Hölmöjä tapojanne?

Anonyymi-ap

Itse pidän kahvipakettia jääkaapissa, koska luin joskus sen sisältävän öljyjä.

Tiedän sen säilyvän myös huoneenlämmössä mutta kuitenkin...🤣

>simiti<

36

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse säilytän leivät jääkaapissa. Varsinkin näin kesähelteillä.

• Minullakin on leivät jääkaapissa aina, ihan vuodenajasta riippumatta. Eivät muuten ole koskaan menneet homeeseen☝🏻

• Prinsessasi kirjoitti:

Minullakin on leivät jääkaapissa aina, ihan vuodenajasta riippumatta. Eivät muuten ole koskaan menneet homeeseen☝🏻

Juuri siksi. Leivät säilyvät pitempään.
        Samoin säilytän myös kananmunat, hedelmät, vihannekset ja jopa tomaatit jääkaapissa. Vaikka sanotaan, ettei tarvitse, teen sen silti.

Ei ole vielä jääkaappipoliisi käynyt ja nuhdellut. 😇

• tosi.typy kirjoitti:

Juuri siksi. Leivät säilyvät pitempään.
        Samoin säilytän myös kananmunat, hedelmät, vihannekset ja jopa tomaatit jääkaapissa. Vaikka sanotaan, ettei tarvitse, teen sen silti.

Ei ole vielä jääkaappipoliisi käynyt ja nuhdellut. 😇

Samoin, minä laitan kans nuokin jääkaappiin. Perunat ja sipulit ovat siellä myös🤭

• Anonyymi

Kossu pakkasessa. Menee lämpimänä yhtä hyvin päähän.

• Kahvin sekoittaminen sormella maidon lisäyksen jälkeen

• Pikku-pirpana

Taasko mulla jäi antamatta sulle lusikka..?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Taasko mulla jäi antamatta sulle lusikka..?

Niin....ainakin joskus todellakin on jäänyt antamatta :D

• pujotteIija kirjoitti:

Niin....ainakin joskus todellakin on jäänyt antamatta :D

Olen yleensä hyvin antavainen sinun suhteesi, joten ei pitäisi olla sen suhteen mitään valittamista. Seuraavilla treffeillä näytän missä säilytän pikkulusikoitani.. :D

Olen yleensä hyvin antavainen sinun suhteesi, joten ei pitäisi olla sen suhteen mitään valittamista. Seuraavilla treffeillä näytän missä säilytän pikkulusikoitani.. :D

Ei todellakaan ole valittamista, mutta voinhan varmuuden vuoksi katsoa säilytyspaikan

• pujotteIija kirjoitti:

Ei todellakaan ole valittamista, mutta voinhan varmuuden vuoksi katsoa säilytyspaikan

Kommenttini sinulle meni pääketjuun. Sori.
        Minulla lli miesvieras ja yö meni valvoessa. Siksipä sekoilen nyt. Väsyttää..

Kommenttini sinulle meni pääketjuun. Sori.
        Minulla lli miesvieras ja yö meni valvoessa. Siksipä sekoilen nyt. Väsyttää..

Luulisin että nukuttaa hyvin, minuakin

• Tai sit ihan reilusti pyydät lusikkaa seuraavalla kerralla. Niinkin voi tehdä. Mun luona ei kahvikuppiin saa upottaa sormiaan.. :D

• Lupaan käyttää luonasi lusikkaa kahvin sekoittamiseen, kannattaa kuitenkin pitää minua silmällä

• pujotteIija kirjoitti:

Lupaan käyttää luonasi lusikkaa kahvin sekoittamiseen, kannattaa kuitenkin pitää minua silmällä

Oih.. mä sinua silmäilen niin mielelläni.

Oih.. mä sinua silmäilen niin mielelläni.

Niinhän me silmäillään. Kerros sää nyt hölmö tapasi Simitille

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Te olette hölmömpiä kuin minä aivotuhoutuneena
        Mukava lukea viestejänne ja tuntea itsensä älykkäääksi.

Onnettomuuden jälkeeen äo mitattiin ja oli laskenut129 pisteeßeen. Olen siis lähes idari.

Keskiarvohan on 100. Jos minä aivovammainen olen keskiarvon yllä, niin kuinka pöljiä muut ovat?

>simiti<

• pujotteIija kirjoitti:

Kerroin .. ja montahan niitä noin äkkiseltään löytyikin...

• Anonyymi

Nuolen lautasen, litran jugurttipurkin sisuksen saksilla leikaten ja kerään sormella vanukaspurkeista kaikki loput ja nuolaisen sormen. Nysvään tosi tarkasti kaikista pakkauksista sisällön talteen, ettei vaan mene haaskeelle. Tosin on siinä sekin etten sen kummemmin pakkauksia pese kun laitan lajittelupönttöihin, annan vain kuivua.

• Anonyymi

Mä en voi nukkua jos lakana ei vedetty tiukasti. Vedän sen joka ilta uudestaan paikoilleen.

• Anonyymi

No tämä👍
        Voiko turhauttaa enempää kuin rùttuinen lakaña,
        >simiti<

• Ei ole hölmöjä tapoja, on vain tapoja. 😆

• Anonyymi

Ei mulla noin hölmöjä tapoja ole.

• Ööh no vedän kahvinkeittimestä, mikrosta, vedenkeittimestä töpselit irti seinästä aina käytön jälkeen… enkä voi poistua kotoa, jos en ole töpseliä irrottanut. Käsitykseni mukaan yleensä ihmiset antavat niiden olla, vai miten teillä muilla?

Enkä voi poistua kotoa ennen, kun olen useaan kertaan tarkistanut hellanlevyjen olevan nollassa, vaikka en olisi niitä edes laittanut päälle…

Yöksi laitan aina asunnon oveni turvaketjun kiinni, vaikka tajuan kyllä ettei se vaikuta siihen, pääseekö asuntooni murtautumaan vai ei.

Olen käsihygieniafriikki.

• Anonyymi

Prinsessa, tää on aika outo mut minulla on samoja juttuja 🐰

• Anonyymi

Poistan yöksi nuo johdot🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa, tää on aika outo mut minulla on samoja juttuja 🐰

Sitten ollaan samanlaisia tässäkin asiassa😅

• Anonyymi kirjoitti:

Poistan yöksi nuo johdot🐰

Pyykinpesukoneen kanssa sama juttu, mutta telkkarista en ota töpseliä irti ikinä, sitä en näe niin tarpeelliseks sitäpaitsi kun se on lattianrajassa pöydän takana se johto niin ei muutenkaan jaksa🤣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Pyykinpesukoneen kanssa sama juttu, mutta telkkarista en ota töpseliä irti ikinä, sitä en näe niin tarpeelliseks sitäpaitsi kun se on lattianrajassa pöydän takana se johto niin ei muutenkaan jaksa🤣

Sama! Kahvinkeitin, mikro ja pesukone, ne otan pois. Telkkarin johto saa jäädä 😂 ja ovi tosiaan on ketjussa yöllä 😬

Koetko tuota asiaa ikinä raskaaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Sama! Kahvinkeitin, mikro ja pesukone, ne otan pois. Telkkarin johto saa jäädä 😂 ja ovi tosiaan on ketjussa yöllä 😬

Koetko tuota asiaa ikinä raskaaksi?

En koe, nuo teen aika automaattisesti sen kummempia miettimättä tai murehtimatta. Entä sinä?

• No hyvä😘

• Anonyymi

Nuo ovat merkkejä pakko-oireisesta häiriöstä eli OCD:stä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat merkkejä pakko-oireisesta häiriöstä eli OCD:stä.

Olisivat, jos näihin juttuihin liittyisi ahdistusta ja pakkomielteistä käytöstä, eli jatkuvaa tarkistelua.
        Tuon käsihygienian suhteen olen ehkä noin keskimääräistä tarkempi, mutta ei minunkaan käsienpesu ja desinfioiminen ole mitään aivan jatkuvaa, pakonomaista.

• Anonyymi

merkki G20-valtiosta jos kahvipaketti jääkaappiin, laita pakasrimeenkin... ei noin kannata.

• Anonyymi

Minäkin tempoilen johtoja irti, mutta vain ukonilmalla.
      Vilma

• Minulla on monta hölmöä tapaa.. väsyneenä raavin päänahkaani. Kekkuloin kotosalla ilkialasti. Luotan ihmisiin liikaa. Pidän aina sukat jalassani. Kun minulla on vieraita, kustannan heidän ylläpitonsa kokonaan. Säilytän avaamattomia ruoan kuiva-aineita laatikossa sänkyni alla. Kerään hamstraamalla viinaa.

Pujis pyysi minua kertomaan hölmöistä tavoistani. Ja niitä on paljon. Tuossa yllä nyt muutama.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4888
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2741
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2514
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1943
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1842
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      88
      1671
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1612
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1544
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1348
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1200
    Aihe