Käyttää enemmän tunteita järjen sijaan. Suuttuu ja pitkävihaistuu pienimmistäkin vastoinkäymisistä tai negatiivisista asioista. Usein tuntuu että minä parikymppisenä olen häntä kypsempi ja rationaalisempi. Hyvin vaikea ihminen siis kun on huonolla päällä joka voi tapahtua äkkiarvaamatta. Tuntuu että täytyy koko ajan miellyttää tai voi tulla suru puseroon.
On ahkera ja taitava marttyyriviitan käyttäjä, eli kääntää riita-tilanteet päälaelleen, syyllistäen mieluummin muita kuin katsoen itse joskus peiliin. Ottaa erittäin pahasti omille hermoille.
Yli 50 vuotias äitini on lapsellisempi kuin minä.
Anonyymi-ap
3
522
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tunnen varmaan.
- Anonyymi
Kun minä olin parikymppinen niin koin myös samaa eräiltä ihmisiltä ja kummastelin kuinka lapsellisia olivat ja pahoja suustaan. Nyt kun olen itse viiskyt niin ei tulis mieleenkään ilkeillä nuorille aikuisille.Pelkäsin silloin että tuleeko minustakin yhtä marttyyri ja suuttuja.Kannattaa pitää etäisyyttä niin säilyy mielenrauha.
- Anonyymi
Kaikki ei aikuistu, varsinkaan sellaiset, jotka eivät ota vastuuta omista tekemisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j851313- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79829Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden249737Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80602- 46585
- 25532
- 37532
- 30528