Mitä se tarkoittaa?
He raapustelevat raporttiin raksin. Sen minimin.
Kokouksissa käyvät kerran kuukaudessa tai kahdessa.
Eivät ota puheita.
Luopuvat tehtävistä " kiireiden" vuoksi.
Jos vanhimmat kyselevät jotain, niin vastaavat: " joo. . .joo. . . olen tietenkin edelleen jt."
Sisimmässään ajattelevat:" ala vetää siitä".
Monet JT:t siirtyneet kannattaja jäseniksi
8
345
Vastaukset 8
- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Nähtävissä myös kärryn vartioiden toiminnassa, kauppareissulla olen havainnut pillit laitetaan pussiin aikaisemmin. Neljän jälkeenhän olisi väkeä liikkeellä eninten.
Ehkä, mutta Peräilman päästelystä jt normien mukaisesti eivät ole luopumassa. Sanovat, että se on henkikistyytnein osuus jt opista ja kun se on niin kivaakin. Ja onhan se myös tietysti raamatullista, sillä sitähän opetuslapset yöllä öljymäellä harrastivat, ennen kuin kukko kolmasti lauloi.
- Anonyymi
Hei jos on rasti ruudussa olen ollut kentällä
Kyllä silloin on jt. Zoom on myös .joissakin seurakunnissa on ilmoittaa jos ei ole ollut kentällä sihteeri automaattisesti laittaa olet ollut kentällä. Eli helpompaa nyt kynäillä.- Anonyymi
Koskaan ennen ei ole aktiivisen julistajan statuksen saaminen ollut näin helppoa. Elämme selvästi lopun aikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ennen ei ole aktiivisen julistajan statuksen saaminen ollut näin helppoa. Elämme selvästi lopun aikoja.
Mitä sillä on väliä, oletko aktiivinen vai et. Jumala ei kelloilla mittaa ihmisiä.
- Anonyymi
Minäkin olen juuri tuollainen, ja se sopii hyvin.,
Kävivät toisen kerran ovella kolmeen kymmeneen vuoteen.
Hyi Saatana soi niillä korvissa vielä ensi viikollakin, äkkilähtö tuli taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484