Jos mieheltä pyytää vaikka äkkiseltään kuvaa, hän lähettää kuvan sieraimistaan. Johtuuko siitä että yleensä miehet pidempiä kuin naiset?
Naiset vastaavasti lähettää kuvan otsastaan jos ovat miestä lyhyempiä.
Jos mies on saanut miettiä kauan poseraamista eli ns valittu hyvä kuva missä ei VÄLTTÄMÄTTÄ näy sieraimet niin sitten mies on taas haudanvakava? Parhaimmillaankin feikkihymy mistä näkee läpi ettei ole rentoutunut?
Otantani perustuu noin 200 miesoletetun kuviin.
Kysymys miehille
7
226
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhahhaaa… aika hyvä!
Ihmiset on huvittavia. Selitys löytyy olkapään kiertäjäkalvosimesta... vakavailmeisillä se on paskana... ja muuten ei näy kun sieraimet, kun käsi ei nouse olkapäälinjan yli. 😄
- Anonyymi
Leikkasin eilen pikkusaksillani nenäkarvani taas vaihteeksi, kun alkoi rehottamaan. Kuvia en ottanut. Some... Mikä some 😅? Onhan tämä kyllä emansipatorisen autuas fiilis kun ainoa somekanava on s24 mitä käytän, ja tätäkin vain muumina. Juutubikin on lähes some. Se on oikeastaan semi-some.
Ennen lähettivät vanhoja armeijakuvia, ajalta kun vielä oli hiukset päässä ja kilot hallinnassa. Ajat on muuttunu nenäkkäiksi.
😁 no minusta löytyy kaksi kuvaa, toinen on nimeltään puujumala ja toinen irvikissa. Toisen "melkein aidosti hymyilevän" kuvan lisäsin mukaan lieventämään epäilyjä siitä ettei pärställäni hymyily onnistu laisinkaan. Tekohymy, mutta kai parempi kuin ei mitään 😂.
Kun katson nuoruuteni kuvia, olen niissä huulet töröllä ja kulmakarvat rytyssä.
Aivan kuin olisin tiukkailmeinen toimintaleffojen sankari.
Tuolloin eräs 17-vuotias tyttö sanoi, että olen paremman näköinen sillä ilmeellä.
Seukattiin pari viikkoa, sitten minulla taisi poseeraus pettää, kun tyttö lähti.Minä en lähettäisi kuvaa sieraimistani, ainoastaan kärsästäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774