Miksi elokapina huusi "alas valkoinen ylivalta"

Anonyymi-ap

Eilisessä mielenilmauksessaan. Mitä he tarkoittavat?

180

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä haluavat että valkoiset kansanedustajat vaihdetaan tummiin

• Anonyymi

Osaamisesta viis, väri ratkaisisi

• Anonyymi

Eb saa vastata, kun sensuuri toimii

• Anonyymi

He haluavat että eettisemmät aasialaiset ja afrikkalaiset diktatuurit ottavat maailmassa vallan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaamisesta viis, väri ratkaisisi

Nuo rasistit eivät tajua, että ihmisiä on vain yksi rotu, ihminen. On eri sävyisiä ihoja lukemattomia, mutta ihon alla olemme kaikki samanlaisia, yksilöeroja huomioimatta. Ehkä 'keltaihoiset' ovat syystä tai toisesta olleet älykkäimpiä vuosituhansien saatossa, mutta samaa ihmisrotua hekin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo rasistit eivät tajua, että ihmisiä on vain yksi rotu, ihminen. On eri sävyisiä ihoja lukemattomia, mutta ihon alla olemme kaikki samanlaisia, yksilöeroja huomioimatta. Ehkä 'keltaihoiset' ovat syystä tai toisesta olleet älykkäimpiä vuosituhansien saatossa, mutta samaa ihmisrotua hekin ovat.

Valehtelet. Ihmisrotuja on olemassa, kuten koirarotujakin, ne eroavat ulkonäöltään ja ominaisuuksiltaan toisistaan.

• Anonyymi

Tähän ei näemmä pysty vastaamaan.

• Anonyymi

Ei, vastaus aina häviää

• Anonyymi

Tarkoittaako ne että poliisit pitäisi olla värillisiä.

• Anonyymi

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää!

Jeesus Kristus on vuodattanut verensä Sinun syntiesi tähden. Hänellä on nyt kuoleman ja tuonelan avaimet.

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää.
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Johannes 3:16.

Jeesus kutsuu Sinua Golgatan ristille. Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi.
        ”Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,” 1 Pietari 3:18

Tule Herran tykö ja löydät levon sielullesi. Hän voi parantaa kaikki sairautesikin.
        ”Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon.” Matteus 11:28.

”mutta häntä haavoitettiin meidän rikkomustemme tähden, runneltiin meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällään, että meillä olisi rauha, ja hänen haavojensa kautta meidät on parannettu.” Jesaja 53:5.

Jeesuksen veri puhdistaa Sinut kaikesta synnistä, kun teet parannuksen ja käännyt teiltäsi.
        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Johannes 1:9
        ”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen Kristuksen.” Apostolien teot 3:19-20.
        “Pietari vastasi: ”Kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan” Apt.teot 2:38.

Älä menetä toivoasi, vaikka olisit vaikeassa elämäntilanteessa. Jumalalle kaikki on mahdollista. Joel 2:13
        ”Repäiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, palatkaa Herran, teidän Jumalanne, luo. Hän on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja hyvin armollinen, ja hän katuu pahaa.”

Ota vastaan Jeesus, Jumalan Poika. Hänen laupeutensa ja armonsa on joka päivä uusi. ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” Johannes 1:12

“Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?” Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.” Johannes 11:25-27

Usko toimii rakkauden kautta. Rakkaus ei koskaan häviä.
        ”Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme. Mutta suurin niistä on rakkaus.” 1 Korinttilaiskirje 13:13
        ”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Johannes 13:34

Yksinkertainen rukous, jos et vielä tiedä miten rukoilla:
        “Herra Jeesus, minä uskon, että sinä olet Jumalan Poika ja olet kuollut ristillä syntieni tähden ja nousit kuolleista ylös kolmantena päivänä. Ole minulle armollinen ja auta tekemään parannus. Anna syntini anteeksi ja johdata minut oikealle polulle. Kiitos. Aamen. ”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää!

Jeesus Kristus on vuodattanut verensä Sinun syntiesi tähden. Hänellä on nyt kuoleman ja tuonelan avaimet.

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää.
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Johannes 3:16.

Jeesus kutsuu Sinua Golgatan ristille. Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi.
        ”Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,” 1 Pietari 3:18

Tule Herran tykö ja löydät levon sielullesi. Hän voi parantaa kaikki sairautesikin.
        ”Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon.” Matteus 11:28.

”mutta häntä haavoitettiin meidän rikkomustemme tähden, runneltiin meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällään, että meillä olisi rauha, ja hänen haavojensa kautta meidät on parannettu.” Jesaja 53:5.

Jeesuksen veri puhdistaa Sinut kaikesta synnistä, kun teet parannuksen ja käännyt teiltäsi.
        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Johannes 1:9
        ”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen Kristuksen.” Apostolien teot 3:19-20.
        “Pietari vastasi: ”Kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan” Apt.teot 2:38.

Älä menetä toivoasi, vaikka olisit vaikeassa elämäntilanteessa. Jumalalle kaikki on mahdollista. Joel 2:13
        ”Repäiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, palatkaa Herran, teidän Jumalanne, luo. Hän on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja hyvin armollinen, ja hän katuu pahaa.”

Ota vastaan Jeesus, Jumalan Poika. Hänen laupeutensa ja armonsa on joka päivä uusi. ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” Johannes 1:12

“Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?” Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.” Johannes 11:25-27

Usko toimii rakkauden kautta. Rakkaus ei koskaan häviä.
        ”Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme. Mutta suurin niistä on rakkaus.” 1 Korinttilaiskirje 13:13
        ”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Johannes 13:34

Yksinkertainen rukous, jos et vielä tiedä miten rukoilla:
        “Herra Jeesus, minä uskon, että sinä olet Jumalan Poika ja olet kuollut ristillä syntieni tähden ja nousit kuolleista ylös kolmantena päivänä. Ole minulle armollinen ja auta tekemään parannus. Anna syntini anteeksi ja johdata minut oikealle polulle. Kiitos. Aamen. ”

Alkaa olla viimeiset hetket tulla uskoon ja päästä mukaan ylöstempaukseen. Tänne jäävistä suuri osa kuollee jo alkuhetkillä, jos ydinsota aloitetaan samoihin aikoihin kuin meidän ylöstempauksemme on.

• Anonyymi

Elokapinaan ei enää pidä hyväksyä valkoisia.

• Anonyymi

eihän siellä ainakaan järkeviä ole koskaan ollut, joten alempiosaisia valkoisia ainoastaan.

• Anonyymi

Haluavat että suomessa valta pitää antaa kurkkuja katkoville jihadisteille. Sekä juutalaisten kansanmurhaa.

Samaa Hullu-Greetta viestitti terroristihuivillaan.

• Anonyymi

Greetan äiti laulaa luikutteli ihan hienosti eilen All song på Skansen ohjelmassa, upea blondi. Kannattaa muuten tutkia hieman tarkemmin Gretan sukujuuria, paljastuu jätti yllätys, täytyy mennä useampia sukupolvia taaksepäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Greetan äiti laulaa luikutteli ihan hienosti eilen All song på Skansen ohjelmassa, upea blondi. Kannattaa muuten tutkia hieman tarkemmin Gretan sukujuuria, paljastuu jätti yllätys, täytyy mennä useampia sukupolvia taaksepäin.

Tarpeeksi kun mennään sukupolvia taaksepäin niin huomataan että ollaan apinoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi mennä Greetan kohdalla kovin kauas, ihan 1800- luvulta löytyy mielenkiintoista tietoo, joka selittää lähinnä hänen rahoituskanaviaan.

• Anonyymi

juu, kyllä se niin kusipää hullu elehti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullapa outo suku🙈
        Mun on Sentään Karjalasta😇

• Anonyymi

Valkoihoisista pitää päästä eroon. Osaamisesta viis, kun on värillinen

• Anonyymi

Minkä väriset siellä elokapinassa valtaa pitävät?

• Anonyymi

"alas valkoinen ylivalta"

tarkoittaa

alas valkoinen ylivalta

Vihreissä se tarkoitti, että valitsivat Diarran sijaan vitivalkean Sofia Virran. Vihreät ovat aina niin johdonmukaisia...

• Anonyymi

Elokapina koostuu pääosin valkoisista, eikö maahanmuuttajat mahdu mukaan?

• Anonyymi

Nähtävästi he ovat liian tolkun ihmisiä

• Anonyymi

He ovat useinkin paenneet kapinoita rauhallisempiin oloihin...

• Anonyymi

Kapina on ilmeisesti muslimien

• Anonyymi

...kielteinen julkisuus voisi aiheuttaa vaikeuksia KELAssa ...

• Anonyymi

Somalien kannattas liittyä porukkaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juurikin tätä se tarkoittaa

• Anonyymi

Alas ruskea alivalta, mitäs se tarkottaisi sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin tätä se tarkoittaa

Missäs meillä sellaista ylivaltaa on?

• Anonyymi

NIINKU VAIKKA IRAN JA KIINA TAI UGANDA ET KAIKKI ON TUMMAN RUSKEITA KIELTÄÄ JEESUKSEN JA UHRAA VUOHIA.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Hallituksen arvio, että ansioturvaa saavia kepittämällä saadaan noin 20 000 ihmistä työhön, ei ole tästä maailmasta."

Eihän tuo tyhjäntoimittajalössi tuohon itse usko. Ne vain saa itse rahansa siitä, että toinen toistaan tyhmemmät persukset uskovat ihan millaista roskaa tahansa, joka vain ruokkii heidän äärityhmää kateuttaan.

Hallituksen nyt päättämät "säästöt" lisäävät Kelan menoja ja vähentävät pienomistusta suur- ja institutionaalisen omistuksen hyväksi. Kuten on tarkoituskin. Sellaista saa kun äänestää persujen kaltaista "työväenpuoluetta".

Se on mahdollista, että Teemu Selänne tosiaan uskoo omiin juttuihinsa, sehän on vain jääkiekkoilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hallituksen arvio, että ansioturvaa saavia kepittämällä saadaan noin 20 000 ihmistä työhön, ei ole tästä maailmasta."

Eihän tuo tyhjäntoimittajalössi tuohon itse usko. Ne vain saa itse rahansa siitä, että toinen toistaan tyhmemmät persukset uskovat ihan millaista roskaa tahansa, joka vain ruokkii heidän äärityhmää kateuttaan.

Hallituksen nyt päättämät "säästöt" lisäävät Kelan menoja ja vähentävät pienomistusta suur- ja institutionaalisen omistuksen hyväksi. Kuten on tarkoituskin. Sellaista saa kun äänestää persujen kaltaista "työväenpuoluetta".

Se on mahdollista, että Teemu Selänne tosiaan uskoo omiin juttuihinsa, sehän on vain jääkiekkoilija.

Siis kela on pelkkä eläke laitos Suomen kansalaisille veronmaksajille ja Sossu taas on avustus puoli ja erikseen on eri uskonnoilla omat avustukset.

• Anonyymi

BLM kannattaa väriä.

• Anonyymi

Valkoisesta elokapinasta pitää päästä eroon.

• Anonyymi

Elokapina pohjautuu kansallissosialismiin.

Tunnuksensakin on pikkuisen muutettu versio hakarististä.

• Anonyymi

Elokapina ja Nato käyttävät molemmat tunnuksenaan hakarististimuunnelmaa.

• Anonyymi

Vassut ovat aina tykänneet siitä maasta. Nyt varsinkin kun totalitarismin kukkaset näkyy siellä.

• Anonyymi

No jos vertaa Hitlerin merkkejä merkki hullulle niin hindujen hakaristi löytyy Koreasta ja Vietnamista Mongoliassa shamaaneilla kuin samoja merkkejä on ortodoksikirkon venäläisillä Venäjällä ja Ukrainan armeijassa Ukrainassa et ette voi elää merkkiriippuvaisina.Riippuvuus eri uskontoihin sotilas merkkeihin ja ansiomerkkeihin harhauttaa väärin käsityksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokapina ja Nato käyttävät molemmat tunnuksenaan hakarististimuunnelmaa.

NATOn merkki on ilman suunnat jos olette käynyt yhtään mitään koulua maan päällä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elokapinan huudossa valkoisten vallasta ei tarkoiteta mitään ihon väriä vaan kansalaissodan voittaneita valkoisia eli ei-sosialisteja.

• Anonyymi

Sieltäkö se muka kumpuaa, tuskinpa.
        Kyllä ne oikeasti haluaavat maahanmuuttajien nousevan valtaan täällä Suomessakin.

• Anonyymi

Juuri näin , liike on vihervasemmisto radikaaliliike, jonka tarkoitus on lakia rikkomalla sekoittaa länsimaista yhteiskuntajärjestelmää?! Suurin osa työtä vieroksuvia yhteiskunnan elättejä, jotka eivät tiedä mitään yritysten ympäristövastuusta. Itse aiheuttavat suurimmat haitat ja päästöt mellakoimalla ja haittaamalla liikennettä.
        Kannattaisiko mennä Venäjälle missä päästöjä tehtaillaan urakalla Ukrainassa, vai tulleeko rahoitusta Kremlistä?????

• Anonyymi

No siis opiskelleet tekee erilaista työtä kuin ne jotka ei opiskele. Ja yrittäjät taas tekee eritavoin kuin työntekijät kyseessä on tuotanto myynti verot palkat ja riippuu siitä miten teet.Voit perustaa kioskin ärrän maksat aloitus paketin ja aloitat maksaa veroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltäkö se muka kumpuaa, tuskinpa.
        Kyllä ne oikeasti haluaavat maahanmuuttajien nousevan valtaan täällä Suomessakin.

Arabimaiden kansalaiset tietysti kuuluu sinne heidän historiaan. Meillä muilla heimoilla on omat historiaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin , liike on vihervasemmisto radikaaliliike, jonka tarkoitus on lakia rikkomalla sekoittaa länsimaista yhteiskuntajärjestelmää?! Suurin osa työtä vieroksuvia yhteiskunnan elättejä, jotka eivät tiedä mitään yritysten ympäristövastuusta. Itse aiheuttavat suurimmat haitat ja päästöt mellakoimalla ja haittaamalla liikennettä.
        Kannattaisiko mennä Venäjälle missä päästöjä tehtaillaan urakalla Ukrainassa, vai tulleeko rahoitusta Kremlistä?????

Menkää Kuolan niemimaalle siellä on päästöjä.

• Anonyymi

Eihän ne luuseri tiedä itsekään miksi siellä istuvat.

• Anonyymi

Elokapinalliset ovat sekavan sortin seurakuntaa. Suurin osa jäsenistöä on ylemmän keskiluokan hemmoteltuja kersoja, jotka tuntee TUSKAAAA, joka kuuluu nuoruuteen. Heitä voisi verrata 1970- luvun taistolaisiin, joista monesta tuli vihree ja muutamasta suurkapitalisti kuten Wahlroosista.

• Anonyymi

Kannattelevat maailmaa 🌍 hartioillaan 😇

• Anonyymi

Lähes joka vuosikymmenellä on nuorisossa omat iljetyksensä. 1960-luvulla oli kommunistinuoret ja kun tultiin 1970-luvulle osa näistä, ( ns. sinipaita-taistolaiset ) vaativat eloapinamaisesti sosialismia ja kommunismia Suomeen, sekä Suomen liittymistä Neuvostoliiton orjavaltioihin.

• Anonyymi

Kun punikit saa hilloa, heistä tulee kapitalisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattelevat maailmaa 🌍 hartioillaan 😇

TUSKA FESTIVAALI KAISANIEMI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUSKA FESTIVAALI KAISANIEMI

Parempi sekin kun istua kadulla 🤘

• Anonyymi

säkkeihin noi on pakattava kaikki

• Anonyymi

No kyseessä on terroristiliike, joka on rasistinen myös.

• Anonyymi

He huutaa suoraan rasistista huutoa. Alas valkoinen ihminen on heidän motto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He huutaa suoraan rasistista huutoa. Alas valkoinen ihminen on heidän motto.

Miksi tähän rasismiin ei puututa? Ainiin, se on sitä parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tähän rasismiin ei puututa? Ainiin, se on sitä parempaa.

EIKÖHÖN................
        VIHREÄT MIEHET ASEMISSA.

• Anonyymi

Politiika tunkee läpi ympäristöliikkeen.

• Anonyymi

Huutavat itelleen kun muusta eivät ymmärrä.eikö huutaneet Reetalle jotta lentäs takas Ruottiin,se ei taas ymmärtäny niin poliisit autto vähän.

• Anonyymi

Englannissa elokapina on todettu äärijärjestöksi.

• Anonyymi

Elokapina on äärivasemmistolainen järjestö, mutta melko harmiton.
        Ei täällä ole mitään äärioikeistolaisiakaan ryhmiä, jotka olisivat uhka. Yksittäisten ihmisten tekoja, mielenterveyspalveluista kun on karsittu jo vuosikymmenten ajan...

• Anonyymi

Englanti ei kuulukaan enää sosialististen eurostotasavaltojen liittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Englanti ei kuulukaan enää sosialististen eurostotasavaltojen liittoon.

Siellä järki voitti.

• Anonyymi

Rasistista öyhötystä, joka ei johda mihinkään.

• Anonyymi

Ne tarkottaa sitä kun somalipakolaiset aikanaan rakensi orjina koko Suomen ja heillä on siten oikeus myös tuhota tai purkaa kaikki Suomen rakennukset.

• Anonyymi

Somalit kylläkin rakensivat ainoastaan pääkaupunkiseudun ja siitäkin vain itäisen puolen. Eikä heillä ole aikeita mitään tuhota, paitsi nyt ehkä kantasuomalaisen vätyksen itsetunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somalit kylläkin rakensivat ainoastaan pääkaupunkiseudun ja siitäkin vain itäisen puolen. Eikä heillä ole aikeita mitään tuhota, paitsi nyt ehkä kantasuomalaisen vätyksen itsetunto.

Taisivat olla virolaisia rakentajia

• Anonyymi

MISSÄ NÄET RUSKEAN SOMALIN RAKENNUSTYÖMAALLA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MISSÄ NÄET RUSKEAN SOMALIN RAKENNUSTYÖMAALLA?

ei sitä ihmettä kukaan ole nähnyt, mustalaisen sentään varastamassa työkaluja.
        somalit vie rahoja, pankkikortteja, rahapusseja ja tunnuslukuja kurkkivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...vai rakensivat ... jos saisin miljoona euroa raksalla töitä tekevästä , kyseisen kansan jäsenestä eikä muuta tuloa , kerjuusauva kourassa kuolisin nälkään ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rakentaminen Suomessa onnistuisi, kun rakentaminen Somaliassa ei onnistunut? Eikö kulttuureissa ole mitään pysyvää? Lapsiluku ainakaan ei ole jäänyt kantasuomalaisten tasolle. Miksi muut kulttuuriset piirteet muuttuisivat heti kun valtiorajoja ylitellään? Eivätkö kehitysmaalaiset enää tuo kehitysmaakulttuuriaan mukanaan omine ongelmineen? Tilastot kuitenkin kertovat paljon eri kulttuureista ja Ruotsissa on havaittu eri kulttuurien käytännönkin olevan erilainen kuin kantaruotsalaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rakentaminen Suomessa onnistuisi, kun rakentaminen Somaliassa ei onnistunut? Eikö kulttuureissa ole mitään pysyvää? Lapsiluku ainakaan ei ole jäänyt kantasuomalaisten tasolle. Miksi muut kulttuuriset piirteet muuttuisivat heti kun valtiorajoja ylitellään? Eivätkö kehitysmaalaiset enää tuo kehitysmaakulttuuriaan mukanaan omine ongelmineen? Tilastot kuitenkin kertovat paljon eri kulttuureista ja Ruotsissa on havaittu eri kulttuurien käytännönkin olevan erilainen kuin kantaruotsalaisilla.

Ruotsipa ei ole enää hyvinvointivaltio ja tämä näkökanta on erään tunnetun taloustieteen professorin kanta Ruotsin nykyiseen tilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somalit?
        Ihan tosissasiko väität tuollaista?

• Anonyymi

Haluavat muu sukupuoliset päättämään asioista muiden puolesta

• Anonyymi

Yle varmaan ottaa kopin tästä, sillä huutohan on umpi rasistinen valkoisia kohtaan.

• Anonyymi

Tämäkään ei pidä paikkaansa. Valkoista kohtaan voi kyllä olla rasisti niin hassulta kuin se kuulostaakin, mutta ainoastaan jos valkoinen on koko yhteisön vähemmistöä lukumääräisesti.

Pähkinänkuoressa: AINOASTAAN MAAN ETNISTÄ/SIÄ VÄHEMMISTÖJÄ KOHTAAN VOI ILMETÄ RASISMIA.

Kantasuomalainen ei voi kokea tulevansa syrjityksi suomessa, koska on enemmistöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkään ei pidä paikkaansa. Valkoista kohtaan voi kyllä olla rasisti niin hassulta kuin se kuulostaakin, mutta ainoastaan jos valkoinen on koko yhteisön vähemmistöä lukumääräisesti.

Pähkinänkuoressa: AINOASTAAN MAAN ETNISTÄ/SIÄ VÄHEMMISTÖJÄ KOHTAAN VOI ILMETÄ RASISMIA.

Kantasuomalainen ei voi kokea tulevansa syrjityksi suomessa, koska on enemmistöä.

Eikö olekin sairasta, että ihmisiä kohdellaan Suomessa ihonvärin mukaan?
        Vähemmistöllä pitää olla suuremmat oikeudet kuin enemmistöllä, ei näin. Jokaisenhan pitäisi olla lain mukaankin samanarvoinen.

• Anonyymi

Rasisti vihaa valkoisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin sairasta, että ihmisiä kohdellaan Suomessa ihonvärin mukaan?
        Vähemmistöllä pitää olla suuremmat oikeudet kuin enemmistöllä, ei näin. Jokaisenhan pitäisi olla lain mukaankin samanarvoinen.

Olette päästänyt rasisti muslimeja töihin kelaan vai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SUOMALAISET KOKEE RASISMIA JOKA PÄIVÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla syrjitty jos vähemmistöä kohdellaan paremmin kuten monesti nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuessani ruotsinkielisellä alueella, koin syrjintää ja rasismia, vaikka kuulun koko Suomen alueella enemmistöön eli valkoihoisiin suomenkielisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väität siis, että Eteläafrikan musta väestö ei voinut kokea rasismia apartheidin aikaan, koska he kuuluivat sen maan enemmistöön ja kantaväestöön. Koska mielestäsi enemmistöä EI VOI syrjiä, niin silloin ei heitäkään voinut syrjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli Etelä-Afrikan apartheid ei ollut rasismia.

• Anonyymi

Elokapina on puhtaasti antifasistinen liike (Gretan vanhemmat kuuluisia antifantteja) joten tämä iskulause kuuluu heidän repertuaariinsa.

• Anonyymi

Käytännössä sama aate punikkien kanssa.

• Anonyymi

Tämä on myös feminististä intersektionaalisuutta joka on erittäin rasistinen aate.

• Anonyymi

Tätä intersektionaalisuutta vihervassut yleisesti kannattaa.

• Anonyymi

Woke, pride, BLM samaa skeidaa

• Anonyymi

woke, pride, blm samaa roskaa

• Anonyymi

Persujen natsi valtaa tietysti

• Anonyymi

Juutalainen rasisti natsi vihaat muita et ole kuin 666 itse.

• Anonyymi

Persut eivät ole natseja. He vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut tietoisesti ja välillisesti nostaa antisemitismia. Sitten punikit hurskastelee mistä antisemitismi johtuu. Tekopyhyydellä ei ole rajoja. Muista aina tämä kun rienaat persuja natseiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut eivät ole natseja. He vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut tietoisesti ja välillisesti nostaa antisemitismia. Sitten punikit hurskastelee mistä antisemitismi johtuu. Tekopyhyydellä ei ole rajoja. Muista aina tämä kun rienaat persuja natseiksi.

Persuissa on huikeasti enemmän ei-ateisteja kuin vihervassuissa. Persuissa täten on väkeä joka siunaa Israelia ja juutalaisia. Onko punikeissa niitä jotka rukoilee juutalaisen kansan puolesta? Tuskin. He vihaa Israelia kun samaistuessaan putteen, kannattavat hamasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuissa on huikeasti enemmän ei-ateisteja kuin vihervassuissa. Persuissa täten on väkeä joka siunaa Israelia ja juutalaisia. Onko punikeissa niitä jotka rukoilee juutalaisen kansan puolesta? Tuskin. He vihaa Israelia kun samaistuessaan putteen, kannattavat hamasia.

Sitäpaitsi vihreä liike on natsien perustama muinaisessa Saksassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi vihreä liike on natsien perustama muinaisessa Saksassa.

Miksette vihreitä syytä natseiksi punikit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikkeja ja erästä uskontoa yhdistää antisemitismi. Natseja ei maassa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putte siis tukee hamasia. Onko kivaa olla puten leirissä vihervassut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putte siis tukee hamasia. Onko kivaa olla puten leirissä vihervassut?

On on, me viihdytään siellä oikein hyvin. Putte on cool.

• Anonyymi

Greta saatettiin kahden komean univormuisen adjutantin taluttamana pois kadulta.

• Anonyymi

Et erota adjutanttia ja konstaapelia toisistaan? Mee inttiin

• Anonyymi

OLIKO GRETA KOVASSA HUMALASSA..............
        GRETA OLI VARMAANKIN SYÖNYT JAUHOJA JA OTTANUT MIETOJA.

• Anonyymi

Ruskeat vaan saa elää.

• Anonyymi

valkoisen ylivallan vastakohta on musta alivalta

paitsi on olemassa henkilö Ali Valta, niin myös mustaihoinen Ali Walta

• Anonyymi

Siksi, että tasa-arvo kuuluu kaikille maailmassa ja kaikilla on oikeus hyvään elämään. Eikö toi nyt ole itsestään selvyys? Varmasti muille kuin natseille on.

• Anonyymi

....siis .. aivan kaikille... myös oman maan köyhyyseläkeläisille , sairaille ja hoitopaikan tarpeessa oleville vanhuksille ? Pitäisiköhän kysäistä siltä Tuppuraiselta ?

• Anonyymi

Reetta Tunberg,tuo Ruottalainen kiusantekijä pentu!

• Anonyymi

Siksi, että tasa-arvo kuuluu kaikille maapallon ihmisille ja kaikilla on oikeus hyvään elämään. Eikö toi nyt ole itsestäänselvyys? Varmasti muille kuin natseille toi onaivan selvää.

• Anonyymi

Palkka kuuluu työntekijälle

• Anonyymi

Joo, ei eko-diktatuuria

• Anonyymi

Meidän pitää siis siis taantua kehitysmaaksi, niin sitten on tasan yhtä kurjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän pitää siis siis taantua kehitysmaaksi, niin sitten on tasan yhtä kurjaa.

Jos joku hyppää avantoon, muiden on seurattava tasa-arvon nimessä

• Anonyymi

Natsi-saksan upseereita ei ole enää olemassa, he kaikki ovat jo kuolleet.
        Vassarille tämä on ainoastaan vihanpurkaus laillisesti ja demokraattisesti valittua hallitusta vastaan, anarkisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkka kuuluu työntekijälle

Ei kadulla istumisesta makseta palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kadulla istumisesta makseta palkkaa.

Koneen säätiö tukee elokapinaa ja Aki Kaurismäki on ainakin luvannut maksaa sakot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku hyppää avantoon, muiden on seurattava tasa-arvon nimessä

Kerrankin asiallinen huomautus ja siihen asianmukainen vastaus. Jotkut ajattelee vielä...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aiheellinen varoitus. Mut todellakin: ketä kiinnostaa? Jos kansa vajotetaan apatian tilaan...?

• Anonyymi

Ne antoi ilmi, etteivät ajattele. Kuuntelevat mitä jotkut on huudellu ja matkivat perässä. Näyttää normaallimmalta. Toisaalta, ehkä ne haluaa "mustan ylivallan", eli ÄO luvut alas?

• Anonyymi

Se tarkoittaa vain sitä, että elokapina on tietyn aatesuunnan ulkoparlamentaarista painostusta harjoittava iskuryhmä, joka toimii terrorin rajamailla.

• Anonyymi

Elokapina on antinatsistinen liike. Myös putinistit ovat antinatseja.
      Itse natseilla oli myös tiukat luonnonsuojelulliset lait ja mm. eläinten suojelu oli huippuluokkaa.

Siis natsit taistelivat ja antinatsit taistelevat luonnon puolesta juutalaista rahavaltaa vastaan. Siksi elokapinassa liehuvat myös Palestiinan liput.

• Anonyymi

Sieltä se löytyi taas se natsien ja antinatsien yhdistävä tekijä: juutalaisvastaisuus. Näihin kun vielä muslimit liittyvät niin uusi holokausti voidaan aloittaa.

• Anonyymi

Rasismikortti suuntaan tai toiseen, on korruptio-vallankäyttäjien, pörssikeinottelijoiden huijausta, jolla kansalaisia vedätetään äänestämään, eduskunnan yksipuoluejärjestelmää, joka ajaa vain veroparatiisiyrityksien ja pörssimonopolien, ansaitsemattomia voittoja verokeitaisiin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17928171/oppositio-vaistelee-jalleen-elakelaiskoyhyys-kansanmurhaa-rasismikortin-taakse#comment-121892875

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18504199/maahanmuuttajien-maarat-2023-ovat-ennatyssuuret-tiedottaa-tilastokeskus#comment-129538535

Olisittepa nähneet rasismikortin nöyristelijöitten ilmeet, tänään kerjuuttamisjonossa, kun sinne pölähti jälleen, PetosKokPersRkpkd:n ennätyssuuren maahanmuuttoaallon, uusia maahanmuuttajia, ulkomaista sote-työvoimaa, veroparatiisi-pörssirikollismonopoleille, oli paljon puhuvat ilmeet, kertoi petetyksi tulleiden, höplästä vedettyjen epäuskosta, todellisuuden edessä.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/halla-aho-esittaa-ulkomaalaisille-tyontekijoille-3000-euron-minimipalkkavaatimus-halpatyovoima-tulee-kalliiksi/417062cc-e1ab-4268-befb-b34f5e66ee9c

• Anonyymi

Mikäli Suomen kansalaisia, jo alkaisi kiinnostamaan, puolustaa omia oikeuksiaan, niitä menetettyjä vaatia takaisin, on alettava avaamaan se sanainen arkku ja ottamaan näppäimistöjä haltuun, vaatimalla veroparatiisiyrityksiä verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luonto-ilmasto-ym vastuisiin. Ökytukien ja verohelpotusten, osake-vakuutuskuoririkollisuuden lakkauttamiset jne eivät tapahdu, elleivät kansalaiset itse niitä osaa vaatia.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18018979/2000ekk-minimielakkeet-ennenaikaisen-laitos--ja-kotihoidon-tarpeen-poistaminen#comment-123191989

https://www.swissinfo.ch/eng/swiss-politics/pension-swiss-switzerland-vote-protest/73323356

Olen antanut esimerkkiä, miten se tehdään kirjoittamalla, jokainen voi tehdä sen omalla tavallaan, miten parhaiten osaa, ilman väkivaltaa tietysti, mutta vaatikaa, teillä on siihen vielä, ek-ylen ja muiden sananvapauksien rajusta estämisestä huolimatta, jonkinlaiset mahdollisuudet. Te jotka olette someissa, sinne vaatimuksia päättäjille jne.

https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2023/10/23/the-millionaires-calling-for-higher-taxes-i-m-rich-tax-me_6197148_19.html

Suomi on siitä harvinainen valtio, ettei täällä medioissa, näy veroparatiisiyrityksien minkäänlaista kritiikkiä, saati verotukseen ja vastuisiin vaatimisia laisinkaan, toisin kuin kansainvälisissä tiedotusvälineissä, joissa ei ole perustuslain vastaisilla pakkomaksuilla, ylläpidettävänä yksityistettyä ek-mediaa, kuten ek-yle Suomessa, joka todellakin ylläpitää valekeskustelu-alustoja äärioikeistolle, ja uutisten tilalla on lähinnä veroparatiisihovien juoruja, eri mieltä olevat sensuroitu keskusteluista, kuin Venäjällä konsanaan.

• Anonyymi

Elokapina on osa neo-marxilaisuudesta juurensa juontavia aatteita/liikkeitä.

Muita neo-marxilaisuudesta juurensa juontavia aatteita/liikkeitä on mm. black lives matter, green new deal, intersektionaalinen feminismi, pride, jne.

Neo-marxilaisuus syntyi aikoinaan länsimaissa, kun länsimaiden marxilaiset huomasivat Neuvostoliitosta, että Marxin talousteoria käytäntöön sovellettuna johtaa taloudelliseen katastrofiin. Neo-marxilaiset hylkäsivät marxilaisen talousteorian ja korvasivat marxilaisen tavoitteen taloudellisen epätasa-arvon ja taloudellisten luokkarajojen murskaamisesta keksimällä uudenlaisia "sosiaalisia luokkarajoja" ja "sosiaalisen epätasa-arvon" muotoja.

Neo-marxilaisen aatteen mukaan perinteinen länsimainen, kristillinen kulttuuri ylläpitää noita "sosiaalisen epätasa-arvon muotoja" ja "sosiaalisia luokkarajoja". Neo-marxilaisen aatteen toimintatavaksi muodostui siksi perinteisen länsimaisen kulttuurin ja perinteisten länsimaisten instituutioiden tuhoaminen. Tuhoamista tehdään esim. nk. canceloimalla eli mustamaalaamalla, levittämällä propagandaa sekä vääristelemällä sanojen merkityksiä ja soluttautumalla erilaisiin instituutioihin ja pyrkimällä vaikuttamaan sisältäpäin.

Neo-marxilaiset liikkeet pyrkivät siksi
      - mustamaalaamaan ja vääristelemään länsimaiden historiaa
      - demonisoimaan valkoihoisia ihmisiä
      - normalisoimaan seksuaaliepänormaaliuksia
      - muuttamaan kirkkojen ja muiden yhteisöjen oppeja
      - vääristellen kehumaan värillisiä ihmisiä
      - vähättelemään alikehittyneiden maiden kulttuurien vääryyksiä

• Anonyymi

...pikkulikat saaneet "mustaa makiaa" ...

• Anonyymi

Jos noin. Ni huivi+ tuo , liekö muslimien/ islami nousua huudelleet, ken tietää?

• Anonyymi

Tatkottasko mattia, saulia tai jotain muuta vanhempaa valkopäätä?
      Alas... No tuo kyllä outoa. Ei kai ne alemmas voi vajota.

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18504199/maahanmuuttajien-maarat-2023-ovat-ennatyssuuret-tiedottaa-tilastokeskus#comment-129538535

Eipä taida pari promillea vahvempi, pahanmakuinen viininlitku, ylihinnoitellussa lähi-veroparatiisikaupassa, paljon lohduttaa, kun rasismikortti maahanmuuttajat, ulkomainen halpatyövoima, veroparatiisiyrityksien ökytukien kahmintaan, saa työpaikat ja oma väestö, yksinkertaiset rasismikortin nöyristelijät, ajetaan kerjuuttamisjonoihin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17942266/kun-keskustellaan-quotvainquot-rasismista-ja-ei-rasismista-niin-mista-silloin-ei-keskustella-#comment-122094134

Rasismikortti vastaan tai puolesta, myötä tai ei, hyödyttää aina, vain ökyrikkaita perintö- ja verosuunnittelija-osake-vakuutuskuori-pörssirikollisia ja niiden voittoja verokeitaisiin, ajavia korruptiopoliitikkoja. Aina kun äänestät, tuolla perusteella rasismikortti yllykkeenä, vastaan tai puolesta, luovutat oikeutesi veroparatiisi-pörssikriminaaleille.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17928171/oppositio-vaistelee-jalleen-elakelaiskoyhyys-kansanmurhaa-rasismikortin-taakse#comment-121892875

Ainut keino Suomen ns. kantaväestölle, puolustaa oikeuksiaan, tai vaatia niitä takaisin, on vaatia veroparatiisiyrityksien verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luonto-ilmastovastuuseen laittamista, ökytukien haitallisten ja verovälttelyyn menevien, lakkauttamista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17833541/petoskokpersujen-piti-lakkauttaa-ek-yleisradio-ja-poistaa-jattirahoitus

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16694097/quothyvantekevaisyysquotvaltio-on-demokratian-ja-oikeusvaltion-vastakohta-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18312368/6-200-000-000-porssirikollisten-havittaja-ym-sotabisneksiin

Suomi on äärioikeiston rasismikorttia nöyristelleitten takia, nyt ylimilitarisoitu, äärioikeistolainen poliisivaltio, jossa enemmistö kansalaisista, ei omaa aitoa, ajanmukaista, taloudellista oikeusturvaa, joka on Suomen perustuslakiin säädetty kansalaisoikeus, joka ei tämän päivän Suomessa, enää toteudu.

https://www.swissinfo.ch/eng/swiss-politics/pension-swiss-switzerland-vote-protest/73323356

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18018979/2000ekk-minimielakkeet-ennenaikaisen-laitos--ja-kotihoidon-tarpeen-poistaminen#comment-123191989

Vaatikaa veroparatiisiyrityksiä verotukseen ja aitoon yhteiskuntavastuuseen ja aitoa, ajanmukaista, taloudellista oikeusturvaa, Suomen eläkeläisväestölle. Siten ja vain siten, puolustatte myös aitoa demokratiaa, oikeusvaltio-periaatetta, kansalaisten ihmis-kansalais-potilaiden-itsemääräämisoikeuksia.

Moderni oikeusvaltio Sveitsi, toteuttanut jo 2 500€/kk MINIMIELÄKKEET ja on yhtä kallis hintatasoltaan, kuin Suomi, mutta myös edullisempi monien etuuksien ja tukien, aidomman julkisen sektorin halvempien hintojen takia, kuin Suomi, jossa ei aitoa julkista sektoria enää ole ja hinnat nostettu esim. bussiliikenne, uimahallit jne jopa sata prosenttia vuodessa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18080243/ilmaiseksi-suomen-eteen-toita-raataneille-kuuluvat-2000ekk-minimielakkeet

• Anonyymi

Ei rumpujen päristelyllä luoda Suomesta mitään uutta Sveitsiä korkeine eläkkeineen.

• Anonyymi

He ovat aidosti tuota mieltä.

• Anonyymi

SEHÄN TARKOITTAA YKSISELITTEISESTI SITÄ, ETTÄ ELOKAPINALLISET KAIKKI TULEE HIRTTÄÄ.

• Anonyymi

White Power!

• Anonyymi

Suurinosa elokapinaan osallistuvista ovat älykköjä jotka perehtyvät asioihin hyvin ennenkuin alkavat julistamaan sanomaansa
      Yleensä Elokapinaan osallistuvalta saa selkeän ja perusteellisen vastauksen kysyttäessä.
      Elokapinaan osallistuvat ovat askeettisia luonnonystäviä jotka ovat valmiita luopumaan mukavuuksista vihreämmän planeetan vuoksi.
      Tästä olisi ihan kaikkien syytä ottaa mallia ennenkuin planeettamme tuhoutuu. (n. 5 vuoden kuluttua)

• Anonyymi

Anarkisteja ovat, eivät noudattaneet luvan saanutta suunnitelmää reitistä vaan tekivät omiaan. Seuraavan luvan voi kieltää ei noilla muutenkaan mitään tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anarkisteja ovat, eivät noudattaneet luvan saanutta suunnitelmää reitistä vaan tekivät omiaan. Seuraavan luvan voi kieltää ei noilla muutenkaan mitään tee.

Mielenosoitukseen ei tarvita lupaa. Se on kansalaisoikeus. Toki Elokapinan keinoihin kuuluu nimenomaan kansalaistottelemattomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenosoitukseen ei tarvita lupaa. Se on kansalaisoikeus. Toki Elokapinan keinoihin kuuluu nimenomaan kansalaistottelemattomuus.

Mielenosoitus on täysin eri asia kuin liikenteen pysäyttäminen. Liikenteen pysäyttämiseen tarvitaan lupa. Mieltä voi osoittaa vaikka puistossa tai eduskuntatalon edessä ilman lupaa. Tietenkään aivottomat keloapinat eivät tätä eroa tajua.

• Anonyymi

Ovatko he oikeasti askeettisia ja valmiita luopumaan mukavuuksista?

Epäilen, että hyvin harva heistä luopuisi älykännykästään ja vielä harvempi olisi valmis muuttamaan sähköttömään, viemärittömään mökkiin, jonka ympäristössä itse viljelisi ruokansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko he oikeasti askeettisia ja valmiita luopumaan mukavuuksista?

Epäilen, että hyvin harva heistä luopuisi älykännykästään ja vielä harvempi olisi valmis muuttamaan sähköttömään, viemärittömään mökkiin, jonka ympäristössä itse viljelisi ruokansa.

Sitä minäkin ihmettelen, että missä he Helsingissä viljelevät sitten kasviksensa

• Anonyymi

Woke-meemi, joka paljastaa tuon mädätyksen tulevan Yhdysvalloista.

• Anonyymi

Koska porukka on aivotonta vähälahjaista helposti ohjattavaa massaa.

• Anonyymi

He todistavat, ettei väestönvaihdos ole teoriaa, vaan käytäntöä, jonka haluavat toteutuvan.

• Anonyymi

Nuo huudot todistavat millaisista älykääpiöistä tuo joukkio koostuu.

Ampuivat omaan jalkaan ja paljastivat todelliset kasvonsa huudoillaan. Ilmasto tuntuukin olevan vain peitetarina

• Anonyymi

Musta ylivalta hoitaa kaikki maailman ongelmat

• Anonyymi

Valkoinen valta tarkoittaa oikeistolaisia. Suomessa oli punaisia ja oli sisällisota 1900-luvun alussa valkoisten ja punaisten välillä. Valkoinen valta on usein valkotakkisten johtamaa eli sairaalalääkäreiden. Punainen on vasemmiston väri politiikassa.

• Anonyymi

Valkoinen ylivalta on antanut diagnooseja Greta Thunbergille. Greta Thunberg on kuitenkin vaikuttanut paljon vihervasemmiston ajattelutapaan, kun hän alkoi vähentämään turhaa kulutusta omilla valinnoillaan.

• Anonyymi

Ne haluu vain aikeuksia itselleen. Ja tuleman pitää , mä vedän näköön niitä sitämukaa kun tulee mun nyrkin eteen...
      Ne tarvii kuria ja ruoskaa. Ei armoa moheloille.

• Anonyymi

Tämä värikysymys on rotuasia, valkoiset häiriintyneet nuoret joilla monimuotoisset ongelmat epätietoa sukupuolestaan ja vahva muutoksenpelko (ilmaston) haluaisivat johtajakseen ison joka afrikkalaisen ihmisapinan nämä uskoo yhä perityneensä siitä ja esm ."turrismia" harrastavat tytöt ja pojat haluaisi kokea puistossa jänis tai pupuasussa ottamisen lauman johtajan toimesta. Elokapiet nuoret on tosiaa vaikeasti häiriintyneistä niitä vaikeimpia tapauksia tuossa kertoo myös tavallaan tämä Greetta tapauksena hän kiihottuu vain uhkasta ja pidätyksestä. Elokapina nuoret on ikävästi usein huumeissa ilm. ns essoja ja piriä käytetään. Pahoin pelkään jotta näiden tavoitteet koskee paljolti huumeiden saatavuutta aikuisena maailmaa nähneenä on helppoa huomata jotta huumekauppa on meillä suomessakin arabi ja afrikan maiden tekijöiden käsissä, tuota tosin saattaa tukea valtakin ,useinhan on niin jotta vallasväki saa aineensa ilmaiseksi ala on muutenkin korruptiolle arka. Esm Bryselin huumeiden määrä on suhteessa eun korkeinmpia .

• Anonyymi

Siis kun kaivavat verta nenästä , sitä saa mitä tilaa. Ok hyvä että joku muukin tykkää
      tirvaista käkättimeen. Mullekin yks sama mies tai nainen. Homo tai Lepso , kieroon kasvaneet ulos järjestelmästä. Emme tarvitse sekarotuisia. rakkeja.

• Anonyymi

Venäjän asialla.
      Halutaan islamilaisen maailman sekasorto tänne.

• Anonyymi

Miksi ovat valkoisia.

• Anonyymi

Elokapinan rähinöitsijät on natsibastardeja, jotka vain ratsastavat ilmastonmuutoksella. Varsinaiset tavoitteet ovat aivan muualla. Esimerkiksi juutalaisten joukkotuhoamisessa.

• Anonyymi

Alas valkoinen elokapina. Tilalle musta.

• Anonyymi

Valkoinen ylivalta = demokratia.
      Ryssän asialla ovat.
      Venäjää ihannoivat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomessa voisi puhua mustasta hauraudesta, joka ilmenee sillä, että tummaihoinen syyttää aivan kaikesta valkoisten rasismia, eikä tajua, että se on aivan typerää ja mielen heikkoutta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulipa mieleen tämäkin. Ei tämä ainakaan mitään vahvuutta ole. 😂

https://www.suomenuutiset.fi/uskomaton-naytelma-yle-toimittaja-renaz-ebrahimi-hyokyi-absurdilla-tavalla-esko-valtaojan-kimppuun-lopputuloksena-syntyi-vakuuttava-naytto-siita-mika-woke-ilmiossa-on-pielessa/

– Toisin kuin minä esimerkiksi olen pienestä pitäen oppinut elämään maailmassa, jossa mä joudun jatkuvasti miettimään, mitä mä saan tehdä, kenen merkkivaatteet mä saan ryöstää, kenet mä saan hakata, ketä mä saan mun jengin kanssa potkia päähän, mitä sanoja mä voin käyttää, mitä sanoja musta käytetään.

• Anonyymi

Jos eloapinat pysäyttävät jonkin moottoritien liikenteen, mitä tapahtuu kun tulee onnettomuuksia sen johdosta?
      Ketä syytetään?
      Entä jos joku ajaa eloapinoiden yli? Syyllinen vai syytön?

• Anonyymi

Sankari sanoisin

• Anonyymi

Poliiseja

• Anonyymi

kaikki vain kapinoimaan sillä suomi nousuun

• Anonyymi

Haluaako elokapina tehdä valkoisille sen mitä Hitler yritti tehdä juutalaisille, siltä vaikuttaa

• Anonyymi

Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta, älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelmaaa

• Anonyymi

Nykyään varmaan ilmaston muutoksesta 😅😂🤣

• Anonyymi

Olisit ollut koulussa hereillä, niin tietäisit.

• Anonyymi

Tänään tuo roskasakki katkaisee länsiväylän liikenteen.

• Anonyymi

Kiipeilisivät mieluummin suojeltavissa keloissa, sen sijaan kun istuvat kuin paskatatit yleisillä teillä. Apinat. Etsisivät toisistaan hartaan ja keskittyneen näköisinä kirppuja,

• Anonyymi

Tunnustivat väriä.

• Anonyymi

Noihan etsii kirppuja toisistaan ajoradalla istuessaan, kuin simpansit, siltä se ainakin vaikuttaa

• Anonyymi

Tänään voisivat mennä istumaan Pride marssin reitille

• Anonyymi

Tänään hallitus katkaisee sosiaalitukien maksamisen, jengillä näyttää olevan liikaa vapaa-aikaa ja töitä olis vaikka kuinka paljon. Töihin köyhät!

• Anonyymi

Menisivät oikeisiin töihin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4196
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2729
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      149
      1167
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe