Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettynä päivänä, päivä tuli mutta ei mitään viestiä mulle monen aikoihin mentäisiin. Ingoorasi ja jopa nauroi puhelimessa, kun soitin hänelle. Oli kuulemma unohtanut. Hänestä ei kuulunut mitään muina päivinäkään ja kertoi mulle ettei ehdi näkemään, ei oo aikaa. Kuukauden päästä löysi toisen.
Seuraava tapaus oli tämmöinen: tapailtiin kuukauden verran, kaikki meni hyvin kunnes loppui yhteydenpito, eikä tiennyt mitä edes haluaa. Löysi uuden.
Kolmannen kanssa ehdittiin olemaan sentään 8kk,ja sama kaava. Yllättäen lopetti suhteen.
Miksi mulle tehdään näin, mussa ei pitäisi olla mitään vikaa, mutta näin on vaan käynyt... Onko kenelläkään heittää ajatuksia
Miksi miehet kohtelevat mua huonosti
303
7965
Vastaukset
- Anonyymi
Olit liian huono hetekalla tai leikeissä.
- Anonyymi
Mielipiteesi on liian huono keskusteluun.
- Anonyymi
Onko niitä hetekoita enää edes käytössä?
Eräs karvaselkäinen ystäväni kokeili makoilemista paljaalla hetekalla ilman paitaa. Oli naurussa pitelemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miespuolinen aloittaja lähti ihan siitä kulmasta katkeruuksissaan liikkeelle mikä oli skriptissä tarkoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies näkee helposti ja aika piankin . . . KUKA ON SEN SORTTINEN AKKA ! Ja josta on helvetin viisasta pysyä erossa ja josta ei olisi, kuin pirun moista harmia. Nainen joka on kellahtanut aina ja helposti sällin, kuin sällin alle KOIVET LEVÄLLÄÄ ! Ei todella kiinnosta sellaista miestä joka toivoo ja haluaa turvallisen hyvän suhteen. Eikä mitään PERSEENSÄ tarjoajaa kuka vain suinkin kehtaa RISKIN / RISKIÄ ottaa. . . . Hyh ! Hyh ! ja sillin hajut päälle YÖÖÖööök !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syitä voi olla monia, ehkä ajattelivat, että ansaitset kultaa (liian hyvä tyyppi heille), jota eivät voi itse sinulle tarjota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies näkee helposti ja aika piankin . . . KUKA ON SEN SORTTINEN AKKA ! Ja josta on helvetin viisasta pysyä erossa ja josta ei olisi, kuin pirun moista harmia. Nainen joka on kellahtanut aina ja helposti sällin, kuin sällin alle KOIVET LEVÄLLÄÄ ! Ei todella kiinnosta sellaista miestä joka toivoo ja haluaa turvallisen hyvän suhteen. Eikä mitään PERSEENSÄ tarjoajaa kuka vain suinkin kehtaa RISKIN / RISKIÄ ottaa. . . . Hyh ! Hyh ! ja sillin hajut päälle YÖÖÖööök !
Kukaan mies ei näe päältä tuollaisia asioita vaikka kuinka kuvittelisi niin..!.En tiedä miten miehillä ei jörki oikeen tahdo pelata useinkaan eli sitten vaan joku ruma ämmä on sitten ainoa hyvä seurustelukumppani kun ei ole varmaan sitten miehen mielestä kenellekkään muulle mukamas antanut..Ei mene kylläkään asia noin! mutta voihan sitä kuvitella pienessä mielessään noin onnettomasti!!.Säälittävää ettå monikaan mies ei osaa oikeen ajatella kunnolla tai edes viitsi yrittää ajatella.. ja jutella esim kauniin naisen kanssa kunnolla..!.ainoa ajatus on joku täysin väärä alunperin jo ja sitten sitä viinaa,alkoholia läträtään vaan päälle..jolloin viimeinenkin järki katoaa tilanteesta mieheltä ja jos nainen on liian kaunis niin se hylätään välittömästi jos jotain tapahtunut naisen kanssa,eihän kaunis nainen voi olla tärkeä mitenkää vain ruma kelpaa..surkeeta menoa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan mies ei näe päältä tuollaisia asioita vaikka kuinka kuvittelisi niin..!.En tiedä miten miehillä ei jörki oikeen tahdo pelata useinkaan eli sitten vaan joku ruma ämmä on sitten ainoa hyvä seurustelukumppani kun ei ole varmaan sitten miehen mielestä kenellekkään muulle mukamas antanut..Ei mene kylläkään asia noin! mutta voihan sitä kuvitella pienessä mielessään noin onnettomasti!!.Säälittävää ettå monikaan mies ei osaa oikeen ajatella kunnolla tai edes viitsi yrittää ajatella.. ja jutella esim kauniin naisen kanssa kunnolla..!.ainoa ajatus on joku täysin väärä alunperin jo ja sitten sitä viinaa,alkoholia läträtään vaan päälle..jolloin viimeinenkin järki katoaa tilanteesta mieheltä ja jos nainen on liian kaunis niin se hylätään välittömästi jos jotain tapahtunut naisen kanssa,eihän kaunis nainen voi olla tärkeä mitenkää vain ruma kelpaa..surkeeta menoa..
Kyllä Mies huomaa Jos olet ;
MYRKYN-VIHREÄ tai SDP:n ÄäriVasemmiston PUNIKKI-Kommunisti !
- TosiMies - Ei Tommosista Välitä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Mies huomaa Jos olet ;
MYRKYN-VIHREÄ tai SDP:n ÄäriVasemmiston PUNIKKI-Kommunisti !
- TosiMies - Ei Tommosista Välitä !Pitihän tännekin saada yksi kirjoitustaidoton hullupersu öyhöttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSEI MIEHET TEE TÄLLAISIA ALOITUKSIA???
-LUE TÄMÄ UUDESTAAN-
KOSKA NE HUORIA JA TAUDIN LEVITTÄJIÄ! HYI
ETTÄ TÄSSÄ SULLE ED KIRJOITTAJA VASTETTA
PATA KATTILAA SOIMAA
JOS TÄÄ POISTUU NIIN VIEN KIRJOITUKSEN TASA ARVO VALTUUTETUN KANSLIAAN
SOLDE 24 V PÄÄSEE ROSEÉ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä sinunlaisia pellellejä voi/saa olla olemassa? Kunnon luolamies.
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tosiaan olla noin ilkeä??
- Anonyymi
En usko että suussa mitään vikaa on. Ens kerralla jos joku ei tule tai unohtaa samantien unohdat koko tyypin ei ole kiinnostunut. Kenelläkään ei ole niin kiire ettei ehdi yhtä viestiä näppäillä. Annat miesten ottaa yhteyttä elä itse ota ennenkuin mies nii tekee.
- Anonyymi
Sussa* puhelin muuttaa.
- Anonyymi
Exä nainen tykkäisi jutella mutta kun aina ollaan yhteydessä hän alkaa kiusaamaan ei halua nähdä ei edes jutella puhelimessa niin mitä turhaan häneen tuhlaan aikaa kun kerta olen aikuinen ja käyttäydyn hyvin mukava jutella töissä naisille ne on mukavia ja juttu seura kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exä nainen tykkäisi jutella mutta kun aina ollaan yhteydessä hän alkaa kiusaamaan ei halua nähdä ei edes jutella puhelimessa niin mitä turhaan häneen tuhlaan aikaa kun kerta olen aikuinen ja käyttäydyn hyvin mukava jutella töissä naisille ne on mukavia ja juttu seura kelpaa
Jaa mun exä on mulle kuollut.
- Anonyymi
Ihan tyhmää. 🤥. Ei ennenwanhaan noin käyttäydytty.
>simiti<- Anonyymi
Ihmisillä on mennyt tää elämä yhdeksi pelleilyksi muita kohtaan siis ei olla kasvettu miettikää aikuiset teidän vangempia kun olitte pieniä jos he olisivat olleet tietokoneella nenäkiinni pelaamassa niin olisitte pitäny heitä ääliöinä siis kasvakaa ihmiset tai te ette vaan osaa ajatella teidän epäkehittenyillä avoilla itse olen 83 v syntynyt lapsuuden olin usein raksasalla pappani kanssa mitä te muutte ootte tehny notkunu kaupunkilla aikuis lapset repikää siitä
- Anonyymi
NIIN SE METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUDETAAN!
- Anonyymi
"Mussa ei pitäisi olla mitään vikaa"
Samaan aikaan kuitenkin kolme miestä antanut hylsyn. 🤔
Pitäisikö neiti "täydellisen" vähän asennevammaansa korjauttaa.- Anonyymi
Sivusta kommentoin, en siis ole aloittaja, että jos ei yksikään ole kertonut mikä on vikana, niin mistä se vika pitäisi tietää? Vaikka aloittaja itse itsestään satamiljoonaa vikaa, niin yksikään niistä ei välttämättä osu oikeaan.
- Anonyymi
Ei välttämättä olekaan mitään vikaa. Joillekin vaan tulee huonoja ihmissuhteita ja omaan ihastumiseen ei voi aina vaikuttaa. Se on niin paljon tuuristakin kiinni. - sivusta
- Anonyymi
Saattaahan tässä olla, että on ollut kolme ääliömäistä, viallista miestä. Tai kaksi mulqvistia ja yhden kanssa ei vain ole kemiat kohdanneet. Tai miten lie.
Ihmeellisen nopeasti olet tuomitsemassa aloittajan. Vaikuttaa jopa ... asennevammalta! Ei ole tainnut sinulla riittää pitkiä suhteita? - Anonyymi
Tämä! Jotain vikaa meissä kaikkia on, mut nykyään omasta mielestä ihminen on virheetön. Aloittaja voi olla lihava, tosiaan huono sängyssä, tylsä tyyppi, mitä vain,,mut lopputulos on sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä olekaan mitään vikaa. Joillekin vaan tulee huonoja ihmissuhteita ja omaan ihastumiseen ei voi aina vaikuttaa. Se on niin paljon tuuristakin kiinni. - sivusta
Sehän tässä juuri onkin olennaista, että onko jossakin anonyymissa abstraktissa henkilössä (eli naisena esiintyvässä miehessä) vikaa vai ei ja millä tavalla tämä asia on purettava esiin niin kai jos ei ole muutakaa ajankulua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Jotain vikaa meissä kaikkia on, mut nykyään omasta mielestä ihminen on virheetön. Aloittaja voi olla lihava, tosiaan huono sängyssä, tylsä tyyppi, mitä vain,,mut lopputulos on sama.
Tosiaan huono sängyssä, anteeksi ny vain mutta puhut paralleelista mitä ei ole koska esim sinä olisit varmasti vähään tyytyväinen miesAP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan tässä olla, että on ollut kolme ääliömäistä, viallista miestä. Tai kaksi mulqvistia ja yhden kanssa ei vain ole kemiat kohdanneet. Tai miten lie.
Ihmeellisen nopeasti olet tuomitsemassa aloittajan. Vaikuttaa jopa ... asennevammalta! Ei ole tainnut sinulla riittää pitkiä suhteita?Huumori se nykyään on ei 1800 luvulla pahaa huumoria ollukkaan naiset ei miehiinsä silloin kyllästyny ihmiset oli nuorenakin paljon aikuisempia kuolivat jo 60 v nykyään lapsuus kestää pitkään moni linna kundikin kasvaa linbassa aikuiseksi miettikää jos osaatte ette taida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellisen nopeasti olet tuomitsemassa aloittajan. Vaikuttaa jopa ... asennevammalta! Ei ole tainnut sinulla riittää pitkiä suhteita?Noita mulkvisteja riittää loputtomiin jos vaan hyväksyt tommosen käytöksen jo ihan alussa.Onnea sulle kumppanin etsinnässä,toivottavasti löydät hyvän ja rakastavan puolison.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin, en siis ole aloittaja, että jos ei yksikään ole kertonut mikä on vikana, niin mistä se vika pitäisi tietää? Vaikka aloittaja itse itsestään satamiljoonaa vikaa, niin yksikään niistä ei välttämättä osu oikeaan.
Erittäin hyvin ajateltu ja sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsemistas mikään ei ole kaikkien mielestä vika. Toiset tykkää tuhdeista. Joku tykkää, kun saa opettaa just mistä ite pitää ja kokeilla yhdessä. Tylsä on monien mielestä just hyvä. Miksi juuri se mistä et itse tykkää olisi muka jokin virhe? Se nyt ei vain miellytä just sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita mulkvisteja riittää loputtomiin jos vaan hyväksyt tommosen käytöksen jo ihan alussa.Onnea sulle kumppanin etsinnässä,toivottavasti löydät hyvän ja rakastavan puolison.
KAIKKI MULKVISTIT PITÄISI ELIMINOIDA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsemistas mikään ei ole kaikkien mielestä vika. Toiset tykkää tuhdeista. Joku tykkää, kun saa opettaa just mistä ite pitää ja kokeilla yhdessä. Tylsä on monien mielestä just hyvä. Miksi juuri se mistä et itse tykkää olisi muka jokin virhe? Se nyt ei vain miellytä just sua.
MINULLE KELPAA VAIN PARAS ELI MINÄ ITSE!
- Anonyymi
Joskus sitä vaan kyllästyy, jos ei kipinää löydy. Sama se naisilla on, en kuitenkaan suosittele pyörittämään kahta enempää.
- Anonyymi
En tiedä mitä vikaa aloittajassa on, mutta minulle on ollut muutamia hyvin kirkkaita varoitusvaloja sellaiset ettei nainen yritä tehdä minkäänlaista aloitetta seksiin, tai jos ei edes tee aloitetta keskustellakseen seksistä.
Minua ei kiinnosta leikkiä parisuhdetta jossa on "kaikenlaista tärkeämpää".
Jokaisessa suhteessa jossa minä olen tehnyt aloituksen, on käynyt aina niin että nainen ei tee aloituksia vaan odottaa että minä teen ne, ja sitten jossain vaiheessa huomaan ettei mitään kipinää ole koska minä tunnen etten ole toiselle henkilökohtaisesti tärkeä. Ja kun se pettymys tulee, silloin on turha yrittää korjata enää mitään. On parasta vain nostaa kytkintä.
Jos nainen ei tee aloitetta, se on yleensä kolme kuukautta ja sitten minä häivyn maisemista vaikka nainen olisi kuinka mukava ja ihana. Tuo on se deadline milloin pitää naisen ottaa ohjat käsiinsä myös seksin puolella.
Toinen iso punainen varoitusvalo on "deittailu". Tiedätte sen kun on esitetty että ollaan yhdessä, mutta silti ollaan eri osoitteissa, ja järjestetään treffejä aina ulos ja suurimmaksi ajaksi ei olla kummankaan kotona. Enkä tarkoita että toinen viettää yönsä toisen kotona, vaan ihan kirjaimellisesti, ei olla toisen kotona kuin panemassa ja muuten "deittaillaan". Jos mitään kiintymystä ei kolmessa kuukaudessa ole ilmennyt esimerkiksi kutsunut vaikka saunomaan tai katsomaan jotain leffaa televisiosta (ei mitään netflix vaan ihan kirjaimellisesti sellaista jossa on kiinteä aika), silloin vaihdan maisemaa. Minulla ei ole aikaa kerätä naisystäviä, paino sanalla ystäviä, koska niitä on ihan riittävästi ja koska naiset eivät voi olla ystäviä. Miesystävät ovat pelkkiä varamiehiä silloin kun elämässä ei löytynytkään sitä uljasta prinssiä. Heti kun prinssi löytyy, ystävämiehet ovat pelkkiä palvelijoita. Tuokin on koettu aikoinaan.
Nainen, sitoudu yhteen, tai älä sitoudu ollenkaan. Tämä koskee tietenkin myös miehiä ja itseäni. Minä en pidä löysässä hirressä ketään odottaen että valitsenko. Se on joko tai.
- Anonyymi
Jep, olen ollut heitä kohtaan mukava, asiallinen,olin kiinnostunut heidän jutuista. Ensimäisen kanssa juttu luisti ja piti mua mukavana jne. Mutta ei tuntenut mua kohtaan mitään.
Toinen teki samoin ja kolmas oli kuulemma ihastunut muhun aikoinaan, tykkäsi olla mun seurassa. Yllättäen tuli tältä tekstiviesti ettei ole kiinnostunutkaan, vaikka oltiin 8kk yhdessä.
Sitten heillä kaikilla on joku toinen. Mä en ilmeisesti ole vaimomatskua :/
Luonteeltani olen mukava, huumorintajuinen, positiivinen, rauhallinen persoona.
Myös mielenkiinnon kohteita on paljon. Tykkään vapaalla liikkua, käydä festareilla, matkoilla, kahvilat jne. Mutta näköjään olen heille tylsää seuraa. En kyllä itse keksi mikä olisi syynä että musta ei oikee kiinnostuta- Anonyymi
Liikkumimen, festarit ja kahvilat isoimpina mielenkiinnonkohteina? Tykkäät myös syödä ja hengittää kenties? Kuulostat, ei millään pahalla, mutta ihan alkeellisen tylsältä ja geneeriseltä perus Tindermuijalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkumimen, festarit ja kahvilat isoimpina mielenkiinnonkohteina? Tykkäät myös syödä ja hengittää kenties? Kuulostat, ei millään pahalla, mutta ihan alkeellisen tylsältä ja geneeriseltä perus Tindermuijalta.
Juu ja sä varmaan itse hyppäät benjihyppyjä, harrastat avaruuslentoja ja parannat vapaa-aikanasi syöpiä. 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja sä varmaan itse hyppäät benjihyppyjä, harrastat avaruuslentoja ja parannat vapaa-aikanasi syöpiä. 😲
Miten olisi vaikka museot, kirpparit yms? Ei tarvii olla mikään extremeheebo, että olisi jotain mielenkiintoista. Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi vaikka museot, kirpparit yms? Ei tarvii olla mikään extremeheebo, että olisi jotain mielenkiintoista. Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta.
Jos tykkää. Mulla ei oo silleen tarvetta tavaralle, joten koen kirpparit kovin tylsiksi paikoiksi. Mä myös menen mielummin luontoon kuin museoon, mutta ei mulla ole mitään tarvetta sun mieltymyksiäsi haukkua.
- Anonyymi
Ulkonäkö? Meikkaatko? Millaiset vaatteet? Onko liikaa painoa? Välillä on hyvä olla vähän jännäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Museo tai kirpputori miehelle vai? Nuo eivät ainakaan kiinnosta miehiä pätkääkään.. Ehdota nyt vielä käsitöitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Museo tai kirpputori miehelle vai? Nuo eivät ainakaan kiinnosta miehiä pätkääkään.. Ehdota nyt vielä käsitöitä..
Kyllä mä tunnen miehiä, jotka tykkäävät museoista ja käyvät itsekseen usein kirppareilla. Itse en siis noista isommin piittaa (olen nainen).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no. Sen verran museot kiinnostavat, että olen sellaisessa töissä ja kirjoitan museologiasta väitöskirjaa. Ja olen mies.
Ja harrastan monenlaisia käsitöitäkin. - Anonyymi
Minusta vaikutat mukavalta tyypiltä. Kyllä minua kiinnostaisi jos olisin tällä hetkellä sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä; jos kahvilat, festarit ja liikkuminen ovat päämielenkiinnonkohteita, I'm out. Ja olen nainen. Kyllästyin jo lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas oli kommentti. Sinäkö tykkäät naisista jotka on yhtä kiinnostunut sun kiiltävästä autosta🤣
Naisella saa olla juuri sellaiset harrastukset/kiinnostuksen kohteet kun hän itse haluaa. Ei naisen tarvitse kiinnostua niistä asioista mistä mies on kiinnostunut.
Tuo liikkuminen/liikunta on kyllä suuri plussa aloittajalla mutta hyvin harvoin kylä näkee miehiä ulkoilevan. Enimmäkseen tuleekin vastaa naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsinnypläys🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta."
Jaaha. No minusta matkustaminen avartaa ja hengittäminen voi antaa elämyksiä. Esimerkiksi hengittely sateenraikkaassa metsässä on aivan ihanaa. Mä itse tulin just viikonloppuna kotiin ulkomaanreissulta, katselemasta vanhoja linnoja ja kauniita rakennuksia. Aika monen leipomon edustoilla oli myös oikein elämyksellistä hengitellä. Mutta ymmärrän kyllä, ettei sellainen kaikille sovi. 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsinnypläys🤔
Raumalla ehkä vieläkin pitsinnypläyskursseja, se oli alunperin karskien seiloreitten hobby.:-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no. Sen verran museot kiinnostavat, että olen sellaisessa töissä ja kirjoitan museologiasta väitöskirjaa. Ja olen mies.
Ja harrastan monenlaisia käsitöitäkin.👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsinnypläys🤔
Vois kutoa myös poppanaliinan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäkö? Meikkaatko? Millaiset vaatteet? Onko liikaa painoa? Välillä on hyvä olla vähän jännäkin.
Jos naisen "ongelmat" kiteytyvät noihin, niin täytyy sanoa, että vika ei tuossa tapauksessa ole naisessa vaan nimenomaan siinä miehessä, joka keskittyy tuollaisiin asioihin parisuhteessa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisen "ongelmat" kiteytyvät noihin, niin täytyy sanoa, että vika ei tuossa tapauksessa ole naisessa vaan nimenomaan siinä miehessä, joka keskittyy tuollaisiin asioihin parisuhteessa. 😂
Tiedäppä tuosta sanoa miesaapee, mutta ehostamista ehdottava mies voisi olla aika korni jos on oltu päivä pieruverkkareissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois kutoa myös poppanaliinan.
Tai virkatun propellilakin ja toiselle samanlainen ja mikäli kieltäytyy pitämästä, ei kunnioita suhdettanne tai sidostanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko sanoa mies ja aapee tähän yksinkeskusteluusi, että onni sillä väliä missä nämä ensitreffit on jos perään tulee ehdotus, että ensi kerralla sitten varmaan saunomme jo
- Anonyymi
Tästä hönöstä alleviivauksesta korostuu miesaapee vain se, että sun elämästä puuttuu tämä ns arkisuus naisen kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti kehopositiivinen. "Jokainen on hyvä just sellaisena kuin on." "Ole vaan oma itsesi".
Jos painon kysely aiheuttaa naureskelua, se on syy. Et viehätä. Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle.
Unohda jatkossa normaalipainoiset, niin et tule koko ajan jätetyksi.
Oletko myös se elämäntapatyötön, jonka kanssa ei voi tehdä mitään mikä maksaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti kehopositiivinen. "Jokainen on hyvä just sellaisena kuin on." "Ole vaan oma itsesi".
Jos painon kysely aiheuttaa naureskelua, se on syy. Et viehätä. Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle.
Oletko myös se elämäntapatyötön, jonka kanssa ei voi tehdä mitään mikä maksaa?"Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle."
Eli isolle osalle täysin yhdentekevää 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta jos päänvälissä ei liiku muu kuin hengittäminen ja matkustelu, niin ei se paljoa hetkauta."
Jaaha. No minusta matkustaminen avartaa ja hengittäminen voi antaa elämyksiä. Esimerkiksi hengittely sateenraikkaassa metsässä on aivan ihanaa. Mä itse tulin just viikonloppuna kotiin ulkomaanreissulta, katselemasta vanhoja linnoja ja kauniita rakennuksia. Aika monen leipomon edustoilla oli myös oikein elämyksellistä hengitellä. Mutta ymmärrän kyllä, ettei sellainen kaikille sovi. 😁Puolison kans heti rakastuttiin, muutettiin yhteen, mentiin kihloihin ja muutaman vuoden kuluttua naimisiin. Ihan eri mielenkiinnon kohteet ja harrastukset, mut kumpikaan ei vois elää ilman toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko myös se elämäntapatyötön, jonka kanssa ei voi tehdä mitään mikä maksaa?"Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle."
On noissa kahdessa erojakin.
1. Pituuttaan ei kukaan voi valita, se perustuu kummaltakin vanhemmalta perittyyn geeniperimään
2. Ylipaino taas on virheellisten ruokailutottumusten aiheuttamaa.
Lisäksi:
ns. TV -napostelu, siis karkkien ja/tai chipsien napostelu samalla kun katsoo TV:tä, on myös keino joko aiheuttaa ylipaino-ongelma, tai pahentaa jo olemassaolevaa ylipaino-ongelmaa.
Myös:
Miehen pituus tai lyhyys ei vaikuta parisuhteen laatuun mitenkään. Eli naisten taholta lyhyiden miesten syrjiminen on mielivaltaa, joka ei perustu mihinkään.
Naisten (ja toki miestenkin) ylipaino taas vaikuttaa haitallisesti parisuhteen laatuun:
Olisiha se kiva vaikkapa löhäillä sängyllä sylikkäin...
mutta olen itse kokeillut niin todella hoikan (n. 36 kg) kuin ylipainoisenkin naisen kanssa.
Todella hoikan naisen kanssa mukava asento löytyy usein helposti... mutta ylipainoisen naisen kanssa sopivaa asentoa ei aina löydy ollenkaan. esim. alle jäävä käsi herkästi puutuu, ja jos nainen on ylipainoinen, niin ongelmaan ei oikein helposti löydä ratkaisua.
Ja sitten toisaalta:
ne miehet, joita naiset valitsevat parikseen, niin nuo miehet usein kohtelevat naistaan seksuaalisessa mielessä huonosti.
Tästä syystä moni nainen ei saa orgasmia kumppaninsa kanssa.
Samoin moni nainen kokee olevansa painostettu sellaisiin seksuaalisiin toimintoihin, joita ko. naiset eivät oikeasti halua.
Siis mitä???
MIKSI naiset huolivat kumppanikseen miehen, joka ei osaa tai ei välitä tarjota naiselle sellaista seksiä, josta nainenkin nauttisi ?
ja/tai sellaisen kumppanin, joka vaatii naiselta sellaisia seksuaalisen toiminnan muotoja, joista nainen ei pidä?
En ymmärrä, miksi kukaan nainen haluaa suostua tuollaiseen parisuhteeseen.
Ja samaan aikaan nainen herkästi hyljeksii miestä vain siksi, että nainen pitää miestä liian lyhyenä, näin silti, vaikka se lyhyt mies oikeasti olisi valmis kohtelemaan naistaan rakkaudella, eli pitää huolta naisensa seksuaalisesta hyvinvoinnista, eikä vaadi naiselta naisen kannalta vastenmielisiä seksuaalitoimintoja.
Ei ole naisten toiminnassa paljon logiikkaa.
Aloittajalle:
Jos huolit 170 cm mittaisen miehen (joka on kuitenkin ns. isoaseinen) niin voisit saada miehen, joka ei pelaa psykopelejä, vaan kohtelee sinua rakkaudella.
Toistaiseksi naimisissa, mutta kai tämä avioeroon johtaa... tälläkin hetkellä vaimo puhuu puhelimessa jonkun vieraan miehen kanssa (deittipalvelusta löydetty).
joten:
miknhki ät yahoo piste com - sinkkunainen, jos sinulle kelpaa 170 cm luonteeltaan aidosti rakastava mies - niin laita viestiä ja ota omaksesi.
Ei jaksais katsella tuon vaimon (pettämiseen tähtääviä) touhuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle."
1. Pituuttaan ei kukaan voi valita, se perustuu kummaltakin vanhemmalta perittyyn geeniperimään
Lisäksi:
ns. TV -napostelu, siis karkkien ja/tai chipsien napostelu samalla kun katsoo TV:tä, on myös keino joko aiheuttaa ylipaino-ongelma, tai pahentaa jo olemassaolevaa ylipaino-ongelmaa.
Myös:
Miehen pituus tai lyhyys ei vaikuta parisuhteen laatuun mitenkään. Eli naisten taholta lyhyiden miesten syrjiminen on mielivaltaa, joka ei perustu mihinkään.
Naisten (ja toki miestenkin) ylipaino taas vaikuttaa haitallisesti parisuhteen laatuun:
mutta olen itse kokeillut niin todella hoikan (n. 36 kg) kuin ylipainoisenkin naisen kanssa.
Todella hoikan naisen kanssa mukava asento löytyy usein helposti... mutta ylipainoisen naisen kanssa sopivaa asentoa ei aina löydy ollenkaan. esim. alle jäävä käsi herkästi puutuu, ja jos nainen on ylipainoinen, niin ongelmaan ei oikein helposti löydä ratkaisua.
Ja sitten toisaalta:
ne miehet, joita naiset valitsevat parikseen, niin nuo miehet usein kohtelevat naistaan seksuaalisessa mielessä huonosti.
Samoin moni nainen kokee olevansa painostettu sellaisiin seksuaalisiin toimintoihin, joita ko. naiset eivät oikeasti halua.
Siis mitä???
MIKSI naiset huolivat kumppanikseen miehen, joka ei osaa tai ei välitä tarjota naiselle sellaista seksiä, josta nainenkin nauttisi ?
ja/tai sellaisen kumppanin, joka vaatii naiselta sellaisia seksuaalisen toiminnan muotoja, joista nainen ei pidä?
Ja samaan aikaan nainen herkästi hyljeksii miestä vain siksi, että nainen pitää miestä liian lyhyenä, näin silti, vaikka se lyhyt mies oikeasti olisi valmis kohtelemaan naistaan rakkaudella, eli pitää huolta naisensa seksuaalisesta hyvinvoinnista, eikä vaadi naiselta naisen kannalta vastenmielisiä seksuaalitoimintoja.
Aloittajalle:
Jos huolit 170 cm mittaisen miehen (joka on kuitenkin ns. isoaseinen) niin voisit saada miehen, joka ei pelaa psykopelejä, vaan kohtelee sinua rakkaudella.
Toistaiseksi naimisissa, mutta kai tämä avioeroon johtaa... tälläkin hetkellä vaimo puhuu puhelimessa jonkun vieraan miehen kanssa (deittipalvelusta löydetty).
joten:
miknhki ät yahoo piste com - sinkkunainen, jos sinulle kelpaa 170 cm luonteeltaan aidosti rakastava mies - niin laita viestiä ja ota omaksesi.
Ei jaksais katsella tuon vaimon (pettämiseen tähtääviä) touhuja.KORJAUS!
siis mikanhki ät yahoo piste com
pahoittelen edellisessä viestissä ollutta väärin kirjoitettua sähköpostiosoitetta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naisen ylipaino on miehelle sama kuin miehen lyhyys on naiselle."
Lisäksi:
Myös:
Ja sitten toisaalta:
Siis mitä???
Aloittajalle:
joten:
Ei jaksais katsella tuon vaimon (pettämiseen tähtääviä) touhuja.Minulla alaraja on 175cm. Sekin on siinä ja siinä. Tuo tulee luolamiesajoilta alitajuntaisesti, kuten sekin, että miehiä viehättävät nuoret naiset. Missään ei ole koskaan todettu, että lyhyet miehet olisivat millään tavalla parempia rakastajia. Miehillä on niin paljon ulkonäkövaatimuksia naisille, että saa vaatia edes normaalia pituutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Liikkumimen, festarit ja kahvilat isoimpina mielenkiinnonkohteina? Tykkäät myös syödä ja hengittää kenties? Kuulostat, ei millään pahalla, mutta ihan alkeellisen tylsältä ja geneeriseltä perus Tindermuijalta."
Olipa sen verran tyly kommentti, että toivottavasti sinä et saa mitään seuraa milloinkaan. - Anonyymi
Kuulostat juuri oikeanlaiselta, normaalilta ihmiseltä. Ehkä vain eivät kemiat ole kohdanneet. Kyllä se oikea vielä löytyy, odota rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja käyn säännöllisesti sekä kirpputoreilla, kierrätyskeskuksissa sekä museoissa.Ensimmäiset kohteet matkalla ovat museot.
Joten ... älä yleistä. Myös vanhojen kirjojen kaupat eli divarit ovat vakiokohde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla alaraja on 175cm. Sekin on siinä ja siinä. Tuo tulee luolamiesajoilta alitajuntaisesti, kuten sekin, että miehiä viehättävät nuoret naiset. Missään ei ole koskaan todettu, että lyhyet miehet olisivat millään tavalla parempia rakastajia. Miehillä on niin paljon ulkonäkövaatimuksia naisille, että saa vaatia edes normaalia pituutta.
Minulla tuo taas on yläraja. En tykkää, että toinen on paljoa säpidempi. Tekee kaikesta hankalaa ja ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinusta tietää ettet sinäkään ole saanut aloittajan tapaan seuraa.
Miksikö? Siksi ettei sinulla ole käsitystäkään mistä edellinen kommentoija puhui. Aloittaja ei ole yhtään kiinnostavampi vaikka hän hyppelisi vuorilta ilman liitopukua ja lentokoneesta ilman laskuvarjoja.
Tuo kertoo siitä ettei aloittajan elämässä ole yhtään vapaata hetkeä.
Hän sanoo sen itsekin. Hän sanoo että "vapaalla", hän tykkää syöksyä paikasta toiseen, kahvilla, festareilla jne jne. Potaskaa. Oikein höyryävän lämmintä kuirupaskaa.
Mitä vitun kiinnostavaa on siinä että ostat lipun ja menet festareille katsomaan bändiä?
Sano yksikin oikeasti kiinnostava kohta siinä. Mihin siinä mahtuu mies tai tuleva puoliso? Ei mihinkään, kun rouvan pitää päästä "liikkumaan".
Matkojen, festareiden jne pitäisi olla kokemuksia. Mutta jos harrastuksena on kokemuksesta toiseen hyppiminen, kiitos ei. Tilanne on sama kuin jos kaikki olisivat rikkaita, silloin kukaan ei olisi rikas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt jauha sontaa! Minä tykkään käydä niin kirpputoreilla kuin museoissakin ja käsityöt kiinnostaa aina, erityisesti vanhemmat käsityötavat ja taidot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinusta tietää ettet sinäkään ole saanut aloittajan tapaan seuraa.
Miksikö? Siksi ettei sinulla ole käsitystäkään mistä edellinen kommentoija puhui. Aloittaja ei ole yhtään kiinnostavampi vaikka hän hyppelisi vuorilta ilman liitopukua ja lentokoneesta ilman laskuvarjoja.
Tuo kertoo siitä ettei aloittajan elämässä ole yhtään vapaata hetkeä.
Hän sanoo sen itsekin. Hän sanoo että "vapaalla", hän tykkää syöksyä paikasta toiseen, kahvilla, festareilla jne jne. Potaskaa. Oikein höyryävän lämmintä kuirupaskaa.
Mitä vitun kiinnostavaa on siinä että ostat lipun ja menet festareille katsomaan bändiä?
Sano yksikin oikeasti kiinnostava kohta siinä. Mihin siinä mahtuu mies tai tuleva puoliso? Ei mihinkään, kun rouvan pitää päästä "liikkumaan".
Matkojen, festareiden jne pitäisi olla kokemuksia. Mutta jos harrastuksena on kokemuksesta toiseen hyppiminen, kiitos ei. Tilanne on sama kuin jos kaikki olisivat rikkaita, silloin kukaan ei olisi rikas.Sun oletuksesi menivät melkolailla 100-0 pieleen. Miksi ylipäänsä pitää olla kiinnostava? Mikä hiton tapahtumakeskus sen kumppanin muka pitää olla? Pidän ihmisistä, jotka osaavat ihan itse vasta omasta viihtyvyydestään. Minäkin osaan, enkä kaivannut itselleni viihdekeskusta, vaan kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
..Mullakin olizm aikoinaan . mies ystävä joka sanoi että.pitöisi pukeutua hienosti ja ehtiä.meikata ..olin just ruokaa pystynyt ostamaan eli suht pennitön opiskelija olin yms,eli mies oli vaan mulkvisti eikä se siitä.miksikään niiden parin vuoden aikana kun yritettiin seukata niin miksikään se mulkkuus häneltä muuttunut,poistunut...Aina välil sitten.yritti niitä . muitakin minun lisäksi..tottakai kun oli mulkvisti,mut nekin huomasi sen hänen käyttäytymsensä ..että
kauanhan se kyl vei et löysi jonkun joka ei tajunnut sitä mulkvistiuttaan niin heti sitten lopulta sanoi ettei sitten enää.nähdä..Olipa hyvä että.löysi jonkun joka ei tajunnut sitä !!esim.suhteettomuuttaan tai kohtuutonta menoaan ja loputtoman suurta suutaan..Kääks en tiedä.mistä tollasia kuspäitä oikeen kasvaakaan?..No en kyl oikeen oo niitä tavallisiakaan saanut kiinnostumaan..Ehkä se pari kiloa liikaa ehkäisee etten törmää tavallisiin ja ystävällisiin miehiin,eikä vissiin rahaakaan oo niin paljon että tavallisia miehiä.kiinnostaisin..Täytyy vaan jättää asia seuraavaan tulevaan elämään..En.myöskään tykkää selvästi nuoremmista tai itseäni paljon vanhemmista miehistä ettå samanikäistä ei vaan saa tai löydy..En tiedä ehkä.keski ikäiset mielenkiintoiselta samanikäiseltä tuntuvat on niin tiukasti autojensa,veneidensä ja moottoripyöriensä parissa sitten että toivon heillekkin mukavia hetkiä seurustelu suhteessa tulevassa elämässä niinkuin ymmärtääkseni..kun yritystä ei nykyään kukaan yritä keskustella tai kysellä.esim tapaamiseen ainakaan kävelyillä tai kahviloissa tai baareissa..Kai ainoa paikka on jossain seukkaus sovelluksessa jossa voi tavata jossain tasolla;mutta sielläkin odotukset taitaa miehellä.olla taivaissa saakka et pitää olla nainen rikas kaunis laiha muutenkin täydellinen ja nuori,vaikka mies olis esim.viiskymppinen ja huonokuntoisen näköinen itse..Että ei tule sielläkään ilmeisesti johonkin mahdolliseen seukkaamiseen johtavia kohtaamisia juurikaan..?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun oletuksesi menivät melkolailla 100-0 pieleen. Miksi ylipäänsä pitää olla kiinnostava? Mikä hiton tapahtumakeskus sen kumppanin muka pitää olla? Pidän ihmisistä, jotka osaavat ihan itse vasta omasta viihtyvyydestään. Minäkin osaan, enkä kaivannut itselleni viihdekeskusta, vaan kumppania.
On vähän luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsinnypläys🤔
Pitsinnypläys ja moukarinheitto, niitä voisi jopa kokeilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sinulla näkyy olevan, jos tuollaista kuvittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit edes yrittänyt vastata. Vai etkö ymmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun oletuksesi menivät melkolailla 100-0 pieleen. Miksi ylipäänsä pitää olla kiinnostava? Mikä hiton tapahtumakeskus sen kumppanin muka pitää olla? Pidän ihmisistä, jotka osaavat ihan itse vasta omasta viihtyvyydestään. Minäkin osaan, enkä kaivannut itselleni viihdekeskusta, vaan kumppania.
juurikin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsinnypläys🤔
👍🤭
- Anonyymi
Enemmän ne haluaa musta kaverin
- Anonyymi
Miehet haluavat munasarjakkaasta petikaverin. Miehen kaverit ovat miehiä, loogisia, järkeviä, ajattelevia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet haluavat munasarjakkaasta petikaverin. Miehen kaverit ovat miehiä, loogisia, järkeviä, ajattelevia miehiä
Kuulostaa siltä, ettet ole kelvannut naisille ja nyt koetat kääntää sen omaksi valinnaksesi.
Tuo ei nimittäin pidä paikkaansa.
T. Mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat miespuolinen aloittaja vähän hitaahkolta, mutta hieno on sanasi tottakai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, ettet ole kelvannut naisille ja nyt koetat kääntää sen omaksi valinnaksesi.
Tuo ei nimittäin pidä paikkaansa.
T. Mies.Parempi ku sanot vaa joka leidistä, että iha skitso sekin, over and out
Voi miten kurjaa. Ei olleet arvoisiasi tyyppejä. Ole onnellinen, että niiden todellinen luonne paljastui ennemmin eikä myöhemmin. Vaikka eihän se lohduta.
- Anonyymi
Kaikkien matkaan ei kannata lähteä. kannattaa ihan vain tutustua ilman kiirettä parisuhteesta. Kannattaa jutella niistä asioista mistä toinen tykkäät ja mistä itse tykkäät. Jos toinen on vaan jännä, se ei tuu koskaan onnistumaan ja lopulta kärsit suhteessa.
- Anonyymi
Olen jännä. Pian 9v parisuhteessa.
- Anonyymi
Oon miettinyt miksi muhun ei haluta tutustua paremmin vaikka alku menisi mukavasti
- Anonyymi
Oletko itse aktiivinen. Soittele vähän tiuhempaan, äläkä venttaa viikkoja ja päiviä.
Vielä ehtii rannalle, picnicille, mansikkamaalle ja sienestämään.
Kohta on taiteiden öitä, missä voi pyöriä ja käydä syömässä, muiden mukana. - Anonyymi
"Oon miettinyt miksi muhun ei haluta tutustua paremmin vaikka alku menisi mukavasti"
Kahvitreffeille on syytä pukeutua femiiniinisti, siis minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina). On myös syyttä antautua miehelle, nöyrästi, ja riittävän aikaisessa vaiheessa, viimeistään kolmansien kahvitreffien päätteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oon miettinyt miksi muhun ei haluta tutustua paremmin vaikka alku menisi mukavasti"
Kahvitreffeille on syytä pukeutua femiiniinisti, siis minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina). On myös syyttä antautua miehelle, nöyrästi, ja riittävän aikaisessa vaiheessa, viimeistään kolmansien kahvitreffien päätteeksi.19:18
Voi jukupätkät tota antautumista!
Aloittaja. Tee nyt ihan kuin itsestäsi tuntuu.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvitreffeille on syytä pukeutua femiiniinisti, siis minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina). On myös syyttä antautua miehelle, nöyrästi, ja riittävän aikaisessa vaiheessa, viimeistään kolmansien kahvitreffien päätteeksi.Sinulla taitaa olla hankala elää vallitsevien realiteettien kanssa miespuolinen aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla hankala elää vallitsevien realiteettien kanssa miespuolinen aloittaja
Koipireidet paljaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koipireidet paljaaksi
Koipireidet maryland - mihin tämä liittyy, tieto on valtaa googleta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvitreffeille on syytä pukeutua femiiniinisti, siis minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaina). On myös syyttä antautua miehelle, nöyrästi, ja riittävän aikaisessa vaiheessa, viimeistään kolmansien kahvitreffien päätteeksi.Tuolla karkottaisin jokaisen sellaisen miehen, johon voin itse tykästyä. Miksi mä haluaisin karkottaa hyvät ja houkutella ällötyksiä?
- Anonyymi
Tuntuu että muilla naisilla on helppoa löytää parisuhde. Monesti menee jos pari, kolme kertaa nähty pakit saan
- Anonyymi
En ihmettele. Nyttenkin vaan ujellat siinä, etkä ota kantaa mihinkään krittiikkiin. Mutta "eihän sinussa ole vikaa". Narsku mikä narsku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettele. Nyttenkin vaan ujellat siinä, etkä ota kantaa mihinkään krittiikkiin. Mutta "eihän sinussa ole vikaa". Narsku mikä narsku.
Sivusta totean, että tuo ei ole kritiikkiä, vaan haukkumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran skeidaa, että suu loksahtaa auki. Kuin palstapiraija. Siltä varmaan karkaa kaikki miesystävät häijyn suunsa vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät, että tuo innokkuus puhua muille syyttävästi ja negatiivisesti on tällainen vika. Jos lopettaisit tuon ujeltamisen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran skeidaa, että suu loksahtaa auki. Kuin palstapiraija. Siltä varmaan karkaa kaikki miesystävät häijyn suunsa vuoksi.
Kenestä yrität täällä rivien välissä vihjailla näennäisen sovinnaisen keskustelun välissä? Jo mietinkin, että hellanlettas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lukenut vielä ylös asti käänteisessä järjestyksessä, kuten aina miespuolisen aloittajan megaketjua, mutta yleensä näissä tingataan vain joko palstamies itsekseen tai pari kiintiökatkeraa terapoimassa tällä kritiikillä🙄 itseään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt- joku sai dg:nkin ja kaikkea miespuolisen aloittajan kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lukenut vielä ylös asti käänteisessä järjestyksessä, kuten aina miespuolisen aloittajan megaketjua, mutta yleensä näissä tingataan vain joko palstamies itsekseen tai pari kiintiökatkeraa terapoimassa tällä kritiikillä🙄 itseään
8:54
Älä nyt noin tosissasi ole.
- Anonyymi
Sitä on hyvin vaikea sanoa yksiselitteisesti, että mistä tuollainen johtuu. Sanoisin, että tuskin sinussa mitäön selkeää vikaa on, koska sellainen luultavasti kävisi ilmi. Ehkä sun "vikasi" on se, että onnistut jostain syystä tutustumaan juuri tuollaisiin tapauksiin. Sä voit miettiä, että onko heissä jotain yhteistä, jotain piirrettä tai toimintatapa, joka voisi selittää tuota käytöstä. Ehkä sinun kannattaa tutustua jollain tavalla erilaisiin miehiin tai erilaisessa paikassa tai tilanteessa. Nämä on tietysti epämääräisiä ohjeita, mutta ihmisuhteet tuppaavat monesti olemaan hakuammuntaa. Tuollainen kohtaamasi käytös on kyllä tosi ikävää. Tuntuu vaan lattealta sanoa, että olen pahoillani ja että kaikki eivät ole tuollaisia. Sun täytyy vain jaksaa luottaa siihen, että hyviäkin tyyppejä on olemassa.
- Anonyymi
Ei sussa ole mitään vikaa. Nykyaikana on tälläistä, koska valikoima on niin suuri tinderin takia.
Meillä naisilla pitäis olla helppoa.
Siihen mieheen pitää tehdä megasupervaikutus välittömästi niin että se rakastuu, tai kohtelu on juuri tälläistä.- Anonyymi
Arvaa vaan onko hauskaa olla mies? Ja ei, se ei ollut kysymys vaikka kysymysmerkki siinä onkin.
- Anonyymi
Ulkonäkö on miehille tärkeää.
- Anonyymi
Ja na-i-set pi-tä-vät ku-kis-ta, entä sitten?
- Anonyymi
Musta sellainen ihminen on kaunis, joka kunnioittaa mun rajoja. Esim. jollakin ihmisellä saattaa olla ideologia, että mulla on oikeus koskee kaikkia, koska mulla nyt on sellainen tapa. Sellaista tapaa ei voi olla. Jos se koskeminen tuntuu jostain pahalta, niin sitä ei saa tehdä. Ei siinä tarvi mitään lapsuuden traumojaan alkaa jakaa, että menee perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja na-i-set pi-tä-vät ku-kis-ta, entä sitten?
En mä ainakaan halua mitään kukkia. Mitä mä sellaisilla turhakkeilla muka teen?
- Anonyymi
Alko seisoo ..
- Anonyymi
Ap:n kannattaisi ehkä kysyä ongelmaansa ratkaisua muualta kuin täältä suomi24:stä.
Vaikkapa kirkon diakoniatyöntekijältä tai joltain terapeutilta. Ihminen kun ei itse yleensä huomaa omia mahdollisia puutteitaan seurustelutaidoissa.- Anonyymi
Sinä miespuolinen aloittaja voisitki laittaa kirkon syyksi kun suksi ei luista
- Anonyymi
Ajattelin juuri samaa. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin juuri samaa. 😌
Siis terapiaa tai muuta itsetuntemusta kehittävää toimintaa. 👼
En tuolla kerronnalla osaa mitään pätevää sanoa, mutta usein ihmiset tuppaa tutustumaan vääränlaisiin tyyppeihin.
"Miks mulle aina käy näin?" On tyypillinen sanonta.
Ehkä katselet sellaisia tyyppejä, ketkä ovat levottomia ja pirskahtelevia, kun taas itse olet rauhallisempi jne? Usein sellainen jonkinlainen "maku" tyypistä voi huijata. Sellainen "taajuus" ei osu kohdalleen? 🤔
Mutta lopulta, noi tyypit ei vaan sua ansainneet ja sillä siisti. Unohda ne. 🙂- Anonyymi
Tapailet kolmea yhtä aikaa. Siinä selitys. Ehkä miehet pitää sua pikkasen kevytkenkäsenä.
- Anonyymi
Sellaisenko koosteen teit tästä palstamiehen tarinallisuudesta? Taidat olla aloittaja itse boostaamassa katkeruuttasi. Toisekseen joidenkin miesten meininki on jo ihan perussomekanavilla (tökeröä) kiimaista joka ovelle kolkuttelua ja sitä suuremmalla syyllä tintereissä sun muissa niin monta verkkoa vesille kun yltää😄 Varmaan pökerryttävää miettiä mikä näistä ois se varmin
- Anonyymi
Huonosti käyttäytyviä ihmisiä ei tarvitse sietää. Olivat he sitten miehiä tai naisia.
Kukaan ei enää nyt aikuisena vaadi, että meidän pitäisi pitää yhteyttä ihmisiin, joista emme pidä. Joskus välien katkaiseminen tuntuu hyvältä. Ehkä tuossa olisi muutama sellainen ihminen, joka ei ansaitse sinun seuraasi?
🦄 - Anonyymi
Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Ts. kolme miestä on jättänyt treffailun jälkeen, ei sen kummempaa, eivät olleet sinulle sopivia 🤷♀️.
Ehkäpä kannattaisi laittaa speksit jotenkin enemmän kohdalleen. Kenties tapailet miehiä liian "huolimattomasti" ajattelematta sopisiko mies sinulle ja sinä hänelle (yhteinen taajuus olisi löydyttävä).
"oli tarkoitus mennä leffaan tiettynä päivänä, päivä tuli mutta ei mitään viestiä mulle monen aikoihin mentäisiin. Ingoorasi ja jopa nauroi puhelimessa, kun soitin hänelle. "
Tuollaisen jälkeen voi ihan rauhassa lopettaa kaikki yhteydenpito. Haistakoon pitkät p**kat koko mies. Ettet vain olisi läheisriippuvainen?
- Sheena- Anonyymi
Sheena: opastapa nyt vähän - miten saisin läheisriippuvaisen naisen vaimokseni?
Kun tuollaisia ei oikein mistään löydä.
Tai sitten voi olla, että läheisriippuvaiset naiset valitettavan usein ovat niitä, jotka eivät huoli mielestään liian lyhyitä miehiä.
Palstan naisten törkyasennetta kuvastaa erään naislukijan kommentti "ainakin vaadin normaalia pituutta".
Olen 170 cm pitkä mies, enkä sairasta mitään sellaista sairautta, joka olisi vaikuttanut pituuteeni jotenkin.
Sitäpaitsi, 170 cm pituudestani huolimatta: minulla on iso... joten jos nainen sattuu tykkäämään isosta, niin sellaista löytyy joiltakin muuten pienikokoisilta miehiltä.
mikanhki ät yahoo piste com
- Anonyymi
Aloittajan kokemukset taitavat olla yleisiä nykyään. Ghostataan kylmästi ilman selityksiä. Silti ei saisi menettää toivoaan vaan pitäisi uskoa, että jossain on se itselle sopiva ihminen, johon voi luottaa.
Tarvitaan ns. turnauskestävyyttä. Pitää jaksaa tutustua seuraavaan, eikä antaa kurjan kokemuksen taustalla vaikuttaa käyttäytymiseen.
Onnea sinulle ap! Toivon parempia kohtaamisia ja rakkautta! - Anonyymi
Tule tänne pieneen kaupunkiin vanhemman miehen seuraksi ,joka kunnioittaa naista.
- Anonyymi
Tuossa on varmaan itsereflektion paikka. Itse maailman metropolissa kasvaneena uusiomaalaisena huomaan, että asenteeni monia asioita kohtaan on sellainen, että maajussin ainakin on niitä hankala ymmärtää. Ymmärrän tämän, ja olenkin koettanut sopeuttaa ulosantiani sen mukaisesti, kenen kanssa olen vuorovaikutuksessa. Kannattaa varmaankin miettiä, mitä itse naisena voisi tehdä toisin, vika ei aina ole miehessä.
- Anonyymi
Urbaani mies ei astu lätäkön yli, nappaakengät menee pilalle
- Anonyymi
Yksinkertaisesti huonoja miehiä. Sinussa ei ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Ja tiedät tämän mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedät tämän mistä?
No yksi ainakin oli selvästi täysi mulqvisti. Toinen myös potentiaalisesti. Aloittaja ei kerro niin selvästi, että voisi varmistua. Yksi taas olisi voinut olla tahdikkaampikin, mutta sentään ilmeisen ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedät tämän mistä?
Sorretaanko tässä nyt miehiä?
Ehkä se kipinä puuttui ja vain kaveri fiiliksiin jäit heidän kohdalla? Mä olen tylsä, minua ei tosin jätetä, minussa roikutaan kiinni vaikken ole se mikä tidella säväyttää. Miehet on joskus mukavuudenhaluisia ja hengailee silkasta mukavuudenhalusta, kun sitten löytyy se joka säväyttää joko jätetään tai petetään. Mun tapauksessa aina petetty in history, jolloin joutunut itse jättämään miehen sitten.
- Anonyymi
Aloittaja on tavannut vääriä miehiä. En tiedä mistä hän näitä löytää.
- Anonyymi
Säestät mies aloitustasi vähän hönösti- eiköhän netistä löydy sekopäitä esim sinä
- Anonyymi
Mene tansseihin ja lavatansseihin erityisesti näin kesällä,aisti miltä toinen tuntuu ja vaikuttaa mutta älä tarraa kiinni äläkä mene sillä asenteella että pakko joku löytää..matkusta,koe asioita omaksi iloksesi!
Onni ei tule etsien vaan eläen!Nimim.Kokemusta on - Anonyymi
"Aloittaja on tavannut vääriä miehiä. En tiedä mistä hän näitä löytää."
Luultavasti Tinderistä.
Huom: nainen: jos etsit tilapäistä seksiseuraa, siihen tarkoitukseen Tinder saattaa olla ihan hyvä valinta.
Mutta jos toivot löytäväsi parisuhteen, ehkä haluat naimisiin - tässä tapauksessa Tinder on väärä valinta. Sieltä löydät parisuhdemielessä vääriä miehiä.
viestitä:
mikanhki ät yahoo piste com Anonyymi kirjoitti:
"Aloittaja on tavannut vääriä miehiä. En tiedä mistä hän näitä löytää."
Luultavasti Tinderistä.
Huom: nainen: jos etsit tilapäistä seksiseuraa, siihen tarkoitukseen Tinder saattaa olla ihan hyvä valinta.
Mutta jos toivot löytäväsi parisuhteen, ehkä haluat naimisiin - tässä tapauksessa Tinder on väärä valinta. Sieltä löydät parisuhdemielessä vääriä miehiä.
viestitä:
mikanhki ät yahoo piste comMenepä sinä nyt selvittämään se avioliittosi loppuun sen "vieraan miehen kanssa tälläkin hetkellä viestittelevän" vaimosi kanssa.
Ihan näin ystävällisenä neuvona.
Korppikotkat ovat aina ilmassa, jos joku erehtyy täällä palstoilla paljastamaan haavoittuvuutensa. Ja suurin osa näistä on itse Tindereissä paskat silmilleen saaneita yksilöitä.
Mutta onhan täysin naurettavaa, että SINÄ miehenä et ole vielä eronnut vaimostasikaan (uskallan epäillä, että tarina vieraiden kanssa viestittelevästä vaimostasi on omaa keksintöäsi) ja että yrität äkkiä tekaistulla sähköpostiosoitteella saada aloittajasta tai jostakusta muusta tällä palstalla epätoivoissaan lohtua etsivältä itsellesi (pillua) suhteen ja vasta sitten eroaisit (tai edes uskaltaisit luvata itsellesi yrittää eroavasi) vaimostasi.
Tekstisi on niin läpinäkyvää, että pitää ihan näin nimimerkillä ottaa ja huitaista!
Kunnon miehiä on olemassa, valitettavasti osa heistä on luopunut toivosta, osa ei osaa lähestyä naisia ujoutensa tai liiallisen sosiaalisessa mediassa roikkumisen vuoksi - he eivät YKSINKERTAISESTI OSAA LÄHESTYÄ NAISIA JA AVATA SUUTAAN.
Netissä naimisissa olevia, epätoivoisia naisoletettuja saalistavia ameeboja tuntuu aina vain riittävän. Tosin heitä on ravintoloissakin, mutta nykyisin naiset ovat sen verran hereillä, että ihan helppoon kaikki eivät mene.
Itse miehenä osaan kyllä naisten "iskemisen" jalon taidon ja jopa tyttäreni nimitti minua "pelimieheksi" huomattuaan tapani flirttailla ja ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen kaupungilla, kaupassa, matkoilla ja ties missä.
Itse olen eronnut kolme vuotta sitten, likapyykkini pessyt, välini selvittänyt myös itseni kanssa ja vasta nyt katson että olen ns. "vapaa" löytämään uuden suhteen.
Ikinä en ole käsittänyt enkä tule käsittämään ihmisiä, jotka vielä liitossa ollessaan yrittävät "helppoja saaliita" jostain nettipalstoilta muka pelastajan ja hyväntekijän kaavussa.
Kaikenlaista "naista arvostavaa ritaria" löytyy ties mistä, mutta kas kummaa kun heitä näkee tuolla kadulla ja vaikkapa ravintoloissa hyvin harvoin kohteliaasti esittäytymässä ja kokeilemassa onneaan parinhaussa ihan hyvien tapojen mukaisesti?
Kiitos ja kyllä ottaa aivoon tämä nettimaailma. En ole täällä moralisoimassa muita mutta tämä kohta pomppasi silmille niin, että meni kuppi nurin.
Sori siitä ja jatkan etsintää.
P.S. Kolmen viikon aikana olen jututtanut tuolla ulkona noin kahtakymmentä naista. Vielä ei ole napannut, mutta kenties joku päivä vielä onnistuu....- Anonyymi
MiesLinnunradalta kirjoitti:
Menepä sinä nyt selvittämään se avioliittosi loppuun sen "vieraan miehen kanssa tälläkin hetkellä viestittelevän" vaimosi kanssa.
Ihan näin ystävällisenä neuvona.
Korppikotkat ovat aina ilmassa, jos joku erehtyy täällä palstoilla paljastamaan haavoittuvuutensa. Ja suurin osa näistä on itse Tindereissä paskat silmilleen saaneita yksilöitä.
Mutta onhan täysin naurettavaa, että SINÄ miehenä et ole vielä eronnut vaimostasikaan (uskallan epäillä, että tarina vieraiden kanssa viestittelevästä vaimostasi on omaa keksintöäsi) ja että yrität äkkiä tekaistulla sähköpostiosoitteella saada aloittajasta tai jostakusta muusta tällä palstalla epätoivoissaan lohtua etsivältä itsellesi (pillua) suhteen ja vasta sitten eroaisit (tai edes uskaltaisit luvata itsellesi yrittää eroavasi) vaimostasi.
Tekstisi on niin läpinäkyvää, että pitää ihan näin nimimerkillä ottaa ja huitaista!
Kunnon miehiä on olemassa, valitettavasti osa heistä on luopunut toivosta, osa ei osaa lähestyä naisia ujoutensa tai liiallisen sosiaalisessa mediassa roikkumisen vuoksi - he eivät YKSINKERTAISESTI OSAA LÄHESTYÄ NAISIA JA AVATA SUUTAAN.
Netissä naimisissa olevia, epätoivoisia naisoletettuja saalistavia ameeboja tuntuu aina vain riittävän. Tosin heitä on ravintoloissakin, mutta nykyisin naiset ovat sen verran hereillä, että ihan helppoon kaikki eivät mene.
Itse miehenä osaan kyllä naisten "iskemisen" jalon taidon ja jopa tyttäreni nimitti minua "pelimieheksi" huomattuaan tapani flirttailla ja ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen kaupungilla, kaupassa, matkoilla ja ties missä.
Itse olen eronnut kolme vuotta sitten, likapyykkini pessyt, välini selvittänyt myös itseni kanssa ja vasta nyt katson että olen ns. "vapaa" löytämään uuden suhteen.
Ikinä en ole käsittänyt enkä tule käsittämään ihmisiä, jotka vielä liitossa ollessaan yrittävät "helppoja saaliita" jostain nettipalstoilta muka pelastajan ja hyväntekijän kaavussa.
Kaikenlaista "naista arvostavaa ritaria" löytyy ties mistä, mutta kas kummaa kun heitä näkee tuolla kadulla ja vaikkapa ravintoloissa hyvin harvoin kohteliaasti esittäytymässä ja kokeilemassa onneaan parinhaussa ihan hyvien tapojen mukaisesti?
Kiitos ja kyllä ottaa aivoon tämä nettimaailma. En ole täällä moralisoimassa muita mutta tämä kohta pomppasi silmille niin, että meni kuppi nurin.
Sori siitä ja jatkan etsintää.
P.S. Kolmen viikon aikana olen jututtanut tuolla ulkona noin kahtakymmentä naista. Vielä ei ole napannut, mutta kenties joku päivä vielä onnistuu....Itse et tunnu ymmärtävän asioita.
Joko olet oikeasti nainen tai sitten olet poikkeuksellisen tyhmä mies.
Avioerotilanteessa ei todellakaan ole minkäänlaista tasa-arvoa.
Jos nainen eroaa, niin uuden miehen löytää käytännössä heti (tosin pitämällä yllä järjettömän kovaa vaatimustasoa miesten suhteen nainen voi itse vaikeuttaa uuden miehen löytymistä, jos tilanne on se, että yksikään löydetty mies ei naiselle kelpaa).
Mutta miehen asema tässä on surkea.
Toki voisin erota pettävästä vaimostani vaikka heti.
Mutta se tarkoittaisi lohdutonta ja mahdollisesti loppuelämän kestävää yksinäisyyttä, koska suurin osa netissä pyörivistä naisista on rakkaudettomia bitchejä, joista ei ole rakastavaksi vaimoksi.
Eipä tuohon mun sähköpostiosoitteeseenkaan ole vielä yhtään naista vastannut.
Joskus yli 10 vuotta sitten laitoin palstalle myös puhelinnumeroni, ja miten kävi?
1. Puhelinhäriköitä soitteli useampikin.
2. Sinkkunaisia soitti tasan YKSI kappale, vaikka olin jakanut täällä ja monessa muussa paikassa numeroani jo vuosia. Ja tämäkin sinkkunainen ei uskaltautunut treffeille, koska omien sanojensa mukaan oli pian menossa ulkomaille töihin määräaikaiseen työsuhteeseen. Sanoin että soita kun palaat takaisin Suomeen - mutta sitä puhelua ei ikinä tullut. Tosin alkuvuodesta 2016 vaihdoin numeroni kun tapasin nykyisen vaimoni - eli jos tuon jälkeen on yrittänt soittaa niin eipä se puhelu väärällä numerolla tule enää perille.
Tästä syystä en itse aio pitää mitään kiirettä avioeroasian kanssa. Toki jos vaimo laittaa eron vireille, niin sillehän en itse voi mitään. Tosin jos näin päin käy, niin onhan siitä se hyöty, että silloin avioeron kulut jäävät vaimon maksettavaksi.
Kannattaa muistaa: avioeron kustannukset maksaa se osapuoli, joka hakee avioeroa.
Toki jos hakee yhdessä niin voi maksaa puoliksi jos niin sovitaan.
Tosin: jos toinen osapuoli on epärehellinen eikä maksa omaa osuuttaan, niin miten käy?
1) joutuuko maksamaan sen toisenkin puolikkaan käsittelymaksusta sen jo maksamansa lisäksi?
2) periikö oikeus maksamattoman puolikkaan siltä, joka ei maksanut ?
2) peruuntuuko hakemus, koska sitä ei ole maksettu, ja JOS peruuntuu, niin palauttaako oikeus turhaan maksetun puolikkaan käsittelymaksusta vai kärsiikö sen tappionaan ?
Tässä asiassa uskoisin voivani hieman painostaakin koska on jopa todennäköistä, että vaimo erotilanteessa haluaisi uusiin naimisiin ennen minua - ja sehän ei onnistu, jos olemme juridisesti edelleen naimisissa !
Löytyykö jostain päin nettiä tarkat säännöt sille, miten maksuasia menee, jos eroa hakee yhdessä ?
Jos jompikumpi hakee yksin, niin silloinhan hakija on aina myös maksaja.
Tiedän, kun on aiempia avioeroja takana. En siis ole ensimmäistä kertaa naimisissa.
Miksi muuten juntit olettaa että etsisin vain helppoa pill*a ????
"Kolmen viikon aikana olen jututtanut tuolla ulkona noin kahtakymmentä naista. Vielä ei ole napannut"
Eikä tule nappaamaan jatkossakaan.
Ulkona satunnaisesti tavatuilla naisilla on yleensä niin luotaantyöntävä asenne että jos pelaat YHDEN rivi lottoa, niin on todennäköisempää, että yhdellä ainoalla pelatulla lottorivillä saisit päävoiton kuin että satunnaisesti ulkona jututtamastasi naisesta tulisi vaimosi.
No, kaikki eivät ymmärrä todennäköisyyslaskentaa, eivätkä suomalaisten naisten käytösmalleja sen enempää.
Toki jos osaisi ukrainaa niin jututtamalla ukrainalaisia pakolaisnaisia Suomessa menestys saattaisi olla parempi.
Monella ukrainalaisella pakolaisnaisella tosin on poikaystävä tai av(i)omies Ukrainassa sotimassa, mutta toisaalta - sodan jatkuttua yli 2 vuotta, onhan osalle naisista varmaan voidut käydä niinkin että se poikaystävä tai av(i)omies on kuollut Venäjän julmassa hyökkäyssodassa.
Noiden ukrainalaisnaisten englanninkielen taidosta minulla ei ole tietoja - mutta harva heistä ainakaan osaa suomea.
- Anonyymi
Aloittajalle! Ei muuta kun verkot uuudelleen veteen. Kyllä se oikea vonkale vielä verkkoon jää.
- Anonyymi
Olen mies, mutta en mikään herra nro 47. Omalla kohdallani olen joskus ajatellut, että päälleni on langetettu jonkinlainen kirous. Tai, että onnea ei vain riitä kaikille ja osa jotenkin rohmuavat itselleen kaiken.
Niin tai näin, en ole sosiaalisesti maailman taitavin ihminen ja olen vähän erikoinen. Aika ajoin tarvitsen omaa aikaa ja tilaa. Joissakin naisissa olen huomannut jonkinlaisen oletuksen, jalustalle asettautumisen ja asenteen, että miehet ovat sitä varten, että hauskuuttavat, pavelevat ja jopa palvovat maata heidän jalkojensa alla. Ehkä kaikkien tulisi miettiä sukupuolesta riippumatta mitä hän itse tuo suhteeseen, olenko tylsä?
En silti usko, että aloittaja olisi mitään mainitsemistani asioista. Toivotan lykkyä ja hyvää loppukesää.- Anonyymi
Opettele joku soitin jos ei juttu luista, ennen vanhaan piti laulaa ja soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele joku soitin jos ei juttu luista, ennen vanhaan piti laulaa ja soittaa
Jommassa kummassa järjestyksessä, kainalopiaru prööt
Parista ihan selvä 🚩🚩 tuossa pidemmässä seurustelussa on vaan tullut tajuttua, ettei tässä nyt ole minulle se oikea. Mielestäni parempi tuossa vaiheessa, kuin 7vuoden päästä. 🤗 Ei sinussa varmasti mitään vikaa ole, et vaan ole tavannut juuri sinulle sopivaa kumppania.
Itse joskus tehneenä erheen ja lähdettyä ns lastarisuhteeseen. En oikein tiennyt mitä haluan.. Jos ei tiedä, niin se on aina🚩😬 jatkossa sinunkin kannattaa välttää heitä🙂 jos on minkäänlaista merkkiä mikä viittaa siihen.- Anonyymi
Kukapa meistä ei olisi miespuolinen moninikkialoittaja joskus erehtynyt laastariin, saat senkin hetken hammastenkiristyksen kuulostamaan dramaattisemmalta mitä onkaan, jotain draagisuutta tässä varmaan haetaan, hooh hoh hoo
- Anonyymi
Olet kenties ollu tekemisissä keskenkasvuisten kanssa toki tuohon vaikuttaa moni muukin asia kenties jokin asia sinussakin
- Anonyymi
Noo mutta ajattele, että olet onnekas kun olet saanut tapailla monta erillaista miestä Sehän olisi aivan hirvittävää, että jämähtää heti ensimmäiseen mieheen.
Oliko niistä kennessäkään jotain erityisen kivaa, vai olivatko tasaisen harmaata massaa ?- Anonyymi
Sua taitaa miesaloittaja vaivata, että kuulut deittimarkkinoista legendaa, mikä ei pitänytkään paikkansa ja nyt prosessoit näiden käppäisten ja katkerien narratiivien kautta, että miltähän se ois tyntunut kun ois kerran saanut esim jopa kahdeksan kuukautta jne. Ei millään pahalla, mutta tarinallisuus lievästi sanoen tökkii
Kyse on varmaan niistä ihmisistä, jotka eivät itsekään tiedä, mitä oikeasti ovat etsimässä ja sitten tarttuvat mihin tahansa riittävän hyvään, mutta silti lakkaamatta etsivät "parempaa", vaikkeivät tosiaankaan tiedä mitä ovat oikeasti vailla. Aika tavallista nykyään, valitettavasti.
- Anonyymi
Ei mitään vikaa.. eiköhän meissä kaikissa ole vikoja. Aika uskomaton käsitys itsestä.
- Anonyymi
Ensiksi pitää määritellä mikä ylipäänsä on vika. Ei minussa ainakaan ole mitään vikaa, kaikki toimii hyvin. Se, että joku ei pidä jostain ominaisuudestani, ei tee siitä ominaisuudesta vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi pitää määritellä mikä ylipäänsä on vika. Ei minussa ainakaan ole mitään vikaa, kaikki toimii hyvin. Se, että joku ei pidä jostain ominaisuudestani, ei tee siitä ominaisuudesta vikaa.
Aina voi vaihtaa vähemmän vialliseen jos siltä tuntuu eikä nurista niistä vioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi vaihtaa vähemmän vialliseen jos siltä tuntuu eikä nurista niistä vioista
Tietenkin voi. Senkin voi kuitenkin hoitaa asiallisesti, vaikkei jaksaisi "nurista niistä vioista".
- Anonyymi
❤️ Oikeanlainen tyyppi ymmärtää arvosi. Tee omia juttuja, ja näyttäydy itsenäisenä niin kukaan ei pompottele.
✨️Jos luit tähän asti, allekirjoita, kiitos.❤️🦊
https://puoluerekisteri.fi/#/puolue/54?fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMQABpl8QUeUjDkXAZzQ1zMGtaPca_I6il4OP54KVrAVhXNknV55cm81iTPj1cw_aem_zSkHlxa9-aJ67K3EAEa0Lg- Anonyymi
Hienoa itseäsi kökösti tsemppaava miesaloittaja just näin happypostia vaan someen
- Anonyymi
Jotenkin jäin miettimään tuota onko tuo nyt loppujen lopuks edes huonosti kohtelua. 2 eivät kokeneet tarpeeksi kiinnostavaksi suhde mielessä. Ja viimeinen on sun exä kysy siltä mikä tuli että suhde loppui. Kuitenkin 8 kuukautta olitte yhdessä kaipa nyt sentään jotain sanoi miksi haluu erota.
- Anonyymi
Kyllä se oli yksiselitteisesti huonoa kohtelua. Asiat voi hoitaa ja täytyy hoitaa tahdikkaammin.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli yksiselitteisesti huonoa kohtelua. Asiat voi hoitaa ja täytyy hoitaa tahdikkaammin.
🦄Oiskohan toki voineet sanoa " Oot tylsä oon ihastunut toiseen." Siitähän tuossa varmaan kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan toki voineet sanoa " Oot tylsä oon ihastunut toiseen." Siitähän tuossa varmaan kyse.
Älä sinäkään vielä lähesty ketään ennen kuin olet oppinut käyttäytymään.
🦄 - Anonyymi
No ihan on kuule naisena esiintyvä miespuolinen aloittaja ihan sinänsä perusillustraatio deittimarkkinoissa, joissa miehet on monesti paitsiopuilella. Sinä taidat kuulua zero attention- kategoriaan? Päättelen kömpelöstä narratiivista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinäkään vielä lähesty ketään ennen kuin olet oppinut käyttäytymään.
🦄Ei mun tarvii lähestyy ketään. Elä sinä kiusaaja kommentoi mulle enää mitään. Inhon sinua eniten täällä. Se oli sarkasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan on kuule naisena esiintyvä miespuolinen aloittaja ihan sinänsä perusillustraatio deittimarkkinoissa, joissa miehet on monesti paitsiopuilella. Sinä taidat kuulua zero attention- kategoriaan? Päättelen kömpelöstä narratiivista
Sönkkä, sönkkä söö söö, ota nyt lääkkeet.
- Anonyymi
Ihmiset ei ymmärrä Rakkautta,se on tärkein mutta ei leikin asia.Se Rakkaus on totta ja paras kun ymmärtää !
- Anonyymi
Keulii keulii oon humoristi kun tuohtunut
- Anonyymi
Kaikki kolme vaihtoivat vähemmän ajettuun...?
- Anonyymi
Taidat olla miespuolinen aloittaja itse katkeroimassa tai joku tappiolle jäänyt jupisija
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Eihän tässä aloittaja edes ole sanonut että on nainen. Jotain puppelipoikien treffailukokemuksia.
- Anonyymi
” Ingoorasi ja jopa nauroi puhelimessa, kun soitin hänelle. Oli kuulemma unohtanut. ” Sulla on mies ihan pieni ristiriita tässä lorussa
- Anonyymi
Jollakulla viide centin johdattelijalla nous muuten just vinokas ohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakulla viide centin johdattelijalla nous muuten just vinokas ohtaan
Ollu kuukaude startti
- Anonyymi
hei,voin lohduttaa sinua..edestään löytää jokainen ..erinäisinä sallimuksina,kun kohtelee toista huonosti.jokainen ihminen niittää sitä mitä kylvää.silloin kun itse olet rehellisellä avoimella toista kunnioittavalla hyvää tahtovalla asenteella,ja toinen väärinkäytttää hyväuskoisuuttasi.sinä voit aina nukkua puhtaalla hyvällä omalla tunnolla ja se paras on edessäpäin(se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa)
- Anonyymi
Mikä tuollaisen yhdessäolon tarkoitus ja päämäärä mahtaa olla ?
Jos kumpikasn ei tiedä mitä haluaa miksi ja mihin ollaan menossa hah.
Omituisia ihmiset nykyisin. - Anonyymi
Hyvä ja raju seksi on tärkeää.
- Anonyymi
Ehdin nähdä miehen perhettä, mukavia kyllä olivat. Ja tämä jätti minut yllättäen vaikka oltiin viikonlopulle sovittu reissu.
Myös alkuviikosta tuli tuli oma-aloitteisesti mulle viestiä, kysellyt kuinka mennyt päivä ja tyyliin rakkausviestejä laittoi. Sitten puolessa välissä viikkoa, keksi mulle tekosyitä, tekstiviestillä selitti miksi ei enää välitä, eikä oo edes ihastunut muhun. :( - Anonyymi
Se nyt vain on cancel kulttuuria.
- Anonyymi
eli korkeasaaren kultturiin on suomi vaipunut !
- Anonyymi
missä on kaipuu kaikkeen hyvään ja puhtaaseen elämään, sitoutumiseen ja uskollisuuteen !?
minusta ihmisyyden tulisi näkyä jossain.- Anonyymi
eläimillä on ajat jolloin juostaan ja ulistaan pitkin metsiä maita ja mantuja.
ihmisillä näyttää olevan sama meno ulinoineen mutta 24/7 aikataululla.
millainen voi olla tulevaisuus...ok, sitä ei ole tällä menolla.
Tähän on paha mennä sanomaan mitään, kun en tunne. Ehkä kaikki tapailemasi ihmiset ovat olleet huonoja. Tai sitten valintasi ovat olleet huonoja. Ei se vaan aina natsaa. Voi olla ettei mitään syytä edes ole. Nykypäivän deittikulttuuri on myös raadollista. Sovelluksia joissa on miehiä ja naisia pilvinpimein joista valita. Eikö miellytä joku ominaisuus toisessa? Vaihtoon vaan, kyllä lihatiskillä riittää makkaraa ja silliä. Eikä enää nykypäivänä jakseta tutustua kahta viestiä enempää toiseen. Oletetaan asiat pelkästään sillä pintaraapasulla. Sormeen osui pölyä, ei jaksa pyyhkiä, joten ei jatkoon. Alla olisi voinut olla vaikka ties mitä kuitenkin.
- Anonyymi
Olet miesaloittaja parhaimmillasi, eli hauskimmillasi kun vastailet itsellesi näinkin filosofisen koutsaavasti😂
Anonyymi kirjoitti:
Olet miesaloittaja parhaimmillasi, eli hauskimmillasi kun vastailet itsellesi näinkin filosofisen koutsaavasti😂
Sulta ei sitten jää mitään huomaamatta. Oletpas tarkka kaveri. Mutta älä paljasta salaisuuttani kaikille. 🤫😉
- Anonyymi
Varjoperuna kirjoitti:
Sulta ei sitten jää mitään huomaamatta. Oletpas tarkka kaveri. Mutta älä paljasta salaisuuttani kaikille. 🤫😉
Eli huomio ku huomio kunhan se on palstaäijä sinussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs teet, ku tykkään susta niin että halkeen! Juha Tapio soittaa kovaa! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä äly on toistaa tuota samaa kulunutta miesaloittaja fraasia joka tuutista?
- Anonyymi
Miehet tietävät että naisetkin vaan pelleilee niin nekin pelleilee kun naisetkaan ota suhteita vakavasti
- Anonyymi
Kukaan ei ota mitään enää vakavasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ota mitään enää vakavasti!
Näin se on paitsi minä otan vakavasti harmi kun wxä nainen vain pelleilee muuten olisi hän todella mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on paitsi minä otan vakavasti harmi kun wxä nainen vain pelleilee muuten olisi hän todella mukava
Eise kotihoitoperceily siihen jäänyt. Täytyy taas kerätä voimia, niin alkaa p##luralli torin ympäri. 😂
- Anonyymi
Naisen pitää antaa hyvät kyytit.
- Anonyymi
Aloittaja tapailee vain komeita miehiä eli valitsee miehen ulkonäön perusteella. Komean miehen ei tarvii sitoutua naiseen joten siinä käy just niin että niitten kiinnostus loppuu.
- Anonyymi
"ei tarvii sitoutua naiseen"
Ikään kuin kukaan komea mies ei haluaisi sitoutua toiseen ihmiseen. 😂😂😂
🦄
- Anonyymi
Olet vaan kohdannut juuri niitä "vääriä" miehiä. Minä en koskaan ignooraisi naista tai tekisi kertomiasi asioita. Harmi, että tuollaisia miehiä on olemassa. Olen siitä järkyttynyt ja pahoillani. Vielä hirveämpää on, että tuollaiset miehet pääsevät treffeille ja naisseuraa riittää. Aloituksesi perusteella he tapailivat sinua ja vaihtoivat sitten lennosta seuraavaaan.
Tekisinkö minä aloituksen: Miksi kusipäät saavat seuraa, mutta mukavat miehet eivät saa?- Anonyymi
Varmaan samasta syystä, kuin aloittaja:; ovat tylsiä.
- Anonyymi
Oletko niitä ketkä sanovat naisille kuinka kiltti olet ja olisit parasta heille ikinä samalla kun hakkaat turpaan, kun nainen ei sitä ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niitä ketkä sanovat naisille kuinka kiltti olet ja olisit parasta heille ikinä samalla kun hakkaat turpaan, kun nainen ei sitä ymmärrä?
Ei siihen hakkaamista tarvita. Jotkut miehet ovat karismaattisia ja särmikkäitä, toiset taas tylsiä kilttimiehiä. Otan ensimmäisen vaihtoehdon.
- Anonyymi
Mä tykkäisin susta ihan kympillä ;) ! Ja paljaalla .
- Anonyymi
10-senttinen on kyllä järkyttävän lyhyt.
- Anonyymi
Jos nainen on tylsä, kuten aloittaja, siinähän sitä pyörittää hetkellisesti vaikka kuinka montaa miestä, eivät vain jää pidemmäksi aikaa. Pitää olla särmää.
- Anonyymi
Onhan tuossa totta toinen puoli. Miehet ovat yhtä paljon jännänaisten perään kuin naistenkin väitetään olevan jännämiesten perään. Joku siinä jännässä monia viehättää ja seuran pitäisi olla vähän jännän hankalaa ja arvaamatonta. Ei sitä ihan turhaan sanota, että naisen pitäisi pitää mies aina vähän varpaillaan ja epävarmana. Silloin mies pysyy, kun se ei koskaan ole ihan varma millainen päivä tänään on. Me, jotka emme ole tuollaisia luonnostamme ja jotka emme jaksa leikkiä ja esittää tuittupäätä, olemme "liian tylsiä". 😀
- Anonyymi
Voi teitä nykynuoria perkele, aikoinaan sentään osattiin käyttäytyä
- Anonyymi
Vähimmäislähtötaso: Lukenut ja huippumoraalinen kristitty nainen, jolla on vähintään kaksi tohtorintutkintoa.
- Anonyymi
Mulla on kaksi pitkäaikasta miestä ystävänä. Ja olen todella tylsä. En harrasta mitään ja silti ystävyydet kestäneet pitempään kuin joillakin parisuhteet. Joskus se ystävyys kestää pidempään kuin parisuhteet.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa. Korvien välissä kaikki tapahtuu. Kaikki sänkyhommat ovat, eli niiden korostaminen ja hehkuttaminen TÄYSIN toissijaista! Siis ihmissuhteissa!
Ystävyys voi pitää sisällään niin paljon kaikenlaista! Jopa seksiä, mutta ilman sitäkin se on parasta!
- Anonyymi
Kuulostaa ihan tyypilliseltä deittiäppi sekoilulta, vika ei ole sussa, vaan siinä että noi sovellukset ruokkii miesten toksista sekoilua, jossa aina odotellaan sitä parempaa uutta naista.
- Anonyymi
Ja silti naisten markkinat mitä kakkaa en ala
- Anonyymi
jos sussa ei OLISI mitään vikaa, miehet haluaisivat olla parisuhteessa eikä vain muutama kk leikeissä.
Jos alat ulkoistaa syyn miehiin etkä itseesi, et tule koskaan ymmärtämään miksi näin tapahtuu.- Anonyymi
Höpö höpö.
Huono käytös on huonoa käytöstä ja sillä sipuli. Sitä saa osakseen, vaikka itse käyttäytyisi hyvin. Valitettavasti.
Tärkeintä on pitää paitsi lippu niin myös rima tarpeeksi korkealla. Vain sellaiset miehet ovat tutustumisen arvoisia, jotka kohtelevat naisia hyvin.
🦄 - Anonyymi
Miehet ovat, voisi arviolta sanoa ainakin 60% aivan sikoja! Niistäkin 50% osaa aluksi näytellä!
Niitä on tarjolla ehkä 80% tarjokkaista. On iso mahdollisuus, että ensimmäinen tarjolla oleva mies ei ole tuossa joukossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ovat, voisi arviolta sanoa ainakin 60% aivan sikoja! Niistäkin 50% osaa aluksi näytellä!
Niitä on tarjolla ehkä 80% tarjokkaista. On iso mahdollisuus, että ensimmäinen tarjolla oleva mies ei ole tuossa joukossa?Kunnon miesvihat sieltä. Logiikallasi olisi ainoastaan satatuhatta avioparia Suomessa.
- Anonyymi
Koeaika se on työsuhteissakin, no ei vaan, mutta teennäistä miesaloittaja tämä ns itsesi läksytys. Oletko katkera naisille?
- Anonyymi
Oletteko ehkä Tinder-tuttuja?
xLiner - Anonyymi
Tuskinpa sinussa isompaa vikaa on. Tai jos on, niin se että sulle kelpaisi kaikki. Arvosta itseäsi enemmän. Kuten arvoisa 🦄 sanoo, nosta rimaa!
Jotkut vaan käyttäytyvät huonosti. Ethän sinä edes haluaisi olla tekemisissä sellaisten kanssa?
xLiner- Anonyymi
Sinä se miespuolinen aloittaja jatkat taas megaketjusi parissa ahertamista, että hymyilkää naiset enemmän ja näin
- Anonyymi
Toisilleen luomattomat, ja yhteenkuulumattomat ihmiset yrittää yhdistää sitä, on tarkoitettu olemaan erillään. Siinä yksinkertainen syy. Ette siis kuulu toisillenne.
- Anonyymi
Laihduta?
- Anonyymi
Tuo aiheuttaa ainoastaan sen, että k.päitä on enemmän tyrkyllä. Sellasta tarjontaa se ei lisää, josta kannattaa kiinnostua. Jos kaipaa ihan vain lisää huomiota, niin sitten hyvä neuvo.
- Anonyymi
Laihdutusvinkkeihin:
laihduin 9 kg (vieläkin ylipainoa 10 kg, terveyssyyt), miesten mielenkiinto lisääntynyt jo nyt 100%. Kadulla jopa vaimon/tyttöystävän seurassas flirttaillaan.
Että kyllä perää tuossa on. Fiksutkin, eri-ikäiset miestyökaverit kommentoineet (ei taka-ajatusta) kuinka näytän hyvältä. Uskottava tuo painon merkitys jollakin tasolla on. Ehkä se on miehille osittain tiedostamaton asia.
Muutoin noihin:
ääliöiltä kuulostavat. Itse ehkä pitäisin 4-6 viikon säännön tapailussa, 6 viikossa asioiden pitää edetä jo hyvään suuntaan. Oma ja muiden Tinder-kokemus on, että nämä klassiset 2 kk:n tapailun loppumiset voidaan ennustaa jo 4-6 viikon kohdalla, joku muu on mahdollisesti jo kuvioissa, asiat eivät etene. Voi olla ihan kivaa tapailla, mutta selvästi "sielu" ei ole mukana. Jos hän hyvällä mielellä jää "kaveriksi", on hänb pitänyt sinusta ihmisenä mutta parisuhteeseen ei ole ollut halua kanssasi. Eli selkeämpiä päätöksiä, rajoja ja aikarajoja. Koska jos mies oikeasti on kiinnostunut, kyllä hän ei halua luopua/ottaa uudelleen yhteyttä 1-4 kk sisällä saatuaan etäisyyttä/lopetettuaan keskeneräisen muun virityksen tmv.- Anonyymi
Olet siis kilokaupalla laihtunut mies, jolla on vaimo ja tyttöystävä ja jolle töissä miehetkin flirttailevat?
Satujen kertomisessa kannattaa oikolukea se oma teksti.
Vai oletko hermafrodiitti, jolla on sekä mies, vaimo että tyttöystävä ja olet tarjolla kaikille sukupuolivarianteille?
- Anonyymi
Olen pahoillani että sulle on käynyt noin, mutta tavallaan hyvä että kävi koska eivät olleet sinulle oikeita. Vielä tulet löytämään itsellesi sen miehen joka on sun arvoisesi ja joka rakastaa sinua oikeasti!
- Anonyymi
Nykyajan kundit on sellaisia selkärangattomia löysälihaisia mammanpoikia, kovat puheet mutta mihinkään ei kyetä kuitenkaan. Hae aikuista miestä, siitä se paranee.
Tosin.. iso osa nykynaisistakin on liian kehopositiivisia. Eli, laita sinne tinderiin tms. ihan oikea live kuva.. kokovartalokuva itsestäsi. Ei mitään mieltä olla kehopositiivinen ja julkaista vain meikattua naamataulua. Itselläkin on näitä näitä tapauksia ollut, että kuva ei tästää reaalimailman kanssa ja sitten ei treffeistä paljon jatkoa tule, kun ei edes sama ihminen vastassa. Itse olen kyllä kertonut syyn miksi jatkoa ei tule.. - Anonyymi
Oletko sinä aloittaja saanut näistä vastauksista yhtään apua?
- Anonyymi
Et ole tainnut miespuolinen aloittaja saada ketään järkevää keskustelijaa ainakaan yllytettyä. Itse tarinallisuus on aika paska suoraan sanoen oli kolme miestä, mutta sitten ei enää ollutkaan, niin?
- Anonyymi
En ihmettele YHTÄÄN MIKSI MIEHET KÄYTTÄYTYVÄT noin. Ei kukaan kunnon itsestään välittävä ja vähänkin itseään kunnioittava mies. Tuon kaltaista käytöstä naiselta odota saatika HALUA !!
Toki pitää pitää itsestään hyvää huolta ettei satu ja käy HUONOSTI !! Nykyään on tarjolla täysin parantumattomia sairauksia sekä elämää puolella lyhentäviä juuri SUKUPUOLI TARTUNTOJEN muodossa.
En koskisi pitkällä kepilläkään naiseen, joka vaihtaa tuon tuosta miestä. Ja KUTEE heidän kanssaan, kuin elukat konsanaan . . . SE ON VAIN NIIN ! ja kaikkein parasta.
YÖK JA OKSENNUS !!- Anonyymi
Sanoiko aloittaja hossain kohtaa millä aikavälillä nuo kolme tapailua ovat tapahtuneet. Niillähän on voinut olla vaikka vuosia väliä. Hän kertoi miesten löytäneen uuden nopeasti, mutta en nähnyt hänen mainitsevan kuinka nopeasti hän itse on löytänyt uuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko aloittaja hossain kohtaa millä aikavälillä nuo kolme tapailua ovat tapahtuneet. Niillähän on voinut olla vaikka vuosia väliä. Hän kertoi miesten löytäneen uuden nopeasti, mutta en nähnyt hänen mainitsevan kuinka nopeasti hän itse on löytänyt uuden.
Ystävä hyvä, tämä on miespuolisen aloittajan raivoa siitä, ettei ole päässyt tinderistä päätyyn saakka. Kuinka tyhmiä ihmiset on. Itse aloitus on niin selvää käänteispsykologista huttua ettei mitään rajaa koska gubella ottaa päähän epätasainen kysynnän ja tarjonnan laki😉 Nainen voi ihan helposti kerätä itsensä ja aloittaa uuden kierroksen uusien liehittelijöiden kanssa, niitä riittää jos näin haluaa
- Anonyymi
❤️💗💖Ei mitään. Olen treffaillut viimeksi yli 30 v sitten.
Ehkä jokin on muuttunut ja huonompaan suuntaan 😥.
Tarvitsetko miehen? Entä kämppis, vaikkanainen, ja niitä leluja, joilla voi tyydyttää itsensä? Niistäkään minulla ei tosin ole kokemusta. Mutta nättejä ovat kuvissa. - Anonyymi
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
Lähde treffeille jonkun ei-suositun kanssa, niin et heti jää. - Anonyymi
Jaa että KIERTO PALKINTO PALVELUA ! . . . Iso YÖÖÖÖÖÖööööök !!
- Anonyymi
Mikä kiertopalkinto? Kuka edes noin vanhanaikaista sanaa käyttää. Olet kännissä jo tähän aikaan. Joo. Nykyään deittaillaan tinderin kautta, ja kun tapaa jonkun ventovieraan, josta on nähnyt vaan filttereillä muokatun pärstän etukäteen, niin noin käy aika usein.
- Anonyymi
Tapa itsesi jos ei muuten tuo elåmäntuska helpota
- Anonyymi
Mitäpä tuota ihmettelet. Sitte ku löydät jonkun sulle sopivan niin se saattaa kestää kauemmn.
On normaaliia että jos ei hanska sovi käteen niin se menee vaihtoon. - Anonyymi
Pese hampaat !
- Anonyymi
Miehet nyt vaan on sellasia. Etsitään aina sitä parempaa ja nätimpää. Kaikki ei valitettavasti missiä löydä ja sit ne tulee tänne palstalle kitisemään kun ei naiset halua niitä....
- Anonyymi
Luonne on oikeastaan tärkeämpi kuin ulkonäkö.
- Anonyymi
Olenko kehopositiivinen henkilö? Et taida osata kokata lainkaan. Ehkä haiset hielle. Kainaloosi en haluaisi käpertyä missään olosuhteessa.
- Anonyymi
Annatko sinä miesten kohdella sinua huonosti? Voisiko syy huonoon kohteluun olla siinä, että sinä jotenkin alistut siihen, että miehet kohtelevat sinua huonosti tapailemalla tietyn tyyppisiä miehiä, joille on ominaista tuollainen huono käytös naisia, tässä tapauksessa sinua kohtaan?
Sinuna keskittäisin energiaa siihen, että vahvistaisin itsetuntoa ja kun itsetunto on vahvistunut riittävän paljon niin on todennäköisempää löytää sellainen ihminen, joka kohtelee sinua hyvin, kun olet ensin tullut ihmisenä niin vahvaksi ja itsevarmaksi ettet anna kenenkään kohdella sinua huonosti enää.
Voimia sinulle tähän muutos prosessiin ja toivottavasti löydät rinnallesi miehen, joka näkee sen miten arvokas ja mahtava ihminen sinä olet, kun sinä vaikutat tosi mahtavalta ihmiseltä, joka ansaitsee sen että tulee elämässään aidosti onnelliseksi. :) - Anonyymi
Ne tapailemasi ihmiset ei ole sitoutuvaa tyyppiä..joutavatkin mennä
- Anonyymi
Nykyään ihmiset eivät uskalla puhua toisilleen mitään, ei tervehditä..
Ainoa kontakti otetaan Tinderissä tms.
Kaupoissa kun voi kiinnostavan ihmisen puheille mennä. Jos tapaa hyllyjen välissä henkilön niin voi tervehtiä ja heittää jonkun kommentin.
Ei koskaan tiedä mitä sellaisesta kehittyy tai on kehittymättä. - Anonyymi
No oot sit varmaan niin viallinen ettei kukaan välitä susta
- Anonyymi
Sinä taidat itse olla viallinen yksäri ei normaali nainen avaudu tällaista edes naisena esiintyvälle miehelle, luuletko ettei sinun maanista kukaan ei välitä sinusta- manifestointiasi ei olisi muka tunnistettu kiitti se sitten vastakkaiseen sukupuoleen tai ihan mihin tahansa. Terveisiä muuten ihanalle irkulle, ei vissiin mene lujaa
- Anonyymi
Ei sinussa ap ole vikaa vaan miehissä ketä olet tavannut. Ei normi ihmiset kohtele muita eri tavoin, ajattelutavalla että ketä voi kohdella jotenkin ja ketä jotenkin muuten. Eikä suhteenkaan kuulu olla mikään puolensa pitämistaistelu. Mutta hei, kunnon miehiä löytyy kyllä.
- Anonyymi
Jotkut ei vaan tiedä mitä ne etsii. Mut jos toistuvasti kohtaat ton saman ongelman, niin joko etsit ja vedät puoleesi vääränlaisia miehiä tai käyttäytymisesi tylsistyttää ja/tai karkottaa heidät.
Varo olemasta liian kiltti, helppo ja mukava. Älä mielistele äläkä yritä liikaa. Miehet kyllästyy naisen yliyrittämiseen huomattavasti nopeammin kuin siihen että nainen ois "hankala". Vähän vaikeastitavoiteltava ja oman arvonsa tunteva nainen kiehtoo miestä, mutta jos yrität koko ajan olla miehelle mukava ja joustava, hän kyllästyy. On hämmästyttävää, miten vaativa nainen voi olla treffeillä ja silti mies tekee kaiken mitä nainen pyytää, ja kiinnostuu vain lisää.
Lue tää kirja, se muuttaa käsityksesi miehistä ja parisuhteista:
SHERRIE SCHNEIDER & ELLELN FEIN : SÄÄNNÖT : MITEN VANGITA HERRA OIKEAN SYDÄN- Anonyymi
Taas tuota manipulointip*skaa. 😵
Tässä sinulle aitoja faktoja:
1. Jos itse manipuloit, vedät puoleesi ihmisiä, jotka myös manipuloivat sinua. Jos se ei haittaa sinua, asia on ok.
2. Miehen rakkaus EI perustu siihen, millä tempuilla saat hänet kiinnostumaan! Vain joku Todellavaikeeta kuvittelee niin naisista.
3. Mieti tuon kirjan otsikkoa: VANGITA. 😁 Kuulostaako terveeltä ihmissuhteelta?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuota manipulointip*skaa. 😵
Tässä sinulle aitoja faktoja:
1. Jos itse manipuloit, vedät puoleesi ihmisiä, jotka myös manipuloivat sinua. Jos se ei haittaa sinua, asia on ok.
2. Miehen rakkaus EI perustu siihen, millä tempuilla saat hänet kiinnostumaan! Vain joku Todellavaikeeta kuvittelee niin naisista.
3. Mieti tuon kirjan otsikkoa: VANGITA. 😁 Kuulostaako terveeltä ihmissuhteelta?
🦄Millä perusteella tämä käytösoppaan kirjoittaja olisi nainen? Mieheltä se kyllä vaikuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella tämä käytösoppaan kirjoittaja olisi nainen? Mieheltä se kyllä vaikuttaa
En ole ottanut kantaa kirjoittajan sukupuoleen enkä ota. Sillä ei ole merkitystä eikä se muuta kirjoitukseni viestiä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ottanut kantaa kirjoittajan sukupuoleen enkä ota. Sillä ei ole merkitystä eikä se muuta kirjoitukseni viestiä.
🦄Mikä tuo shakkipelin hevosen näköinen monivärihymiö oikein on ?
Varmaan UNICODE -fonteista tuollainenkin löytyy, mutta normaali olisi mustavalkoinen- miten tuo mustasinivalkoinen on aikaansaatu?
- Anonyymi
Minä kerron mikä on ongelmasi ja nyt ne luppakorvat huomio: sinulla on tietty miesmaku ja katsotaan liikaa pinnallisia asioita kuten pukeutuminen,ulkonäkö ja suoraan sanottuna typerä asenne erottaa hyvät miehet huonoista.Se että joku ei ole yhtä trendikäs kuin sinä ja ei tyrkytä seuraansa kun olet niin hyvännäköinen,ne kaverit ovat 10 kertaa fiksumpia kuin sinun tapaamasi ääliöt ja ymmärtävät jättää sinut rauhaan kun et osaa huimuuttasi arvostaa..Etsi miehiä jotka ovat normaaleja eikä Yritä hypettää itseään.Jos haluat oikean suhteen ja että sinua arvostetaan.
- Anonyymi
Ihminen joka unohtaa tapaamisenne, ei pitänyt sitä alun alkaenkaan tarpeeksi suuressa arvossa. Hän olis voinu laittaa itselleen muistutuksia tai jotain, ja jos oikeesti häntä kiinnostaisi, hän haaveilis treffeistä ja miettiä mistä jutella sun kans, minne veisi sut treffeille jne jne.
Jos mies unohtais sovitut treffit ja vielä naurais päälle, antaisin hänen kuulla kunniansa. Toisia treffejä ei tietenkään tulisi.
Mut miehet ei unohda sovittuja treffejä mun kans, koska joutuvat näkemään vaivaa tutustuakseen ja saadakseen mut suostumaan treffeille.
Musta kuulemma huomaa nopeasti, että oon määrätietoinen ja tavoitteellinen ihminen, tiedän mitä haluan ja mun aika on arvokasta. Arvostan myös toisen aikaa, en chattaile lämpimikseni eikä mulle kaikki oo "ihan sama". Kyselen ja osoitan kiinnostusta, oon ystävällinen ja huomaavainen, ja se imartelee miestä. Samalla en kuitenkaan suostu treffeille ihan heti, joten mies alkaa haluta lisää.
Joten kun sitten suostun treffipyyntöön, mies on jo osannut tulkita, että mä en suostu kenen tahansa kanssa treffeille, mut just HÄNEN kans kyllä lähden. Se imartelee häntä eikä hän tietenkään halua mokata tai unohtaa meidän tapaamista.
Jos sen sijaan suostuisin treffeille tunnin varoitusajalla kahville johonkin miehen kodin lähellä sijaitsevalle huoltsikalle, tai vielä pahempaa, menisin hänen kotiinsa tai hakisin hänet jostain, mies pitäisi mua helppona ja odottaisi, että jatkossakin suostun kaikkeen ja miellytän. Miehet ei arvosta naista, joka ei arvosta itseään. Ne ei pysty kunnioittamaan sellaista, vaan menettävät kiinnostuksensa.- Anonyymi
"Samalla en kuitenkaan suostu treffeille ihan heti, joten mies alkaa haluta lisää.
Joten kun sitten suostun treffipyyntöön, mies on jo osannut tulkita, että mä en suostu kenen tahansa kanssa treffeille, mut just HÄNEN kans kyllä lähden. Se imartelee häntä eikä hän tietenkään halua mokata tai unohtaa meidän tapaamista."
Tekstisi oli muuten ihan asiallinen, mutta ylläoleva katkelma on joko manipulaatiota tai patriarkaalisen rakenteen ylläpitämistä.
Manipulaation näkökulma:
Samalla kun korostat omaa arvoasi ja valintaasi suostua treffeille vain ihmisten kanssa, jotka arvostavat sinua, sinun on samalla tavalla arvostettava heitä. Kun teet yllä kuvailemasi tavalla -- tiedät pitävästi ko. miehestä mutta keinotekoisesti lykkäät treffeille suostumista -- asetat itsesi miehen yläpuolelle. Se ei ole tasa-arvoista. Mies ansaitsee tulla kohdelluksi samalla arvokkuudella ja lämmöllä, jollaista toivot hänen osoittavan sinua kohtaan. Fiksut miehet eivät myöskään ole tyhmiä: he erottavat aidon kiinnostuksen teeskentelystä. Suostumisen lykkääminen kuvailemassasi tapauksessa on siis manipulaatiota, koska kuvittelet voivasi oikeutetusti ohjailla miehen valintoja valkoisten valheiden avulla.
Patriarkaalinen rakenne:
Nainen saa olla innostunut. Nainen saa olla innostunut miehestä, ja miestä kohtaan saa tuntea seksuaalista halua. Nämä asiat saa vapaasti myös näyttää miehelle. Jokainen tasa-arvoa kannattava mies on samaa mieltä. Joskus oli aika, jolloin naisen ei sopinut näyttää innostusta eikä halua vaan kaikki suhteiden edistämiseen kuuluvat asiat olivat miesten vastuulla. Niin ei ole enää, paitsi aivan konservatiivisimpien keskuudessa. Käytä siis oikeuttasi valita seurasi. Aikaisemmin sellaista oikeutta ei naisilla ollut, sillä heidän täytyi valita niistä miehistä, jotka heitä sattuivat lähestymään.
Korostan johdonmukaisuutta: jos vaadit kunnioitusta muilta, et voi käyttäytyä manipuloivasti muita kohtaan. Fiksut ihmiset aistivat sen sinusta, ja toiveesi vesittyvät.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Samalla en kuitenkaan suostu treffeille ihan heti, joten mies alkaa haluta lisää.
Joten kun sitten suostun treffipyyntöön, mies on jo osannut tulkita, että mä en suostu kenen tahansa kanssa treffeille, mut just HÄNEN kans kyllä lähden. Se imartelee häntä eikä hän tietenkään halua mokata tai unohtaa meidän tapaamista."
Tekstisi oli muuten ihan asiallinen, mutta ylläoleva katkelma on joko manipulaatiota tai patriarkaalisen rakenteen ylläpitämistä.
Manipulaation näkökulma:
Samalla kun korostat omaa arvoasi ja valintaasi suostua treffeille vain ihmisten kanssa, jotka arvostavat sinua, sinun on samalla tavalla arvostettava heitä. Kun teet yllä kuvailemasi tavalla -- tiedät pitävästi ko. miehestä mutta keinotekoisesti lykkäät treffeille suostumista -- asetat itsesi miehen yläpuolelle. Se ei ole tasa-arvoista. Mies ansaitsee tulla kohdelluksi samalla arvokkuudella ja lämmöllä, jollaista toivot hänen osoittavan sinua kohtaan. Fiksut miehet eivät myöskään ole tyhmiä: he erottavat aidon kiinnostuksen teeskentelystä. Suostumisen lykkääminen kuvailemassasi tapauksessa on siis manipulaatiota, koska kuvittelet voivasi oikeutetusti ohjailla miehen valintoja valkoisten valheiden avulla.
Patriarkaalinen rakenne:
Nainen saa olla innostunut. Nainen saa olla innostunut miehestä, ja miestä kohtaan saa tuntea seksuaalista halua. Nämä asiat saa vapaasti myös näyttää miehelle. Jokainen tasa-arvoa kannattava mies on samaa mieltä. Joskus oli aika, jolloin naisen ei sopinut näyttää innostusta eikä halua vaan kaikki suhteiden edistämiseen kuuluvat asiat olivat miesten vastuulla. Niin ei ole enää, paitsi aivan konservatiivisimpien keskuudessa. Käytä siis oikeuttasi valita seurasi. Aikaisemmin sellaista oikeutta ei naisilla ollut, sillä heidän täytyi valita niistä miehistä, jotka heitä sattuivat lähestymään.
Korostan johdonmukaisuutta: jos vaadit kunnioitusta muilta, et voi käyttäytyä manipuloivasti muita kohtaan. Fiksut ihmiset aistivat sen sinusta, ja toiveesi vesittyvät.
🦄Oot kyllä fiksu! 👍
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä fiksu! 👍
xLinerHeh.. Oliko tuo nyt niitä kehuja joita olet täällä metsästämässä? Ole hyvä 😂
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä fiksu! 👍
xLinerKiitos! ☺️
Niin sinäkin kyllä olet. 🤗
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.. Oliko tuo nyt niitä kehuja joita olet täällä metsästämässä? Ole hyvä 😂
xLinerKiitos!
Juu, antaa tulla tänne vain! 😛
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipulaation näkökulma:
Patriarkaalinen rakenne:
🦄Ketä tuo woke kiinnostaa, ja mikä totuus mistään se muka on. Treffipalstoilla on satoja miehiä joista valita. Hyvä vaan heittäytyä vähän hankalaksi, jotta kaikki turhat karsiutuu. Tunget valtarakenteita ja syyllistämistä väärään paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä tuo woke kiinnostaa, ja mikä totuus mistään se muka on. Treffipalstoilla on satoja miehiä joista valita. Hyvä vaan heittäytyä vähän hankalaksi, jotta kaikki turhat karsiutuu. Tunget valtarakenteita ja syyllistämistä väärään paikkaan.
"Ketä tuo woke kiinnostaa, ja mikä totuus mistään se muka on."
Kyseessä ei ole woke vaan normaali, kohtelias käyttäytyminen. Se on hyväksi havaittu metodi hyviin ihmissuhteisiin jo vuosisatojen takaa. 😁
"Treffipalstoilla on satoja miehiä joista valita."
En usko tuohon. Kaiken lukemani perusteella olen ymmärtänyt, että vain harvat treffipalstoilla pyörivät ihmiset osaavat käyttäytyä kohteliaasti. Parisuhteessa se ei vielä edes riitä. Kohtelias käyttäytyminen on vasta ensimmäinen karsintakriteeri. Se ei vielä kerro, sujuisiko koko elämä yhdessä.
"Hyvä vaan heittäytyä vähän hankalaksi, jotta kaikki turhat karsiutuu."
Hankalaksi heittäytymällä karsii itse elämästään kaikki sellaiset ihmiset, jotka eivät ole hankalia. Toki niin saa tehdä, jos haluaa. Itse en siedä hankalasti käyttäytyviä ihmisiä. En usko että kukaan elämässäni nyt oleva olisi elämääni tullut, jos olisin itse ollut hankala.
"Tunget valtarakenteita ja syyllistämistä väärään paikkaan."
En syyllistä ketään. Aikuisilla ihmisillä on valinnanvapaus oman seuransa suhteen.
Valtarakenteet ovat ihan kaikkialla. Niitä ei poista se seikka, ettet itse niitä näe tai ymmärrä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ketä tuo woke kiinnostaa, ja mikä totuus mistään se muka on."
Kyseessä ei ole woke vaan normaali, kohtelias käyttäytyminen. Se on hyväksi havaittu metodi hyviin ihmissuhteisiin jo vuosisatojen takaa. 😁
"Treffipalstoilla on satoja miehiä joista valita."
En usko tuohon. Kaiken lukemani perusteella olen ymmärtänyt, että vain harvat treffipalstoilla pyörivät ihmiset osaavat käyttäytyä kohteliaasti. Parisuhteessa se ei vielä edes riitä. Kohtelias käyttäytyminen on vasta ensimmäinen karsintakriteeri. Se ei vielä kerro, sujuisiko koko elämä yhdessä.
"Hyvä vaan heittäytyä vähän hankalaksi, jotta kaikki turhat karsiutuu."
Hankalaksi heittäytymällä karsii itse elämästään kaikki sellaiset ihmiset, jotka eivät ole hankalia. Toki niin saa tehdä, jos haluaa. Itse en siedä hankalasti käyttäytyviä ihmisiä. En usko että kukaan elämässäni nyt oleva olisi elämääni tullut, jos olisin itse ollut hankala.
"Tunget valtarakenteita ja syyllistämistä väärään paikkaan."
En syyllistä ketään. Aikuisilla ihmisillä on valinnanvapaus oman seuransa suhteen.
Valtarakenteet ovat ihan kaikkialla. Niitä ei poista se seikka, ettet itse niitä näe tai ymmärrä.
🦄Täällä sinä olet jaksanut päteä naisena esiintyvän miehen aloituksessa ja yrittänyt pitää tämän kälyisen kaksoisviestintäsi ja herjaamisesi pimennossa. Ehkä olet vähän liian irrallaan todellisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Juu, antaa tulla tänne vain! 😛
🦄Muista kiitellä myös itse itseäsi kun kirjoittelet henkilön menevää herjaa, että ny oli kyllä todella tärkeä aloitus kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipulaation näkökulma:
Patriarkaalinen rakenne:
🦄Eli termiä palstatyrkky ei ole olemassakaan?
- Anonyymi
Tapaat ja etsit vääränlaisia miehiä. Arvosta itseäsi. Sinä voit valita miehen, älä anna miehen valita sinua. Jännämies kohtelee yleensä naista huonosta.
- Anonyymi
Sinä miespuolinen aloittaja taidat olla kyllä vähintään semijännä😂
- Anonyymi
ehkä ei olla uskollisia suuntaan eikä toiseen
kokeillaan monia ennen kuin tahdotaan yhtä
avioliittokaan ole kovin lupaava elämän muoto
tai yhteen muuttaminen
koska tässä kulttuurin vaiheessa tiedetään kuinka käy
ei käy kovin hyvin
näyttää että ihmiset eivät osaa sitoutua toisiin
luopua omasta omistuksestaan toisen hyväksi naiset ja miehet
eivät näe miksi yhdessä eläminen olisi kannattavaa - Anonyymi
Kuten tuossa kirjoittelitkin varsin OSUVASTI ! käytös mallistasi. Mietippä millaisia miehiä olet netistä hamuamassa ? . . . No niin teit ehkä oikean havainnon eli hienommin sanottuna DIAKNOOSI ! Tyylisi mitä ilmeisemmin antaa selvän / selkeän kuvan käytöksestä. Ja näin ollen olet ja lienet PILLU HAUKKOJA eli havukoita miellyttävä ja puoleensa vetävä . . . Olenko VÄÄRÄSSÄ !? mikä sinäänsä olisi minulle sangen harvinaista. Sillä olen ja minua on kehuttu jopa pyydetty tekemään arviointeja useisiin kohteisiin. Ei ainoastaan ihmis persoonien arviointiin analyyseineen. Mutta JATKA TOKI valitsemallasi tiellä. Tie joka voi korkkareilla aamu yön tunteina olla joskus tai aika useinkin varsin liukaskin. Ja PERSEELLEN VETÄVÄÄ . . . Ehkä oletkin ainakin jotain olo suhde liukkaudesta tietävä ?
Sanoo Idän mies, joka hyvin harvoin on väärässä !!- Anonyymi
No sulla nyt on ainakin lääkkeet jääny ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmäertäminen ja ota lääkkeesi- kaksi fraasia, joista voi päätellä, että kirjoittajan analysointikyky on ameeban tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että SINÄ LÄÄKE MÖMMÖSI MUISTAT ja ole pullaposki lärviisi NAPSINUT !! Vai mitä sinä reilusti ylipainoinen AKKA !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että SINÄ LÄÄKE MÖMMÖSI MUISTAT ja ole pullaposki lärviisi NAPSINUT !! Vai mitä sinä reilusti ylipainoinen AKKA !!
Niin tämä erittäin vakavasti otettava painorasismisi on ollut palstan katkera mies ilmeisestikin yksärin lyömäase, kuuluu jollain logiikalla esim Pirkanmaan vihreille sekä tietenkin ”sivistyksen kehdolle” tämä hänen kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän ”idän” mies kokee, ettei ole koskaan väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmäertäminen ja ota lääkkeesi- kaksi fraasia, joista voi päätellä, että kirjoittajan analysointikyky on ameeban tasolla.
Eihän tämä hokija selvästi paneudu sisältöön millään tavalla, olet oikeassa. Kapasiteettikaan ei taitais riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs lääkeitä sinä käytät ? ehkä psyyke lääkkeistä on kyse ? Laita jokin huomiota herättävä muistuttaja esim. puhelimeesi. Voi äänittää siihen itse henkilökohtaisesti esimerkiksi näin HEI PENTTI MUISTA OTTAA NE . . . SAAMASI TASAPAINOTTAVAT SEKÄ SELKEYTTÄ YLLÄ PITÄVÄT TUOTTEESI !! Hei Hei Pentti !!
Näin pysyt älyssäsi ja tulet toimeen kanssa ihmisten kanssa.
PS. Psykiatri Blongwist - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän ”idän” mies kokee, ettei ole koskaan väärässä?
Niin . . . ehkä asia voisi olla näin !? Kas kun minä harkitsen kaiken ennakkoon. Koska on hankalaa setviä asioita jälkeen päin . . . jotka olisi pienellä vaivalla voinut välttää.
Työläisten juhla nimeltä Vappu ! on myös naisen nimi . . . . <3 <3
- Anonyymi
Aika monet miehet käyttäytyvät huonosto naisia kohtaan. Toisaalta se on sääli. Leimaa ne muutkin miehet jotka yrittävät ottaa huomioon sen seurustelukumppanin ja siitä mahdolisen vaimon. Oiken naiset, että heivaatte nämä "kakarat" heti. Toisaalta on hyvä , että osa miehistä ei osaa sosiaalisia taitoja. Meille kunnolisille on enemmän vaihtoehtoja. Elämä on valintoja. Parisuhde ei ala ja varsinkaan toimi ilman toisen huomioimista.
- Anonyymi
Tuollainen kaikenlainen asioiden ulkoistaminen ja miesten syyttely jo lähtökohtaisestikin on luotaantyöntävää. Itsereflektion paikka.
- Anonyymi
Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka käy aloituksissaan dialogia itsensä kanssa itku kurkussa, mitä sanoo aloittaja tähän?
- Anonyymi
Tuntuu että toinen osapuoli ei halua sitoutua vaikka itse haluaisit.
- Anonyymi
Ota kiltti ja kunnollinen mies niin saat hyvää kohtelua. Ne komeat miehet kohtelee naisia huonosti.
- Anonyymi
En tiedä sinusta mitään joten voin arvailla.
1. Yrität mennä suhteessa liian pitkälle liian nopeasti
2. Kaipaat jatkuvaa huomiota ja viestejä
3. Suhteissasi on tullut selville joku esim exä tms joka pyörii edelleen kuvioissa joka saa miehen pakittamaan koska huomaa että kaikki ei ole kunnossa. Osalla naisista on kaverimies jonka asettavat etusijalle kaikessa eivätkä näe siinä mitään ongelmaa.
4. Olet kyltymätön sängyssä tai sitten ei ole minkäänlaista eroottista kipinää.
5. Kuulut vihervasemmistoon ja jauhat sitä agendaa jatkuvasti tai jotain feminismi juttuja.
6. Älykkyystasosi tai keskustelutaitosi on niin alhaisella tasolla ettei pysty keskustelemaan ja mies näkee ettei tästä pidemmän päälle tule mitään.
7. Olet kertonut että olet syntynyt miehenä.
8. Sinulla ei ole omaa luonnetta eikä mielipiteitä.
9. Käyttäydyt jätkämäisesti räit kiroilet pidät möykkää ja otat kuppia.
10. Jokin muu mikä.- Anonyymi
11. Sinulla on lemmikki koira tai kissa ja elät elämääsi sen mukaan jatkuvasti ja olet niitä henkilöitä jotka postaavat lemmikistään kuvia päivät pitkät someen ja mitään muuta ei ole olemassa kuin se lemmikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11. Sinulla on lemmikki koira tai kissa ja elät elämääsi sen mukaan jatkuvasti ja olet niitä henkilöitä jotka postaavat lemmikistään kuvia päivät pitkät someen ja mitään muuta ei ole olemassa kuin se lemmikki.
12. Et osaa näyttää tunteitasi millään tasolla korkeintaan hymyilet mutta kun jotain kysyy olet hiljaa. Aikuinen ihminen osaa vastata kysymykseen. Myöskään ero tai siinä vaiheessa jos mies ei kiinnosta ei ole ok esittää kuuromykkää. Kuten sanoin aikuinen ihminen osaa puhua toiselle ihmiselle.
13. Olet nahjus sellainen joka ei saa mitään aikaan miettii viikkokausia jotain yksinkertaista juttua ja silti jättää sen tekemättä jaarittelee ja arpoo.
14. Ajattelet että miehen tehtävä on tehdä kaikki työt ja sen jälkeen olla viihdyttäjäsi tai lähes lapsenvahti sinulle ja höylätä korttia joka paikassa ja päättää kaikki asiat puolestasi ja vetää perässä kuin pumpattavaa nukkea.
Tässä oli arvauksia joiden kohdalla itse kyllä poistuisin vielä nopeammin paikalta kuin aloituksessasi. Sitä näkee naisesta yleensä aika nopeasti kannattaako tehdä mitään. Vaikuttaa siltä että on katsottu vähän kauemmin pitääkö joku homma paikkansa ja sitten on poistuttu. Voi olla että todellisuudessa ei edes ole ollut ketään toista. Naisesta on helppo päästä eroon kun sanoo olevansa varattu. Ei tule enää kyselyitä sen jälkeen. Olen itsekkin käyttänyt sitä monesti. Eikä tarvitse sanoa oikeaa syytä että painat 200kg tms - Anonyymi
"Yrität mennä suhteessa liian pitkälle liian nopeasti"
Miehiähän naiset yleensä tuosta haukkuvat!
Jos nainen käyttäytyisi noin niin ottaisin vaimokseni (toki edellyttäen, ettei naisessa ole parisuhteen kannalta vakavia vikoja: esim. tupakointi tai se, että on lapsia tai sitten törkykäytös miestä kohtaan).
- Anonyymi
Sitä saa mitä tila-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a
- Anonyymi
Mitähän nyt taas on tilailtu autuas aatami netistä? Taidat olla todella viallinen
- Anonyymi
Laihduta, niin olet muutakin kuin varapano.
- Anonyymi
Kelvottomalla miehellä EI OLE MITÄÄN VIRKAA, PELKKIÄ KUSITOLPPIA!
- Anonyymi
Hienoja kirjoituksia. Uskotko että näistä yksinkään olen minä? minä todella toivon rakas ettet sinä ole tänne mitään kirjoittanut
nainen oikeelta- Anonyymi
Ihan älytön kirjoitus eikä tuo mitään lisäarvoa olet sitten oikealta tai vasemmalta oleva nainen. Hyvin varmaan tunnistaa 'miesrakkaasi' sinut tuosta sössötyksestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan älytön kirjoitus eikä tuo mitään lisäarvoa olet sitten oikealta tai vasemmalta oleva nainen. Hyvin varmaan tunnistaa 'miesrakkaasi' sinut tuosta sössötyksestäsi.
Niin, sinä kuitenkin olet ”teistä kahdesta” se yksinkertainen, joka kuvittelee miespuolisen kirjoittajan olevan nainen😏
- Anonyymi
On vaikea arvioida, onko ap:ssa vikaa, kun ei ole mitään lisätietoja. Mutta jos on ylipainoa, varsinkin runsaasti, niin tämä valitettavasti vaikuttaa aivan suoraan. Joskus välittömästi, joskus viiveellä. Tämä ei ole kiinni naisen luonteesta jne, mutta ihra inhottaa; tälle ei voi mitään. Seksuaalisuus tulee aivan selkäytimestä ja vaste eri asioihin vastakkaisessa sukupuolessa on sellaista, mitä ei voi valita.
- Anonyymi
Luonne vaikea tai läskiä liikaa niin ei kiinnosta 90% ihmisistä.
- Anonyymi
Sulla on käyny tosi huonoa tuuria miesten kanssa. Meistä moni ei oo myöskään mitään mestareita tunneasioisen käsittelyssä, saati avautumisessa- Varsinkin jos joutuu kertomaan että tuntuu ettei juttu etene. Mutta toi naureskelu ja muka unohtaminen on paskimpia tekosyitä ikinä eikä ole sun vika jos joku on noin pikkumainen. Noi kuulostaa sellaisilta sälleiltä että pyörittävät muita aikanasa ja jäävät lopulta vanhoina päivinään yksin. Me ei kaikki olla tapaamiesi tyyppien kaltaisia henkilöitä, älä katkeroidu. En sano että näin on käynyt mutta voiko olla mahdollista että oisit parin huonon kokemuksen jälkeen sitten ollut seuraavien tapaamiesi henkilöiden kanssa "viileämpi" ja ovat huomanneet sen( menneet tuppisuiksi eivätkä osanneet sitten itse sanoa mitään)? Sori jos meni hutiin. Itselläni on tilanne toisin päin, yhteys omiin fiiliksiin jotenkin kovettunut ja heittäytymisen taito täysin nollassa. Hyvä ystävä olen kuulemma mutta muutkin sanoneet että menee ikuisuus ennen kun osaan avautua ja olla luontevasti- käynyt vaan huonoa tuuria vähän jokaisella osa-alueella, siihen päälle kaikkien fiilisten kovettuminen niin meni pitkä tovi ennen kun tajusin lähteä purkamaan omia ajatuksia ja oloa, muille ja kaikkeen katkeroitumisen sijaan. Mutta hyvä että sä haet vastavuoroisesti kokemuksia ja ajatuksia . Toivottavasti tästä jaarittelusta sai jotain tolkkua
- Anonyymi
Ei hänellä mitään huonoa tuuria ole ollut. On vaan puuttunut realismi sen suhteen, ketä kannattaa yrittää.
- Anonyymi
Ne ei ole oikeita sulle ja ajattelee jotain muuta? 🤔
- Anonyymi
Kaikki naiset jahtaavat samoja kaikkein komeimpia pelimiehiä, joille on sata muutakin ottajaa. Pelimiehillä nyt on sovittu muitakin treffejä, eikä yksikään nainen ole heille ainoa.
- Anonyymi
Onko miespuolinen aloittaja mitään muuta kanavaa missä avautua kuin omat aloitukset S24:s
- Anonyymi
Voit sentään valita seurasi. Ole tarkkana. On monenlaista "väkivaltaa". Sellaistakin että anastetaan toisten omaisuutta ihan röyhkeästi. Käydään " vieraisilla" asunnoilla muuten vaan. Jos valitat asiasta olet "harhainen" vaikka takuulaput todistavat tavaroiden alkuperän. Kirkkoisät ja papit varoittavat tilanteesta jossa joku käytöksensä tähden joutuu jonkun toisen kiroamaksi. Mitä tulevaisuus tuokaan leikkauksineen tullessaan...murrot ja varkaudet yms käytös on lisääntynyt. Hyväveli on vaiti. Sanon vaan!
- Anonyymi
Sinä se jaksat miespuolinen aloittaja jupista tätä ketjuasi edelleen mielenkiintoiseksi😂
- Anonyymi
Ite olen miehenä kokenut naisissa ihan vastaavaa.
Ei vastailla mitään mihinkään vistiin tai soittoon. Näin katkaistaan välit. Kun vois ihan suoraan sanoa, että ei kiinnosta!- Anonyymi
Siitä tulee huorittelua, uhkailua, ja ties mitä epäasiallista käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulee huorittelua, uhkailua, ja ties mitä epäasiallista käytöstä.
Juuri näin sitä tartte mitään urputusta jäädä enää kuuntelemaan vaikka ei olisikaan edes tuota tasoa, tataa vaan
- Anonyymi
Noiden tapausten sijaan sinun pitäisi kertoa omasta itsestäsi jos haluat vastauksi joita voit käyttää hyödyksi. Miksi noin on tapahtunyt? Kerro tapahtumien ja keskusteluiden yksityiskohdat. Ihmiskunnan energiat ovat kovin kahtia jakautuneita näinä lopun aikoina, värähtelysi on oleellinen tekijä tämän aikakauden ihmissuhteissa.
- Anonyymi
Itse pidän itseäni melko tylsänä ihmisenä, ei siis erityisen paljon särmiä, mutta siten ei myöskään kovin paljon luonnetta. Tasapaksua, joka ei kyllä kaikille kelpaisi.
Yksi kymmenestä tai yksi sadasta kelpuuttaa itselleen tasapaksun tyypin kumppaniksi. Jossakin asiassa tai joissakin asioissa pitää olla erittäin hyvä tai erinomainen. Missä asiassa - siitähän suhteen luomisessa juuri on kysymys eli otetaan selvää. Jos äkkiväärässä ihmisessä taas on liikaa särmiä, niin sellaistakaan ei jaksa kukaan. Yksikin ihmisen todella huono puoli saa kaikki kaikkoamaan ympäriltä.
Aloittajalle kysymys, että mitä itse teit mielestäsi näissä suhteissa oikein. Oletko tasapaksu ja ilman luonnetta ja särmiä vaiko juuri päin vastoin eli olet äkkiväärä ja ennustamaton? Vaaditko liikaa vai halusitko muuttaa toista - toisen osapuolen pitäisi kelvata melkein sellaisenaan. Kompromissien jälkeen.
Työtön, juoppo, narkki, ruma, lihava, köyhä, tylsä, huumorintajuton, narsisti, tyhmä, asunnoton, saamaton, ilkeä, vetämätön, laiska.... Onhan näitä kuvauksia, joilla muut ihmiset karkoitetaan ympäriltä. MUTTA kukaan ihminen ei ole kaikkea edellistä! - Anonyymi
Vieläkö tämäkin palstamiehen huomionkerjuu pyörii täällä
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 17 asiatonta viestiä.
- Anonyymi
Mietin pitkään vastaanko ollenkaan. Tiedän, että sinulla on luultavasti ikävä fiilis noista miehistä (ymmärrän sen kyllä) ja se mitä sanon ei välttämättä miellytä.
Kolme eri miestä. Mikä tapauksia yhdistää? Niin… vain sinä. Niin juuri sinä! Vaikka sanon näin, se ei tee miesten huonoa käytöstä oikeaksi, kannattaa silti miettiä mikä on juurisyy aiheuttamassa käytöstä ja itse koittaa välttää sama käytös/samanlaiset miehet jatkossa. Joskus historiassa ystävä sanoi, että minulla ja sinulla on päässä reikä kun valisemme itse miehiä, jolla on ongelmia. Pisti miettimään… Nyt uskon olevani terveessä suhteessa ja näen miksi aikanaan päädyin ex-suhteisiin. Olen siis itse tehnyt kotiläksyni.
Tiedän myös fiksun ja empaattisen miehen, jonka historiasta löytyy paljon hyvää, mutta yksi lyhyt treffailu, jonka lopun olisi voinut hoitaa paremmin. Kun kertoi miten oli itse käyttäytynyt, sanoin että olisihan tuon voinut hoitaa paljon tyylikkäämmin. Kenelläkään ei ole velvollisuutta kehittää tunteita. Molemmilla pitää olla vapaus sanoa, että valitettavasti nyt ei kolahda oikealla tavalla tai olemme liian erilaisia ilman, että kukaan saa raivokohtauksia tai alkaa veetuilemaan, Tuo mies selitti omaa käytöstään sillä, että nainen käyttäytyi epästabiilististi ja oli kiikkerä ja vaikutti vahvasti mielenterveyspotilaalta. Rivien välistä ymmärsin, että mies halusi välttää draaman ja pitkien selityksien vaatimisen, eikä halunnut sanoa suoraan, että olet liian kiikkerä. Sinänsä ihmettelen miehen käytöstä, koska muussa elämässä hän kykenee puhumaan vaikeistakin asioista hyvin, Jos tavataan muutamia kertoja, ei toisessa tarvitse olla mitään vikaa edes. Kaikki ei vaan tunnu oikealta ja sen pitäisi riittää. Myöhemmin olen nähnyt kyseisen naisen käytöksen irl ja sen perusteella ymmärrän miksi mies pelkäsi reaktiota ja siksi yritti ehkä välttää ei-kiitos sanomista.
En syyllistä sinua mielen ongelmilla, kunhan vain sanon, että joskus parinvalinnassa on muitakin kriteerejä kuin vyötärö, tissit, peppu tai kaunis naama. Ihmiset etsii eri asioita ja kaikkia ei voi miellyttää eikä kaikkien kanssa synny pitkää suhdetta. Kolme tapailua on vielä aika rajallinen määrä yrityksiä.
Olisitko itse ollut valmis kaikkien noiden kolmen vaimoksi? Jos olisit mikä miehiä yhdistää? Miksi juuri he vai kelpaako kuka vaan? Jos kelpaa, se harvoin toimii muuten kuin hyvin epätoivoisten myyntivalttina ja se näkyy usein epätoivoisena ja riippuvana käytöksenä kumppaniehdokkaalle päin.
Vaikka ”annan” asioita mietittäväksi omassa päässä, silti se ei muuta tilannettasi. Jos toinen ei halua jatkaa suhdetta, ei auta kuin tehdä omat kotityöt ja laittaa uutta matoa koukkuun. - Anonyymi
Katso peiliin,jos vaikka sieltä löytys syy.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702