JT uskonto vaatii kiirettä. Lääkäri sanoi minulle, että minun täytyy välttää kiirettä. Siksi en käy kokouksissa. Minulla on alhainen stressinsietokyky. Palan helposti loppuun.
Vastaukset 15
- Anonyymi
JT uskonnossa kokee helposti burnoutin. Eräs tieraivaaja paloi loppuun korkean kenttätuntitavoitteen takia, ja joutui sairaalaan. Onko tienraivaajilla vieläkinntuntien laskemista??
- Anonyymi
soopaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soopaa
Kyllä tuo on totta, että eräs tienraivaaja paloi loppuun tuntitavoitteiden takia.
- Anonyymi
Tienraivaajista en tiedä, mutta rivijäsenten ei tarvitse palauttaa kuulemma enää raportteja. Joo, tuo kiireellisyyden ihannointi on ihan totta. Siksi jättäydyin pois, ja vietän kotona aikaa rukouksessa ja lukien Raamattua (Huom! Ei Uuden maailman käännöstä). Elämään tullut ihana rauha, ei kiireisenä hösellystä eikä turhuutta ja tuulen tavoittelua.
- Anonyymi
Tauhaa minäkin kaipaan. Mikään kiire ei ole hyvästä., ei ainakaan kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhaa*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanako antaa rauhan...hehehehehhehehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanako antaa rauhan...hehehehehhehehehe
JT uskonto vie rauhan.,
Nykyisenä IT-aikana on mahdollista korvata kokouskäynnit lähettämällä reaaliajassa videota, kun päästelee Peräilmaa kotonaan. Edellytetään kyllä HI-res videota stereoäänellä. Tällä on hallintoelimen siunaus.
- Anonyymi
Mikä sen on aiheuttanut ...lahkolaisuus ateistisuus.
JT joukossa kaikki paranee! - Anonyymi
Höpsistä! Kokouksiin vaan ja kentälle! Mitä väliä jos tulee stressiä? Tai menee henki? Tämä "asianjärjestelmä" on vain väliaikainen. Paratiisissa sitten olet terve, ei stressiä jne. Nyt kokoukset etusijalle! Just. Tämähän on siis JT logiikka usein. Paljon kirjoituksissa ja puheissa painotetaan tasapainoa, mutta se tarina voi vähän vesittyä kun seurakunnan innokkaat vaativat tehokkuutta. Oikeesti, kokousten ja koko homman väliin jättäminen on elämäsi parhaimpia - jollei jopa paras - päätös.
- Anonyymi
Joo
Mutta vartiotorniseura on kääräissyt miljardien omaisuuden
vaikka loppu on pian.
Luulisiko olevan ongelman käyttää miljardeja kun oikeastaan aika loppuu ? - Anonyymi
Voin todella hyvin ilman kokouksia. Kun oli kokouspakko, vointi oli huono koko ajan.
- Anonyymi
Lääkäri ei pelasta!
- Anonyymi
Anonyymi 2024-07-08 14:04:32
"Voin todella hyvin ilman kokouksia. Kun oli kokouspakko, vointi oli huono koko ajan."
-Tunnen ex-JT:n, joka jätti lahkon, koska lapsensa rupesivat oirehtimaan aina kun tuli aika lähteä valtakunnansalille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484