Onko seksiystävänne kuollut?

Anonyymi-ap

Katja vainaa on maatunut jo vuosia. Minkäs teet? Onhan se harmi, mutta elo ei ole reilua.

>simiti<

27

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

t''öö' lipörr ka latpaa åaökpm ojhmisiä.

mutta puraisin c-vitamiinin trabletin kirpweämaku....

• Anonyymi

lpleoöeåa syödä c-vitamiini-pilleri keltainen niin kirpeä maku 5ul

• Anonyymi

Otan osaa 🥺 sulla on varmaan ikävä sitä

• Anonyymi

Mun seksiystävä ei jaksa enää pysyä pystyssä, mutta kyllä se vielä ruiskuttaa.

• Seksi on kuollut. Kai se aikalailla sama asia jollekin olis?

• Palstalla kuitenkin aina puhut seksistä, tai ainakin sen puutteesta. Haluaisitko vielä joskus harrastaa seksiä?

• Palstakamu kirjoitti:

Palstalla kuitenkin aina puhut seksistä, tai ainakin sen puutteesta. Haluaisitko vielä joskus harrastaa seksiä?

En haluaisi. En taida edes ymmärtää siitä mitään.

• EivorCreed kirjoitti:

En haluaisi. En taida edes ymmärtää siitä mitään.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko jollain tapaa aseksuaali? Minä olen ite demiseksuaali.

• Palstakamu kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko jollain tapaa aseksuaali? Minä olen ite demiseksuaali.

Demi ja aseksuaalikin joo. En oo ikinä pitänyt seksiä tärkeenä, mutta oon aina ymmärtänyt että parisuhteessa se on melkeinpä velvollisuus enemmistön kanssa. Harva tuntuu pystyvän rakastaa ilman seksiä. Ei mee mun jakeluun, mutta niin se näyttää olevan.

• EivorCreed kirjoitti:

Demi ja aseksuaalikin joo. En oo ikinä pitänyt seksiä tärkeenä, mutta oon aina ymmärtänyt että parisuhteessa se on melkeinpä velvollisuus enemmistön kanssa. Harva tuntuu pystyvän rakastaa ilman seksiä. Ei mee mun jakeluun, mutta niin se näyttää olevan.

Minusta olisi kamala saada tietää, että kumppani harrastaisi seksiä kanssani velvollisuuden tunnosta. Kokisin että olisin satuttanut tietämättäni kumppania.

• Palstakamu kirjoitti:

Minusta olisi kamala saada tietää, että kumppani harrastaisi seksiä kanssani velvollisuuden tunnosta. Kokisin että olisin satuttanut tietämättäni kumppania.

Varmaan monesta muustakin, mutta moniko ihminen kestää kuulla totuuttakaan itkupotkutta

• EivorCreed kirjoitti:

Varmaan monesta muustakin, mutta moniko ihminen kestää kuulla totuuttakaan itkupotkutta

Hauras ego ei kestä, että rakas ei ole intohimon kohde, vaikka rakkaudesta hänen parastaan palveleekin.

• EivorCreed kirjoitti:

Hauras ego ei kestä, että rakas ei ole intohimon kohde, vaikka rakkaudesta hänen parastaan palveleekin.

Eikä se ole satuttamista, jos itse haluaa antaa itsestään jotain mistä itse ei innostu tai pidä itselleen tärkeenä. Se on kaikessa muussakin kompromisseissa ihan sama.

• EivorCreed kirjoitti:

Eikä se ole satuttamista, jos itse haluaa antaa itsestään jotain mistä itse ei innostu tai pidä itselleen tärkeenä. Se on kaikessa muussakin kompromisseissa ihan sama.

Lähinnä mietin miten se voi olla niin vaikeeta ymmärtää ettei kaikille seksi ole tärkeetä, kun toisin päinkin ymmärretään?

• EivorCreed kirjoitti:

Lähinnä mietin miten se voi olla niin vaikeeta ymmärtää ettei kaikille seksi ole tärkeetä, kun toisin päinkin ymmärretään?

Ja aika moni mies kuvittelee, ettei nainen voi haluta miestä muuten kuin munan takia. Ettei voi romanttisesti rakastaa jollei munaa halua. Vitun tyhmiä.

• EivorCreed kirjoitti:

Ja aika moni mies kuvittelee, ettei nainen voi haluta miestä muuten kuin munan takia. Ettei voi romanttisesti rakastaa jollei munaa halua. Vitun tyhmiä.

Ja joo tiiän, he itse haluaa naista seksin takia. Muuten ei tunteita synny, siinäpä se vika ja ongelma onkin miksei leikkaa.

• EivorCreed kirjoitti:

Ja joo tiiän, he itse haluaa naista seksin takia. Muuten ei tunteita synny, siinäpä se vika ja ongelma onkin miksei leikkaa.

Minulle seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Moni muu asia on sitä tärkeämpää.

• Palstakamu kirjoitti:

Minulle seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Moni muu asia on sitä tärkeämpää.

Varmasti niin. Jollekin seksi ei ole mikään osa parisuhdetta, eikä silti sen vähempää parisuhde, vaikka monet vähätteleekin.

Itelläni parisuhteen kaverisuhteesta erottaa tuntert, romanttiset tunteet ja en ole valmis yhdenkään kaverin vuoksi asioihin mihin olen kumppanin puolesta, seksi ei mulla määrittele mitään vaan tunteet.

• Anonyymi

Oletko sä siis mies vai nainen kuva vaihtu heittämällä näköjää

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä siis mies vai nainen kuva vaihtu heittämällä näköjää

Nainen syntymätodistuksen mukaan. Mä tykkään vaihtaa kuvia kuin tauluja. Voisinkin vaihtaa taas tuon sixties kuvan arkisempaan.

Oletko sä niitä uuvatteja jotka luulee, että profiilikuva kertoo sukupuolen? 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

Nainen syntymätodistuksen mukaan. Mä tykkään vaihtaa kuvia kuin tauluja. Voisinkin vaihtaa taas tuon sixties kuvan arkisempaan.

Oletko sä niitä uuvatteja jotka luulee, että profiilikuva kertoo sukupuolen? 🙂

Se voi kertoa ja olla kertomatta. Mitä sukupuolta edustaa merimaisema? Tai moottoripyörä? Pikkasen nyt valoja päälle taas tossa järjen käytössä.

• Ei tietääkseni vielä kukaan, mutta kaikkiin en ole pitänyt yhteyttä.

Luonnon puolesta niin kuitenkin tulee ennenpitkää käymään...

• Anonyymi

Teitä tekisi joskus...Tai oikeastaan aika useinkin. Mieli...paukauttaa jollain kupoliin. Tai edes hiljentää suu kapulalla tuolta alakulo oksennukselta.
      Paras oma kaveri on oma mirri. Ja se on elossa ja voi oikein hyvin. Meillä on hyvä suhde toisiimme. Vaikka molemmilla onkin oma mieli. Emme hylkää toisiamme ikinä. Ja mukavaa meillä on yhdessä. Kyllä. Puhuin itsestäni sekä omasta mirristäni.
      Me pärjäämme kyllä.
      Ne taas joiden kanssa on ollut tai mahdollisesti tulee joskus jotakin seksiä. Eivät ole lähtökohtaisesti ystäviä. Vaan aina enemmän. Mutta täällähän puhutaan mieluummin ystävä sanalla. No se oma mirri on toki parasystävä. Ja siihen paikalle ei vaan parempaa löydy ikinä. Muita sijoja on onneksi olemassa. Mutta näin se lienee jokaisella.

• Anonyymi

Ja lisään. En tiedä. Eikä sillä ole väliä. Sitä loputtomiin miettiä.
        Mun täytyy myös sanoa. Että on vaikea ajatella ihmistä. Joka ei halua kumppania tai ketään seksuaalisesti. Edes välillä. Onko oikeasti olemassa ihmisiä. Jotka on ikäänkuin jollain loputtomalla yhdellä loopilla aina läpi koko ikänsä. Seksuaalisuus on itselleni sama asia kuin tunteetkin. Niitä on useampia kuin yksi tai kaksi kolme tai perustunnetta. Niitä on niin monia ettei niiden kaikkia sävyjä edes aina halua tulkita tai ole tarvettakaan. Siis seksuaalisuuden sävyjä. Jutun juju piilee siinä. Että jos sanon. Että en halua pelkkää seksiä. Se on valhe. Ja jos sanon että tarvitsen syvää kiintymystä yhteyttä ja rakkautta jossa on turvallisuus ja luottamus ja kunnioitus mukana. Se on totta. Kumpi siis pitää paikkaansa. Vai molemmat. Ja niissä puitteissa moni muukin asia. Täällä on niin joko tai porukkaa. Etten oikeasti usko. Että on läheskään niin mustavalkoista koko homma. Ei se voi olla.

• Anonyymi

mutta joo jalat viilentävät jos on pirkärt sääewr naisellaq kuin joku Vegasin show girl ja jalat lomittain nukkuessa viilewntää..

itse yeitän pitää päällä tuota kone-tiedon sääjuttyua tallentaa lämpötilojakin aitrtewn wei kuluta paljoa sähköä

• Anonyymi

Naisia olette molemmat Katja ja sinä. Otan osaa suruun.

• Anonyymi

lady-shade... siin jooo pitän tästä brauninin konmeesta miesten partakone hyvin tehokas..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe