Kävin lidlissä ja otin mukaan rahkoja. Kotona huomasin että mitähittoa, osa rahkoista oli merkitty "Milk Product" eli ilmeisesti jotain epäterveellisiä sokerikoktaileja, joita ei saa enää rahkaksi kutsua. Törkeintä oli kuitenkin se, että nämä olivat sekaisin muiden rahkojen joukossa ja tismalleen samanlaisissa pakkauksissa kuin oikeat rahkat!
Lidlin uusi kusetus?
5
378
Vastaukset
- Anonyymi
Lidl nyt vaan on paras kauppa, mitä siitä väittelemään.
- Anonyymi
Niin? Eikös rahka ole aina milk product?
- Anonyymi
Rahka on aina maitotuote, mutta maitotuote ei ole aina rahka! Onhan noissa eri ravintosisältökin (puolet vähemmän protskua "maitotuotteessa")
Silkkaa kusetusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahka on aina maitotuote, mutta maitotuote ei ole aina rahka! Onhan noissa eri ravintosisältökin (puolet vähemmän protskua "maitotuotteessa")
Silkkaa kusetustaLidlin kanta-asiakkuus on nyt sinulta evätty.
Tervemenoa siitä s-ja k- uskovaisten joukkoon Lidlin käytäviä tukkimasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silkkaa kusetusta""Milk Product" eli ilmeisesti jotain epäterveellisiä sokerikoktaileja"
- Miten se että on maitotuote kertoo olevan jotain muuta? Tuoteselosteesta sen näkee miten paljon sokeria ja mitä tahansa muuta. Minun makuuni ne kilon maustetut rahkat ovat juuri sopivia ja edullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1464824- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta411673Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?591330Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213