Ihmiset jotka eivät ymmärrä vanhenevansa

Anonyymi-ap

Koskee enemmän naisia kuin miehiä. Naiset kun on herkkiä lumihiutaleita, niin yhteiskunta ja vallalla oleva feministinen narratiivi tarjoavat heille laajan repertuaarin copeja. Sen vuoksi kaikki negatiivinen mitä naiset kokevat elämässään ei missään nimessä johdu naisen itsensä huonoista valinnoista, vaan naisvihasta, sovinismista, suomalaisten miesten surkeudesta yms.

Mutta siis selvyyden vuoksi, nainen jos olet yli 35-vuotias niin et ole enää nuori vaan keski-ikäinen. Tuon ikäisellä naisella kuuluisi olla jo perhe ja lapsia, mutta jos kuitenkin olet mokannut ja olet yhä "deittailemassa", esim. tinderissä, joko yh:nä tai nirsona kurppana, sinun on tiedostettava pari asiaa. Ensinnäkin miehet tykkäävät nuorista ja näteistä, alle kolmekymppisistä naisista. Siispä mainittu keski-ikäinen kurppa ei ole kenenkään unelma ja jos sellainen oikeasti haluaa pariutua, niin vaatimukset miehen suhteen täytyy laskea minimiin.

101

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas yksipuoleisen tyly kirjoitus. Miehet tykkäävät mistä tykkäävät. Jotkut oikeasti ihannoivat itsestään vanhemmista ja jotkut kaksisataakiloisista.

      Yleistäen miehet tosiaan ovat pinnallisia jotka tykkäävät nuorista ja näteistä. Mutta kun kaikki miehet eivät ole pinnallisia tai samanlaisia kuin sinä.

      Mies on ensisijaisesti ihminen ja yksilö. Erillinen olento sinun puusilmäisestä näkemyksestäsi.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen miehenä, olen ollut joskus jyrkempikin näkemyksieni kanssa. Koskaan en ole halunnut tahallani toisen mieltä pahoittaa. Tahattomasti näin on monestikin voinut käydä, koska olen utelias ja seuraan paljon ihmisiä ympärilläni, mutta en ole aloitteellinen, koska pelot ohjaa minunkin tekemisiäni? Elän mielummin harhassa, että monet heistä pitää minusta🙄


      • Tuli vaan ajatus mieleen, että eikö sekin ole pinnallista, jos tykkää nimenomaan pulskemmista, tai vanhemmista? Siinäkin jotkut ulkonäkö kriteerit täyttyy jonkun silmään. Siis tämä tuli vaan mieleen äsken. Ettei pinnallisuus ole vain sitä, että sattuu tykkäämään vaan näteistä. Nätteys ja kauneus jokaisen silmässä. Sitä ei voi koskaan painottaa liikaa. :D


      • mustasusi kirjoitti:

        Tuli vaan ajatus mieleen, että eikö sekin ole pinnallista, jos tykkää nimenomaan pulskemmista, tai vanhemmista? Siinäkin jotkut ulkonäkö kriteerit täyttyy jonkun silmään. Siis tämä tuli vaan mieleen äsken. Ettei pinnallisuus ole vain sitä, että sattuu tykkäämään vaan näteistä. Nätteys ja kauneus jokaisen silmässä. Sitä ei voi koskaan painottaa liikaa. :D

        Ei yhtään hullumpi pointti. Itse en vällää ihmisen ulkomuodosta tuon taivaallista, se,mitä ihminen on perustavanlaatuisesti merkitsee enemmän. Jos on hyvä tyyppi, niin se on minulle se ja sama vaikka olisi smurffinsininen..

        Mutta palatakseni tuohon pinnallisuuteen.. olet mielestäni tuossa oikeassa, aina kun kumppani valitaan ulkoisin ominaisuuksiin perustuen, on se pinnallista.

        Ja joksinen meistä on jossakin määrin pinnallinen. Ei käy sitä kieltäminen. Toiset vaan enemmän kuin toiset.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei yhtään hullumpi pointti. Itse en vällää ihmisen ulkomuodosta tuon taivaallista, se,mitä ihminen on perustavanlaatuisesti merkitsee enemmän. Jos on hyvä tyyppi, niin se on minulle se ja sama vaikka olisi smurffinsininen..

        Mutta palatakseni tuohon pinnallisuuteen.. olet mielestäni tuossa oikeassa, aina kun kumppani valitaan ulkoisin ominaisuuksiin perustuen, on se pinnallista.

        Ja joksinen meistä on jossakin määrin pinnallinen. Ei käy sitä kieltäminen. Toiset vaan enemmän kuin toiset.

        No sehän on ihan luonnollista, olla ns pinnallinen. En mä tuomitse sellaista mitenkään. Tietty, pelkkä pinta ei kerro ihmisestä kaikkea, eikä kaunis/komea ihminen ole välttämättä ollenkaan mukava, taikka just sulle sopiva. Pitäähän henkilökemian myös toimia, vaikka ulkoiset kriteerit täyttyisikin, ja kiinnostus herää sen myötä. Se henkinen puoli kuitenki ratkaisee. Minä en ole mitään yhden yön juttuja koskaan harrastanut, puutteellisen ulkonäköni vuoksi, niin en tiedä ja osaa sanoa, onko sillä henkisellä puolella niin suurta merkitystä niissä. Kunhan vaan saavat toisensa hetkeksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        No sehän on ihan luonnollista, olla ns pinnallinen. En mä tuomitse sellaista mitenkään. Tietty, pelkkä pinta ei kerro ihmisestä kaikkea, eikä kaunis/komea ihminen ole välttämättä ollenkaan mukava, taikka just sulle sopiva. Pitäähän henkilökemian myös toimia, vaikka ulkoiset kriteerit täyttyisikin, ja kiinnostus herää sen myötä. Se henkinen puoli kuitenki ratkaisee. Minä en ole mitään yhden yön juttuja koskaan harrastanut, puutteellisen ulkonäköni vuoksi, niin en tiedä ja osaa sanoa, onko sillä henkisellä puolella niin suurta merkitystä niissä. Kunhan vaan saavat toisensa hetkeksi.

        Yhden yön jutuilla on oma tilansa ja paikkansa. Kännisekoiluja lähinnä. Mutta toimivat tarpeeseen.

        Jos salamaihastuu ravintolaillan aikana ja kemiat pelaa, niin miksi ihmeessä jättäisi leikin kesken. Mutta harvemmin niistä mitään erikoisempaa syntyy. Toki joskus niinkin voi käydä.

        Ja tuohon pinnallisuuteen.. ihan kaikki ollaan pinnallisia, ainakin jossakin määrin.


    • Mitenkä sinusta tuo mainitsemasi kylmä totuus sitten näyttäytyy?

      Itse en ainakaan huomaa missään erityisemmän tuskastuneita ja elämäänsä pettyneitä 30 + naisia valittamassa, ettei ole perustettua perhettä.

      • Anonyymi

        No ei kai kun naiset on itsepetoksen mestareita. Mutta toisaalta naiset myös syövät vitusti masennuslääkkeitä. Julkisesti ei kehtaa valittaa kun omaa haurasta ja narsistista egoa pitää suojella ja kulisseja pitää yllä.

        Feminismi ja ns "tasa-arvo" ovat tuhoisia yhteiskunnallisia kokeiluja ja parasta olisi että niistä luovuttaisiin välittömästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai kun naiset on itsepetoksen mestareita. Mutta toisaalta naiset myös syövät vitusti masennuslääkkeitä. Julkisesti ei kehtaa valittaa kun omaa haurasta ja narsistista egoa pitää suojella ja kulisseja pitää yllä.

        Feminismi ja ns "tasa-arvo" ovat tuhoisia yhteiskunnallisia kokeiluja ja parasta olisi että niistä luovuttaisiin välittömästi.

        Eli sä et saa p.llua ja se harmittaa?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eli sä et saa p.llua ja se harmittaa?

        Tämä kommentti *REPS* 🤣💦
        Anteeksiii 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti *REPS* 🤣💦
        Anteeksiii 😅

        Saa repeillä! 😁

        Mutta luultavammin totuuskin koko purinasta tuli siinä selväks...😄

        On miehillä vaikka isänä sellaisia p.skajuttuja joita voisin kertoa, jos jaksaisin selittää, mitkä ei mene kuinka pitää.... mutta en jaksa nyt... enkä mä edes ole edes se joka kärsii, vaan mun lapsi.

        Jonkun palstasetulin pillunpuute ärsyttää ja jaksan vittuilla siitä. 😁


    • Anonyymi

      Sun tyyppisiä tulee paljon vastaan treffipalstoilla.

      Incelille ei kukaan vastaa. Eivät edes ne vanhat naiset. Siitä sitten kiukku ja loukkaavia viestejä.

      Viisikymppinen nainen löytää todella helposti seuraa vaikka mitä sanoisit. Kuusikymppisenä alkaa hiljetä. Silloinkin löytää jonkun, jos haluaa.

      Katso peiliin. Myös henkisesti. Mikä sinusta tekee sellaisen, ettei ketään kiinnosta. Lähde nyt ainakin tänäänkin ihmisten ilmoille.

      Siivoa kämppä ja peseydy, siistit vaatteet päälle.

      • Anonyymi

        Edes incelit eivät ole kiinnostuneita viiskymppisistä kurpista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes incelit eivät ole kiinnostuneita viiskymppisistä kurpista.

        Ei näytä pitävän paikkansa, mutta saat pysyä mielipiteessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes incelit eivät ole kiinnostuneita viiskymppisistä kurpista.

        Mä todella toivon noin. Olisi ihana ajatus, että jossain kohtaa olisi ikä, jossa teistä pääsisi lopullisesti eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes incelit eivät ole kiinnostuneita viiskymppisistä kurpista.

        Puuma ilmiö puhuu ihan toista ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuma ilmiö puhuu ihan toista ;)

        Ehkäpä se siis onkin niin, että juuri incelit eivät tykkää, mutta muut miehet kyllä.


    • Luuletko että se keski-ikäinen mies on sitten naisten unelma?

      • Kyllä se taitaa luulla. Myös, että haukkuen naisia saa. 😅


      • Anonyymi

        Varsinkaan valittava ja katkera sellainen. 👍


    • Älä älä, mä olen niin laadukas kurppa ollu ja oon edelleen, ettei mua joka poika saisi vaikka haluaisikin. 😂

      • Ja siis mun laadukkuus ei perustu ulkoiseen, vaan sisäiseen timanttiuteen. 😉

        Ei munlaisia joka oksalla istu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja siis mun laadukkuus ei perustu ulkoiseen, vaan sisäiseen timanttiuteen. 😉

        Ei munlaisia joka oksalla istu.

        Hymy näkyisi olevan häikäisevää laatua edelleen 😂😘


      • E-Lukka kirjoitti:

        Hymy näkyisi olevan häikäisevää laatua edelleen 😂😘

        Eikö ja vitsikin sen mukaan profiilissa. Mulla on oikeasti alkanut toi purukalusto heikkenemään, aika tiuhaan saa hoidatella ja korjailla, vaikka pyrinkin pitämään niistä huolta. Niin ne vaan harvenee juurihoitojen epäonnistumisen myötä.

        Kohta on pakko miettiä hammasimplantteja, mietin vaan mistä hitista pieren niihin rahaa huikeuta summia. Ne kun on rahakkaitten ihmisten etuoikeus, me muut saadaan ne vitun tekarit. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eikö ja vitsikin sen mukaan profiilissa. Mulla on oikeasti alkanut toi purukalusto heikkenemään, aika tiuhaan saa hoidatella ja korjailla, vaikka pyrinkin pitämään niistä huolta. Niin ne vaan harvenee juurihoitojen epäonnistumisen myötä.

        Kohta on pakko miettiä hammasimplantteja, mietin vaan mistä hitista pieren niihin rahaa huikeuta summia. Ne kun on rahakkaitten ihmisten etuoikeus, me muut saadaan ne vitun tekarit. 😂

        Niinpä näkyy olevan, kuvaa vain tuli kurkattua. Itseä harmittaa yksi haljennut hammas mille pitäisi tehdä jotain. Lekuri aikoinaan antoi terveelle hampaalle juurihoitoa ja porasi sen siinä sitten samalla piloille, liian heikoksi kun vikaa hampaasta ei löytynyt, sattui vain satunnaisesti olemaan tutkimushetkellä himpun verran purema-arka.
        Tekareita ei sissus sentään, muistan ikuisesti isöäidin tekarit mitkä valmisti joku juuri valmistunut knöösipoika työn jäljestä päätellen. Mummo näytti tappajahailta ne suussaan, edes teelusikka ei mahtunut hampaitten väliin...miten niillä muka olisi pystynyt syömään 🤣.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Niinpä näkyy olevan, kuvaa vain tuli kurkattua. Itseä harmittaa yksi haljennut hammas mille pitäisi tehdä jotain. Lekuri aikoinaan antoi terveelle hampaalle juurihoitoa ja porasi sen siinä sitten samalla piloille, liian heikoksi kun vikaa hampaasta ei löytynyt, sattui vain satunnaisesti olemaan tutkimushetkellä himpun verran purema-arka.
        Tekareita ei sissus sentään, muistan ikuisesti isöäidin tekarit mitkä valmisti joku juuri valmistunut knöösipoika työn jäljestä päätellen. Mummo näytti tappajahailta ne suussaan, edes teelusikka ei mahtunut hampaitten väliin...miten niillä muka olisi pystynyt syömään 🤣.

        Hahhah, mielikuva tappajahaista. Nyt en saa henkeä, kun naurattaa. 🤣

        Mun isä luopui tekareista, kun tyttäreni rupes aina itkemään hänet nähdessään tekarit suussaan. Olihan isä kuin se yks dentalsticks mainoksen koira ne hampaat suussa. 😅

        Aika teennäisethän ne osaa olla, tekarit jos ne ei istu suuhun.

        Hammaslääkäri multakin rikkoi tämän viimeusimmän hampaan. Korjasi viereistä ja sai irtilohki toisen vierestä niin, että joutui poistamaan sen. 😒


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hahhah, mielikuva tappajahaista. Nyt en saa henkeä, kun naurattaa. 🤣

        Mun isä luopui tekareista, kun tyttäreni rupes aina itkemään hänet nähdessään tekarit suussaan. Olihan isä kuin se yks dentalsticks mainoksen koira ne hampaat suussa. 😅

        Aika teennäisethän ne osaa olla, tekarit jos ne ei istu suuhun.

        Hammaslääkäri multakin rikkoi tämän viimeusimmän hampaan. Korjasi viereistä ja sai irtilohki toisen vierestä niin, että joutui poistamaan sen. 😒

        Nii-in 😂, senpä tilanteen kun olisit nähnyt kun mummo ne kauan odotellut tekeleet suuhunsa tunki ensi kertaa ja se totaalisen tyrmistynyt ilme siihen päälle kun tajusi mun ilmeestä päätellen ja naurusta ettei kaikki nyt ollut ihan kohdallaan, peilin eteen ei ollut vielä ehtinyt 😄


      • E-Lukka kirjoitti:

        Nii-in 😂, senpä tilanteen kun olisit nähnyt kun mummo ne kauan odotellut tekeleet suuhunsa tunki ensi kertaa ja se totaalisen tyrmistynyt ilme siihen päälle kun tajusi mun ilmeestä päätellen ja naurusta ettei kaikki nyt ollut ihan kohdallaan, peilin eteen ei ollut vielä ehtinyt 😄

        Buick 8 v8 kromisäleikkö olisi toinen hyvä vertailukohta 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Nii-in 😂, senpä tilanteen kun olisit nähnyt kun mummo ne kauan odotellut tekeleet suuhunsa tunki ensi kertaa ja se totaalisen tyrmistynyt ilme siihen päälle kun tajusi mun ilmeestä päätellen ja naurusta ettei kaikki nyt ollut ihan kohdallaan, peilin eteen ei ollut vielä ehtinyt 😄

        Präääh, pitikö sun mummo niitä tekareita? Pitikö muokata mitenkään? 😄

        Onhan niissä se pohjauttaminenkin uudestaa aika ajoin, ikenet kun vetäytyy. Minun mummolla louskut sahasi suuhun ja suusta ulos nukkuessaan suu auki. Naurettiin monet kerrat näkyä. Mummoa ei kuulemma haitannu istumattomat suussa pyörivät hampaat. Kesken puheenkin ne luiskahti joskus suusta ulos ja sanoin kukkuu, hampaat tuli näytille. 😄

        Mummo sitten vetäisi ne takas suuhunsa.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Buick 8 v8 kromisäleikkö olisi toinen hyvä vertailukohta 😁

        🤣🤣🤣🤣

        Apuva, nyt on pakko yskiä hetki. Mennä vessaankin, tulee kuset kohta housuun nauraessa täydellä rakolla. 😅👍

        Huhuh näitä mielikuvia sun mummostas! 😆


      • EivorCreed kirjoitti:

        Präääh, pitikö sun mummo niitä tekareita? Pitikö muokata mitenkään? 😄

        Onhan niissä se pohjauttaminenkin uudestaa aika ajoin, ikenet kun vetäytyy. Minun mummolla louskut sahasi suuhun ja suusta ulos nukkuessaan suu auki. Naurettiin monet kerrat näkyä. Mummoa ei kuulemma haitannu istumattomat suussa pyörivät hampaat. Kesken puheenkin ne luiskahti joskus suusta ulos ja sanoin kukkuu, hampaat tuli näytille. 😄

        Mummo sitten vetäisi ne takas suuhunsa.

        Yrittihän se mutta ei montaa kertaa 😀. Niitä sitten korjailtiin monen kerrat, toiset sitten lopulta hommattiin. Ne oli ihan mahdottomat käyttää ne protoversiot, hyvitettiin niistä aiheutuneista kärsimyksistä sitten puolet niiden uudempien hinnasta, oli muistaakseni pitkä prosessi. Mummokin oli vähän tulisen luontoinen että...😁.
        Nyt muistin dentasticksin, piti hetken kelata, juuh yhtäläisyyttä löytyy...vielä kun kertoo näkymän neljällä niin ollaan aika lähellä samaa vaikutelmaa.
        Kyllä mummokin joskus pullautti tekareitaan ulos, useimmiten silloin kun pelotteli meitä naperoita 🤗


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Niinpä näkyy olevan, kuvaa vain tuli kurkattua. Itseä harmittaa yksi haljennut hammas mille pitäisi tehdä jotain. Lekuri aikoinaan antoi terveelle hampaalle juurihoitoa ja porasi sen siinä sitten samalla piloille, liian heikoksi kun vikaa hampaasta ei löytynyt, sattui vain satunnaisesti olemaan tutkimushetkellä himpun verran purema-arka.
        Tekareita ei sissus sentään, muistan ikuisesti isöäidin tekarit mitkä valmisti joku juuri valmistunut knöösipoika työn jäljestä päätellen. Mummo näytti tappajahailta ne suussaan, edes teelusikka ei mahtunut hampaitten väliin...miten niillä muka olisi pystynyt syömään 🤣.

        12:47
        Olikohan sama h.lääkäri, joka toheloi samalla tavalla hampaideni kanssa.
        Parasta oli kun kysyi, että mitäs m e nyt tehdään. M e. Yritti tuplalaskuttaa, vaan ei onnistunut siinäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        12:47
        Olikohan sama h.lääkäri, joka toheloi samalla tavalla hampaideni kanssa.
        Parasta oli kun kysyi, että mitäs m e nyt tehdään. M e. Yritti tuplalaskuttaa, vaan ei onnistunut siinäkään.

        Pitkä laiha kaljuhko mies oli asialla, eläkkeellä jo pohjanmaan kulmilla. Vai että ME, ilmiselvä herrasmies/nainen huonolla laskupäällä 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Pitkä laiha kaljuhko mies oli asialla, eläkkeellä jo pohjanmaan kulmilla. Vai että ME, ilmiselvä herrasmies/nainen huonolla laskupäällä 🙂

        Oli kylläkin nainen huonolla laskupäällä....hahhah. Vaan eipä silloin hymyilyttänyt ääneen. Jo sata vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Olipa taas katkeraa kitinää. Jokainen tietää vanhenevansa, mutta miksi sen pitäisi antaa jotenkin vaikuttaa? En mä tietenkään kiellä sinua ja muita halukkaita tuntemasta itseään ikälopuksi. Itselläni nyt kuitenkaan ei ole mitään tarvetta alkaa ulisemaan moisen takia.

      P.S. ihmisellä ei kuulu olla minkään ikäisenä jotain tiettyä. On jos on, on jos tahtoo, jos ei niin ei. Se siitä.

    • Anonyymi

      Miehet, jotka eivät ymmärrä, että minä ei ole kaikki miehet.

    • Anonyymi

      "Ensinnäkin miehet tykkäävät nuorista ja näteistä, alle kolmekymppisistä naisista. "

      Sun harmiksesi mä ole ihan riittävästi seurannut lähipiirini miesten naisseikkailuja, tykkäämisiä, ihastumisia ja naisvalintoja ja tiedän ettei tuo pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla. Vinkkinä sulle, harva lausahdus saa ihmisen tuntumaan yhtä tollolta ja katkeralta yhtä nopeasti kuin ne joissa selitetään miesten sitä tai naisten tuota. Sanojan omalla sukupuolella ei ole väliä.

    • Anonyymi

      Eli sinä olet siellä miesten paremmuusjonossa viimeisenä.

      Et sinä tuolla kirjoituksellasi asemiasi parantanut. Naulasit itsesi vaan tiukimmin sinne häviäjiin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Kehno provo, mutta vastataan..."Ensinnäkin miehet tykkäävät nuorista ja näteistä, alle kolmekymppisistä naisista. "

      En näe mitään yhteistä tulevaisuutta alle kolmekymppisen naisen kanssa. Puhutaan jo yli 30 vuoden ikäerosta ja se on ihan liikaa.

      -Pietari

    • En todellakaan aio laskea vaatimuksia minimiin, tällä iällähän ne ovat tiukemmat kuin nuorena 😄

    • No on taas ininää… Kaiken ikäisille on ottajia. Luulen ettet itse saa niitä nuoria naisia tuolla asenteella. Vanhemmat eivät edes huolisi moista juurikin sen takia että ovat katselleet jo ihan tarpeeksi ex: puolisoitaan jonka takia monet ovat paljon valppaampia minkälainen sen tulevan kumppanin pitää olla. Mikään nuoruutta ihannoiva puoliso olisi tosi red 🚩🚩🚩

    • Anonyymi

      Osa miehistä haluaa huomattavan nuoren naisen ja mikäs siinä. Silti samalla unohtuu, että se oma 57v mieli ja fysiikka on jo armottomasti vanhenevan pappan. Harvoin se alle 30v haluaa yli 38v miestä, ellei sitten mies ole harvinaisen karismaattinen tai pysty tarjoamaan jotain naiselle jotain poikkeuksellista mitä kyseinen nainen on erityisesti vailla (esim. elintaso, isähahmo, status). Alle 30v elää vielä nuoren aikuisen elämää ja yli 35v on hänen silmissään armottomasti keski-ikäinen. Sama juttu oli sitten kyse naisesta tai miehestä.

      Ainoa poikkeus tuohon on puuma-ilmiö. Yksikään nainen, joka hakee seuraa (oli sitten media tinder, S24 tai muu) ei taida voida välttyä huomattavan nuorten mies aloitteelta. Nuori mies ei ehkä hae elämänkumppania, mutta s-seuraksi tai ystäväksi nainen halutessaan kelpaa. Enkä usko, että keski-ikäinen puuma näkee nuorta aikuista elämänkumppanina (näin kuvittelisin tuntematta yhtään puumaa). Näitä vanhemmista tykkääviä on ollut aina ja iso osa viehätyksestä on mielikuva vapaammasta ja villimmästä seksistä.

      Sitten kun kumpikin on keski-ikäinen eikä vielä eläkeläinen tai eläkkeelle haikaileva, iän merkitys häviää. Oma mieheni on 7v nuorempi (hän oli se aloitteentekijä). Kun alussa kysyin mitä hän suhtautuu ikäeroon, tuli vastaus miettimättä: ei minulla olisi mitään yhteistä eikä samaa aaltopituutta kolmekymppisen kanssa eikä kaikkien neljäkymppistenkään kanssa.

      Vähän alle viisikymppisenä hyvän miehen löytäminen TUNTUI vaikealta, mutta käytännössä onnistui oikeastaan nopeasti kun vaan itse anto sille oikean mahdollisuuden. Sekään ei pidä paikkansa, että keski-ikäisten seksielämä olisi tylsää ja harvoin tapahtuvaa. Tässä uudessa suhteessa olemme kokeilleet monta kummallekin/toiselle uutta juttua, seksi on ihanaa ja ihan parasta, hyvin hellää, ja sitä on ollut riittävästi (1-10krt/pv kun näemme).

      Ikää tärkeämpää on sama aaltopituus, kemia, riittävän samanlaiset halut ja yhteensopivat luonteet ja elämäntilanteiden yhteensopiminen.

      Aloittaja taitaa olla keski-ikäisen naisen jättämä tai hylkäämä…. Eikä kelpaa ikäiselleen eikä nuoremmilleen ja se purkautuu naisvihana.

      • Anonyymi

        Edustavatko nuoria naisia hamuavat vanhahkot miehet latenttia pedofiliaa?
        Julkkikset tulevat kuin saaliin kanssa kuviin.
        Ukoilla naama kuin kreppipaperia pimauksen vierellä.
        Myöhäisiän barbie-leikkiä. Ei pojat nukeilla leiki...


    • Anonyymi

      Mä yritin tossa eilen toisessa alituksessa kysellä, että mikä tällaisten juttujen kirjoittajien motiivi on. Osaisitko sä kertoa, että mitä sä toivot tällä avauksellasi saavuttavasi? Sinäkin varmasti tiedät, että kaikki miehet eivät ajattele samoin. Sä olet varmasti elämässäsi törmännyt toisiin miehiin, jotka eivät ajattele asioista samoin kuin sinä, vai? Sä olet varmaan törmännyt miehiin, joilla on erilaiset arvot ja erilainen täekwysjärjestys kuin sulla, vai? Miksi sä siis yrität selittää tietäväsi mitä kaikki miehet tahtovat? Mitä sä haluat tällaisella saavuttaa? Mulla on kyllä monta ajatusta siitä mitä se voisi olla, mutta mä en halua lähteä olettamaan. Mä haluan antaa sulle mahdollisuuden itse sanottaa sen toiveesi.

      • Siksi kun sen mielestä se on oikeassa, ne muut miehet väärässä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Siksi kun sen mielestä se on oikeassa, ne muut miehet väärässä.

        Kyllä munkin mielestä valtaosa muista ihmisistä on aina väärässä, mutta silti tiedän heidän olevan kanssani eri mieltä. He ovat vain hiton tyhmiä. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä munkin mielestä valtaosa muista ihmisistä on aina väärässä, mutta silti tiedän heidän olevan kanssani eri mieltä. He ovat vain hiton tyhmiä. 😉

        Niinhän ne on. Tyhmiä, ei osaa ajatella yhtä hyvin mitä itse osaa. Miettii lyhyemmän laskuopin mukaan, kun ei muuhunkaan kykene. 😂


    • Anonyymi

      Etkö sä itsekin ole vähän sellainen herkkä lumihiutale? Ainakin tekstistäsi saa ihan sellaisen kuvan. Mä itse en jaksaisi aivan noin dramaattista mieshenkilöä.

    • Anonyymi

      naisia opi tuntemaan koska ovat niin muuntautumis kykysiä, kun vaihtavat miestä, niin uusi on taas sielun kumppani,

    • Anonyymi

      Olet väärässä. Enemmän koskee sinunkaltaisia miehiä, jotka eivät hyväksy naisen vanhenemista, vaikka itsekin vanhenee.

      • Anonyymi

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin viini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin viini.

        Tarkoitit kai viili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin viini.

        Naiset ovat asiasta eri mieltä, mutta sehän ei estä sua siirtymästä miehiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin viini.

        Niin 🤔, jos kerran naiset vanhenevat kuin maito niin kai mä sitten vertaisin itseäni vanhentuessani lähinnä kreikkalaiseen tai turkkilaiseen jugurttiin ihan tasapuolisuuden vuoksi. Etikaksi ajan mittaan muuttuminenkaan ei niin kauheasti viehätä, mieluiten happanen pikkuhiljaa 🙂


      • Anonyymi

        Jaa, vai niin. Ja paljonkos tädillä itsellään on ikää?


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tarkoitit kai viili?

        Viiliä varmaan tarkoitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiliä varmaan tarkoitti.

        Luulen kanssa, hapan ja löysä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tarkoitit kai viili?

        Tarkoitin että:

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin (puna)viini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että:

        Nainen vanhenee kuin maito, mies vanhenee kuin (puna)viini.

        Juksaat.


    • Anonyymi

      Kyllä jokainen ihminen tuntee vanhentuvansa.
      Pääsee tivolissa ensin yli 120 cm pituisille tehtyihin laitteisiin, kohta huomaa ettei ole esteitä edes mennä yli 140 cm pituisille tarkoitettuihin laitteisiin. Kasvetaan fyysisesti ja henkisesti, henkistä kasvua onkin sitten hankalampi mitata.
      Tuntee olevansa täysi-ikäisenä jo aikuinen, vaikka harva meistä tuossa iässä valmiita elämäänsä olevat., jotkut eivät ole sitä ikinä. Itseasiassa taitaa suurin osa etsiä jotain koko elämänsä ajan, sitä ihmeellistä etsittävää löytämättä.

      Kyllä sitä voi mielessään ja mielestään olla nuori vanhanakin, ei kai siitä mitään pahaa kenellekään seuraa.

      AV

    • Anonyymi

      Itselläni on ystävä joka on päälle 45 vuotta eronnut. Lapset teinejä. Hyvin toimeentuleva nainen esimies tehtävissä toimiva nainen. Velaton. Ei halua käyttää tinderiä. Haluasi vaan löytää ns. normaalin mukavan miehen joka. Näyttävä nainen joka huolehtii ulkonäöstään. Mikä on se minimi mihin hänen pitäisi mielestäsi tyytyä? Joku puliukko puistossa?

      • Anonyymi

        Joo kun ei miehiä kiinnosta naisten tulot tai koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kun ei miehiä kiinnosta naisten tulot tai koulutus.

        Eikö sulla sitten ole rahaa? Kun nuoria tyttöjä ei kiinnosta kun setämiesten fyffet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla sitten ole rahaa? Kun nuoria tyttöjä ei kiinnosta kun setämiesten fyffet.

        Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan.

        Älä sitten uikuta. Hyväksy että oot vanha eikä nuoria kiinnosta tuleva vaipan vaihtosi.


    • Anonyymi

      Jopa miehenä sanottava, että ei-niin fiksua teksiä.

      "Mutta siis selvyyden vuoksi, nainen jos olet yli 35-vuotias niin et ole enää nuori vaan keski-ikäinen. Tuon ikäisellä naisella kuuluisi olla jo perhe ja lapsia, mutta jos kuitenkin olet mokannut ja olet yhä "deittailemassa"

      Eikä tarvi. Ei tarvi olla mitään lapsia. Historiassa on aina ollut lapsettomia, paljonkin. Suomen suurissa kaupungeissa, puhutaan nyt siis Hki, Tre ja Tku, varmaan 1/3 osa 40-50-vuotiasta on lapsettomia, ja luku suurenee vauhdilla koko ajan. Ehkä jossain landella on outoa, jos ei ole lapsia.

      Mitään biologista kelloakaan ei oikeasti ole olemassa. Se on pelkkää sosiaalista painetta, johon ei pitäis sortua.

      • Anonyymi

        Heh :) johan oli soijaista tekstiä. Vaikka jokin asia tai ilmiö olisi yleistä niin ei se tarkoita että se olisi normaalia. 40-50-vuotias lapseton nainen on luuseri ja vanha piika, jonka nuoruus ja kauneus ovat jo kaukana takana päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh :) johan oli soijaista tekstiä. Vaikka jokin asia tai ilmiö olisi yleistä niin ei se tarkoita että se olisi normaalia. 40-50-vuotias lapseton nainen on luuseri ja vanha piika, jonka nuoruus ja kauneus ovat jo kaukana takana päin.

        Kyllä yli 40 v naisia on parisuhteessakin lapsettomina jonkin verran. Itse tunnen ainakin neljä.

        Sinun normaalit Lieksan takamailla on melko mennyttä maailmaa.

        T. Mies 49v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yli 40 v naisia on parisuhteessakin lapsettomina jonkin verran. Itse tunnen ainakin neljä.

        Sinun normaalit Lieksan takamailla on melko mennyttä maailmaa.

        T. Mies 49v

        Niin kai joillain luusereillakin on "parisuhteita". Useimmat vähäosaiset kuitenkin ymmärtävät että vanhan ja liohavan YH:n kanssa seurustelu on häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh :) johan oli soijaista tekstiä. Vaikka jokin asia tai ilmiö olisi yleistä niin ei se tarkoita että se olisi normaalia. 40-50-vuotias lapseton nainen on luuseri ja vanha piika, jonka nuoruus ja kauneus ovat jo kaukana takana päin.

        miten parisuhteessa voi olla vanhapiika? Mä tiedän monta 40-50-vuotiasta pariskuntaa, joilla ei ole lapsia. Jos lisätään tuohon vielä 30-40-vuotiaat pariskunnat, joilla ei ole aikomustakaan lisääntyä, niin tuo porukka on jo todella suuri. Ainakaan pk-seudulla tuo ei todellakaan ole mikään harvinainen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai joillain luusereillakin on "parisuhteita". Useimmat vähäosaiset kuitenkin ymmärtävät että vanhan ja liohavan YH:n kanssa seurustelu on häpeä.

        Miten lapseton voi olla yh? Etkö sä tiedä mitä nuo termit tarkoittavat? Mikä ihme on lapseton, parisuhteessa oleva, yh vanhapiika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten parisuhteessa voi olla vanhapiika? Mä tiedän monta 40-50-vuotiasta pariskuntaa, joilla ei ole lapsia. Jos lisätään tuohon vielä 30-40-vuotiaat pariskunnat, joilla ei ole aikomustakaan lisääntyä, niin tuo porukka on jo todella suuri. Ainakaan pk-seudulla tuo ei todellakaan ole mikään harvinainen juttu.

        Ei ole aikomusta lisääntyä vai ei pysty lisääntymään naisen tautihistorian takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikomusta lisääntyä vai ei pysty lisääntymään naisen tautihistorian takia?

        Ei ole aikomustakaan lisääntyä, ei ole koskaan ollut, eikä ole edelleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikomustakaan lisääntyä, ei ole koskaan ollut, eikä ole edelleenkään.

        No. Lapsettomat puhuvat paljosta matkustelustaan, mutta heidän kuullen ei voi puhua lapsistaan. Jotain kipeää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Lapsettomat puhuvat paljosta matkustelustaan, mutta heidän kuullen ei voi puhua lapsistaan. Jotain kipeää?

        Eivät läheskään kaikki lapsettomat ole matkustelijoita, eivätkä siis myöskään puhu matkusteluustaan.

        Onko sulla muuten aina puhua ihmisille vain asioista, jotka koskevat sinua, mutta eivät heitä lainkaan. Puhut autottomille vain autoista ja työttömille vain työstäsi ja jos sattuisit omistamaan hevosen, niin puhuisit hevosestasi kaikille, joita hevoset eivät lainkaan kiinnosta? Et osaa keksiä mitään sellaisia keskustelunaiheita, jotka ottaisivat keskustelun molemmat osapuolet huomioon? Itselläni ei ole mitään pakottavaa tarvetta puhua kaikille ja kaikkialla vain lapsistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät läheskään kaikki lapsettomat ole matkustelijoita, eivätkä siis myöskään puhu matkusteluustaan.

        Onko sulla muuten aina puhua ihmisille vain asioista, jotka koskevat sinua, mutta eivät heitä lainkaan. Puhut autottomille vain autoista ja työttömille vain työstäsi ja jos sattuisit omistamaan hevosen, niin puhuisit hevosestasi kaikille, joita hevoset eivät lainkaan kiinnosta? Et osaa keksiä mitään sellaisia keskustelunaiheita, jotka ottaisivat keskustelun molemmat osapuolet huomioon? Itselläni ei ole mitään pakottavaa tarvetta puhua kaikille ja kaikkialla vain lapsistani.

        12:21
        Teitpä kiihkeän päättelyn muutamasta rivistä ja menit täysin skutsiin.
        Ei se mitään - ole siellä ja oleta tuntemattomista mitä vain.
        Oletatko oitis, että muut ovat rajoittuneita puhumaan vain yhdestä asiasta.
        Vai tekivätkö rivit jotenkin kipeää? Silti? Havainnoi enemmän. Ei se paljon vaadi. Korvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:21
        Teitpä kiihkeän päättelyn muutamasta rivistä ja menit täysin skutsiin.
        Ei se mitään - ole siellä ja oleta tuntemattomista mitä vain.
        Oletatko oitis, että muut ovat rajoittuneita puhumaan vain yhdestä asiasta.
        Vai tekivätkö rivit jotenkin kipeää? Silti? Havainnoi enemmän. Ei se paljon vaadi. Korvat.

        Et ole koskaan elämässäsi kuullut kysymyksistä? Ajattelet kysymysten olevan oletuksia? Jos jiku kysyy sinulta "haluako kahvia", niin oletat hänen olettavan, että haluat?

        Sulla on myös pahoja vaikeuksia tunnistaa intensiteettiä. Tämä ei ollut oletus, vaan se kävi ilmi tekstistäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan elämässäsi kuullut kysymyksistä? Ajattelet kysymysten olevan oletuksia? Jos jiku kysyy sinulta "haluako kahvia", niin oletat hänen olettavan, että haluat?

        Sulla on myös pahoja vaikeuksia tunnistaa intensiteettiä. Tämä ei ollut oletus, vaan se kävi ilmi tekstistäsi.

        Kysymykset on rakennettu vastauksia varten porteiksi, jos toinen haluaa täydentää tai oikaista väärinkäsityksiäni.
        En oleta hänen olettavan, vaan pidän tilanteesta riippuen huomaavaisena kahvikysymyksen esittäjää.
        Intensiteettiä en kirjoittaessa ollenkaan mieti - on tai ei. Joskus kun vain heittää.
        Vilma
        Minusta 'keskustelemme' nyt toistemme ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymykset on rakennettu vastauksia varten porteiksi, jos toinen haluaa täydentää tai oikaista väärinkäsityksiäni.
        En oleta hänen olettavan, vaan pidän tilanteesta riippuen huomaavaisena kahvikysymyksen esittäjää.
        Intensiteettiä en kirjoittaessa ollenkaan mieti - on tai ei. Joskus kun vain heittää.
        Vilma
        Minusta 'keskustelemme' nyt toistemme ohi.

        Toisinaan kysymykset ovat vain kysymyksiä. Siinä, että suhtautuu kysymyksiin vain kysymyksinä, ei koskaan menetä mitään. Siinä, että olettaa kysymysten olevan muutakin kuin kysymyksiä, voi menettää paljonkin - ainakin läheisissä ihmissuhteissa.

        Intensiteettiä kannattaisi miettiä. Silloin ei tekisi itseään hölmöksi olettamatta rauhallista toteamusta kiihkeydeksi. Toisaalta mä kyllä tykkään siitä, että ihmiset ovat viihdyttäviä, joten komiikka on tervetullutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan kysymykset ovat vain kysymyksiä. Siinä, että suhtautuu kysymyksiin vain kysymyksinä, ei koskaan menetä mitään. Siinä, että olettaa kysymysten olevan muutakin kuin kysymyksiä, voi menettää paljonkin - ainakin läheisissä ihmissuhteissa.

        Intensiteettiä kannattaisi miettiä. Silloin ei tekisi itseään hölmöksi olettamatta rauhallista toteamusta kiihkeydeksi. Toisaalta mä kyllä tykkään siitä, että ihmiset ovat viihdyttäviä, joten komiikka on tervetullutta.

        Ja tiedätkös, minusta ihmiset saavat pitää minua hölmönä. Ja minust on yks hailee, mistä sinä tykkäät komiikasta vai tragediasta.
        Kas minäkin puolestani voin pitää sinua hölmönä ja sillai.
        Kommunikoimme eri tavoin.
        Tai olet riidan haastaja.
        Vilma
        Rakastan rauhaa, kukkia ja kimalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkös, minusta ihmiset saavat pitää minua hölmönä. Ja minust on yks hailee, mistä sinä tykkäät komiikasta vai tragediasta.
        Kas minäkin puolestani voin pitää sinua hölmönä ja sillai.
        Kommunikoimme eri tavoin.
        Tai olet riidan haastaja.
        Vilma
        Rakastan rauhaa, kukkia ja kimalaisia

        No tietenkin saavat. Tahtoi tai ei, niin eipä sitä mitenkään estämäänkään pysty 🤷‍♀️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietenkin saavat. Tahtoi tai ei, niin eipä sitä mitenkään estämäänkään pysty 🤷‍♀️.

        17:58
        Ja minäkin saan, eikä estää voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:58
        Ja minäkin saan, eikä estää voi.

        Niinhän mä just sanoin. Luuletko sä olevasi joku erikoistapaus? Et tietenkään ole.


    • Anonyymi

      Moneotiaatkaan eivät rnää käsitä omaa tyhmyyttään poliitassakaan, eli heidät pitäisi piostaa kokonaan politiikasta ja vanhainkotiin noin 54euron eläkkeellä pakkohoitoon.

      • Anonyymi

        Opettelehan parempaa suomenkieltä, ettei tarvitse sinusta samoin ajatella.


    • Anonyymi

      Mjaa, ikä ei haitannut vielä tänään.
      Kroppa toimi tänään tosi hyvin, johtuuko sitten siitä kun eilen söin neljä Pirkan mehujää ampparia. Ihme himo niihin voi satunnaisesti tulla(olenkohan raskaana?).

      AV

    • Anonyymi

      Mutta jos ei vaan yksinkertaisesti sanottuna saa ketään. Eräs vitullinen nainen ei millään meinannut saada miestä. Lopulta kuitenkin sai jonkun ukon. Niin voi käydä vielä nykyään. Mikähän nuoremmassa naisessa kiinnostaa miehiä? Ei se ole mikään aito tunne jos mies ihailee nuoremman naisen ihoa tms. Vai mokasiko mies itse parisuhteensa ja ottaa vaimon liian nuoresta. Nuori vaimo ei kuitenkaan taida olla ihannevaimo. Lapsenmielistäsi naista eivät kaikki halua vaimokseen, mutta moni on saanut huomata, että vaimo sittenkin on lapsenmielinen.

      • Anonyymi

        10:42
        Miksi mies nuorempaa?
        - miehen vaihdevuodet
        - stondisongelmat
        - omakuva himmennyt
        - rahalla
        - joskus rakkaus
        Vilma
        Joku voisi keksiä syyt, jos ikäero toistepäin, sillä sehän vaatii mieheltä todella rohkeutta, että hei mummo, olen rakastunut sinuun!


    • Anonyymi

      "Ei kukaan vanhempi halua lapselleen puolisoksi mitään vanhaa pappaa..."
      Jasmine Pajarin isä tyttärensä ja Hjallis Harkimon suhteesta.
      https://www.is.fi/viihde/art-2000010573826.html

      Nuorten naisten kannattaa parisuhdeasioissa kuunnella isäänsä, koska isä tietää, hänellä on elämänkokemusta. Itseään vanhempaa miestä ei kannata koskaan ottaa.

    • Anonyymi

      Onko tämä naisten käytös jo riminalisoitu? ja moi vaa kuuälpeesupointereuropol

    • Anonyymi

      sori nyt vaan mutta minä en ole tinderissä ja ikinä ollutkaan mutta näköjään kaikki muut sinkut on. Toiseksi en ikinä ole tykännyt lapsista ja en ole potenut vauvakuumetta. No mun miespuoliset ystäväni eivät pidä mua kurppana .Eivät he muuten viihtyis mun seurassa.

    • Anonyymi

      Nää samat aiheet ja jutut on niin loppuun kulutettuja kun olla voi.
      Toki mitä älyttömämpiä ne alotukset on, niin aina löytyy vastaajat vänkäämään asiasta vissiin miljoonanteen kertaan...

      Eikö vaikka pari kertaan vuoteen riittäisi?
      Samaa asiaa jauhetaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
      Mikä siinä vielä on käsittelemättä?
      Kertokaa kun ei tyhmä ymmärrä?

      • Anonyymi

        Ja jatkan...En keksi muuta syytä, siihen, että niitä samoja mielipiteitä pitää päästä kertomaan, pikkusen eri vinkkelistä, pikkusen eri tavalla, mutta sitä samaa...uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, kuin, että...Teillä kaikilla on pakko olla...jo, se...dementia.


    • Anonyymi

      No, enpä nyt tiedä. Oon päälle viiskymppinen nainen ja mulle kyllä tulee monenmoiset ja ikäiset miehet jutteleen, mutta enpä mä katokaan ihmisissä ulkonäköä enkä ajattele kaikkia kumppaniehdokkaina. Ja, huom en oo mikään laiha, vaikka liikunkin paljon. Mutta etelässäkin ollessani sain kyllä huomiota liikkuessani, ehkäpä se vaaleus tekee sen ja enpä sitä huomioo kyllä hae.

    • Anonyymi

      Ihana nauru pääsi kun luin ap:n tekstiä. Itse olen huomannut, että nuoret miehet arvostavat vanhemman naisen kokemusta - arvaapa missä?

    • Anonyymi

      Minun puoliso on reilu nelikymppinen nainen. Kun nyt heräsin aivan liian aikaisin, niin äsken katselin häntä ja mietin, miten upea nainen hän on. Muodokas peppu, isot tissit, kauniit kasvot, ihana pimppi. Toisin sanoen loistava nainen. Siinä se nukkuu selällän, jalat levällään alastomana, ilman peittoa. Himot heräsi taas välittömästi. En vaihtaisi nuorempaan.

      • Anonyymi

        Jos minun mies kirjoittaisi minusta netissä tuollaisia niin olisi pian entinen mies. Hyh.


    • Anonyymi

      Ap on oikeassa, 35v munasarjakas ei omaa lainkaan seksuaalista markkina-arvoa pitkäaikaiseen suhteeseen, ei vaikka olisi lapseton. Mutta lyhytaikaiseen suhteeseen (yön yli, tai silloin tällöin tapailemiseen) 35-38 vuotta wanha vielä saattaa kelvata, mikäli ei ole rumapainoinen.

      • Anonyymi

        Sittenhän on vain hyvä, että hekään eivät sinua huoli. Sinun ei siis tarvitse ollenkaan kantaa huolta moisesta, vaan saat rauhassa jatkaa tumputtamistasi.


    • Anonyymi

      Niin totta !!!
      Kerran sanoin,että ompa kaunis nainen..
      Ystäväni sanoi,että voisi olla melkein tyttäresi..
      Niin sanoin mutta, miksi katsoisin ikäisiäni? He ovat hieman xxxx.
      Kauneutta katsoin todella ja sitähän nuoruus on !

    • Anonyymi

      Allun ajatusmaailma on säilynyt säilykepurkissa aivan samana kaikki vuosikymmenet. Tietää sitten mitä saa, joka tilaa. Maistuiskos vaikka Joukolle iltapalaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe