Laita kuva vaimosta jääkaapin oveen varustettuna tekstillä Kuukauden työntekijä, niin hän huomaa saavansa arvostusta 👍🏼
Parisuhdevinkki miehille
47
380
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin makkarin oveen.
- Anonyymi
Ihana ajatus.
🦄 - Anonyymi
Nythän sinä mainion asian keksit.
- Anonyymi
Saako kuukauden työntekijä pinssin rintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kuukauden työntekijä pinssin rintaan.
Ei vaan prinssin.🫅
Joo ja palkkioksi tästä vielä uusi käsiharja ja mikrokuituliina, niin suosio taattu. :oD
Just ton takia olen alkanut vieroksua miehiä, niille kumppani on pelkkä vitsi suhteen vanhettua.
Mun käsityksen mukaan pitäs käydä just toisinpäin. Arvostuksen vaan kasvaa ihmistä kohtaan joka on jaksanut katsella apianaamaasi ja oikkujasi vuodesta toiseen, eikä suinkaan vähentyä.
Tässä kai perimmäinen syy miksen ikinä enää pariutuisi, ihmiset ei ansaitse munlaista ihmistä vitsikseen. 😊mustasusi kirjoitti:
Vitsi se mieskin on suhteen vanhettua. Pitäisi ajoissa erota, eikä väkisin yrittää.
Kelle on kelle ei. Mä en tykkää tehdä kumppanista mitätöntä, mutta mun kumppanit on moni itse itätöineet itsensä mun silmissäni heittäytymällä välinpitämättömiksi. Siihen loppuu mun mielenkiintokin sitten.
EivorCreed kirjoitti:
Kelle on kelle ei. Mä en tykkää tehdä kumppanista mitätöntä, mutta mun kumppanit on moni itse itätöineet itsensä mun silmissäni heittäytymällä välinpitämättömiksi. Siihen loppuu mun mielenkiintokin sitten.
Se kertoo kyllä rakkauden puutteesta, kun aletaan pitää toista itsestäänselvyytenä.
mustasusi kirjoitti:
Se kertoo kyllä rakkauden puutteesta, kun aletaan pitää toista itsestäänselvyytenä.
Taitaa aika usein olla noin. Silloin minusta on täysin turhaa edes aloittaa suhdetta, jos on luonteeltaan sellanen ettei oikeesti välitä eikä oikeesti merkitse mitään toisen panostukset ja tulee ittestäänselvä, hällä väliä.
Kun en tollasta siedä, en viittis vaivautua tollasen ihmisen takia enää nykyään yhtään mihinkään. Tyhjän saa pyytämättäkin.EivorCreed kirjoitti:
Taitaa aika usein olla noin. Silloin minusta on täysin turhaa edes aloittaa suhdetta, jos on luonteeltaan sellanen ettei oikeesti välitä eikä oikeesti merkitse mitään toisen panostukset ja tulee ittestäänselvä, hällä väliä.
Kun en tollasta siedä, en viittis vaivautua tollasen ihmisen takia enää nykyään yhtään mihinkään. Tyhjän saa pyytämättäkin.Silloin on ehkä alkanut suhteeseen vääristä syistä.
mustasusi kirjoitti:
Silloin on ehkä alkanut suhteeseen vääristä syistä.
Eikä monet ala? Nään usein ihmisiä joilla on minäminä se syy ja juurisyy, eikä sillä toisella oo muuta väliä kun palvella aikansa minäminän tarpeita. Arvotus loppuu jos kumppanikin kaipaa jotain.
EivorCreed kirjoitti:
Eikä monet ala? Nään usein ihmisiä joilla on minäminä se syy ja juurisyy, eikä sillä toisella oo muuta väliä kun palvella aikansa minäminän tarpeita. Arvotus loppuu jos kumppanikin kaipaa jotain.
Se valuvika josta en tykkää ihmisotuksessa ja monella se valuvika on. Että miettii omia saamisiaan eikä yhtään mitähän mä voisin ja pystyisin tuolle antamaan ittestäni, jotta hän voisi hyvin kanssani.
Se pitäisi olla se tärkein kysymys, mitä minä voin antaa eikä miksi vitussa minunkin pitää jotain antaa. Nykyään nään ihmisissä tota jälkimmäistä liikaa ja vihaan sitä tyyliä ja ominaisuutta kun ruttoa.EivorCreed kirjoitti:
Se valuvika josta en tykkää ihmisotuksessa ja monella se valuvika on. Että miettii omia saamisiaan eikä yhtään mitähän mä voisin ja pystyisin tuolle antamaan ittestäni, jotta hän voisi hyvin kanssani.
Se pitäisi olla se tärkein kysymys, mitä minä voin antaa eikä miksi vitussa minunkin pitää jotain antaa. Nykyään nään ihmisissä tota jälkimmäistä liikaa ja vihaan sitä tyyliä ja ominaisuutta kun ruttoa.Kun nään kerrankin jossakin vilauksen tollasesta miksi minunkin pitää jotain antaa, en ikinä enää vilkaise päinkään. Kuollu mun silmissäni.
EivorCreed kirjoitti:
Kun nään kerrankin jossakin vilauksen tollasesta miksi minunkin pitää jotain antaa, en ikinä enää vilkaise päinkään. Kuollu mun silmissäni.
Ja sitten ne minä oon kokenut sitä tätä ja tota, nyt minä vaadin näitä. Muttei yhäkään ajatella mitä minä annan. Kriteerilistaa kyllä lyödään pöytään, vahingossakaan ei puhuta mitä minä annan, että kumppanin on hyvä olla.
Eli mitään ei opittu. Taas lyödää päätä seinään, minä minä minä haluan.EivorCreed kirjoitti:
Ja sitten ne minä oon kokenut sitä tätä ja tota, nyt minä vaadin näitä. Muttei yhäkään ajatella mitä minä annan. Kriteerilistaa kyllä lyödään pöytään, vahingossakaan ei puhuta mitä minä annan, että kumppanin on hyvä olla.
Eli mitään ei opittu. Taas lyödää päätä seinään, minä minä minä haluan.Sitten nää toiset ääripäät, minä annoin niin paljon ja akka perkele ei arvostanut työtäni maailmanäärissä, jonka luultavasti sinä itsekkäästi valitsit ja jätit kumppanisi yksin. Ja näet vain oman kruunusi, tein töitä! Et vain piitannut että toinen jäi työsi takia yksin.
Turha elvistellä. Ajattelit itseäsi, kestä se.
Elämä on kompromisseja, mutta jos ne meinaa elää toisen kanssa, pitää olla valmis uhrauksiinkin. Aamen.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Sitten nää toiset ääripäät, minä annoin niin paljon ja akka perkele ei arvostanut työtäni maailmanäärissä, jonka luultavasti sinä itsekkäästi valitsit ja jätit kumppanisi yksin. Ja näet vain oman kruunusi, tein töitä! Et vain piitannut että toinen jäi työsi takia yksin.
Elämä on kompromisseja, mutta jos ne meinaa elää toisen kanssa, pitää olla valmis uhrauksiinkin. Aamen.Miksi sä kiliset? Mikä on? Ihan sivusta kysyn. Ja mikä helvetti täällä muutenkin on? Ihan todella outoa menoa. Ollut koko yön.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Kylläpä se minäminä vaimenee, kun kohtaa sen oikean.
Alku voi olla esittämistä ja viehättämistä, mutta kun kiintymys iskee, sepä vie ja haluaa olla toiselle riittävä.
Nm. Itke en lemmen tähden.... Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä se minäminä vaimenee, kun kohtaa sen oikean.
Alku voi olla esittämistä ja viehättämistä, mutta kun kiintymys iskee, sepä vie ja haluaa olla toiselle riittävä.
Nm. Itke en lemmen tähden....Ei se kaikilla vaimene. Jotkut ei vaan osaa muuta kuin pyöriä itsensä ympärillä, ei itseään arvioiden vaan itselleen vaatien.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kiliset? Mikä on? Ihan sivusta kysyn. Ja mikä helvetti täällä muutenkin on? Ihan todella outoa menoa. Ollut koko yön.
Eikö tää ookkaan keskusteluareena? Mitä täällä sitten pitäisi tehdä, jos ei keskustella aiheista? Lukea lehdestä otsikot tänne vai? Äh, vitun tylsää. Kivempaa on törmätä ajatteleviin ihmisiin, kun puhuviin päihin.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Sitten nää toiset ääripäät, minä annoin niin paljon ja akka perkele ei arvostanut työtäni maailmanäärissä, jonka luultavasti sinä itsekkäästi valitsit ja jätit kumppanisi yksin. Ja näet vain oman kruunusi, tein töitä! Et vain piitannut että toinen jäi työsi takia yksin.
Elämä on kompromisseja, mutta jos ne meinaa elää toisen kanssa, pitää olla valmis uhrauksiinkin. Aamen.Pääset mukaan ajamaan nossea maanantaina. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ei se kaikilla vaimene. Jotkut ei vaan osaa muuta kuin pyöriä itsensä ympärillä, ei itseään arvioiden vaan itselleen vaatien.
Kysyttävä, että onko oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovusta totean, että tuollaiset ihmiset ovat ihan samanlaisia kenen tahansa kanssa. Kyllä mä ymmärrän, että osa ihmisistä on naiiveja ja kuvittelee, että pystyisivät jotenkin "korjaamaan" toisen ihmisen rakkaudellaan. Tuostakin luulosta kasvaa eroon ajan kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi aina luulla oikeaksi, luuta lihaksi ja päätä paistikkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovusta totean, että tuollaiset ihmiset ovat ihan samanlaisia kenen tahansa kanssa. Kyllä mä ymmärrän, että osa ihmisistä on naiiveja ja kuvittelee, että pystyisivät jotenkin "korjaamaan" toisen ihmisen rakkaudellaan. Tuostakin luulosta kasvaa eroon ajan kanssa.
En tarkoittanut, että on muutettava t o i s t a. Ei muita voi muuttaa. Jokin tapahtuma, kokemus voi muuttaa. Korjaamisjuttuihin en minäkään usko.
Kaik lähtee ihan itsestä.
Alkuhan on sellaista, että ihminen haluaa tietää ja tuntea, onko toinen edes tosissaan.
Olen edelleen sitä mieltä, että jos kohde on oikea ja kemiat myös, niin minäminä jää taka-alalle.
Ja yks. Huumorintaju on tärkeämpää kuin ylpeys.
Muutoin ei jatkoon. Kasvu kesken.
Nm. Itke en lemmen tähden
Mä en sinkkuna ymmärrä, miks tänne sinkut palstalle tällaisia juttuja?
- Anonyymi
Kysy Netalta.
- Anonyymi
No että seuraava suhde onnistuisi, tietysti.
Palsta täynnä hyväntahtoisia vinkkaajia :) Anonyymi kirjoitti:
No että seuraava suhde onnistuisi, tietysti.
Palsta täynnä hyväntahtoisia vinkkaajia :)Aah no joo. Mä en aamuaivoillani kyennyt parempaan. Nyt ymmärrän. :)
- Anonyymi
8:59
Minäpä kysyn sinulta, mikä kaihertaa?
Kyllähän sinkut kaikenlaista pohtivat ihan sinulta lupaa kysymättä.
- Anonyymi
Tämä.., että se on sukupuolittuneesti automaatio, että se kuva on vaimosta..
Mitä lisääntyneestä arvostuksesta seuraa? Lisääntyneitä vaatimuksia?
Hetken epäröin uskallanko kysyä puolison mielipidettä aloittajan vinkistä.
Puoliso nauroi.
Toivottavasti iltapäivällä tuuli on vielä myönteinen.- Anonyymi
Tuli vain mieleni, pari kysymystä.
Kenen työntekijä minä vaimona tarkalleenottaen olisin? Mikä on kuukauden työntekijän bonus? Koska olen jatkuvasti kuukauden työntekijä, niin se varmasti on hyvä peruste palkankorotukselle? Entä koska minulle maksetaan kaikki rästissä olevat palkkani?- Anonyymi
Positiivinen huomio riittää sinulle palkkioksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivinen huomio riittää sinulle palkkioksi.
Ei riitä. Ei millään tasolla. Jollei työnantajani maksa minulle palkkaa, niin otan loparit.
Ota kuva itsestäsi alasti aamulla herättyäsi ja liimaa se jääkaapin oveen.
Tulee vähän perspektiiviä.
Toimii myös vaimolle.
Karisee turhat luulot muka "suurista ongelmista" elämässä."Olenko minä täällä töissä ja sinäkö olet se pomo!"
+2 viikkoa mykkäkoulua.
(ja tuolla en viittaa Liskoon (joka olisi keksinyt tuosta jonkun ovelan vastapallon), vaan ympäristöstäni havainnoimiini parisuhteisiin)
Liskon huumorintajusta:
Kerran olimme Liskolassa ja televisiosta alkoi urheiluohjelma.
Rojahdin nojatuoliin ja sanoin isoon ääneen"Muija jääkiekko alkaa, tuo kaljaa!".
Meni vain hetki ja minulla oli kourassani kylmä kaljatölkki ja virnuileva Lisko vierelläni (veljensä oli käynyt kylässä ja unohtanut tölkin jääkaappiin).
Lisko tiesi kyllä, etten katso urheilua, enkä varsinkaan juo kaljaa.
:)
((meillä oli ana hauskaa yhdessa))- Anonyymi
Mä en ole koskaan tavoitellut kuukauden työntekijän titteliä. Olen siis selvästikin ollut liian tunnollinen ja ahkera, jos tuollaisen saisin. Täytyy löydätä tahtia.
- Anonyymi
Sama. Mä olen aina kokenut noi tollaset kuukauden työntekijä jutut vastenmielisinä ja nöyryyttävinä. Olen parillekin pomolle sanonut, että saa mulle bonuksen antaa, mutta mitään tuollaisia typeriä titteleitä en halua.
- Anonyymi
Mahtavaaaaaaaaaa👍
- Anonyymi
Kokeilen heti.
Mulla on todella hyvin toimiva itsetuhovaisto, mutta rajansa silläkin. Joten en kokeilisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013812BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62475Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2732352- 692160
- 761814
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3811525MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301318Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1981201- 661143
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341142