Nyt pääsin testaamaan sitä paljon pahennusta aiheuttanutta korkkia.
Kyllä, se on todella ärsyttävä! Ihan ensimmäisenä napsautin sen lenkin sivuleikkureilla poikki.
Tyhmä idea koko irtoamaton korkki. Yhtä tyhmä kuin "avataan tästä"-pakkaukset. Siitä se ei varmana aukea.
Myös helppo avata ja sulkea pakkaukset vaativat moottorisahaa auetakseen. Eikä ne ikinä mene kunnolla kiinni!
>simiti<
Ostin limonadipullon
11
194
Vastaukset
Olet oikeassa. Tyhmä korkki. Sitä ei meinaa millään saada takaisin kiinni. Hankala laittaa.
Tuo uudistus oli täydellisen turha ja typerä. 😣❗Se korkki on kyllä perseestä. Pyöräytän sen aina kokonaan irti ensimmäiseksi. Kai ne viisaat päättäjät siihenkin löytää ratkaisun: "Tehdään korkit metallista." Ja näin päästään pikkuhiljaa takaisin lasipullojen aikakauteen. Josta sitten taas puolivuosisadan jälkeen palataan takaisin muoviin.
- Anonyymi
Minä ostan kohta koko torille, ettei vaan valahda verensokerit liian alas tai naama nurin
Et vaan osaa :D
Jos pullosta juo korkki kiinni ja korkki kello 12:ssa se osuu nenään, kello 3:ssa ja 9:;ssä se saattaa osua huuliin ja tuosta alemmas leukaan. Mutta kello puoli 10 tai puoli 2 on aika hyvä. Ellei sitten korkki ole silmässä.
Pullosta kaataessa taas korkista on syytä pitää vähintään yhdellä sormella, tai korkki voi kierähtää juuri kaatolinjalle.
Mutta EU on tämän suunnitellut. Seuraavaksi romutetaan Suomen pullo- ja tölkkipanttijärjestelmä, koska jossain muualla pakkaukset eivät kierrä yhtä hyvin uudelleenkäytettäviksi.Joo, on paska vehe. Tosiaan niin kuin joku jo mainitsi, eivät pullot meinaa enää mennä kiinni. Siispä revin aina sen vitun korkin kokonaan irti.
Ei kandee.. nykäisee sen toisen kiinnikkeen katki, niin johan toimii paremmin. Enemmän tilaa juoda ja korkki menee kivuttomammin kiinni. Toimii.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kandee.. nykäisee sen toisen kiinnikkeen katki, niin johan toimii paremmin. Enemmän tilaa juoda ja korkki menee kivuttomammin kiinni. Toimii.
Pitänee hillitä raivoa ja kokeilla tuota :D
- Anonyymi
Mä olen varmaan sitten tavallista näppärämpi ihminen, kun en näe noissa vähäisintäkään ärsyyntymisenaihetta. 🙂
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Ja jos et ole laittanut korkkia kiinni kun olet työntämässä sitä pullonpalautus automaattiin niin automaatti herjaa, palauta pullo alkuperäiseen muotoonsa. Siinä sitten ihmettelet että mitä, pullo kun on ihan pyöreä ja kunnossa. Lopulta tajusin kokeilla laittaa sen korkin kunnolla kiinni, sen jälkeen kone huoli sen.
En tykkää noista uusista korkeista minäkään. Mä taas en oo kiinnittänyt tohon oikeestaan mitään huomiota. Ehkä johtuu siitä, että oon tottunu sellasen pieneen epämukavuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158