikeesti tapahtuu ja miksi sinä räkytät siellä FACEBOOKISSA!

        Minulle sanottiin Inarin kunnan sosiaalitoimistossa : Sinusta on tehty niin paljo huoli-ilmoituksia nimettömänä!
        Ei asia edennyt mihinkään suuntaan vaikka olivat vissiin tehneet toisenkin kerran.

        Ei minulla riitä KELAN työttömyyspäiväraha edes sakkojen maksuun.
        Sakkorangaistuksen jos saa niin en saa 20-30päivään mistään rahaa!
        Sakkorangaistus voidaan työnä ja jos en mene töihin niin minä joudun vankilaan!

        Kyllä minä mielummin vankilaan menen, kun alan NUOLEMAAN TUOLLAISTEN PERSEITÄ joiden mielestä FACEBOOKISSA OLOLLA SAADAAN KUNNIAA sekä OIKEUTTA TAPPAA IHMINEN!

        Ei minun vanhemmat ole velvollisia elättämään minua, mutta en pysty pitämään edes asuntoa jos sakkorangaistuksen saan eli olen ilman rahaa noin 2 kuukautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on vainonneet minua samaan aikaan, kun minulla on adhd lääkitys ollut pielessä ja mielenterveystoimiston hoitaja ei suostunut varaamaan aikaa lääkärille/psykiatrille kun sanoin : Tämä lääke annos on liian matala ja sitä pitäis nostaa!

        Terveyskeskuksen lääkäri ohjas mielenterveystoimistoon.
        Vankilassa otettiin adhd lääkkeet pois ja en ole mennyt sen jälkeen mielenterveystoimistoon, koska sanoin psykiatrille : Minusta on hyödytöntä syödä ADHD lääkkeitä, koska kyttää minua ja toiset saa sikailla miten huvittaa ja minua syytetään joka asiasta ja näitä päihdeongelmaisia tuetaan ELÄKKEELLE ja yhteiskunta maksaa heille kaikki!

        Minulle ei ole edes Inarin kunnan sosiaalitoimi tarjonnut ASUNTOA eikä kysyny : Olisko sinun mielenterveydelle hyväksi jos lähtisit vaikka töihin kokeilemaan erialoja, koska kunnalla on mahdollisuuksia hakea työpaikka kunnan palveluista niin sinustakin vois olla enemmän hyötyä ja loppus tuo FACEBOOKISSA räkyttäminen, koska olet noin hyvä räkyttämään niin voisit Inarin kunnan työntekijänä räkyttää ylemmälle taholle niin hekin sais tietää että mitähän täällä oikeesti tapahtuu ja miksi sinä räkytät siellä FACEBOOKISSA!

        Minulle sanottiin Inarin kunnan sosiaalitoimistossa : Sinusta on tehty niin paljo huoli-ilmoituksia nimettömänä!
        Ei asia edennyt mihinkään suuntaan vaikka olivat vissiin tehneet toisenkin kerran.

        Ei minulla riitä KELAN työttömyyspäiväraha edes sakkojen maksuun.
        Sakkorangaistuksen jos saa niin en saa 20-30päivään mistään rahaa!
        Sakkorangaistus voidaan työnä ja jos en mene töihin niin minä joudun vankilaan!

        Kyllä minä mielummin vankilaan menen, kun alan NUOLEMAAN TUOLLAISTEN PERSEITÄ joiden mielestä FACEBOOKISSA OLOLLA SAADAAN KUNNIAA sekä OIKEUTTA TAPPAA IHMINEN!

        Ei minun vanhemmat ole velvollisia elättämään minua, mutta en pysty pitämään edes asuntoa jos sakkorangaistuksen saan eli olen ilman rahaa noin 2 kuukautta!

        Saan noin 595euroa kuussa KELAn työttömyyspäivärahaa.
        Vankilassa saan ASUNNON, RUOKAA, VAATTEET, vähän rahaa ja henkilökunnan jonka siirryn paikasta toiseen jos yleensäkään haluan poistua osastolta!

        Inarin kunnalta en ole saanut, kuin just sitä PUUTETTA JA KURJUUTA jota Suomen valtio antoi suvuille jo Petsamoon!

        Kyllä minusta tuolla SYYTTÄJÄLLÄ on iso vika päässä, kun 20-30 sakkorangaistusta määrää vaikka kyllä tässä on aihetta määrätä AINAKI 60vuotta vankeutta, koska EN OLE LOPETTANUT VIELÄKÄÄN VAAN VAIHDOIN SOME KANAVAA!

        Kyllä minäkin sen ymmärrän, että OMALLA NIMELLÄ JA NAAMALLA jos menee SOMEEN niin se on kunnianloukkaus, mutta jos on ANONYYMI ja naamaton niin EI VOI SYYLLISTYÄ KUNNIANLOUKKAUS eikä muihinkaan rikoksiin jos vain KIRJOITTAA!!!

        Ei kukaan sanonut tuota vaan minun piti ITSE OPISKELLA TUOKIN SUOMEN PERUSTUSLAISTA!

        KEKKONEN nousee kohta haudasta ja huutaa : SAATANAN TUNARIT JA EI EDES HAUDASSA SAA RAUHASSA MAATA, KOSKA KANSA KOHELTAA VIELÄ PAHEMMIN JA KORVAUKSIA EI SAADA IKINÄ TAKASIN!!!!


      • Anonyymi

        Minun pitää ilmoittaa etukäteen käräjille perusteet miksi kiistän syytteet!

        Saan pyytää myös todistajia käräjille eli todistajat voi todistaa, että MINÄ EN OLE LOUKANNUT KUNNIOITA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää ilmoittaa etukäteen käräjille perusteet miksi kiistän syytteet!

        Saan pyytää myös todistajia käräjille eli todistajat voi todistaa, että MINÄ EN OLE LOUKANNUT KUNNIOITA!

        On kyllä ERIKOINEN KIRJA tuo FACEBOOK jos ei Suomessa EI SAA EDES KIRJOJA KIRJOITTAA!

        Niillä oli joku kirjailoiden kokous ollut Inarin kunnassa jossa käsittelivät aihetta KIRJOJEN KIRJOITTAMIS SENSUURI jolla vievät kirjailijoilta vapaan oikeuden kirjoittaa kirjoja ja kirjoihin omia ajatuksia!

        Kyllä minä luen kirjoja myös ja olen minä niistä kirjoista lainannut myös pätkiä sekä maininnut kenen kirjoittamasta kirjasta olen tekstin lainannut!


    • Anonyymi

      Sussiunakkoo!

    • Anonyymi

      Salonkikelpoinen peppu myös

    • Anonyymi

      Voi pyhä jyssäys sentään!!!

      Me ollaan kusessa kaikki jos en voita tätä käräjää, koska meiltä lähtee kaikki paperitkin koska niitä kutsutaan ASIAKIRJOIKSI!!!

      Käy niin, kuin Petsamossa aikoinaan petsamolaisille!
      Aamulla heräsivät ja lähtivät töihin niin työpäivän aikana saivat tietää ettei ole mitään, koska EDES PANKKITILIÄ ei ole olemassa koska tuokin on ASIAKIRJAAN perustuva tili!

    • Anonyymi

      En minähän tarvi todistajia, koska minähän pystyn PERUSTELEMAAN etten ole loukannut kenenkään kunniaa!

      • Anonyymi

        Voi olla Rauhan Nobelista myös kyse, koska Suomessa on RAUHA ja minähän istuin kunnianloukkaus sakon RAUHAN TEEMAN ALLA myös!

        Minä olen kirjoittanut ilmeisesti jossain vaiheessa YK:lle ja jossain vaiheessa sain IG:ssä ilmoituksen jossa luki ” hän saattaa olla rasisti.”
        Minun kommentti poistettiin hänen sivulta, koska joku oli tehnyt ilmiannon.
        IG ilmoitti, että minun pitäis tehdä joka ilmoitus koska kyseessä oli RASISMIA!

        Olen ratkaissut rasismi ongelman, mutta en ole nähnyt vastausta koska minun poistua facebookista.

        Facebookissa ei ole voi olla rekistöitynyt käyttäjä jos ilmoittaa, että ” Ei alkuperäinen suomalainen voi olla Suomessa rasisti.”
        Suomalainen voi olla FACEBOOKISSA rasisti, mutta suomalainen ei voi olla SUOMI24 rasisti koska tässä mainitaan SUOMI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla Rauhan Nobelista myös kyse, koska Suomessa on RAUHA ja minähän istuin kunnianloukkaus sakon RAUHAN TEEMAN ALLA myös!

        Minä olen kirjoittanut ilmeisesti jossain vaiheessa YK:lle ja jossain vaiheessa sain IG:ssä ilmoituksen jossa luki ” hän saattaa olla rasisti.”
        Minun kommentti poistettiin hänen sivulta, koska joku oli tehnyt ilmiannon.
        IG ilmoitti, että minun pitäis tehdä joka ilmoitus koska kyseessä oli RASISMIA!

        Olen ratkaissut rasismi ongelman, mutta en ole nähnyt vastausta koska minun poistua facebookista.

        Facebookissa ei ole voi olla rekistöitynyt käyttäjä jos ilmoittaa, että ” Ei alkuperäinen suomalainen voi olla Suomessa rasisti.”
        Suomalainen voi olla FACEBOOKISSA rasisti, mutta suomalainen ei voi olla SUOMI24 rasisti koska tässä mainitaan SUOMI!

        Suomi24 on luotu Suomessa suomalaisia varten ja täällä kirjoitellaan suomeksi.

        Ei suomen kieli voi olla rasistinen kieli, koska suomi on suomalaisten äidinkieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 on luotu Suomessa suomalaisia varten ja täällä kirjoitellaan suomeksi.

        Ei suomen kieli voi olla rasistinen kieli, koska suomi on suomalaisten äidinkieli.

        Onneksi mulla on aikaa perustella kantani, koska olen parhaimmillani just tuossa ja koko maailmasta ei välttämättä löydy täydellistä johtajaa.

        Tuskin Stubb niin hullu on että väittää olevansa kansaa viisaampi, koska Suomessa perinteisesti kansa on ollut aina päättäjiä viisaampia. Hyvät johtajat sekä päättäjät arvostaa just sitä SUOMALAISTA KANSAN VIISAUTTA, koska Suomen kansahan on aina ollut VIISASTA!

        Muualta tuotu viisaus on tyhmyyttä, mutta Stubb edustaa kansaa ja hänen vaimohan luonnollisesti arvostaa koska hän on päässyt meidän viisaiden porukkaan Stubbin vaimona.
        Jos olis toisinpäin niin tuo olis TYHMYYTTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi mulla on aikaa perustella kantani, koska olen parhaimmillani just tuossa ja koko maailmasta ei välttämättä löydy täydellistä johtajaa.

        Tuskin Stubb niin hullu on että väittää olevansa kansaa viisaampi, koska Suomessa perinteisesti kansa on ollut aina päättäjiä viisaampia. Hyvät johtajat sekä päättäjät arvostaa just sitä SUOMALAISTA KANSAN VIISAUTTA, koska Suomen kansahan on aina ollut VIISASTA!

        Muualta tuotu viisaus on tyhmyyttä, mutta Stubb edustaa kansaa ja hänen vaimohan luonnollisesti arvostaa koska hän on päässyt meidän viisaiden porukkaan Stubbin vaimona.
        Jos olis toisinpäin niin tuo olis TYHMYYTTÄ!

        Pärjään sillä, kun LAITAN LAIMINLYÖNNIT jotka kohdistuu koko Lapin lääniin ja nuo ei johdu HYVINVOINTIALUEESTA vaan päättäjistä jotka on hoitaneet tehtäviä ja tukeneet matkailua sekä samalla syrjineet ja kaltoinkohdelleet joka paikkakunnalla alkuperäisiä kyläläisiä.

        Rovaniemikään EI PYSTY HOITAMAAN TEHTÄVIÄÄN, koska yksi HELIKOPTERI ei voi ottaa kyytiin, kuin 1-2 potilasta ja jos on huono sää niin se helikopteri ei pääse tunturin yli!

        Palvelut on luotu paikallisille ei MATKAILIJOILLE jotka tukkii meidän hoitojonot ihan päivystyksessäkin!

        En minä toimi matkailualalla joten EN VOI OLLA MYÖSKÄÄN VASTUUSSA!
        Enkä ole ainut LAPPILAINEN joka on VITTUUNTUNUT TÄHÄN MATKAILU TOUHUUN!

        Olen AINUT johon on alettu luottamaan, koska USKALSIN NAISENA TEHDÄ ILMOITUKSEN!
        Ilmoitus koski myös Sodankylän kunnan puolella olevaa Kevitsan kaivosta joka on turvallisuus rasitteena.
        Tuo vaikuttaa myös Kittilään.

        Lapin läänissä annetaan lupia tyyliin ” Hupi-lupia”, mutta KUKAAN EI KANNA VASTUUTA!

        Lentokone tippuu niin millä täällä hoidetaan pelastustehtävät?
        Vastaus : Soitetaan 112 niin Rovaniemi hoitaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe