Pienehkön linnun oli saanut napattua ja vaikutti itseensä hyvin tyytyväiseltä.
Alustavassa tarkastelussa lintu havaittiin hengissä olevaksi ja ryhdyin kiikuttamaan sitä turvaan. Lintu itse arvioi tilannettaan, nosti hiukan roikkuvan siiven kohdalleen ja päätti lähteä ihan omaan turvapaikkaan ylemmän kerroksen ikkunalaudalle.
Kissa oli sitä mieltä, että pieleen meni, sillä esitelty saalis pääsi karkuun, mutta kerroin sille, ettei niitä ole tarkoitus syödä ja ne pitää jättää rauhaan.
Kissa ilmoitti olevansa hiukan tyytymätön annettuun rajoitukseen, mutta vaikutti hyväksyvän sen pienen nurinan jölkeen.
Muutaman tunnin kuluttua se kiikutti kasvimaalta hengettömän myyrän ja sai runsaasti kehuja.
Kissa toi saaliinsa näytille
29
380
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kissasi ajatteli, että olet kylläinen, joten lintuateria ei siksi maittanut. Tapettua myyrää sen sijaan tuotiin vain näytille 😸
- Anonyymi
Kisut on kyllä fiksuja. Ymmärtävät paljon enemmän mitä yleisesti luullaan. Meillä on aina neuvoteltu asioista eikä ole mitään ongelmia tullut.
xLiner- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, naureksivat viiksiinsä, kun saavat höynäytettyä vanhaa akkaa. :oD
Ei tarvitse höynäytellä, kun palvelu pelaa ensiluokkaisesti muutenkin 😄
xLiner - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ai Linerikin on vielä palstalla :) Luulin sinun nostaneen kytkintä.
Täällä näköjään taas... Vaan nytpä täytyy lähteä ansaitsemaan pomolle rahaa.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse höynäytellä, kun palvelu pelaa ensiluokkaisesti muutenkin 😄
xLinerKusevt sun kukkien juurelle ja hihittelevät, kun ostelet uusia. Järsivät johtoja ja muuta pientä jäynää. Sit ovat niin ihania kun annat sapuskaa ja silität. :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kusevt sun kukkien juurelle ja hihittelevät, kun ostelet uusia. Järsivät johtoja ja muuta pientä jäynää. Sit ovat niin ihania kun annat sapuskaa ja silität. :oD
Kissakämpässä voi olla vain syötäviä myrkyttömiä rehuja. Pellettilaatikolla käyvät. Jos alkavat muualle pissimään se on merkki jostain vaivasta. Eläinlääkärille sitte tutkimuksiin. Kisut on terveinä siistejä. Enemmän sulta roiskuu kun käyt kusella ☝️
Eikä kissat ole jyrsijöitä, hönö! 😁
Kissakämpässä voi olla vain syötäviä myrkyttömiä rehuja. Pellettilaatikolla käyvät. Jos alkavat muualle pissimään se on merkki jostain vaivasta. Eläinlääkärille sitte tutkimuksiin. Kisut on terveinä siistejä. Enemmän sulta roiskuu kun käyt kusella ☝️
Eikä kissat ole jyrsijöitä, hönö! 😁
xLinerKato nyt miten helppo sä olet...😁
Luulottelet tietäväsi mitä ne tekee sun selän takana. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kato nyt miten helppo sä olet...😁
Luulottelet tietäväsi mitä ne tekee sun selän takana. 😁Minä olen. Kisuset saavat pyörittää mua ihan mielensä mukaan.
Ihmiset sitten ovatkin sellaisia puonsilmiä, ettei ole yhtään luottamista. Muuta kuin siihen ettei ole luottamista.
Minä olen. Kisuset saavat pyörittää mua ihan mielensä mukaan.
Ihmiset sitten ovatkin sellaisia puonsilmiä, ettei ole yhtään luottamista. Muuta kuin siihen ettei ole luottamista.
xLinerKissat onkin mulkkuja tietoisesti. 😄
Siksi mäkin oon kissaihminen. 😁
https://youtu.be/8drqBdA4qJI?si=MmqU0EY2KHxFF2Xc
Oon mulkku sanomalla sen. Koitan näyttääkin sen ulospäin. 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kissat onkin mulkkuja tietoisesti. 😄
Siksi mäkin oon kissaihminen. 😁
https://youtu.be/8drqBdA4qJI?si=MmqU0EY2KHxFF2Xc
Oon mulkku sanomalla sen. Koitan näyttääkin sen ulospäin. 😄Kissat ovat vain rehellisiä.
Koirat ovat mielistelijöitä.
Toi mulkun näyttäminen jäi vähän vaivaamaan 😜
xLiner - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oho, lähti muumina. 😁
Ei muumeilla ole munaa.
xLiner
Kissasi on ahkera ja pitää huolta reviiristään. Kissojen näytille tuomat saaliit ovat aina todiste kissan urheudesta ja metsästystaidoista. Ainakin omasta mielestään kissat ovat kehunsa ansainneet (silitysten ja rapsutuksien kanssa).
Voimme olla eri mieltä siitä, mitä kannattaa metsästää ja mitkä jättää metsästämättä. Kissat eivät yleensä tee eroa liikkuvan kohteen kohdalla. Kaikki käy.
Toivottavasti teidän kahden välinen keskustlu auttoi ja se tulevaisuudssa jättää linnut rauhaan.- Anonyymi
Meillä oksennettiin tänään joku pieni eläin matolle. Veikkaan hiirenpoikasta. Pakko oli sekin yrittää syödä, vaikka hampaita 0. Maksoi muuten pari tonnia hampaidenpoisto. Pakko, koska niin huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Ettei ollut päästäinen? Se on sen verran myrkyllinen, että kissa sen kyllä oksentaa, vaikka olisi kokonaisena syönytkin. Tunnet päästäisen suiposta kuonosta.
Serkkupoika taannoin istahti heinäpellolla ojan penkalle kahvittelemaan. Sattui perseen alle päästäinen, joka puri perseeseen. Oli kuulemma saatananmoisen kipeä...
- Anonyymi
Myyrätkin on mukavia :). Ei niitä saa lahdata ;(. Ne on muutes punkkien levittäjiä. Elelen punkkialttiilla alueella ja se täytyy sanoa että jäniksiä näkyy harvoin. Ehkä punkit tai ketut ovat tehneet niistä selvää 🤔.
- Anonyymi
Sukulaiseni maalaiskissa toi kerran ylpeänä ison rotan talon eteiseen... josta sukulainen nappasi rotan käteensä, huudahti "hyi olkoon" ja lennätti sen vinhatusti ulos. Tästä kissa loukkaantui niin, ettei tullut kotiin viikkoon 😼(pysytteli tilan muissa rakennuksissa)
- Sheena Eläimet on vieläkin eläimiä ja ottavat ja leikkivät ruualla myös kantavat saaliin huolehtivalle myös muinoin kissani metsästi minulle lihapullan ja kun olin nukahtanut sohvalle kantoi minulle saaliin jalkojen juurelle ja säikähdin todella paljon.
Yhden ainoan kerran kun matto oli nurin kävin kusasemaan siihen ja sen jälkeen pissi ympäriinsä. Se ei ollut mukavaa, luovuttiin ja siitä tuli maatiaiskissa- Anonyymi
Kissa otti susta mallia 😁
xLinerNoh tottakai taas oli kirjoitusvirhe eli kävi kusaisemaan siihen mattoon.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKannattaisi oppia ymmärtämään sisältöä loogiseen muotoon, eikä niin kirjaimellisesti kaikkea ymmärtää väärin tahallaan🙃
- Anonyymi
Kyllähän kotikissa ymmärtää ihmispuheen jo nuorena. Naapuriin tuli kissanpentu ja se tuli meille pihalla vierailulle. Oli vähän aran oloinen, joten sanoin sille, että tule vain, minähän tykkään kissoista. Heti tuli rapsuteltavaksi ja silitettäväksi eikä epäillyt eneää hetkeäkään. Siis jo heti pentuna ymmärsi kaiken!
Täällä on hiukan kiireitä, mutta tässä jatkoraportti:
Kissa piti isälleni eilen seuraa makaamalla lattialla hänen tuolinsa edessä.
Myöhemmin kunkuljin ohi, niin kissa oli siirtynyt laatikkoonsa nukkumaan.
Totesin, että "Jaa, kissa ei olekaan enää tuossa" ja osoitin lattiaa.
Meni 5 sekuntia ja kissa vaihtoi paikkansa takaisin siihen lattialle.
Rontti teeskentelee nukkuvansa ja kuuntelee kaiken mitä sanon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990