Parhaimpiisi tullessasi palstailemaan kunnioittaaksesi muita palstalaisia?
Pukeudutko
34
266
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai pukeudun. Ne käytöstavat.
No tällä hetkellä istun vaan alkkareillani. :)
- Anonyymi
Voi ei, saisit hävetä!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No nyt on verkkarit...
Ei riitä, kulmahousut ja pikkutakki on minimi.
- Anonyymi
En kehtaa palstai lla, kun hampaat ovat niin värjäytyneet.
- Anonyymi
Mitäh?
Armani yllä, Armani alla. - Anonyymi
Noh, nyt on päällä tekonahkaa... ;D
Ei sillä, ihan säädylliset vaatteet silti. Alastonna sitä palstailla pittää.. :)
Itselläni pelkkä hihaton paituli päällä ja lupaan, että olen näiden vaatteideni alla ihan alasti.- Anonyymi
Nyt pirpana kirjoittaa asiaa. Minäkin palstailen munasillaan.
>simiti< E-Lukka kirjoitti:
Ei kait nyt sentään joka kerta palstalle tullessa 🥵
Juu-u. Valitettavasti se on minun kohdallani aivan sama juttu .. olen vaatteideni alla ilkoisen alasti. Aina vaan...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu-u. Valitettavasti se on minun kohdallani aivan sama juttu .. olen vaatteideni alla ilkoisen alasti. Aina vaan...
Kai se sinäkin naisena esiintyvä gubbe luojan luoma olet tavallaan
Anonyymi kirjoitti:
Kai se sinäkin naisena esiintyvä gubbe luojan luoma olet tavallaan
Minä mitään esitä.. taidat itse olla sellainen esiintyvä pelle..
- Anonyymi
Meidän emäntä pukeutuu kansallispukuun. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Hienoja vaatteita on pukuhuoneessa kun olisi tilaisuuksia käyttää...
- Anonyymi
Elämän tuhlausta odottaa niitä tilaisuuksia. Oon aina sanonut äidillekin että miksi niitä "juhla-astioita" ei koskaan käytetä? Jos ne olis mun niin käyttäisin surutta arjessakin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tuhlausta odottaa niitä tilaisuuksia. Oon aina sanonut äidillekin että miksi niitä "juhla-astioita" ei koskaan käytetä? Jos ne olis mun niin käyttäisin surutta arjessakin :D
Kylä mä käytän mitä vaan paitsi sukkahousuja.
Yleensä käytän sellaisia löysiä kotihousuja. Näin kesällä ei ole paitaa eikä sukkia. Talvella lisäksi t-paita ja villasukat. Ja jos oikein paleltaa, niin laitan sitten vielä päälle puuvillaisen kylpytakin.
- Anonyymi
Vaatetuksesi on loukkaus muita palstalaisia kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vaatetuksesi on loukkaus muita palstalaisia kohtaan.
Taitaa olla ulkomuotoni näin muutenkin :D
- Anonyymi
jos wei pukeudu ollwenkaan lluontaiswssa Aatamin ja Eevam asissa kipittää menemäämn
- Anonyymi
Tulen sellaisena kuin olen. Milloin mitenkin :)
🐾 Tuun tänne omana itsenäni.
Joko vedän lekkeriks, höpötän huvikseni tai sitten koitan iskee vyön alle ja ja jatkan kunnes kipuilu loppuu ja tyyppi muuttuu....ei ole liioin kukaan muuttunut. 😄- Anonyymi
jos aatamin asussa asteleer niin on itsdensäpaljastaja kai
- Anonyymi
Tai keisari ilman vaatteita
En pukeudu ikinä mihinkään kunnioittakseni muita, muut kunnioittakoon mua että ylipäänsä pukeudun ja oon omaitteni. Niin päin se menee. 🙂
Minusta sen kuuluu mennä niin päin, että yksilöä kunnioitetaan yksilönä, eikä vaadita menemään massan mukana vaateostoksille. Muutoin se menee alistamiseksi.
EivorCreed kirjoitti:
Minusta sen kuuluu mennä niin päin, että yksilöä kunnioitetaan yksilönä, eikä vaadita menemään massan mukana vaateostoksille. Muutoin se menee alistamiseksi.
Jos ei kykene kunnioittamaan yksilöä on turha puhua mitään kunnioituksesta ketään kohtaan, kukin kun on aina yksilö.
Tietysti👍🏼 Yleensä pukeudun simpanssi asuun. Sopii niin hyvin tälle palstalle. Vai mitä olette muut mieltä?🤔 vieläkö kun pääsis kirppuja bongaamaan muista kavereista, niin se jos mikä olisi oikein luksusta🤪
- Anonyymi
jotenkin hyvitti kun joku Callawayn goolf-lippis nanotrknologiaa
- Anonyymi
hauskan oloista taaqs ajelevt nuorisokin mopedeillaan kun suotuisatr kwlir..
- Anonyymi
Tietenkin, pukeudun italiasta tilaamaani Mansons Gardion pukuun, kun sinkkupalstalla viestejä kirjoitan.....
Mies voi olla pihallaan kalsarit päällä, eikä se kiinnosta ohikulkijoita. Jos nainen tekee saman pikkuhousuissa, hänet kyllä huomataan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807