Ikä näkyy, se ei ainoastaan tunnu

Anonyymi-ap

Vuodet vierii, sen huomaa peilistä.
Emme ole kuitenkaan yksin.

Menneisyydessä maan viihdetaivaan huipulla loistaneetkin rapistuva.
Siltsu on olemukseltaan jo keski-iässä. Saanut lihakiloja.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuvat-jari-sillanpaan-olemus-heratti-huomiota-kalajoella-siim-mukana/1381514

Osalle voi käydä taas toisin. Tämäkään mies ei ole kuin ennen.

https://www.seiska.fi/rikos/amfetamiiniriippuvuudesta-karsinyt-marko-supermassa-savolainen-astui-oikeuden-eteen-tunnistamattomana-hurjat-kuvat-lihaksensa-kadottaneesta-bodarilegendasta/1385997

20-vuotta voi muuttaa ihmistä niin fyysisesti, kuin myös henkisesti.
Voimia kaikille.

AV

63

503

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyh. Minä ainakin olen nuori ja voimakas. Omasta mielestäni.
      Wanha isäukkoni tuumasi lähtevänsä kotiseudulleen pohjoiseen keräämään mustikoita ja puolukoita.

Tuumasin hänelle, että eihän varakkaan herrasmiehen ole pakko mennä poimimasn marjoja.
      Naurahti vain, että kyllä sitä nyt vain mennään ja syksyllä löytyy muumioitunut ruumis metsästä.

Siihen ei voinut sanoa muuta kuin, että ota aurinkopaneelilla toimiva laturi mukaan.
      -löytyy ruumis helpommin puhelimen avulla.

>simiti<

• No kuka meistä liki viiskymppisistä on kuin ennen? Ei kukaan, vaikka kuinka hyvin valehtelisi itselleen, niin muille se ei mee läpi. Muillakin on silmät.

• Itseensä voi toki olla vasta vanhemmiten tyytyväinen, mutta se on täysin itsetunnon kehittymisen seurausta. Ehkä myös ulkonäön kypsymistä oman silmän mielestä parempaan suubtaan, kuten itselläni kilojen kertyminen. Vaikka muitten mielestä juuri se voi olla minussa ihan kamalinta ja ruminta ikinä, etten oo enää ohuen ohut vaatenallimainen koikkelehtija, niin mulle henkilökohtaisesti se on pelkkää plussaa. Kunhan ei mennä yli 80 kilon. Sitten alkaa tekee itelläkin pahaa. Näin on hyvä. 😊

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Itseensä voi toki olla vasta vanhemmiten tyytyväinen, mutta se on täysin itsetunnon kehittymisen seurausta. Ehkä myös ulkonäön kypsymistä oman silmän mielestä parempaan suubtaan, kuten itselläni kilojen kertyminen. Vaikka muitten mielestä juuri se voi olla minussa ihan kamalinta ja ruminta ikinä, etten oo enää ohuen ohut vaatenallimainen koikkelehtija, niin mulle henkilökohtaisesti se on pelkkää plussaa. Kunhan ei mennä yli 80 kilon. Sitten alkaa tekee itelläkin pahaa. Näin on hyvä. 😊

80:llä kilolla tehdään hauiskääntöjä 10x6 sarjoja.
        Kerran tytär hämmästyi, kun nostin hänen mönkijän (80Kg) pakettiautoomme.

Tuo 80Kg on maaginen raja voimanostossa. Toinen on 100Kg ja sen jälkeen ei ole enää mitään rajoja tai rajoitteita.
        Se menee jo sekoilukseksi.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo 80Kg on maaginen raja voimanostossa. Toinen on 100Kg ja sen jälkeen ei ole enää mitään rajoja tai rajoitteita.

>simiti<

Aa, okei. 👍Isäntä naama paineisena nosti mut syliin tuossa yks päivä ja näky ottavan jo voimille tämä 76-77 kiloakin elopainoa. Sitä se istuminen teettää, ennen niin vahva mies ei enää ole niin vahva mies. 😅

Hänkin on siis voimanostoa harrastanut. Ei bodausta. Ollu joskus kiva poika syömäänkin ja sikaniskakin oli!

• EivorCreed kirjoitti:

Aa, okei. 👍Isäntä naama paineisena nosti mut syliin tuossa yks päivä ja näky ottavan jo voimille tämä 76-77 kiloakin elopainoa. Sitä se istuminen teettää, ennen niin vahva mies ei enää ole niin vahva mies. 😅

Hänkin on siis voimanostoa harrastanut. Ei bodausta. Ollu joskus kiva poika syömäänkin ja sikaniskakin oli!

No käy hän leukoja vielä vetämässä ja punnertaa, elopainonsa 105 kiloa kanssa. Siirtelee yksinään ojarumpuja pitkin pihaa pyörittelemällä, mitä heikommat ei saa inahtamaankaan. On hänessä yhä voimaa, mutta eihän se maksimaalisena pysy löllöttelemällä kellään. 🙂

Ja toki ikä heikentää kaikkien suorituskykyä. Itelläkin ei oo tasasesti suorituskykyä, vaihtelee valtavasti vanhemmiten. Herkempi muutoksille lyhyellä aikavälilläkin.

• EivorCreed kirjoitti:

No käy hän leukoja vielä vetämässä ja punnertaa, elopainonsa 105 kiloa kanssa. Siirtelee yksinään ojarumpuja pitkin pihaa pyörittelemällä, mitä heikommat ei saa inahtamaankaan. On hänessä yhä voimaa, mutta eihän se maksimaalisena pysy löllöttelemällä kellään. 🙂

Ja toki ikä heikentää kaikkien suorituskykyä. Itelläkin ei oo tasasesti suorituskykyä, vaihtelee valtavasti vanhemmiten. Herkempi muutoksille lyhyellä aikavälilläkin.

Tarkoitan näitä betonisia. Muoviset nyt ei paina mitään verraten.

https://media.tbauctions.com/image-media/d84ea813-b004-47b9-9566-a2c85bc73272/file?imageSize=1024x768&imageFormat=webp

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Katsos vaan, ollaan miehesi kanssa saman painoisia.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Katsos vaan, ollaan miehesi kanssa saman painoisia.

AV

Hän on sua vähän pidempi, vissiin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Hän on sua vähän pidempi, vissiin.

Voi olla, mutta minulla on enemmän lihaksia:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta minulla on enemmän lihaksia:)

AV

Voi olla, jos et vaan istuksi. 😄

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Voi olla, jos et vaan istuksi. 😄

No en istuksi. Kun treenasin kovaa oli paino 116 kg.
        Nyt vain tuo 104-105 joka säilyy samana teki sitten lähes mitä vain. Alapaino ilman treenaamista 103 kg ja kun tekee 3 kuukauden treenit nousee 108 kg tietämille.
        Nyt jossain 105 kg huippeissa.

Treenaamattomuus siis laihduttaa, se on outoa.

AV

• Nojuu, on ollu kuvien perusteella aika jässikkä. Nyt on minusta hoikka, tuolla kun kaupassa käytiin niin hoikalta näyttää monen muun miehen rohjakkeen rinnalla. Toki 191cm pituuskin vähän vaikuttaa jos on päätä lyhyempiä mihin vertaa ja leveämpiä, tukevampia.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Nojuu, on ollu kuvien perusteella aika jässikkä. Nyt on minusta hoikka, tuolla kun kaupassa käytiin niin hoikalta näyttää monen muun miehen rohjakkeen rinnalla. Toki 191cm pituuskin vähän vaikuttaa jos on päätä lyhyempiä mihin vertaa ja leveämpiä, tukevampia.

191 cm/105kg on sopusuhtaisen miehen mitat.
        Mitäs hyviä lukuja muuttamaan, ei ainakaan kannata tulla lyhemmäksi:)

AV

• EivorCreed kirjoitti:

Nojuu, on ollu kuvien perusteella aika jässikkä. Nyt on minusta hoikka, tuolla kun kaupassa käytiin niin hoikalta näyttää monen muun miehen rohjakkeen rinnalla. Toki 191cm pituuskin vähän vaikuttaa jos on päätä lyhyempiä mihin vertaa ja leveämpiä, tukevampia.

Enpä tiiä, mutta jostain syystä oma mies on aina komein. Sittenkin vaikka se olis ärsyttävempikin kun muut yhteensä. 🤣

Silmä on omaksunut 14 vuodessa puolison ainooksi mikä kelpaa ja näyttää hyvälle. Vai johtuuko se tunnesiteistä? Noh.. Kumminkin.

• Anonyymi kirjoitti:

191 cm/105kg on sopusuhtaisen miehen mitat.
        Mitäs hyviä lukuja muuttamaan, ei ainakaan kannata tulla lyhemmäksi:)

AV

Juu, näyttää yhä hyvälle ja nuoremmalle kun yleensä nelikymppiset miehet. Tykkään. 🤗

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Enpä tiiä, mutta jostain syystä oma mies on aina komein. Sittenkin vaikka se olis ärsyttävempikin kun muut yhteensä. 🤣

Silmä on omaksunut 14 vuodessa puolison ainooksi mikä kelpaa ja näyttää hyvälle. Vai johtuuko se tunnesiteistä? Noh.. Kumminkin.

Sama se on minulla, kumppanista saisi mittojen perusteella hyvän voimannostajan.
        On persettä ja reittä ja rintaa vaikka muille jakaa. En kuitenkaan luonnehtisi lihavaksi, silleen rotevan oloinen tapaus siihen verrattuna kenet tapasin:)

AV

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Juu, näyttää yhä hyvälle ja nuoremmalle kun yleensä nelikymppiset miehet. Tykkään. 🤗

Ai kamala jos hänellä olisi vaimona joku ikivanha 46-vuotias nainen, ilkeekö mennä edes kävelylle sellaisen kanssa:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No en istuksi. Kun treenasin kovaa oli paino 116 kg.
        Nyt vain tuo 104-105 joka säilyy samana teki sitten lähes mitä vain. Alapaino ilman treenaamista 103 kg ja kun tekee 3 kuukauden treenit nousee 108 kg tietämille.
        Nyt jossain 105 kg huippeissa.

Treenaamattomuus siis laihduttaa, se on outoa.

AV

Juu, mies ei enää töitten jälkeen ennätä ja jaksa treenailla, vaikka joskus puhunut että vois yrittää vielä... Sitten pitäs syödäkin yhtenään, eikä ehdi olee koko aika syömässä.

Mulle kuitenkin olis tärkeintä, että jotenkin hoitaa fysiikkaansa, kun istuen se saa kohta tukoksen. 🙁

• Anonyymi kirjoitti:

Ai kamala jos hänellä olisi vaimona joku ikivanha 46-vuotias nainen, ilkeekö mennä edes kävelylle sellaisen kanssa:)

AV

Mä olen jo 48. 😄

Näkyy se kehtaavan mua kuljetella julkisesti pitkin ja poikin. Esitellä avopuolisokseenkin.

• EivorCreed kirjoitti:

Mä olen jo 48. 😄

Näkyy se kehtaavan mua kuljetella julkisesti pitkin ja poikin. Esitellä avopuolisokseenkin.

Ei oo vielä isosiskoksi sanonu, vaikka sillä on kyllä 50 v. isosiskokin. 😛

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Juu, mies ei enää töitten jälkeen ennätä ja jaksa treenailla, vaikka joskus puhunut että vois yrittää vielä... Sitten pitäs syödäkin yhtenään, eikä ehdi olee koko aika syömässä.

Mulle kuitenkin olis tärkeintä, että jotenkin hoitaa fysiikkaansa, kun istuen se saa kohta tukoksen. 🙁

Totta, jos kunnolla treenaa pitäisi unohtaa työ ja perhe, tarvitsee paljon lepoa ja ravintoa.
        Ikä vielä lisää levon tarvetta.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, jos kunnolla treenaa pitäisi unohtaa työ ja perhe, tarvitsee paljon lepoa ja ravintoa.
        Ikä vielä lisää levon tarvetta.

AV

Niin, lähtis sitten edes mun kanssa pyöräilee tai perheenä uimaan tjn. Liikkumattomuus mua huolettaa ja joo ärsyttää myös. Pelikone ei liikuta kun käsiä ja sormia. Naaman lihaksia. Töissäkin istuu, vapaalla vaan istuu. Ei hyvä.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Niin, lähtis sitten edes mun kanssa pyöräilee tai perheenä uimaan tjn. Liikkumattomuus mua huolettaa ja joo ärsyttää myös. Pelikone ei liikuta kun käsiä ja sormia. Naaman lihaksia. Töissäkin istuu, vapaalla vaan istuu. Ei hyvä.

No, ei ole hyvä jos noin on.
        Kroppa tarvitsee liikettä.
        Meillä tyttären äiti ei harrasta paljon urheilua. Käy kyllä naisystäviensä kanssa kävelyllä jne. Muutaman kerran olemme saaneet hänet mukaamme salille, se ei vain ole hänen juttu.

Mjoo, jos ei liiku. Tulee ongelmia joka ratkaisuna on painon pudottaminen. Mitä vanhemmaksi ihminen elää, sitä todennäköisemmäksi tuo todellisuus muodostuu.
        Hyvä on pitää itseään edes jossain toimivassa kunnossa, hei kulta missä minun rollaattori on...

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No, ei ole hyvä jos noin on.
        Kroppa tarvitsee liikettä.
        Meillä tyttären äiti ei harrasta paljon urheilua. Käy kyllä naisystäviensä kanssa kävelyllä jne. Muutaman kerran olemme saaneet hänet mukaamme salille, se ei vain ole hänen juttu.

Mjoo, jos ei liiku. Tulee ongelmia joka ratkaisuna on painon pudottaminen. Mitä vanhemmaksi ihminen elää, sitä todennäköisemmäksi tuo todellisuus muodostuu.
        Hyvä on pitää itseään edes jossain toimivassa kunnossa, hei kulta missä minun rollaattori on...

AV

No hän väittää olevansa teräksisessä kunnossa, kun ei oo lihavakaan. Mutta minä en sitä osta, sillä istumalla 24/7 yksikään nelikymppinen ei oo edes kunnossa sasti teräksisessä. Pitää tehä keholla muutakin liikkumista kun käsiä heilutella ja kävellä autosta autoon.

• EivorCreed kirjoitti:

No hän väittää olevansa teräksisessä kunnossa, kun ei oo lihavakaan. Mutta minä en sitä osta, sillä istumalla 24/7 yksikään nelikymppinen ei oo edes kunnossa sasti teräksisessä. Pitää tehä keholla muutakin liikkumista kun käsiä heilutella ja kävellä autosta autoon.

Taino mä en ainakaan pysy kunnossa istumalla, ei edes mun mielenterveys pysyisi kunnossa paikallaan 24/7 möllötellen, ilman liikuntaa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Mä olen jo 48. 😄

Se on sitä nuorta rakkautta, kyl se siitä katoaa, se kehuminen

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä nuorta rakkautta, kyl se siitä katoaa, se kehuminen

Kehuminen?! Ei hän mua ole ikinä kehunut mistään kellekkään. 😅 Ei vahingossakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Voihan sitä paperilla nostaa vaikka tonnin.

• Anonyymi

"Siltsu on olemukseltaan jo keski-iässä. Saanut lihakiloja."

Siltsuhan in iältäänkin jo vuosia ollut keski-iässä, nyt jo liki kuuskymppinen ukko syntyny 1965 elokuussa.

• Anonyymi

Niin, tuossa iässä elämä on jo käytännössä ohi.

AV

• Vuodet vierii ja on ihan luvallista vanheta vuosien kuluessa. On mielestäni surullista, kun nykyään tuntuu niin monelle olevan tärkeintä pyrkiä pitämään kiinni ikuisesta nuoruudesta. Se ei ole mahdollista aivan sama miten paljon treenaa, miten terveellisesti elää, miten monissa kosmeettisista toimenpiteissä käy ja miten trendikkäänä pyrkii pitämään tyyliään. On tietysti fiksua huolehtia itsestään ja on ihan ok vaikkapa ottaa täyteaineita, jos se tuo elämään jotain hyvää, mutta on harhaista kuvitella, ettei ikä vaikuttaisi mihinkään.

Minulle tärkeintä on terveys ja hyvä olo. Haluan pystyä tekemään asioita ja tuntea itseni hyvävointiseksi. Se on paljon tärkeämpää kuin se, miten vanhalta näytän. En minäkään varsinaisesti iloitse harmaista haituvista, jotka erottuvat lähes mustista hiuksistani todella hyvin, mutta ne ovat pelkkää pintaa. Toistaiseksi olen päättänyt värjätä harmaat piiloon oman värisiksi, sillä harmaita ei ole vielä niin paljon, että menisi hermot värjäämiseen enkä tunne harmaata omaksi värikseni. Vielä 😊

Ikääntymisestä on myös paljon hyötyä. Asioihin osaa suhtautua aivan eri asenteella kuin nuorena ja elämästä osaa nauttia jotenkin syvemmin. Tällä hetkellä elän mielestäni aika hyvää ikää kaikin puolin 🤗

• Anonyymi

Mieleltään voi olla nuori loppuun asti, se on tärkeintä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Mieleltään voi olla nuori loppuun asti, se on tärkeintä.

AV

Juuri niin. Omalla asenteellaan voi vaikuttaa merkittävästi siihen, miten vanhaksi itsensä tuntee ja jopa siihen, miten vanhalta muiden silmissä vaikuttaa. Negatiivinen, katkera ja kyyninen asenne vanhentaa ihmistä huikean paljon.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Juuri niin. Omalla asenteellaan voi vaikuttaa merkittävästi siihen, miten vanhaksi itsensä tuntee ja jopa siihen, miten vanhalta muiden silmissä vaikuttaa. Negatiivinen, katkera ja kyyninen asenne vanhentaa ihmistä huikean paljon.

Kyllä, itse tosin ajattelen joskus onko sopivaa käyttää enää nuorille miehille suunnattuja t-paitoja. Joku kauluspaita voisi käydä ikään paremmin:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, itse tosin ajattelen joskus onko sopivaa käyttää enää nuorille miehille suunnattuja t-paitoja. Joku kauluspaita voisi käydä ikään paremmin:)

AV

En tiennytkään, että vaatteissa on jokin ikäsuosituskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään, että vaatteissa on jokin ikäsuosituskin.

Muotiasioissa on tehty perustutkimuksia kohderyhmistä, mutta jos tuntee olevansa paitaan sopiva, voi kai niitä käyttää lisänä nuorentavaa elementtiä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muotiasioissa on tehty perustutkimuksia kohderyhmistä, mutta jos tuntee olevansa paitaan sopiva, voi kai niitä käyttää lisänä nuorentavaa elementtiä.

AV

Enpä ole koskaan huomannut, etät juuri nuoret miehet käyttäisivät tietynlaisia t-paitoja. Yleisesti ottaen ne ovatmun nähdäkseni enemmän vanhempien miesten juttu. Minkänlaisista t-paidoista me nyt sitten puhutaan? Mä näen paljon nuoria miehiä kauluspaidoissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole koskaan huomannut, etät juuri nuoret miehet käyttäisivät tietynlaisia t-paitoja. Yleisesti ottaen ne ovatmun nähdäkseni enemmän vanhempien miesten juttu. Minkänlaisista t-paidoista me nyt sitten puhutaan? Mä näen paljon nuoria miehiä kauluspaidoissakin.

Voi bongata.
        https://www.youtube.com/watch?v=F7SDNtc5waU

• EivorCreed
        Anonyymi kirjoitti:

AV

No tuskin sen tutkimuksen mukaan minunkaan olisi soveliadta käyttää huppareita, risoja farkkuja tai sitruunalla koristeltuja sukkia. Pyh noi etiketit. 👋😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi bongata.
        https://www.youtube.com/watch?v=F7SDNtc5waU

Eipä siellä mitenkään näy erityisesti nuoria miehiä t-paidoissa. Eivät ne todellakaan ole Suomessa ole mikään erityisesti nuorten miesten juttu. Jollei sitten tosiaan puhut jostain erityisistä t-paidoista. Esimerkiksi bändit-paidat ovat erityisesti keski-iän jo ylittäneiden miesten juttu, eli mikä se sitten on se tietty t-paitatyyppi, jota AV ei muka voisi päälleen laittaa? Sanoisin, että sen kun puet vaan. Ei t-paidoissa todellakaan ole mitään ikärajaa. Pikemmin tietynlainen kauluspaitapukeutuinen on nuorten juttu. Ylipäänsä nuoret tuppaavat enemmän olemaan noiden trendien suhteen tarkkoja ja mukavuus esim kesäkuumalla (tai talvipakkasessa) on toisarvoinen juttu. Vanhemmat ihmiset taas välittävät yleensä enemmän mukavuudesta ja siksi t-paita onkin niin yleinen vaatekappale Tietysti poikkeuksia on, mutta useammin noin päin.

Jos AV tarkoittaa sitä trendiä, että nuoret miehet hakevat jostain lastenvaateosastolta päälleen liian tiukkoja paitoja, jotta lihakset näyttäisivät isommilta, niin juu sitä en suosittele. Se näyttää typerältä kenen tahansa päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä siellä mitenkään näy erityisesti nuoria miehiä t-paidoissa. Eivät ne todellakaan ole Suomessa ole mikään erityisesti nuorten miesten juttu. Jollei sitten tosiaan puhut jostain erityisistä t-paidoista. Esimerkiksi bändit-paidat ovat erityisesti keski-iän jo ylittäneiden miesten juttu, eli mikä se sitten on se tietty t-paitatyyppi, jota AV ei muka voisi päälleen laittaa? Sanoisin, että sen kun puet vaan. Ei t-paidoissa todellakaan ole mitään ikärajaa. Pikemmin tietynlainen kauluspaitapukeutuinen on nuorten juttu. Ylipäänsä nuoret tuppaavat enemmän olemaan noiden trendien suhteen tarkkoja ja mukavuus esim kesäkuumalla (tai talvipakkasessa) on toisarvoinen juttu. Vanhemmat ihmiset taas välittävät yleensä enemmän mukavuudesta ja siksi t-paita onkin niin yleinen vaatekappale Tietysti poikkeuksia on, mutta useammin noin päin.

Jos AV tarkoittaa sitä trendiä, että nuoret miehet hakevat jostain lastenvaateosastolta päälleen liian tiukkoja paitoja, jotta lihakset näyttäisivät isommilta, niin juu sitä en suosittele. Se näyttää typerältä kenen tahansa päällä.

Tietysti moni on myös vanhemmiten herkempi tuolle säälle. En tosin usko AV:n vielä ihan niin vanha olevan. Moni vanhempi henkilö joutuu suojautumaan jo vähäiseltäkin tuulenviriltä ja silloin t-paita ei enää ole kovin suosittu vaatekappale. Silloin henkilö tosin yleensä käy jo pitkälti yli kuuttakymmentä.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Tietenkin on sopivaa, jos se tuntuu itsestä sopivalta 😊 Sen myönnän, että karsastan "teinimuotia" itselleni eli en tuntisi oloani mukavaksi esim napapaidassa ja piukoissa farkkushortseissa, mutta en katso kieroon, jos joku muu ikäiseni haluaa pukeutua noin. Vaatteitahan ne vain ovat, mutta henkilökohtaisesti pukeudun hieman klassisemmin tilanteesta tietysti riippuen.

• EivorCreed kirjoitti:

No tuskin sen tutkimuksen mukaan minunkaan olisi soveliadta käyttää huppareita, risoja farkkuja tai sitruunalla koristeltuja sukkia. Pyh noi etiketit. 👋😂

Hupparit on kovassa käytössä täälläkin 😅 Töissä pukeudun "löysät mustat suorat housut + neule + valkoiset tennarit + helmikorvikset"-tyylisesti, mutta vapaa-ajalla huppari on ihan vakiovaate 😊

• Aletheias kirjoitti:

Hupparit on kovassa käytössä täälläkin 😅 Töissä pukeudun "löysät mustat suorat housut neule valkoiset tennarit helmikorvikset"-tyylisesti, mutta vapaa-ajalla huppari on ihan vakiovaate 😊

Hupparit on niin helppoja ja mukavia. Taskuun saa kätevästi kännykän ja avaimet, eikä tartte kasseja ja pusseja niitä varten. 😊👍

Mulla on paaaaljon huppareita ja sävyjäkin löytyy. 😂

Nuo repalehousut mulla on käytössä kotona, tainnu kerran käydä kylilläkin. Mutta kotivaate normisti. Mulla on yleensä tvilliä housut.

• EivorCreed kirjoitti:

Hupparit on niin helppoja ja mukavia. Taskuun saa kätevästi kännykän ja avaimet, eikä tartte kasseja ja pusseja niitä varten. 😊👍

Mulla on paaaaljon huppareita ja sävyjäkin löytyy. 😂

Nuo repalehousut mulla on käytössä kotona, tainnu kerran käydä kylilläkin. Mutta kotivaate normisti. Mulla on yleensä tvilliä housut.

Hupparit on kyllä vaatteista parhaita 😁 Itse suosin vetoketjullisia versioita, on helppo säätää, jos tulee kuuma ja nopea ottaa pois. Pidän huppareita kotona, kauppareissuilla, lenkillä, pojan pelejä katsoessa.. Ihanan monikäyttöinen vaate 🤗

Kotona pidän pääsääntöisesti löysiä pöksyjä, talvisin usein esim samettisia ja kesällä ohuempia. Kesäisin myös hameita. Tänään oli pellavashortsit, kun oli sen verran lämmintä ja oleskelin pihalla paljon, mutta illaksi vaihtui pitkiin urheilutrikoisiin lenkille. Pakko pitää pitkää housua, jos vähän suojaisi hyttysiltä tuolla metsän kupeessa hikoillessa 😬

• Aletheias kirjoitti:

Hupparit on kyllä vaatteista parhaita 😁 Itse suosin vetoketjullisia versioita, on helppo säätää, jos tulee kuuma ja nopea ottaa pois. Pidän huppareita kotona, kauppareissuilla, lenkillä, pojan pelejä katsoessa.. Ihanan monikäyttöinen vaate 🤗

Kotona pidän pääsääntöisesti löysiä pöksyjä, talvisin usein esim samettisia ja kesällä ohuempia. Kesäisin myös hameita. Tänään oli pellavashortsit, kun oli sen verran lämmintä ja oleskelin pihalla paljon, mutta illaksi vaihtui pitkiin urheilutrikoisiin lenkille. Pakko pitää pitkää housua, jos vähän suojaisi hyttysiltä tuolla metsän kupeessa hikoillessa 😬

No mulla on molempia versioita, ullatus. 😜

Hyttyset on taas ollu ahkerasti tänä vuonna napostelemassa, itsekkin suosinu pitkiä lahkeita kun ne paukurat on ärsyttäviä kutistessaan ja pahimmillaan kun pitäisi nukkua! Sitten mä ainakaan en osaa hillitä itseäni, vaan kynsin ihon verille. 🙄

• EivorCreed kirjoitti:

No mulla on molempia versioita, ullatus. 😜

Hyttyset on taas ollu ahkerasti tänä vuonna napostelemassa, itsekkin suosinu pitkiä lahkeita kun ne paukurat on ärsyttäviä kutistessaan ja pahimmillaan kun pitäisi nukkua! Sitten mä ainakaan en osaa hillitä itseäni, vaan kynsin ihon verille. 🙄

En kauheasti yllättynyt 😄

Hyttysiä tuntuu olevan hurjan paljon tänä vuonna tai sitten ne ovat vain entistä kiukkusempia. Käyn ajoittain fribailemassa meidän suvun teinien kanssa ja fribaradat tuntuvat olevan oikeita hyttyskeskittymiä. Sääret ihan paukamilla 😬 Etono-puikko ja antihistamiini tehoaa kutinaan Itselläni aika hyvin, en siedä yhtään sitä kutinaa eritoten nilkoissa.

• Aletheias kirjoitti:

En kauheasti yllättynyt 😄

Hyttysiä tuntuu olevan hurjan paljon tänä vuonna tai sitten ne ovat vain entistä kiukkusempia. Käyn ajoittain fribailemassa meidän suvun teinien kanssa ja fribaradat tuntuvat olevan oikeita hyttyskeskittymiä. Sääret ihan paukamilla 😬 Etono-puikko ja antihistamiini tehoaa kutinaan Itselläni aika hyvin, en siedä yhtään sitä kutinaa eritoten nilkoissa.

Hyvä kun mainitsit Etonon, sehän se on mikä oli loppu ja piti ostaa. Muksut pyysi hyttyspuikkoa, mutten muistanu nimeä kunnes nyt kun luin sen. 😄👍

Pitää kirjottaa lapulle muistiin nimi.

• Anonyymi

Tietysti ikä näkyy. Kaikki meistä muuttuvat. Se muutos ei tosina kaikkien kohdalla ole heti huonompaan suuntaan ja osan ihmisistä kohdalla se heidän oma henkilökohtainen ulkonäköhuippunsa on vasta vanhemmalla iällä (sikäli mikäli sillä nyt on jotain väliä). Jos verrata haluaa, niin pitää aina verrata omaan itseensä parikymppisenä, ei johonkuhun toiseen parikymppisenä.

• Anonyymi

Jospa muutos on jokaisella luonnolliseen suuntaan, jotkut eivät vain sitä itse hyväksy:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa muutos on jokaisella luonnolliseen suuntaan, jotkut eivät vain sitä itse hyväksy:)

AV

Jos se on luonnollista muutosta, niin se luonnollisesti on luonnolliseen suuntaan. Itse asia ei silti muutu yhtään mihinkään. Kaikki eivät ole ulkoisesti parhaimmillaan 16- tai 20- tai 25-vuotiaana. Jotkut ovat, toiset eivät, eikä siinä ole mitään epäluonnollista, jolleivät keinot ole epäluonnollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se on luonnollista muutosta, niin se luonnollisesti on luonnolliseen suuntaan. Itse asia ei silti muutu yhtään mihinkään. Kaikki eivät ole ulkoisesti parhaimmillaan 16- tai 20- tai 25-vuotiaana. Jotkut ovat, toiset eivät, eikä siinä ole mitään epäluonnollista, jolleivät keinot ole epäluonnollisia.

Jep. Ei ns. late bloomer ilmiö ole mitenkään erikoinen tai kummallinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Peukutin koska oon samaa mieltä näistä jutuista. 👍

• Anonyymi

Ikä noissa esimerkeissä oli varsin sivuseikka. Päihdeongelmaiset ei ole koskaan näyttäneet hyvältä.

- Sheena

• Anonyymi

Hyvä pointti, tulisiko tästä vetää se johtopäätös ettei ilman päihdeongelmaa ole kansan suosiossa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti, tulisiko tästä vetää se johtopäätös ettei ilman päihdeongelmaa ole kansan suosiossa?

AV

Ei vaan juuri toisinpäin. Siltsu menetti suosionsa metamfetamiiniin. Aika paha syöksylasku, en toivoisi kenellekään, saati siltsulle.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Pauli Badding, Popeda, Sielun Veljet, Topi Sorsakoski, Olavi Virta yms. Ulkomailla Nirvana, Hanoi, paras kitaristi ever Jimi Hendrick, The Doorsin laulaja, ja tuhannet muut.

Light my fire. vaatii veronsa. Riders on the storm.
        https://www.youtube.com/watch?v=iv8GW1GaoIc

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan juuri toisinpäin. Siltsu menetti suosionsa metamfetamiiniin. Aika paha syöksylasku, en toivoisi kenellekään, saati siltsulle.

- Sheena

Jep, mutta olihan hänellä se ns. hallittu päihteidenkäyttö jo suosion aikakautena.
        Meni vain överiksi koko homma. Kuten monelta muultakin.
        Normaalius ei aina tuota menestystä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, mutta olihan hänellä se ns. hallittu päihteidenkäyttö jo suosion aikakautena.
        Meni vain överiksi koko homma. Kuten monelta muultakin.
        Normaalius ei aina tuota menestystä.

AV

Normaalius nimenomaan voi olla kirosana, kun pitäisi räväyttää. Ihmiset janoaa jatkuvia elämyksiä ja aina vaan hurjempia kokemuksia, elämän pitäisi olla jatkuvaa vuoristorataa. Sama se on julkkisten suosiollakin. Mahdollisimman pöljä lepakon purija, niin suosio on taattu.

• Anonyymi

Pilasit sitte koko aloituksen ottamalla narkkarin
      esimerkisi . Olisit muutakin voinut valita.
      Sivusta

• Anonyymi

Ihminen voi saada komeutta synnyinlahjana karismaa, komeutta, kauneutta ja terveyttä. Mikään noista ei kestä aikaa, jos elämänsä kyllästää tupakalla, viinalla, huumeilla ja muulla huomattavan epäterveellä elämällä. Myös steroidien käyttö tekee tehtävänsä ainakin sisäisesti, ja sisäelinten kunto alkaa jossain kohtaa heijastua myös ulkoisesti.

Alkoholistit ja narkit alkavat olla tunnistettavia paljalla silmällä 5-tai 6-kympin kohdalla, jos ovat vielä hengissä.

Terveen näköinen ja iloinen ihminen miellyttää myöhäiskeski-ikäisessä useimpien silmää, oli sitten ihminen klassisen kaunis/komea tai tavallisempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      717
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe