Millaisiin ihastut?
Ihastutko helposti?
31
334
Vastaukset
En mielestäni kovinkaan helposti, ellei ole tietynlainen nainen kyseessä. Paljon vaikuttaa se että mitä tapahtuu kohdatessa.
- Anonyymi
Niin janille riittää nuori tyttö. Tytön silmät ja hymy. jani on sen jälkeen ihan myyty, Ei tartte tuntea toista kuhan tyttö hymyilee .
Anonyymi kirjoitti:
Niin janille riittää nuori tyttö. Tytön silmät ja hymy. jani on sen jälkeen ihan myyty, Ei tartte tuntea toista kuhan tyttö hymyilee .
Miten jaksat mussuttaa kerta toisensa jälkeen samaa mantraa? Antaisitko toisen nyt vihdoin ja viimein olla rauhassa!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Miten jaksat mussuttaa kerta toisensa jälkeen samaa mantraa? Antaisitko toisen nyt vihdoin ja viimein olla rauhassa!
täytyyhän mun korjata janin valheet. hän osaa valehdella
Anonyymi kirjoitti:
täytyyhän mun korjata janin valheet. hän osaa valehdella
No mutta ei siitä koko ajan tarvitse mainita. Anna hänen viehättyä minkä ikäisistä tahansa.. siis suomen lain puitteissa. Ei sille mitään voi jos ihastuu tulisesti nuorempaan. Ootko nyt hänelle kade jostain?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Se jauhaa sitä siksi että teet muut ette unohda millainen mies tuo jani on oikeasti teillä naisilla varsinkin kun on kaunis tapa unohtaa mitä mies on tehnyt kun tarpeeksi kauniisti osaa lirkutella
Anonyymi kirjoitti:
Se jauhaa sitä siksi että teet muut ette unohda millainen mies tuo jani on oikeasti teillä naisilla varsinkin kun on kaunis tapa unohtaa mitä mies on tehnyt kun tarpeeksi kauniisti osaa lirkutella
Voi kuule mistä sinä tai minä tiedetään yhtään kenestäkään täällä varsinkaan kenenkään tekemisistä... täällä voi suoltaa suustaan ihan mitä vaan paskaa..
Niin ja ei, et voi yleistää että kaikki katsoo läpi sormien paskaa kohtelua. Kyllä kuule on myös niitä jotka osaa sanoa suoraan, että tämä homma ei toimi näin!
- Anonyymi
Kyllä ihastun.
Huipputyyppeihin. :o)
- Anonyymi
En. Kaksi kertaa ennen tätä nykyistä. Ja tämä jotain aivan erilaista, rakastumista.
- Anonyymi
Ihastun nuorempiin miehiin.
En ihastu. Ihastuminen on minulle todella harvinainen kokemus.
Minä oon vähän samanlainen siinä asiassa. Sekin on enemmän sellaista erityistä kiinnostusta, jota en välittämättä muita kohtaan silloin tunne. Noin yleensä ihmiset kiinnostavat mua keskimäärin melko vähän.
En voi sanoa että ihastun helposti. Mutta kun ihastun niin sen myös näkee😁 jossain tapauksissa sanaa ei tuu suusta, punastuminen, ääripäänä jäätävä höpöttely…🙈
Persoonallisiin, suht lyhyet vetää enemmän puoleensa, pitkät hiukset miehellä, vaaleahiuksiset, ikinä en kyllä blondin kanssa ole seurustellut.- Anonyymi
Ihastun noin 10-20 vuotta nuorempiin naisiin.
M39- Anonyymi
Minä ihastun moniin itseäni nuorempiin. Terveisin 34-vuotias mies.
- Anonyymi
En ole, ätmi!
- Anonyymi
Mä olen jo pienestä pitäen tykänny katella tyttöjä/naisia jos se jotakuta häirihhee ni voin sanoa et turha kuvitella mun kanssa seurustelua tässä kohti nainen nääs luokittelee sen pettämiseksi joka antaa mulle oikeuden käydä vieraissa niin halutessani
- Anonyymi
joskus ihastuin, en enää.
- Anonyymi
Mikä sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten on?
Enpä osaa sanoa..en halua pettyä enkä halua mitään tautista kaikkia polkenutta miestä itselleni 😁 Olen yksin. Näin on hyvä...olen hyvin erilainen kuin muut.
Ja että millaisiin? keskeinen tekijä siinä on persoona ja miten meillä synkkaa. Huumorintaju kolahtaa. En koskaan ole ihastunut kenenkään ulkonäköön.
- Anonyymi
Sama juttu mulla..persoona ja se olemus plussana menee ulkonäkö
Enpä voi sanoa ihastuvani kovin helposti, mutta saatan kyllä kiinnostua huomattavasti.
Ai millaisiin? No ainoa varma yhdistävä tekijä on se, että kyse on poikkeuksetta ulkoisesti naisiksi luokiteltavista, jotka myös identifioivat itsensä naisiksi.- Anonyymi
Jasmin 41v korkeastikoulutettu ihastun aina tinderimiehiin ja niitä on ollut paljon ihania miehiä
- Anonyymi
Välis sullahan ei ole koskaan ollut yhtään naista.
En ihastu helposti, olen aika vaikea miellyttää siinä määrin, että pitää klikata just oikeet jutut oikeaan aikaan. Tilanne pitää olla otollinen ihastumiselle, minun pitää olla otollisessa mielentilassa ihastumiselle ja näin harvoin on. Kun katselen ihmisiä linssien läpi mikä ei monesti heitä imartele, vaan näyttää realistisessa valossa. Elämänkokemus aiheuttaa tämmöstä.
Minusta on karissut sellainen romantisoiva romanttisuus matkan varrella tienvarteen. Mikä haihattaa ja huihattaa kun joku tekee vaikutuksen. Nykyään osaan painaa OFFia siinä kohtaa ja nostaa ne realismi linssit silmilleni. Siinä karisee sitten ne loputkin sokeritomut pinnalta.
- Anonyymi
Äitini taas sotkettiin tähän vaikka olen monta kertaa kieltänyt!
- Anonyymi
Tällä hetkellä yhteen punatukkaiseen. Terveisin 34-vuotias mies.
- Anonyymi
Mun ihannepuoliso on sellanen kuin Alexander Stubb
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442