Ei vastausta

Anonyymi-ap

Palstan aloituksiini ei vastata. Kukaan ei vastaa puheluihin. Ei edes 74 vuotias isäni.

Mutta laitappa whatsapp viesti, niin johan alkaa turinointi. Missä vaiheessa se on mennyt niin?

Minäkin aikoinaan kouluttauduin tietotekniikkamekaanikoksi ja silloin oli txt ja internetin alkulima kovinkin kiinnostava.

Nyt haluaisin joskus saada oikean ihmisen kanssa ihan puheyhteyden.
Ei, se rajoittuu siihen, kun kassamyyjä sanoo hinnan.

Muuttakaa vtu asumaan kirjastoon. Siellä saatte olla ihan hiljaa ja näpytellä näitä tuomionvehkeitä, mitä itsekin käytän.

Aloitukseni ovat sen takia vaisuja, koska jos kertoisin kaiken, niin osa itkisi, osa joutuisi hullujenhuoneelle ja loput tärisisi pelosta.

Nyt en todellakaan sitten kirjoita onnettomuudestani. Todettakoon vain, että en ole puhdas pulmunen.

Olen ollut useasti se, ketä poliisit etsii. Siitä huolimatta he tulevat väliin, jos koen tilanteen uhkaavaksi.

Ehkä haluavat välttää mahdollisesti tekemäni verilöylyn. Siihen en mitään jengejä tarvitse, kuten eräs raukka, joka joutu lähteen vtun mun naapurista.

>simiti<

19

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska kukaan ei edelleenkään vastaa, niin vastaan itse itselleni:

      Siinä parkkisakossahan sinä yritit kiistää kaiken, mutta niin vain tuomio tuli. Ihan oikein sulle!

      Tietenkään et tule koskaan kertomaan niistä väkivaltarikoksista ja se on hyvä.

      Onhan sinulla vielä hihassa toinenkin, ei väkivaltaan liittyvä rikos, mutta sen jo kaikki tietää. Olet täysi pelle!

      Olenpas rumasanainen itselleni. Pitäisiköhän vanhojen aikojen muistoksi hakata/puukottaa itseni?

      >simiti<

    • Anonyymi

      Kuulutkos sellaiseen nahanleikkuukoplaan? Olen kuullut hirmujuttuja Kokkolan raakuuksista. Olisiko syynä terästetty hanavesi taikka 6G-säteet, joita Musk kontrollerillaan ohjailee? Missä reilu meininki että viedään rettelöitsijät vain kylän miehien voimin saunan taakse, jotta planeetta pelastuu ;D? Siinähän sitä olisi ongelmanratkaisukykyä puhtaimmillaan.

    • Puhelut saattaa venyä, mutta viesteissä tulee kaikki oleellinen nopeammin. Aika on nykyään kaikilla kortilla....paitsi sinulla. :oD

      • Anonyymi

        Höh. On mun isäkin eläkkeellä!
        Niin mutta tosiaan se raivopäinen marjastaminen keskellä korpea...

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh. On mun isäkin eläkkeellä!
        Niin mutta tosiaan se raivopäinen marjastaminen keskellä korpea...

        >simiti<

        Joo, se voi viedä vapaa-ajat hyvinkin....nyt marjaa ja kohta sieniä. Se on joillain kova vimma saada ilmaista satoa. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, se voi viedä vapaa-ajat hyvinkin....nyt marjaa ja kohta sieniä. Se on joillain kova vimma saada ilmaista satoa. :oD

        Golf-kentiltä ja futiskentiltä löytää helpoiten niitä silokkeja 🍄. You are welcome ;).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Golf-kentiltä ja futiskentiltä löytää helpoiten niitä silokkeja 🍄. You are welcome ;).

        Mä en sieniin koske. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Golf-kentiltä ja futiskentiltä löytää helpoiten niitä silokkeja 🍄. You are welcome ;).

        Suippolakkeja löytyy ihan taloyhtiön pihaltakin. Onhan ravitalli 200 metrin päässä.

        Luulen ettet tiedä kasvuolosuhteita, tai ole koskaan edes käyttänyt kuin korviketta.

        Oli miten oli, älä käytä enää. Psykedeelisiä kasveja löytää helpomminkin. Ne ovat laimeampia, mutta ihan jees viihdekäyttöön

        Toki raittius olisi paras, jos kykenet katkolle.

        >simiti<


    • Ehkä se on väkivaltainen alavire mikä ajaa ihmiset karkuteille?

    • Aika tympeetä tai mitä lienee et kun
      kukaan ei vastaa ja sillei... 🤨

      Mä olen vastaillut yleensä,
      kun oon nähnyt ees jonkun sun aloituksen.

      Ai mutta niin...
      Enhän mä ole kukaan kenellekään,
      Eikä mun kommentteja kaivata...
      Mut vaan halutaan häipymään kokonaa s24,
      Ja oikestaan koko maailmasta... ☹

      • Pakko jatkaa pikkusen...

        Oli taas hämmentävää äsken vastailu...
        Palsta vattuili ja huusi mulle että :

        ★ tämä ominaisuus on vain kirjautuneille★


        Mitä Viipuria ❓❓❓❓


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Pakko jatkaa pikkusen...

        Oli taas hämmentävää äsken vastailu...
        Palsta vattuili ja huusi mulle että :

        ★ tämä ominaisuus on vain kirjautuneille★


        Mitä Viipuria ❓❓❓❓

        Aikakatkaisu. Tietyn ajan välein kirjaa koneisto rekkautuneen ulos. Silloin tulee tuo ilmoitus..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aikakatkaisu. Tietyn ajan välein kirjaa koneisto rekkautuneen ulos. Silloin tulee tuo ilmoitus..

        No kyllä ton tiedän...
        Mutta outoa ettei saa anonyymisti kommentoida....
        Ei siis ollut kiinni tosta aikajutusta....
        Tuota ollut ennenkin...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No kyllä ton tiedän...
        Mutta outoa ettei saa anonyymisti kommentoida....
        Ei siis ollut kiinni tosta aikajutusta....
        Tuota ollut ennenkin...

        Joku bugi.. niitä on ollut tällä sivustolla ajoittain aikasta paljon.


    • Anonyymi

      Kysymys johon ei ole olemassa vastausta. Entä vastaus johon ei ole olemassa kysymystä?

      ..mutta jooh mun muutettava huonekalujen järjestystä kokonaan... koska aurinko paistaa suoraan silmiin pahasti... toiselle seinälle koko tietokonepöytä...... ja näen silti kuin ikkunasta ulos sääkamera näyttää.

    • Anonyymi

      EI vastausta ja ACCESS DENIED.

    • Oon muuten aika montaa kertaa sulle vastannu, oon kattonut, että oon ollu joissakin ainoo vastaaja. Eipä mullekaan hirveesti vastailla, mutta piristi mukavasti, kun mulle noihin elämän perusteisiin tuli paljon vastauksia viime viikonloppuna. Tosta kassamyyjästä puheen ollen, mikä sen hinnan sanoo, niin en kovin viisaina niitä pidä. Työhaastattelussakin oli, niin rautakaupan päällikkö vaan sano, että rahaa pitää tuottaa, niin siinähän sai kyllä ihan ite kerätä rahansa, luuleeko se saavansa ne täältä mukaan vai hautaanko se halusi ne.

      • Anonyymi

        Heh. Tarkoitin ihan ruokakaupassa. Ei kait marketin tiskillä voi tinkiä?

        >simiti<


    • Anonyymi

      juutuubi ei hyväksy selainta... liian vanha tämähän on IBM PC-DOS 1.0 :)

      ja enkä ala vaihtamaan käyttistä vaikka niin tähän koneeseen on tietysti kokonaan koko SSD:n levyn kopio jotta työt säilyy Western Digitalin jättilevylle ja heittää uuden käyttiksen.. mutta heh ei huvita... nyt ja toinen tietokone jos erityisesti huvittaa joku youtube...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe